Hallitus oli lähellä kaatua, vain 14 ääntä pelasti

Anonyymi-ap

Kansa on selvästi hyvin kriittinen hallitusksen Palestiina-venkoiluun!

35

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita linkki.

      • Anonyymi

        Peräti 25 oli poissa,eikö työ maistu enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräti 25 oli poissa,eikö työ maistu enää

        Ei maistu!
        Mutta kyllä raha kelpaa!
        Saman summan saa vaikka ei ole edes paikalla.
        Kyllä on törkeää touhua!


    • Anonyymi

    • Anonyymi

      Palestiinan tunnustaminen on voitto kaikille Vasemmistopuolueille ja Vasemmistolaisille.

    • Anonyymi

      Kristillisten luotettavat 5 ääntä takaisivat, että hallitus säilyy.

      Jumalan oma pikkupuolue jatkaa urhoollista taisteluansa oikeuden puolesta.

      • Anonyymi

        Ilman KD:ta olisi ollut 4 äänen ero hallituksen luottamuksen hyväksi.


    • Anonyymi

      Minäkin olen jo tunnustanut tuon gaazan rivieeran kohta alkaa uudelleen rakennus aijon läheä sinne golfamaan kun paikat on remontoitu kuntoon uuden väliaiaks hallitsia donaltin toimesta.

      • Anonyymi

        Ja altaalla otetaan drinkkiä ja baarissa tipataan napatanssijalle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oppositiolta taas kerran täysin turha välikysymys, kun kerran hallitus sai taas kerran luottamuksen

      • Anonyymi

        Aihana se välikysmys katuu olli oppostiossa mitkä pulueet vaan sama se edessä kun tulevaa antin hallitusta haastetaan oppstiosta ei ne välikymykset antin hallitustakaan tule katamaan vaikka niitä tullaan tekemään viikottain.


    • Anonyymi

      Toivottavasti kukaan ei ota perustuholaisia enää hallitukseen!

      • Anonyymi

        Kyllä se päsee ei toki seuravaan antin "marin 2" hallitukseen siellä tulee olemaan tutut puolueet nykyään vihreä kepukin lähtee taas mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se päsee ei toki seuravaan antin "marin 2" hallitukseen siellä tulee olemaan tutut puolueet nykyään vihreä kepukin lähtee taas mukaan.

        Pettääkö kepu taas ja lähtee sosialistihallitukseen apupuolueeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettääkö kepu taas ja lähtee sosialistihallitukseen apupuolueeksi?

        Toivottavasti. Se olisi järkiteko Keskustalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti. Se olisi järkiteko Keskustalta.

        Kepuporvarin pettäisi äänestäjää.


    • Anonyymi

      Heh, Trumpista tulee Palestiinan Kuvernööri,jos Palestiinaan halutaan rauha! Sitten on palestiinalaisilla sama johtaja kuin Amerikallakin.

      Joko on vihervassareilla raivon kesäkurpitsat ostettuina, ettei henkinen tuska kasva liian suureksi?

      • Anonyymi

        Kävi koomisesti sillä nyt jo 160 maata on tunnustanut trumin rivieeran myös suomen oppositio.


      • Anonyymi

        Trump johtamassa demarien muslimiveljeskuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi koomisesti sillä nyt jo 160 maata on tunnustanut trumin rivieeran myös suomen oppositio.

        160 maata ja Gazassa edelleen täysi sota käynnissä tunnustettua terroristihallintoa vastaan.


    • Anonyymi

      SDP ja muut vihervassarit hävii aina

    • Anonyymi

      Tämä hallitus ei kestä koko kautta hajoamatta. Aivan saletti homma.

      • Anonyymi

        Kyllä kestää. Et vain tiedä eräitä asioita.


    • Koominen tempaus oppositiolta, että arvioi hallituksen toimintakelpoisuutta sillä, että syntyykö yksimielisyys terroristivaltion itsenäistymisen tunnustamisesta. Mutta mitä muuta voi odottaa oppositiolta, joka yrittää kaataa hallitusta jopa kravattikuvioilla. Oppositio arvostelee hallituksen ulkopolitiikkaa sekavaksi, mutta itse tekee Palestiina-kysymyksestä sisäpoliittisen asian. Ei hyvänen aika!

      ☝🏻😄

      • Anonyymi

        "Ei hyvänen aika!"

        Kas, Riikkakos se siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei hyvänen aika!"

        Kas, Riikkakos se siellä.

        Yritäs nyt pysyä kuitenkin täällä maan pinnalla ja jätetään mielikuvitusarvausleikit sikseen. Jos sulla on asiaa, niin kommenttikenttä on vapaa. Vinkumiset voit pitää omansa tietonas. Niillä ei ole täällä mitään tarvetta ☝🏻😉


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Yritäs nyt pysyä kuitenkin täällä maan pinnalla ja jätetään mielikuvitusarvausleikit sikseen. Jos sulla on asiaa, niin kommenttikenttä on vapaa. Vinkumiset voit pitää omansa tietonas. Niillä ei ole täällä mitään tarvetta ☝🏻😉

        Riikkahan se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riikkahan se.

        Yritäs nyt, Igor. Sivistyminen ja normaali käytös on aina mahdollista, kun vain itse haluaa niin.


    • Anonyymi

      Musut tulee häätää palestiinasta, tai jos eivät älyä lähteä, ampua.

    • Anonyymi

      Hamasin vihreä kepu jälleen punakaartissa Israelia ja kristinuskoa vastaan. Kepun Antit voisivat julkaista ennen e-vaaleja tekemänsä kassakaappisopimuksen, jolla jakoivat vallan yhdessä punakaartin kanssa.
      Mutta isänmaallinen Kokoomus ei sille lämmennyt.

    • Anonyymi

      Olisihan se ollut aivan koomista ja ennenkuulumatonta, että lamasuomi olisi äänestänyt hallituksen kumoon palestiinan puolesta!

    • Anonyymi

      Siksi KD tarvitaan. Menisi muuten melkein tasan nuo luottamus äänestykset.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe