Saliin oli tullut kymmenkunta henkilöä, joista yksi nousi ylös ja kysyi Stubbilta englanniksi, kuinka monta sotarikosta Suomi aikoo vielä hyväksyä Israelilta.
Tämän jälkeen kaikki nousivat ylös ja toistivat kysymystä useita kertoja. Mielenosoittajilla oli mukanaan muun muassa Palestiinan lippu.
Kun mielenosoittajat lopettivat, Stubb kiitti kohteliaasta mielenosoituksesta ja totesi vastaavansa kysymykseen pian.
Tämä ei tyydyttänyt mielenosoittajia, jotka aloittivat uudestaan toistamaan kysymystään.
Lopulta mielenosoittajat ohjattiin rauhanomaisesti salista ulos.
Stubb jatkoi puhettaan normaalin tapaan.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010704624.html
Sekopäät häiritsivät Stubbin puhetta Tampereella.
54
445
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan oikeaa porukkaa eikä mitään sekopäitä.
On tämä maailma sairas kun terroristivaltio Israel saa tappaa ihmisiä ja viattomia sivullisia eikä mitään tehdä sen eteen.
Vain venäjää syytetään.
Israelin toimet ovat tuomittavia.Venäjää syytetään Venäjän teoista, Israelia Israelin teoista. Syytä sinä Israelia jos haluat, minä syytän Venäjää jos haluan. Vapaa maa.
- Anonyymi
Eivät todellakaan ole tuomittavia, vaan kiitoksen ansaitsevat. Israel tuhoaa radikaalia muslimiterrorismia, joskin kovin ottein. On hienoa, kuinka joku valtio vielä uskaltaa harjoittaa määrätietoista toimintaa tuon asian hyväksi. Tuollaista ennaltaehkäisevää, ja kuitenkin samalla ankaran rankaisevaa toimintaa tarvitaan myös Euroopassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät todellakaan ole tuomittavia, vaan kiitoksen ansaitsevat. Israel tuhoaa radikaalia muslimiterrorismia, joskin kovin ottein. On hienoa, kuinka joku valtio vielä uskaltaa harjoittaa määrätietoista toimintaa tuon asian hyväksi. Tuollaista ennaltaehkäisevää, ja kuitenkin samalla ankaran rankaisevaa toimintaa tarvitaan myös Euroopassa.
On täällä lapsellista porukkaa!
Vieläkö leikitte pihalla sotaleikkejä?
Menkää paikanpäälle katsomaan, kun noin sotaa rakastatte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää paikanpäälle katsomaan, kun noin sotaa rakastatte.Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää paikanpäälle katsomaan, kun noin sotaa rakastatte.Ei minun tarvitse mennä. Katson HD-kuvaa ja uskon raporttien paikkansapitävyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan.
Kyllä olet naivi ei terrorismi ole mitään puolustamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet naivi ei terrorismi ole mitään puolustamista.
Mitä oikein sekoilet?
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Venäjää syytetään Venäjän teoista, Israelia Israelin teoista. Syytä sinä Israelia jos haluat, minä syytän Venäjää jos haluan. Vapaa maa.
Voit syyttää lahkoa. Heidän antaman häädön ansiosta mielesi on järkkynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Voit syyttää lahkoa. Heidän antaman häädön ansiosta mielesi on järkkynyt.
Eiköhän jokainen täällä näe, kummalla meistä on mieli lahkossa järkkynyt. 😅
- Anonyymi
Kaukana oikeasta porukasta nuo Palestiina puolustavat ovat. Hamasin puolustajia ne ovat.
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Venäjää syytetään Venäjän teoista, Israelia Israelin teoista. Syytä sinä Israelia jos haluat, minä syytän Venäjää jos haluan. Vapaa maa.
Minä myös syytä USA
Käärme pää on USA- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oikein sekoilet?
Taidat elää tynnyrissä!
- Anonyymi
Wc-paperikin on tarpeellisempaa ja arvokkaampaa kuin noitten sekopäitten mielenosoitukeset ja "vaatimukset".🦧
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Minä myös syytä USA
Käärme pää on USAPutinin koira.
Anonyymi kirjoitti:
Putinin koira.
Joskus kun minä kirjoitin Putin on huono -Suomi ja EU .ja USA laittoi hänelle punainen matto
Olet kyllä USA halpaa häntä
- Anonyymi
Stanan vasemmistolaiset opiskelijaplantut. Yhteiskunta antaa noille saastoille aivan liikaa. Nuo pitäisi isolla kädellä siivota pois suomalaisesta korkeakoulutuksesta. Tässä taas nähdään, millaisia vinokkaita ja kieroon kasvaneita hörhöjä yhteiskunta tukee vailla vastiketta. Sairasta.
- Anonyymi
Kiihkoilijat unohtaa kuka aloitti tämän viime vuonna 7.10, murhaamalla raukkamaisesti siviilejä. Jatkavat yhä rakettien ampumista piiloutuen siviilien sekaan.
- Anonyymi
Eikö Stubb voinut huutaa, menkää töihin menkää töihin punaliput liehuu
- Anonyymi
Stubb on liian fiksu sellaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb on liian fiksu sellaiseen.
TP Stubb totesi, että mielenilmaisut kuuluvat demokratiaan. Oikein!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TP Stubb totesi, että mielenilmaisut kuuluvat demokratiaan. Oikein!
Kyseiset mielenosoittajat voisivat protestoida Hamasin terrorismia vastaan myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseiset mielenosoittajat voisivat protestoida Hamasin terrorismia vastaan myös.
Eivät tietenkään voineet protestoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tietenkään voineet protestoida.
Tiedän, eivät halua nähdä oikeita syyllisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noitten mielenosoittajien oikea paikka on Palestiinassa tykinruokana.
- Anonyymi
Olen aiemmin suhtautunut palestiinalaisiin positiivisesti.
Tuo riehuminen kuitenkin muuttaa tilannetta.
Ei mitään armoa noille.- Anonyymi
Totta, ylittivät rajan tässä.
- Anonyymi
Kaikki kommariopiskelijat tulisi heittää ulos koko suomalaisesta opiskelujärjestelmästä ja lähes maksuttomasta opiskelusta yhteiskuntamme kustantamana. Oppisivat paremmin elämää "vapaina ja tukemattomina elämäntaiteilijoina". Voisivat kaikessa mitättömyydessään aivan hyvin hypätä junan alle surkean elämänsä päätteeksi. Ei huolta. Junien matkustajat tulevat saamaan asianmukaisen korvauksen myöhästymisistä.
- Anonyymi
Miten otat varmuudella selvän ketkä on kommariopiskelijoita? Vaikutat erittäin sivistyneeltä ja älykkäältä, joten sulla varmasti on antaa varna keino.
- Anonyymi
Niille voisi kustantaa ilmaiset
huumeet - Anonyymi
Kommareita eivät ole.
- Anonyymi
Veikkaan että nämä ovat kommuja.
- Anonyymi
Suomessa on aina ollut näitä #HÖNÖJÄ# oli jo Neuvostoliiton aikaan ja Rauhanmarssijoissa
- Anonyymi
Palestiinalaiset on antaneet Hamasin terroristeille vallan ja maksavat siitä nyt hinnan.
- Anonyymi
Ai? Paljonko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai? Paljonko?
Joka miekkaan tartuu, se miekkaan hukkuu.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Ukrainalaiset myös antaneet Halpaa klovni Zelenski vallan siksi nyt hinaan 3 vuotta sota
Kreml on fasismin linnake. Sotahulluja, mielipuolia täynnä.
Anonyymi kirjoitti:
Kreml on fasismin linnake. Sotahulluja, mielipuolia täynnä.
hahehahehahehajha
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Ukrainalaiset myös antaneet Halpaa klovni Zelenski vallan siksi nyt hinaan 3 vuotta sota
Aloituksen ongelma koskee nimenomaan sitä, että meillä ei ole näyttelijä presidenttinä. Hän ei ole uskottava eikä osaa myöskään improvisoida puhetta.
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen ongelma koskee nimenomaan sitä, että meillä ei ole näyttelijä presidenttinä. Hän ei ole uskottava eikä osaa myöskään improvisoida puhetta.
Zelenski hän on ylpeä että ollut klovni näyttelijä -mitä sinulle ongelma mies hän on ylpeä omaan historiasta
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
hahehahehahehajha
Tollo.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Zelenski hän on ylpeä että ollut klovni näyttelijä -mitä sinulle ongelma mies hän on ylpeä omaan historiasta
Juurihan minä kehuin sitä. Että osaa näytellä oikein hyvin myöskin presidenttiä.
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan minä kehuin sitä. Että osaa näytellä oikein hyvin myöskin presidenttiä.
Sota jälkeen kaikki tiedä oliko hän ollut hyvää näytellä vai oliko hän ollut Amerikka halpaa häntä
- Anonyymi
Elokapinallisia nuo olivat heidän marsseillaan heiluu samat islamisti liput nämä edustaa poliittisesti laitavasemmistoa.
- Anonyymi
He eivät halua kuin sotia.
- Anonyymi
Englannissa tuollaiset saavat 5-7 vuoden tuomion häiriköinnistä. Miksei meillä?
- Anonyymi
Kysymys aivan aiheellinen koska siitä ei puhuta tarpeeksi mitä Gazassa tapahtuu. Terroristit on vaikea tapaus, mutta siviilejä on kuollut enemmän, naisia ja lapsia.
- Anonyymi
Mitkä on lukumäärät naiset määrä? lapset määrä? hamaslaiset määrä? Pitää myös muistaa se että vuodensta 2005 lähtien gazassa on ollut vain hamasin pitämiä terristikoluja eli kiakki koulussa käyneet viimisen19v aikan on käynyt hamsin pitämää terroristikoulua.
- Anonyymi
muutenkin.
- Anonyymi
Miten tuollaisia natseja on vieläkin olemassa, joille juutalaiset ovat kaiken pahan alku ja haluavat ne uuniin.
- Anonyymi
Ei Israelissa asu kovin paljon juutalaisia
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584