RKPn alaisia vielä molemmat...
Kannattiko äänestää vajaa-älyset persut ja rikolliset kokoomuslaiset päättämään Suomen asioista
85
447
Vastaukset
- Anonyymi00001
kannattiko
- Anonyymi00029
porvarinatsikusipäät äänestää porvarinatsikusipäitä
- Anonyymi00038
UKRAINALAISETHAN PILASI JO EUROOPPALAISTEN ELÄMÄN!
- Anonyymi00040
Anonyymi00029 kirjoitti:
porvarinatsikusipäät äänestää porvarinatsikusipäitä
hallitus tuhoaa myös porvarit, vaikka niille etuja jakaakin, mutta kun koko kansa tuhoutuu siinä menee porvarienkin Suomi samalla...
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
hallitus tuhoaa myös porvarit, vaikka niille etuja jakaakin, mutta kun koko kansa tuhoutuu siinä menee porvarienkin Suomi samalla...
porvarisiat ei tajua että fasismissa aina keskiluokka tapetaan
Anonyymi00038 kirjoitti:
UKRAINALAISETHAN PILASI JO EUROOPPALAISTEN ELÄMÄN!
Ukraina taistelee koko Euroopan puolesta, suomalialaiset ovat tapansa mukaan vain taas ryssineet omat asiansa.
Työvoimapulahan meillä oli viiltävä, joten ukrainalaiset sitä helpottavat. Nyt vain ei järki riitä suomalialaisilla hyödyntämään työvoimaa.- Anonyymi00069
No ei. Velkaa otettu Suomen historian eniten, eikä sillä old saatu kuin leikkauksia, hyvinvoinnin alasajoa sekä suurituloisten ja elinkeinoelämän veronalennuksia.
Purra myönsi: Orpon hallitus ottaa enemmän velkaa kuin Rinteen ja Marinin hallitukset
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4214333e-eb34-4895-afc0-9f660ef5f9f2
Purra myönsi, että Petteri Orpon (kok) hallitus velkaantuu enemmän kuin Sanna Marinin (sd) hallitus, jota kokoomus ja perussuomalaiset kovasti kritisoivat Suomen velkaantumisesta. - Anonyymi00070
Anonyymi00038 kirjoitti:
UKRAINALAISETHAN PILASI JO EUROOPPALAISTEN ELÄMÄN!
Miksi persut on Ukrainaa ja Zelenskyitä vastaan?
- Anonyymi00073
Anonyymi00029 kirjoitti:
porvarinatsikusipäät äänestää porvarinatsikusipäitä
onhan ne persutkin rikollisia, ...ja natseja satanisteja pedofiilejä jne?
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
onhan ne persutkin rikollisia, ...ja natseja satanisteja pedofiilejä jne?
ja työttömiä...
- Anonyymi00089UUSI
he-ma kirjoitti:
Ukraina taistelee koko Euroopan puolesta, suomalialaiset ovat tapansa mukaan vain taas ryssineet omat asiansa.
Työvoimapulahan meillä oli viiltävä, joten ukrainalaiset sitä helpottavat. Nyt vain ei järki riitä suomalialaisilla hyödyntämään työvoimaa.Höpöjä.Olisivat sopineet välit naapurimaahansa,eivätkä hyökänneet Ukrainan Venäläisten ja Venäjän kirlen kimppuun.
Itseaiheutettu sota,johon vinkuvat apuja,jolloin tuhosivat koko euroopan.
- Anonyymi00002
Kyllä. Saatiin talous nousuun. Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin.
- Anonyymi00003
Silloin avataan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Silloin avataan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla
persut tuo nyt ennätysmaahanmuuton 300 000 kpl
- Anonyymi00024
Anonyymi00003 kirjoitti:
Silloin avataan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla
Porvaripropagandaa öyhötyksesi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Porvaripropagandaa öyhötyksesi.
Perustele
- Anonyymi00026
Anonyymi00004 kirjoitti:
persut tuo nyt ennätysmaahanmuuton 300 000 kpl
Ei mitä tahansa väkeä maahan kuten vihervassut ottaa. He hakee isis-tyyppejä maahan. Persut eivät koskaan
- Anonyymi00027
Anonyymi00003 kirjoitti:
Silloin avataan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla
Millä valtuudella vihervassut maksattaa omat intohimonsa veronmaksajilla?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Millä valtuudella vihervassut maksattaa omat intohimonsa veronmaksajilla?
Tähän ei saa mitään vastausta. Onhan se törkeää veronmaksajia kohtaan maksattaa omat intohimonsa näillä. Mikseivät he maksa omasta pussistaan intohimoaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tähän ei saa mitään vastausta. Onhan se törkeää veronmaksajia kohtaan maksattaa omat intohimonsa näillä. Mikseivät he maksa omasta pussistaan intohimoaan.
Niin, siinä tuhannen taalan kysymys.
- Anonyymi00041
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tähän ei saa mitään vastausta. Onhan se törkeää veronmaksajia kohtaan maksattaa omat intohimonsa näillä. Mikseivät he maksa omasta pussistaan intohimoaan.
persut toi eniten maahanmuuttoa taas, ja valehtelee kansalle...
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.0,c_fill,g_faces,h_636,w_636/dpr_1.0/q_auto:eco/f_auto/fl_lossy/13-3-10699926 - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
persut toi eniten maahanmuuttoa taas, ja valehtelee kansalle...
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.0,c_fill,g_faces,h_636,w_636/dpr_1.0/q_auto:eco/f_auto/fl_lossy/13-3-10699926 - Anonyymi00057
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei mitä tahansa väkeä maahan kuten vihervassut ottaa. He hakee isis-tyyppejä maahan. Persut eivät koskaan
Siitä 10 pistettä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00004 kirjoitti:
persut tuo nyt ennätysmaahanmuuton 300 000 kpl
.
- Anonyymi00074
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin, siinä tuhannen taalan kysymys.
persu valehtelee aina...
- Anonyymi00079
Anonyymi00060 kirjoitti:
.
Lisää rahaa Ukrainaan!!!,,,
ja ukrit tänen loisimaan... siellä riittää 40 miljoonaa ukrainalaista...
Rikolliskaupunki-Kiovassa 6 miljoonaa asukasta , siis enemmän kuin suomalaisia,,,
- Anonyymi00005
ei.
- Anonyymi00006
!!!!!!
- Anonyymi00007
kannattiko
- Anonyymi00008
Kannatti muutenhan kokkareet ja persut olis väittäneet että johtuu suomen huono taloustilanne siittä ettei ne päässeet hallitukseen näyttämään osaamistaan.
Jokainen voi sitten itse päätellä niiden osaamisen tason.
Seuraavalla hallituksella helppoo tuskin tulee yhtäpaljon työttömiä lisää kuin tämän hallituksen aikana tai yhtä paljon konkursseja kuin tämän aikana ja melkein mahdotonta että joutusivat yhtä paljon valtionvelkaa ottamaan kuin tämä hallitus. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kannatti muutenhan kokkareet ja persut olis väittäneet että johtuu suomen huono taloustilanne siittä ettei ne päässeet hallitukseen näyttämään osaamistaan.
Jokainen voi sitten itse päätellä niiden osaamisen tason.
Seuraavalla hallituksella helppoo tuskin tulee yhtäpaljon työttömiä lisää kuin tämän hallituksen aikana tai yhtä paljon konkursseja kuin tämän aikana ja melkein mahdotonta että joutusivat yhtä paljon valtionvelkaa ottamaan kuin tämä hallitus.Hyvällä tuurilla seuraava hallitus saa jopa työttömyyden VÄHEMÄÄN sadalla hengellä ja yritystenkin konkurssiinmenovauhti puolittuu ja velkaakin seuraava ottaa 100 euroo vähemmän kuin nykyinen. hehe
- Anonyymi00010
kannattiko
- Anonyymi00012
Vaalipaitoja painamaan.Osallistukaa vaaleihib laittakaa ihmiset äänestämään!
- Anonyymi00013
Se oli hulluutta!
- Anonyymi00050
.
- Anonyymi00014
Sini-Musta Liike
- Anonyymi00015
Ihmiset sai mitä tilas...
- Anonyymi00016
Onneksi noita hulluja en äänestänyt!
- Anonyymi00017
Kun katsoo mitä ihmissaastaa niiden äänestäjät on niin eiköhän niiden kannattanut.
- Anonyymi00018
HYVÄ AVAUS!
- Anonyymi00019
EI TODELLAKAAN! Nyt nähdään mitä siittä seurasi!
- Anonyymi00020
Mutku mamu mutku mamu!
T. pikku persu Petteri - Anonyymi00021
Ajatelkaa tosiaan uudelleen jos vieläkin aiotte kannattaa ja äänestää Riikka Purraa ja Perussuomalaisia 👎
- Anonyymi00022
Meidän risapöksytkin haluavat olla porvareita.
- Anonyymi00023
Hyvä aloitus.
- Anonyymi00030
Kahden viime hallituksen toimesta suomi on ajettu kehitysmaa tasolle. Siitä hyvinvointivaltiosta, joka joskus Suomessa on ollut, on jäännyt vain muisto.
- Anonyymi00031
Olisiko Vihervaivaiset pitänyt sitten äänestää?
- Anonyymi00032
Ei ne mitään saa päättää. Ainoastaan totella käskyjä.
- Anonyymi00035
Reppanat voisi katsoa peiliin!
- Anonyymi00037
Persujen äänestäminen oli kamala virhe!
- Anonyymi00039
Ei kannattanut TUHO TULI!
- Anonyymi00044
Katotaampa, mitä parin vuoden päästä kysytään, kannattiko!
- Anonyymi00045
Perussuomalaiset jatkoon!
- Anonyymi00046
Kuulun hienosstoon ja Petteri on IHASTUTTAVA IHMINEN, VAIKKA HIEMAN NOLO TALOUDESSA.
En tiedä kannattiko. Minä äänestin Putinia.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi00047
Ei olisi kannattanut.
- Anonyymi00048
vajaa-älyset persut.. Joo Virhe oli!
- Anonyymi00049
äänestää vajaa-älyset persut...
- Anonyymi00051
Ei voi hamstrata kun rahaa ei ole
Kädestä suuhun mennään... - Anonyymi00052
AINOA ONGELMA SUOMESSA ON PORVARIT joka on RKPn johtamaa sakkia eli eliittien apupoikia
Porvarit on ryöstäneet valtion koko EUn tasolla sama He valehtelee kaikesta ja kerää itse omaisuudet itselleen rosvoten muiden omaisuudet ja työn tulokset
Ne ei koskaan kuuluisi päättämään asioista
He huijaa kansaa uskomaan että heillä on oikeus omistaa ja muilla ei kun rosvoavat kaiken - Anonyymi00053
Ihmiset katuvat karsaasti!
- Anonyymi00058
Käynti optikolla auttaa, suosittelen karsastukseesti.
- Anonyymi00059
Karsaasti ei kaduta. Karsaasti katsotaan, esim kun toiset Äänestää Hallituspuolueita, ja muut jää rannalle ruikuttelemaan💩💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi00054
EI EI!
- Anonyymi00055
__________O
Ukrainalaiskomentaja myönsi: Lennokkitorjunnan yksiköt eivät ole onnistuneet tehtävissään - Anonyymi00056
Kyllä👍🏻
- Anonyymi00061
Nyt Suomi ei ole mitään!
Rinteen Marinin hallitusten aikana Suomi oli lisävelan otossa ja velkaantumisasteen nopeudessa EU:n ykkönen jo ennen koronaepidemiaa.
Myös rahan jaossa maille, joissa kotitaloudet olivat suomalaisia vauraampia, Suomi oli Marinin hallituksen aikana aivan etujoukossa.
Lisäksi Suomi päätti olla hiilineutraali 15 vuotta ennen muuta EU:ta ja sopeuttaa taloutensa tähän. Kannatti. Sosialismi näytti kykynsä ja nyt nähdään sen tulokset. Olosuhteet on niin järkyttävät, etten yhtään ihmettele, että vasen laita on pessyt paniikissa käsiään ja valheellisesti syyllistänyt Orpon hallitusta. Orpon hallituksen toimet on harvinaisen selkeä viesti siitä, että sosialismille annettiin tilaisuus tunaroida.
- Anonyymi00062
EI KANNATTANUT!
- Anonyymi00063
Persiilleen meni, sanoi Petteri ja Riikka.
- Anonyymi00085UUSI
Persut ei osaa mitään edes kertoa oikeaa velkaantumismäärää jonka vvm virkamiehet juuri kertoi
- Anonyymi00065
Ei. Se oli saatanallinen moka.
- Anonyymi00066
Ei varmaan kannattanut!
- Anonyymi00086UUSI
Ajoittain näyttää siltä ettei nuo lentävät persuluupäät edes tiedä olevansa hallituksessa :D
- Anonyymi00071
EI KANNATTANUT!
- Anonyymi00072
MAANPETTURIT! Suomi kurjistuu kun OrpoPurra tunkee Miljardeja ukrainaan!
- Anonyymi00075
Kannatti! Ehdottomasti! Ja tulen äänestämään persut voittoon uudestaan aivan varmasti! Olen saanut tarpeekseni vassareiden hörhöilystä. Nyt tulee Roti tähän touhuun.
- Anonyymi00076
Hallituksen avustuskiista kärjistyi Suomi-areenalla: kovia sanoja oppositiosta ja hallituspuolueilta.
- Anonyymi00077
Persut ei älyllä loista!
- Anonyymi00078
Valtiovarainministeri Riikka Purra ajoi itselleen ja suurituloisille tuhansien eurojen verohelpotukset heti valtaan päästyään. 💰💵💸💸💶💶💶💰💰
Pienituloisille perheille annettiin neuvo Tinkikää lastenne harrastuksista jos palkkanne ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia 😂 ✂️ - Anonyymi00080
NO EI!
- Anonyymi00082UUSI
Olisiko jollain vaihtoehtoja? Nykyiset puolueet ovat vieneet Suomen EU:uun, Natoon, DCA-sopimukseen ja sotaan Venäjää vastaan. Ehkäpä kyseiset puolueet kaikki olisi syytä lakkauttaa ja estää kaikkien nykyisten poliitikkojen pääsy mihinkään virkoihin. Eduskuntaan, hallitukseen ja myös presidentiksi on valittava henkilöitä, jotka toimivat ilman palkkaa tai palkkiota ja ajavat Suomen ja suomalaisten asioita ja vain kulut korvataan. Sitten nähtäisiin, kuka todella on isänmaallinen. Löytyisikö Suomesta enää ketään oikeasti isänmaallista hommaan? Ei ainakaan kahtasataa urheaa.
- Anonyymi00083UUSI
Vajakki persut on suomen tuho!
- Anonyymi00084UUSI
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012106349.html
https://yle.fi/a/74-20215721
Veronmaksajien rahat menevät ministereiden kavereille. - Anonyymi00087UUSI
Äämestän Persuja,koska Äänestän vasempien Suomalaisille tuhoisaa politiikkaa vastaan!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429