Mitä on rasistinen kaksoisviestintä, mikä on sen funktio ja historia?

Anonyymi-ap

32

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas yksi yliopistotutkija joka objektiivisuuden sijasta on täysin puolueellinen.

      • Anonyymi

        Suomessa täytyy tehdä se, mitä Trump teki USA:n yliopistoille puhdistaessaan ne woketuksesta.


    • Anonyymi

      Vihervasemmistolaista potaskaa.

    • Anonyymi

      Kuka tuonkin pellen tutkimuksia on rahoittanut. Korruptio yliopistoissa on järkyttävää.

      • Anonyymi

        Yliopistot ovat vihrevasemmiston pesiä. Sieltä valmistu kommareita liukuhihnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliopistot ovat vihrevasemmiston pesiä. Sieltä valmistu kommareita liukuhihnalta.

        Ainakin naistutkimus tuottaa kiiluvasilmäisiä miesvihaaja feministejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin naistutkimus tuottaa kiiluvasilmäisiä miesvihaaja feministejä

        Kaikki humanistiset tieteet ovat ihan turhia. Tarvitsemme tekniikaa, kauppatiedettä ja lääketiedettä. Muu on hömppää ja humpuukia.


    • Anonyymi

      Selvästi äärivasemmistolainen tutkija..........hmm.

      • Anonyymi

        Onko olemassa muita tutkijoita?


      • Anonyymi

        Kaikki rasismista puhuvat ovat äärivasemmistolaisia.


    • Anonyymi

      Näitä persujen vihaajia riittää.

      • Anonyymi

        Eli jos kritisoit rasisteja ja natseja, vihaat persuja? Tämä selvä. Ei jäänyt epäselväksi keihin persu samaistuu.


    • Anonyymi

      Mitä rasismia se on, jos vihaa kaikkea vierasta?

    • Anonyymi

      Oli täyttä asiaa.

      Jussi Halla-ahokin pääsi videolle.

      • Anonyymi

        Se viimeistään todistaa, että tuossa yritetään yhdistää persut ja natsit vaikka niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se viimeistään todistaa, että tuossa yritetään yhdistää persut ja natsit vaikka niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        Jussin natsiudesta ei ole epäilystä. Ei se toki tarkoita, että kaikki persut olisi edes kallellaan sinnepäin.

        Itse asiassa persuja hajanaisempaa kannattajakuntaa on tuskin millään muulla puolueella.

        Persuja yhdistää vain se, että ne vastustaa jokainen jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se viimeistään todistaa, että tuossa yritetään yhdistää persut ja natsit vaikka niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        Mitä nyt persuja osallistuu natsien tapahtumiin ihan "sattumalta"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussin natsiudesta ei ole epäilystä. Ei se toki tarkoita, että kaikki persut olisi edes kallellaan sinnepäin.

        Itse asiassa persuja hajanaisempaa kannattajakuntaa on tuskin millään muulla puolueella.

        Persuja yhdistää vain se, että ne vastustaa jokainen jotain.

        Sanna Marin on linjannut, että jokaikinen persujen jäsen, äänestäjä ja kannattaja on rasisti ja natsi.

        Kun asiasta on jo Jumalansana, niin selvähän tuo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt persuja osallistuu natsien tapahtumiin ihan "sattumalta"...

        Suomessa ihmisellä on vapaus osallistua mihin tapahtumaan haluaa. Ei se kenestäkään natsia tee.


    • Anonyymi

      Rasismi on vihervasemmistolainen valhe, jolla halutaan vaientaa maanhanmuuttokriitikot.

    • Anonyymi

      Oikein hyvä esitys, ihmisten on hyvä tietää, miten äärioikeisto Suomessakin yrittää huijata ihmisiä puolelleen.

    • Anonyymi

      EI NATSEJA HELSINKIIN!

      • Anonyymi

        EI KOMMUNISTEJA HELSINKIIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI KOMMUNISTEJA HELSINKIIN

        Ei Atte Kalavaa Helsinkiin


    • Anonyymi

      Samanlaista rasistista kaksoisviestintää harjoittaa suomessa erittäin vahvasti YLE, jolle natsi- ja holokausti-dokumentit ovat logiikaltaan kiusallinen mutta pakonomainen sakramentti. Yritys käyttää niitä puoluepolitiikan välineenä, mutta välttää sitä ettei samalla tulisi vahingossa luotua liikaa sympatiaa juutalaisia kohtaan.

    • Anonyymi

      "Luennon" suurin heikkous lienee että siinä luodaan vaikutelmaa siitä että VAIN "äärioikeisto" käyttää symboleja poliittisessa viestinnässään. Samalla luoden hysteriaa siitä, että mikä tahansa väri, kuvio tai maskottieläin voi tarkoittaa kauheaa natsisalaliittoa.

      Kuitenkin tämä sama symbolien retoriikka löytyy myös janan vasemmalta laidalta. Sekä sieltä keskeltäkin.

      • Anonyymi

        Tuo luento käsitteli äärioikeiston symboliikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo luento käsitteli äärioikeiston symboliikkaa

        Niin. Joillakin se pelkkä "äärioikeisto" pyörii mielessä lakkaamatta. Asiaa ei kyetä ajattelemaan yhtään sen laajemmin.

        Samalla uskottavuus rapautuu.


    • Kuvittelin näkeväni asioihin perehtyneen asiantuntijan analyyttisen videon. Sen sijaan siinä keskityttiinkin lokerointiin ja natsirinnastuksiin. Toisin sanoen kyse on pyrkimyksestä halventaa ja vaientaa kritiikkiä ja arvostelua, eli sananvapautta.

    • Anonyymi

      Punavihreää propagandaa luennon valekaavussa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe