-suomeen-eivat-jatkossakaan-ole-tervetulleita-isis-tai-katujengiosaajat/

Anonyymi-ap

https://www.suomenuutiset.fi/vigelius-suomeen-eivat-jatkossakaan-ole-tervetulleita-isis-tai-katujengiosaajat/
Perussuomalaisten kansanedustaja Joakim Vigelius moitti oppositiota aiheen tarkoituksenmukaisesta kärjistämisestä.

– Huomaatteko te vasemmistossa, mitä te teette? Te olette tehneet rasismin käsitteestä keppihevosen. Ensin te teette näitä arkeologisia kaivauksianne, joissa 15 vuoden takaa tuodaan vanhoja tekstejä käsiteltäväksi politiikkaan moneksi kuukaudeksi. Sen jälkeen te piiskaatte itsenne tuohon kiihkoon, te tulette tänne vaatimaan irtisanoutumisia ja anteeksipyyntöjä, jopa tiedonantoja, ja kun ne tehdään, ne eivät riitä, ne eivät kelpaa, ne eivät ole tarpeeksi hyviä

PS. näen vihreät ja punaiset pelle hermesmanneina

13

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juha Sipilä suomen keskusta haloo

    • Anonyymi

      Suomi tarvitsee sisällissodan tämän suvakkilauman viralta panemiseksi 🤔
      Toisaalta aika hoitaa ja toisaalta nyt on asiat paremmin kun 10v sitten jolloin vain hyssyteltiin

      • Sisällissodan nyt ymmärsit että et voit menee sota Venäjä vasta mutta voi kuolle 100000 ihmisiä suomessa sisällissodan


    • Anonyymi

      Onko moktar samaa jengiä?
      Sdp hinkuli

    • Anonyymi

      Syystäkin nuoret äänestää ps

      • Anonyymi

        Kyllä suomi on vielä käytävä läpi - läpi kotaisin.


    • Anonyymi

      Tämä on päivänselvää. Suomeen voitaisiin ottaa vain lapsia ja naisia. Jätetään soturit rajan taakse.

      • Anonyymi

        islam toimikoot omissa maissaan


    • Anonyymi

      Aina joku peelo sählää analfabeetikkona.

    • Anonyymi

      tÄNÄÄNn uusintana
      A-studion toimittajahölmö oli hiljaa kun akka posotti että ei ole töitä köyhillä
      ja ei voi mitään tehdä ja ei ole varaa siirtyä
      ts. on vain varaa ja valittaa ja pyytää tulonsiirtoja


      kun toisessa ohjelmassa samanlainen yle-hörhö jauhaa että on karmea työvoimapula
      ja köyhiä kielitaidottomia maahanmuuttajia pitää raahata töihin

      PITÄÄKÖ YLE KANSALAISIA DEBIILEINÄ KUN KAIKEN KARVAISIA AKKOJA JA HIILAMOITA juoksutetaan toimituksessa sekoiluja puhumassa ristiriitaista paskaa

      Tottakai me ymmärrämme että pula on huonojen koulujen pakkoruotsin jne takia OSAAJISTA - kuka tulee perheineen panee lapsiaan surkeisiin
      matukouluhin lukemaan pakkoruotsia -

      MUTTA KADULLA KULKEVAT NEhKERIT JA ARABIT EIVÄT OLE OSAAJIA TÄSSÄ MIELESSÄ miksi niitä tuodaan työperäisinä kun töitä ei ole
      ja YLEN OHJELMA SELLAISTA VÄITTÄÄ

      en tiedä onko tämä se ohjelma mutta YLE ON TÄYSI PERSEESTÄ

      https://yle.fi/a/74-20048652

    • Anonyymi

      oikeaa puhetta

    • Anonyymi

      Ruonda kutsuu kun äänestät ps ja kokoomus

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe