https://www.suomenuutiset.fi/vigelius-suomeen-eivat-jatkossakaan-ole-tervetulleita-isis-tai-katujengiosaajat/
Perussuomalaisten kansanedustaja Joakim Vigelius moitti oppositiota aiheen tarkoituksenmukaisesta kärjistämisestä.
– Huomaatteko te vasemmistossa, mitä te teette? Te olette tehneet rasismin käsitteestä keppihevosen. Ensin te teette näitä arkeologisia kaivauksianne, joissa 15 vuoden takaa tuodaan vanhoja tekstejä käsiteltäväksi politiikkaan moneksi kuukaudeksi. Sen jälkeen te piiskaatte itsenne tuohon kiihkoon, te tulette tänne vaatimaan irtisanoutumisia ja anteeksipyyntöjä, jopa tiedonantoja, ja kun ne tehdään, ne eivät riitä, ne eivät kelpaa, ne eivät ole tarpeeksi hyviä
PS. näen vihreät ja punaiset pelle hermesmanneina
-suomeen-eivat-jatkossakaan-ole-tervetulleita-isis-tai-katujengiosaajat/
13
242
Vastaukset
- Anonyymi
Juha Sipilä suomen keskusta haloo
- Anonyymi
Jaaa että tietoja jaellaan trolliille poliisin toimesta??
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17647868/maahanmuuttajataustaiset-katujengit-vai-nuorten-tekemia-rikoksia#comment-117726189
- Anonyymi
Suomi tarvitsee sisällissodan tämän suvakkilauman viralta panemiseksi 🤔
Toisaalta aika hoitaa ja toisaalta nyt on asiat paremmin kun 10v sitten jolloin vain hyssyteltiinSisällissodan nyt ymmärsit että et voit menee sota Venäjä vasta mutta voi kuolle 100000 ihmisiä suomessa sisällissodan
- Anonyymi
Onko moktar samaa jengiä?
Sdp hinkuli - Anonyymi
Syystäkin nuoret äänestää ps
- Anonyymi
Kyllä suomi on vielä käytävä läpi - läpi kotaisin.
- Anonyymi
Tämä on päivänselvää. Suomeen voitaisiin ottaa vain lapsia ja naisia. Jätetään soturit rajan taakse.
- Anonyymi
islam toimikoot omissa maissaan
- Anonyymi
Aina joku peelo sählää analfabeetikkona.
- Anonyymi
tÄNÄÄNn uusintana
A-studion toimittajahölmö oli hiljaa kun akka posotti että ei ole töitä köyhillä
ja ei voi mitään tehdä ja ei ole varaa siirtyä
ts. on vain varaa ja valittaa ja pyytää tulonsiirtoja
kun toisessa ohjelmassa samanlainen yle-hörhö jauhaa että on karmea työvoimapula
ja köyhiä kielitaidottomia maahanmuuttajia pitää raahata töihin
PITÄÄKÖ YLE KANSALAISIA DEBIILEINÄ KUN KAIKEN KARVAISIA AKKOJA JA HIILAMOITA juoksutetaan toimituksessa sekoiluja puhumassa ristiriitaista paskaa
Tottakai me ymmärrämme että pula on huonojen koulujen pakkoruotsin jne takia OSAAJISTA - kuka tulee perheineen panee lapsiaan surkeisiin
matukouluhin lukemaan pakkoruotsia -
MUTTA KADULLA KULKEVAT NEhKERIT JA ARABIT EIVÄT OLE OSAAJIA TÄSSÄ MIELESSÄ miksi niitä tuodaan työperäisinä kun töitä ei ole
ja YLEN OHJELMA SELLAISTA VÄITTÄÄ
en tiedä onko tämä se ohjelma mutta YLE ON TÄYSI PERSEESTÄ
https://yle.fi/a/74-20048652 - Anonyymi
oikeaa puhetta
- Anonyymi
Ruonda kutsuu kun äänestät ps ja kokoomus
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473