Mistä tällaisia idiootteja oikein sikiää:
https://yle.fi/a/74-20187242
Toisella oikein napatyräkin ja vatsahaava, silti ahdetaan kupuun supertulista ruokaa ja kuormitettiin julkista sairaanhoitoa. Saisivat maksattaa kaikki kulut näillä.
Chilikastike pisti typerykset sairaalareissulle
31
229
Vastaukset
- Anonyymi
pehmopoikia eli ns. nössöjä
itse käytän tuota kyseisen ravintolan kyseistä kastiketta , joka on maustettu naga morich -chilillä, janojuomana, jota menee useita litroja päivässä.
tv. Supermies eli Teris- Anonyymi
Mistä tällaisia idiootteja kommenteja - oikein sikiää:
En puhunut mitään Tetriksestä avauksessani - Anonyymi
Sieltä..kunnon lautateinien pahistelua taas, mä voinkin syödä näin tulista mössöä öhö öhö.
Nuo tulisen ripuliruuan mättäjät ovat melkein aina jotenkin lapsellisia.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tällaisia idiootteja kommenteja - oikein sikiää:
En puhunut mitään Tetriksestä avauksessaniOho, kommarilla on vielä Tetris.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä..kunnon lautateinien pahistelua taas, mä voinkin syödä näin tulista mössöä öhö öhö.
Nuo tulisen ripuliruuan mättäjät ovat melkein aina jotenkin lapsellisia..Eli latinot, intialaiset, kiinalaiset, vietnamilaiset jne ovat mielestäsi lapsellisia.
Taidat olla varsinainan maapallomatti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli latinot, intialaiset, kiinalaiset, vietnamilaiset jne ovat mielestäsi lapsellisia.
Taidat olla varsinainan maapallomatti.Kilpaillaanko sielläkin kuka on tyhmin?
- Anonyymi
kohtuus kaikes sano arvo yöppänä?
- Anonyymi
Semmoinen kasvava kuolemanpelko niitä syödessä oli.
Kyllä ei voi enää tyhmempiä olla! - Anonyymi
KYLLÄ KANNATTI!
- Anonyymi
Timo eduskuntaan!
Egon tuho... Ei oikein mene ymmärrykseen tällainen egoilu ja sankarin leikkiminen. Tilasin kerran lomareissulla tulisen pizzan, mikä oli mieto 100K-200K scovillen vahvuinen. Sitä syödessäni otsa ja niska hiestä märkänä aloin miettimään sellaisen "makuelämyksen" logiikkaa. No ei siinä juurikaan sellaista ole. Se on yleensä näyttämisen halua ja egoilua. Makuelämystä ei juurikaan ole, kun tulisuus blokkaa makuaistin. Kotona kokkaillessani käytän joskus 5000-10000 scovillen kastikkeita ja mausteita ja siinä alkaa olla mun makuelämyksen ja turhuuden raja.
- Anonyymi
Mr.Perfect kertoisitko nyt viimeinkin.
Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19115666/mr-perfect-kertoisitko-nyt-viimeinkin-#comment-138056099 - Anonyymi
Mr. Not SO perfect!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr.Perfect kertoisitko nyt viimeinkin.
Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19115666/mr-perfect-kertoisitko-nyt-viimeinkin-#comment-138056099Mr.Perfect ei olekkaan "täydellinen".
🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr. Not SO perfect!
🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr.Perfect kertoisitko nyt viimeinkin.
Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19115666/mr-perfect-kertoisitko-nyt-viimeinkin-#comment-138056099Etkö osaa pysyä aiheessa hönö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa pysyä aiheessa hönö?
Eikö Mr.Perfect osaa vastata hönö? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Mr.Perfect osaa vastata hönö? 🤣
Edelleen, pysytään aiheessa, vaikka se teille heikkolahjaisille on kovin vaikeaa😅🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, pysytään aiheessa, vaikka se teille heikkolahjaisille on kovin vaikeaa😅🤣😂
Perfeck onkin heikkolaatuinen trolli...
- Anonyymi
Kävihän ihmiset M. Nykäsen keikoillakin...????
- Anonyymi
Tulisuus on vain tunne suussa. Ei se mikään happo ole joka polttaa vatsan.
- Anonyymi
Supertulisilla ruuilla ei ole mitään funktiota maailmassa. Monet "mausteiset" maat maustavat ne pöperönsä niin että ruuan perusmaut peittyvät kokonaan. Sitten nämä pahistelivat ettei länsimaalaiset muka osaa kokata. Eh, itse ainakin tykkään maistaa lihan lihana jne, hienostunut makuaisti yrtteineen eikä mitään tulista soossia joka peitää kaikki muut maut.
- Anonyymi
Aasiassa kertovat, että tulinen ruoka suojelee niveliä kun on kylmänkostea talvi. Tiedä sitten onko uskomus vai tieto.
- Anonyymi
Eh, itse ainakin tykkään maistaa lihan lihana .
Joo mäkin syön maustamatto.an lihan raakana, se aito maku on se juttu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eh, itse ainakin tykkään maistaa lihan lihana .
Joo mäkin syön maustamatto.an lihan raakana, se aito maku on se juttu!No onpa hauskaa eh heh, et sitten ymmärrä että lihan voi kokata niin että lihan herkullinen maku säilyy, jos maustaa sitä niin ne mausteet korostavat sen lihan makua, eivät peitä sitä alleen. Riittää ettei sitä kuorruta millään tulisella mössöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpa hauskaa eh heh, et sitten ymmärrä että lihan voi kokata niin että lihan herkullinen maku säilyy, jos maustaa sitä niin ne mausteet korostavat sen lihan makua, eivät peitä sitä alleen. Riittää ettei sitä kuorruta millään tulisella mössöllä.
Laadukkaan lihan kanssa juuri näin. Vähemmän laadukkaat naudanlihat jotka haudutetaan sitkeyden poistamiseksi, käy tulinen marinadi oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aasiassa kertovat, että tulinen ruoka suojelee niveliä kun on kylmänkostea talvi. Tiedä sitten onko uskomus vai tieto.
Luulen että uskomusta. Toki joku inkivääri voi auttaa kun sillä on tulehdusta alentava vaikutus mutta esim nuo intialaiset pöperöt mausteineen ovat erikoisia. Siellä niiden tarkoitus oli varmasti vain peittää sen mädäntyvän lihan maku.
Minusta tuntuu ettei monissa "mausteissa" maissa osata oikeasti maustaa sitä ruokaa vaan ne lihat ja keitot suurustetaan niillä mausteilla joka on aika amatöörimäistä.
Japanihan on tässä poikkeus, sielläkään ei tykätä kovin mausteisista ruuista vaan perusmauista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että uskomusta. Toki joku inkivääri voi auttaa kun sillä on tulehdusta alentava vaikutus mutta esim nuo intialaiset pöperöt mausteineen ovat erikoisia. Siellä niiden tarkoitus oli varmasti vain peittää sen mädäntyvän lihan maku.
Minusta tuntuu ettei monissa "mausteissa" maissa osata oikeasti maustaa sitä ruokaa vaan ne lihat ja keitot suurustetaan niillä mausteilla joka on aika amatöörimäistä.
Japanihan on tässä poikkeus, sielläkään ei tykätä kovin mausteisista ruuista vaan perusmauista.Hyvin voi olla juuri noin. Tulisijat vakioruuat on Indonesia, Thaimaa, etelä Kiina ja sitä seutua. Pohjoisessa ei ole tulisuus vakiona, kun ilmasto on kuivempi. Japanilainen ruoka on parhaimmillaan oikein hyvää, muutaman kaupungin siellä testannut, syrjäkylistä asti. Ei mitään turisti paikkoja ja paikallisen kaverin avulla mentiin.
Sama kiinassa ja Thaimaassa. Löytyy hyviä ja sitten huonoja, kuitenkin pää osin hyviä.
Myös USAssa olikohan p g Chang's niminen ravintola ketju, orange peel chicken tai duck. Käsittämättömän hyvää.
- Anonyymi
Chili on kuin alkoholi.
Oikein käytettynä ja omat rajansa tietäen, viisasten nautinto.
Tyhmän se vie sairaalaan tai jopa hautaan. - Anonyymi
Seuraava haaste Mount Everestille kiipeäminen paljain jaloin pelkissä alushousuissa ilman avustajia ja kiipeilyvarusteita.
"Kyllä semmoinen kuolemanpelko tuli kun putosin sinne jäiseen kallionkoloon ja odottelin muutaman tunnin, onneksi hyväntahtoinen pelastushelikopterin pilotti löysi minut. Sairaalaan matkalla karjuin tuskissani, alaraajat oli katkenneet ja paleltuneet mustaksi. Amputoidahan ne piti, heh heh. Mutta oli silti aikamoinen haaste. Laskua ei tullut kun Tiibetti maksoi helikopterin sekä sairaalalaskut. Muistakaahan tilata youtube kanava, antakaa yläpeukkua ja jakakaa kavereille".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482