2033-2060 aika jolloin käydää viimeinen suuri sota.
Varautukaa tulevaan sotaan
5
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onneksi Suomi ei ole ajanut alas puolustusvoimia missään kohtaa, kuten jotkut muut Euroopan maat ovat tehneet.
- Anonyymi00002
Kolmannen Maailman sodan syylliset on
1.Merkel (joka sai aikaan Ukrainan sodan)
2.Netanjahu (Gaza.Libanon ym.. naapurimaita joita se pommittaa tuon tuosta)
3. Trump (Venetsuela , Iran jne..)
4.Putinin voisi ehkä lisätä listalle neljänneksi kun se vastasi voimalla Merkelin Ukrainan ryöstö yritykseen 2014 joka sota jatkuu edelleen ja
5. Obaman myös joka oli toinen pääarkkitehtii Merkkelin lisäksi Urainan Eu_lle kaappaamis yrityksessä joka aloitti sodan.- Anonyymi00003
Oho, melkein onnistuit jo myöntämään Putinin aloittaneen sodan Ukrainassa.
Tuossa listassa on perusvirheenä se, ettei Venäjä omistanut Ukrainaa. Ukrainalaisilla itsellään eli väestön aika selvällä enemmistöllä on halu päästä irti Venäjän otteesta ja olla osa länsimaista Eurooppaa. Vuonna 2021 eli ennen sotaa vielä 39 % ukrainalaisista suhtautui Venäjään myönteisesti. Sen jälkeen läntisessa Ukrainassa ei kukaan pitänyt Venäjästä ja myös Venäjän miehittämässä idässä Venäjän kannatus on rajusti huvennut.
Mielenosoitukset alkoivat Ukrainassa vuonna 2013 sen jälkeen, kun maan presidentti kumosi Ukrainan parlamenti hyväksymän hankkeen, missä Ukraina lähentyy EUa ja pyrkii hakeutumaan EUn jäseneksi. Kansan enemmisto oli siis tyytymätön presidenttinsä toimintaan vastustaa maan parlamenttia. Janukovichia pidettiin Venäjä-mielisena ja Ukrainan kansan enemmistö ei halunnut palata siihen suuntaan. Merkel ei ole yrittänyt ryöstää Ukrainaa. Eu käy jäsenyysneuvotteluja monenkin maan kanssa. Myös meillä Suomessa oli 1990-luvun alussa laajaa erimielisyyttä EUhun liittymisestä, mutta ei meillä ole kukaan syyttänyt koskaan siitä EUta tai sen jotain jäsenmaata. Meillä presidentti ei asettunut poikkiteloin jäsenhakemuksen käsittelyn eikä jättämisen jälkeen vaan päinvastoin tuki kansan enemmistön päätöstä. Ukrainassa maan presidentti ei tukenut vaan aiheutti päätöksellään kaaoksen maassa. Jos jotakuta pitää syyttää, niin se Janukovich.
- Anonyymi00004
Ei kannata enään omistaa mitään tässä maassa , käteinen on varmin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429