Katsokaapa tämä luento. Se selventää asioita.
https://vimeo.com/861936716?fl=pl&fe=sh
Mitä on rasistinen kaksoisviestintä, mikä on sen funktio ja historia?
32
198
Vastaukset
- Anonyymi
Taas yksi yliopistotutkija joka objektiivisuuden sijasta on täysin puolueellinen.
- Anonyymi
Suomessa täytyy tehdä se, mitä Trump teki USA:n yliopistoille puhdistaessaan ne woketuksesta.
- Anonyymi
Vihervasemmistolaista potaskaa.
- Anonyymi
Kuka tuonkin pellen tutkimuksia on rahoittanut. Korruptio yliopistoissa on järkyttävää.
- Anonyymi
Yliopistot ovat vihrevasemmiston pesiä. Sieltä valmistu kommareita liukuhihnalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliopistot ovat vihrevasemmiston pesiä. Sieltä valmistu kommareita liukuhihnalta.
Ainakin naistutkimus tuottaa kiiluvasilmäisiä miesvihaaja feministejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin naistutkimus tuottaa kiiluvasilmäisiä miesvihaaja feministejä
Kaikki humanistiset tieteet ovat ihan turhia. Tarvitsemme tekniikaa, kauppatiedettä ja lääketiedettä. Muu on hömppää ja humpuukia.
- Anonyymi
Selvästi äärivasemmistolainen tutkija..........hmm.
- Anonyymi
Onko olemassa muita tutkijoita?
- Anonyymi
Kaikki rasismista puhuvat ovat äärivasemmistolaisia.
- Anonyymi
Näitä persujen vihaajia riittää.
- Anonyymi
Eli jos kritisoit rasisteja ja natseja, vihaat persuja? Tämä selvä. Ei jäänyt epäselväksi keihin persu samaistuu.
- Anonyymi
Mitä rasismia se on, jos vihaa kaikkea vierasta?
- Anonyymi
Oli täyttä asiaa.
Jussi Halla-ahokin pääsi videolle.- Anonyymi
Se viimeistään todistaa, että tuossa yritetään yhdistää persut ja natsit vaikka niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se viimeistään todistaa, että tuossa yritetään yhdistää persut ja natsit vaikka niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Tässä Oulu yliopiston väitöskirjassa esitetään samaa...
https://www.ku.fi/artikkeli/5218894-rasismi-ja-ilmastonmuutoksen-kieltaminen-kulkevat-kasi-kadessa-vaittaa-vaitoskirjatutkija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se viimeistään todistaa, että tuossa yritetään yhdistää persut ja natsit vaikka niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Jussin natsiudesta ei ole epäilystä. Ei se toki tarkoita, että kaikki persut olisi edes kallellaan sinnepäin.
Itse asiassa persuja hajanaisempaa kannattajakuntaa on tuskin millään muulla puolueella.
Persuja yhdistää vain se, että ne vastustaa jokainen jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se viimeistään todistaa, että tuossa yritetään yhdistää persut ja natsit vaikka niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Mitä nyt persuja osallistuu natsien tapahtumiin ihan "sattumalta"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussin natsiudesta ei ole epäilystä. Ei se toki tarkoita, että kaikki persut olisi edes kallellaan sinnepäin.
Itse asiassa persuja hajanaisempaa kannattajakuntaa on tuskin millään muulla puolueella.
Persuja yhdistää vain se, että ne vastustaa jokainen jotain.Sanna Marin on linjannut, että jokaikinen persujen jäsen, äänestäjä ja kannattaja on rasisti ja natsi.
Kun asiasta on jo Jumalansana, niin selvähän tuo on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt persuja osallistuu natsien tapahtumiin ihan "sattumalta"...
Suomessa ihmisellä on vapaus osallistua mihin tapahtumaan haluaa. Ei se kenestäkään natsia tee.
- Anonyymi
Rasismi on vihervasemmistolainen valhe, jolla halutaan vaientaa maanhanmuuttokriitikot.
- Anonyymi
Oikein hyvä esitys, ihmisten on hyvä tietää, miten äärioikeisto Suomessakin yrittää huijata ihmisiä puolelleen.
- Anonyymi
EI NATSEJA HELSINKIIN!
- Anonyymi
EI KOMMUNISTEJA HELSINKIIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI KOMMUNISTEJA HELSINKIIN
Ei Atte Kalavaa Helsinkiin
- Anonyymi
Samanlaista rasistista kaksoisviestintää harjoittaa suomessa erittäin vahvasti YLE, jolle natsi- ja holokausti-dokumentit ovat logiikaltaan kiusallinen mutta pakonomainen sakramentti. Yritys käyttää niitä puoluepolitiikan välineenä, mutta välttää sitä ettei samalla tulisi vahingossa luotua liikaa sympatiaa juutalaisia kohtaan.
- Anonyymi
"Luennon" suurin heikkous lienee että siinä luodaan vaikutelmaa siitä että VAIN "äärioikeisto" käyttää symboleja poliittisessa viestinnässään. Samalla luoden hysteriaa siitä, että mikä tahansa väri, kuvio tai maskottieläin voi tarkoittaa kauheaa natsisalaliittoa.
Kuitenkin tämä sama symbolien retoriikka löytyy myös janan vasemmalta laidalta. Sekä sieltä keskeltäkin.- Anonyymi
Tuo luento käsitteli äärioikeiston symboliikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo luento käsitteli äärioikeiston symboliikkaa
Niin. Joillakin se pelkkä "äärioikeisto" pyörii mielessä lakkaamatta. Asiaa ei kyetä ajattelemaan yhtään sen laajemmin.
Samalla uskottavuus rapautuu.
Kuvittelin näkeväni asioihin perehtyneen asiantuntijan analyyttisen videon. Sen sijaan siinä keskityttiinkin lokerointiin ja natsirinnastuksiin. Toisin sanoen kyse on pyrkimyksestä halventaa ja vaientaa kritiikkiä ja arvostelua, eli sananvapautta.
- Anonyymi
Punavihreää propagandaa luennon valekaavussa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473