Kannattiko äänestää vajaa-älyset persut ja rikolliset kokoomuslaiset päättämään Suomen asioista

Anonyymi-ap

RKPn alaisia vielä molemmat...

85

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      kannattiko

      • Anonyymi00029

        porvarinatsikusipäät äänestää porvarinatsikusipäitä


      • Anonyymi00038

        UKRAINALAISETHAN PILASI JO EUROOPPALAISTEN ELÄMÄN!


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        porvarinatsikusipäät äänestää porvarinatsikusipäitä

        hallitus tuhoaa myös porvarit, vaikka niille etuja jakaakin, mutta kun koko kansa tuhoutuu siinä menee porvarienkin Suomi samalla...


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        hallitus tuhoaa myös porvarit, vaikka niille etuja jakaakin, mutta kun koko kansa tuhoutuu siinä menee porvarienkin Suomi samalla...

        porvarisiat ei tajua että fasismissa aina keskiluokka tapetaan


      • Anonyymi00038 kirjoitti:

        UKRAINALAISETHAN PILASI JO EUROOPPALAISTEN ELÄMÄN!

        Ukraina taistelee koko Euroopan puolesta, suomalialaiset ovat tapansa mukaan vain taas ryssineet omat asiansa.

        Työvoimapulahan meillä oli viiltävä, joten ukrainalaiset sitä helpottavat. Nyt vain ei järki riitä suomalialaisilla hyödyntämään työvoimaa.


      • Anonyymi00069

        No ei. Velkaa otettu Suomen historian eniten, eikä sillä old saatu kuin leikkauksia, hyvinvoinnin alasajoa sekä suurituloisten ja elinkeinoelämän veronalennuksia.

        Purra myönsi: Orpon hallitus ottaa enemmän velkaa kuin Rinteen ja Marinin hallitukset
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4214333e-eb34-4895-afc0-9f660ef5f9f2
        Purra myönsi, että Petteri Orpon (kok) hallitus velkaantuu enemmän kuin Sanna Marinin (sd) hallitus, jota kokoomus ja perussuomalaiset kovasti kritisoivat Suomen velkaantumisesta.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        UKRAINALAISETHAN PILASI JO EUROOPPALAISTEN ELÄMÄN!

        Miksi persut on Ukrainaa ja Zelenskyitä vastaan?


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        porvarinatsikusipäät äänestää porvarinatsikusipäitä

        onhan ne persutkin rikollisia, ...ja natseja satanisteja pedofiilejä jne?


      • Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        onhan ne persutkin rikollisia, ...ja natseja satanisteja pedofiilejä jne?

        ja työttömiä...


      • Anonyymi00089
        UUSI
        he-ma kirjoitti:

        Ukraina taistelee koko Euroopan puolesta, suomalialaiset ovat tapansa mukaan vain taas ryssineet omat asiansa.

        Työvoimapulahan meillä oli viiltävä, joten ukrainalaiset sitä helpottavat. Nyt vain ei järki riitä suomalialaisilla hyödyntämään työvoimaa.

        Höpöjä.Olisivat sopineet välit naapurimaahansa,eivätkä hyökänneet Ukrainan Venäläisten ja Venäjän kirlen kimppuun.

        Itseaiheutettu sota,johon vinkuvat apuja,jolloin tuhosivat koko euroopan.


    • Anonyymi00002

      Kyllä. Saatiin talous nousuun. Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin.

      • Anonyymi00003

        Silloin avataan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Silloin avataan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla

        persut tuo nyt ennätysmaahanmuuton 300 000 kpl


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Silloin avataan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla

        Porvaripropagandaa öyhötyksesi.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Porvaripropagandaa öyhötyksesi.

        Perustele


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        persut tuo nyt ennätysmaahanmuuton 300 000 kpl

        Ei mitä tahansa väkeä maahan kuten vihervassut ottaa. He hakee isis-tyyppejä maahan. Persut eivät koskaan


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Silloin avataan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla

        Millä valtuudella vihervassut maksattaa omat intohimonsa veronmaksajilla?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Millä valtuudella vihervassut maksattaa omat intohimonsa veronmaksajilla?

        Tähän ei saa mitään vastausta. Onhan se törkeää veronmaksajia kohtaan maksattaa omat intohimonsa näillä. Mikseivät he maksa omasta pussistaan intohimoaan.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Tähän ei saa mitään vastausta. Onhan se törkeää veronmaksajia kohtaan maksattaa omat intohimonsa näillä. Mikseivät he maksa omasta pussistaan intohimoaan.

        Niin, siinä tuhannen taalan kysymys.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Tähän ei saa mitään vastausta. Onhan se törkeää veronmaksajia kohtaan maksattaa omat intohimonsa näillä. Mikseivät he maksa omasta pussistaan intohimoaan.

        persut toi eniten maahanmuuttoa taas, ja valehtelee kansalle...

        https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.0,c_fill,g_faces,h_636,w_636/dpr_1.0/q_auto:eco/f_auto/fl_lossy/13-3-10699926


      • Anonyymi00042

      • Anonyymi00057
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ei mitä tahansa väkeä maahan kuten vihervassut ottaa. He hakee isis-tyyppejä maahan. Persut eivät koskaan

        Siitä 10 pistettä.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        persut tuo nyt ennätysmaahanmuuton 300 000 kpl

        .


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Niin, siinä tuhannen taalan kysymys.

        persu valehtelee aina...


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        .

        Lisää rahaa Ukrainaan!!!,,,

        ja ukrit tänen loisimaan... siellä riittää 40 miljoonaa ukrainalaista...

        Rikolliskaupunki-Kiovassa 6 miljoonaa asukasta , siis enemmän kuin suomalaisia,,,


    • Anonyymi00005

      ei.

    • Anonyymi00006

      !!!!!!

    • Anonyymi00007

      kannattiko

      • Anonyymi00008

        Kannatti muutenhan kokkareet ja persut olis väittäneet että johtuu suomen huono taloustilanne siittä ettei ne päässeet hallitukseen näyttämään osaamistaan.

        Jokainen voi sitten itse päätellä niiden osaamisen tason.

        Seuraavalla hallituksella helppoo tuskin tulee yhtäpaljon työttömiä lisää kuin tämän hallituksen aikana tai yhtä paljon konkursseja kuin tämän aikana ja melkein mahdotonta että joutusivat yhtä paljon valtionvelkaa ottamaan kuin tämä hallitus.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Kannatti muutenhan kokkareet ja persut olis väittäneet että johtuu suomen huono taloustilanne siittä ettei ne päässeet hallitukseen näyttämään osaamistaan.

        Jokainen voi sitten itse päätellä niiden osaamisen tason.

        Seuraavalla hallituksella helppoo tuskin tulee yhtäpaljon työttömiä lisää kuin tämän hallituksen aikana tai yhtä paljon konkursseja kuin tämän aikana ja melkein mahdotonta että joutusivat yhtä paljon valtionvelkaa ottamaan kuin tämä hallitus.

        Hyvällä tuurilla seuraava hallitus saa jopa työttömyyden VÄHEMÄÄN sadalla hengellä ja yritystenkin konkurssiinmenovauhti puolittuu ja velkaakin seuraava ottaa 100 euroo vähemmän kuin nykyinen. hehe


    • Anonyymi00010

      kannattiko

    • Anonyymi00012

      Vaalipaitoja painamaan.Osallistukaa vaaleihib laittakaa ihmiset äänestämään!

    • Anonyymi00013

      Se oli hulluutta!

      • Anonyymi00050

        .


    • Anonyymi00014

      Sini-Musta Liike

    • Anonyymi00015

      Ihmiset sai mitä tilas...

    • Anonyymi00016

      Onneksi noita hulluja en äänestänyt!

    • Anonyymi00017

      Kun katsoo mitä ihmissaastaa niiden äänestäjät on niin eiköhän niiden kannattanut.

    • Anonyymi00018

      HYVÄ AVAUS!

    • Anonyymi00019

      EI TODELLAKAAN! Nyt nähdään mitä siittä seurasi!

    • Anonyymi00020

      Mutku mamu mutku mamu!

      T. pikku persu Petteri

    • Anonyymi00021

      Ajatelkaa tosiaan uudelleen jos vieläkin aiotte kannattaa ja äänestää Riikka Purraa ja Perussuomalaisia 👎

    • Anonyymi00022

      Meidän risapöksytkin haluavat olla porvareita.

    • Anonyymi00023

      Hyvä aloitus.

    • Anonyymi00030

      Kahden viime hallituksen toimesta suomi on ajettu kehitysmaa tasolle. Siitä hyvinvointivaltiosta, joka joskus Suomessa on ollut, on jäännyt vain muisto.

    • Anonyymi00031

      Olisiko Vihervaivaiset pitänyt sitten äänestää?

    • Anonyymi00032

      Ei ne mitään saa päättää. Ainoastaan totella käskyjä.

    • Anonyymi00035

      Reppanat voisi katsoa peiliin!

    • Anonyymi00037

      Persujen äänestäminen oli kamala virhe!

    • Anonyymi00039

      Ei kannattanut TUHO TULI!

      • Anonyymi00044

        Katotaampa, mitä parin vuoden päästä kysytään, kannattiko!


      • Anonyymi00045

        Perussuomalaiset jatkoon!


    • Anonyymi00046

      Kuulun hienosstoon ja Petteri on IHASTUTTAVA IHMINEN, VAIKKA HIEMAN NOLO TALOUDESSA.

    • En tiedä kannattiko. Minä äänestin Putinia.

      😊 😊 😊 😊 😊

    • Anonyymi00047

      Ei olisi kannattanut.

    • Anonyymi00048

      vajaa-älyset persut.. Joo Virhe oli!

    • Anonyymi00049

      äänestää vajaa-älyset persut...

    • Anonyymi00051

      Ei voi hamstrata kun rahaa ei ole
      Kädestä suuhun mennään...

    • Anonyymi00052

      AINOA ONGELMA SUOMESSA ON PORVARIT joka on RKPn johtamaa sakkia eli eliittien apupoikia

      Porvarit on ryöstäneet valtion koko EUn tasolla sama He valehtelee kaikesta ja kerää itse omaisuudet itselleen rosvoten muiden omaisuudet ja työn tulokset

      Ne ei koskaan kuuluisi päättämään asioista

      He huijaa kansaa uskomaan että heillä on oikeus omistaa ja muilla ei kun rosvoavat kaiken

    • Anonyymi00053

      Ihmiset katuvat karsaasti!

      • Anonyymi00058

        Käynti optikolla auttaa, suosittelen karsastukseesti.


      • Anonyymi00059

        Karsaasti ei kaduta. Karsaasti katsotaan, esim kun toiset Äänestää Hallituspuolueita, ja muut jää rannalle ruikuttelemaan💩💩💩💩💩💩💩


    • Anonyymi00054

      EI EI!

    • Anonyymi00055

      __________O

      Ukrainalaiskomentaja myönsi: Lennokkitorjunnan yksiköt eivät ole onnistuneet tehtävissään

    • Anonyymi00056

      Kyllä👍🏻

    • Anonyymi00061

      Nyt Suomi ei ole mitään!

      Rinteen Marinin hallitusten aikana Suomi oli lisävelan otossa ja velkaantumisasteen nopeudessa EU:n ykkönen jo ennen koronaepidemiaa.

      Myös rahan jaossa maille, joissa kotitaloudet olivat suomalaisia vauraampia, Suomi oli Marinin hallituksen aikana aivan etujoukossa.

      Lisäksi Suomi päätti olla hiilineutraali 15 vuotta ennen muuta EU:ta ja sopeuttaa taloutensa tähän.

    • Kannatti. Sosialismi näytti kykynsä ja nyt nähdään sen tulokset. Olosuhteet on niin järkyttävät, etten yhtään ihmettele, että vasen laita on pessyt paniikissa käsiään ja valheellisesti syyllistänyt Orpon hallitusta. Orpon hallituksen toimet on harvinaisen selkeä viesti siitä, että sosialismille annettiin tilaisuus tunaroida.

    • Anonyymi00062

      EI KANNATTANUT!

    • Anonyymi00063

      Persiilleen meni, sanoi Petteri ja Riikka.

      • Anonyymi00085
        UUSI

        Persut ei osaa mitään edes kertoa oikeaa velkaantumismäärää jonka vvm virkamiehet juuri kertoi


    • Anonyymi00065

      Ei. Se oli saatanallinen moka.

    • Anonyymi00066

      Ei varmaan kannattanut!

      • Anonyymi00086
        UUSI

        Ajoittain näyttää siltä ettei nuo lentävät persuluupäät edes tiedä olevansa hallituksessa :D


    • Anonyymi00071

      EI KANNATTANUT!

    • Anonyymi00072

      MAANPETTURIT! Suomi kurjistuu kun OrpoPurra tunkee Miljardeja ukrainaan!

    • Anonyymi00075

      Kannatti! Ehdottomasti! Ja tulen äänestämään persut voittoon uudestaan aivan varmasti! Olen saanut tarpeekseni vassareiden hörhöilystä. Nyt tulee Roti tähän touhuun.

    • Anonyymi00076

      Hallituksen avustuskiista kärjistyi Suomi-areenalla: kovia sanoja oppositiosta ja hallitus­puolueilta.

    • Anonyymi00077

      Persut ei älyllä loista!

    • Anonyymi00078

      Valtiovarainministeri Riikka Purra ajoi itselleen ja suurituloisille tuhansien eurojen verohelpotukset heti valtaan päästyään. 💰💵💸💸💶💶💶💰💰

      Pienituloisille perheille annettiin neuvo Tinkikää lastenne harrastuksista jos palkkanne ei riitä kattamaan kohonneita elinkustannuksia 😂 ✂️

    • Anonyymi00080

      NO EI!

    • Anonyymi00082
      UUSI

      Olisiko jollain vaihtoehtoja? Nykyiset puolueet ovat vieneet Suomen EU:uun, Natoon, DCA-sopimukseen ja sotaan Venäjää vastaan. Ehkäpä kyseiset puolueet kaikki olisi syytä lakkauttaa ja estää kaikkien nykyisten poliitikkojen pääsy mihinkään virkoihin. Eduskuntaan, hallitukseen ja myös presidentiksi on valittava henkilöitä, jotka toimivat ilman palkkaa tai palkkiota ja ajavat Suomen ja suomalaisten asioita ja vain kulut korvataan. Sitten nähtäisiin, kuka todella on isänmaallinen. Löytyisikö Suomesta enää ketään oikeasti isänmaallista hommaan? Ei ainakaan kahtasataa urheaa.

    • Anonyymi00083
      UUSI

      Vajakki persut on suomen tuho!

    • Anonyymi00084
      UUSI
    • Anonyymi00087
      UUSI

      Äämestän Persuja,koska Äänestän vasempien Suomalaisille tuhoisaa politiikkaa vastaan!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe