Se on oikeistohallituksen vika. Aina!

"Ilman maahanmuuttoa Suomi ei selviä!"

- vihervasemmisto + kepu + kokoomus

No miten kävi? Kävi niin, että esim. 2020 lähtien sosiaalituen piiriin on saatu n. 100000 uutta työtöntä maahanmuuttajaa. Onko siis maahanmuutto tuonut Suomelle talouskasvua? "Niimmutku se on oikeistohallituksen vika! UIi!"

☝️🤪

11

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vihervasut 😂😂😂😂

• Anonyymi00002

Demarit on sokeita jotka haluaisi ohjata suuntaa vaikka eivät näe eivätkä kuule. Niiden takia Suomi kärsii jo nyt. Pääjehu syylliset kulkee maailmalla.

• Anonyymi00003

Suomessa kantikset ei nussi toisiaan tarpeeksi monesta syystä eivätkä monet misut ole kiinnostuneita kuulemma suomalaisista "kantajunteista" ei vaan on kivaa esitellä sitä ulkomaan elävää koko suvullekin, joka sentään ymmärtää naisistakin jotain.
      Mutta auta armias jos se suomalaismies osoittaa seksuaalista kiinnostusta niin heti mies on esineellistämässä naista ellei peräti häiritse vastakkaista sukupuolta seksualisesti.
      Arkadianmäellä sitä ollaan niin liberaalia, niin liberaalia, että heikompaa ihan huimaa, mutta ei heteroseksualismille.
      Abortista on muodostunut ehkäisykeino arvoliberalismia tihkuvassa ihanne-yhteiskunnassanne ja yhteiskunnan päättäjät huutaa 24-h ihmisoikeuksista, kortsut must, kun kaikenmaailman taudit velloo ja mätä valuu "nahkalompakoista" ja "lenkkimakkaroista".

- Mutta heiiii enhän minä ole mikään pahis arvoliberaali, minulla on vain "salarakas".
      Onko ihanassa rakkaudessa mukamas jotain pahaa ? Nyt kyllä äänestän vasemmistoa, ihan kauheita ne persutkin, kehtaavatkin muistuttaa minua täydellistä ihmistä minun moraalivajeesta !
      Kuulin virrenveisuuta kerran avoimesta ovesta ja sain trauman ! Ajatelkaa nyt !

- Mietin juuri olenko naisen synnyttämä vai onko mies synnyttänyt minut kun sukupuoli on kuulemma "vain pakollinen virallinen merkintä" papereissa jonka voi virallisesti vaihtaa toiseksi kerran vuodessa jos tuntee tarvetta.

• Anonyymi00004

Uliuliuli persu uhriutuu

• Anonyymi00006

Sukurutsainen kansa on tavoittelemisen arvoinen . Eikö niin?

Maahanmuuttoa tarvitaan koska suomalaiset eivät lisäänny ja aiheuttavat itselleen eläke ja talousongelman. Huorissa käydään puolin ja toisin. Koiria ja lemmikkejä otetaan joten ne pitäisi kieltää. Koiria on 800 000 ne eivät eläkkeitänne maksa eivätkä nosta taloutta.

Ongelmamuuttoon ja syntyvyyteen kun puututaan niin ongelma ratkeaa. Ihan on itsestä ja efuskunnasta kiinni.

• Anonyymi00007

Jos Suomeen tulee osaamattomia, kouluttamattomia ja kyvyttömiä, niin Suomesta tulee kehitysmaa.

• Anonyymi00010

Miten maahanmuutto liittyy koiriin? Oletko vajokki?

• Anonyymi00008

No edellinen persuhallitus - 35.000 turvapaikan hakijaa.
      Tänä vuonna on taas tehty uusi ennätys maahanmuuttajien määrässä.
      Että ULI ULI vaan itsellesi.

• Sellaista hallitusta ei ole koskaan ollut olemassa, eikä PS ole koskaan tuonut Suomeen ensimmäistäkään eIätettävää. Kyllä ne uliulit kimpoilee ihan sun omassa kaikukammiossas.

☝️😂

• Anonyymi00009

remurit lakkoli nousut ruotsiin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      87
      1873
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      18
      1176
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1155
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      80
      997
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      884
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      154
      879
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      56
      779
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      774
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      57
      728
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      694
    Aihe