Antti pelkää Riikkaa XD

Antti ei ole uskaltautunut studioon Riikan kanssa keskustelemaan taloudesta, eikä se yllätä, sillä Riikka servaisi Antin mennen tullen. Useita kertoja eri mediat on pyytäneet heitä keskusteluun, mutta Antti on kieltäynyt häntä koipien välissä.

NoIo, nolompi, demari.

☝️😆

✅Checkmate

33

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eipä tästä ole kuin n. reilu viikko kun Ylellä olivat kaikkien puolueiden puheenjohtajat keskustelemassa. Paitsi persuilta ei ollut puheenjohtajaa, vaan Vigelius.

      • Anonyymi00004

        Ja yhtä onneton se olikin kuin purra.


    • Anonyymi00002

      Kuvitteletko sinä että nuo jatkuvasti kylvämäsi teinimäiset hymiöt tekevät horinoistasi jotenkin uskottavampia?

    • Anonyymi00003

      "XD". Oletko 16-vuotias?

    • Anonyymi00005

      Anttisetä ei uskalla ottaa duelia Riikan kanssa kun tietää saavansa nenuun. Sossu pettää aina

    • Anonyymi00006

      Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”

    • Anonyymi00007

      Antti loisii.

    • Ihan niinkuin sinäkään et uskalla lyödä vetoa kanssani - perustuen omiin väitteisiisi.

      Teitä munattomia luusereita riittää.

      • Anonyymi00008

        Joko sun Corollassa on karvanopat? 🤭🤣🤣🤣


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Joko sun Corollassa on karvanopat? 🤭🤣🤣🤣

        Tuo kommenttisi kertoo koko ajan asioita vain sinusta. Toivottavasti ymmärrät sen.

        Kyllähän se tietenkin koville ottaa, kun oma munattomuus paljastuu. Ymmärrän sinua.


      • Anonyymi00015

        Yrittäisit edes pysyä aiheessa.


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Yrittäisit edes pysyä aiheessa.

        Ok. Ymmärrän kritiikkisi. Palataan asiaan: joko olet valmis siihen vetoon?


      • Anonyymi00016
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Ok. Ymmärrän kritiikkisi. Palataan asiaan: joko olet valmis siihen vetoon?

        Älä viitsi ylentää itseäsi surkeilla vihjailuillasi.
        En ole haaveilemasi henkilö, olen se joka haluaa sinun edes yrittävän pysyä aiheessa.


      • Anonyymi00016 kirjoitti:

        Älä viitsi ylentää itseäsi surkeilla vihjailuillasi.
        En ole haaveilemasi henkilö, olen se joka haluaa sinun edes yrittävän pysyä aiheessa.

        Älä puhu pötyä. Olet Mr. Perfect. Se on päivänselvää.


      • Anonyymi00017
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Älä puhu pötyä. Olet Mr. Perfect. Se on päivänselvää.

        Todista.


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Todista.

        Todista itse ettet ole. Niin kauan kuin et pysty todistamaan ettet ole, olet lähtökohtaisesti hän. Kukaan muu ei kyseistä trollia - eli sinua - puolusta.


      • Anonyymi00018
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Todista itse ettet ole. Niin kauan kuin et pysty todistamaan ettet ole, olet lähtökohtaisesti hän. Kukaan muu ei kyseistä trollia - eli sinua - puolusta.

        Väität jotain, joten todista väitteesu.
        Ai niin, et voi koska en ole väittämäsi henkilö.


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Väität jotain, joten todista väitteesu.
        Ai niin, et voi koska en ole väittämäsi henkilö.

        Ei minulla ole mitään tarvetta todistaa mitään. Siinäpähän riekut. Minun näkökulmastani olet hän ja se siitä.


    • Anonyymi00009

      Vaiklei Antti uskaltaisikaan niin ei se sitä tarkota etteikö SDP:tä voisi äänestää.Se on ihan mahdollista, ettei Antti ole pääministeriainesta.Joku muu ministerin paikka voi olla sopivampi. Sdp toisaalta ei ole kiinnostunut kansan turvallisuudesta, koska äänesti vastaan sitä, että rikolliset lähetetään maasta nopeammin pois, joten Keskustaa tässä joutuu äänestämään kai

    • Anonyymi00010

      En kyllä tiedä mitä niin vaikeaa on väitellä Purran kanssa, ei hän ole mikään superäly, vaan valmistautunut.Valmistautuminen ei ole vaikeaa.Kansanedustaja, joka ei jaksa valmistautua väittelyihin ei pitäisi päästä pääministeriksi

    • Anonyymi00011

      Tytistä parempi pääministeri.Antti ottaa jonkun muun paikan sellaisen paikan missa ei katkeile verisuonet ja ei tartte luoda zoomer-katsetta otsalle

    • Anonyymi00012

      Antti pelkää myös 20 vuotta vanhempaa puolisoaan, Antti on hyvin outo.

      • Anonyymi00013

        Antin puoliso on sentään Naaaras.
        Tynkksellä ja Vigeliuksella se on Uros.


    • Anonyymi00014

      Antti sucks

    • Antti on kuulemma tälläkin hetkellä perunakellarissa piileskelemässä.

      • Anonyymi00019

        Unohdit nyt hymiöt, tirskit ja XDt.


      • Anonyymi00019 kirjoitti:

        Unohdit nyt hymiöt, tirskit ja XDt.

        hihi^^


    • Anonyymi00020
      • Anonyymi00021

        "Anonyymi00020
        2026-04-25 23:26:39
        Demu kieltää jo kompostitarkastajat..itse keksimät pöljyydet."
        ...............
        Oma loppusijoitus paikkasi Pemu löytyy täältä:

        "Riihimäen laitoksessa käsitellään vaarallisia jätteitä, yhdyskuntajätettä ja muita jätejakeita."
        https://services.ngnordic.com/fi/tietoa-meista/riihimaen-laitosalue


    • Anonyymi00022

      Turha,aloitus turhalta henkilöltä💩

    • Anonyymi00023

      Reilu kysymys Perfektille: Miltä tuntuu olla kaikkien halveksima persläpi?

      • Kaikkien? Mitä reilua on liioittelevassa ja vihamielisessä kysymysmuotoon kirjoitetussa vittuiIussa? Ei teitä vihaajia ole kuin pieni pörräävä kärpäsparvi. Onko se minun vikani, että vastaan siihen mihin minut haastatte? Opetelkaa sivistyneitä tapoja, niin vältytte jauhottamiselta ja itseaiheutetulta vihalta.

        ☝️😉
        ✅checkmate


      • Anonyymi00024
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Kaikkien? Mitä reilua on liioittelevassa ja vihamielisessä kysymysmuotoon kirjoitetussa vittuiIussa? Ei teitä vihaajia ole kuin pieni pörräävä kärpäsparvi. Onko se minun vikani, että vastaan siihen mihin minut haastatte? Opetelkaa sivistyneitä tapoja, niin vältytte jauhottamiselta ja itseaiheutetulta vihalta.

        ☝️😉
        ✅checkmate

        "Mr.Perfect
        2026-05-03 20:20:20
        Onko se minun vikani, että vastaan siihen mihin minut haastatte?"
        *********
        Turhapa sinua haastaa koska kuljet päin punaista.
        "Empatia ei kuulu politiikkaan"
        Se ei kuulu myöskään palstailuusi.
        Säännöllinen itsensä kehuminen on sinulle standardi UlosTulo.
        Päättymätön Antipatiasi ei ravitse ketään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe