Halutessasi on varsin yksinlertaista osallistua S-ryhmää boikotoivaan kerhoo , jos et pidä sen päätöksestä boikotoida Israelia antamalla tukensa terrorismille.
S-ryhmän kaupat, ravintolat ja hotellit.(Listassa yleisimmät useista paikkakunnilta löytyvät)
ÄLÄ ASIOI
Prisma
Sale
S-market
Sokos tavaratalo
Sokos hotel
Radisson (hotellit)
ABC asemat
Pizzabuffa
Rosso
Amarillo
Coffee house
Näin helposti osallistut S-ryhmän boikottiin
429
3825
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi jos sinulla on S-kortti ja S-pankkitili, voit hieman vaivaa näkemällä lopettaa s-pankki sopimuksesi ja leikata S-kortin /s-pannkikortin saksilla kahtia.
Aiheesta muualla
https://m.youtube.com/watch?v=NakkCN2U_gc- Anonyymi
Mutta varo ettet leikkaa kelakorttia siinä samalla. Milläs sitten tulisit toimeen.
- Anonyymi
Ei haittaa.
- Anonyymi
Myyvätkö SS-Marketit polttouuneja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta varo ettet leikkaa kelakorttia siinä samalla. Milläs sitten tulisit toimeen.
Hyvä kun varoitit. Olen luullut aiemmin että ne on yksi ja sama kortti. 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun varoitit. Olen luullut aiemmin että ne on yksi ja sama kortti. 🤪
Kela pitääkin saada suomalaisten eikä ulkolaisten tueksi...m.o.t.
Anonyymi kirjoitti:
Koottavat kestitysleirit ovat ss-marketin valikoimassa kuten Kärkkäiselläkin. 🏭🏭🏭☠️⚡️⚡️✋️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela pitääkin saada suomalaisten eikä ulkolaisten tueksi...m.o.t.
Olen jo lopettanut S-pankin ja S-tilit sekä polttanut S-etukortin.
Valmistelemme ryhmää lisätoimenpiteisiin. Tämä ei jää tähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmistelemme ryhmää lisätoimenpiteisiin. Tämä ei jää tähän.ABC on vaikuttanut natsifirmalta jo ensimetreillä...
ja nyt on sitten teboileja maalitettu pois toiminnasta, joten kansaa pakotetaan ABC-lle... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ABC on vaikuttanut natsifirmalta jo ensimetreillä...
ja nyt on sitten teboileja maalitettu pois toiminnasta, joten kansaa pakotetaan ABC-lle...Boikotoi S-pankkia ? Missäs se on mainittu?
- Anonyymi
Osallistun samaan boikottiin kuin S-ryhmä. Aivan mahtavaa, en siis osta isr tuotteita.
- Anonyymi
Ainakin jos on normaali s-kortti ja s-tili, ne on maksuttomia.
Tyhjentää silloin vain tilin 0,01 euroon ja jättää sen ja kortin odottamaan aikoja, kun viitsii taas palata käyttämään. Eihän ne siitä hyödy, jos roikkuu mukana tili tyhjänä ostamattomana ja mistään maksamattomana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on periteisesti käytetty vankileirien saariston savupirttien lämmitykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmistelemme ryhmää lisätoimenpiteisiin. Tämä ei jää tähän.Meinaatteko itse vaihtaa vaippanne, vai anotteko kunnalta henkilökohtaisia vaustajia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmistelemme ryhmää lisätoimenpiteisiin. Tämä ei jää tähän.Ei voi käsittää miten tällaisessa taloustilanteessa, voidaan lähteä tuollaiseen, voimakkaasti mielipiteet jakavaan kampanjaan!Muutama ihminen omilla mielipiteillään ja päätösvallallaan voi kaataa ja tuhota menestyneemmänkin yrityksen. Pienenä, jopa huvittavana yksityiskohtana tässä läpinäkyvässä "hyvistelyssä"voidaan pitää myös sitä, että nämä Israel vihaajat ovat samoja tyyppejä jotka pitävät mm. myymälävarkauksia hyväksyttävänä toimintana. Onneksi Suomessa on muitakin kauppoja ja pankkeja.
- Anonyymi
Tuli heti niin hurskas olo kun leikkasin kortit.
- Anonyymi
S-ryhmän päätös on ulkopoliittinen ja sen takana ovat entiset kommunistit eli nykyisin vasemmistoliitto ja virheet.
Moni s-ryhmän asiakas ei ole kiinnostunut s-kaupan vaaleista, koska kukaan ei ole huomannut aiemmin, että s-kauppa tekee ulkopoliittisia päätöksiä. Tämän takia vihervasemmisto (nykyiset punikit) kykeni luikertelemaan s-ryhmään, kuin vasemmiston ja ryssän viides kolonna suomalaiseen yhteiskuntaan.
Mikäli s:n asiakkaat haluavat perinteisen kaupan takaisin, kannattaa panostaa seuraaviin vaaleihin ja potkaista ryssän helvettiin jokainen vasemmistolle haiskahtava ehdokas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boikotoi S-pankkia ? Missäs se on mainittu?
Sinähän sen juuri sanoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi käsittää miten tällaisessa taloustilanteessa, voidaan lähteä tuollaiseen, voimakkaasti mielipiteet jakavaan kampanjaan!Muutama ihminen omilla mielipiteillään ja päätösvallallaan voi kaataa ja tuhota menestyneemmänkin yrityksen. Pienenä, jopa huvittavana yksityiskohtana tässä läpinäkyvässä "hyvistelyssä"voidaan pitää myös sitä, että nämä Israel vihaajat ovat samoja tyyppejä jotka pitävät mm. myymälävarkauksia hyväksyttävänä toimintana. Onneksi Suomessa on muitakin kauppoja ja pankkeja.
Keskitän kaikki ostokseni S kauppoihin, tulossa on hyviä alennuksia uskollisille osakkaille.
- Anonyymi00297
Anonyymi kirjoitti:
ja nyt on sitten teboileja maalitettu pois toiminnasta, joten kansaa pakotetaan ABC-lle...Rasisti pensaa tankkaamaan.
- Anonyymi00298
Anonyymi kirjoitti:
S-ryhmän päätös on ulkopoliittinen ja sen takana ovat entiset kommunistit eli nykyisin vasemmistoliitto ja virheet.
Moni s-ryhmän asiakas ei ole kiinnostunut s-kaupan vaaleista, koska kukaan ei ole huomannut aiemmin, että s-kauppa tekee ulkopoliittisia päätöksiä. Tämän takia vihervasemmisto (nykyiset punikit) kykeni luikertelemaan s-ryhmään, kuin vasemmiston ja ryssän viides kolonna suomalaiseen yhteiskuntaan.
Mikäli s:n asiakkaat haluavat perinteisen kaupan takaisin, kannattaa panostaa seuraaviin vaaleihin ja potkaista ryssän helvettiin jokainen vasemmistolle haiskahtava ehdokas.Olen ennen tätä terrorismin ja rasismin tielle lähtemistä asioinut tarvittaessa S-kaupoissa. Ei minulla silti ole ollut äänioikeutta S-Ryhmän vaaleissa, koska en kuulu S-ryhmän asiakasomistajiin.
Minä äänestän boikotoimalla eli en kannan euron senttiäkään S-ryhmä / hok elannon kassaan. - Anonyymi00304
Anonyymi00298 kirjoitti:
Olen ennen tätä terrorismin ja rasismin tielle lähtemistä asioinut tarvittaessa S-kaupoissa. Ei minulla silti ole ollut äänioikeutta S-Ryhmän vaaleissa, koska en kuulu S-ryhmän asiakasomistajiin.
Minä äänestän boikotoimalla eli en kannan euron senttiäkään S-ryhmä / hok elannon kassaan.Just näin. Haluan JAFFA-appelsiinejä.
- Anonyymi00317
S-pankkia en ole viitsinyt vaihtaa, mutta olen siirtynyt K-kaupan asiakkaaksi. Tärkeimmät huomiot ovat:
K-kaupat ovat tulleet hyvin lähelle S-kauppojen hintoja. S-mobiilista voi verrata ostoksia K-kaupan vastaaviin ja huomata asia konkreettisista luvuista.
K-kaupoissa varsinkin tuoretuotteiden laatu on huomattavasti parempi. Huonoksi mennyttä ruokaa ei ole poisheitettäväksi kuten S-kauppojen osalta.
Kaupat ovat siistimpiä ja henkilökunta avuliaampaa.
-> Kuukausiostokset perheessämme ovat laskeneet n. 5% ja perhe on tyytyväistä ruoan parempaan laatuun. - Anonyymi00329
Osuuskaupan päätöksen ulkokultaisuutta korostaa, että se ei boikotoi samalla tavalla Irania, vaan Prismat ja S- marketit myyvät edelleen iranilaista sahramia, meiramia, taateleita, lakritsijauhetta jne. Tämä vaikka Iranissa on muutamassa viikossa tapettu 40 000 aseetonta siviiliä ja lisäksi kidutettu tai muuten vammautettu yli 350 000 ihmistä.
Osuuskaupassa säännöt eivät ole kaikille samat. Luulisi SOK:n johdossa olevan sen verran suoraselkäisyyttä ja inhimillisyyttä, että yhteistyö lopetettaisiin heti iranilaisten toimijoiden kanssa. - Anonyymi00336
Eniten S-ryhmän yhtä valtiota koskevassa boikottipäätöksessä ärsyttää se, että samanlaista päätöstä ei tehdä muille maille samoilla kriteereillä. Otetaan vain yksi maa tikunnokkaan, mutta ihmisoikeuksia pahemmin rikkoville maille ei tehdä samanlaisia päätöksiä. Esimerkiksi Iranista edelleen myydään tuotteita, vaikka maalla on jyrkät EU-sanktiot ihmisoikeuksien rikkomuksiin liittyen ja siellä on lyhyessä ajassa tapettu yli 40 000 ihmistä ja haavoitettu/kidutettu 350 000 ihmistä. Samanlainen tilanne on mm. Afganistanin ja Kiinan osalta.
- Anonyymi00356
Aika moni on jo osallistunut tähän boikottiin ja S-ryhmän myynti on laskenut suhteessa muihin marraskuusta lähtien. K-kaupat ja Lidl ovat nousseet. S-ryhmän myynti laskee pitkästä aikaa suhteessa muihin ja sen sai aikaan kaupparyhmän poliittisesti motivoitu Israel-boikotti. Yhä useamman pitäisi siirtää ainakin pääosa ostoksistaan pois S-kaupoista ja ravintoloista.
- Anonyymi00359
Helppoa tai vaikeaa, S-ryhmän vastainen boikotti kannattaa. Heidän moraalittomia ja epäreiluja pelisääntöjä ei kannata tukea.
- Anonyymi00392
Kävin eilen Prismassa, ja menen tänäänkin, jos tarve vaatii. Kunhan kesä koittaa, niin tankkaan prätkän ABC:llä. Apteekissakin saan bonuksia.
- Anonyymi00393
Anonyymi kirjoitti:
Valmistelemme ryhmää lisätoimenpiteisiin. Tämä ei jää tähän.Poltitko myös rahasi? Hurjaa porukkaa. Ihan alkaa pelottaa.
- Anonyymi00395
Anonyymi kirjoitti:
ja nyt on sitten teboileja maalitettu pois toiminnasta, joten kansaa pakotetaan ABC-lle...Iso osa peruskoulunsa päättävistä ei osaa aakkosia.
- Anonyymi00396
Anonyymi kirjoitti:
Boikotoi S-pankkia ? Missäs se on mainittu?
En osta ferrareitani enää s-iikkeestä, vaikka saisin bonukset.
- Anonyymi00397
Anonyymi kirjoitti:
Tuli heti niin hurskas olo kun leikkasin kortit.
Leikkasitko myös setelit?
- Anonyymi00398
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli s:n asiakkaat haluavat perinteisen kaupan takaisin, kannattaa panostaa seuraaviin vaaleihin ja potkaista ryssän helvettiin jokainen vasemmistolle haiskahtava ehdokas.Kaiken takana on nainen.
- Anonyymi00399
Anonyymi00298 kirjoitti:
Olen ennen tätä terrorismin ja rasismin tielle lähtemistä asioinut tarvittaessa S-kaupoissa. Ei minulla silti ole ollut äänioikeutta S-Ryhmän vaaleissa, koska en kuulu S-ryhmän asiakasomistajiin.
Minä äänestän boikotoimalla eli en kannan euron senttiäkään S-ryhmä / hok elannon kassaan.Kannatan antisemitismiä, ja kansalissosialisteja sekä palestiinalaisia. Poikotoin rahaa jopa dikitaalisessa muodossa.
- Anonyymi00400
Anonyymi00304 kirjoitti:
Just näin. Haluan JAFFA-appelsiinejä.
Israelilaiset avokadot: nam!
- Anonyymi00401
Anonyymi00317 kirjoitti:
S-pankkia en ole viitsinyt vaihtaa, mutta olen siirtynyt K-kaupan asiakkaaksi. Tärkeimmät huomiot ovat:
K-kaupat ovat tulleet hyvin lähelle S-kauppojen hintoja. S-mobiilista voi verrata ostoksia K-kaupan vastaaviin ja huomata asia konkreettisista luvuista.
K-kaupoissa varsinkin tuoretuotteiden laatu on huomattavasti parempi. Huonoksi mennyttä ruokaa ei ole poisheitettäväksi kuten S-kauppojen osalta.
-> Kuukausiostokset perheessämme ovat laskeneet n. 5% ja perhe on tyytyväistä ruoan parempaan laatuun.Olen harkinnut myös asiaa, ja syy on tuo sama, että ainakin kotiprismani henkilökunta on todella joko aneemista tai töykeää. Päivää ei edes osata sanoa, vaikka olen hiihtänyt kaupan lattioita yli 10 v.
- Anonyymi00402
Anonyymi00359 kirjoitti:
Helppoa tai vaikeaa, S-ryhmän vastainen boikotti kannattaa. Heidän moraalittomia ja epäreiluja pelisääntöjä ei kannata tukea.
Mitäs jos poikkeaisinkin Prismaan kotimatkalla. Kiitos vinkistä!
- Anonyymi00415
Anonyymi00304 kirjoitti:
Just näin. Haluan JAFFA-appelsiinejä.
Ja niitäkin enemmän haluan oikeudenmukaisesti ja rehdiati toimivan kaupan jossa asioida. Nykyisellään S-ryhmä ei ole sellainen 😩
- Anonyymi00416
Anonyymi00356 kirjoitti:
Aika moni on jo osallistunut tähän boikottiin ja S-ryhmän myynti on laskenut suhteessa muihin marraskuusta lähtien. K-kaupat ja Lidl ovat nousseet. S-ryhmän myynti laskee pitkästä aikaa suhteessa muihin ja sen sai aikaan kaupparyhmän poliittisesti motivoitu Israel-boikotti. Yhä useamman pitäisi siirtää ainakin pääosa ostoksistaan pois S-kaupoista ja ravintoloista.
Totta, S-kaupat ovat menettäneet viime kuukausina paljon asiakkaita. Mutta suurempi vaikutus tulee S-ryhmälle organisaatiopsykologisesti ajatellen olemaan heidän Israel-boikotin aiheuttama moraalinen hazardi, joka (vähintään alitajuisesti) organisaation sisällä tiedostetaan vääräksi/epäreiluksi päätökseksi. Se syö SOK:n ja osuuskauppojen sisäistä moraalia ja tulee näkymään S-ryhmässä pitkään.
Asiaa ovat vahvistaneet viimeaikaiset tapahtumat, kun on käynyt ilmi Iranin joukkomurhat, -raiskaukset ja -kidutukset, joihin S-ryhmä ei ole reagoinut, vaikka EU ja ihmisoikeusjärjestöt ovat nostanut maan ihmisoikeusrikoksia jo vuosikausia esille ja EU on raskaasti sanktioinut Irania heidän ihmisoikeusrikkomuksistaan.
Näin tehdyn Israel-boikottipäätöksen epäoikeudenmukaisuus korostuu ja aiheuttaa kaupparyhmässä sisäistä moraalikatoa. Uskon, että tämän vaikutus tulee olemaan suurempi kuin nykyisellä asiakaskadolla. Merkkejä tästä on jo näkyvissä ja jatkossa niiden vaikutus tulee vain vahvistumaan. - Anonyymi00417
Anonyymi00317 kirjoitti:
-> Kuukausiostokset perheessämme ovat laskeneet n. 5% ja perhe on tyytyväistä ruoan parempaan laatuun.Samanlaisia huomioita myös itselläni. Halvemmalla pääsee, varsinkin jos on Citymarket käytössä ja laatu on huomattavasti parempi.
- Anonyymi00423
Anonyymi00398 kirjoitti:
Kaiken takana on nainen.
Nainen SOK:n hallituksesta vai johtoryhmästä?
- Anonyymi00441
Anonyymi kirjoitti:
Keskitän kaikki ostokseni S kauppoihin, tulossa on hyviä alennuksia uskollisille osakkaille.
Hämmästyny kyllä aivan helvatisti sellaisesta asiasta kun kerrotaan että voi esittää tuote toiveita.Puolen kymmentä kertaa laittanut s-postia ja keskustellut ihan naamatustenkin mutta kuulon ja luetun ymmärtäminen ihan omaa luokkaa tuolla S-ryhmällä.Joka kerran joku "viisas" vastaa ettei kuulu valikoimiin????????Enhän sitä ole kysynytkään vaan että onko mahdollista saada sitä valikoimaan.Mitenhän yksinkertaisesti tuo olisi esitettävä ettei aina tule vastausta,ei kuulu valikoimiin??Näillä näkymin käymme edelleen kilpailevassa K-ryhmässä vaikka s-ryhmän osakkaita ollaankin.
- Anonyymi
Liity SS-ryhmään!
- Anonyymi
Tutkitaanko arjalaisuus ennen jäsenyyttä? Luultavasti myös Isis porukka käy jos Hamaskin käy
- Anonyymi
siis tuo riittää SS-marketin henkilöstö vaatimuksiin- sitä kai tässä tarkoitettiin? natsi pitää olla?
- Anonyymi
Natsi-termi on kulunut sana. Keksi jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkitaanko arjalaisuus ennen jäsenyyttä? Luultavasti myös Isis porukka käy jos Hamaskin käy
Ei tarvitse arjalaisuutta, naisilla riittää musta kaapu miehillä täysparta ja pale huivi?
- Anonyymi
Stalinkaan ei käynyt Alepassa! Eläköön E-ryhmä... mut, mut, sehän on S-ryhmää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää vitsiä kandee kyllä kierrättää; t: KELA-vallankumoukselliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sana "natsi" ole kulunut termi. Näyttäö olevan hyvin voimissaan.
- Anonyymi00403
Anonyymi kirjoitti:
Filistea forevö!
- Anonyymi00404
Anonyymi kirjoitti:
"Palestiinalainen" on nykysynonyymi natsille.
- Anonyymi
Israel on terroristipesäke - ei valtio.
- Anonyymi
Hamasin perustamisjulistuksessa on että Israel täytyy tuhota. Tottakai Israel puolustaa olemassaoloaan.
Punikit ottaa tietonsa suoraan hamasilta. Sen tietää mitä sieltä tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamasin perustamisjulistuksessa on että Israel täytyy tuhota. Tottakai Israel puolustaa olemassaoloaan.
Punikit ottaa tietonsa suoraan hamasilta. Sen tietää mitä sieltä tulee.Onneksi te olette vain lapsia ja pelkureita.
- Anonyymi00406
Olet väärässä. Israel on Lähi-Idän ainoa demokraattinen valtio. Arabit ovat julistaneet jo vuodesta 1948 ajavansa juutalaiset israelilaiset kotimaastaan, ja Israel taistelee olemassaolostaan. Arabeille ei käynyt aikoinaan kahden valtion kondepti, ja tässä sitä ollaan.
IDF on Israelin oman demokraattisen hallituksen kontrollissa. Arabiterroristit eivät ole kenenkään hallinnassa. Taistelevat toisiaan vastaan, jos eivät taistelisi Israelilaisia vastaan.
- Anonyymi
Kärkeen.
- Anonyymi
Aina vaan tiedotetaan.
- Anonyymi
Otin listan ylös niin osaa varoa ja voi jakaa eteenpäin
- Anonyymi
Listahan ei ole aukoton, mutta nuo ne yleisimmät.
- Anonyymi
Heheh. Taas uusi persuboikotti. Tällä palstalla niitä on julisteltu vuosien aikana kai jo satoja :D
- Anonyymi
Persu boikotoi kohta itseäänkin.
- Anonyymi
Persut ei Israelia boikotoi, vaan musuterroristeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ei Israelia boikotoi, vaan musuterroristeja.
Onkos niitä sitten ollut Salessa myytävänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistaako Sauli Niinistö muuten Salen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ny edes Salessakaan käy? Ettekö todellakaan ole huomannu/tajunnut seuraavaa; zprisma, S-Market, Sale. Samaa ketjua, eri hinnat. Siinä oikein rosvomeininki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ny edes Salessakaan käy? Ettekö todellakaan ole huomannu/tajunnut seuraavaa; zprisma, S-Market, Sale. Samaa ketjua, eri hinnat. Siinä oikein rosvomeininki.
Käy toki, monikin. Se että kourallinen öyhöpersuja ja muutama lahkolainen ei ehkä käy, ei S-liikettä heiluttele suuntaan taikka toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää. Kaikki siirtyivät Stubbille. Nesteenkin rahat menevät suoraan Stubbin taskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Salen omistaase runoilijanaikkonen, nimi ei tule nyt mieleen, ai niin se Haukio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Salen omistaase runoilijanaikkonen, nimi ei tule nyt mieleen, ai niin se Haukio.
ei vaan jennillä on kalakauppa Haukion kala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy toki, monikin. Se että kourallinen öyhöpersuja ja muutama lahkolainen ei ehkä käy, ei S-liikettä heiluttele suuntaan taikka toiseen.
Mikä on öyhöpersu?
Minäkö? Mulla on kolme kauppaa.nurkilla: sale, ässä ja koo. Arvaas missä käyn? Kahta fn käytä.
Niin ja toi mun poliittinen kanta on "en äänestä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on öyhöpersu?
Minäkö? Mulla on kolme kauppaa.nurkilla: sale, ässä ja koo. Arvaas missä käyn? Kahta fn käytä.
Niin ja toi mun poliittinen kanta on "en äänestä".No eihän sulla Kela elätti hihhulilla ole varaa mennä koohon ku se on niin saamarin kallis. Ei oo coop tuotteita eikä muutakaan mihin sulla ois varaa
- Anonyymi00407
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan jennillä on kalakauppa Haukion kala.
😁
- Anonyymi
Koitetaan muistaa ja pitää mielessä.
- Anonyymi
Kaikki alkoi siitä kun Israel iski takaisin. Niin ei saisi tehdä. Vai mitä Palestiina-fanit?
- Anonyymi
Kiitos listasta. Alankin tästä lähtien käyttämään vain listalla olevia liikkeitä.
- Anonyymi
Oletko sinimusta tai äärivasemmistolainen? He ovat löytäneet tässä asiassa toisensa.
- Anonyymi00305
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinimusta tai äärivasemmistolainen? He ovat löytäneet tässä asiassa toisensa.
Just näin vasemmisto onkin sinimustaa natsipaskaa ei terroristeja yök saatanaf!
- Anonyymi
St1 ja Anttonen
saa roposeni ja minä saan bensaa.
suits you Sir. Lausunto: en näe mitään syytä boikotoida S-ryhmää.
- Anonyymi
En minäkään.
Enkä aio myöskään boikotoida omaa vointiani, että muka jättäisin syömättä.
Lähikauppani on S-ketjun kauppa, ja siellä aion käydä jatkossakin.
Plussana sekin, että S-ketju on K-ketjuakin edullisempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään.
Enkä aio myöskään boikotoida omaa vointiani, että muka jättäisin syömättä.
Lähikauppani on S-ketjun kauppa, ja siellä aion käydä jatkossakin.
Plussana sekin, että S-ketju on K-ketjuakin edullisempi.Omakphtaisesti voin sanoa, että ässä jäi taakse jo yli 10v sitten. Asioin koossa. Kalliimpi, mutta tuotteet ja palvelu täys 10! Siitä maksaa mieluusti.
Anonyymi kirjoitti:
Omakphtaisesti voin sanoa, että ässä jäi taakse jo yli 10v sitten. Asioin koossa. Kalliimpi, mutta tuotteet ja palvelu täys 10! Siitä maksaa mieluusti.
Lausunto: me käytämme enimmäkseen S-ketjua, mutta kyllä K-kaupoissakin tulee ajoittain käytyä.
On outoa, jos Israelin annetaan loputtomasti puuhata täysin omien mielihalujensa mukaisesti.- Anonyymi
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: me käytämme enimmäkseen S-ketjua, mutta kyllä K-kaupoissakin tulee ajoittain käytyä.
On outoa, jos Israelin annetaan loputtomasti puuhata täysin omien mielihalujensa mukaisesti.Hamasin ja muiden terroristien on annettu puuhata sellaista vuosikausia, aivan liian kauan naapuridemokratian turvallisuuden kärsiessä.
Anonyymi kirjoitti:
Hamasin ja muiden terroristien on annettu puuhata sellaista vuosikausia, aivan liian kauan naapuridemokratian turvallisuuden kärsiessä.
Lausunto: Israelinkin demokratia on tosiasiassa hieman hauras. Valtaan takertunut pääministeri joutuun turvautumaan uskonnollisiin ryhmiin ja se näkyy politiikassa.
Syyttömiä osapuolia alueella ei ole.- Anonyymi
On outoa, jos Israelin annetaan loputtomasti puuhata täysin omien mielihalujensa mukaisesti.Israeliin hyökättiin. Muistatko?
Oletko lukenut historiaa? Noilla kulmakunnilla asuville on ollut tuhansia vuosia ja tulee olemaan jatkossakin normaalia sotiminen. Syitä on ja löytyy. Se on yhtä normaalia elämän menoa, kun meille maitopurkin hakeminen kaupasta, oli se sit koo tai ässä. Anonyymi kirjoitti:
Israeliin hyökättiin. Muistatko?
Oletko lukenut historiaa? Noilla kulmakunnilla asuville on ollut tuhansia vuosia ja tulee olemaan jatkossakin normaalia sotiminen. Syitä on ja löytyy. Se on yhtä normaalia elämän menoa, kun meille maitopurkin hakeminen kaupasta, oli se sit koo tai ässä.Lausunto: noilla alueilla on sodittu tuhansia vuosia. Totta. Syyttömiä ei ole paljoa, paitsi lapset. Israel käyttää sumeilematta ylivoimaisia asevoimiaan ja pääministerillä on monia syitä toimia tavallaan. USA:n tuki on horjumaton ja siihenkin on monia syitä.
Holokaustin jälkeisessä tilassa Israelin valtio perustettiin paikkaan, josta ei voinut seurata muuta kyin ongelmia. Lapsetkin kasvavat vihaamaan jo syntymästä alkaen. Molemmat osapuolet voisivat toimia toisin, mutta se ei käy.- Anonyymi00342
Anonyymi kirjoitti:
Omakphtaisesti voin sanoa, että ässä jäi taakse jo yli 10v sitten. Asioin koossa. Kalliimpi, mutta tuotteet ja palvelu täys 10! Siitä maksaa mieluusti.
Jos sulla olis plussakortti asioisiy halvemalla kuin S-kaupassa.
- Anonyymi00408
On outoa, jos Israelin annetaan loputtomasti puuhata täysin omien mielihalujensa mukaisesti.Jos arabit laskevat asennsa "Palestiinan" sota lakkaa. Jos isralilaiset laskevat aseensa, juutalaiset ja Israel lakkaa olemasta.
Israel on ainoa paikka maailmassa, jossa juutalaiset voivat elää omassa rauhassaan satojen miljoonien ympäröivien terroristien hyökkäilystä huolimatta. - Anonyymi00409
Lausunto: Israelinkin demokratia on tosiasiassa hieman hauras. Valtaan takertunut pääministeri joutuun turvautumaan uskonnollisiin ryhmiin ja se näkyy politiikassa.
Syyttömiä osapuolia alueella ei ole.Israelissa vallitsee demokratia. Nykyään jokaisessa länsimaassa demokratian sanotaan olean hauras, mutta se silti on jotain aivan muuta, kuin mikä Gazan tilanne on ollut vuodesta 2005 lähtien HAMASin diktatuurissa. Diktatuurihan ei toki ole hauras, vai olisiko sittenkin?
- Anonyymi00410
Anonyymi kirjoitti:
Israeliin hyökättiin. Muistatko?
Oletko lukenut historiaa? Noilla kulmakunnilla asuville on ollut tuhansia vuosia ja tulee olemaan jatkossakin normaalia sotiminen. Syitä on ja löytyy. Se on yhtä normaalia elämän menoa, kun meille maitopurkin hakeminen kaupasta, oli se sit koo tai ässä.Eiväthän nämä "palestiinalaisten" (kukaan ei pysty sellaista edes määrittelemään, mutta termiä silti käytetään jonakin tosiasiana) kannattajat piittaa, eivätkä tiedä, eivätkä edes halua tietää historiasta mitään. Kun oma uskonto on hylätty, niin tilalle tulee tällaisia korvikkeita, joukkoliikkeitä, joihin osallistuminen tuntuu vain hyvältä.
- Anonyymi
Tämä oli viimeinen pisara S boikottiin.
- Anonyymi00306
Kyllä, halua vain JAFFA-appelsiinejä!
- Anonyymi
Nyt ymmärrän Hamasin vihreät otsanauhat.
- Anonyymi
Ihan oikeasti näyttää boikotti purreen. K-ketju ja Lidl kiittää
- Anonyymi00307
Joo, siirryin cittarin asiakkaaksi ja minimani on kans hyvä kauppa!
- Anonyymi
Mainoslause S-ketjulla vielä tyhmempi kuin tyhmin
- Anonyymi
On ihan kunnia asia boikotoida S-ryhmää
- Anonyymi00376
Omantunnon asia myös. Vääryydellä tehtyjä päätöksiä ei saa tukea!
- Anonyymi00424
Oikeudentunto jo vaatii sitä, että epäoikeudenmukaisia päätöksiä ei tueta. Virheellisiä päätöksiähän nopealiikkeisessä bisneksessä tulee aina tehtyä ja uskoakseni ainakin fiksuimmat johtajat ja SOK:n jäsenet ovat päätöksensä ongelmallisuuden ymmärtäneet, mutta S-ryhmälle nykyisin tyypillinen ylimielisyys estää heitä tunnustamasta sitä ja korjaamasta tekemäänsä virhettä. S-ryhmän valta-asema on tehnyt heistä arrogantteja.
- Anonyymi
Näin teemmä!
- Anonyymi
Taas sama kaava. Edustajat maalittavat ja teikäläiset jatkavat.
Paljonko tästä kampanjasta saa per viesti?
Lähinnä tympäisee tämä teikäläisten valheellinen mässytys joka paikassa. Ihmiset eivät hyväksy kansanmurhaa. Kun siihen tullaan ummehtuneesti vinkumaan natseista ja terrorismin hyväksymisestä, ei reaktio ole, että kas, olen sittenkin samaa mieltä kuin nuo. - Anonyymi
En hyväksy terrorismia, joten en voi myöskään hyväksyä sen puolia ottavia yrityksiä. S-ryhmän / Hok elannon kaikki yritykset on mun osalta boikotissa kunnes lopettavat terrorostien puolella olemisen.
- Anonyymi
Ai sun mielestä on typerää vastusta terrorismia ja terrorististen järjestöjen olemassa oloa. SELVÄ 👏🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sun mielestä on typerää vastusta terrorismia ja terrorististen järjestöjen olemassa oloa. SELVÄ 👏🏻
Ei vaan perkele tätä SOK poikotti paskaa. Terrorismi ei ole hyväksyttävää, mutta ei ole jutkujen jututkaan. Päivi Räsänen on pahin terroristi PS puolueen kanssa tässä maassa. Joka pirun asiassa nähdään vain jotain olematonta ongelmaa.
- Anonyymi
Asian varmistamiseksi hankin askelmittarit kumpaankin pohkeeseen. Ja käsiin ne liiketunnistimet.
- Anonyymi
Kuinka S-ryhmä antaa tukensa terroristeille?
Jotain konkretiaa.- Anonyymi
S-ryhmä ostaa taatelinsa Iranista. Iran on yksi Hamas-terroristien tärkeimmistä rahoittajista. Tässä selvin ja helpoiten tarkistettava konkreettinen toiminto. Iranin ihmisoikeudet ovat vain miehillä, naisilla ei lainkaan. Jos olet nainen, niin pistäydypä Iranissa tarkistamassa ihmisoikeutesi. Maksat ensin 12.000 dollaria sakkoa länsimaisesta pukeutumisesta ja jatketaan sitten keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-ryhmä ostaa taatelinsa Iranista. Iran on yksi Hamas-terroristien tärkeimmistä rahoittajista. Tässä selvin ja helpoiten tarkistettava konkreettinen toiminto. Iranin ihmisoikeudet ovat vain miehillä, naisilla ei lainkaan. Jos olet nainen, niin pistäydypä Iranissa tarkistamassa ihmisoikeutesi. Maksat ensin 12.000 dollaria sakkoa länsimaisesta pukeutumisesta ja jatketaan sitten keskustelua.
Netanjahu sanoi itse uutissa, että tukee Hamasia Gatarin kautta, ettei Palestiinaa tunnusteta.
Hamas on Israelin turvallisuuspalvelun perustama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netanjahu sanoi itse uutissa, että tukee Hamasia Gatarin kautta, ettei Palestiinaa tunnusteta.
Hamas on Israelin turvallisuuspalvelun perustama.Hamas ei ole Israelin perustama. Israel vain epäsuorasti edisti edellytyksiä, joiden pohjalta Hamas syntyi.
Ei ole näyttöä siitä, että Israel olisi tietoisesti perustanut terroristijärjestö Hamasia.
Useimmat riippumattomat tutkijat katsovat narratiivin “Israel loi Hamasin” propagandistiseksi liioitteluksi tai salaliittoteoriaksi.
Sellaista väitettä voidaan käyttää poliittisena retoriikkana, jolla pyritään siirtämään vastuuta Hamasin teoista Israelille, mikä on usein osa laajempaa propagandaa.
Hamas kehittyi ja radikalisoitui itsenäisesti, ristiriidassa Israelin kanssa. - Anonyymi00290
Anonyymi kirjoitti:
Ja mausteita S-ryhmä ostaa Iranin lisäksi mm. Afganistanista. Siellä on naisilla vieläkin karumpi kohtalo. Et saa käydä kouluja ja jos ei ole täyspeittävää huntua, saat happoa kasvoillesi.
- Anonyymi00302
Anonyymi kirjoitti:
Hamas ei ole Israelin perustama. Israel vain epäsuorasti edisti edellytyksiä, joiden pohjalta Hamas syntyi.
Ei ole näyttöä siitä, että Israel olisi tietoisesti perustanut terroristijärjestö Hamasia.
Useimmat riippumattomat tutkijat katsovat narratiivin “Israel loi Hamasin” propagandistiseksi liioitteluksi tai salaliittoteoriaksi.
Sellaista väitettä voidaan käyttää poliittisena retoriikkana, jolla pyritään siirtämään vastuuta Hamasin teoista Israelille, mikä on usein osa laajempaa propagandaa.
Hamas kehittyi ja radikalisoitui itsenäisesti, ristiriidassa Israelin kanssa.Hamas on Israelin turvallisuuspalvelun perustama. Netanjahu sanoi itse TV uutisissa, että rahoittavat Hamasia Gatarin kautta-
- Anonyymi00377
Anonyymi kirjoitti:
S-ryhmän kannattaisi konsultoida Suomessa asuvia iranilaisia, että mikä maassa on ihmisoikeustilanne. Kun eivät selvästi usko EU:n linjauksia, joissa Iranin ihmisoikeusrikkomukset on tuomittu ja maalle on asetettu raskaita sanktioita (huom. Israelia kohtaan ei ole sanktioita EU-taholta asetettu).
Iraninsuomalaiset ovat asiaa ja asetelmaa viime viikkoina monissa ohjelmissa ja medioissa hyvin esiin tuoneetkin. Miten ihmeessä kaiken sen tiedon jälkeen S-ryhmä voi myydä iranilaisia tuotteita ja boikotoida kaikkia israelilaisia tuotteita? Irvokkaita ovat osuuskaupan arvovalinnat 🤮
Oikeudentajuni ei voi ymmärtää, että boikotti koskee Israelia, ei Irania, vaikka todisteet sen ihmisoikeusrikkomuksista ovat monin verroin selvemmät jo vuosikymmenen ajalta. S-ryhmä on moraalisesti tuuliajolla. - Anonyymi00411
Jos s-ryhmä ei osta Israelilaisia tuotteita, se tukee terrorismia.
- Anonyymi00425
Anonyymi kirjoitti:
MOT. Yksi parhaita kommentteja koko S24:ssä. Yksiselitteistä konkretiaa, jota pyydettiin.
- Anonyymi
Kaikki siis Kärkkäiselle menkää ja ostoksia tehkää.
- Anonyymi
Ei ole täällä, onneksi.
- Anonyymi
Heh. Kärkkäisen omistaja Juha Kärkkäinen on varsin tunnetusti juutalaisvastainen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/karkkaisen-lehdessa-syytetaan-juutalaisia-koulujen-muuttamisesta-aivopesukeskuksiksi-raflaavuus-herattaa-keskustelua/6402624
KDn Sari Essayah on jopa tehnyt Kärkkäisen kirjoituksista tutkintapyynnön:
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kysymys/Documents/KK_455+2017.pdf - Anonyymi
Ensviikolla poikkean😇
- Anonyymi00412
Tosinatsi ostaa Kärkkäiseltä.
- Anonyymi00413
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Kärkkäisen omistaja Juha Kärkkäinen on varsin tunnetusti juutalaisvastainen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/karkkaisen-lehdessa-syytetaan-juutalaisia-koulujen-muuttamisesta-aivopesukeskuksiksi-raflaavuus-herattaa-keskustelua/6402624
KDn Sari Essayah on jopa tehnyt Kärkkäisen kirjoituksista tutkintapyynnön:
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kysymys/Documents/KK_455 2017.pdfMagneettimedia on rasistinen, antisemitistinen, sekä salaliittoteorioiden levittäjä. En osta ikinä mitään, vaikka saisin miten halvalla.
- Anonyymi
Pakko käydä yhdessä salessa jossa myydään makkaraa jota ei kaupungin muissa S-ryhmän kaupoissa myydä. Snellmanin nautanakkeja. Tosin olen ajoittain saanut pyytäessäni k-kauppoihin valikoimiin. Mutta ne ovat lopettaneet sen tuotteen myynnin. Sitten toinen tuote jota ei muualta saa, on "kotimaista" tuotemerkin rasvaton jogurtti.
- Anonyymi
Muuten kyllä voin mielelläni karttaa S-ryhmän kauppoja. Litliin en kuitenkaan mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kyllä voin mielelläni karttaa S-ryhmän kauppoja. Litliin en kuitenkaan mene.
Mä sain 2€ kupongin lidlistä tänään😃
Käyn yhtenään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin K-kauppa, kuin saksalaisomisteinen Lidl, vaikka voi sielläkin joskus poiketa.
- Anonyymi
Ei välttämättä pakko, mutta voihan sieltä jotain ostaa ja vähentää silti ostoja. Kun isommasta joukosta osa boikotoi enemmän ja osa vähentää ostoja jonkin verran normaalista, kaikki on miinusta Äs-kaupoille
- Anonyymi00291
Anonyymi kirjoitti:
Lidlistä saat tuoreempia hedelmiä ja kasviksia kuin S-kaupoista. Testaa, itsekin kokeilin ja yllätyin positiivisesti.
- Anonyymi
Miksi haluaisin boikotoida S- ryhmää? Uskovaisten höpö höpö juttujen takia?? Tämäkin asia liioiteltu . Räsäset ym hihhulit taas asialla. En pidä Israelista, hamasista jne .
- Anonyymi
Antisemitismi on nouseva asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ennustettu Raamatussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsit ja vassut esim. sitä nostaa sekä eräs uskonto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsit ja vassut esim. sitä nostaa sekä eräs uskonto.
Natseja ei kuitenkaan hirveästi nää enää, onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin näkee heitä kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S kaupoissa heihin voi törmätä. Ihan ok edelleen asioida terroristeja tukevan S-ryhmän kaupoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin näkee heitä kaikkialla.
Oot harhanen. Putin ei oo sulle näyistään kertonu🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satukirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siinä satuja ihmiskunnalle kirjassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S kaupoissa heihin voi törmätä. Ihan ok edelleen asioida terroristeja tukevan S-ryhmän kaupoissa.
Höpö höpö , kyllä on aivot narikassa sinullakin.
- Anonyymi
Miten S-ryhmän epäjohdonmukainen Israel-boikotti liittyy uskontoihin ja uskovaisiin? Eikö tämä liity ennemmin yhteiskuntapolitiikkaan ja erityisesti ulkopolitiikkaan, ja asioihin jotka eivät liity suurimpaan osana suomalaisista mitenkään. Ihmetyttäähän S-ryhmältä tällainen vain yhteen maahan kohdistuva hyvesignalointi ja varmasti S-ryhmän "brändi" saa tästä jonkinlaisen kolauksen, mutta ei tämä meihin suomalaisiin paljon mitään vaikuta. S-ryhmässä on tällä hetkellä vallassa vasemmalle ja vihreisiin kallella olevat voimat, 10 vuoden päästä voi olla vallassa sitten kokoomus ja perussuomalaiset ja silloin voidaan tehdä toisenlaisia päätöksiä, jotka voivat olla yhtä lailla epäjohdonmukaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten S-ryhmän epäjohdonmukainen Israel-boikotti liittyy uskontoihin ja uskovaisiin? Eikö tämä liity ennemmin yhteiskuntapolitiikkaan ja erityisesti ulkopolitiikkaan, ja asioihin jotka eivät liity suurimpaan osana suomalaisista mitenkään. Ihmetyttäähän S-ryhmältä tällainen vain yhteen maahan kohdistuva hyvesignalointi ja varmasti S-ryhmän "brändi" saa tästä jonkinlaisen kolauksen, mutta ei tämä meihin suomalaisiin paljon mitään vaikuta. S-ryhmässä on tällä hetkellä vallassa vasemmalle ja vihreisiin kallella olevat voimat, 10 vuoden päästä voi olla vallassa sitten kokoomus ja perussuomalaiset ja silloin voidaan tehdä toisenlaisia päätöksiä, jotka voivat olla yhtä lailla epäjohdonmukaisia.
Ihan tavalliset ihmiset boikotoivat ja on ateistejakin, jotka eivät pidä tätä S-ryhmän toimintaa järkevänä, kuten tunnetuista vaikka Puopolo, Sammallahti, Tontti, Kortesuo.
Tottakai yrityksen arvot ja toimintatavat vaikuttavat ihmisiin, kun on mahdollisuus päättää mistä tekee hankintoja. Toisilla ei ole samanlaista mahdollisuutta vaihtaa tukemiaan yrityksiä ja kaikilla ei mene boikotoinnin asteelle, vaikka vastustaisivat yrityksen päätöksiä. Boikotointi on yksi tapa osoittaa mieltä ja vaikuttaa ja voi tuntua ihan jo itsestä oikeammalta/paremmalta tällaisten tempausten aikana asioida muualla. Joillakin boikotoinnit voi kestää pidempäänkin, kuin vain siihen pisteeseen, että yritys muuttaa toimintatapojaan.
- Anonyymi
Halle, nyt lujaa S-markettiin ostoksille.
S-ryhmältä ryhtiliike kaiken j-valehtelun keskellä. - Anonyymi
S ketju on liian iso.
- Anonyymi00292
Ja ylimielinen. Kuvittelee suuruutensa tuovan heille diplomaattisen koskemattomuuden ja heidän saavan tehdä mitä haluavat. Näkyi erityisesti SOK:n johtajien haastatteluissa tämän Israel-boikotin osalta. Puhuivat virnistellen puuta heinää ajatellen, etteivät kukaan heille kuitenkaan mitään mahda. Saattavat olla väärässä.
- Anonyymi00378
Johto pitäisi vaihtaa ja ketju pilkkoa. Poliittinen vallankäyttö ei sovi määräävää markkina-asemaa käyttävälle kaupparyhmälle.
- Anonyymi
EI tuu jahvoja enää, kun aseet paukkuu.
- Anonyymi
Et varmaan kuitenkaan niitä alun perin syönytkään ja juonutkaan. Kunhan ilmoittelet.
- Anonyymi
Moneskohan sadas persujen julistama "boikotti" tämäkin jo on? Edellisistäkään ei tullut hevovvittua eikä tule tästäkään.
- Anonyymi
Sinähän oot joku asiantuntija-asiakas🙈
- Anonyymi
Naurattaa ääneen nämä persujen ainaiset boikotit. Ketään ei kiinnosta eikä mitään merkitystä millekään kaupparyhmälle.
- Anonyymi
Varmaan muutamat samat tyypit kirjoittelee näitä boikotti -ilmoituksia.
- Anonyymi00308
Anonyymi kirjoitti:
Naurattaa ääneen nämä persujen ainaiset boikotit. Ketään ei kiinnosta eikä mitään merkitystä millekään kaupparyhmälle.
Älä vassari puhu paskaa. S-kauppojen palautekanava on mennyt tukkoon, ja asiakkaat irtisanotuu asiakkuudesta. Sitä saa mitä tiaa. Mennään Minimaniin ja cittariin tai k-kauppaan.
- Anonyymi
Ok, eli Alepassa saa yhä käydä. Hyvä 👍
- Anonyymi
Teepä kierros muissa kaupoissa ja lopuksi Alkossa ja kysy, mitä israelilaistuotteita heillä on myynnissä. Tiedän jo vastauksen.
- Anonyymi
Kyse ei ole tuosta vaan tästä. S-Ryhmä / Hok Elanto on avoimesti asettunut terroristien puolelle ja selittänyt Israel boikottia Hamasin disninformaatio propagandalla.
Minä en valheidenjauhajien terrorismille hyväksyntänsä antajien kaupoissa asioi, en syö heidän ravintoloissaan, en asioi ABC:llä, enkä yövy Sokos ja Radisson hotelleissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole tuosta vaan tästä. S-Ryhmä / Hok Elanto on avoimesti asettunut terroristien puolelle ja selittänyt Israel boikottia Hamasin disninformaatio propagandalla.
Minä en valheidenjauhajien terrorismille hyväksyntänsä antajien kaupoissa asioi, en syö heidän ravintoloissaan, en asioi ABC:llä, enkä yövy Sokos ja Radisson hotelleissa.Sinä et sieltä kerrostaloyksiöstäsi tule koskaan pääsemään mihinkään hotelliin.
- Anonyymi
En käytä päihteitä, joten tee ite kierrokses🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et sieltä kerrostaloyksiöstäsi tule koskaan pääsemään mihinkään hotelliin.
Ottaako noin koville. Hok elanto voi irtisanoutua israelboilotista ja boikotin alulle laittaneet erota. Sitten ei ole enää syytä minulla boikotoida S-ryhmää.
- Anonyymi
Viisastelijoiden pikkujoulu: Sanna Marinin tolkuton törsäys | Vasemmisto vihapuhuhujana | SS-Market
https://m.youtube.com/watch?v=lyPU88HorcU&pp=ygUJU3MgbWFya2V0 - Anonyymi
Tähän sopii sitten se perustotuus
https://fi.wikiquote.org/wiki/David_Ben-Gurion - Anonyymi
Onko toi nyt ok?
- Anonyymi
Öyhötyspersujen muka-boikotit naurattavat ääneen.
- Anonyymi
Me öyhöpersut käydään lidlissä. Ässissä käy kokkaredemarihurrit, vihreet ja vassarit kaivelee roskiksista eväänsä.
- Anonyymi
En vihaa juutalaisia.
- Anonyymi
Täytyy varmaan siirtää rahat ss-pankista pois.
Pitäköön köyhät kommunistit rahansa natsipankissa- Anonyymi
miksi tukisit natsipankkeja?
- Anonyymi00309
Juuri näin. Rahat parempaan pankkii, ja asiakkuus irti. Jos Israel ottaa nokkiinsa, niin Suomi on kusessa. Israelista tulee lääkkeet, aseet, sirukorit, sairaaloiden tietotekniikka ym. ym. ym. palaamme -20 luvulle sen jälkeen.
- Anonyymi
En kannata enkä hyväksy terrorismia missään muodossa. Siksi en kanna enää senttiäkään S kauppoihin, s hotelleihin Sokos ja Radisson, enkä ässän ravintoiloihin ja ABC asemille.
Vasta kun peruvat boikotin ja johto menee vaihtoon, palautan asiointini normaaliksi, mitä se oli ennen. - Anonyymi
Tässä ovat S-Ryhmän uudet tunnusbiisit.
Kari Peitsamo - Back in the Ddr
https://m.youtube.com/watch?v=HAvErbL_l7c
Kari Peitsamo - Nostakaamme punalippu salkoon
https://m.youtube.com/watch?v=iMnMk1XiMRs&list=RDiMnMk1XiMRs&start_radio=1&pp=ygUZS2FyaSBwZWl0c2FtbyBub3N0YWthYW1tZaAHAdIHCQkLCgGHKiGM7w== - Anonyymi
Mukana ollaan boikotissa
- Anonyymi00310
Hyvä, hyvä.
- Anonyymi
Israel on hieno maa
- Anonyymi
Kaikissa käyn lisääntyvissä määrin. Tämä on paras boikotti ikinä.
- Anonyymi
K-Kaupat, Lidlit, Keskisen kyläkauppa ja Eurospar. Niistä löytää kaiken tarvittavan eikä ole syytä mennä TERRORISTIEN S-RYHMÄN KAUPPOIHIN.
S-ryhmä valitsi puolensa ja päätöksellään osoittaa Hamasin teot on ihan ok.
- Varastaa avustualuljetuksia ja nälkinnyttää lapsia ja köyhää väestönosaa Gazassa.
- Hyväksyy ihmiskilpien käytön, jossa Israelin tulilinjalle Hamas heittää siviilejä.
- Terroristit kiduttaneen Israelilaisia panttivankeja, monet hengiltä.
- Tappavat siviilejä edelleen israelissa, polttavat hengiltä ja raiskaavat heitä.
- Muun osan, jota Hamas ei hallitse, Palestiinan presidentti Mahmud Abbas on Putini hyvä kaveri. Käynyt 2025 myös Venäjällä Putinin juhlavieraana.- Anonyymi
Minimani on myös hyvä paikka asioida.
- Anonyymi
K ryhmä ei myy mitään Israelin tuotteita, kun saa loput sodastreamerit myytyä. Eikä Lidlissä ole pitkään aikaan ollut israelilaisia tuotteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K ryhmä ei myy mitään Israelin tuotteita, kun saa loput sodastreamerit myytyä. Eikä Lidlissä ole pitkään aikaan ollut israelilaisia tuotteita
Ei pidä paikkaansa Keskon johtajan mukaan.
Ottivat viime kuussa muutamia uusia israelilaisia tuotteita myyntiin,
eikä uudempaa tiedotusta asiasta ole tullut.
Lidl ei ole ilmaissut boikotoivansa israelilaisia tuotteita, niitä ei ole vain kuulunut valikoimiin. Ei ole kyse siitä onko israelilaisia tuotteita valikoimissa vai ei, vaan miten niihin suhtaudutaan ja miksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidl ei ole ilmaissut boikotoivansa israelilaisia tuotteita, niitä ei ole vain kuulunut valikoimiin. Ei ole kyse siitä onko israelilaisia tuotteita valikoimissa vai ei, vaan miten niihin suhtaudutaan ja miksi.Lidlissä on paljon eurooppalaisia tuotteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidl ei ole ilmaissut boikotoivansa israelilaisia tuotteita, niitä ei ole vain kuulunut valikoimiin. Ei ole kyse siitä onko israelilaisia tuotteita valikoimissa vai ei, vaan miten niihin suhtaudutaan ja miksi.K-kaupassa on israelilaisia hedelmiä..
- Anonyymi00311
Anonyymi kirjoitti:
Minimani on myös hyvä paikka asioida.
Joo, minimani on hyvä kauppa!
- Anonyymi00426
Anonyymi kirjoitti:
K-kaupassa on israelilaisia hedelmiä..
Citymarketeissa ja halpahalleissa myydään israelilaisia mandariineja.
- Anonyymi
Typerä pösilö.
- Anonyymi
Tee parannusta, äläkä yritä vedota tuohon ominaisuuteesi.
- Anonyymi
Kaikki joukolla ässää bokoitoimaan ässää boikotoimaan ässää boikotoimaan
- Anonyymi
Avioon astuminen tapahtuu toisaalla kuin messut on. Sinne ne ihmiset menneet on.com.
- Anonyymi
Nyt on mukava asioida S-ryhmän kaupoissa, kun siellä ei asioi enää tekopyhät uskovaiset.
- Anonyymi
Hyvin sanottu
- Anonyymi
Miten he ovat ennen häirinneet asiointiasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu
Ässä joutuu asiakaskadon vuoksi nostamaan teille hintoja
- Anonyymi
Jatkan edelleen asiakas omistajana asioimista kaikissa S ryhmän paikoissa
Mikään hihhuli uskova, viidesläinen,, Räsäsen möläytys ei vaikuta mitään- Anonyymi
Räsänen ei möläyttele, vaan puhuu aina asiaa.
- Anonyymi
Minä boikotoin
- Anonyymi
MIKSI KUKAAN EI BOIKOTOI VASSUJA? ONHAN HEIDÄN AATE MURHANNUT SATA MILJOONAA IHMISTÄ.
- Anonyymi
Millä eri tavoin heitä voisi boikotoida?
- Anonyymi
Olen varannut Tahkolta Sokos hotellin jouluksi.
En aio perua- Anonyymi
Hyväksytkö terrorismin ja rasismin?
- Anonyymi
Miksi haluaisin? Päinvastoin suosin nyt entistä enemmän.
- Anonyymi
Sama täällä, luulenpa että S ryhmä saa lisää asiakkaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, luulenpa että S ryhmä saa lisää asiakkaita
Joistakin saa, mutta enemmän menettää
- Anonyymi
Itse siirryin K-kaupan asiakkaaksi
- Anonyymi00363
Samoin. Oikeudentajuni ei sallinut jatkaa enää S-kaupoissa asiointia.
- Anonyymi00364
Kauppojen tilinpäätöstietojen mukaan moni muukin suomalainen on tehnyt samoin. 40 000 asiakastaloutta siirtyi s-kaupoista k-kauppoihin.
- Anonyymi
Hassua että viestit jossa kerrotaan että henkilö jatkaa s-kaupoissa käyntiä pysyy ketjussa, mutta jos joku vaan toteaa että käy k-kaupassa poistetaan viesti
- Anonyymi
Puolueellinen sensuuri
- Anonyymi
Olen alkanut syödä taateleita entistäkin enemmän. Jaffat ei maistu, kun aseet paukkuu.
- Anonyymi
Niin Jaffat on palestiinalaisten viljelijöiden.
Espanjassa viljellään hyviä appelsiineja
- Anonyymi
Minä boikotoin T- ja E-kauppoja.
- Anonyymi
Minä oon ajatellut boikotoida Alkoa, kun kohta saa kotiin viinaa, kiitos Räsänen ja Essayah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon ajatellut boikotoida Alkoa, kun kohta saa kotiin viinaa, kiitos Räsänen ja Essayah
Vääriä kiität, kun KD:n porukka on kaikkia alkoholin vapauttamisia vastustanut.
- Anonyymi
ÄS.marketin vastaisku ? Lisäävät mallinukkeja Vitriineihinsä . Tiedä vaikka nakuna jos ei muuten tehoa .
- Anonyymi
Jotkut on kiinnostuneita naku malli nukeista, onhan sekin fetissi
- Anonyymi
Itse kaipaan Ahjonsuun kyläkauppaa Pusulasta.
- Anonyymi
Israelissa loppuu kohta puhdas makea vesi. Sitten ei ole appelsiineja edes omaan napaan. Ja se on hyvä juttu, kunhan eivät tänne pakolaisina ala tulla. Saavat nähdä nälkää ja janoa kuten Gazan lapset
- Anonyymi
Meressä on vettä, kun siitä poistaa suolan.
Suurempi on ongelma on liikakansoituksesta kärsivillä afrikan ja Aasian mailla
- Anonyymi
Olen jo boikotoimassa ss-ketjua
- Anonyymi
Tämä ei ole porkkana 🥕.
- Anonyymi
Ei ole porkkana, sehän on lumi henkilön sukupuolen osoittava elin
- Anonyymi
Tämä Israelin Jaffa 🍊 halkaistuna on myös lumi henkilön sukupuolen näyttävä elin
- Anonyymi
Minä boikotoin Vee kauppoja, sitä kaikkea mitä siellä myydään
- Anonyymi
KIITOS, S-ryhmän liikkeillä on kanttia boikotoida Israelia, kansanmurhan toteuttajaa!
Monet ovat boikotoineet jo vuosia israelilaisia tuotteita heidän palestiinalaisia kohtaan harjoittamansa sortotoimien johdosta! - Anonyymi
Prismassa on ainakin ollut Israelilaisia taateleita, parhaimpia!
Jaffa appelsiinitkin taitaa olla Israelista?!
Ja Suomalaiset ovat sen Jaffa appelsiini limun nimenkin siten matkineet!
Aika kaks naamasta touhua ja ei siinä mitään uutta!- Anonyymi
Jaffa appelsiinit ovat palestiinalaisten viljelijöiden kehittämiä
- Anonyymi
Puree ja lujaa
- Anonyymi
On aivan sairasta että HOK Elanto /SOK Elanto/S-ryhmä sorsii boikotoimalla maata, jonka siviilit ovat joutuneet raakalaismaisten terrositien tappamiksi, kiduttamiksi, raiskaamiksi ja elävältä poltettavaksi. Lisäksi israelilaiset & juutalaiset ovat saaneet rasistisia solvauksia jo liian pitkään.
En halua tällähetkellä tukea mitenkään rahallisesti S merkin alla toimivia yrityksiä.- Anonyymi
Israel on pahin terroristi alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on pahin terroristi alueella.
Tuollainen lausunto johtuu joko antisemitismista tai yksipuolisesta tietämättömyydestä/ ymmärtämättömyydestä Lähi-idän tilanteesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen lausunto johtuu joko antisemitismista tai yksipuolisesta tietämättömyydestä/ ymmärtämättömyydestä Lähi-idän tilanteesta
Vasemmistoöyhöttäjä huusi youtubessa, että Israel olisi pahempi kuin Hamas ja tuhat kertaa pahempi kuin Venäjä ja Iran yhteensä. Natsittelee muita, mutta ei osaa katsoa peiliin.
- Anonyymi
Mitkään boikotit eivät kiinnosta! Muutakin tekemistä löytyy.
- Anonyymi
Kiitos s ryhmä.
- Anonyymi
🍊Älä osta mitään appelsiineja 🟢S-ketjun kaupasta tai Prismasta.
⚖️Älä osta S-ketjusta mitään samoja tuotteita joita S-ketju boikotoi Israel🇮🇱 tuotteina.
🆘🧬⚗️🧪💉🍊 🍒🍎🍉🍅🍑🍐🍏🥝🥝🍇🫒🍓🫐🧬⚗️🧪💉Älä osta mitään appelsiineja tai hedelmiä mistään kaupasta, jos niissä ei ole siemeniä (vaikka niissä pitäisi olla).
Koska ovat silloin dna 🧬geenimanipuloituja jotka ovat haitallisia ruuan sulatukselle, suolistolle ja pitkässä juoksussa ihmisen koko terveydelle. - Anonyymi
SS- hotellit myös boikottiin
- Anonyymi
Kiitos K ryhmä, S ryhmä ja Lidl❤️
- Anonyymi
Vain S-ryhmä on tuossa typerässä boikotissa julistaen mukana
Lidlissä ei aiemminkaan sattunut olemaan israelilaistuotteita
ja K-ryhmän valikoimissa niitä on muutamia.
- Anonyymi
Tässä S-ryhmän kannanotto.
Israel miehittää palestiinalaisten maita ja sortaa miehittämiensä alueiden palestiinalaisväestöä.
https://s-ryhma.fi/uutinen/heikentynyt-ihmisoikeustilanne-israelissa-johti-s-/7tL42ESdWNA63BuaXouBNe- Anonyymi
Entä ne Hamakset tappamat ja kiduttamat lapset ja aikuiset ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne Hamakset tappamat ja kiduttamat lapset ja aikuiset ?
Ilman Iranin tukea Hamas ei olisi hyökännyt isommin ja aloittanut sotaa .
Sitä aiemminkin Hamas jatkuvasti terrorisoi Israelia raketti-iskuin ja terrori-iskuja tehtiin israelilaisiin paikkoihin, kuten kahviloihin, busseihin.
Lisäksi Iran tukee muitakin Israelin kimpussa olevia taistelijajoukkoja, kuten Hutheja ja Hizbollahia.
Iran pelottelee ja rankaisee omaa kansaansa kohtuuttomasti pikkuasioistakin, kuten huivin käyttämättömyydestä ja senkaltaisesta tottelemattomuudesta naisia, joita on passittanut siitä hyvästä vankilaan.
Tämä ei ole Ässälle ongelma, vaan iranilaisia tuotteita, kuten tunnetuimmista tuotteista taateleita löytyy Ässän valikoimista. - Anonyymi00379
Entä heikentynyt ihmisoikeustilanne Iranissa, Pakistanissa, Myanmarissa, Kambodzassa, Ugandassa, Kiinassa, Afganistanissa ja Syyriassa, joista S-ryhmä hankkiin tuotteita? Miksi näiden maiden ihmisoikeustilanne ei ole johtanut vastaaviin toimiin, vaikka EU:lla on monia kohtaan ihmisoikeusperusteisia sanktioita ja monet kansainväliset järjestöt ovat nostaneet maiden ihmisoikeusrikkomukset esille?
EU:lla ei ole Israelia kohtaan mitään sanktioita. S-ryhmä lähti boikottiin pelkästään tällaisen valmistelun pohjalta, mistä tiedettiin että se ei tule johtamaan mihinkään. Samalla Eau:n jo sanktioimia maita kohtaan ei ole mitään boikottia S-ryhmän osalta.
Ymmärrän hyvin, että S-ryhmän boikottipäätös tuntuu monesta epäoikeudennukaiselta ja poliittisesti tarkoitushakuiselta. - Anonyymi00427
Kannanotosta huomaa, että S-ryhmässä ei ole EU- eikä ulkopolitiikan osaamista ja ymmärrystä. Lukiotason tiedoillakin ymmärtää, että SOK:n johto ei ole ymmärtänyt päätöksensä perusteita. Kaupallisella osaamisella on ryhdytty mestaroimaan poliittisia päätöksiä.
- Anonyymi00428
Anonyymi00379 kirjoitti:
Entä heikentynyt ihmisoikeustilanne Iranissa, Pakistanissa, Myanmarissa, Kambodzassa, Ugandassa, Kiinassa, Afganistanissa ja Syyriassa, joista S-ryhmä hankkiin tuotteita? Miksi näiden maiden ihmisoikeustilanne ei ole johtanut vastaaviin toimiin, vaikka EU:lla on monia kohtaan ihmisoikeusperusteisia sanktioita ja monet kansainväliset järjestöt ovat nostaneet maiden ihmisoikeusrikkomukset esille?
EU:lla ei ole Israelia kohtaan mitään sanktioita. S-ryhmä lähti boikottiin pelkästään tällaisen valmistelun pohjalta, mistä tiedettiin että se ei tule johtamaan mihinkään. Samalla Eau:n jo sanktioimia maita kohtaan ei ole mitään boikottia S-ryhmän osalta.
Ymmärrän hyvin, että S-ryhmän boikottipäätös tuntuu monesta epäoikeudennukaiselta ja poliittisesti tarkoitushakuiselta.S-ryhmän israelilaisten tuotteiden boikotti on yksiselitteisesti epäoikeudenmukainen ja sen perusteet ovat poliittisia. Kaupan ei pitäisi sotkeutua politiikkaan.
- Anonyymi
Sokos hotels joutuu myymään huoneita jo -40%
Ei taida alennukset riittää lähellekään.- Anonyymi
Kun näkee heidän logonsa, niin tulee paha mieli
- Anonyymi
Onkohan tämäkin asia vahingollisen maahanmuuton seuraus?
- Anonyymi
K-ryhmällä on ymmärrettävempi linjaus siinä, ettei tuotteita tietyiltä kiistanalaisilta alueilta lännestä, mutta S-ryhmä on naiivisti islamistien ja äärivasemmistolaisten poliittisessa kelkassa.
- Anonyymi
Kiitos S ryhmä. Kävin tänään Prismassa ja myös tankilla siellä, kummassakin oli paljon porukkaa.
Hyvä että joku on nälkään kidutettujen ja tapettien asten puolella- Anonyymi
Jos olisit uhrien puolella, menisit ihan muualle kuin S:ään
- Anonyymi
Tukevat hamas-terroria
- Anonyymi
Tuoreimmat elintarvikkeet löytyy S-marketista ja Prismasta.
HIntataso on Suomen edullisin, niin ja lisäksi ei tule vahngossakaan ostaneeksi happamia ja kuivia Jaffa-appelsiineja.- Anonyymi
Lidlissä on edulisempaa ja laatu on parempaa
- Anonyymi
Tuoreimmat? S-kaupoissa hedelmät ja kasvikset ovat usein nahistuneita ja yleensäkin kaikki tuoreruoka menee pahaksi miltei heti kun sen kotiin vietyä. S-marketista ja Prismasta nimenomaan ei saa hyvää tuoretta ruokaa. Testaa Lidlin ja K-kaupan vastaaviin ja huomaat nopeasti eron.
- Anonyymi
Suomi nousuun boikoteilla, vastaboikoteilla, rajoituksilla, sulkutoimilla, tulleilla ym. hyveposeerauksella, joka leviää jo kuin tauti. Ei tarvitse enää ihmetellä, että mikä se mystinen Suomen talouden jarru on.
- Anonyymi
Tänäänkin on hyvä päivä jättää asioimatta S-kaupoissa, syömättä s-ketjun ravintoloissa ja onneksi voi yöpyä muuallakin kuin Sokoshotellissa tai Radisson hotelleissa.
- Anonyymi
Teet oikein 👌👍
- Anonyymi
Boikotoiko jumalakin nyt äääss-ryhmän kauppoja?
- Anonyymi
Jumalasta en tiedä, mutta hamasin terrorismin vastustajat boikotoivat
- Anonyymi
Jumala voisi laittaa sähkökatkoksia S-kauppoihin
- Anonyymi00429
Anonyymi kirjoitti:
Jumalasta en tiedä, mutta hamasin terrorismin vastustajat boikotoivat
Sekä ne, joilla oikeudentaju ei anna myöten tukea SOK:n epäoikeudenmukaista päätöstä.
- Anonyymi
Kotiin päästyäni pistäydyn jälleen Prismassa.
- Anonyymi
Kun käy Lidlissä, niin ei tarvitse joka päivä käydä kaupassa
- Anonyymi
Itse ostan, mistä halvemmalla saan ja kerään bonukset ja olen boikotoinut Israelilaisia tuotteita jo vuosia. Eipä tuo S -ryhmän boikotti siis vaikuttanut asiointipäätökseeni ollenkaan. Tankkaan ABC:llä jo siksi, kun muita bensa-asemia täällä ei ole (onneksi) ja kerään sieltäkin bonukset. S-tuottotililläni on rahaa kasvamassa korkoa.
- Anonyymi
Minä en suosi poliittista kaupankäyntiä, enkä ainakaan hamas- terrorismin tukijoita
- Anonyymi
Kaikki saa käydä, missä kaupassa haluaa. Jos ei halua käydä S -marketissa, niin ei se sitä tarkoita sitä, että muut ei saa käydä, vaikka näistä kommenteista saa sellaisen kuvan, että yritetään käännyttää ihmisiä omaan mielipiteeseen ja käyttäytymiseen.
- Anonyymi
Ei siitä ole kyse lainkaan. Itselleni tämäkin päivä.in hyvä olla asioimatta S-ketjun paikoissa.
Ehkä sinä pystyt, mutta minä en voi hyväksyä seuraavia ja asioimalla S-ryhmässä antaisin itsekin tukeni.
Rasmi
Terrorismi
Raiskaaminen
Nälkiinnyttäminen
Siviilien tappaminen
Kiduttaminen
Elävältä polttaminen. - Anonyymi
"yritetään käännyttää ihmisiä omaan mielipiteeseen ja käyttäytymiseen"
SS-ryhmän / elannon johto yrittää pakottaa meidät hamasin terrorin tukijoiksi - Anonyymi00380
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä ole kyse lainkaan. Itselleni tämäkin päivä.in hyvä olla asioimatta S-ketjun paikoissa.
Ehkä sinä pystyt, mutta minä en voi hyväksyä seuraavia ja asioimalla S-ryhmässä antaisin itsekin tukeni.
Rasmi
Terrorismi
Raiskaaminen
Nälkiinnyttäminen
Siviilien tappaminen
Kiduttaminen
Elävältä polttaminen.Minun oikeudentunto ei salli minun käydä s-ryhmän liikkeissä.
- Anonyymi
No mulla on ässät ollut boikotissa jo vuosikausia. Ei aiheuta mulla toimenpiteitä👍
- Anonyymi
Ihastuttava persumonologi🥰
- Anonyymi
Ihan itse kuvittelet persusi.
Järkevämmät tietää ja myöntää, että boikotointia tapahtuu yli puoluerajojen.
- Anonyymi
KUUNTELU SUOSITUS
S-ryhmän selitykset menevät komiikan puolelle
https://m.youtube.com/watch?v=scTJMXGUuR4- Anonyymi
Venäjä-rinnastukset ovat tosiaan sivistymättömiä ja häpeällisiä.
- Anonyymi
Jos joku haluaa boikotoida kaikkea israelilaista, niin kannattaa varata kalenterista kokonainen päivä—tai oikeastaan kokonainen elämä—sillä se ei ole pelkkä ’älä osta appelsiinia’ -projekti. Se on täysimittainen elämäntaparemontti, jossa lähdetään purkamaan koko modernin maailman rakennuspalikat.
Aloitetaan siitä helpoimmasta:
📱 Teknologia pois, heti.
– Kännykkä roskiin. Ei väliä onko iPhone vai Android—molemmat ovat täynnä israelilaista siruteknologiaa.
– Samalla logiikalla läppäri, tabletti ja älykello lähtevät myös.
– Ja hei, kaikki somekanavat käyttävät taustalla israelilaisia turvaryratkaisuja ja algoritmeja… joten boikotoinnin julistaminen Facebookiin, Instagramiin tai TikTokiin on vähän kuin yrittäisi olla kasvissyöjä syömällä makkaraa salaa pöydän alla.
🔐 Kyberturva ja verkkopankit? Ei enää.
– Monet pankkien ja verkkokauppojen turvajärjestelmät ovat israelilaista alkuperää.
– Käytännössä siis boikotti tarkoittaa: luottokortit kiinni, verkkopankki kiinni ja toivoa, ettei kukaan varasta kaikkia säästöjäsi sillä välin kun heilutat kylttiäsi kadulla.
🚗 Autoilusta tulee urheilulaji.
– Suurimmassa osassa moderneista autoista on Mobileyen tekniikka: kaistavahti, automaattijarrutus, törmäysvaroitus.
– Kun boikotti alkaa, auto muuttuu projektiksi nimeltä “toivotaan parasta”.
– Turvajärjestelmät pois, silti liikenteeseen. Rohkea veto.
🏥 Sairaalaelämä: kokeile pärjätä ilman modernia lääketiedettä.
– Monet syöpähoidot, immunoterapiat ja neurologiset innovaatiot ovat syntyneet Israelissa.
– Joten jos boikotti on periaatteessa tärkeämpi kuin oma tai läheisen terveys, niin pois nekin.
– Myös kapselikamera, osa kuvantamislaitteista, monitorointijärjestelmistä ja diagnostiikasta katoaa.
– Mutta haittapuolena: hoito heikkenee. Hyötynä: saa juhlia moraalista voittoa päiväkohtaisella aikataululla.
💧 Ruoka, vesi ja maatalous—pieni yllätys luvassa.
– Tippukastelu, tehokas vedenkäyttö ja sadon pelastavat innovaatiot ovat israelilaisia.
– Suolanpoistotekniikka ja moderni vedenpuhdistus? Myös Israelista.
– Eli vesihuolto ja ruoan tuotanto, varsinkin kuivilla alueilla: pois.
– Marketissa kannattaa valmistautua siihen, että jäljelle jää pääasiassa moralistinen asenne ja ehkä yksi kurkku, jos hyvä tuuri käy.
🎥 Viihde? No ei tietenkään.
– YouTuben, Netflixin ja muiden alustojen keskeiset videokoodaus- ja tietoturvaratkaisut tulevat Israelista.
– Joten boikotin jälkeen iltaohjelma on: kynttilä, seinä ja varjoleikki.
– Ja ehkä rumpurytmi, jos kämmenet kestävät.
Yhteenveto täydestä boikotista:
❌ Ei puhelinta
❌ Ei tietokonetta
❌ Ei navigointia
❌ Ei autojen turvatekniikkaa
❌ Ei verkkopankkia
❌ Ei somen tietoturvaa (joten ei somea)
❌ Ei modernia lääketiedettä
❌ Ei vedenpuhdistusta
❌ Ei maatalouden innovaatioita
❌ Ei streamauspalveluita
❌ Ei kosmetiikkaa
❌ Ei hedelmiä ja vihanneksia, joissa on israelilaista tekniikkaa taustalla
❌ Ei mitään, mikä muistuttaa 2000-lukua
Mutta tärkeintä on, että signaali pysyy puhtaana. Vaikka koko elämä romahtaa ympäriltä, moraalinen ylemmyys sentään säilyy. Sillä pärjää pitkälle—ainakin noin kymmenen minuuttia.
Mutta hei, tervemenoa kivikaudelle!- Anonyymi
Antisemitismi on rasismia. Palestiina on antisemitisminen. Palestiinan kannalla oleminen on rasismia. Mot.
- Anonyymi
antisemitisminen vihervasemmistolainen kyllä hyväksyy kaiken kurjuuden ideologiansa puolesta
- Anonyymi
Sianliha pois ss- kaupasta
Ainoastaan halal-teurastettua lihaa - Anonyymi
Boikottia ei tehdä kahdesti.
- Anonyymi
Mikä estää: boikotoin ss-kauppaa tanään, huomenna, ylihuomenna...
- Anonyymi
Hellurei.
Se on musta perjantai (Black Friday). Sekä ale että normaalihintaiset ostokset on tänäänkin helppoa tehdä muualla kuin S-Ryhmän kaupoissa.
Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua. Itse vietän sen olemalla osallistumatta terroristien tukemiseen ja rasistiseen käytökseen israelilaisia ja juutalaisia kohtaan. Kierrän S-ryhmän kaupat, ravintolat ja hotellit kaukaa. - Anonyymi
Ollakseen uskottava tässä antisemitistisessä tuotepolitiikassaan pitäisi S-ryhmän poistaa valikomistaan välittömästi kaikki kiinalaiset, turkkilaiset, afrikkalaiset, aasialaiset jne. jne. tuotteet, koska ihmisoikeustilanne.....
- Anonyymi00381
Ja koska näin ei ole tapahtunut, kertoo se S- ryhmän päätöksen poliittisesta valikoivuudesta. Israelia boikotoidaan, mutta ei esimerkiksi Irania, Kambodzaa, Kiinaa, Afganistania, Ugandaa jne.
- Anonyymi
Tokmanni ei ole boikotissa mukana.
Esim. Keff -merkki, jolta saa hoitoaineita, shampoita ja suihkusaippuoita, on israelilainen. - Anonyymi
S-Ryhmä sanoo: ei kiitos israelimaiset tuotteet.
S-Ryhmä sanoo: Kyllä kiitos iranilaiset tuotteet.
Pro palestina jengi vaati israelilaisia tuotteita. Ei muuta kuin seuraava lomamatka Israelin sijaan Iraniin. 😉- Anonyymi
Milloinkas niitä palestiinalaisen demokraattisen ja anti-terroristiseksi tunnustetun valtion tuotteita aletaan saada? Niitä voisi ostaakin. Nyt se on samaa sontaläjää jota ei kannata puolustella eikä sääliä.
- Anonyymi
Minä ei tykkä s kauppa minä kakata s kauppan eteinen.
- Anonyymi
Meidän talossa kakkas yksi asukas eteisaulaan protestiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän talossa kakkas yksi asukas eteisaulaan protestiksi
Kannattaa varmaan täsmentää, että kyseessä kerrostalo
- Anonyymi
So, niinhän te kolmannen maan kansalaiset paskotte kihomatoja kuhisevat paskannekin veroeuroillamme ylläpidettäviin uima-altaisiimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So, niinhän te kolmannen maan kansalaiset paskotte kihomatoja kuhisevat paskannekin veroeuroillamme ylläpidettäviin uima-altaisiimme.
Kolmansien maiden kansalaisten ”luonnonläheinen tapa” kiittää messevistä ylläpidoistanne, mitä me kantasuomalaiset veroeuroistamme teille tarjoamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se naapuri, joka protestikakkas kerrostalon ala-aulaan oli Lähi-idästä.
Onhan tuollaiset toimintatavat yleisempiä noille joillekin muille kuin suomalaisille
- Anonyymi
Jatkossa ainoastaan natsit käyvät S-ryhmän kaupoissa.
- Anonyymi
Kuvottavaa. Rasismi & terrorismi. JOTEN EN ASIOI S-RYHMÄN KAUPOISSA.
- Anonyymi
Tuen Prismoja koska on monasti halvempi kuin Cittari
- Anonyymi
Kuinka perusteellisesti olet asian tutkinut. Anna arvaan. Kun mainoksissa hoetaan Prisma halvin, niin uskot sen etkä todellisuutta. Toki Cittarissa pitää olla plussakortti, jotta pääse vuoden oatoksissa alle prisman hintojen vs jos tekis kaikki ostokset s-kortik kanssa prismassa vuoden aikana.
- Anonyymi
Minäpä en sotke politiikkaa omaan elämääni, en näet ole poliitikko, vaan lompakollani vaikuttava kuluttaja. Lompakko sius valitsee, usein Prisma valittu edullisten hintojen ja hyvän valikoiman takia.
Lidlissä en ole käynyt koskaan asiakkaana enkä mene. Se on periaatepäätös, kauppaa vastaan en politikoi, en vain näe tarvrtta pettää Keskoa ja Ässää jotka oli täällä ensin.- Anonyymi
Pettää kaupassakäynnillä 😁
- Anonyymi
Lidlin kautta menee enemmän rahaa Saksaan Suomen sijasta.
Työllistää kuitenkin suomalaisia ja myy myös suomalaisia tuotteita.
Itse en säännöllisesti käy. Alkuun, kun Lidl tuli, vastustin täysin, enkä mennyt.
Ne rakennuksetkin olivat rumempia ja kassoilla piti silloin pakata nopeammin ostokset kassiin. - Anonyymi00333
Kallisja terrorismia tukeva ja rasistinen valinta, mutta kiva että sulla on lompakossa sentään valuuttaa ostaa kalliimmalla S-kaupasta.
- Anonyymi
Olen siirtynyt jo heti vihermätä Alviinan aloittaman S-ryhmän Israelin boikotoinnista kuultuani pois niin S-ryhmän kaupoista kuin S-pankista.
- Anonyymi
Olen siirtänyt esim vaateostokseni Sokoksesta takaisin Stockalle.
Stockan S-ryhmään kuuluvaa ruokapuolta en enää myöskään käytä.
Soronoo typerääkin tyhmempi Alviinan-masinoima boikotti!!!!
- Anonyymi
Kiitos humaanien paikkojen listasta, käyn noissa mielelläni! Kukaan joka arvostaa ihmisoikeuksia ei voi hyväksyä siionistien rasismia ja apartheidia. Vuosikymmeniä jatkuneen rikoskierteen ihmisyyttä vastaan on loputtava.
- Anonyymi
Ei noin yksipuolinen syyllistäminen ole asiallista
- Anonyymi
Boikottini jatkuu kun eivät ole peruneet boikottiaan
- Anonyymi
Uutissuomalainen Tel Avivissa | S-ryhmän boikotti voi haitata enemmän Suomea kuin Israelia, arvioi Suomen suurlähetystö
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/9037734
Poliittisten Pisteiden Peukalosääntö: Miksi S-ryhmän Israel-boikotti on harkitsematon?https://eioototta.fi/poliittisten-pisteiden-peukalosaanto-miksi-s-ryhman-israel-boikotti-on-harkitsematon/
S-ryhmä lähti politiikkaan
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/4242bff0-8fb1-45f5-8e8a-f5a291cb9d6d
S-ryhmän Israel-boikotti sai aikaan somemyrskyn
https://www.kansalainen.fi/s-ryhman-israel-boikotti-sai-aikaan-somemyrskyn/- Anonyymi
Jokainen kauppa saa ihan vapaasti valita, että mitä tuotteita ottaa myyntiin ja mitä ei. Näin on aina ollut ja näin ovat ihan kaikki ketjut toimineet.
- Anonyymi
Tule Lidliin. Minäkin olen jo.
- Anonyymi
Tulin eilen ulkomailta ja osallistun nyt heti s-boikottiin
- Anonyymi
No hitto. En ole käyttänyt S-ryhmää mutta nyt pitää sitten ruveta käyttämään kun ne kerran boikotoi Israelia. Meneepä hankalaksi. Olisit vaan aloittaja ollut hiljaa niin olisin jatkanut tyytyväisenä Lidlen asiakkaana
- Anonyymi
Enemmistön Suomessa asuvista pitää osoittaa ettei tällainen ole hyväksyttävää.
Jos et jo ole, lähde mukaa S-Ryhmän vastaiseen boikottiin. Sillä on vaikutusta toisin kuin S-Ryhmän Israel boikotilla. - Anonyymi
Olen kansanmurhan lopettamisen kannalla,
Olen sen kannalla, että nuo avovankilassa asuvat saisivat maan, jossa heillä olisi kansalaisoikeudet.
Israel toimii samoin kuin heidän esi-isiään kohtaan toimittiin natsisaksassa.
Israelin etnonationalistinen terrori on rakenteeltaan samaa kuin fasismi, en toki kiellä Hamasin osuutta terrorin lietsomiseen. Hamas ei kuitenkaan edusta kaikkia palestiinalaisia.
Ei mikään kansa ole toista kummempi maailmassa eikä anna oikeutta tuhota naapureitaan. Ei Venäjä , ei Israel! Ei USA!- Anonyymi
Kävisin Sokoksella, jos kylällä olisi! Ihan sen takia, että tarvitsen ruokaa ja tavaroita.
- Anonyymi
Kaikki kauppaketjut ovat jättäneet pois tuotteita valikoimistaan kautta historian. Kukaan ei osaa sanoa syitä, että miksi niin on tehty ja mitä on jätetty ottamatta valikoimiin. Kannattaa siis boikotoida ihan kaikkia kauppoja ja kuolla pois.
- Anonyymi
S-Ryhmä sanoi laulamalla syyksi terroristien diaformaatio propagandaa. Eikö tuo ole selkeä syy olla tukematta S-kauppaa, jos ei kamnata Terroristeja.
- Anonyymi
LUKU SUOSITUS
👇
Meanwhile, Hamas is Killing Civilians Who Seek Food
https://www.cfr.org/blog/meanwhile-hamas-killing-civilians-who-seek-food - Anonyymi
Sparissa, Lidlissä ja K-kaupoissa on oikein runssat valikoimat joulupöydän antimiksi. Ihanaa asioda kaupoissa, jotka eivät ole terroristien puolella ja alkaneet rasisteiksi.
- Anonyymi
Pieni äänekäs vähemmistö huutaa taas kurkku suorana. Uli uli, vali vali.
- Anonyymi
Niin huusi vihervasemmisto ja sai tahtonsa läpi. S-ryhmä teki typerän virheen.
- Anonyymi00334
Anonyymi kirjoitti:
Niin huusi vihervasemmisto ja sai tahtonsa läpi. S-ryhmä teki typerän virheen.
Toivottavasti osoittautuu virheeksi. Asiaan voi vaikuttaa jätämällä asiointi S-Ryhmän paikoissa, jos et vielä ole niin tehnyt.
- Anonyymi
Asioin mielelläni K-kaupoissa. Jopa kittävät minua muutaman kerran vuodessa asioimisesta. S-Ryhmältä en ole ikinä sanut asioinnistani kiitosta. Ilmeisesti olen S-Ryhmälle yhdentekevä.
- Anonyymi00430
S-ryhmä on ylimielinen ja epäoikeudenmukainen.
- Anonyymi
S-kauppa on oikealla asialla. En kannata kansanmurhaa enkä terrorismia, etnonatuionaalisuutta, jossa vankileirillä vuosikymmeniä asuneilla ihmisillä ei ole mikään maan kansalaisuutta!
- Anonyymi
Israelin ei ole todistettu syyllistyneen tuollaiseen, eikä sellaisesta ole tuomiota.
- Anonyymi00301
Anonyymi kirjoitti:
Israelin ei ole todistettu syyllistyneen tuollaiseen, eikä sellaisesta ole tuomiota.
Vertaa Israelin ihmisoikeustilannetta muihin maihin, joiden tuotteita S-ryhmä edelleen myy oheisesta Göteborgin ja Oxfordin yliopistojen ylläpitämästä riippumattomasta ihmisoikeustilastosivustolta. Israelin indeksi siellä on 0.80, Afganistanin 0.04, Nicaraguan 0.08, Kiinan 0.19, Kambodžan 0.25, Iranin 0.26 ja Kuuban 0.29. Vertailun vuoksi Gazan ihmisoikeusindeksi on 0.11, eli gazalaisten ihmisoikeuksia riistävät pääasiassa toiset gazalaiset.
Kuten luvuista huomaa, niin S-ryhmä edelleen ostaa tuotteita maista, joissa on merkittävästi heikompi ihmisoikeustilanne kuin Israelissa. Tämä alleviivaa sitä, miksi heidän ihmisoikeusperusteilla tehty Israel-boikotti on todella epäsuhtainen ja S-ryhmä ei ole päätöksessään oikeudenmukainen ja johdonmukainen.
https://ourworldindata.org/grapher/human-rights-index-vdem - Anonyymi00315
Anonyymi00301 kirjoitti:
Vertaa Israelin ihmisoikeustilannetta muihin maihin, joiden tuotteita S-ryhmä edelleen myy oheisesta Göteborgin ja Oxfordin yliopistojen ylläpitämästä riippumattomasta ihmisoikeustilastosivustolta. Israelin indeksi siellä on 0.80, Afganistanin 0.04, Nicaraguan 0.08, Kiinan 0.19, Kambodžan 0.25, Iranin 0.26 ja Kuuban 0.29. Vertailun vuoksi Gazan ihmisoikeusindeksi on 0.11, eli gazalaisten ihmisoikeuksia riistävät pääasiassa toiset gazalaiset.
Kuten luvuista huomaa, niin S-ryhmä edelleen ostaa tuotteita maista, joissa on merkittävästi heikompi ihmisoikeustilanne kuin Israelissa. Tämä alleviivaa sitä, miksi heidän ihmisoikeusperusteilla tehty Israel-boikotti on todella epäsuhtainen ja S-ryhmä ei ole päätöksessään oikeudenmukainen ja johdonmukainen.
https://ourworldindata.org/grapher/human-rights-index-vdemTämä SOK:n ja S-ryhmän epäjohdonmukaisuus sai minut liittymään tähän uuden vuoden lupaukseen: S-ryhmätön uusi vuosi 2026! 👏🏻🎉💪🏻
- Anonyymi00335
Et kannata kansanmurhaa ja terrorismia, mutta silti pysyt niiden puolella olevan S-Ryhmän tukijana. Hamas käyttää palestiinalaisia siviilejä ihmiskilpinä nälkiinnyttää köyhää kansan osaansa yms.
S-Kauppa on Hamasin propagandan asialla.
- Anonyymi00289
Palaute kiihottajille, 15.12.2025, Jukka Nieminen
https://m.youtube.com/watch?v=WviiArvT7D0 - Anonyymi00293
Mukana ollaan, noissa kaupoissa en ole käynyt sen jälkeen kun S-ryhmän boikotista kuulin.
- Anonyymi00294
En osta Raketteja ainakaan S-Ryhmän paikoissa myynnissä olevista pitsteistä. Tiedä mitä terroripaukkuja on enkä pidä terroristien touhuja ja paukkuja kovin turvallisina, koska tiedä milloin ja miten haluavat knalliensa paukahtavan.
- Anonyymi00295
Fiksua.
- Anonyymi00296
Huomenta. Vastustetaan terrorismin ihannointia ja rasismia tänäänkin parhaiten jättämällä S-Ryhmän kaupoissa ja ravintoloissa asoioiminen ja Sokos ja Radisson hotelleissa yöpyminen välistä.
- Anonyymi00300
Näin tehdään!
- Anonyymi00312
Anonyymi00300 kirjoitti:
Näin tehdään!
Kyllä, näin teemme!
- Anonyymi00299
Mukana edelleen ollaan. Siihen asti kunnes S-ryhmittymän epäjohdonmukainen päätös perutaan.
- Anonyymi00303
Hyvä listaus, ja muistutus, että ääriterroristeja ei rahoiteta. SS-kortti leikataan kahtia, ja asiakasyhteistyö loppuu just 31.12.2025. Odotan kun tämän vuoden bonusrahat tulee kesäkuussa. Sit finito. En osta enää mitään 1.1.2026 alkaen täy käytä palveluita. Myös vakuutus siirtyy Lähi-Tapiolasta - Fenniaan! ym. ym.ym.
- Anonyymi00313
Prismaton ja S-ryhmätön uusi vuosi 2026! Siinä hyvä lupaus uudelle vuodelle 👍🏻😀
- Anonyymi00316
Jatkakaa vain rettelöintiänne, minä jatkan asiointiani.
- Anonyymi00318
Eikö S-Ryhmän pitänyt heivata israelilaiset tuotteet pois? Kuulin että olis edelleen myynnissä ja sama netissä kun tarkistin. Israelilaisia SodaStream tuotteitahan siellä.
Sekopäistä toimintaa S-Ryhmä. Siksi boikotoin teitä. - Anonyymi00319
Annan paljon lähellä olevamman syyn boikotoida S-ryhmää. Valitettavasti osa S-ketjun ruokakaupoista on alkanut syrjiä vammaisia. Kauppiaat ja myyjärt ovat alkaneet kieltäytyä auttamasta vammaisia ruokaostoksissa vedoten siihen, että ei heillä muka ole siihen aikaa. Miettikää, jos itse joutuisitte vammaisen asemaan ettekä selviäisi ruokakaupassa itsenäisesti kun avustajakaan ei voi mitenkään olla aina paikalla.
- Anonyymi00320
Levität tarkoituksellisesti valheita S-kaupoista.
S-kaupoissa on aina asiallista palvelua sitä tarvittaessa. - Anonyymi00321
En ole sen kooommin käynyt S.marketissa kun poistivat israelilaiset Medjoul taatelit sieltä ja toivat iranilaiset tilalle.
- Anonyymi00322
Normalista saa monet samat / vastaavat tuotteet halvemmalla kuin Prismasta tai Sokokselta. Ei edelleenkään mitään syytä ole terroristien puolelle ja rasismintielle asettuneen S-ryhmän kaupoissa asioida.
- Anonyymi00323
Totta muuten
- Anonyymi00324
Myyvätkö yhä Iranilaisia tuotteita?
- Anonyymi00337
Myyvät. Veritaateleita ja -mausteita on edelleen myynnissä.
- Anonyymi00325
Kyllä maailmankirjat ovat menneet sekaisin täydellisesti. S-ryhmän päätökset ovat syvältä! Olen ollut nuoresta asti S-kaupan asiakas, nyt jo 71v. Kaikki asiat nykyään päättää joku pieni ryhmä, joka sotkee perusteellisesti ihan kaiken. Siirryn K-kaupan asiakkaaksi ja siirryn S-pankista johonkin toiseen pankkiin. Aamen.
- Anonyymi00326
Niin, pittääpä nostaa S-pankista tili tyhjäksi ja liittyä toisen pankin asiakkaaksi. Sain muuten paremman korkotarjouksenkin!
- Anonyymi00327
Kuuntelu & katselu suositus.
Atte Kaleva: Antisemitismia Suomessa ja Lähi-idässä
https://m.youtube.com/watch?v=6E9nRGTA6nI&pp=ygULYXR0ZSBrYWxldmE= - Anonyymi00328
Jos kannattaa yk-ihmisoikeusjulistusta ja kv-lakia, niin tätä vasten on pakko myöntää isreal ylitti rajat omassa puolutussodassaan ja hamas rikkoi näitä ihan samalla tavalla aloittamalla tämän. Tämä neutraali kanta kun kehikkona ovat yk julistus ja kv-laki, mihin suomikin ainakin oli sitoutunut vielä hetki sitten.
Some on täynnä postauksia että muut kuin äärikrisitityt=oletettu vasemmisto on hiljaa mitä tapahtuu iranissa. EIVÄT PROTESTOI! Eli kaksinaismoralisimia?
No ei, vai oletko sinä uskovainen protestoinut afrikan kansanmurhia viimeisen 20 vuoden aikana?
Miksi USAssa ja Euroopassa ei protestoida mitä Iranin hallinto tekee, tuomitaan kyllä. Syyt tulee psykologiasta ja etiikasta, Iranin teoista ei koeta olevansa vastuussa, koska
1. Iran ei käytä USAn ja EU:n aseita
2. Iran ei ole näiden liittolainen
Israel taas käyttää meidän aseita, bidenkin jopa antoi 500paunan lentopommeja. Isreal on USAn ja EU:n liittolainen.
Faktat ovat toki ikäviä kun haluaa puolustaa oman uskonnnon totuutta, mikä vääristää politiikan.- Anonyymi00330
S-ryhmä myy iranilaisia tuotteita. Heidän tulisi ottaa kantaa asiaan ja soveltaa omia sääntöjään tasapuolisesti kaikkiin maihin.
EU: lla on jyrkät sanktiot Irania kohtaan. Iranissa on parissa viikossa tapettu 40 000 aseetonta siviiliä, haavoitettu ja kidutettu 350 000 hmistä. - Anonyymi00331
Anonyymi00330 kirjoitti:
S-ryhmä myy iranilaisia tuotteita. Heidän tulisi ottaa kantaa asiaan ja soveltaa omia sääntöjään tasapuolisesti kaikkiin maihin.
EU: lla on jyrkät sanktiot Irania kohtaan. Iranissa on parissa viikossa tapettu 40 000 aseetonta siviiliä, haavoitettu ja kidutettu 350 000 hmistä.Miten Iran ja Israel on verrannollisia toimintatavoiltaan?
- Anonyymi00332
Eivät käytä,koska USA ja EU-maat eivät käy asekauppaa Iranintyylisten valtioiden kanssa.
- Anonyymi00339
Anonyymi00331 kirjoitti:
Miten Iran ja Israel on verrannollisia toimintatavoiltaan?
S-ryhmä teki Israel-boikottipäätöksen vedoten ihmisoikeuksiin ja EU:n päätöksiin. Kun Iranille on EU:ssa asetettu monin verroin jyrkemmät sanktiot Irania kohtaan kuin esim. Israelia (jota kohtaan ei sanktioita ole ollenkaan) ja Iranin ihmisoikeudet ovat kaikkien riippumattomien arviointien mukaan huomattavasti heikommat kuin Israelissa, niin kaiken logiikan mukaan myös iranilaiset tuotteet pitäisi S-ryhmässä asettaa boikottiin. Ja jos samoja kriteerejä noudatetaan muille maille, joilla Israel-boikottipäätös tehtiin, niin boikottiin pitäisi asettaa myös ainakin Afganistan, Kiina, Kambodza, Nicaraqua ja Uganda.. ja kymmeniä muita maita. Jostain syystä boikottikriteerit ovat erilaiset eri maille.
- Anonyymi00341
Anonyymi00339 kirjoitti:
S-ryhmä teki Israel-boikottipäätöksen vedoten ihmisoikeuksiin ja EU:n päätöksiin. Kun Iranille on EU:ssa asetettu monin verroin jyrkemmät sanktiot Irania kohtaan kuin esim. Israelia (jota kohtaan ei sanktioita ole ollenkaan) ja Iranin ihmisoikeudet ovat kaikkien riippumattomien arviointien mukaan huomattavasti heikommat kuin Israelissa, niin kaiken logiikan mukaan myös iranilaiset tuotteet pitäisi S-ryhmässä asettaa boikottiin. Ja jos samoja kriteerejä noudatetaan muille maille, joilla Israel-boikottipäätös tehtiin, niin boikottiin pitäisi asettaa myös ainakin Afganistan, Kiina, Kambodza, Nicaraqua ja Uganda.. ja kymmeniä muita maita. Jostain syystä boikottikriteerit ovat erilaiset eri maille.
ÄLÄ LEVITTELE VALHEITA JATKOSSA
S-ryhmä ei vedonnut ihmisoikeuksiin vaan perusteli ulostulossaan boikotin Hamasin disinformastiopropagandaa toistamalla. Sitä samaa mitä YK:stakin on ahkerasti hoettu. - Anonyymi00382
Anonyymi00341 kirjoitti:
ÄLÄ LEVITTELE VALHEITA JATKOSSA
S-ryhmä ei vedonnut ihmisoikeuksiin vaan perusteli ulostulossaan boikotin Hamasin disinformastiopropagandaa toistamalla. Sitä samaa mitä YK:stakin on ahkerasti hoettu.S-ryhmän boikotointi perustuu väärään informaatioon ja/tai poliittiseen tarkoitushakuisuuteen. Itse he perustelivat päätöstä ihmisoikeussyillä, vaikka sellaisille ei perustetta olekaan.
- Anonyymi00431
Anonyymi00331 kirjoitti:
Miten Iran ja Israel on verrannollisia toimintatavoiltaan?
Eivät mitenkään verrannollisia. Israel on pyrkinyt siviiliuhrien minimointiin, Iran taas niiden maksimointiin. Tämänkin vuoksi EU on sanktioinut Irania jo pitkään, mutta ei Israelia.
- Anonyymi00437
Anonyymi00339 kirjoitti:
Näin se on, "ihmisoikeudet" olivat vain tekosyy tehdä heidän haluamansa poliittinen päätös.
- Anonyymi00338
Poikotointi on sellaista rikkaiden ajanvietettä, ei köyhällä ole sellaiseen touhuun varaa. Edelleen jatkan 60% alennettujen tuotteiden hamstraamista. Yt. viiden lapsen yh
- Anonyymi00340
Kuka on ehdottanut sinulle ettet säästäisi asioimalla Lidlissä tai ostelemalla plusdakortin kanssa K-Citymarketista tai muista K-kaupoista.
- Anonyymi00343
Huomenta.
Teroja johdetaan karusta, 1.2.2026, Jukka Nieminen
https://m.youtube.com/watch?v=IBdon6JxgFw - Anonyymi00344
Nostakaamme Punalippu Salkoon
https://m.youtube.com/watch?v=iMnMk1XiMRs&list=RDiMnMk1XiMRs&start_radio=1&pp=ygUeUHVuYWxpcHB1IHNhbGtvbyBrYXJpIHBlaXRzYW1voAcB - Anonyymi00345
Joka tapauksessa mieluummin vaikka S-pankki kuin maineensa ryssinyt Danske bank
https://medium.com/@sammyeboy52/danske-bank-suomi-858741d4d34e- Anonyymi00346
Terrorisninkannattaja rasistin pankkiko mieluummin? IHAN OIKEASTI?
- Anonyymi00347
Persujen katkeruus on huvittavaa. 😂
- Anonyymi00348
Minkä asian suhteen?
- Anonyymi00350
Niin että S-Ryhmän toimet ja kansan boikotti ei vie asiakkaita S-Ryhmältä. Tänään kauppalehedessä oli juttua, että Kesko on voittanut markkinaosuuksia viimevuoden loppupuolella kaikissa ruokakauppa kokoluokissa.
JUTTU TÄSTÄ
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/3d0eed5e-d544-486f-bf8e-fb489bf07436- Anonyymi00351
Mutta onko tarpeeksi taklaamaan tämän hulluuden Rasismin & terrorismin fanituksen lisääntymisen.
Edelleen jatkakaa S-Ryhmä boikottia se tuottaa tulosta ja vielä kun sakkaa tulos lisää niin ehkä on toivoa vielä että S-ryhmä katuisi avoimesti päätöstään lähteä tuolle tielle ja peruuttaa.
Terrorismin ja rasismin ei saa antaa voittaa. S-Ryhmä saa antaa periksi emme me.
- Anonyymi00353
Boikotti selvästi puree ja kävijämäärät S-Kaupoissa vähentyneet, syöjiä vähemmän s-ryhmän ravintoloissa ja kotimaiset asiakkaat ei juurikaan enää yövy Sokos ja Radisson hotelleissa.
Tekin jotka ette vielä boikotoi, liittykää mukaan. Näin saadan tämä nopeammin loppumaan. Kun S-ryhmän tulos romahtaa se ei voi jatkaa enää valitsemallaan tiellä.- Anonyymi00354
Mukana menossa. Suomi ilman rasisteja ja terrorismin tukijoita. S-ryhmä luovuttakoon ennen meitä.
- Anonyymi00355
Anonyymi00354 kirjoitti:
Mukana menossa. Suomi ilman rasisteja ja terrorismin tukijoita. S-ryhmä luovuttakoon ennen meitä.
Mukana.
- Anonyymi00357
Kuuntelu suositus
👇
Al Holista valmistautumiseen, 15.2.2026, Jukka Nieminen
https://m.youtube.com/watch?v=CF-vCFHJruI - Anonyymi00358
Jatkakaa boikottia kun se purree ja S-Ryhmän tulos laskee. Näin saadaan näytettyä ettei terroriatien puolelle meno ka rasistiset toimet ketään kohtaan kannata Suomessa.
- Anonyymi00366
Ei ole tarkoituskaan palata S-ryhmän liikkeisiin. Parempaa saa K-kaupoista ja Lidlista. Moraalitonta on meno Ässällä, suoraselkäisiä johtajia ei enää osuuskajpoista löydy.
- Anonyymi00360
Miksi osallistuisin, Israelista peräsin olevien tuotteiden poistaminen valikoimista on osa tuoteturvallisuutta. Viha Israelia kohtaan on niin kovaa, että jotkut aktivistit voi pistää esim. neulalla jotain ihmiselle haitallista ainetta näihin tuotteisiin. S- ryhmä ei halua olla mukana myrkyttämässä asiakkaitaan, siksi tuotteet on varotoimena poistettu valikoimista.
- Anonyymi00362
Pitäisikö siis antaa periksi tällaisille ruoan myrkyttämiseen kykeneville tahoille? Jos aina annetaan periksi tällaisiin tekoihin valmiina oleville ryhmille, niin se on loputon suo. Tuollaista terroristista toimintaa ei tule hyväksyä, eikä sille antaa periksi.
- Anonyymi00367
Aika sakeaa settiä. Kiva olla rasisti ja laulaa terroristilauluja ja levittää propagandaa.. Sillä sen S-Rygmäkin toimintansa perusteli.
Nostakaamme punalippu salkoon
https://m.youtube.com/watch?v=iMnMk1XiMRs
- Anonyymi00361
S-ryhmä teki moninkertaisen virheen tehdessään Israel-boikottipäätöksensä. Ensinnäkin se nosti tikun nokkaan vain yhden maan, mutta ei soveltanut samoja boikottikriteereitä muihin maihin (joita kyllä sitten olisikin ollut todella paljon). Tällä se alleviivasi päätöksensä poliittista perustetta ja päätöksensä epäreiluutta.
Olen myös ymmärtänyt, että poliittinen paine SOK:n hallitukselle päätöksen tekemiseksi tuli nimenomaan pääkaupunkiseudun HOK-Elannon hallinnon poliitikoilta (he asian nostivat julkisuuteen). SOK on tähänkin asti mielletty lähinnä HOK-Elannon juoksupojaksi. Tehdyllä päätöksellään he alleviivasivat, että näin juuri asia on ja tätä ei muun Suomen osuuskaupoissa katsota hyvällä.
Kaikkiaan boikottipäätös kertoo osuuskaupan lähteneen vaarallisille vesille, kun se on ryhtynyt kauppana edistämään valitun porukan poliittisia tavoitteita ja siten toiminnallaan aiheuttaneen kiistoja ja erimielisyyksiä osuuskauppojen jäsenten keskuudessa.
Olen aina suhtautunut myönteisesti osuuskauppaan ja sen hyvään tausta-ajatukseen. En voi kuitenkaan hyväksyä kaupparyhmän toimintaa tässä asiassa. Siinä on paljon sellaista epärehellisyyttä ja selkärangattomuutta, joka kertoo ikävää viestiä S-ryhmän johdosta ja sinne pesiytyneistä toimintatavoista. Vastaavanlainen toiminta osuuskaupan historiassa on ennakoinut heille aina vaikeita aikoja ja niin näyttää käyvän nytkin. Hiljainen alamäki on jo alkanut ja sille en usko olevan loppua, ellei S-ryhmän johto uudelleen löydä taas moraalisen selkärankansa. - Anonyymi00365
Kuuntelu suositus
👇
Pieru - Anonyymi00368
No nyt on raikasta, kiitos.
- Anonyymi00369
S-Ryhmällä mennyr Israel ja Iran sekaisin eivätkä vieläkään ole sitä huomanneet. Kovin noloa.
- Anonyymi00370
S-ketjulla on edelleenkin Iranilaisia tuotteita myynnissä. Tuhansien mielenosoittajien murhaamisesta huolimatta.
Joihinkin iranilaisiin tuotteisiin on vain laitettu "valmistettu iranissa" merkinnän päälle uusi merkintä "alkuperämaa-useita".
Tällaiseen taktiseen valehteluun ovat siis valmiita. Ideologia näkyy häpeällisesti. - Anonyymi00371
Miksi iranilaisia tuotteits on vielä S-Ryhmällä myynnissä? Maahan räiskii tällä hetkellä paraikaa sekopäisesti sinne tänne siviililohteisiin. Jopa suomalaiset turistit joutuvat Iranin takia pelkäämään hengestään mm Dupaissa ja Kyproskin on vaarassa iskuille.
S-Ryhmän toiminta on sekopäistä. Tuetaan terroristeja ja rasistisesti boikotoidaan israelia, joka ainoana Lähi-Idän demokratiana taistelee terrorismia vastaan.
Iranilaiset tuotteet ok israelilaiset ei 🤪 minä en asioi S-Ryhmän paikoissa. Älä sinäkään. Sitä nopeammin S-Ryhmä / Hok Elanto joutuu perääntymään kun tulos kaupoissa, ravintoloissa ja hotelleissa romahtaa tai sitten ainakin heistä tulee pienempi toimija, jos eivät halua toimiansa lopettaa ja palauttaa normaaliksi. - Anonyymi00372
Noniin, ja tsekataas sit kuinka hyvin tämäkin boikotti toimi!
"Keskeiset talousluvut (S-ryhmä yhteensä)
Liikevaihto (2025): 15,4 miljardia euroa (kasvua 2,1 % edelliseen vuoteen verrattuna).
Liiketulos (2025): 495 miljoonaa euroa (vuonna 2024 liiketulos oli 499 miljoonaa euroa, mikä oli historiallisella tasolla).
Asiakasomistajien bonukset (2025): Ennätysmäärä eli 558 miljoonaa euroa rahallisia etuja (sisältää Bonuksen, Y-bonuksen ja osuusmaksun koron).
Investoinnit (2025): 683 miljoonaa euroa (keskittyen erityisesti toimipaikkaverkoston uudistamiseen ja sähkölatausverkostoon). "
Ihan hyvin? :P- Anonyymi00373
Menettää markkinajojtajansa asemaa, joten toimii se, mutta voisi toimia tehokkaamminkin. Siksi kehotan kun tulosta tulee yhä useampaa liittymään S-Ryhmän vastaiseen boikottiin. Päästään eroon nopeammin terrorismia tukevasta ja rasistiseksi ryhtyneestä S-Ryhmästä.
Ässä luovuttakoon ennen meitä.
SUOMI ILMAN RASISTEJA JA TERRORISMIN TUKIJOITA. - Anonyymi00374
Anonyymi00373 kirjoitti:
Menettää markkinajojtajansa asemaa, joten toimii se, mutta voisi toimia tehokkaamminkin. Siksi kehotan kun tulosta tulee yhä useampaa liittymään S-Ryhmän vastaiseen boikottiin. Päästään eroon nopeammin terrorismia tukevasta ja rasistiseksi ryhtyneestä S-Ryhmästä.
SUOMI ILMAN RASISTEJA JA TERRORISMIN TUKIJOITA.Ilmeisesti S-Ryhmä on valmis uhraamaan ykköspaikkansa. Kuten edellä sanot, meidän kuluttajien tulee pysyä poissa, jotta S-Ryhmän terrorismia tukeva rasistinen liike loppuu.
- Anonyymi00375
Anonyymi00373 kirjoitti:
SUOMI ILMAN RASISTEJA JA TERRORISMIN TUKIJOITA.No ei toi nyt aivan heti näytä mitään menettävän, koska tolla vaikuttais olevan vuoden liikevoitto luokkaa kaksinkertainen verrattuna "woke" Keskoon. Ha kolmisen miljardia parempi liikevaihto. (Ja koska te kommarit ette kumminkaan ymmärrä taloudesta sen enempää kuin sika hopealusikasta, niin mainitaan nyt erikseen että kyllä toi investointeihin panostettu summa on myös sitä yrityksen liikevoittoa. Joka muutes Keskolla on aika onneton vain vähän yli 100. Jos satutte oleen niitä fiksumpia komukoita jotka osaa ihan ite googlata)
Mut suaphan sitä kommarit yrittää kaataa Ässän boikotillaan!? :D On se parempi harrastus kun makailla moottoritiellä. Tsemppijä! - Anonyymi00383
Anonyymi00375 kirjoitti:
No ei toi nyt aivan heti näytä mitään menettävän, koska tolla vaikuttais olevan vuoden liikevoitto luokkaa kaksinkertainen verrattuna "woke" Keskoon. Ha kolmisen miljardia parempi liikevaihto. (Ja koska te kommarit ette kumminkaan ymmärrä taloudesta sen enempää kuin sika hopealusikasta, niin mainitaan nyt erikseen että kyllä toi investointeihin panostettu summa on myös sitä yrityksen liikevoittoa. Joka muutes Keskolla on aika onneton vain vähän yli 100. Jos satutte oleen niitä fiksumpia komukoita jotka osaa ihan ite googlata)
Mut suaphan sitä kommarit yrittää kaataa Ässän boikotillaan!? :D On se parempi harrastus kun makailla moottoritiellä. Tsemppijä!Kun katsoo tilannetta marraskuusta 2025 alkaen, niin S-ryhmä on menettänyt markkinaa ja niin 30 000-40 000 asiakastaloutta on siirtynyt S-ryhmältä K-ryhmän asiakkaiksi. Koko vuoden luvut hämäävät ja eivät näytä selkeää muutosta, joka tapahtui marraskuussa 2025, kun Israel-boikotti tuli ilmi.
- Anonyymi00384
KUUNTELU SUOSITUKSET
S:n omaan jalkaan
https://m.youtube.com/watch?v=MJNCJEoErno
SS-terot
https://m.youtube.com/watch?v=NakkCN2U_gc - Anonyymi00385
Prisma laatua ja Lidl hinnoilla.
- Anonyymi00387
K-Citymarket
- Anonyymi00386
Maailma on sekaisin kuin osuuskauppa.
- Anonyymi00389
Ässä on ihan omalla toiminnallaan aiheuttanut tilanteensa. Ja ässällä on keino lopettaa myös tämä boikotti. Meillä muilla ei ole syytä periksi antaa ja suoda voittoa rasisteille terrorismin tukijoille.
- Anonyymi00421
Ja S-kauppojen moraali ontuu kuin osuuskaupan hevonen.
- Anonyymi00422
Anonyymi00421 kirjoitti:
Ja S-kauppojen moraali ontuu kuin osuuskaupan hevonen.
S-ryhmän johtajilla alkaa olla olo kuin osuuskauppojen hoitajilla inventaariossa. Hikipisaroita otsalla ja ehkä omatuntokin alkaa joillain kolkuttaa, että väärin tuli tehtyä.
- Anonyymi00388
S-Ryhmä yrittää epätoivoisesti pysäyttää asiakaskatoa ja ovat lisänneet mainonnan määrää älyttömästi. Jos käytetyt lisä mainoseurot ei 2026 tuota tulosta, se vain heikentää entisestään S-Ryhmän kassaa.
💪 Boikotti puree ja jatkakaa sitä. Ei muuten S-Ryhmällä olisi ollut tarvetta lisätä noin rajusti mainosmääriä alkuvuodelle 2026, jos kauppa kävisi hyvin. - Anonyymi00390
Nyt alkoi s ketjun alamäki..Natsi firmaa en suosi jatkossa.
K kaupoissa tuoretuotteiden valikoima laadukkaampaa
Ja hinnat ovat tulleet alaspäin. k kaupoissa on yrittäjät vetämässä kauppoja.hyvä kun k ketju ei ole lähtenyt
Suosimaan natseja...- Anonyymi00394
Sehän on täyttä skeidaa, että Prisma olisi halvempi kuin k-Citymarket. Osa uskoo mainoksien hokemat kuin lapsi joulipukkiin.
K-kaupassa jos käytät plussakorttia ja K-ruoka sovellusta hyödyntäen tarjoukset, tulee asiointi halvemmaksi kuin S kaupoissa. S-Ryhmältä saat enemmän bonusrahaa tilille kuin Keskolta plussarahaa, mutta Keskolta saat enemmän suoria alennuksia joiden yhteenlaskettu summa (plussaraha ja suorat alennukset) on suurempi kuin S-Ryhmän bonusraha ja suorat alennukset.
Moni hämääntyy juuri tuossa kun plussarahaa tulee vähemmän vs S-Bonus, mutta eivät osaa laskea suoria allennuksia mukaan, vaikka Keskon sovelluskesta ja lähettää s-postillalin kerran kk paljon olet kaikkinensa säästänyt. - Anonyymi00420
Anonyymi00394 kirjoitti:
Sehän on täyttä skeidaa, että Prisma olisi halvempi kuin k-Citymarket. Osa uskoo mainoksien hokemat kuin lapsi joulipukkiin.
K-kaupassa jos käytät plussakorttia ja K-ruoka sovellusta hyödyntäen tarjoukset, tulee asiointi halvemmaksi kuin S kaupoissa. S-Ryhmältä saat enemmän bonusrahaa tilille kuin Keskolta plussarahaa, mutta Keskolta saat enemmän suoria alennuksia joiden yhteenlaskettu summa (plussaraha ja suorat alennukset) on suurempi kuin S-Ryhmän bonusraha ja suorat alennukset.
Moni hämääntyy juuri tuossa kun plussarahaa tulee vähemmän vs S-Bonus, mutta eivät osaa laskea suoria allennuksia mukaan, vaikka Keskon sovelluskesta ja lähettää s-postillalin kerran kk paljon olet kaikkinensa säästänyt.Kun olen viime kuukauden käynyt pääosin Linnainmaan ja Turtolan Citymarketeissa, niin kauppalaskut ovat laskeneet n. kuukaudessa n. 5-10% ja pöytään on saatu laadukkaampia ruokia, kotiin laadukkaampia tuotteita ja päälle laadukkaampia vaatteita. Jokaisen kannattaisi testata kuukauden ajan Citymarketteja, niin huomaisi edullisemman hinnan ja laadukkaammat tuotteet.
- Anonyymi00391
Niin kauan pysyn poissa S-ryhmän kaikista paikoista, kunnes tajuavat mitä ovat tehneet ja riittävän uskottavasti julkisesti tulevat ulos vakuuttavat nöyrästi pahoitellen palaavansa aikaan ennen heidän lähtöään rasistiseen terroristien alulle panemaan Israel kampanjaan mukaan.
Kesko, Spar ( Tokmanni) , Lidl, Alanya Market ja Tuurin kyläkaupoa toimineet fiksusti. Toki näiltä ainakin Kesko odottaisin Iranilaisten tuotteiden myynnistä vetoa kuten Meiran Sahrami. Sentään eivät ole tuohon Israel hommaan mukaan lähteneet eivätlä varsinkaan selitelleey S-Ryhmän tavoin sitä Hamasin propagandalla. - Anonyymi00405
Kyllä jokaisen kannattaa noudattaa tätä Suomen nykystä, kuin tauti levinnyttä avopoliittista boikottilinjaa "säästääkseen ihmishenkiä". No se totuushan tietysti on ettei yhtäkään ihmishenkeä säästy, vaan todennäköisesti päinvastoin ja päätyy samalla ostamaan ihmishengen kustannuksella kalliimman tuotteen.
- Anonyymi00414
Osuuskauppa Hämeenmaan hallintoneuvostossa on jäsenenä tuomittu rikollinen, joka on toiminut huumeita myyvän rikollisliigan "pankkiirina".
Tämä kuitenkin sopii S-ketjun "arvoihin", joten tiedämme millaisia nämä arvot ovat luonteeltaan. - Anonyymi00418
Valitsin vastuullisemmin ja olen asiounut Keskon ja Lidlin ruokakakupoissa. Minä en ole mukana tukemassa S-Ryhmän toimintaa.
S-ryhmän nykyinen toiminta ajaisi 153 lajia sukupuuttoon – Näin ketju aikoo puuttua asiaan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c99e132d-e422-4113-b450-78c25ea2167f- Anonyymi00419
S-ryhmän vastuuttomuus näkyy monella tasolla. Epäoikeudenmukaisia päätöksiä kun tehdään, niin mikään ei enää yllätä.
- Anonyymi00432
Ylimielisyys ja epäoikeudenmukaisuus ovat S-ryhmälle leimallisia piirteitä.
- Anonyymi00433
En osallistu minäkään rasismiin ja terojen kannattamiseen. S-Ryhmän paikat toistaiseksi ⛔️
- Anonyymi00434
Lidlistä ostamalla säästät enemmän kui Prismassa käymällä.
- Anonyymi00435
Ja laatu on parempi.
- Anonyymi00436
Vielä tehokkaampaa olisi jos kerrottaisiin mistä voi hankkia Israelilaisia tuotteita.
- Anonyymi00438
Oletko löytänyt myyttisi?
Voi olla vaikeaa tietää, mistä aloittaa. Jos et ole koskaan kokenut tätä uudelleensyntymää ilman itseä, parantuminen voi olla vaikeaa. Vaikka et ehkä tajua sitä, olet hengellinen. Itsekkyys voi ohjata sinua huomaamattasi. Älä anna sen rikkoa piirisi kasvua. Vain kokonaisuuden lapsi voi hyödyntää tätä uudelleensyntymän lähdettä. Emme voi enää elää illuusion kanssa. Nykytiede kertoo meille, että luonnon ydin on oppiminen.
Sinä ja minä olemme maailman unelmoijia. - Anonyymi00439
S-Ryhmän terroristien puolella oleva Israel rasistinen boikotti tuottaa tulosta. Ei tosin heidän toivomaansa, sillä ei vaikuta mitenkään Israelissa.
Sen sijaan saivat aikaan viimevuonna S-Ryhmän vastaisen boikotin, joka tuottaa edelleen tulosta. S-Ryhmä menettää asiakkaita kilpailijoille, pankki, kauppa, liikenneasema ja ravintola & kahvila kategorioissa. S-Ryhmän tuloksen lasku ei silti ole vielä niin hurjaa, että perääntyisivät. Jos et vielä ole mukana boikotissa, voit osallistua tietäen ettei se ole turhaa vaan vaikuttaa aidosti.
SANO sinäkin ei rasismille ja terrorismin kannattamiselle. - Anonyymi00440
Ei mennytkään kuten ajateltiin. Ilmeisesti S-Ryhmä/ Hok Elanto / Arina haluaa itsestään pienemmän toimijan ja siinä me voimme avittaa jättämällä rahan kantaminen kivijalassa ja netissä heidän paikkoihinsa nollaan euroon.
Lopulta nähdään se kun kannattamattomia S-Ryhmän paikkoja suljetaan. Ihan oikein olisi tälle rasistiselle terroristien tukija osuuskauppaketjulle. - Anonyymi00442
Täyttääkö S-Ryhmän toiminta....?
- Anonyymi00443
Pääsiäisherkutkin edullisen kätevästi sain Lidlista ja K-kaupoista. Mämmiä just hain lisää edelleen aukiolevasta K-Marketista.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1924436Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo734351Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks622350Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582301- 582214
- 531856
- 281497
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101308Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171298- 601179