Ateistinen jouluvietto

Itsellä joulun aloittaa lobster thermidor koska zombi vuohipaimenjumala on kieltänyt lobsterin syönnin. Mites muut ateistit? Mitä muita joulutapoja on vai protestoitteko joulua niin, että ette vietä lainkaan? Itse olen töissä koko joulun.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lobster_Thermidor

25

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostaako palstan ateisteista kukaan joulukiljut tai jouluviinat?

      Miksi naukkailet jouluviinoja?
      - ilo irti elämästä !  (Viinallahan se lähtee)
      - ryyppy tuskaan ja murheeseen
      - ryyppy elämän turhuuteen ja tarkoituksettomuuteen
      - kristityillä on Jumala, minua kiusaa viinanPIRU
      - malja toveruudelle, sauna-, luku- ja doku- yms. porukalle.
      - ei ole jumalaa; syökäämme ja juokaamme sillä huomenna me kuolemme !
      - joku muu

      "Jos minä ihmisten tavoin olen taistellut petojen kanssa Efesossa, mitä hyötyä minulle siitä on? Jos kuolleet eivät heräjä, niin: "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme" 1. Korinttolaiskirje 15/23

    • Anonyymi

      Joulu on melkoinen sirkuspaketti...hyvä että olet töissä!

    • Minä syön pelkästään vain sikaa,
      koska siinä ei ole mitään vikaa.
      Jos ottavat siitä nenään hernettä,
      otan kinkun lisäksi myös hernettä,
      siipaleen päälle pursotan sinappia
      ja sen jälkeen naukkaisen snapsia.

      • Siinäpä on hyvä jouluruno teisteille.

        Paistatko kinkun ylikypsäksi? Itse tykkään murenevasta ja vähän kuivasta kinkusta.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Siinäpä on hyvä jouluruno teisteille.

        Paistatko kinkun ylikypsäksi? Itse tykkään murenevasta ja vähän kuivasta kinkusta.

        Liha on myrkkyä elimistölle., kanaa ja kalaa sen pitää olla.
        Joka ei usko, tuntee sen nahoissaan elämänsä loppupuolella....eri sairauksia saatanasti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liha on myrkkyä elimistölle., kanaa ja kalaa sen pitää olla.
        Joka ei usko, tuntee sen nahoissaan elämänsä loppupuolella....eri sairauksia saatanasti!

        Jostain syystä kanaa ja kalaa syövätkin lopulta kuolevat. Aika myrkkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liha on myrkkyä elimistölle., kanaa ja kalaa sen pitää olla.
        Joka ei usko, tuntee sen nahoissaan elämänsä loppupuolella....eri sairauksia saatanasti!

        Pieni tarkistuskysymys: Koostuuko kana ja kala lihasta vai jostain muusta?


      • Hard_atheist kirjoitti:

        Siinäpä on hyvä jouluruno teisteille.

        Paistatko kinkun ylikypsäksi? Itse tykkään murenevasta ja vähän kuivasta kinkusta.

        Kiitos kehuista!
        Ylikypsä on namia. Graavia lohta teen myös. Kaikki odottavat sitä.
        Vielä kun saisi jostain lohikäärmettä. Raamatun mukaan sellaisiakin
        on ainakin ollut jossain. Ne on vissiin syöty sukupuuttoon.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Jostain syystä kanaa ja kalaa syövätkin lopulta kuolevat. Aika myrkkyä.

        Niin eikö olekin kumma. Ja nekin jotka ei polta tupakkaa ja rukoilee päivät pitkät ,kuolevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni tarkistuskysymys: Koostuuko kana ja kala lihasta vai jostain muusta?

        Ne luulee että sahajauhosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eikö olekin kumma. Ja nekin jotka ei polta tupakkaa ja rukoilee päivät pitkät ,kuolevat.

        Se on tosiaan outoa. Itse lopetin tupakoinnin 26 vuotta sitten. En tiedä, pidentääkö se ikää, mutta pidemmältä se ainakin tuntuu. Rukoilua en ole aloittanutkaan. Tuntuisi sairaalta mumista kädet ristissä itsekseen.


    • Anonyymi

      Pitäisihän sinun Hard- atheist tietää juutalaisten menut, kun olet valinnut uudeksi logoksesi rabbi Shlomo Goren, Puolan juutalaisia ja Talmudin tuntija ja kunnioitettu auktoriteetti juutalaisten uskonnollisia lakeja koskevissa asioissa.

      • Shlomo Goren oli IDF:n päärabbi 1967 ja tuli käymään Länsimuurilla pian sen valtaamisen jälkeen ja puhalsi siellä Shofariin.



      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Shlomo Goren oli IDF:n päärabbi 1967 ja tuli käymään Länsimuurilla pian sen valtaamisen jälkeen ja puhalsi siellä Shofariin.

        Mitä väliä on sillä, puhaltaako Shofariin tai nokkahuiluun?

        Mitä 'lisää' Shofariin puhaltaminen tuo?

        Ja miksi on merkittävää, että joku rabbi, päällä tai ilman' tuli sinne? Onko hänellä jokin erityistaito? Tai peräti yhteys johonkin 'pyhään'?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minun unelmani. Raikukoon sofar niin kauan, että Israelin viholliset kukistuvat.

        Miksi apartheidkansan pitäisi pärjätä?

        Eihän Israelin toiminnassa ole kuin nyanssiero ryöstö- ja tappajakansaan.


    • Anonyymi

      Ateistina en vietä joulua!

    • Anonyymi

      Jutut alkaa olemaan korkeaa tasoa. Taidatte olla ikuinen ja vaikutatte siksi myös 40 luvulla ja talvisodassa. No aamulla töihin markettiin ja liputanko puoleenväliin kysyy päällikkö. Kylläkyllä.

    • Anonyymi

      Kuulut lihallisuuteen. Olet pelkkä maha,
      järkesi on madon vallassa ja kuulut saatanalle.
      Olet henkeä vailla ja kuolet.
      Kuoleman jälkeen sinä joudut kadotukseen.
      Kadotuksen esittely video. Jumalan Sana
      https://www.youtube.com/watch?v=BaNuecXb-6Q.

      • Anonyymi

        Video vaikuttaa hihhulien tuotokselta. Kuten tältäkin palstalta kaikki voi todeta hihhuleilla on kova tapa valehdella lähes kaikista asioista.

        Miten voidaan siis varmistua että kadotuksen esittely video ei ole samaa hihhulien valhetta?


    • Anonyymi

      Eihän Jeesus edes syntynyt jouluna. Eikä tässä ajanjaksossa ole kielletty syömästä lobstereita. Mutta eihän totuus olekaan monille kovin tärkeä asia, kuin jos heitä syytetään rikoksesta, jota eivät ole tehneet. Muuten ihmisille kelpaa kaikenlainen puppu kuten sellainen että olisi kyetty todistamaan sellaisen maailman olemassaolo, jota ei ole luotu. Voimme kyllä todistaa että kirjoilla on kirjailijat ja peleillä koodaajat, mutta emme päinvastaista. En tiedä yhtään kirjaa jolla ei ole kirjoittajaa, etkä sinäkään. Itse asiassa pitäisit hölmöläisenä sitä joka väittää että kirja syntyy ilman kirjoittajaa. Ja maailmako, joka on äärettömästi kirjaa suurempi, on sitten vain sattumaa? 🤣😂🙂

    • Anonyymi

      Vietän Saturnaliaa

      • Anonyymi

        Etkä ole ainoa!


    • Anonyymi

      Näin vanhana lobsterina vietän lapsien kanssa he ovat alle 40 Veeti kaikki ja suuri yhteisöllisyys. Alkoa kohtuudella joulukinkku ja iso ruokapöytä. Avovaimo kutsutaan yksinäisyys ei hyvä. Konjakki on laadukasta ja myös oma Joulusauna. Sähköllä. Uusi vuosi ulkona koko ilta voi lähteä kaupungille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe