Nyt on hyvä mieli, kävin influenssa-& koronarokotteet!

Anonyymi-ap

Ei tartte niin paljoa nyt pelätä että niin helposti tulee älyttömän kipeäksi.

8

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko onnistunut välttämään tauteja? Kiva juttu.

• Anonyymi

Minun immuniteettini on heikko biologisten lääkkeiden vuoksi, siksi kävin varmuuden vuoksi rokotteet.

• Anonyymi

Otin myös tehostukset molempiin olkapäihin
      Minä pidän rokotteista hyvin paljon!

• Anonyymi

Jaa, mie tulin kuulemma v. 1961 kovin kipeäksi rokotteista, puolivuotiaana.

• Anonyymi

Noista rokotteista sitä vasta sairastuukin.
      Molemmat pitävät sisällään viruksia.
      Varo ettet kuole!

• Anonyymi

Et sitten voisi olla enempää väärässä.

Mutta siis, Luonnon Valinta sallittakoon, teet niin kuin haluat.

• Anonyymi

Eli et ymmärrä rokotteista mitään.

• Anonyymi

Hei,
      Itse en ole rokottautunut, eikä puolisonikaan - paitsi puoliso kausi-influenssaa vastaan. Koko korona-aikana, siis siitä kun pandemia alkoi siihen kun se julistettiin päättyneeksi aina tähän päivään meillä ei kummallakaan ole ollut pienintä flunssanpoikastakaan saati covidia tai mitään muuta influenssaa. Koronarokotetta emme siis ole kumpikaan ottaneet yhden yhtä. Ikinä..
      Vertailuksi: Lapsuudenperheeni, siis vanhempani ja sisarukseni, ovat ottaneet koko koronarokotesarjan. Isälleni toinen vai oliko se kolmas rokote koitui kohtaloksi, sai äkillisen sydänkohtauksen ja kuoli välittömästi. Tämä tapahtui paljon puhutun suuren kuolleisuuden vuoden 2021 lopussa.
      Siitä huolimatta äitini ja siskoni menivät yhdessä vielä reilu vuosi sitten ottamaan koronarokotukset, ottivatpa vielä samalla kertaa kausi-influenssarokotukset. En tiedä, johtuiko kummastako rokotuksesta vaiko niiden yhteisvaikutuksesta, mutta ovat olleet sairaina siitä lähin ja yhä ovat. Nyt eivät osaa päättää, mitä tekisivät, ottaako taas rokotuksia vai ei. Pelkäävät kumpaakin, sairautta ja rokotuksia.
      Millä lailla he sitten ovat sairaita, kysytte nyt: Kumpikin sai influenssan heti rokotusten jälkeen viime vuonna. Jostain syystä eivät siitä koskaan täysin parantuneet. Kummallakin, nyt siis jo vähän yli vuoden ajan, kuume sahaa edestakaisin.
      Välillä on miltei normaalilämpö, sitten taas kuumetta. Ilman mitään muita tyypillisesti kuumetta aiheuttavia oireita. Tottakai ovat väsyneitä ja jatkuvasti huonovointisia sen takia.
      Mutta pahinta on huimaus. Kumpaakin on huimannut noista onnettomista rokotuksista lähtien eikä loppua näy. Joskus on muutama päivä parempi ja jo toivovat, että vihdoin huimaus on päättynyt, mutta eikös taas ala uudestaan. Koko ajan on hutera olo. Muutamia kertoja on ihan kaatanut maahan.
      Joku nuorimies oli pari viikkoa sitten käynyt äitini kotipihalla kauppaamassa itse tekemiään kynttilöitä. Äiti kertoi, että oli sellainen treenattu olemus kaverilla. Siinä heidän jutellessa äiti oli taas yhtäkkiä tuntenut huimausta ja tarrannut talon seinästä kiinni. Tämä nuorimies oli siihen todennut, että hänelläkin on huimausvaiva ja että hän oli sen saanut koronarokotteesta. Taannoin myös eräs tuttavani kertoi, että hänelle oli koronarokotteesta tullut niin hirveä huimaus, että oli alussa joutunut sairaalahoitoon sen takia ja ettei huimaus edelleenkään ole loppunut, joskaan ei ole niin kaatava kuin alussa. Samainen tuttava, keski-ikäinen mies, totesi kuitenkin heti perään, että kyllä hän silti taas koronarokotteen menee ottamaan.
      Jokainen tekee päätöksensä. En ole johdattamana ihmisiä mihinkään suuntaan. Toki saattaa olla, että joitakuita rokote on suojannutkin, tiedä siitä. Mutta kyllä mielestäni on tuotava myös tämä toinen mahdollisuus rehellisesti esiin,
      Jotenkin myös kummastuttaa se fakta, että minun koko sukuni rokottautui koronaa vastaan alusta alkaen ja covid myös kävi läpi koko suvun, muutaman kahteen kertaankin. Sitten taas me suvun ainoat, minä ja puolisoni, jotka eivät rokottautuneet, emme ole sairastaneet kertaakaan.
      Tämä oli rehellinen kertomus ja olen itsekin aivan ymmälläni tästä kaikesta. Tosiaan en halua johdatella ihmisiä mihinkään suuntaan, jotten syyllistyisi kenenkään terveyttä pilaamaan. Mutta varovasti ehkä uskaltaisin kehottaa miettimään sitä, onko korona- ja tavallinen kausi-influenssarokote pakko ottaa samalla kertaa. Eräs tuttu kertoi kuulleensa useita todistuksia siitä, että nimenomaan huimaus on ollut yleinen seuraus, erityisesti kummankin rokotteen ottamisesta samalla käynnillä. Itse en ole menossa rokottautumaan, mutta jos olisin, kyllä pitäisin näiden kahden rokotteen ottamisessa muutaman viikon välin.
      Painotan mitä voimakkaimmin, että minulla ei ole todellista tietoa, nämä ovat vain yksinkertaisen ihmisen ajatuksia. Jos ketä huolestuttaa, voi tietysti jutella ammattilaisten kanssa. Toivon mukaan heillä olisi tietoa sekä myös aitoa välittämistä ja rehellisyyttä.

Hentunen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      40
      5103
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      90
      2018
    3. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1844
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      114
      1841
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      8
      1781
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1710
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      235
      1004
    8. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      931
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      45
      924
    10. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      863
    Aihe