Lausunto: täällä asustaa muutamia kirjoittajia, joiden elämän pääsisältö on vain loputtomasti haukkua, nimitellä, pilkata ja pyrkiä loukkaamaan muita ihmisiä. Osansa saavat niin eri puolueiden edustajat, naiset, vähemmistöt, maahanmuuttajat kuin myös ylipainoiset ja väärillä autoilla ajavatkin. Hyvin helposti palautetta saa näiltä palstamme elävöittäjiltä ja älyllisyyden huipentumilta.
Mahdollisia syitä näille toimille on oileasti vain kaksi.
1. Jos ihminen tietoisesti ja loputtomasti pyrkii vain loukkaamaan toisia, hän aivan takuuvarmasti voi huonosti. Perusteluja voi keksiä: huumori, "läpän heitto", toinen aloitti jne. Syy on aina muissa. Omaa toimintaa ei tarvitse korjata.
Tämä väki on surkeaa. Heihin ei järkipuhe tehoa. Sen havaitset helposti. Heidän elämästään puuttuu jotakin.
2. Loputon eri puolueiden toiminnasta kitiseminen ja puolueiden arvostelu typerin sanavalinnoin ja haukkumisin voi toki olla jonkun kohdalla myös pakkomielteistä, eli liittyä edelliseen kohtaan. Jos ihminen näkee kommunisteja tai äärioikeistolaisia joka paikassa, hän voi huonosti. Hän tarvitsee apua.
Toinenkin vaihtoehto on: joku kylvää tietoisesti epäsopua suomalaisten keskuuteen. Se ei ole mikään mahdoton ajatus. Tavoitteen voi itse kukin päätellä.
Kun siis tekstejä luet, pohdi tätä asiaa. Kun jotakin kommentoit, huomaat nopeasti sen, saatko asiallisen vastauksen.
Totuus älämölöä pitävistä huutelijoista
68
425
Vastaukset
Unohdin mainita palstalla pyörivät lapset ja lapsenmieliset, jotka uhoavat ydinaseilla. Ei mene hyvin heilläkään.
- Anonyymi
Hyvä avaus. Arvostan.
- Anonyymi
+1
avaus - Anonyymi
"joku kylvää tietoisesti epäsopua suomalaisten keskuuteen"
Tallaisen vaikutelman olen itsekkin saanut.- Anonyymi
TRH, TSH ja nykyisin TLL, sama henkilö siis, on se pahin riidankylväjä.
Anonyymi kirjoitti:
Lausunto: koeta puhua asiasta.
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan miten tämä avaus kylvää riitaa. 🍿
Kieltämättä tekee sen vähän samaan tapaan kuin Venäjän aggressiivista imperialismia vastustavat kansat ja valtiot mielestäsi "lietsovat sotaa"...
- Anonyymi
Nordean arvio vanhojen asuntojen hinnoista nousuun .. ei todellakaan kuka sijoittaa maahan jossa todellinen työttömyys on jo yli 20% .
Asuntojen hinnat tulevat romahtamaan hallitus on tehnyt kaikkensa että verovarat on jaettu muutamille globaaleille miljardööreille.
Kokoomus on ollut ja aina oleva suomen täystuho, näkee sen luottoluokituksen laskemisesta ja ennätys lainan ottamisesta ja moninkertaisista lainan kustannuksista mitä hallitus on duunannut !!! - Anonyymi
Diktatuurin etuja ajavat kokoomus ja persut.
- Anonyymi
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: lue avaus.
🤣Huvittavaa tuo sinun lausunto-sanan käyttö. Itse asiassa se on hölmöä, mutta jos viihdyt, niin ok.
Anonyymi kirjoitti:
🤣Huvittavaa tuo sinun lausunto-sanan käyttö. Itse asiassa se on hölmöä, mutta jos viihdyt, niin ok.
Lausunto: puhu avauksesta.
- Anonyymi
Lausunto: puhu avauksesta.
Ei tuo ole lausunto. Etkö ymmärrä?
- Anonyymi
Unohdit ne kirjoittajat, jotka kokevat olevansa muiden yläpuolella ja siten oikeutettuja sanomaan muille miten heidän tulee toimia.
- Anonyymi
Pakko oli unohtaa, kun aloittaja on juuri sellainen.
Lausunto: sinä varmastikin selität ihan pian, millä tavalla avaukseni sai sinut ajattelemaan noin.
- Anonyymi
Lausunto: sinä varmastikin selität ihan pian, millä tavalla avaukseni sai sinut ajattelemaan noin.
Ai, et siis unohtanut niitä kirjoittajia?
- Anonyymi
Pätemisen tarve/ huomiohakuisuus
ontto pää
nämä lääkkeiden suurkäyttäjiä
varma tieto - Anonyymi
Jostain syystä vasemmistolaisia ja Sanna Marinia haukkuvat aloituksen on kirjoitettu samalla tyylillä kuin nettipodcastailija Roni Arvonen puhuu videoillaan. Ehkä se on sattumaa, ehkä ei.
Arvonen on ollut kokoomuksen ehdokkaana vaaleissa. Jutut ovat muutoin samaa sarjaa Ivan Puopolon ja Keijocastain Topin kanssa. Puopolohan hyökkäsi kovasti yrittäjien eläkeuudistusta vastaan, Puopolon mielestä oli rikollista, että yrittäjät maksaisivat itse eläkkeensä, kuten duunaritkin tekevät. Marinin hallituksen tekemän uudistuksen takana on melkoinen osa yrittäjiä, erityisesti naisyrittäjiä, jotka ovat kaikenaikaa maksaneet itse oman tulevan eläkkeensä, rehellisiä ihmisiä kun ovat.
Joku taho käyttää paljon rahaa levittääkseen silkkaa silsaa nettiin ja nuo henkilöt, mukaanlukien Sami Miettinen, elävät sillä rahalla, kun se tulee heille "mainostuloina".
Ivan Puopolohan on ammattimainen esiintyjä ja itsekin nautin kuunnella häntä, mutta ne jutut, joita hän puhuu... on todella vaikea uskoa, että sinänsä noin fiksu tyyppi uskoisi niihin itsekään. Että siitä nyt talous alkaisia kukoistamaan, että alettaisiin oikein lainsäädännöllä suosimaan rikollisia ja venkuilijoita?
Lyhyiden lausuntojen esittäjä taas on ollut positiivinen yllätys palstalla, henkilö, joka on omaperäinen ja asiallinen. Niinpä ylinaudat tietenkin jo ovat väsänneet hänestä myös feikkiprofiilit. Kai niiden on pakko tehdä niin, sisäinen tai ulkoinen pakko, tai sitten molemmat.- Anonyymi
Harhaisen narsistin hupatusta.
Mikään noista asioista ei pidä paikkaansa.
On oma häpeäsi, ette ymmärrä/ tiedä asioita.
Olen täysin kyllästynyt mölinääsi jo 3 vuotta.
Sinä vitutat minua enemmänkuin mikään muu asia tämän maan päällä.
Saatanan sosialisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan sosialisti.Mukava kuulla, että sinua v_tuttaa, mutta valinta on täysin omasi. Voisit käyttää aikasi paremminkin, mutta ehkä et vain osaa.
Milläs perusteella minä olen sosialisti? Harva taitaa elää niin kapitalistin elämää kujn minä juuri tällä hetkellä. Toki kannatan monia vasemmistolaisiksi katsottuja arvoja, joista monet ovat aikoinaan olleet myös ihan oikeasti isänmaallisen oikeiston kannattamia, ennen kuin ruplat tekivät suomalaisesta oikeistosta naurettavia pellejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla, että sinua v_tuttaa, mutta valinta on täysin omasi. Voisit käyttää aikasi paremminkin, mutta ehkä et vain osaa.
Milläs perusteella minä olen sosialisti? Harva taitaa elää niin kapitalistin elämää kujn minä juuri tällä hetkellä. Toki kannatan monia vasemmistolaisiksi katsottuja arvoja, joista monet ovat aikoinaan olleet myös ihan oikeasti isänmaallisen oikeiston kannattamia, ennen kuin ruplat tekivät suomalaisesta oikeistosta naurettavia pellejä.Tuosta selviää, mikä on vasemmistolaisen ajatusmaailma.
Mitään rakentavaa siitä ei löydä mikroskoopillakaan.
Ja se on juuri teikäläisten ongelma, ette osaa mitään.
Olet kävelevä nolla.
100% surkimus.
Paaaalsta- KOMMARI.
Et varmasti edes tajua, mitä tuossa sanoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla, että sinua v_tuttaa, mutta valinta on täysin omasi. Voisit käyttää aikasi paremminkin, mutta ehkä et vain osaa.
Milläs perusteella minä olen sosialisti? Harva taitaa elää niin kapitalistin elämää kujn minä juuri tällä hetkellä. Toki kannatan monia vasemmistolaisiksi katsottuja arvoja, joista monet ovat aikoinaan olleet myös ihan oikeasti isänmaallisen oikeiston kannattamia, ennen kuin ruplat tekivät suomalaisesta oikeistosta naurettavia pellejä.Ei köyhillä ole varaa olla aito sosialisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta selviää, mikä on vasemmistolaisen ajatusmaailma.
Mitään rakentavaa siitä ei löydä mikroskoopillakaan.
Ja se on juuri teikäläisten ongelma, ette osaa mitään.
Olet kävelevä nolla.
100% surkimus.
Paaaalsta- KOMMARI.
Et varmasti edes tajua, mitä tuossa sanoin.Olen ihan tyytyväinen, etten "osaa" olla noin "rakentava".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan sosialisti.No niin siinähän se taas näyttöä siitä halveksimisesta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei köyhillä ole varaa olla aito sosialisti.
Kuka ja mikä se sosialisti sitten on? Upporikas yritysjohtaja, joka kinuaa valtion tukea siihen ja tuohon, samaan aikaan kun firma maksaa muhkeita osinkoja?
Itse olen aina kannattanut sekataloutta, jollainen kaikissa Pohjoismaissa ja suuressa osassa muitakin länsimaita vallitsee. Siitä voi ja pitääkin keskustella, mikä julkisen sektorin koko ja rooli tulisi olla.
Suomen ongelma ei ole julkinen sektori eikä sen koko. Eikä se ollut Argentiinankaan ongelma. Nyt kun julkinen sektori siellä on kuohittu, inflaatio jatkuu edelleen, nyt valuutan arvon sukeltamisesta johtuvana. Argentiinan ongelma on siis sama kuin Suomenkin: liian ohut vientisektori.
On sinänsä totta, että vientisektorin ja kotimaisen tuotannon puutteita ei voi paikata lisäämällä sosiaalitukia ja tulonsiirtoja, mutta ei niitä voi korjata myöskään leikkaamalla sosiaalitukia ja vähentämällä tulonsiirtoja. Siinä puhutaan asioista, joihin eniten vaikutetaan pitkän tähtäimen politiikalla. Tähän mennessä suomalaisista poliitikoista vain Sanna Marin näyttää ymmärtävän sen, mitä Kekkosen aikana ymmärrettiin ihan yleisesti, myös liike-elämän itsensä piirissä. Siis aikana ennen Wahlrooseja ja "länteen menemistä".
Mitään ihmelääkkeitä ei ole olemassa. Vaikutukset näkyvät vasta lastemme tai lastenlastemme aikana. Suomalaisen elektroniikkateollisuuden tarina alkoi 1950-luvulta ja lähes 50 vuotta, siis kaksi sukupolvea, myöhemmin se tuotti Nokian maailmanlaajuisen läpimurron. Se on se, miten maailma toimii. Vero- ja velkapopulismi on täyttä soopaa, eikä koskaan tule muuta olemaan. Aki Kangasharju on maksettu vaikuttaja, ei mikään asiantuntija, samoin Sami Pakarinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ja mikä se sosialisti sitten on? Upporikas yritysjohtaja, joka kinuaa valtion tukea siihen ja tuohon, samaan aikaan kun firma maksaa muhkeita osinkoja?
Itse olen aina kannattanut sekataloutta, jollainen kaikissa Pohjoismaissa ja suuressa osassa muitakin länsimaita vallitsee. Siitä voi ja pitääkin keskustella, mikä julkisen sektorin koko ja rooli tulisi olla.
Suomen ongelma ei ole julkinen sektori eikä sen koko. Eikä se ollut Argentiinankaan ongelma. Nyt kun julkinen sektori siellä on kuohittu, inflaatio jatkuu edelleen, nyt valuutan arvon sukeltamisesta johtuvana. Argentiinan ongelma on siis sama kuin Suomenkin: liian ohut vientisektori.
On sinänsä totta, että vientisektorin ja kotimaisen tuotannon puutteita ei voi paikata lisäämällä sosiaalitukia ja tulonsiirtoja, mutta ei niitä voi korjata myöskään leikkaamalla sosiaalitukia ja vähentämällä tulonsiirtoja. Siinä puhutaan asioista, joihin eniten vaikutetaan pitkän tähtäimen politiikalla. Tähän mennessä suomalaisista poliitikoista vain Sanna Marin näyttää ymmärtävän sen, mitä Kekkosen aikana ymmärrettiin ihan yleisesti, myös liike-elämän itsensä piirissä. Siis aikana ennen Wahlrooseja ja "länteen menemistä".
Mitään ihmelääkkeitä ei ole olemassa. Vaikutukset näkyvät vasta lastemme tai lastenlastemme aikana. Suomalaisen elektroniikkateollisuuden tarina alkoi 1950-luvulta ja lähes 50 vuotta, siis kaksi sukupolvea, myöhemmin se tuotti Nokian maailmanlaajuisen läpimurron. Se on se, miten maailma toimii. Vero- ja velkapopulismi on täyttä soopaa, eikä koskaan tule muuta olemaan. Aki Kangasharju on maksettu vaikuttaja, ei mikään asiantuntija, samoin Sami Pakarinen.Paras ihmelääke talouteen on ottaa tänne lisää maahanmuuttajia työttömiksi.
- Anonyymi
Juurikin tällaisten "palstavasemmistolaisten " takia taannumme banaanivaltioksi.
Konkurssi on tosiasia.- Anonyymi
Rukoiken puolestasi, että harhasi ja sekopäinen vihasi helpottaisi ja eheytyisit normaaliksi, ajattelukykyiseksi ihmiseksi.
Lausunto: selität varmaankin ihan kohta sen, miten juttusi jotenkin kumoaa näkemykseni avauksessa. Eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoiken puolestasi, että harhasi ja sekopäinen vihasi helpottaisi ja eheytyisit normaaliksi, ajattelukykyiseksi ihmiseksi.
Miten vasemmistolainen voi olla uskovainen ?
Olet siis valeuskovainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten vasemmistolainen voi olla uskovainen ?
Olet siis valeuskovainen.Miksei? Jeesushan oli kommunisti ja hippi, vallankumouksellinenkin.
Enemmän ihmetyttää, miten yksikään oikeistolainen voi omastakaan mielestään olla kristitty. Anonyymi kirjoitti:
Miksei? Jeesushan oli kommunisti ja hippi, vallankumouksellinenkin.
Enemmän ihmetyttää, miten yksikään oikeistolainen voi omastakaan mielestään olla kristitty.Meillä on jopa ministereinå kaksi lopunaikauskovaista, jotka kuvittelevat tulevansa temmatuiksi Taivaaseen jo lähivuosina. Heitä ei kiinnosta kansamme ja ympäristömme tulevaisuus paskan vertaa, sillä kaikki ongelmathan jäävät jumalattomien riesaksi, kuten heidän mielestään oikein onkin.
Toisaalta nämä ministerimme hourailevat Jumalan myös tuhoavan koko vaivalla luomansa maailmankaikkeuden ja tekevän sen tilalle uuden, ikään kuin hän toisella kerralla onnistuisi jotenkin paremmin, vaikka ei ole koskaan halunnut oppia virheistään mitään.Anonyymi kirjoitti:
Miksei? Jeesushan oli kommunisti ja hippi, vallankumouksellinenkin.
Enemmän ihmetyttää, miten yksikään oikeistolainen voi omastakaan mielestään olla kristitty.jep. Antikristillinen ihmisvihapuolue (kd) tästä hyvänä esimerkkinä-
Lausunto: se väki, jota avaukseni koskee, jatkaa touhujaan. Se väki ei reagoi mihinkään sellaiseen, mikä jotenkin ei heidän agendaansa sovi. Ja kun ihninen on riittävän huonossa henkisessä tilassa, hän ei kykene arvioimaan toimiaan. Surullista.
- Anonyymi
Minua ärsyttää muutamat
avaukset/otsikot,jotka on
tehty vain provokatiivisiksi.
Ärsyttäminen on joillekin
pääasia. Ärsyttäjät on trolleja,
jotka saa samaa tyydytystä
kuin lapsi,joka pissii
kusiaispesään ja iloitsee,
kun pesä kuhisee.Lausunto: se on totta. Jotkut saavat tyydytystä siitä, jos muut reagoivat. He ovat juuri sitä ryhmää 1.
Entä sinä TLL itse, mikä sinut saa osallistumaan tällaiselle saitille joka on suureksi osaksi juuri sitä mitä aloituksessa kuvailit?
Realiteettihan on, että palsta on tämmöinen eikä muuksi muutu. Joskus ennenkin olen viisastellut että keskustelupalsta on aina osallistujiensa summa. Kullakin on motiivinsa osallistua, vaikeaa on ketään estää osallistumasta. Ainakaan sillä perusteella että toisen mielipiteet tai tavat ilmaista niitä eivät miellytä.
S24 ei edellytä kirjautumista, päinvastoin suosittelee anonyyminä osallistumista. Siten osallistujia ja mainoseuroja (ja skeidaa) riittää.
Eikös helpointa ole vain ohittaa ääliömäisyydet?Lausunto: jos äänessä ovat pelkästään kovaäänisimmät törkeyksien huutajat, tämä palsta vain romahtaa lisää. Olipa siitä hyötyä tai ei, Suomi24 ei saa jäädä vain trollien ja häiriintyneiden mellastuspaikaksi.
Lausunto: jos äänessä ovat pelkästään kovaäänisimmät törkeyksien huutajat, tämä palsta vain romahtaa lisää. Olipa siitä hyötyä tai ei, Suomi24 ei saa jäädä vain trollien ja häiriintyneiden mellastuspaikaksi.
No motiivi sekin jos yrittää "opettaa" huonotapaisia kirjoittajia paremmille tavoille.
Ei kyllä onnistu, sama kuin yrittäisi saada Trumpin puhumaan älykkäästi..
Täällä on muutamia oikeinkin fiksuja kirjoittajia, sinä olet yksi niistä. Olen vain sitä mieltä että vähän turhaa käyttää energiaansa asiaan mille ei mitään voin.DrWise kirjoitti:
No motiivi sekin jos yrittää "opettaa" huonotapaisia kirjoittajia paremmille tavoille.
Täällä on muutamia oikeinkin fiksuja kirjoittajia, sinä olet yksi niistä. Olen vain sitä mieltä että vähän turhaa käyttää energiaansa asiaan mille ei mitään voin.Lausunto: aina ei kyse ole opettamisesta. Ei sitä täällä kukaan tee. Kyse on siitä, että tosiasioitakin on esillä pidettävä.
- Anonyymi
Lausunto: aina ei kyse ole opettamisesta. Ei sitä täällä kukaan tee. Kyse on siitä, että tosiasioitakin on esillä pidettävä.
Niille, jotka eivät tosiasioita ymmärrä, on ihan turhaa kertoa tosiasioista.
>S24 ei edellytä kirjautumista, päinvastoin suosittelee anonyyminä osallistumista.
Itse asiassa palstan teknisen alustan viimekeväisen romahduksen jälkeen anonymiteettia on suosittu entistäkin enemmän ja samalla tietysti laskettu tasoa tahallisesti. Tai siksi että toiminnan korjaaminen aiempaan kuntoon olisi liian kallista.- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
>S24 ei edellytä kirjautumista, päinvastoin suosittelee anonyyminä osallistumista.
Itse asiassa palstan teknisen alustan viimekeväisen romahduksen jälkeen anonymiteettia on suosittu entistäkin enemmän ja samalla tietysti laskettu tasoa tahallisesti. Tai siksi että toiminnan korjaaminen aiempaan kuntoon olisi liian kallista.Sellaiset salaliittoteoriat tällä kertaa. 🙄
Lausunto: jos äänessä ovat pelkästään kovaäänisimmät törkeyksien huutajat, tämä palsta vain romahtaa lisää. Olipa siitä hyötyä tai ei, Suomi24 ei saa jäädä vain trollien ja häiriintyneiden mellastuspaikaksi.
Jos haluat, että paIsta on vähemmän troIIien ja häiriintyneiden mellastuspaikka, niin mitäpä jos alkaisit näyttämään esimerkkiä? Toistaiseksi tekoälykkäät ja tekomoraaliset sanaleikkisi on juuri sitä mitä aloituksessas arvostelet. Yritäthän sen edes oppia, että jos joku on sun kanssa eri mieltä, niin älä ala asenteellisesti väheksymään ja arvostelemaan hänen mielipidettään. Sitä olet kuitenkin tehnyt lähes koko ajan. En tiedä, onko sulla ylivertaisuusharha tai narsistinen persoonallisuushäiriö ihan konkreettisena oireena, vai käyttäydytkö niin vain ärsyttääkses niitä, jotka leimaat "väärämieliseksi".
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Itse asiassa palstan teknisen alustan viimekeväisen romahduksen jälkeen anonymiteettia on suosittu entistäkin enemmän ja samalla tietysti laskettu tasoa tahallisesti. Tai siksi että toiminnan korjaaminen aiempaan kuntoon olisi liian kallista.Ymmärtääkseni Suomi 24 ansaintalogiikka perustuu mainoksien näkyvyyteen ja klikkauksien määrään, eli mitä enemmän keskustelijoita, sitä enemmän tuloja. Kirjautumispakko parantaisi tasoa mutta vähentäisi määrää, joten sivusto haluaa nimenomaan anonyymiä keskustelua.
- Anonyymi
DrWise kirjoitti:
Täällä on muutamia oikeinkin fiksuja kirjoittajia, sinä olet yksi niistä. Olen vain sitä mieltä että vähän turhaa käyttää energiaansa asiaan mille ei mitään voin.Mä uskon vakaasti,että
Trump oppii puhumaan
älykkäästi :)
- Anonyymi
Kiitos vinkeistä ap. Nuo kommentoijat näkee omillaan naamoillaan mm. Vasemmistoliiton sivuilla. Eivät kumma kyllä ole rikkaita tai hyvännäköisiä. Mistä moinen.
- Anonyymi
Ethän sinäkään ole kumpaakaan, eikä sinua huolita edes vasemmistoliittoon, kun olet vielä tyhmäkin.
- Anonyymi
Mikä idea Suomi24:llä on laittaa joillekin aloituksille tuhansia lukukertoja hetkessä?
Mihinkään todellisuuteen tämä ei tietenkään perustu, koska aloitukset eivät useinkaan ole edes mitään kiinnostavia. Tämä on tyypillistä TSH:n käytöstä. Hän on elävä infernaalinen paradoksi ja tahattoman ironian kömpelö kompastelija. Edelleenkin käy myös dialogia itsensä kanssa. Muistammehan hänen edellisestä troIIinelämästään sen, kuinka ainoat kaverit oli anonyymejä, jotka tuon tuosta käytti täsmälleen samaa kaavamaista puhetapaa ja sanamuotoja kuin hän itse. Noloa, eikö?
☝️🙄- Anonyymi
Joo mitä nyt välillä on tuon tyypin kanssa vaihdettu ei kuitenkaan sentään laukauksia, vaan pelkkiä lyhyitä lausuntoja niin on jäänyt aika rasittava kuva siitä.
Lausunto: aika erikoisia kommentteja. Koeta puhua asiasta.
"...ainoat kaverit oli anonyymejä, jotka tuon tuosta käytti täsmälleen samaa kaavamaista puhetapaa ja sanamuotoja kuin hän itse. Noloa, eikö?"
Hmm... menee komedian puolelle, sillä puhut itsestäsi.TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: aika erikoisia kommentteja. Koeta puhua asiasta.
"...ainoat kaverit oli anonyymejä, jotka tuon tuosta käytti täsmälleen samaa kaavamaista puhetapaa ja sanamuotoja kuin hän itse. Noloa, eikö?"
Hmm... menee komedian puolelle, sillä puhut itsestäsi.Asiastahan puhunkin. Kommenttini perustuu sun aloitukseen ja sun käytökseen. Aika pihalla olet jos et sitä hahmota. Komediaa kyllä tarjoilet, ja just sillä, että keskustelet itsesi kanssa ja yrität muille uskotella, että joku muu on sulle ymmärtäväinen, kehuu sua yms. Tuo "Lausuntokin" on vain siksi, että yrität ärsyttää sillä. Ideana kuitenkin kömpelö ja lapsellinen. Kokeile vaikka "Öyh!:" tai "TroIIaus:", niin se sopii sun retoriikkaas kuin sanonko mikä mihin. Muista nyt vastauksessas, ettet kompuroi vahvistamaan kritiikkiäni.
☝️🙄- Anonyymi
Minusta on erityisen mielenkiintoista se, miksi Mr Perfekt reagoi näin voimakkaasti, osuiko aloitus kentien hyvinkin maaliinsa?
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on erityisen mielenkiintoista se, miksi Mr Perfekt reagoi näin voimakkaasti, osuiko aloitus kentien hyvinkin maaliinsa?
Minähän sanoin selkokielellä, että varo vahvistamasta kritiikkiäni. Et vain mahda itselles mitään.
☝️😂Mr.Perfect kirjoitti:
Asiastahan puhunkin. Kommenttini perustuu sun aloitukseen ja sun käytökseen. Aika pihalla olet jos et sitä hahmota. Komediaa kyllä tarjoilet, ja just sillä, että keskustelet itsesi kanssa ja yrität muille uskotella, että joku muu on sulle ymmärtäväinen, kehuu sua yms. Tuo "Lausuntokin" on vain siksi, että yrität ärsyttää sillä. Ideana kuitenkin kömpelö ja lapsellinen. Kokeile vaikka "Öyh!:" tai "TroIIaus:", niin se sopii sun retoriikkaas kuin sanonko mikä mihin. Muista nyt vastauksessas, ettet kompuroi vahvistamaan kritiikkiäni.
☝️🙄Lausunto: sinä voit ihan koska vain osoittaa tämän avauksen virheet. Jos jotakin näkemyksissäni on pielessä, kerrot ihan selkeästi näkemyksesi.
Jos et pysty puhumaan asiasta, olet tässä ketjussa turhaan.
- Anonyymi
Tunnustan pilkkaavani persuja! Mutta korostan että he aloittivat, minä vain puolustaudun. Lopetan persujen pilkaamisen heti kun he lopettavat liberaalien pilkkaamisen!
- Anonyymi
Persut yrittävät mölyämisellään peittää faktat jotka eivät heitä miellytä!
- Anonyymi
Vain SDP voi pelastaa Suomen ilmaston lämpenemiseltä ajamalla Suomen talouden konkurssiin.
Lopunaika myös lähenee:
Ihmisen aiheutta ilmaston lämpeneminen on Vihreidenkin mielestä lopunajan merkki. Saarnaaja Greta Thunberg on käynyt myös Suomessa (Palestiinan ohella) saarnaamassa luonnon puolesta kaikkia taantumusvoimia vastaan kadulla istuen ettei kuluttaisi kehossaan liikaa uusiutumattomia luonnonvaroja, kuten proteiinia ja hiilihydraatteja, ja lisäisi siten ilmaston hiilipäästöjä.TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: miksi teet itsestäsi idiootin puhumalla sivussa ketjun aiheesta?
Kuten sinä minun aloituksessani. Aloit öyhöttämään litteästä maasta, vaikka olisit voinut keskustella ketjun aiheesta niin kuin muitakin opetat. Kuten sanoin, olet kaoottinen elävä paradoksi ja tahattoman ironian kompasteleva mestari.
☝️😂
- Anonyymi
Ihanko totuus?
- Anonyymi
no miksi sitten itse älämölöät täällä? Kuvitteletko olevasi Trump?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584