Chilikastike pisti typerykset sairaalareissulle

Anonyymi-ap

Mistä tällaisia idiootteja oikein sikiää:

https://yle.fi/a/74-20187242

Toisella oikein napatyräkin ja vatsahaava, silti ahdetaan kupuun supertulista ruokaa ja kuormitettiin julkista sairaanhoitoa. Saisivat maksattaa kaikki kulut näillä.

31

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pehmopoikia eli ns. nössöjä
      itse käytän tuota kyseisen ravintolan kyseistä kastiketta , joka on maustettu naga morich -chilillä, janojuomana, jota menee useita litroja päivässä.

      tv. Supermies eli Teris

      • Anonyymi

        Mistä tällaisia idiootteja kommenteja - oikein sikiää:

        En puhunut mitään Tetriksestä avauksessani


      • Anonyymi

        Sieltä..kunnon lautateinien pahistelua taas, mä voinkin syödä näin tulista mössöä öhö öhö.
        Nuo tulisen ripuliruuan mättäjät ovat melkein aina jotenkin lapsellisia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tällaisia idiootteja kommenteja - oikein sikiää:

        En puhunut mitään Tetriksestä avauksessani

        Oho, kommarilla on vielä Tetris.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä..kunnon lautateinien pahistelua taas, mä voinkin syödä näin tulista mössöä öhö öhö.
        Nuo tulisen ripuliruuan mättäjät ovat melkein aina jotenkin lapsellisia..

        Eli latinot, intialaiset, kiinalaiset, vietnamilaiset jne ovat mielestäsi lapsellisia.
        Taidat olla varsinainan maapallomatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli latinot, intialaiset, kiinalaiset, vietnamilaiset jne ovat mielestäsi lapsellisia.
        Taidat olla varsinainan maapallomatti.

        Kilpaillaanko sielläkin kuka on tyhmin?


    • Anonyymi

      kohtuus kaikes sano arvo yöppänä?

    • Anonyymi

      Semmoinen kasvava kuolemanpelko niitä syödessä oli.
      Kyllä ei voi enää tyhmempiä olla!

    • Anonyymi

      KYLLÄ KANNATTI!

    • Anonyymi

      Timo eduskuntaan!

    • Egon tuho... Ei oikein mene ymmärrykseen tällainen egoilu ja sankarin leikkiminen. Tilasin kerran lomareissulla tulisen pizzan, mikä oli mieto 100K-200K scovillen vahvuinen. Sitä syödessäni otsa ja niska hiestä märkänä aloin miettimään sellaisen "makuelämyksen" logiikkaa. No ei siinä juurikaan sellaista ole. Se on yleensä näyttämisen halua ja egoilua. Makuelämystä ei juurikaan ole, kun tulisuus blokkaa makuaistin. Kotona kokkaillessani käytän joskus 5000-10000 scovillen kastikkeita ja mausteita ja siinä alkaa olla mun makuelämyksen ja turhuuden raja.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mr. Not SO perfect!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mr. Not SO perfect!

        🤣🤣


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa pysyä aiheessa hönö?

        Eikö Mr.Perfect osaa vastata hönö? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Mr.Perfect osaa vastata hönö? 🤣

        Edelleen, pysytään aiheessa, vaikka se teille heikkolahjaisille on kovin vaikeaa😅🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen, pysytään aiheessa, vaikka se teille heikkolahjaisille on kovin vaikeaa😅🤣😂

        Perfeck onkin heikkolaatuinen trolli...


    • Anonyymi

      Kävihän ihmiset M. Nykäsen keikoillakin...????

    • Anonyymi

      Tulisuus on vain tunne suussa. Ei se mikään happo ole joka polttaa vatsan.

    • Anonyymi

      Supertulisilla ruuilla ei ole mitään funktiota maailmassa. Monet "mausteiset" maat maustavat ne pöperönsä niin että ruuan perusmaut peittyvät kokonaan. Sitten nämä pahistelivat ettei länsimaalaiset muka osaa kokata. Eh, itse ainakin tykkään maistaa lihan lihana jne, hienostunut makuaisti yrtteineen eikä mitään tulista soossia joka peitää kaikki muut maut.

      • Anonyymi

        Aasiassa kertovat, että tulinen ruoka suojelee niveliä kun on kylmänkostea talvi. Tiedä sitten onko uskomus vai tieto.


      • Anonyymi

        Eh, itse ainakin tykkään maistaa lihan lihana .

        Joo mäkin syön maustamatto.an lihan raakana, se aito maku on se juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eh, itse ainakin tykkään maistaa lihan lihana .

        Joo mäkin syön maustamatto.an lihan raakana, se aito maku on se juttu!

        No onpa hauskaa eh heh, et sitten ymmärrä että lihan voi kokata niin että lihan herkullinen maku säilyy, jos maustaa sitä niin ne mausteet korostavat sen lihan makua, eivät peitä sitä alleen. Riittää ettei sitä kuorruta millään tulisella mössöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa hauskaa eh heh, et sitten ymmärrä että lihan voi kokata niin että lihan herkullinen maku säilyy, jos maustaa sitä niin ne mausteet korostavat sen lihan makua, eivät peitä sitä alleen. Riittää ettei sitä kuorruta millään tulisella mössöllä.

        Laadukkaan lihan kanssa juuri näin. Vähemmän laadukkaat naudanlihat jotka haudutetaan sitkeyden poistamiseksi, käy tulinen marinadi oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasiassa kertovat, että tulinen ruoka suojelee niveliä kun on kylmänkostea talvi. Tiedä sitten onko uskomus vai tieto.

        Luulen että uskomusta. Toki joku inkivääri voi auttaa kun sillä on tulehdusta alentava vaikutus mutta esim nuo intialaiset pöperöt mausteineen ovat erikoisia. Siellä niiden tarkoitus oli varmasti vain peittää sen mädäntyvän lihan maku.
        Minusta tuntuu ettei monissa "mausteissa" maissa osata oikeasti maustaa sitä ruokaa vaan ne lihat ja keitot suurustetaan niillä mausteilla joka on aika amatöörimäistä.
        Japanihan on tässä poikkeus, sielläkään ei tykätä kovin mausteisista ruuista vaan perusmauista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että uskomusta. Toki joku inkivääri voi auttaa kun sillä on tulehdusta alentava vaikutus mutta esim nuo intialaiset pöperöt mausteineen ovat erikoisia. Siellä niiden tarkoitus oli varmasti vain peittää sen mädäntyvän lihan maku.
        Minusta tuntuu ettei monissa "mausteissa" maissa osata oikeasti maustaa sitä ruokaa vaan ne lihat ja keitot suurustetaan niillä mausteilla joka on aika amatöörimäistä.
        Japanihan on tässä poikkeus, sielläkään ei tykätä kovin mausteisista ruuista vaan perusmauista.

        Hyvin voi olla juuri noin. Tulisijat vakioruuat on Indonesia, Thaimaa, etelä Kiina ja sitä seutua. Pohjoisessa ei ole tulisuus vakiona, kun ilmasto on kuivempi. Japanilainen ruoka on parhaimmillaan oikein hyvää, muutaman kaupungin siellä testannut, syrjäkylistä asti. Ei mitään turisti paikkoja ja paikallisen kaverin avulla mentiin.
        Sama kiinassa ja Thaimaassa. Löytyy hyviä ja sitten huonoja, kuitenkin pää osin hyviä.

        Myös USAssa olikohan p g Chang's niminen ravintola ketju, orange peel chicken tai duck. Käsittämättömän hyvää.


    • Anonyymi

      Chili on kuin alkoholi.

      Oikein käytettynä ja omat rajansa tietäen, viisasten nautinto.

      Tyhmän se vie sairaalaan tai jopa hautaan.

    • Anonyymi

      Seuraava haaste Mount Everestille kiipeäminen paljain jaloin pelkissä alushousuissa ilman avustajia ja kiipeilyvarusteita.

      "Kyllä semmoinen kuolemanpelko tuli kun putosin sinne jäiseen kallionkoloon ja odottelin muutaman tunnin, onneksi hyväntahtoinen pelastushelikopterin pilotti löysi minut. Sairaalaan matkalla karjuin tuskissani, alaraajat oli katkenneet ja paleltuneet mustaksi. Amputoidahan ne piti, heh heh. Mutta oli silti aikamoinen haaste. Laskua ei tullut kun Tiibetti maksoi helikopterin sekä sairaalalaskut. Muistakaahan tilata youtube kanava, antakaa yläpeukkua ja jakakaa kavereille".

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe