Tätä jäin pohdiskelemaan.
Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
250
7507
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut vasemmistolainen 40vuotta. Inhoan luterilaisuutta koko sydämestäni. Tuo hatusta vedetty uskonto alisti aikanaan Ruotsissa ja Suomessa ihmiset ihan törkeesti. Kurjuutta uhkailua hyväksikäyttöä valehtelua, sairaat moraalisäännöt tuhos ihmisiä. Puhumattakaan muiden kansojen ja varsinkin alkuperäiskansojen pakottamisesta samaan kulttuuriin. Niin niin sairas uskonlahko.
- Anonyymi
No, mitä mieltä olet islamin saavutuksista, esim Irakissa, Afganistanissa, Saudi-Arabiassa tai Qatarissa ja eikä unohdeta Isisiä?
- Anonyymi
Ja käännyit islamiin.
- Anonyymi
Ja islam on pikkusen enemmän liikaa vasemmiston mitenkään edustaa niin vanhoillista konservatiivistä nationalististä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja islam on pikkusen enemmän liikaa vasemmiston mitenkään edustaa niin vanhoillista konservatiivistä nationalististä.
Tuo on totta!
Kun naisten asiaa ei islam tunne, seksuaalivähemmistöt ovat tabu.
Ei mitenkään sovi vasemmistoon ideologisista syistä!
Perssuomalaisten on vaan keksittävä jotakin, tyhmää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta!
Kun naisten asiaa ei islam tunne, seksuaalivähemmistöt ovat tabu.
Ei mitenkään sovi vasemmistoon ideologisista syistä!
Perssuomalaisten on vaan keksittävä jotakin, tyhmää.Silti vasemmistolaiset haluaa Suomen täyteen muslimeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja islam on pikkusen enemmän liikaa vasemmiston mitenkään edustaa niin vanhoillista konservatiivistä nationalististä.
Mitä yrität selittää?, saisiko Suomeksi?.
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä mieltä olet islamin saavutuksista, esim Irakissa, Afganistanissa, Saudi-Arabiassa tai Qatarissa ja eikä unohdeta Isisiä?
Katsoitko Qatarin hankkimien afrikkalaisurheilijoiden suorituksia Tokiossa? Sellaisia saavutuksia kaivattaisiin meilläkin!
Irak, Saudi-Arabia ja Qatar sotivat Isisiä vastaan...Anonyymi kirjoitti:
Silti vasemmistolaiset haluaa Suomen täyteen muslimeja.
Kun niitä tuli tänne eniten 2015-16, vallassa olivat mm. persut.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Katsoitko Qatarin hankkimien afrikkalaisurheilijoiden suorituksia Tokiossa? Sellaisia saavutuksia kaivattaisiin meilläkin!
Irak, Saudi-Arabia ja Qatar sotivat Isisiä vastaan...Saudi-arabiassa ruoskitaan rikollisia pienistäkin rikoksista, esim kodinhoitajan murhasta ei tuomita. Qatarissa kisojen järjestämisiin käytettiin orjatyö voimaa. Kyseiset maat eivät tunne tasa-arvoa tai seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Irakissa sallitaan 9v vaimo, eikä sielläkään ole tasa-arvoa tai seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.
Hyvin on suutarikalloon tehonnut Qatarin urheilu valkopesu tehonnut. - Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kun niitä tuli tänne eniten 2015-16, vallassa olivat mm. persut.
Ja vihervassarit vaati koko Afrikkaa ja Lähi-itää Suomeen. Hyökkäilivät lentokoneisiin estämään palautuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vihervassarit vaati koko Afrikkaa ja Lähi-itää Suomeen. Hyökkäilivät lentokoneisiin estämään palautuksia.
Heh. Yksi nainen yhdellä lennolla ja kyydissä yksi palautettava on persuille sama kuin koko massiivinen vihervasemmisto jokaisella lennolla tuhansia palutuksia vastustamassa.
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kun niitä tuli tänne eniten 2015-16, vallassa olivat mm. persut.
Mitä yrität sanoa sillä, että "niitä tuli tänne eniten kun persut oli vallassa"? Että persut käytti valtaansa ja kutsui ja hyväksyi maahan 32000+ maahanmuuttajaa? Tämähän on se yleisesti levitetty äärihörhöjen keksimä valhe. Sipilän hallituksen aikana jätettiin 52000+ turvapaikkahakemusta, mutta Perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikan tiukennuksilla myönteisen päätöksen sai n. 18000 turvista. Tämä tietenkin jätetään pois vasemmiston propgandasta, koska se vesittää kiihottavan trollauksen.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Mitä yrität sanoa sillä, että "niitä tuli tänne eniten kun persut oli vallassa"? Että persut käytti valtaansa ja kutsui ja hyväksyi maahan 32000 maahanmuuttajaa? Tämähän on se yleisesti levitetty äärihörhöjen keksimä valhe. Sipilän hallituksen aikana jätettiin 52000 turvapaikkahakemusta, mutta Perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikan tiukennuksilla myönteisen päätöksen sai n. 18000 turvista. Tämä tietenkin jätetään pois vasemmiston propgandasta, koska se vesittää kiihottavan trollauksen.
Et sinä sitä faktaa muuta että lähi-idästä on persujen vahtivuorolla tullut eniten väkeä Suomeen.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Mitä yrität sanoa sillä, että "niitä tuli tänne eniten kun persut oli vallassa"? Että persut käytti valtaansa ja kutsui ja hyväksyi maahan 32000 maahanmuuttajaa? Tämähän on se yleisesti levitetty äärihörhöjen keksimä valhe. Sipilän hallituksen aikana jätettiin 52000 turvapaikkahakemusta, mutta Perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikan tiukennuksilla myönteisen päätöksen sai n. 18000 turvista. Tämä tietenkin jätetään pois vasemmiston propgandasta, koska se vesittää kiihottavan trollauksen.
Välillä 2015 - 2025 eniten oleskelulupia per kk on myönnetty tammikuussa 2024.
https://tilastot.migri.fi/index.html#decisions/21205?start=557&end=557 - Anonyymi
Tuota, se oli kylläkin katolinen kirkko joka täällä ja muualla alisti. Katolinen kirkko teki Suomeen(Itämaahan) ruotsalaisten avulla ristiretkiä. Suomalaiset heimot olivat viimeisimpiä pakanoita Euroopassa. Luterilaisuus antoi pienen vapauden tuosta äärikireästä ja rankasta uskontokunnasta. Huomaa ettet tiedä uskontojen historiasta mitään jos nimenomaan vihaat luterilaisuutta. Suuntaus jolloin normaalieläminen ilman jatkuvaa kirkko-rukousrituaaleja tuli muotiin ja lähimmäisiä todellakin autettiin eikä vaimoakaan pidetty täysin saastuneena niin kuin katolisessa uskonnossa . Nykyään luterilaiset kirkot ovat woken vallassa jonka pitäisi kyllä miellyttää vassareita.
Hassua myös että vihaat juuri "rennointa" uskontokuntaa mutta et mainitse esim islamista mitään, se nyt on kuitenkin kaikkein tiukin uskonto kaikista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota, se oli kylläkin katolinen kirkko joka täällä ja muualla alisti. Katolinen kirkko teki Suomeen(Itämaahan) ruotsalaisten avulla ristiretkiä. Suomalaiset heimot olivat viimeisimpiä pakanoita Euroopassa. Luterilaisuus antoi pienen vapauden tuosta äärikireästä ja rankasta uskontokunnasta. Huomaa ettet tiedä uskontojen historiasta mitään jos nimenomaan vihaat luterilaisuutta. Suuntaus jolloin normaalieläminen ilman jatkuvaa kirkko-rukousrituaaleja tuli muotiin ja lähimmäisiä todellakin autettiin eikä vaimoakaan pidetty täysin saastuneena niin kuin katolisessa uskonnossa . Nykyään luterilaiset kirkot ovat woken vallassa jonka pitäisi kyllä miellyttää vassareita.
Hassua myös että vihaat juuri "rennointa" uskontokuntaa mutta et mainitse esim islamista mitään, se nyt on kuitenkin kaikkein tiukin uskonto kaikista.Martin Luther, tuo "maailman rennoimman uskonnon" kantaisä, oli mm. sitä mieltä että juutalaiset tulee hirttää kuusi kertaa korkeammalle kuin rosvot. Lutherin "Juutalaisista ja heidän valheistaan"-lirja oli erään hassuviiksisen itävaltalaiskorpraalin lempilukemistoa istuessaan Saksassa vankilassa 1920-luvulla epäonnistuneen vallankaappausyrityksensä jälkeen. Onnistui siinä kyllä hiukan myöhemmin ja loppuhan on historiaa.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Mitä yrität sanoa sillä, että "niitä tuli tänne eniten kun persut oli vallassa"? Että persut käytti valtaansa ja kutsui ja hyväksyi maahan 32000 maahanmuuttajaa? Tämähän on se yleisesti levitetty äärihörhöjen keksimä valhe. Sipilän hallituksen aikana jätettiin 52000 turvapaikkahakemusta, mutta Perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikan tiukennuksilla myönteisen päätöksen sai n. 18000 turvista. Tämä tietenkin jätetään pois vasemmiston propgandasta, koska se vesittää kiihottavan trollauksen.
Juuri valheet ja propaganda joita vihervas levittää jatkuvasti, moni höpelö vielä uskoo niihin
- Anonyymi
Myös sosialismi on sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martin Luther, tuo "maailman rennoimman uskonnon" kantaisä, oli mm. sitä mieltä että juutalaiset tulee hirttää kuusi kertaa korkeammalle kuin rosvot. Lutherin "Juutalaisista ja heidän valheistaan"-lirja oli erään hassuviiksisen itävaltalaiskorpraalin lempilukemistoa istuessaan Saksassa vankilassa 1920-luvulla epäonnistuneen vallankaappausyrityksensä jälkeen. Onnistui siinä kyllä hiukan myöhemmin ja loppuhan on historiaa.
Hoh hoijakkaa..Millä tavalla tuo poistaa sen faktan että katolinen kirkko oli se joka teki massiiviset ristiretket ympäri Eurooppaa ja pakotti pohjoisen kansat siihen. Sinä möyhkäät jostain satunnaisista jude-kirjoituksista kun katolinen uskonto tappoi miljoonia eurooppalaisia ja pakotti kokonaiset kansat polvilleen. Ei voi oikein verratta eh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta!
Kun naisten asiaa ei islam tunne, seksuaalivähemmistöt ovat tabu.
Ei mitenkään sovi vasemmistoon ideologisista syistä!
Perssuomalaisten on vaan keksittävä jotakin, tyhmää.Persut ei kannata islamia.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kun niitä tuli tänne eniten 2015-16, vallassa olivat mm. persut.
Surkea selitys.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kun niitä tuli tänne eniten 2015-16, vallassa olivat mm. persut.
Eivät olleet, vallassa oli KESKUSTA!
- Anonyymi
Islam sortaa naisia ja seksuaalivähemmistöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä sitä faktaa muuta että lähi-idästä on persujen vahtivuorolla tullut eniten väkeä Suomeen.
Kuinka paljon enemmään niitä olisi tullut vihreiden ja vasemmiston vahtivuorolla? Mieti pikkuaivo sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh hoijakkaa..Millä tavalla tuo poistaa sen faktan että katolinen kirkko oli se joka teki massiiviset ristiretket ympäri Eurooppaa ja pakotti pohjoisen kansat siihen. Sinä möyhkäät jostain satunnaisista jude-kirjoituksista kun katolinen uskonto tappoi miljoonia eurooppalaisia ja pakotti kokonaiset kansat polvilleen. Ei voi oikein verratta eh..
Kerrro nyt missä katolinen uskonto tappoi miljoonia eurooppalaisia? En ole koskaan kuullut tuollaisesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti vasemmistolaiset haluaa Suomen täyteen muslimeja.
Niin paljon kommarit vihaavat kristittyjä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti vasemmistolaiset haluaa Suomen täyteen muslimeja.
Ja vihreät.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kun niitä tuli tänne eniten 2015-16, vallassa olivat mm. persut.
Ja nekö olis yksinään voineet tuon pysäyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vihervassarit vaati koko Afrikkaa ja Lähi-itää Suomeen. Hyökkäilivät lentokoneisiin estämään palautuksia.
Hulluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä sitä faktaa muuta että lähi-idästä on persujen vahtivuorolla tullut eniten väkeä Suomeen.
Tajuatko kuinka tyhmä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota, se oli kylläkin katolinen kirkko joka täällä ja muualla alisti. Katolinen kirkko teki Suomeen(Itämaahan) ruotsalaisten avulla ristiretkiä. Suomalaiset heimot olivat viimeisimpiä pakanoita Euroopassa. Luterilaisuus antoi pienen vapauden tuosta äärikireästä ja rankasta uskontokunnasta. Huomaa ettet tiedä uskontojen historiasta mitään jos nimenomaan vihaat luterilaisuutta. Suuntaus jolloin normaalieläminen ilman jatkuvaa kirkko-rukousrituaaleja tuli muotiin ja lähimmäisiä todellakin autettiin eikä vaimoakaan pidetty täysin saastuneena niin kuin katolisessa uskonnossa . Nykyään luterilaiset kirkot ovat woken vallassa jonka pitäisi kyllä miellyttää vassareita.
Hassua myös että vihaat juuri "rennointa" uskontokuntaa mutta et mainitse esim islamista mitään, se nyt on kuitenkin kaikkein tiukin uskonto kaikista.Islam on takapajuinen ideologia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös sosialismi on sairasta.
100%.
- Anonyymi
Olet siis kommari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä sitä faktaa muuta että lähi-idästä on persujen vahtivuorolla tullut eniten väkeä Suomeen.
Fakta on se etteivät persut olleet Sipilän hallituksessa! Siellä oli petturiporukat Timo Soinin johdolla Soinihan heitti persujen ohjelmat roskiin heti , erosi puolueesta ja perusti oman petturipuolueen täysin laittomasti, koska sellaista ei ollut vaaleissa! Älkää ikinä enää yrittäkö sotkea perussuomalaisia petturi Soinin toimiin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä mieltä olet islamin saavutuksista, esim Irakissa, Afganistanissa, Saudi-Arabiassa tai Qatarissa ja eikä unohdeta Isisiä?
Väkivalta kelpaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti vasemmistolaiset haluaa Suomen täyteen muslimeja.
Eivät sen enenmpää kuin muutkaan. Mistähän tuokin käsitys on tullut?!
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Mitä yrität sanoa sillä, että "niitä tuli tänne eniten kun persut oli vallassa"? Että persut käytti valtaansa ja kutsui ja hyväksyi maahan 32000 maahanmuuttajaa? Tämähän on se yleisesti levitetty äärihörhöjen keksimä valhe. Sipilän hallituksen aikana jätettiin 52000 turvapaikkahakemusta, mutta Perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikan tiukennuksilla myönteisen päätöksen sai n. 18000 turvista. Tämä tietenkin jätetään pois vasemmiston propgandasta, koska se vesittää kiihottavan trollauksen.
Pahimmat trollaajjat ovat kuitenkin persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä 2015 - 2025 eniten oleskelulupia per kk on myönnetty tammikuussa 2024.
https://tilastot.migri.fi/index.html#decisions/21205?start=557&end=557Ja silloinkin olivat persut hallituksessa. Ei silti, hyvä on, että myönsivät oleskelulupia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös sosialismi on sairasta.
Kansallissosialismi ja natsismi-fasismi ovat sairautta. Persut ovat siis sairaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vihreät.
Mieluummin muslimeja kuin persuja.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Mitä yrität sanoa sillä, että "niitä tuli tänne eniten kun persut oli vallassa"? Että persut käytti valtaansa ja kutsui ja hyväksyi maahan 32000 maahanmuuttajaa? Tämähän on se yleisesti levitetty äärihörhöjen keksimä valhe. Sipilän hallituksen aikana jätettiin 52000 turvapaikkahakemusta, mutta Perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikan tiukennuksilla myönteisen päätöksen sai n. 18000 turvista. Tämä tietenkin jätetään pois vasemmiston propgandasta, koska se vesittää kiihottavan trollauksen.
Kaikki n 18000 on liikaa..
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kun niitä tuli tänne eniten 2015-16, vallassa olivat mm. persut.
Soinilaiset suvakit, ei nykypersut joita vihaatte heidän kriittisen maahanmuuttopolitiikan ansiosta. Kepu oli pääministeripuolue.
Jussi Halla-aho teki sille hallitukselle maahanmuutto-ohjelman jota se hallitus ei ollenkaan noudattanut. Kyllä mahtoi Jussia ottaa päähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Yksi nainen yhdellä lennolla ja kyydissä yksi palautettava on persuille sama kuin koko massiivinen vihervasemmisto jokaisella lennolla tuhansia palutuksia vastustamassa.
Miksi lähes jokainen vassut haukkuu niitä natseiksi ja rasisteiksi jotka eivät kannata haitallista maahanmuuttoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh hoijakkaa..Millä tavalla tuo poistaa sen faktan että katolinen kirkko oli se joka teki massiiviset ristiretket ympäri Eurooppaa ja pakotti pohjoisen kansat siihen. Sinä möyhkäät jostain satunnaisista jude-kirjoituksista kun katolinen uskonto tappoi miljoonia eurooppalaisia ja pakotti kokonaiset kansat polvilleen. Ei voi oikein verratta eh..
Oikeassa olet katolisen kirkon kauheuksista. Mutta ei ole luterilainen kirkko mikään pulmunen ollut. Luther antoi teologisen hyväksynnän oikeiden uskovien tappamiselle. Näitä kirkko tapatti tuhansia. He eivät noudattaneet kirkon epäraamatullista kastekäsitystä ja siksi kirkko heitä tapatti.
Luterilainen maailmanliitto pyysi näitä mennoniittien vainoja anteeksi vuonna 2010. Tämä todistaa että väite on tosi. - Anonyymi
Vassut ovat lähes kaikki muslimeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vihervassarit vaati koko Afrikkaa ja Lähi-itää Suomeen. Hyökkäilivät lentokoneisiin estämään palautuksia.
Kyllä naamoista näki, että ne "lähi-idästä" tulleet olivat kaukoidästä (tai jostain Uralin takaa, eli ei-tänne-kuuluvia kaikella tavalla). Eli niitä ei olisi pitänyt edes päästää Suomeen kun valehtelivat tulleensa sieltä (mutta kun ei saa ulkonäön perusteella arvioida mistä ovat, jos paperit ovat "hukassa")
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ei kannata islamia.
Eikä mitään muutakaan itämaisinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam sortaa naisia ja seksuaalivähemmistöä.
Kuten kaikki itämaiset. Ainoastaan kristityt ja juutalaiset ovat naisten oikeuksien puolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam on takapajuinen ideologia.
Niin myös muut itämaiset, eli buddhalaisuus, taolaisuus, kunfutselaisuus, hindulaisuus jne
- Anonyymi
Olen ollut vasemmistolainen 40vuotta.
Siis varsin tyhmä mutta tasapainona voi sanoa.
On sielläkin hyvää takana ja monessa muussakin.
Itse haluan vain pois ihmiset jotka ei kuulu tänne ja en perkele halua maksaa loisten elämisestä yhtään.
Sairaat ja vammaiset ymmärrä todella hyvin mutta nämä somalit ja arabit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti vasemmistolaiset haluaa Suomen täyteen muslimeja.
Eihän he oleet Sipilän hallituksessa.
- Anonyymi
Se on todella paha, jos pää on niin täynnä jeesusta, ettei järki enää kulje.
- Anonyymi
Tai allahia.
- Anonyymi
Ei ihminen tarvitse uskontoa moraalin olemassaoloon. Jos et pysty erottamaan oikeaa väärästä, sinulta puuttuu empatiaa ja omatunto, ei jumala.
- Anonyymi
Mutta miksi vasemmistolaiset tarvii sen islamin uskon vastustaessasn kristittyjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi vasemmistolaiset tarvii sen islamin uskon vastustaessasn kristittyjä?
Jos suomeen tulisi pakolaisina apua tarvitsevia intiasta niin persut kyselisivät, miksi Vasemmistolaiset on Hinduja. Hare Krishna sulle vaan poju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi vasemmistolaiset tarvii sen islamin uskon vastustaessasn kristittyjä?
Mihinkään sitä tarvitse. Mistä sellaisen olet päähäsi saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkään sitä tarvitse. Mistä sellaisen olet päähäsi saanut?
Eivät tarvi, mutta yrittävät kuitenkin muuttaa Suomen ääri-islamistiseksi kalifaatiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tarvi, mutta yrittävät kuitenkin muuttaa Suomen ääri-islamistiseksi kalifaatiksi.
Hölö hölö. Älä usko kaikkia valeita mitä sinulle syötetään laitaoikealta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos suomeen tulisi pakolaisina apua tarvitsevia intiasta niin persut kyselisivät, miksi Vasemmistolaiset on Hinduja. Hare Krishna sulle vaan poju.
Hidut tekevät töitä, eivätkä loisi kela/sossu rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hidut tekevät töitä, eivätkä loisi kela/sossu rahoilla.
Ja Hindut ovat lisäksi ECD maalaisia, joten hah persuilta putosi taas pohja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkään sitä tarvitse. Mistä sellaisen olet päähäsi saanut?
Äänestäjiksi tarvitsevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Hindut ovat lisäksi ECD maalaisia, joten hah persuilta putosi taas pohja!
Häh?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi vasemmistolaiset tarvii sen islamin uskon vastustaessasn kristittyjä?
Nyt unohdat sellaisen perusprinsiipin, että kun kysymyksen premissit ovat päin vittua, siihen vastaamisessa ei ole mitään järkeä.
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tarvi, mutta yrittävät kuitenkin muuttaa Suomen ääri-islamistiseksi kalifaatiksi.
Nyt kuule lopetat älyvapaan trollaamisen ja pyydät äidiltä jotain askaretta. Jookos?
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Nyt kuule lopetat älyvapaan trollaamisen ja pyydät äidiltä jotain askaretta. Jookos?
Miksi Ruotsissa oli sisällissota pitkän demarivaltakauden jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Ruotsissa oli sisällissota pitkän demarivaltakauden jälkeen?
Jaa taasko siellä on sisällissota. Persujen jutuissa asia vaihtelee päivittäin, yhtenä päivänä sodan raiskaama joutomaa, toisena päivänä malliesimerkki kunnon valtiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi vasemmistolaiset tarvii sen islamin uskon vastustaessasn kristittyjä?
Puhut niin harhaisia ettei tuo taida pudota edes valtaosaan persuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa taasko siellä on sisällissota. Persujen jutuissa asia vaihtelee päivittäin, yhtenä päivänä sodan raiskaama joutomaa, toisena päivänä malliesimerkki kunnon valtiosta.
Jatkuvastihan siellä on sisällissota. Kokkeina sopassa demarit ja muslimit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos suomeen tulisi pakolaisina apua tarvitsevia intiasta niin persut kyselisivät, miksi Vasemmistolaiset on Hinduja. Hare Krishna sulle vaan poju.
Tyhmä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölö hölö. Älä usko kaikkia valeita mitä sinulle syötetään laitaoikealta.
Vassut valehtelee aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi vasemmistolaiset tarvii sen islamin uskon vastustaessasn kristittyjä?
Vasemmistolaisetko tarvii islamin uskon? Mistähän trollitehtaasta tuokin käsitys on kotoisin. Emmekä vastusta kristinuskoa. Jokainen saa vapaasti uskoa niin Allahiin kuin muihinkin Jumaliin. Muuten: muslimeilla ja kritityillä on sama Jumala, vaikka muslimit eivät uskokaan, että Jeesus oli hänen poikansa, vaikka suurena profeettana tätä pitävätkin. Juutalaiset taas odottavat vieläkin Messiasta. Pitääköhän Netanjahu itseään sellaisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Ruotsissa oli sisällissota pitkän demarivaltakauden jälkeen?
nyt sotket asioita, Ruotsissa ei ole ollut sisällissotaa. Suomessa oli. Yrittivät kitkeä sosialidemokratian juuriaan myöten, mutta ei onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkään sitä tarvitse. Mistä sellaisen olet päähäsi saanut?
Jos verrataan keitä vassut käytännössä suosivat monin tavoin, niin islamilaisia sata-nolla verrattuna kristittyihin. Voitteko antaa esimerkkejä joissa vihervassu olisi lähtenyt hakemalla hakemaan suurimmissa hädässä olevia kristittyjä? Ette voi. Teillä ei ole esimerkkejä siitä.
Sensijaan täältä on lähdetty hakemalla hakemaan erään porukan naisia maahan. Näistä osa kuulemma on jo syyllistynyt johonkin rikokseen maassa ollessaan.
- Anonyymi
Olen oikeistolainen, Kirkin kannattaja, Trumpin ihailija sekä islamin puolestapuhuja. Inhoan kristinuskoa.
- Anonyymi
Saatat olla myös maolainen.
- Anonyymi
Islamin puolesta puhuja? Eli et siis kannata tasa-arvoa, seksuaalivähemmistäjen oikeuksia tai oikeusvaltio periaatetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islamin puolesta puhuja? Eli et siis kannata tasa-arvoa, seksuaalivähemmistäjen oikeuksia tai oikeusvaltio periaatetta?
En ole kannattanut noita mainitsemiasi siitä lähtien kun aloin kannattamaan USAn oikeistolaisia julkkiksia.
Anonyymi kirjoitti:
Islamin puolesta puhuja? Eli et siis kannata tasa-arvoa, seksuaalivähemmistäjen oikeuksia tai oikeusvaltio periaatetta?
Lontoon pormestari kannattaa noita kaikkia ja on muslimi. Paljon liberaalimpi kuin eräs porkkananvärinen pressa...
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Lontoon pormestari kannattaa noita kaikkia ja on muslimi. Paljon liberaalimpi kuin eräs porkkananvärinen pressa...
Oletko sitten harkinnut muslimimaahan muuttoa, kuten Somalia tai Afganistan. Siellä ollaan liberaaleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitten harkinnut muslimimaahan muuttoa, kuten Somalia tai Afganistan. Siellä ollaan liberaaleja.
Argumentointikykysi ovat todellakin vahvaa persutasoa.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Lontoon pormestari kannattaa noita kaikkia ja on muslimi. Paljon liberaalimpi kuin eräs porkkananvärinen pressa...
Oi että kokonaista yksi muslimi kannattaa Lontoossa noita arvoja.
Hyvä Repsikka! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi että kokonaista yksi muslimi kannattaa Lontoossa noita arvoja.
Hyvä Repsikka!Kyllä Lontoosta löytyy kasapäin Trumpia liberaalimpia arvoja kannattavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi että kokonaista yksi muslimi kannattaa Lontoossa noita arvoja.
Hyvä Repsikka!Hänet on valittu demokraattisesti edustamaan kansaa. Kansa on puhunut.
- Anonyymi
Sellainen laudan vekkuliteini taas trollailemassa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänet on valittu demokraattisesti edustamaan kansaa. Kansa on puhunut.
Niin, kantis britit eivät halunneet tuota, maamut sen sinne äänestivät paikallisten vassareiden avulla.
Lontoo on kuin bangladesh ja se on näiden mielestä hyvä asia : https://thenationalpulse.com/2025/08/20/top-3rd-world-diplomat-brags-much-of-london-feels-like-bangladesh/?feed_id=63393&_unique_id=68a609e5833ff - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi että kokonaista yksi muslimi kannattaa Lontoossa noita arvoja.
Hyvä Repsikka!Se on paljon se. Luulin ettei löydy yhtäkään. Tosin entä sitten jos tämän pormestarin pintaa vähän raaputettaisiin...
- Anonyymi
Et ole.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Lontoon pormestari kannattaa noita kaikkia ja on muslimi. Paljon liberaalimpi kuin eräs porkkananvärinen pressa...
Salaa on islamisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitten harkinnut muslimimaahan muuttoa, kuten Somalia tai Afganistan. Siellä ollaan liberaaleja.
Siellä olen asunutkin viimeiset kymmenen vuotta ja lähden sinne takaisin. Jätän tämän persujen pilaaman maan, ei enää ihanan.
- Anonyymi
Yhteinen vihollinen yhdistää.
- Anonyymi
Siksihän Hitlerkin oli varsin hyvää pataa lähi-idän mullahien kanssa 1940-luvulla. Ja samoin Stalin Venäjän ortodoksipapiston kanssa samaan aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksihän Hitlerkin oli varsin hyvää pataa lähi-idän mullahien kanssa 1940-luvulla. Ja samoin Stalin Venäjän ortodoksipapiston kanssa samaan aikaan.
Nykyisin samat porukat vastustaa Israelia
- Anonyymi
Onhan se surkeaa että maailman ihmisistä niin suuri osa on ulkoistaneet oman moraalinsa ja omatuntonsa jollekin lukuisista uskonnoista ja niiden eri opeista.
- Anonyymi
Vihreillähän on kaatopaikkalokin moraali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreillähän on kaatopaikkalokin moraali.
Lokki hakee kaatikselta vain ruokaa koska siellä sitä on runsaasti tarjolla. Sillä ruualla lokki ruokkii itsensä sekä poikasensa.
On suuri loukkaus lokkeja kohtaan verrata niitä vihreisiin.
- Anonyymi
Suomi on rakennettu kristinuskon perustalle ja se on suonut meille suuren siunauksen.
- Anonyymi
Pelkään että se siunaus lähtee jos valtijohtomme tunnustaa Palestiinan. Ainakaan emme saa silloin Israelin laseraseita eikä muitakaan aseita. Silloin olemme ryssän armoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään että se siunaus lähtee jos valtijohtomme tunnustaa Palestiinan. Ainakaan emme saa silloin Israelin laseraseita eikä muitakaan aseita. Silloin olemme ryssän armoilla
Mutta eihän nämä jästipäät mitään usko ennenkuin sonnat housussa.
- Anonyymi
Öööö...mitä nuo on? Aloita vaikka tuosta krastinuskosta (vai mikä se oli), ihan vaikka omin sanoin ja mahdollisimman tarkasti ettei tarvitse kysellä tarkennuksia. Terv. vassari
- Anonyymi
Vasureilla on niin paljon muslimeja listoillaan että se vaikuttaa puolueiden politiikkaan.
- Anonyymi
Tottakai pitää ottaa omat huomioon. KD:llä taas ei ole paljoakaan Muslimeja listoillaan.
- Anonyymi
Vasureilla on paljon enemmän kristittyjä listoillaan kuin islamilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasureilla on paljon enemmän kristittyjä listoillaan kuin islamilaisia.
Ei uskoisi.
Jäät melkein joka päivä pohdiskelemaan todella outoja asioita. Lienet eläkkeellä tai työtön, sillä eihän noin ahkeralta pohdiskelulta töitä ehdi painaa. 😎
Vihervasemmistoa äänestää yli 40 % suomalaisista, mutta islaminuskoisia on täällä vain 140 000. Heidän äänestysprosenttinsa on todennäköisesti huomattavasti pienempi kuin kantaväestöllä.
Onko matikka hallussa? Jääpä pohdiskelemaan!- Anonyymi
Voi sinua Repe repsukkaa.
Kyllä vasemmistolaiset ovat jahdanneet Päivi Räsästä jo vuosikaudet ja miksi? Koska siteerasi Raamattua, siis siteerasi Raamattua ja sen takia on järjestetty ihmisajojahti. Mutta kun imaami suorassa tv-lähetyksessä on sitä mieltä että homot saa tappaa, sille naureskellaan, kohatellaan olkia ja selitetään sitä uskonnolla. Ehkä toistaiseksi muslimien määrää vasemmiston äänestäjistä pieni. Mutta se kasvaa vuosi vuodelta ja vasemmistolaiset ovat olleet tunnettuja kristinuskon vastustamisesta ja dissaamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua Repe repsukkaa.
Kyllä vasemmistolaiset ovat jahdanneet Päivi Räsästä jo vuosikaudet ja miksi? Koska siteerasi Raamattua, siis siteerasi Raamattua ja sen takia on järjestetty ihmisajojahti. Mutta kun imaami suorassa tv-lähetyksessä on sitä mieltä että homot saa tappaa, sille naureskellaan, kohatellaan olkia ja selitetään sitä uskonnolla. Ehkä toistaiseksi muslimien määrää vasemmiston äänestäjistä pieni. Mutta se kasvaa vuosi vuodelta ja vasemmistolaiset ovat olleet tunnettuja kristinuskon vastustamisesta ja dissaamisesta.Ei se ole vasurien vika jos joku heistä toteaa kristinuskon olevan hölynpölyä. Sen jyrkempää vastustusta Suomesta saat kaivaa tikulla.
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua Repe repsukkaa.
Kyllä vasemmistolaiset ovat jahdanneet Päivi Räsästä jo vuosikaudet ja miksi? Koska siteerasi Raamattua, siis siteerasi Raamattua ja sen takia on järjestetty ihmisajojahti. Mutta kun imaami suorassa tv-lähetyksessä on sitä mieltä että homot saa tappaa, sille naureskellaan, kohatellaan olkia ja selitetään sitä uskonnolla. Ehkä toistaiseksi muslimien määrää vasemmiston äänestäjistä pieni. Mutta se kasvaa vuosi vuodelta ja vasemmistolaiset ovat olleet tunnettuja kristinuskon vastustamisesta ja dissaamisesta.>Mutta kun imaami suorassa tv-lähetyksessä on sitä mieltä että homot saa tappaa, sille naureskellaan, kohatellaan olkia ja selitetään sitä uskonnolla.
Jotain 15 vuotta vanha TV-ohjelmako on sulle aina ajankohtainen? Melkein kaikki muut ovat sen kyllä jo unohtaneeI. 😅
Lisäksi valehtelet: imaami ei varsinaisesti ollut itse mitään mieltä, vaan kertoi mitä hänen edustamansa šiialainen (siis lähinnä iranilainen) islamintulkinta aiheesta sanoo. Jos hän olisi väittänyt että islam käskee silittää homoja höyhenellä, sekään tuskin olisi sulle kelvannut.
>vasemmistolaiset ovat olleet tunnettuja kristinuskon vastustamisesta ja dissaamisesta.
Olisiko tähän mitään historiallista osuutta sillä, että papit olivat ennen aikaan pääosin erittäin oikeistolaisia ja esimerkiksi 1918 jotkut heistä innokkaasti nälkiinnyttämässä ja jopa tapattamassa punavankeja? Nyt on tilanne aivan toinen, ja kuten nämäkin palstat kertovat, nykyään kristillistä kirkkoa vihaavat mielestään ainoaa oikeaa oppia vaalivat katkerat kiihkouskovaiset lahkot eikä suinkaan enää vasemmisto.- Anonyymi
Pidätkö työelämän ulkopuolella olevien pohdintoja muita vähäarvoisempina? Minä annan lähtökohtaisesti kaikkien pohdinnoille täyden arvon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole vasurien vika jos joku heistä toteaa kristinuskon olevan hölynpölyä. Sen jyrkempää vastustusta Suomesta saat kaivaa tikulla.
Mutta islamia et pidä hölynpölynä.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
>Mutta kun imaami suorassa tv-lähetyksessä on sitä mieltä että homot saa tappaa, sille naureskellaan, kohatellaan olkia ja selitetään sitä uskonnolla.
Jotain 15 vuotta vanha TV-ohjelmako on sulle aina ajankohtainen? Melkein kaikki muut ovat sen kyllä jo unohtaneeI. 😅
Lisäksi valehtelet: imaami ei varsinaisesti ollut itse mitään mieltä, vaan kertoi mitä hänen edustamansa šiialainen (siis lähinnä iranilainen) islamintulkinta aiheesta sanoo. Jos hän olisi väittänyt että islam käskee silittää homoja höyhenellä, sekään tuskin olisi sulle kelvannut.
>vasemmistolaiset ovat olleet tunnettuja kristinuskon vastustamisesta ja dissaamisesta.
Olisiko tähän mitään historiallista osuutta sillä, että papit olivat ennen aikaan pääosin erittäin oikeistolaisia ja esimerkiksi 1918 jotkut heistä innokkaasti nälkiinnyttämässä ja jopa tapattamassa punavankeja? Nyt on tilanne aivan toinen, ja kuten nämäkin palstat kertovat, nykyään kristillistä kirkkoa vihaavat mielestään ainoaa oikeaa oppia vaalivat katkerat kiihkouskovaiset lahkot eikä suinkaan enää vasemmisto.Repsukka sentään.
Kritisoit minua 12v vanhan jutun nostamisesta esiin. Mutta sitten itse palaat vuoteen 1918. Että miten sitten oli? Enkä väittänyt että kyseinen imaami olisi itse tappamassa yhtään ketään, tosin ei hän toisinkaan väittänyt. Vaan että homon saa tappaa islamin mukaan. Toiseksi Suomessa ei edes olla haastettu islamia seksuaslivähemmistöön suhtautumisesta.
Tämä taas on sinun uskosi?
"Jos hän olisi väittänyt että islam käskee silittää homoja höyhenellä, sekään tuskin olisi sulle kelvannut."
Lisäksi väitätkö oikeasti että islam, oli suuntaus mikä tahansa, missä tahansa hyväksyy homoseksuaalisuuden? Anonyymi kirjoitti:
Repsukka sentään.
Kritisoit minua 12v vanhan jutun nostamisesta esiin. Mutta sitten itse palaat vuoteen 1918. Että miten sitten oli? Enkä väittänyt että kyseinen imaami olisi itse tappamassa yhtään ketään, tosin ei hän toisinkaan väittänyt. Vaan että homon saa tappaa islamin mukaan. Toiseksi Suomessa ei edes olla haastettu islamia seksuaslivähemmistöön suhtautumisesta.
Tämä taas on sinun uskosi?
"Jos hän olisi väittänyt että islam käskee silittää homoja höyhenellä, sekään tuskin olisi sulle kelvannut."
Lisäksi väitätkö oikeasti että islam, oli suuntaus mikä tahansa, missä tahansa hyväksyy homoseksuaalisuuden?Et kai tosissasi vertaa jotain kakkosen islam-iltaa suomalaisten keskenään käymään verisen traumaattiseen sisällissotaan?
>Vaan että homon saa tappaa islamin mukaan.
Tuskin vapaasti saa, vaan että (tämän imaamin tapauksessa) šiialainen oikeus voi langettaa homostelusta kuolemantuomion.
Vain harvat islamin suunnat hyväksyvät homoseksuaalisuuden. Aika moni katsoo siitä poispäin, vaikka ei hyväksykään. Esimerkiksi islamilaisen Pakistanin suurkaupungeissa on hyvin pärjääviä homoyhteisöjä. Sitten on niitä tulkintoja, jotka jopa tappaa, kuten karmea wahhabismi.
- Anonyymi
Vaikka tiede on kehittynyt ja tieto on lisääntynyt eksponentiaalisesti, niin silti homo sapiens ei ole olemassaolonsa aikana juurikaan kehittynyt järkevämmäksi suhteessaan uskontoihin ja jumaliin. Yhä edelleen laji on ainoa telluksen elämänmuoto, joka tappaa surutta toisiaan vain eri poppaukkoon uskomisen takia.
- Anonyymi
Islam ja kristinusko ovat aivan samaa kakkendaalia, vain eri nimisissä paketeissa. Molemmat levittävät samaa raivoisaa vihaa seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Samanlaisia vihauskontoja molemmat.
- Anonyymi
Ei ole. Sama kantaisä mutta sitten tiet erkanivat. Oliko se näin? Korjatkaa Raamatun asiantuntijat jos erehdyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Sama kantaisä mutta sitten tiet erkanivat. Oliko se näin? Korjatkaa Raamatun asiantuntijat jos erehdyn.
Monen uskontotutkija nmielestähän kristinusko, judaismi ja islam ovat vähintäänkin serkuksia. Kaikkien pääteoksista (Raamattu, Toora ja Koraani) löytyvät suunnilleen samat päähenkilöt, samat tapahtumat jne. Kaikkien kolmen alkulähde on käytännössä sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Sama kantaisä mutta sitten tiet erkanivat. Oliko se näin? Korjatkaa Raamatun asiantuntijat jos erehdyn.
Sama Jeesus seikkailee molemmissa kirjoissa ja molemmissa kirjoissa vaaditaan homoseksuaalien surmaamista.
- Anonyymi
Kannattaisiko sinun sitten muuttaa vaikkapa Somaliaan tai Afganistaniin, kun ei ole ainakaan sen huonompaa kuin täälläkään.
- Anonyymi
Ihan ohiksena, sinun mielestäsi homojen eli miesten oikeudet ovat se suurin ongelma näissä uskonnoissa? Just..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ohiksena, sinun mielestäsi homojen eli miesten oikeudet ovat se suurin ongelma näissä uskonnoissa? Just..
Mitäpä sitä naisista ja raisckattavista lapsista(lapsivaoimoista) islamissa. Pippelileikit ovat ainoa asia mikä pistää kiljumaan viharikoksista. Vassareille lapset ja naiset eivät merkitse mitään, on tullut huomattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama Jeesus seikkailee molemmissa kirjoissa ja molemmissa kirjoissa vaaditaan homoseksuaalien surmaamista.
Missä kohtaa Jeesus niin vaati?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa Jeesus niin vaati?
Tai olisi vaatinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Sama kantaisä mutta sitten tiet erkanivat. Oliko se näin? Korjatkaa Raamatun asiantuntijat jos erehdyn.
"Ei ole. Sama kantaisä mutta sitten tiet erkanivat. Oliko se näin? Korjatkaa Raamatun asiantuntijat jos erehdyn."
Tarkennus. Käsittääkseni islam ei syntynyt tämän kantaisän aikaan vaan 1400 luvulla. Hän on arabien ja juutalaisten kantaisä. Korjatkaa jos erehdyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ole. Sama kantaisä mutta sitten tiet erkanivat. Oliko se näin? Korjatkaa Raamatun asiantuntijat jos erehdyn."
Tarkennus. Käsittääkseni islam ei syntynyt tämän kantaisän aikaan vaan 1400 luvulla. Hän on arabien ja juutalaisten kantaisä. Korjatkaa jos erehdyn.Oikein se on. Näiden kahden sukuhaaran kantaisä on Aabraham.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ole. Sama kantaisä mutta sitten tiet erkanivat. Oliko se näin? Korjatkaa Raamatun asiantuntijat jos erehdyn."
Tarkennus. Käsittääkseni islam ei syntynyt tämän kantaisän aikaan vaan 1400 luvulla. Hän on arabien ja juutalaisten kantaisä. Korjatkaa jos erehdyn.Korjaan. Islamin synty oli 1600 luvulla.
- Anonyymi
Minä ateistina en pidä islamia yhtään kristinuskoa kummempana hölynpölynä Ja väitän että murskaava enemmistö ateisteista on tasan samaa mieltä.
- Anonyymi
Kuitenkin ateistivassut janoaa islaminuskoisia maahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin ateistivassut janoaa islaminuskoisia maahan.
Kristityistä he eivät perusta vaikka heitä vainotaan kaikkein eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityistä he eivät perusta vaikka heitä vainotaan kaikkein eniten.
Tässä se epäsuhta piilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin ateistivassut janoaa islaminuskoisia maahan.
Persufantasioita, jotka ovat totta ainoastaan persuista kahjoimmalle osalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin ateistivassut janoaa islaminuskoisia maahan.
Janoaa? Taidat elää omassa kuplassasi, jossa ateistivassu on demonien riivaama ja satanisti ja vihollinen?
Tunnetko yhtään tavallista suomalaista, joka ei kuulu kirkkoon? Joka ajattelee itse, hoitaa asiansa, ei vihaa ketään ja äänestää maltillisesti käyttäytyviä puolueita?
Avaa ovi maailmaan! Voi hämmästyä!
Mistähän tuo pakolaisten 110 miljoonan luku johtuu? Sun mielestä Suomen vasemmistolaiset ovat saaneet ne liikkeelle?
Kristittyjä on maailmassa eniten. Katolinen kirkko on vahvin. Tiedä sitten mutta luulen, että monissa maissa on katolisia vasemmistolaisia. Niinkuin meilläkin luterilaisessa kirkossa on vasemmistolaisia. Kun se uskonto on enempi niinkuin kulttuuriasia ja henkilökohtainen ja ajatukseen maailmanmenosta liittyvät valtaan ja oikeudenmukaisuuteen esim. tulonjaossa. Kai.
Suomi on ylpeä yli satavuotisesta uskonvapaudestaan. Ylpeänä suomalaisena en pidä mitään uskontoa toista parempana. Kaikki saavat oman mielensä mukaan vaikka saunatonttua kumartaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janoaa? Taidat elää omassa kuplassasi, jossa ateistivassu on demonien riivaama ja satanisti ja vihollinen?
Tunnetko yhtään tavallista suomalaista, joka ei kuulu kirkkoon? Joka ajattelee itse, hoitaa asiansa, ei vihaa ketään ja äänestää maltillisesti käyttäytyviä puolueita?
Avaa ovi maailmaan! Voi hämmästyä!
Mistähän tuo pakolaisten 110 miljoonan luku johtuu? Sun mielestä Suomen vasemmistolaiset ovat saaneet ne liikkeelle?
Kristittyjä on maailmassa eniten. Katolinen kirkko on vahvin. Tiedä sitten mutta luulen, että monissa maissa on katolisia vasemmistolaisia. Niinkuin meilläkin luterilaisessa kirkossa on vasemmistolaisia. Kun se uskonto on enempi niinkuin kulttuuriasia ja henkilökohtainen ja ajatukseen maailmanmenosta liittyvät valtaan ja oikeudenmukaisuuteen esim. tulonjaossa. Kai.
Suomi on ylpeä yli satavuotisesta uskonvapaudestaan. Ylpeänä suomalaisena en pidä mitään uskontoa toista parempana. Kaikki saavat oman mielensä mukaan vaikka saunatonttua kumartaa!Islam ei tunnusta uskonvapautta.
Anonyymi kirjoitti:
Persufantasioita, jotka ovat totta ainoastaan persuista kahjoimmalle osalle.
Tämä kiihkeä itsensä komppaaja kuuluu toden totta heihin. 🤪
Anonyymi kirjoitti:
Janoaa? Taidat elää omassa kuplassasi, jossa ateistivassu on demonien riivaama ja satanisti ja vihollinen?
Tunnetko yhtään tavallista suomalaista, joka ei kuulu kirkkoon? Joka ajattelee itse, hoitaa asiansa, ei vihaa ketään ja äänestää maltillisesti käyttäytyviä puolueita?
Avaa ovi maailmaan! Voi hämmästyä!
Mistähän tuo pakolaisten 110 miljoonan luku johtuu? Sun mielestä Suomen vasemmistolaiset ovat saaneet ne liikkeelle?
Kristittyjä on maailmassa eniten. Katolinen kirkko on vahvin. Tiedä sitten mutta luulen, että monissa maissa on katolisia vasemmistolaisia. Niinkuin meilläkin luterilaisessa kirkossa on vasemmistolaisia. Kun se uskonto on enempi niinkuin kulttuuriasia ja henkilökohtainen ja ajatukseen maailmanmenosta liittyvät valtaan ja oikeudenmukaisuuteen esim. tulonjaossa. Kai.
Suomi on ylpeä yli satavuotisesta uskonvapaudestaan. Ylpeänä suomalaisena en pidä mitään uskontoa toista parempana. Kaikki saavat oman mielensä mukaan vaikka saunatonttua kumartaa!>Tiedä sitten mutta luulen, että monissa maissa on katolisia vasemmistolaisia.
Eikä ihan vähän olekaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janoaa? Taidat elää omassa kuplassasi, jossa ateistivassu on demonien riivaama ja satanisti ja vihollinen?
Tunnetko yhtään tavallista suomalaista, joka ei kuulu kirkkoon? Joka ajattelee itse, hoitaa asiansa, ei vihaa ketään ja äänestää maltillisesti käyttäytyviä puolueita?
Avaa ovi maailmaan! Voi hämmästyä!
Mistähän tuo pakolaisten 110 miljoonan luku johtuu? Sun mielestä Suomen vasemmistolaiset ovat saaneet ne liikkeelle?
Kristittyjä on maailmassa eniten. Katolinen kirkko on vahvin. Tiedä sitten mutta luulen, että monissa maissa on katolisia vasemmistolaisia. Niinkuin meilläkin luterilaisessa kirkossa on vasemmistolaisia. Kun se uskonto on enempi niinkuin kulttuuriasia ja henkilökohtainen ja ajatukseen maailmanmenosta liittyvät valtaan ja oikeudenmukaisuuteen esim. tulonjaossa. Kai.
Suomi on ylpeä yli satavuotisesta uskonvapaudestaan. Ylpeänä suomalaisena en pidä mitään uskontoa toista parempana. Kaikki saavat oman mielensä mukaan vaikka saunatonttua kumartaa!Tiedätkö miksi kristittyjä on eniten? Logiikallahan tuo väite on naurettava koska pelkästään intialaisia (joista suurin osa hinduja) on yli miljardi, vaikka jenkkilän ja euroopan väet yhdistettäisiin ei päästäisi suurempiin lukuihin kuin hindut tai muslimit.
Sen takia koska iso osa "kristityistä" on tapakristittyjä afrikan eri maissa ja aasiassa. He eivät siis ole mitään oikeita kristittyjä mutta nostaa mukavasti tuon kristittyjen määrän. Kunnon uskovista pääpaikan vie muslimit tai hindut määrällään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö miksi kristittyjä on eniten? Logiikallahan tuo väite on naurettava koska pelkästään intialaisia (joista suurin osa hinduja) on yli miljardi, vaikka jenkkilän ja euroopan väet yhdistettäisiin ei päästäisi suurempiin lukuihin kuin hindut tai muslimit.
Sen takia koska iso osa "kristityistä" on tapakristittyjä afrikan eri maissa ja aasiassa. He eivät siis ole mitään oikeita kristittyjä mutta nostaa mukavasti tuon kristittyjen määrän. Kunnon uskovista pääpaikan vie muslimit tai hindut määrällään.Ketkäs sitten ovat noita "oikeita kristittyjä" ja miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam ei tunnusta uskonvapautta.
Mikään uskonto ei tunnustaisi juuri minkäänlaisia vapauksia jollei olisi pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkäs sitten ovat noita "oikeita kristittyjä" ja miksi?
Oikeat kristityt ovat niitä jotka harrastavat uskontoaan aktiivisesti. Esim Japanissa moni on kääntynyt kristityksi pelkästään sen takia että saisi kirkkohäät eikä välitä uskonnosta muuten. Japanissa pelkästään on aika paljon populaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat kristityt ovat niitä jotka harrastavat uskontoaan aktiivisesti. Esim Japanissa moni on kääntynyt kristityksi pelkästään sen takia että saisi kirkkohäät eikä välitä uskonnosta muuten. Japanissa pelkästään on aika paljon populaa..
Miten "uskontoa harrastetaan aktiivisesti"? Eikö nigerialainen kirkkoväki harrasta uskontoaan aktiivisesti? Tai Ugandalainen? Uganda kuitenkin on väkilukuun suhteutettuna eräs maailman kristityimmistä valtioista. Itse asiassa kristinusko on koko afrikan mantereen suosituin uskonto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janoaa? Taidat elää omassa kuplassasi, jossa ateistivassu on demonien riivaama ja satanisti ja vihollinen?
Tunnetko yhtään tavallista suomalaista, joka ei kuulu kirkkoon? Joka ajattelee itse, hoitaa asiansa, ei vihaa ketään ja äänestää maltillisesti käyttäytyviä puolueita?
Avaa ovi maailmaan! Voi hämmästyä!
Mistähän tuo pakolaisten 110 miljoonan luku johtuu? Sun mielestä Suomen vasemmistolaiset ovat saaneet ne liikkeelle?
Kristittyjä on maailmassa eniten. Katolinen kirkko on vahvin. Tiedä sitten mutta luulen, että monissa maissa on katolisia vasemmistolaisia. Niinkuin meilläkin luterilaisessa kirkossa on vasemmistolaisia. Kun se uskonto on enempi niinkuin kulttuuriasia ja henkilökohtainen ja ajatukseen maailmanmenosta liittyvät valtaan ja oikeudenmukaisuuteen esim. tulonjaossa. Kai.
Suomi on ylpeä yli satavuotisesta uskonvapaudestaan. Ylpeänä suomalaisena en pidä mitään uskontoa toista parempana. Kaikki saavat oman mielensä mukaan vaikka saunatonttua kumartaa!Jos menet kritisoimaan asiaa, vassut välittömästi tuomitsee ihmisen rasistiksi ilman sen kummempia tutkimuksia mitä kyseisen ihmisen sisin edustaa. Miksi he näin tekee? Onko heillä kuitenkin salainen rakkaus tuota uskontoa kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö miksi kristittyjä on eniten? Logiikallahan tuo väite on naurettava koska pelkästään intialaisia (joista suurin osa hinduja) on yli miljardi, vaikka jenkkilän ja euroopan väet yhdistettäisiin ei päästäisi suurempiin lukuihin kuin hindut tai muslimit.
Sen takia koska iso osa "kristityistä" on tapakristittyjä afrikan eri maissa ja aasiassa. He eivät siis ole mitään oikeita kristittyjä mutta nostaa mukavasti tuon kristittyjen määrän. Kunnon uskovista pääpaikan vie muslimit tai hindut määrällään.Jatkan sinun viestiä. Kaikki eivät ole mitään kristittyjä jotka ovat kastettu maallisen instituution kirkon jäseneksi. Se kaste ei tee yhtään mitään muuta kuin kastelee pään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkäs sitten ovat noita "oikeita kristittyjä" ja miksi?
Olen toinen. He ovat niitä joita haukutte hihhuleiksi ja lahkolaisiksi vaikka eivät ole mitään lahkolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen toinen. He ovat niitä joita haukutte hihhuleiksi ja lahkolaisiksi vaikka eivät ole mitään lahkolaisia.
Siis uskoontulleet ovat Raamatun mukaan oikeita kristittyjä. Voiko tuota enää selvemmin sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis uskoontulleet ovat Raamatun mukaan oikeita kristittyjä. Voiko tuota enää selvemmin sanoa?
Ihmisen pitää tulla uskoon niin että hän haluaa luopua synneistään. Tällainen ihminen on oikea kristitty.
Jeesus ennusti että juuri näitä ihmisiä vihataan ja pilkataan, vainotaan eniten. Näin on tapahtunut totisesti. Päivi tietää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen pitää tulla uskoon niin että hän haluaa luopua synneistään. Tällainen ihminen on oikea kristitty.
Jeesus ennusti että juuri näitä ihmisiä vihataan ja pilkataan, vainotaan eniten. Näin on tapahtunut totisesti. Päivi tietääOletteko huomanneet että juuri näitä pilkataan, ei kirkon pelkkiä jäseniä joissa on jopa ateisteja mukana. Raamattu sanonee jotenkin näin että ei maailma omiaa vihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko huomanneet että juuri näitä pilkataan, ei kirkon pelkkiä jäseniä joissa on jopa ateisteja mukana. Raamattu sanonee jotenkin näin että ei maailma omiaa vihaa.
Se vihaa Jeesuksen seuraajia. Nykyajan opetuslapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko huomanneet että juuri näitä pilkataan, ei kirkon pelkkiä jäseniä joissa on jopa ateisteja mukana. Raamattu sanonee jotenkin näin että ei maailma omiaa vihaa.
Tässäkin ketjussa näkee tätä pilkkaa
- Anonyymi
Se aate on syynä
- Anonyymi
SAATANANPALVONNASTA kulttimon kyse johon liittyy homous ja sukupuolien muuttaminen ennen murrosikää jo hormoneilla vastakkaiseksi. Tyttösikiölle mieshormonia ja pojalle naishormonia. Luusto paljastaa sukupuolen koska ovat erialaisia naisen ja miehen välillä. Naisella ei voi olla leveitä luu hartioita ja kapeamapa lantiota. Urheilu ei kasvata luita.
Oletteko huomanneet naisena esiintyvillä miehen luustoa. Kasvojen,pään erot, sormien pituudet,kävelytyyli, mittasuhteet.
Ja em ne ovat tehneet hyvin kauan maailmassa ja meilläkin. Maiden vallassa olijat ja viihde väki.Tunnetut ihmiset yleensä.- Anonyymi
EN VÄITÄ ETTÄ KAIKKI VASEMMISTO ym olisivat em satanisteja tietenkään.
- Anonyymi
Saatanat ja muut menninkäiset kuuluvat uskovaisten kaveripiiriin. Ei ateistien.
- Anonyymi
Persuko pohdiskelemassa. Ketä yrität kusettaa ?
- Anonyymi
Ja sieltä perus persusönkötykset kehiin huoh..Luuletko etteivät muut kuin persut ajattele näin? Miten tyhmänä te pidätte meitä tavallista kansaa? Luulette että olemme samaa mieltä vassareiden kanssa??
- Anonyymi
Se käykin työstä, kun vehkeet puuttuu.
- Anonyymi
Vassarit haaveilevat kalifaatista, se on estettävä oikeiden suomalaisten toimesta.
- Anonyymi
Voit kyllä jankuttaa tuota päivittäin Suomi24:lla vaikka maailman tappiin, mutta tuo on silti harhaista persuhölynpölyä.
Ihan pieni annos koulusivistystä olisi ollut sinullekin tarpeen, mutta kun ei kiinnostanut niin eihän se kiinnostanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit kyllä jankuttaa tuota päivittäin Suomi24:lla vaikka maailman tappiin, mutta tuo on silti harhaista persuhölynpölyä.
Haluatte Suomen täyteen muslimeita, mutta ette kalifaattia? No oletetaan, että tuo pitää paikkansa. Mitä arvelet sitten kuitenkin käytännössä tapahtuvan kun muslimeita on enemmistö? Kaikki vaan jatkuu Suomessa kuin ennenkin?
Kerro yksi länsimaista demokratiaa vastaava muslimivaltio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatte Suomen täyteen muslimeita, mutta ette kalifaattia? No oletetaan, että tuo pitää paikkansa. Mitä arvelet sitten kuitenkin käytännössä tapahtuvan kun muslimeita on enemmistö? Kaikki vaan jatkuu Suomessa kuin ennenkin?
Kerro yksi länsimaista demokratiaa vastaava muslimivaltio.En minä voi sanoa noihin hassuihin fantasioihisi oikein mitään. Ne ovat olemassa ainostaan sinun ja kaltaistesi kahjojen päissä. Eikä teitä ole paljoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä voi sanoa noihin hassuihin fantasioihisi oikein mitään. Ne ovat olemassa ainostaan sinun ja kaltaistesi kahjojen päissä. Eikä teitä ole paljoa.
Kerro yksikin vasemmistolainen, jolla ei olisi islam kiima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro yksikin vasemmistolainen, jolla ei olisi islam kiima.
Kerro sinä yksi vasemmistolainen, jolla muka on islam-kiima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatte Suomen täyteen muslimeita, mutta ette kalifaattia? No oletetaan, että tuo pitää paikkansa. Mitä arvelet sitten kuitenkin käytännössä tapahtuvan kun muslimeita on enemmistö? Kaikki vaan jatkuu Suomessa kuin ennenkin?
Kerro yksi länsimaista demokratiaa vastaava muslimivaltio.Ei tule muslimeista enemmistöä Suomeen, mutta ei tule kyllä persuistakaan. Onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule muslimeista enemmistöä Suomeen, mutta ei tule kyllä persuistakaan. Onneksi.
Matematiikka on toista mieltä.
- Anonyymi
Niin, tämähän on melkein paradoksaalinen tilanne, vassarit vihaavat kristinuskoa yli kaiken mutta samalla palvovat uskonnoista pahinta, islamia ja haluavat sen leviävän ympäri Eurooppaa. Mitä tämä kertoo vassareista?
- Anonyymi
Persufantasioihisi ei oikein voi kommentoida mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persufantasioihisi ei oikein voi kommentoida mitään.
Meinaat että 90% suomalaisista on persuja kun tavistenkin ajatukset ovat "persufantasioita"? Ok.
Faktojen sanominen ei ole mitään fantasiaa btw. - Anonyymi
Yksi vaihtoehto on, että he sairastavat jakomielitautia.
- Anonyymi
Ketkähän "vassarit" muka palvovat islamia? Ei todellakaan palvo. Miksi palvoisi? Miksi haluaisivat leviävän ympäri Eurooppaa?
Mistä johtuu, että uskovaiset ovat näin pahasti päästään sekaisin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkähän "vassarit" muka palvovat islamia? Ei todellakaan palvo. Miksi palvoisi? Miksi haluaisivat leviävän ympäri Eurooppaa?
Mistä johtuu, että uskovaiset ovat näin pahasti päästään sekaisin?Sinut tunnistaa tyylistäsi, vaikka kuinka levität vassari-valetta ei se muiden mieltä käännä. Nimenomaan vassarit ovat öyhöttämässä joka ikisen muslimi-maamun puolesta ja tekevät kaikkensa että näitä ukkeleita tulisi lisää Suomeen. Vassarit eivät KOSKAAN tuomitse islamistien tekemiä viharikoksia suomalaisiin.
Tässä näin muutama esimerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut tunnistaa tyylistäsi, vaikka kuinka levität vassari-valetta ei se muiden mieltä käännä. Nimenomaan vassarit ovat öyhöttämässä joka ikisen muslimi-maamun puolesta ja tekevät kaikkensa että näitä ukkeleita tulisi lisää Suomeen. Vassarit eivät KOSKAAN tuomitse islamistien tekemiä viharikoksia suomalaisiin.
Tässä näin muutama esimerkki.Miksi kuvittelet noin typeriä "vassareista"? Miksi "vassarit" haluaisivat lisää muslimeja Suomeen? Ja miten niin ei tuomitse? Kaikkien sekaisin olevien uskovaisten typeryydet tuomitaan yhtä hyvin, kristittyjen ja muslimien.
Miten muka tunnistat minut tyylistäni? En ole kirjoittanut tälle palstalle kuin pari kertaa. En mahda mitään, jos joku on kanssani samaa mieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkähän "vassarit" muka palvovat islamia? Ei todellakaan palvo. Miksi palvoisi? Miksi haluaisivat leviävän ympäri Eurooppaa?
Mistä johtuu, että uskovaiset ovat näin pahasti päästään sekaisin?Vassut erityisesti ovat olleet niitä jotka auttavat sen leviämistä. Jos joku tätä vastustaa, on automaattisesti rasisti vihervassujen mielestä.
- Anonyymi
Kannattaa noudattaa raamatun tärkeintä ohjetta. Vihaa lähimmäistä kuin Päivi Räsänen.
- Anonyymi
Raamatun tärkein ohje on homojen vihaaminen vimmaisella raivolla. Muuhun tulokseen ei voi tulle kun seuraa uskovien kristittyjen toimintaa.
- Anonyymi
Voi härre duudelis sentään, sen takia että yksi henkilö on sekoboltsi niin tuskin koko uskontokuntaa kannattaa leimata. Samaa ei voi sanoa islamista, siinä suurin osa sen kannattajista ovat sekoboltseja ja vähän väkivaltaisempia kuin joku hiton Päivi huoh..
En ymmärrä vassareita, ottaen huomioon miten paljon aikaansa kuluttavat somessa ja propagandaansa jaellen heidän on täytynyt nähdä kaikki aluistoilla pyörivät uutisetkin. Ja esim imaamien julistukset(kun vassarit niin kovin tuntuvat tietävän näiden asioista ja ongelmista niin paljon niin pakkohan niiden on lukea näiden juttuja) ja silti öyhötetään jostain satunnaisista kristityistä ja kristinuskosta. En ymmärrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun tärkein ohje on homojen vihaaminen vimmaisella raivolla. Muuhun tulokseen ei voi tulle kun seuraa uskovien kristittyjen toimintaa.
Suomessa ei ole lynkattu tai estetty homoja millään tavalla toisin kuin islamimaissa. Keksi parempia satuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi härre duudelis sentään, sen takia että yksi henkilö on sekoboltsi niin tuskin koko uskontokuntaa kannattaa leimata. Samaa ei voi sanoa islamista, siinä suurin osa sen kannattajista ovat sekoboltseja ja vähän väkivaltaisempia kuin joku hiton Päivi huoh..
En ymmärrä vassareita, ottaen huomioon miten paljon aikaansa kuluttavat somessa ja propagandaansa jaellen heidän on täytynyt nähdä kaikki aluistoilla pyörivät uutisetkin. Ja esim imaamien julistukset(kun vassarit niin kovin tuntuvat tietävän näiden asioista ja ongelmista niin paljon niin pakkohan niiden on lukea näiden juttuja) ja silti öyhötetään jostain satunnaisista kristityistä ja kristinuskosta. En ymmärrä.Persujen mielestä yksi ydinsodasta somettanut vasemmistolainen on sama kuin kaikki vasemmistolaiset. Eli siivoamista sitä on teidänkin päissänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole lynkattu tai estetty homoja millään tavalla toisin kuin islamimaissa. Keksi parempia satuja.
Se ettei ole, ei ole todellakaan fundamentalistisemmin kristinuskonsa ottavien ansioita. Jos teillä olisi vapaat kädet, raatoja tulisi kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ettei ole, ei ole todellakaan fundamentalistisemmin kristinuskonsa ottavien ansioita. Jos teillä olisi vapaat kädet, raatoja tulisi kyllä.
Hoh hoijakkaa, kukaan tavallisista kristityistä varsinkaan luterilaisista ei halua tehdä kenellekkään yhtään mitään, oli homo tai ei. Monet homot ovat kristittyjä oh gasp.
Nuo höpö-tarinat ovat taas jonkun viinanhuuruisen päivän aivotuotosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen mielestä yksi ydinsodasta somettanut vasemmistolainen on sama kuin kaikki vasemmistolaiset. Eli siivoamista sitä on teidänkin päissänne.
En ole persu enkä koskaan ole kannattanut niitä. Samaa paskaa te molemmat olette. Mutta faktahan on se että suurin osa vassareista on täysiä sekopäitä sekä Suomessa että ulkomailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen mielestä yksi ydinsodasta somettanut vasemmistolainen on sama kuin kaikki vasemmistolaiset. Eli siivoamista sitä on teidänkin päissänne.
Etkä nyt oikein ymmärtänyt ydinsodan vakavuutta. Et tietenkään..Ei ole millään laillaa OK että hehkutellaan jollain ydiniskulla omaan kotimaahamme minkään syyn takia. Tuho ja saastuminen on niin massiivista sekä elollisille että luonnolle, tajuatko? Aikuisen ei kuulu sanoa mitään näin typerää ja vaarallista, ymmärrätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä nyt oikein ymmärtänyt ydinsodan vakavuutta. Et tietenkään..Ei ole millään laillaa OK että hehkutellaan jollain ydiniskulla omaan kotimaahamme minkään syyn takia. Tuho ja saastuminen on niin massiivista sekä elollisille että luonnolle, tajuatko? Aikuisen ei kuulu sanoa mitään näin typerää ja vaarallista, ymmärrätkö?
Montakos ydinasetta vasemmistolaisilla Suomessa nyt olikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakos ydinasetta vasemmistolaisilla Suomessa nyt olikaan?
Oletko ajatellut, että jos vasemmisto ei onnistuisikaan saamaan ydinasetta käsiinsä, niin eivätköhän he hyökkää kimppuumme sitten perinteisin asein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut, että jos vasemmisto ei onnistuisikaan saamaan ydinasetta käsiinsä, niin eivätköhän he hyökkää kimppuumme sitten perinteisin asein.
Ei, en ole ajatellut tuollaisia. En pyörittele päässäni persufantasioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakos ydinasetta vasemmistolaisilla Suomessa nyt olikaan?
Huoh..se riittää että vain toivoo ydiniskua Suomeen. Ja, kyseessä oli muistaakseni intoilu että venäläiset tekisivät joka onkin tupla-sairasta koska naapurinamme on venäjä jolla on myös niitä ihquja pikku ydinohjuksia jotka mielellään posautatisivat Suomen kartalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoh..se riittää että vain toivoo ydiniskua Suomeen. Ja, kyseessä oli muistaakseni intoilu että venäläiset tekisivät joka onkin tupla-sairasta koska naapurinamme on venäjä jolla on myös niitä ihquja pikku ydinohjuksia jotka mielellään posautatisivat Suomen kartalta.
*posauttaisivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun tärkein ohje on homojen vihaaminen vimmaisella raivolla. Muuhun tulokseen ei voi tulle kun seuraa uskovien kristittyjen toimintaa.
Missä kohtaa Raamattu kehoittaa itse ihmistä vihaamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa Raamattu kehoittaa itse ihmistä vihaamaan?
Missä? Raamatun yksi punainen lanka (jos voidaan sanoa että siinä on useita punaisia lankoja) on rakkaus lähimmäisen, olkoon hän kuinka syntinen tahansa.
- Anonyymi
Ei se siitä johdu. Kristinusko tekee niin tyhmäksi. Avaaja on tästä hyvä esimerkki.
- Anonyymi
Islam ja musset ovat vasemmistolle rakkaita.
- Anonyymi
Aloittaja on persun vaahtopää
- Anonyymi
No kaikki muutkin kyllä ajattelevat noin, ei vain persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaikki muutkin kyllä ajattelevat noin, ei vain persut.
Vain kahjoin osa persuista ja viidesläiset KD-kristofasistit. Ei muut.
- Anonyymi
Islam on selvästi rakas sosseille.
- Anonyymi
Ja miksi ihmeessä olisi? Oletko sekaisin?
- Anonyymi
Tyhmyydestä se johtuu.
- Anonyymi
Islam on väkivaltainen ideologia, siksi vassut tykkää siitä.
- Anonyymi
Sinä se jaksat keskustella itsesi kanssa. Eikö koskaan mietitytä miksi käytännössä kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat keskustella itsesi kanssa. Eikö koskaan mietitytä miksi käytännössä kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi?
No kyllähän se on niin että vassarit niitä islamisteja eniten rakastavat ja oikein marssivat niiden kulttuurin puolesta. Vai väitätkö jotain muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän se on niin että vassarit niitä islamisteja eniten rakastavat ja oikein marssivat niiden kulttuurin puolesta. Vai väitätkö jotain muuta?
Miksi "vassarit" rakastaisivat islamisteja? Oletko ihan sekaisin? Olet ilmeisesti kiihkouskovainen, jolle vieraat uskonnot yleensäkin ovat kauhistus. Ja ilmeisesti uskot myös perussuomalaisten tarkoitukselliset valheet. Kyllä se "persueliitti" tietää valehtelevansa.
En ole koskaan kuullut, että "vassarit" marssisivat islamistien kulttuurin puolesta. Tiedätkö edes, mitä islamismi on? Taidat kokonaan sekoittaa islamin, muslimit ja islamistit.
- Anonyymi
Kaikenlaista hölynpölyä sitä saakin lukea.
Miksi ihmeessä vasemmistolaiset olisivat islamilaisia? Eikös niiden vasta pitänyt olla ateisteja? Mistä tällainen typeryys taas kumpuaa?
Tässä taitaa taas sekopäinen perussuomalainen keksiä valheita vasemmistosta. - Anonyymi
Vasemmistolaiset vastustaa auktoriteettejä, väkivaltaa, miesten ylivaltaa yms. Ja silti ne haluavat parta-apinoita Suomeen, jotka edustavat kaikkia noita! Ei vaan voi käsittää.
- Anonyymi
On siinä ristiriita. Sinun päässäsi. Hih!
Eihän demokraatit vastusta Suomen lakeja, kannattavat kyllä tasa-arvoa.
Ja kuinka paljon Suomen jotkut poliittiset suuntaukset ovatkaan aiheuttaneet pakolaisuutta maailmalla tai sitä, että meillä ei ole työntekijöitä ( ok, syyllinen, vain yksi lapsi) ja että virolaiset ja venäläiset ovat tulleet tänne töihin. Ja muualtakin, maista, joita en tiennyt ennen olevan olemassakaan, kuten Azerbaitzan. Turkin tiesin. En tiennyt että turkkilaiset päättivät sankoin joukoin tulla Suomeen ja perustaa pizzerian tai kaksi joka kylään ja kaupunkiin!
Et voi syyttää minua, perusdemaria! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä ristiriita. Sinun päässäsi. Hih!
Eihän demokraatit vastusta Suomen lakeja, kannattavat kyllä tasa-arvoa.
Ja kuinka paljon Suomen jotkut poliittiset suuntaukset ovatkaan aiheuttaneet pakolaisuutta maailmalla tai sitä, että meillä ei ole työntekijöitä ( ok, syyllinen, vain yksi lapsi) ja että virolaiset ja venäläiset ovat tulleet tänne töihin. Ja muualtakin, maista, joita en tiennyt ennen olevan olemassakaan, kuten Azerbaitzan. Turkin tiesin. En tiennyt että turkkilaiset päättivät sankoin joukoin tulla Suomeen ja perustaa pizzerian tai kaksi joka kylään ja kaupunkiin!
Et voi syyttää minua, perusdemaria!Perusdemari on aina tyhmä ihminen, joka ei osaa omai aivojaan käyttää? Määkii vain Sanna Marinin tai Antti Rinteen lahkeissa. Tuota Lindmanin pösilöä en pysty edes mainitsemaan, on sen niin olematon poliittinen possu!
- Anonyymi
En ole koskaan ennen kuullut, että vasemmistolaiset vastustaisivat auktoriteettejä tai väkivaltaa! Hehän suorastaan ihannoivat sitä! Toki se ainakin naispuolisilla tapahtuu ikään kuin salaa, häveliäästi.
Minunkaan mielestäni , tai siis en ole koskaan ajatellut, että vasemmistolaiset olisivat islamilaisia, mutta olen aina pelännyt, että he typerillä ajatuksillaan politiikassa mahdollistavat islamilaisen "hegemonian" tulemisen suomalaiseen kulttuuriin yms. kauheutta!!!!! - Anonyymi
Sata miljoonaa ihmistä ovat kuitenkin tappaneet.
- Anonyymi
Anonyymi 2023-03-27 20:54:23
Itse äänestän sosiaalidemokraatteja, ja voin perustella sen Raamatulla.
"Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi." (Markus 12:31) Tämä Raamatun kohta korostaa lähimmäisenrakkautta, joka on tärkeä arvo sosiaalidemokraateille. He pyrkivät edistämään yhdenvertaisuutta ja oikeudenmukaisuutta kaikille ihmisille riippumatta heidän taustastaan ja kansallisuudestaan.
"Oikeus ja kohtuus ovat Herran valtaistuimen perusta, armo ja totuus hänen edellään." (Psalmi 89:14) Tämä Raamatun kohta korostaa oikeudenmukaisuuden ja totuuden tärkeyttä. Sosiaalidemokraatit pyrkivät edistämään oikeudenmukaisuutta yhteiskunnassa, esimerkiksi tasa-arvoisella sosiaaliturvalla ja veropolitiikalla.
"Teidän tulee rakastaa vierasta, sillä te olitte itsekin muukalaisia Egyptin maassa." (5. Mooseksen kirja 10:19) Tämä Raamatun kohta korostaa vieraanvaraisuuden ja lähimmäisenrakkauden merkitystä. Sosiaalidemokraatit pyrkivät edistämään yhteiskunnan moniarvoisuutta ja vähentämään syrjintää, esimerkiksi maahanmuuttajien oikeuksien puolustamisella.
"Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te samoin heille." (Luukas 6:31) Tämä Raamatun kohta korostaa kultaisen säännön merkitystä: kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Sosiaalidemokraatit pyrkivät edistämään yhteiskunnan hyvinvointia ja yhdenvertaisuutta kaikille kansalaisille. - Anonyymi
Johtuu johtuu.
- Anonyymi
Siinailla mietin aikoinaan näitä asioita ja tulin siihen tulokseen että. kristinusko on täyttä potaskaa. Eikä ainakaan Golkatalla Jerusalemissa tapahtunut mitään kummoista ajasta poikkeavaa n. 2000 v. sitten. Juutalaiset näytti kyykkivän ja höpisevän jotain itsekseen ns. Itkumuurin luona. Sen yläpuolella kuulemma eräs profeetta ratsasti hevosellaan myöhemmin taivaisiin saakka. No jaa uskokoon ken haluaa. Itse palasin YK.n Lähi-idän kierrokseltani jonkin sortin paitsi ateistina niin myös vasurina enkä näköjään muuksi näytä muuttuvan vuosikymmenistä huolimatta heh. No se siitä uskontunnuksesta tällä kertaa.
- Anonyymi
Kummaa sakkia vassut.
- Anonyymi
Vasemmistolainen on sen verran enemmän käynyt kouluja ja on sivistyneempi ettei usko harhaisiin ja sekalaisiin uskontoihin jotka ovat vain ihmisen keksimiä hallintatapoja menneisyydestä.
- Anonyymi
Puhutkohan sinä nyt pellepuheita. Kyllä kristinusko = Usko Jeesuksen Kristuksen Jumaluuteen Ylösnousseena Messiaana, joka kärsi syntiemme vuoksi, kuoli ja ylösnousi kuolleista. Vain usko Jeesukseen henkilökohtaisena Vapahtajana tuo pelastuksen eli Raamattu on A ja O. Vain tämä takaa pääsyn Taivaaseen Jeesuksen luo. Tässä ei ole yhtään harhaa, yksinkertainen Sanoma. Ei auta mikään tahansa vasemmistolaisuus eikä muukaan, vaan usko ratkaisee.
- Anonyymi
Oliko se sivistystä kun vassut murhasivat sata miljoonaa ihmistä?
- Anonyymi
Hyvä avaus.
- Anonyymi
Kukaan normaali ei kannata islamia.
- Anonyymi
Miksi vassut vihaa kristinuskoa?
- Anonyymi
Kertokaa vassut?
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Siitähän on pakko olla kysymys! Kuten muistamme, viime vuosikymmenten erilaisissa vaaleissa vihervasemmistoa on äänestänyt 35...50% äänestäneistä. Tämä korreloi tasan tarkasti muslimiseurakuntien jäaenmäärään. Jonkun virheen takia heidät tilastoidaan vielä kristityiksi, mutta kaikkihan tietävät, ettei Suomessa ole enää ainuttakaan kristittyä, vaan kaikki ovat kääntyneet muslimeiksi!
Tai sitten pohdinnassasi on joku perustavaa laatua oleva virhe. - Anonyymi
Johtuu......
- Anonyymi
Johtuu.......
- Anonyymi
Johtuu.....
- Anonyymi
Johtuu....
- Anonyymi
Öh.. Oletko jotenkin nyrjähtänyt korvien välistä vai? Katsos kristinuskoa voi inhota monestakin syystä. Itse en usko pätkän vertaa mihinkään jumalasatuhörhöpotaskoihin. En siis minkäänlaisiin jumalla- tai mörkö- jne satuihin. Lisäksi pakko sanoa, että inhoan uskovia, jotka vaahtoaa syylki suussa siitä satuolennostaan. Eli olen 100% ateisti. Sekin on täysin mielenvikasten ihmisten homma, että tte uskovat olette ollut tuhansia vuosia toistenne kurkussa kiinni joidenkin perkeleen satukirjojen ja satuolentojen takia, ootte täysin valmiita hullujenhuoneelle suljetulle osastolle.
ja kyllä ääneni menee ensi vaaleissa Vihreille tai SDP:lle, Vihreille erittäin todennäkösesti.
T. miksuh - Anonyymi
Luultavasti.
- Anonyymi
Jeesus oli gazalainen ilmiselvästi juutalaisten vainoama jo aikoinaan ressukka.
- Anonyymi
Pohdiskelusi ei ole tervettä. Voisit pohtia, milloin olet oppinut sekoittamaan päässäsi kaikki epätotuudetkin keskenään. Aloitus on ajatusten sekavuutta. Olet mitä ajattelet. Älä pysy siinä vaan muutu. Ala ajatella uudella tavalla.
- Anonyymi
Vasemmiston viha Suomessa kristinuskoa vastaan johtuu 70-luvun taistolaisuudesta. Siinä oli muodikasta Neuvostoliiton tavoin vihata uskovaisia, kun jopa ortodoksisuus oli Neuvostoliitossa kiellettyä. Neuvostopolitiikot hääräsi Suomessa vasemmiston ja SDP:n kanssa ja vaikuttivat täällä noiden asenteisiin. Neuvostoliitto sortui ja nämä jatkoivat täällä vihaleikkejään. Aika moni vasemmistolainen on nyt tuon muoti-ilmiön jälkeen kääntynyt kristityksi vanhudessaan.
- Anonyymi
Johtuu.
- Anonyymi
Sehän tuli tässä heti selväksi, että sinä inhoat vasemmistolaisia, mutta mistä päähäsi tuli sellainen ajatus, että vasemmistolainen jotenkin erityisesti inhoaisi kristinuskoa. Olen kyllä vasemmistolainen ja inhoan Israelin tapaa toteuttaa kansanmurhaa alueellaan, mutta en inhoa kristillisyyttä. Enkä tajua sitä, miten jotkut pitävät Israelin inhottavia tekoja jotenkin kristillisinä.
- Anonyymi
Olen toinen. Vassuja ei kiinnosta pätkääkään kristittyjen hätä maailmassa? Vain isisvaimot ovat kiinnostaneet näköjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen toinen. Vassuja ei kiinnosta pätkääkään kristittyjen hätä maailmassa? Vain isisvaimot ovat kiinnostaneet näköjään.
Kristityt ovat ennustuksen mukaan vainotuin ryhmä maailmassa. Ei kuulu kreettoja ynnä muita sen ryhmän tueksi. Ei kuulu tukikonsertteja sen ryhmän tueksi. Ei vittu kuulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen toinen. Vassuja ei kiinnosta pätkääkään kristittyjen hätä maailmassa? Vain isisvaimot ovat kiinnostaneet näköjään.
En puhu kaikista vassuista mutta luulisin että suurin osa on välinpitämätöntä väkeä kristittyjen vainoja kohtaan. Nigeriassa isisin sisarjärjestö bogohara tappoi kymmenkunta kristittyä lasta, kukaan vassu ei virkkanut mitään.
- Anonyymi
Ei johdu. En usko sen enempää mihinkään allahiin kuin jumalaankaan. Kyllä se raamatun lukeminen näköjään tekee ihmisen tyhmäksi. Ateisiti ei usko mihinkään satuolentoihin. Mikä siinä on uskovaisen niin vaikeaa ymmärtää?? Enkä ole muuten mikään vasemmistolainenkaan. Uskista varmaan ottaa päähän? 😁
- Anonyymi
Miksi vassut ei vastusta erään porukan valtapyrkimyksiä tässä maassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vassut ei vastusta erään porukan valtapyrkimyksiä tässä maassa?
Ulkomailta on tullut porukka joka ottaa vallan maassa tulevina vuosina/vuosikymmeninä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomailta on tullut porukka joka ottaa vallan maassa tulevina vuosina/vuosikymmeninä.
Ja tämän asian vassuateistit hyväksyy mukisematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän asian vassuateistit hyväksyy mukisematta.
Ja se porukka on nimenomaan uskonnollista väkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän asian vassuateistit hyväksyy mukisematta.
Ei varmaan kaikki hyväksy, mutta eivät kuitenkaan nouse sitä vastustamaan kuten Persut ovat nousseet. Heitä vaan haukutaan rasisteiksi ja natseiksi. Sen kiitoksen siitä saa kun puolustaa omaa maata, sen uskontoa, kulttuuria kaikkea omaa.
- Anonyymi
Lisää tietoa. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi
En tiedä mutta ovat kimpassa. Vasemmisto saa äänet muslimeilta. Vasemmisto sitten suojelee muslimeita.
- Anonyymi
EN USKO MINKÄÄN POLIITISEN SUUNNAN TAI USKONNOLLISEN SUUNNAN PASKA PUHEITA
- Anonyymi
sanoisin, että vassut ovat katkeria köyhyydestään kaikille vähänkin parempiosaisille.
Vassuille neuvo: menkää töihin :D - Anonyymi
Vasemmistolaiset miehet ovat niin kahtiajakautuneita. Päivisin melskaavat AY asialla telakoilla ja valimoilla, esittävät kovaa rautakouraa. Kun taas iltaisin vievät tyydyttämättömän vaimonsa arabimiesten rakasteltavaksi parinvaihtobileisiin. Heillä on nimikin AYcuck. Jotenkin kommunismissa piehtarointi on vaikuttanut haitallisesti testo tasoon. Siinä syy miksi vasemmistolaiset vihaavat kristinuskoa ja rakastavat islamia. Pieniminaisia cuckeja tai tuuheapartaisia kaappihomoja. Liittyisivät edes meihin vihreisiin niin voisivat tulla kaapista ulos ja ottaa rennosti.
- Anonyymi
Mikä sinua vaivaa? Oletko sairas vai hullu???
- Anonyymi
Juuri noin asia on.
- Anonyymi
niille kaikille kelpaa uskonto joka sallii kaiken synnin teon vailla parannuksen tekoa.
- Anonyymi
Israel on heille yhteinen viholinen.https://www.youtube.com/watch?v=10xwEmpdoRQ
- Anonyymi
Ylös vaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482