Vetyauto talviautona

Anonyymi-ap

13

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loistavaa!

    • Anonyymi

      Upeaa!

    • Anonyymi

      ”Lumisilla teillä pikkupakkasessa Mirai osoittautui oivaksi talviautoksi”
      Onhan se hyvä että edes pikkupakkasella toimii, entäs paukkupakkasella?
      Missä ne artikkelissa kaavaillut 2023 myydyt autot ovat?
      Vetyautossa ei ole mitään parempaa sähköautoon verrattuna kuin pitkän matkan teoreettinen nopeampi tankkaus. Teoreettinen jos: Tankkausletku ei jäädy kiinni, olet ensimmäinen auto jolloin paineistus tehty, kolmas peräkkäinen tankkaus kestääkin sitten puoli tuntia… Tuo tankkauksen nopeus onnistuttuaankin on vain teoreettinen etu koska kukaan ei aja tuota 600 km.ä ilman kusi ja kahvitaukoa. Sähköauto ladataan kotona 90%.
      Eli vetyauto häviää kaikessa sähköautolle

    • Anonyymi

      Ja aloittajan artikkelin päiväys 28.2.2021, josta ei edes selvinnyt MIKSI se olisi parempi talviauto muihin käyttövoimiin verrattuna esim. bensiini/kaasu/diesel/etanoli.

      Yhtään vetyauton puolueetonta talvitestia ei tunnu netistä löytyvän missä kerrotaan ihan tutkittuna LUKUINA vedyn kulutus erilaisissa talviolosuhteissa ja lämmityksen teho. Puolueeton taho voisi olla tunnettu autotekniikan lehti joille kaikenlaisten autojen testaaminen on tuttua kauraa. Autotehtaiden omiin testeihin ei voi täysin luottaa, koska heillä on kiusaus kertoa ruusuisemmin (liioitellen) hyvistä puolista ja vähätellä huonoja puolia, sillä pitäähän autotehtaan saada myytyä omaa tuotettaan.

    • Anonyymi

      Vetyauton tankkaus on hankalaa hommaa kun se pistooli jäätyy ja jumittuu usein kiinni autoon ja sitä ei sieltä irti saa kuin ammattilaisen toimesta. Näitä kokemuksia on paljon lämpimässä USAssa ja miten tuo toimisi kun täällä on ympäristökin kylmempää?

    • Anonyymi

      Missä sitä vetyä voi tankata?

      • Anonyymi

        Maamme rajojen ulkopuolella taitaa löytyä jokunen paikka, siis merten takaa, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maamme rajojen ulkopuolella taitaa löytyä jokunen paikka, siis merten takaa, hihii!

        No mitä tekee vetyautolla, vaikka se on hyvä talvella, jos sillä ei voi ajaa?


    • Anonyymi

      Mainiota!

    • Anonyymi

      Loistavasti vety etenee.

    • Anonyymi

      Upeaa Toyota!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        jaa että myös BMW ostaa siis toyotan huonoa vetytekniikkaa?

        aika monen miljardin vahingon siis haluaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe