Nyt olen pudonnut kärryiltä kokonaan :
Siis joku humoristinen pikkumies Alankomaista on tönäissyt jotakin tätiä, niin ei saa osallistua.
Siis joku uhkarohkea tytönhupakko Israelista, joka edustaa miljoonien ihmisten joukkoteurastusta mukaan lukien viattomien vauvojen murhat saa silti osallistua.
Miten mun pitäis tää eettisesti käsitellä ?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ec5f7015-afbe-4f2d-900f-906e5509a267
Miksi Alankomaat ei saa, mutta Israel saa ?!
46
245
Vastaukset
- Anonyymi
Se on nykyään niin, että jos joku muija vain keksii sanoa jotain, niin se on välittömästi lainvoimainen juttu.
- Anonyymi
Äläpä Verneri liioittele..
- Anonyymi
Bidenin hallinto: Israelin voi olettaa rikkoneen kansainvälistä lakia
Lausunnon mukaan Yhdysvaltain aseapua ei nykytodisteiden valossa tarvitse kuitenkaan katkaista.
Yhdysvallat antaa aseapua, vaikka siviilejä kuolee massoittain. Ei ole kuulemma täysin varmaa, onko Israel käyttänyt aseita väärin. Joten apua jatketaan.
Koska Yhdysvallat Tukee Israelia....?- Anonyymi
Yhdysvallat tukee Israelia, koska merkittävä osa kansasta kannattaa Israelia.
Jos Yhdysvallat ei tue Israelia, löytyy Israelille halukkaita tukijoita Itä- ja Etelä-Aasian suunnalta.
Eräs Kiina niminen valtio on kiinnostunut ostamaan Israelista teknologiaa. - Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Biden puhu paska -kaikki tiedä käärmeet pää on USA
Trollin työvuoro alkoi aamu neljältä?
Syvä on usa-vihasi, jota täytyy joka ketjuun työntää. Miten voit asua maassa joka tekee niinkin läheistä puolustusyhteistyötä jenkkien kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Trollin työvuoro alkoi aamu neljältä?
Syvä on usa-vihasi, jota täytyy joka ketjuun työntää. Miten voit asua maassa joka tekee niinkin läheistä puolustusyhteistyötä jenkkien kanssa.Minulle ei aikaa koska aloitan töitä ja koska työpäivä loppu
Lammas minulle oma yritys omistan ravintola ei kuka sanoa koska aloitan ja koska lopetan
Kyllä ymmärrän jos joka Amerikkalaiset ei halua minun viesti ,mutta yritän ymmärrä miksi joka Suomalainen lammas istu tietokone takana ja ei uskalla kirjoita tulee hänelle mahaa kipeä jos kirjoitan jotain USA vasta ,mutta onneksi USA LLA on paljon halpaa häntä maailmasta- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Minulle ei aikaa koska aloitan töitä ja koska työpäivä loppu
Lammas minulle oma yritys omistan ravintola ei kuka sanoa koska aloitan ja koska lopetan
Kyllä ymmärrän jos joka Amerikkalaiset ei halua minun viesti ,mutta yritän ymmärrä miksi joka Suomalainen lammas istu tietokone takana ja ei uskalla kirjoita tulee hänelle mahaa kipeä jos kirjoitan jotain USA vasta ,mutta onneksi USA LLA on paljon halpaa häntä maailmastaMissä pitseriasi on, että voidaan boikotoida?
Anonyymi kirjoitti:
Missä pitseriasi on, että voidaan boikotoida?
Suomessa Tulee Forssa minä tarve työhön takia kesä
- Anonyymi
Yhdysvallat valitsee puolensa jo ennenkun sytyttävät sodan. Siinä ei siviiliuhrit vaikuta Mitään!
- Anonyymi
Anonyymi
2024-05-11 19:06:47
Yhdysvallat valitsee puolensa jo ennenkun sytyttävät sodan. Siinä ei siviiliuhrit vaikuta Mitään!
++++++++
Kuka ohjaa ja johtaa amerikassa?
CIA & Aseteollisuus
- Anonyymi
Ammattiloukkaantujien kokoontumisajot, onko joku ihme että jostain naurettavasta pikkujutusta tehdään maailmanluokan ongelma...
- Anonyymi
Mitäs Käärijä nyt oikein puuhaa ?
Ensin tanssi Israelin tytön kans, sit kieltäytyi esiintymästä. Ei ainakaan voi olla huomionhakua, koska lähes koko maailma on jo kuullut hänestä.- Anonyymi
Käärijä on valinnut puolensa! Nyt osoitti mikä pelkuri pyllyn nuolija oikeasti on. HYI!
- Anonyymi
onhan nyt selvää että tytön tönäisy on vakavampi rikos kuin 15 000 lapsen tappaminen.
- Anonyymi
Onko joku euroviisujen osallistuja tappanut 15000 lasta?
Oletko tyhmä vai epärehellinen?
- Anonyymi
Miten tämän käsittely nyt eroaa normaaleista käyttäytymissäännöistä, olet itse vastuussa omista teoistasi! Et siis ole vastuussa muiden tekemisistä!
Pikkumiehen esiintyminen kiellettiin siis hänen omien touhujensa perusteella, ei hänen edustamansa valtion! Eli, mitä tämä Israelin edustaja nyt on siellä paikan päällä tehnyt sellaista että hänenkin esiintymisensä pitäisi kieltää??? - Anonyymi
Ei töninyt, vaan hollannin poika kieltäytyi kuvaamisesta ja
toimittelija ei kuunnellut pyyntöä.
Asia tutkitaan, mutta nyt on outoa.
Artisteilla on oikeus sanoa EI kuvaajille.- Anonyymi
Ihmisten kuvaaminen julkisilla paikoilla on sallittua.
Median edustajilla on järjestäjien lupa kuvata euroviisualueella.
Kansanmurha-palestiinalaisten kannattajille asia on varmasti vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Alankomaiden edustaja toimi vastoin kilpailujen sääntöjä.
Viitauksesi "uhkarohkeaan tytönhupakkoon" ja miljoonien ihmisten joukkoteurastuksen edustamiseen ja vauvojen murhiin jää kyllä hyvin hämäräksi, eikä lähteessäsikään ole mistään tuollaisista puhetta. Oletkohan nyt ihan kartalla tästäkään aiheesta?"Anonyymi
2024-05-11 22:20:16
Viitauksesi "uhkarohkeaan tytönhupakkoon" ja miljoonien ihmisten joukkoteurastuksen edustamiseen ja vauvojen murhiin jää kyllä hyvin hämäräksi"
+++++++++++++++++++
Se joka edustaa valtiota joka syyllistyy sotarikoksiin saa negatiivisen vastaanoton.
Artistille ei osoitettu mieltä vaan valtiolle.
- Anonyymi
Ei ollut edes tönäissyt ketään, sanonut vaan "pahasti"!
- Anonyymi
Alankomaiden vinkuja käytti väkivaltaa.
Israelin edustaja ei ole käyttänyt väkivaltaa.
Nk. ”suvaitsevaisille” alkeellisinkin moraali ja logiikka menee yli ymmärryksen.- Anonyymi
Eihän käyttänyt, mitään sellaista ei tapahtunut. Oli vain sanallisesti kieltänyt kuvaamasta ja akka otti siitä itseensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän käyttänyt, mitään sellaista ei tapahtunut. Oli vain sanallisesti kieltänyt kuvaamasta ja akka otti siitä itseensä.
Äläpä valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä valehtele.
Missä kerrotaan että olisi käyttänyt väkivaltaa? Minä olen lukenut vain että kyse oli sanallisesta riidasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä valehtele.
"Alankomaiden yleisradioyhtiön Avrotrosin mukaan Joost Kleiniin liitetty välikohtaus tapahtui torstaina esiintyjän poistuessa lavalta. Hänen kerrotaan yrittäneen ilmaista useampaan otteeseen, ettei hän halua tulla kuvatuksi. Hänen pyyntöään ei tiedotteen mukaan kunnioitettu.
Tämän kerrotaan johtaneen uhkaavaan tilanteeseen Joost Kleinin ja kameran välillä. Tiedotteessa kerrotaan, että esiintyjä ei koskenut kameraa käyttäneeseen naiseen."
Joten äläpä itse valehtele, idiootti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Alankomaiden yleisradioyhtiön Avrotrosin mukaan Joost Kleiniin liitetty välikohtaus tapahtui torstaina esiintyjän poistuessa lavalta. Hänen kerrotaan yrittäneen ilmaista useampaan otteeseen, ettei hän halua tulla kuvatuksi. Hänen pyyntöään ei tiedotteen mukaan kunnioitettu.
Tämän kerrotaan johtaneen uhkaavaan tilanteeseen Joost Kleinin ja kameran välillä. Tiedotteessa kerrotaan, että esiintyjä ei koskenut kameraa käyttäneeseen naiseen."
Joten äläpä itse valehtele, idiootti.Yritti käyttää väkivaltaa. Sekö on sitten asiallista toimintaa?
Tuollaiset hollantilaispaskiaiset pitäisi karkottaa Saudi-Arabiaan.
Euroviisualueella on median edustajilla lupa kuvata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritti käyttää väkivaltaa. Sekö on sitten asiallista toimintaa?
Tuollaiset hollantilaispaskiaiset pitäisi karkottaa Saudi-Arabiaan.
Euroviisualueella on median edustajilla lupa kuvata."Yritti käyttää"? Mutta ei käyttänyt, siitä tässä oli kyse, ei vinkumisesi sitä miksikään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yritti käyttää"? Mutta ei käyttänyt, siitä tässä oli kyse, ei vinkumisesi sitä miksikään muuta.
Väkivallalla uhkailu on laitonta.
Asia on varmasti vaikea ymmärtää arabien persettä nuoleville ”suvaitsevaisille”. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yritti käyttää"? Mutta ei käyttänyt, siitä tässä oli kyse, ei vinkumisesi sitä miksikään muuta.
Eli löi mutta ei osunut, ei se tietenkään ihme ole kun noiden pikkuhinttien olemusta katsoo niin kadulla kävelevä tavallinen nainenkin ne laittaa nippuun aika kevyesti.
Tyypit joiden mielestä melkein osuma ei ole tuomittava niin varmaan ymmärtävät kulmahousukansan ammuskelua, lahjattomat kun saa niin harvoin osumia niin ei pitäisi tuomita tai paheksua ollenkaan jos ei osu.
- Anonyymi
Palestiinaliset yritti kansanmurhata israelilaisia.
Venäläiset yritti kansanmurhata ukrainalaisia.
Kummat on oikeassa? Venäläiset ja palestiinalaiset vai ukrainalaiset ja israelilaiset?
Alankomaalainen uhkaili median edustajaa.
Israelilainen oli kaikkien kaveri ja lauloi.
Kumpi käyttäytyy tökerösti? Alankomaalainen vai israelilainen?Anonyymi
2024-05-11 23:06:12
++++++++++++
Ehkä ne mielestäsi yritti,
Minun mielestäni eivät.
Kuitenkin israel aka netanjauho sitä Kansanmurhaa toteuttaa
tälläkin hetkellä.- Anonyymi
FlyFish kirjoitti:
Anonyymi
2024-05-11 23:06:12
Ehkä ne mielestäsi yritti,
Minun mielestäni eivät.
Kuitenkin israel aka netanjauho sitä Kansanmurhaa toteuttaa
tälläkin hetkellä.Tuliko siellä israelilaisilla festifaaleilla lipuista riitaa vai mitä siellä tapahtui viime syksynä kun tilanne eskaloitui, eikö nimenomaan palestiinalaiset aloittaneet jotain?, kyllä 1500 siviilin tappaminen ja kidutettavaksi ottaminen menee tuohon samaan kategoriaan. Samoin joka vuosi palestiinan alueelta ammutaan 5-numeroisen luvun verran raketteja ja kranaatteja israelin puolelle, kyllähän tuossa kansanmusha mielessä olisi mutta kun kyvyt ei riitä.
Kun kumpikaan osapuoli ei rauhaa halua, ja samalla ovat hyödyllisiä idiootteja taustalla oleville voimille niin tämähän ei tule ratkeamaan koskaan, atomilataus alueella ratkaisisi tilanteen 100.ksi vuodeksi ja voisi olla ainut ja oikea ratkaisu asiassa. Miettikää että suomalaisetkin rauhanturvaajat ovat tuolla alueella olleet vuosikymmeniä, ja mikä on muuttunut?, ainut ero vuosikymmenien takaisiin on että homot ja pervot ulvovat äällä kurkku suorana tukien aatetta joka tappaa kaltaisensa kyselemättä omassa maassaan.
- Anonyymi
Cliffhanger-elokuvassa Eric Qualen:
"Kill a few people, they call you a murderer. Kill a million and you're a conqueror."
Minä puolestani mietin jo vuosituhannen vaihteessa sitä, miksi Israel yleensä on Euroviisuissa, tietääkö kukaan?
Mietin sitä kautta, että jos kyse on Välimeren maista, missä ovat Syyria ja Libanon? Ehkäpä Jordaniakin?
Jos siis Egyptistä lasketaan alkavan Afrikka, jota taas ei haluta mukaan.
"Euroopan" kartoissa Israel ei ole kaikissa mukana. Niissä, joissa on, voi rajoissa olla em. mainittujen maiden lisäksi jopa Irak, Iran ja Saudi-Arabian pohjoisosa.
Ja siis en nyt juu/ei -asiaa kaivele, vaan kriteeristöä. Jos joku tietäisi, mitkä ovat mukaanottoperusteet. Mitä vaikkapa Libanonin pitäisi tehdä, jos haluaisi mukaan?- Anonyymi
Euroviisuissa on mukana Euroopan yleisradiounionin jäsenmaat sekä poikkeuksellisesti on ollut mukana myös Australia.
Arabimaat ei kuulu Euroopan yleisradiounioniin.
Jopa ryssänmaalla on lehdistönvapaus huippuluokkaa verrattuna arabimaihin. Ne nk. palestiinalaiset on sitä paitsi arabeja. - Anonyymi
Armenia, Georgia ja Azerbaidzhan eivät myöskään ole Eurooppaa.
- Anonyymi
Anonyymi
2024-05-11 23:18:03
Minä puolestani mietin jo vuosituhannen vaihteessa sitä, miksi Israel yleensä on Euroviisuissa, tietääkö kukaan?
+++++++
Tuossa on hyvä linkki kirjoitettu 12.05 2019.
https://ulkopolitist.fi/2019/05/12/euroviisut-israelissa-ja-israel-euroviisuissa-politiikkaa-ja-valkopesua/
Kertoo EBU.viisujen järjestelmästä.
- Anonyymi
Koska Suomi antoi Israelille 12 pistettä!
- Anonyymi
Onko hollanti Euroopassa?
- Anonyymi
Yhdysvallat tukee, vaikka uhreja...
- Anonyymi
Olisikohan niin ettei suomalaisten enemmistö kannata teidän islamilla aivopestyjen vihervasemmistolaisten Hamassalolaisten ihmiskäsitystä ja arvopohjaa…
Vaikka Super Sanna ja arvopohja Antti niin tekivätkin… - Anonyymi
Palestiinalaisetko aiheuttivat areenan ulkopuolella väkivaltaisuuksi, ja yrittivät väkisin sisään.
Toivoin Israelin voittoa. Kappale oli hyvä. - Anonyymi
Onneksi suurin osa normaalijärkisistä ihmisistä ihmettelee Miksi Palestiina ja sikajärjestö hamas saa mutta Israel ei! Pieni osa möykkääviä, jostain syystä murhakultti islamia kannattavia ja terrorismia suosivia hönöjä myös terrorisoi ympäri maailmaa epäoikeudenmukaisesti murhaajia puolustaen. Kyllä sylettää!
- Anonyymi
Onneksi kansa on jälleen puhunut. Joten lälläslää joutava roskajoukko! Viva Israel!
- Anonyymi
"Syksy saa, minä en".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902977- 2101181
- 841173
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281159- 871132
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627