Oho
Totta, vaikka väärin kirjoitettu
Tuolleenhan se menee, mutta sananlasku menee oikeasti näin:
"Persut pettää aina!"
Persut pettää anona!
27
341
Vastaukset
- Anonyymi
No ano nyt pettää niin Suomen, venäjän, kuin perussuomalaisetkin...
Tulet huomaamaan! Persut pettää håmåna.☠️🔵⚫️
- Anonyymi
Vassari valehtelee aina..
- Anonyymi
Vassarit ei osaa elättää itteensä vaan loisivat
- Anonyymi
Persuissa on paljon ikityöttömiä.
- Anonyymi
Siis se perinteinen ja alkuperäinen Suomalainen sananlasku sanoo näin:
"Persut pettää aina!" - Anonyymi
Jokos tuo persu on saanut kupan ja AIDSin venäjällä?
No tuskin se koko aikaa narkkaa, mut kuvittelee testoo piikittävän...- Anonyymi
Saisko siitä apulantaa Ukrainan aroille tai auringonkukka pelloille?
Ois enepi typpeä ku keskiverto lihamyllyyn venäläisestä "vapaaehtoisesta"...
- Anonyymi
Oliko muuta? Minua Persut eivät ole pettäneet
- Anonyymi
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
- Anonyymi
Et vaan viel huomaa että ovat uunottaneet sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan. Siellä oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan. Siellä oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaan.
Vain näistä erään uskonnon tulijaherroista he välittävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain näistä erään uskonnon tulijaherroista he välittävät
Nämä tulijaherrat on sen verran kiivasta porukkaa, vettä siinä vassutkin kumartaa.
- Anonyymi
Siis se Marinin aikainen ja alkuperäinen Suomalainen sananlasku sanoo näin:
"Demarit pettää aina, yöllä - tai vaalien jälkeen äänestäjänsä Maanantaina"- Anonyymi
Persuissa on paljon Marinia äänestäneitä.
Miksei voinut erota miehestään ennen vaaleja, olis demareiden maine kasvanut
hohhoho
- Anonyymi
Oliko Suomen lähettämä miina tämä ano?
- Anonyymi00025
Sais ramboilla se persu
- Anonyymi00022
Se tulee Anokin huomaamaan, että tulipas taas petettyä maansa, tällä kertaa se ei ollut Suomi
- Anonyymi00023
Kouluihin on tullut jooga ja seta ja Israel on se, joka jakaa kansan. Tässä lisää. https://www.youtube.com/watch?v=psNYxGJ4lxg
- Anonyymi00024
.
- Anonyymi00026
Normipersu
- Anonyymi00028
Melkoista uhoa Anolta mitä on jollain videopätkällä esittänyt. Vai ett suomalaiset olis rynnimässä joukolla Venäjälle hyvinvoinnin perässä ja siks tehty raja-aita rajalle. Kyllä miehellä on kadonnut viimeinenkin järki päästä. Toivottavasti ei käy niinkuin uhoaa, voi joutua Venäjän armeijaan ja sotimaan Ukrainaa vastaan vaikka ikää onkin.
- Anonyymi00029
"Ja pidetään ne ryssän rajat kiinni!"
- Anonyymi00030
Se o jo toinen maa jonka tuo persu pettää...
- Anonyymi00033
Se päivä lähestyy, kun Anokin sen sisäistää
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481