Venäjä: Miehittämätön alus ammuttu alas Moskovan alueella

Anonyymi-ap

Tapahtuma on jatkoa useille Venäjän ilmoittamille droonitapauksille. Aiemmin tänään Venäjän puolustusministeriö sanoi pudottaneensa kaksi ukrainalaisalusta eteläisen Venäjän Krasnodarin alueella sekä Adygeian tasavallassa.

Nyt Putin ei varmasti poistu pommisuojasta!

14

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUAHHAH MUAHHAH

KÄÄPIÖ painuu BUNKKERIIN

MUAHHAH MUAHHAH

KÄÄPIÖLLÄ alkaa ankeat ajat

MUAHHAH MUAHHAH

Vatkaako jalka vielä entiseen tahtiin

MUAHHAH

• Anonyymi

Uskot siis Venäjän mediaa? Sieltähän piti tulla vain valheita. Olet siis tiennyt jatkuvasti valehtelevasi.

• Anonyymi

Taitaa olla oman maan kansalaisia.... Ei kaikki ole putinin puolella.. Kannattis alkaa kremlin räkyttäjän solmimaan rauhaal ja vetää joukkonsa pois ukrainasta..

• Anonyymi

Saattaa ollakin paikallisten tekoja. Venäjällä toimii myös verkosto, joka auttaa sinne pakkosiirrettyjä ukrainalaisia länteen.

• Anonyymi

Mistä putin tiesi noiden olevan Ukrainalaisia? Oliko niissä Ukrainan lippu tai valmistusmerkintä?

Kyllä tämä on taas näitä venäläisiä Mainilan laukauksia vailla totuuspohjaa.

• Anonyymi

Nyt on alkanut Venäjän droonipommitus. Moskova ja Pietari tasaiseksi.

• Anonyymi

Uskot siis Venäjän mediaa? Sieltähän piti tulla pelkkiä valheita.

• Anonyymi

Sissitoiminta Venäjän omalla alueella on alkanut. Hyvää jatkoa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitäs tämä on? Natopalstalla uskotaan mitä Venäjällä sanotaan?

• Anonyymi

Miksei uskottaisi?
        Onko tiltun mielestä propagandaa??

• Anonyymi

800 km

• Anonyymi

Välitankkauksin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe