Ateistinen jouluvietto

Itsellä joulun aloittaa lobster thermidor koska zombi vuohipaimenjumala on kieltänyt lobsterin syönnin. Mites muut ateistit? Mitä muita joulutapoja on vai protestoitteko joulua niin, että ette vietä lainkaan? Itse olen töissä koko joulun.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lobster_Thermidor

25

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostaako palstan ateisteista kukaan joulukiljut tai jouluviinat?

Miksi naukkailet jouluviinoja?
      - ilo irti elämästä !  (Viinallahan se lähtee)
      - ryyppy tuskaan ja murheeseen
      - ryyppy elämän turhuuteen ja tarkoituksettomuuteen
      - kristityillä on Jumala, minua kiusaa viinanPIRU
      - malja toveruudelle, sauna-, luku- ja doku- yms. porukalle.
      - ei ole jumalaa; syökäämme ja juokaamme sillä huomenna me kuolemme !
      - joku muu

"Jos minä ihmisten tavoin olen taistellut petojen kanssa Efesossa, mitä hyötyä minulle siitä on? Jos kuolleet eivät heräjä, niin: "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme" 1. Korinttolaiskirje 15/23

• Anonyymi

Joulu on melkoinen sirkuspaketti...hyvä että olet töissä!

• Minä syön pelkästään vain sikaa,
      koska siinä ei ole mitään vikaa.
      Jos ottavat siitä nenään hernettä,
      otan kinkun lisäksi myös hernettä,
      siipaleen päälle pursotan sinappia
      ja sen jälkeen naukkaisen snapsia.

• Siinäpä on hyvä jouluruno teisteille.

Paistatko kinkun ylikypsäksi? Itse tykkään murenevasta ja vähän kuivasta kinkusta.

• Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

Siinäpä on hyvä jouluruno teisteille.

Paistatko kinkun ylikypsäksi? Itse tykkään murenevasta ja vähän kuivasta kinkusta.

Liha on myrkkyä elimistölle., kanaa ja kalaa sen pitää olla.
        Joka ei usko, tuntee sen nahoissaan elämänsä loppupuolella....eri sairauksia saatanasti!

• Anonyymi kirjoitti:

Joka ei usko, tuntee sen nahoissaan elämänsä loppupuolella....eri sairauksia saatanasti!

Jostain syystä kanaa ja kalaa syövätkin lopulta kuolevat. Aika myrkkyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni tarkistuskysymys: Koostuuko kana ja kala lihasta vai jostain muusta?

• Hard_atheist kirjoitti:

Siinäpä on hyvä jouluruno teisteille.

Kiitos kehuista!
        Ylikypsä on namia. Graavia lohta teen myös. Kaikki odottavat sitä.
        Vielä kun saisi jostain lohikäärmettä. Raamatun mukaan sellaisiakin
        on ainakin ollut jossain. Ne on vissiin syöty sukupuuttoon.

• Anonyymi
        siino kirjoitti:

Jostain syystä kanaa ja kalaa syövätkin lopulta kuolevat. Aika myrkkyä.

Niin eikö olekin kumma. Ja nekin jotka ei polta tupakkaa ja rukoilee päivät pitkät ,kuolevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni tarkistuskysymys: Koostuuko kana ja kala lihasta vai jostain muusta?

Ne luulee että sahajauhosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin eikö olekin kumma. Ja nekin jotka ei polta tupakkaa ja rukoilee päivät pitkät ,kuolevat.

Se on tosiaan outoa. Itse lopetin tupakoinnin 26 vuotta sitten. En tiedä, pidentääkö se ikää, mutta pidemmältä se ainakin tuntuu. Rukoilua en ole aloittanutkaan. Tuntuisi sairaalta mumista kädet ristissä itsekseen.

• Anonyymi

Pitäisihän sinun Hard- atheist tietää juutalaisten menut, kun olet valinnut uudeksi logoksesi rabbi Shlomo Goren, Puolan juutalaisia ja Talmudin tuntija ja kunnioitettu auktoriteetti juutalaisten uskonnollisia lakeja koskevissa asioissa.

• Shlomo Goren oli IDF:n päärabbi 1967 ja tuli käymään Länsimuurilla pian sen valtaamisen jälkeen ja puhalsi siellä Shofariin.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

Shlomo Goren oli IDF:n päärabbi 1967 ja tuli käymään Länsimuurilla pian sen valtaamisen jälkeen ja puhalsi siellä Shofariin.

Mitä väliä on sillä, puhaltaako Shofariin tai nokkahuiluun?

Mitä 'lisää' Shofariin puhaltaminen tuo?

Ja miksi on merkittävää, että joku rabbi, päällä tai ilman' tuli sinne? Onko hänellä jokin erityistaito? Tai peräti yhteys johonkin 'pyhään'?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös minun unelmani. Raikukoon sofar niin kauan, että Israelin viholliset kukistuvat.

Miksi apartheidkansan pitäisi pärjätä?

Eihän Israelin toiminnassa ole kuin nyanssiero ryöstö- ja tappajakansaan.

• Anonyymi

Ateistina en vietä joulua!

• Anonyymi

Jutut alkaa olemaan korkeaa tasoa. Taidatte olla ikuinen ja vaikutatte siksi myös 40 luvulla ja talvisodassa. No aamulla töihin markettiin ja liputanko puoleenväliin kysyy päällikkö. Kylläkyllä.

• Anonyymi

Kuulut lihallisuuteen. Olet pelkkä maha,
      järkesi on madon vallassa ja kuulut saatanalle.
      Olet henkeä vailla ja kuolet.
      Kuoleman jälkeen sinä joudut kadotukseen.
      Kadotuksen esittely video. Jumalan Sana
      https://www.youtube.com/watch?v=BaNuecXb-6Q.

• Anonyymi

Video vaikuttaa hihhulien tuotokselta. Kuten tältäkin palstalta kaikki voi todeta hihhuleilla on kova tapa valehdella lähes kaikista asioista.

Miten voidaan siis varmistua että kadotuksen esittely video ei ole samaa hihhulien valhetta?

• Anonyymi

Eihän Jeesus edes syntynyt jouluna. Eikä tässä ajanjaksossa ole kielletty syömästä lobstereita. Mutta eihän totuus olekaan monille kovin tärkeä asia, kuin jos heitä syytetään rikoksesta, jota eivät ole tehneet. Muuten ihmisille kelpaa kaikenlainen puppu kuten sellainen että olisi kyetty todistamaan sellaisen maailman olemassaolo, jota ei ole luotu. Voimme kyllä todistaa että kirjoilla on kirjailijat ja peleillä koodaajat, mutta emme päinvastaista. En tiedä yhtään kirjaa jolla ei ole kirjoittajaa, etkä sinäkään. Itse asiassa pitäisit hölmöläisenä sitä joka väittää että kirja syntyy ilman kirjoittajaa. Ja maailmako, joka on äärettömästi kirjaa suurempi, on sitten vain sattumaa? 🤣😂🙂

• Anonyymi

Vietän Saturnaliaa

• Anonyymi

Etkä ole ainoa!

• Anonyymi

Näin vanhana lobsterina vietän lapsien kanssa he ovat alle 40 Veeti kaikki ja suuri yhteisöllisyys. Alkoa kohtuudella joulukinkku ja iso ruokapöytä. Avovaimo kutsutaan yksinäisyys ei hyvä. Konjakki on laadukasta ja myös oma Joulusauna. Sähköllä. Uusi vuosi ulkona koko ilta voi lähteä kaupungille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe