Onko puolivalmiit kiljut kaivettu esiin kun Unkari hoiti homman maaliin .
Kai Tiltutkin asiaa juhlii kun on asiaa niin kauan palstalla vatvonut .
Te Tiltut ootte vähän kuin minun alamaisia keväällä Putinin aivohalvauksen aikaan päätin ei prkele nyt on haettava Natoon ja niin tehtiin sitten aattelin ei prkele lännen on lähetettävä aseita Ukrainaan ja niin tapahtui sitten aattelin että Suomen ja Euroopan on lopetettava energiaostot venäjältä ja niin tapahtui .
Kaikki on sujunut kuin tanssi juuri niin kuin olen halunnut johtuu varmaan siitä että että olen suuri enemmistö ja te Tiltut olette minun alamaisiani joudutte nielemään kaikki minun päätökseni ja vien teitä kuin pässiä narussa miten haluan .
Mites Tiltut ?
Anonyymi-ap
4
51
Vastaukset
Kyllä se tiltu vielä jaksaa uskoa että Turkki ei ratifioi. Tiltu toivoo että Jeesus, tuo islamin suuri profeetta, vielä puuttuu peliin tunnetusti väkevine taikakeinoineen.
- Anonyymi
Jeesus oli tehnyt sähkökatkon Unkarin ratifiointi tapahtumassa eilen tiesi uutiset kertoa käyttänyt siihen todennäköisesti venäjämielistä pikku apulaista vaan ei jeesuksen ihme tekokaan muuttanut asioita
Unkarin ratifioinnissa oli varmaan SALALIITTO ja äänestys oli VÄÄRENNETTY. Unkari ei oikeasti ratifioinut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158