Varautukaa tulevaan sotaan

Anonyymi-ap

2033-2060 aika jolloin käydää viimeinen suuri sota.

5

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onneksi Suomi ei ole ajanut alas puolustusvoimia missään kohtaa, kuten jotkut muut Euroopan maat ovat tehneet.

    • Anonyymi00002

      Kolmannen Maailman sodan syylliset on

      1.Merkel (joka sai aikaan Ukrainan sodan)
      2.Netanjahu (Gaza.Libanon ym.. naapurimaita joita se pommittaa tuon tuosta)
      3. Trump (Venetsuela , Iran jne..)
      4.Putinin voisi ehkä lisätä listalle neljänneksi kun se vastasi voimalla Merkelin Ukrainan ryöstö yritykseen 2014 joka sota jatkuu edelleen ja
      5. Obaman myös joka oli toinen pääarkkitehtii Merkkelin lisäksi Urainan Eu_lle kaappaamis yrityksessä joka aloitti sodan.

      • Anonyymi00003

        Oho, melkein onnistuit jo myöntämään Putinin aloittaneen sodan Ukrainassa.


      • Tuossa listassa on perusvirheenä se, ettei Venäjä omistanut Ukrainaa. Ukrainalaisilla itsellään eli väestön aika selvällä enemmistöllä on halu päästä irti Venäjän otteesta ja olla osa länsimaista Eurooppaa. Vuonna 2021 eli ennen sotaa vielä 39 % ukrainalaisista suhtautui Venäjään myönteisesti. Sen jälkeen läntisessa Ukrainassa ei kukaan pitänyt Venäjästä ja myös Venäjän miehittämässä idässä Venäjän kannatus on rajusti huvennut.

        Mielenosoitukset alkoivat Ukrainassa vuonna 2013 sen jälkeen, kun maan presidentti kumosi Ukrainan parlamenti hyväksymän hankkeen, missä Ukraina lähentyy EUa ja pyrkii hakeutumaan EUn jäseneksi. Kansan enemmisto oli siis tyytymätön presidenttinsä toimintaan vastustaa maan parlamenttia. Janukovichia pidettiin Venäjä-mielisena ja Ukrainan kansan enemmistö ei halunnut palata siihen suuntaan. Merkel ei ole yrittänyt ryöstää Ukrainaa. Eu käy jäsenyysneuvotteluja monenkin maan kanssa. Myös meillä Suomessa oli 1990-luvun alussa laajaa erimielisyyttä EUhun liittymisestä, mutta ei meillä ole kukaan syyttänyt koskaan siitä EUta tai sen jotain jäsenmaata. Meillä presidentti ei asettunut poikkiteloin jäsenhakemuksen käsittelyn eikä jättämisen jälkeen vaan päinvastoin tuki kansan enemmistön päätöstä. Ukrainassa maan presidentti ei tukenut vaan aiheutti päätöksellään kaaoksen maassa. Jos jotakuta pitää syyttää, niin se Janukovich.


    • Anonyymi00004

      Ei kannata enään omistaa mitään tässä maassa , käteinen on varmin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe