Nyt on Minja niin vihainen, trolli tuu esiin niin Minja laittaa turpaan!!!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011928198.html
– Hei, sinä nimetön trolli, joka teit minusta sosiaalihuoltoa kuormittavan huoli-ilmoituksen, muun muassa koska olen ”liian laiha ja kalpea”: Toivottavasti astut legoon!
– Ensi kerralla sitten ihan omalla nimellä, Koskela kirjoittaa 24 tuntia julkaisun jälkeen katoavassa Instagram-tarinassa.
Minja toivoo, että hänen uhrinsa astuu leegoon? Nyt on kovat piipussa! Minja haluaa, että uhria sattuu!!!
Minja Koskelan silmitön raivokohtaus netissä
9
191
Vastaukset
- Anonyymi00002
Joku huolestunut feministinainen on tehnyt ilmoituksen, koska Koskelahan näyttää sairaan laihalta.
- Anonyymi00008
Vassut äänestää vaan aina hulluja eduskuntaan.
- Anonyymi00003
Koskelan käämi paloi täysin, huono ominaisuus poliitikolla.
- Anonyymi00004
Normi vassari meininkiä kun ei ole saanut ryöstettyä yhtään köyhää.
- Anonyymi00005
Ei tälläisiä henkilöön käyviä ilmoituksia pitäisi voida tehdä nimettömänä. Ja kyllä EU tietosuoja-asetus sille jotain rajaa laittaakin,m utta asetus englantia, joten vaikea lukea sosiaali huoltoviranomaisille.
- Anonyymi00006
Minjaa ei kannata kuin hörhöt femakkonaiset.
- Anonyymi00007
Millainen ihminen toivoo toiselle pahaa, 'astu leegoon', kun joku on aiheesta huolestunut.
Somen vassarit nolasi itsensä täydellisesti. Kun Purrasta tehtiin perätön huoli-ilmoiitus, paIstavassarit juhIi ja irvaili. Nyt kun omasta idoIista tehtiin huoli-ilmoitus, niin samat toIIot on naamat rutussa mieli mustana. Sellaista se on se vasemmistolainen jo tunnettu kaksinaismoralismi.
☝️🤨- Anonyymi00009
Minjan pää ei kestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584