Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?

Anonyymi-ap

238

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Koska ulkomailta johdetut päättäjät vihaa kansaa, vaikka mitään syytä siihen ei ole.

      • Anonyymi00006

        Aivan, raha ratkaisee.


      • Anonyymi00050

        Mihin ei ole syytä??????? On syytä vihata Venäjää ja ennen kaikkea Putinia tuosta Ukrainan tuhoamisesta ja ihmiste tappamisesta! Ei tuollaista tyrannia voi missään nimessä arvostaa pätkääkään suuren ja mahtavan Venjän johtajana!

        Onneksi kuitenkin on niin, että Ukraina on pystynyt pitämään upeasti puolensa tuota roistomaista naapuriaan vastaan!

        Siellä osittain vallatuilla alueilla on vastarintaa venäläisile esittäneet tapettu!Sellainen tyranni Putinin joukko on! Ihmisiä listitään noin vain, kun ei heidän tahtoonsa tyydytä!
        Onko mielekästä pakottaa alueita omaan hallintaa, jos siellä asuva väestö ei hyväksy tuota roistomaista valtausyritystä!
        Aivan typerää touhua vaatia alueita, jossa ihmiset eivät hyväksy tunkeutujaa! Ei siitä hyvä seuraa.Ihmiset tulevat tekemäänm myyräntyötä noilla alueilla, sillä ei kantaväestä hyväksy tunkeutujaa!
        Olisi Venäjän hyvä luopua vaatimuksistaan! Noilla alueilla kansa vain turhaan kärsisi vieraan vallan alla!
        Typerää nyky aikana tehdä tuollaista roistomaista pakkovalloitusta! Sivistymätöntä touhua Putinilta!
        Eikö tuo Putinin maa koskaan viisastu, vaan aina säilyy alkukantaisena roistomaana, jolta naapurit ei saa rauhaa!?????


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Mihin ei ole syytä??????? On syytä vihata Venäjää ja ennen kaikkea Putinia tuosta Ukrainan tuhoamisesta ja ihmiste tappamisesta! Ei tuollaista tyrannia voi missään nimessä arvostaa pätkääkään suuren ja mahtavan Venjän johtajana!

        Onneksi kuitenkin on niin, että Ukraina on pystynyt pitämään upeasti puolensa tuota roistomaista naapuriaan vastaan!

        Siellä osittain vallatuilla alueilla on vastarintaa venäläisile esittäneet tapettu!Sellainen tyranni Putinin joukko on! Ihmisiä listitään noin vain, kun ei heidän tahtoonsa tyydytä!
        Onko mielekästä pakottaa alueita omaan hallintaa, jos siellä asuva väestö ei hyväksy tuota roistomaista valtausyritystä!
        Aivan typerää touhua vaatia alueita, jossa ihmiset eivät hyväksy tunkeutujaa! Ei siitä hyvä seuraa.Ihmiset tulevat tekemäänm myyräntyötä noilla alueilla, sillä ei kantaväestä hyväksy tunkeutujaa!
        Olisi Venäjän hyvä luopua vaatimuksistaan! Noilla alueilla kansa vain turhaan kärsisi vieraan vallan alla!
        Typerää nyky aikana tehdä tuollaista roistomaista pakkovalloitusta! Sivistymätöntä touhua Putinilta!
        Eikö tuo Putinin maa koskaan viisastu, vaan aina säilyy alkukantaisena roistomaana, jolta naapurit ei saa rauhaa!?????

        Jospa tuon vaahtoamisen sijasta selvittäisit itselle sodan syitä. Kun ymmärrät miksi sota syttyi niin ei tarvitsisi vaahdota täällä.
        Voit aloittaa Z.Brzezinskin muistelmateoksesta The great chessboard. Siinä kerrotaan USAn asettaneet pitkän ajan tavoitteekseen Ukrainan irrottamisen Venäjän etupiiristä koska sillä katsottiin heikennettävän Venäjää. Siitä pääset sitten mukavasti ja ymmärretttävästi CIAn operaatioihin Ukrainassa ja kahteen vallankaappaukseen 2004 ja 2014. Tärkeää on katsoa millaiset voimat nostettiin CIAn toimesta valtaan ja CIAn sekä NATOn rooleista vallankaappausten jälkeen.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Mihin ei ole syytä??????? On syytä vihata Venäjää ja ennen kaikkea Putinia tuosta Ukrainan tuhoamisesta ja ihmiste tappamisesta! Ei tuollaista tyrannia voi missään nimessä arvostaa pätkääkään suuren ja mahtavan Venjän johtajana!

        Onneksi kuitenkin on niin, että Ukraina on pystynyt pitämään upeasti puolensa tuota roistomaista naapuriaan vastaan!

        Siellä osittain vallatuilla alueilla on vastarintaa venäläisile esittäneet tapettu!Sellainen tyranni Putinin joukko on! Ihmisiä listitään noin vain, kun ei heidän tahtoonsa tyydytä!
        Onko mielekästä pakottaa alueita omaan hallintaa, jos siellä asuva väestö ei hyväksy tuota roistomaista valtausyritystä!
        Aivan typerää touhua vaatia alueita, jossa ihmiset eivät hyväksy tunkeutujaa! Ei siitä hyvä seuraa.Ihmiset tulevat tekemäänm myyräntyötä noilla alueilla, sillä ei kantaväestä hyväksy tunkeutujaa!
        Olisi Venäjän hyvä luopua vaatimuksistaan! Noilla alueilla kansa vain turhaan kärsisi vieraan vallan alla!
        Typerää nyky aikana tehdä tuollaista roistomaista pakkovalloitusta! Sivistymätöntä touhua Putinilta!
        Eikö tuo Putinin maa koskaan viisastu, vaan aina säilyy alkukantaisena roistomaana, jolta naapurit ei saa rauhaa!?????

        Noinhan sinut on media aivopessyt, Onnistuneesti.
        Nielit kaikki syötit kupuineen vapoineen🙈


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Mihin ei ole syytä??????? On syytä vihata Venäjää ja ennen kaikkea Putinia tuosta Ukrainan tuhoamisesta ja ihmiste tappamisesta! Ei tuollaista tyrannia voi missään nimessä arvostaa pätkääkään suuren ja mahtavan Venjän johtajana!

        Onneksi kuitenkin on niin, että Ukraina on pystynyt pitämään upeasti puolensa tuota roistomaista naapuriaan vastaan!

        Siellä osittain vallatuilla alueilla on vastarintaa venäläisile esittäneet tapettu!Sellainen tyranni Putinin joukko on! Ihmisiä listitään noin vain, kun ei heidän tahtoonsa tyydytä!
        Onko mielekästä pakottaa alueita omaan hallintaa, jos siellä asuva väestö ei hyväksy tuota roistomaista valtausyritystä!
        Aivan typerää touhua vaatia alueita, jossa ihmiset eivät hyväksy tunkeutujaa! Ei siitä hyvä seuraa.Ihmiset tulevat tekemäänm myyräntyötä noilla alueilla, sillä ei kantaväestä hyväksy tunkeutujaa!
        Olisi Venäjän hyvä luopua vaatimuksistaan! Noilla alueilla kansa vain turhaan kärsisi vieraan vallan alla!
        Typerää nyky aikana tehdä tuollaista roistomaista pakkovalloitusta! Sivistymätöntä touhua Putinilta!
        Eikö tuo Putinin maa koskaan viisastu, vaan aina säilyy alkukantaisena roistomaana, jolta naapurit ei saa rauhaa!?????

        Venäjä on oikein hyvä maa ja tärkein naapurimme. Pidän venäläisistä. He ovat älykkäitä ja mukavia - siis vastakohtia Stupidolle ja Trumpille joita me persjalkaiset vähämieliset suomalaiset palvomme.


      • Anonyymi00100

        Miksi piti Putinin hyökätä sukulaisvaltion maille tuhotöihin???????? Se on niin törkeä hyökkäys ja koko Ukrainan tuho ja tavaroitten varastaminen!! Kaikkinensa tuo hyökköys Ukrainaan on valtava rikos! Erittäin suuri rikos oli tuo lasten ryöstäminnen! Ei tuollaista voi tehdä mikään sivistynyt rehellinen valtio! Venäjä on rikollinenm valtio! Koko Venäjän valtio pitäisi panna oikeuden eteen Euroopassa!
        Onneksi Ukraina on pitänyt puolensa melko tehokkaasti ja nykyään tuhoavat oikein mallikkaasti Venäjällä kaikkea mahdollista, mikä alkaa vaikeuttaa elämää joka puolella!

        Putin on niin röyhkeä, että on vaatimassa alueita Ukrainalta eikä ole edes voittanut tuota sotaa!

        Toivottavasti Ukraina pitää puolensa ja taisteleee tehokkaasti samaan malliin kuin tähänkin asti! UKRAINA VOITTOON!!!!


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Jospa tuon vaahtoamisen sijasta selvittäisit itselle sodan syitä. Kun ymmärrät miksi sota syttyi niin ei tarvitsisi vaahdota täällä.
        Voit aloittaa Z.Brzezinskin muistelmateoksesta The great chessboard. Siinä kerrotaan USAn asettaneet pitkän ajan tavoitteekseen Ukrainan irrottamisen Venäjän etupiiristä koska sillä katsottiin heikennettävän Venäjää. Siitä pääset sitten mukavasti ja ymmärretttävästi CIAn operaatioihin Ukrainassa ja kahteen vallankaappaukseen 2004 ja 2014. Tärkeää on katsoa millaiset voimat nostettiin CIAn toimesta valtaan ja CIAn sekä NATOn rooleista vallankaappausten jälkeen.

        Ei minkäön valtiin tarvitse kuulua jonkin maan etupiiriin! Typerää tuollainne ajattelu!! Jokainenm itsenäinen maa saa päätää itse minne päin suuntautuu ja missä päin on turvallisinta olla!

        Suomeakin Venäjä yritti pakotaa "OMAAN ETUPIRIINSÄ", mutta mikään itsenäinen maa ei halua olla minkään maan "ETUPIIRISSÄ", typerää ajattelua!
        Ukrainassa ennen Venäjä määräsi vaalien voittajat ja sitten nämä olivat Venäjän etuja ajavia! Ukraina halusi itse järjestää kerrankin puolueettomat vaalit ja Zelenskyi voitti aivan rehdeissä vaaleissa ylivoimaisesti ja jopa venäläinen, entinen presidentti onnitteli Zelenskyitä rehellisissä vaaleissa saadusta voitosta!
        Tuota vaalia Putin ei sitten ole hyväksynyt, koska ei itse saanut olla vaikuttamassa vaalien lopputulokseen!!
        Tuosta johtuu nyt Putinin joukkojen tuhotyöt Ukrainassa! On Putinin mielestä anteeksiantamatonta, että ei ole hyväksynyt Putinin tahtoa oman maansa päättäjäelimissä tuo Ukraina!!

        Eläköön UKRAINA!! VOITTO UKRAINALLE!! TUHO PUTININ JOUKOILLE!!


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Venäjä on oikein hyvä maa ja tärkein naapurimme. Pidän venäläisistä. He ovat älykkäitä ja mukavia - siis vastakohtia Stupidolle ja Trumpille joita me persjalkaiset vähämieliset suomalaiset palvomme.

        Ovatpa nuo Venäjän päättäjät tosi mukavia! Pitävät kansansa täysin pimennossa, kun pelkäävät kansansa saavan "vääriä" vaikutteita ulkomaailmasta!!Putinin sana on laki
        ja muuta ei saa ajatellakaan kun sitä mitä Putin antaa luvan ajatella!
        Lienee olla mukava diktaattorin tassun alla!!

        Kyllö meillä on mukavaa vapaassa maailmassa!!


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Ei minkäön valtiin tarvitse kuulua jonkin maan etupiiriin! Typerää tuollainne ajattelu!! Jokainenm itsenäinen maa saa päätää itse minne päin suuntautuu ja missä päin on turvallisinta olla!

        Suomeakin Venäjä yritti pakotaa "OMAAN ETUPIRIINSÄ", mutta mikään itsenäinen maa ei halua olla minkään maan "ETUPIIRISSÄ", typerää ajattelua!
        Ukrainassa ennen Venäjä määräsi vaalien voittajat ja sitten nämä olivat Venäjän etuja ajavia! Ukraina halusi itse järjestää kerrankin puolueettomat vaalit ja Zelenskyi voitti aivan rehdeissä vaaleissa ylivoimaisesti ja jopa venäläinen, entinen presidentti onnitteli Zelenskyitä rehellisissä vaaleissa saadusta voitosta!
        Tuota vaalia Putin ei sitten ole hyväksynyt, koska ei itse saanut olla vaikuttamassa vaalien lopputulokseen!!
        Tuosta johtuu nyt Putinin joukkojen tuhotyöt Ukrainassa! On Putinin mielestä anteeksiantamatonta, että ei ole hyväksynyt Putinin tahtoa oman maansa päättäjäelimissä tuo Ukraina!!

        Eläköön UKRAINA!! VOITTO UKRAINALLE!! TUHO PUTININ JOUKOILLE!!

        Olipa typerä ja totuudenvastainen vuodatus.

        Oletko lainkaan tajunnut,mettä olemme nyt USAn etupiirissä. USAlla on toistakymmentä tukikohta-aluetta maassamme joita he hallitsevat suvereenisti eikä Suomella ole mitään sananvaltaa siihen mitä aseita USA niihin tuo. Jos USA sijoittaa Suomen maaperälle ydinaseita niin voimme vain seurata sivusta.

        Viktor Janukovits voitti yhdessä Alueiden puolueen kanssa voitti demokraattiset ja vapaat vaalit 2010. CIA masinoi toistamiseen Ukrainassa vallankaappauksen ja asetti valtaan hallituksen jonka kokoonpanon USA määritteli. Lisäksi USA tälläsi tälle hallitukselle neuvonantajiksi CIAn ja FBIn.

        Onko sinun vaikea tajuta jotain tästä?


      • Anonyymi00147
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Ovatpa nuo Venäjän päättäjät tosi mukavia! Pitävät kansansa täysin pimennossa, kun pelkäävät kansansa saavan "vääriä" vaikutteita ulkomaailmasta!!Putinin sana on laki
        ja muuta ei saa ajatellakaan kun sitä mitä Putin antaa luvan ajatella!
        Lienee olla mukava diktaattorin tassun alla!!

        Kyllö meillä on mukavaa vapaassa maailmassa!!

        Suomessa meillä on sananvapaus niin kauan kuin sanomme ”kyllä”.
        Demokratiaamme on kavennettu Mediapoolin toimesta. Poliittisia vastustajia maalitetaan ja demonisoidaan. NATOn jäsenyys ei kestä demokratiaa eikä sananvapautta.

        Meillä menee hienosti tässä uudessa sairaassa arvoyhteisössä. Jokainen on huomannut kuinka tuhomme lähenee. NATOn tarvitsee uhkakuvia oikeuttaakseen olemassaolonsa ja niitä uhkakuvia olemme toden teolla saaneet - saamme lukea joka päivä niitä Mediapoolin ohjaamasta valtamediasta.

        Suomi uppoaa ja sen olemme ansainneet. Tämä on jumalan tosi.


      • Anonyymi00156
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Mihin ei ole syytä??????? On syytä vihata Venäjää ja ennen kaikkea Putinia tuosta Ukrainan tuhoamisesta ja ihmiste tappamisesta! Ei tuollaista tyrannia voi missään nimessä arvostaa pätkääkään suuren ja mahtavan Venjän johtajana!

        Onneksi kuitenkin on niin, että Ukraina on pystynyt pitämään upeasti puolensa tuota roistomaista naapuriaan vastaan!

        Siellä osittain vallatuilla alueilla on vastarintaa venäläisile esittäneet tapettu!Sellainen tyranni Putinin joukko on! Ihmisiä listitään noin vain, kun ei heidän tahtoonsa tyydytä!
        Onko mielekästä pakottaa alueita omaan hallintaa, jos siellä asuva väestö ei hyväksy tuota roistomaista valtausyritystä!
        Aivan typerää touhua vaatia alueita, jossa ihmiset eivät hyväksy tunkeutujaa! Ei siitä hyvä seuraa.Ihmiset tulevat tekemäänm myyräntyötä noilla alueilla, sillä ei kantaväestä hyväksy tunkeutujaa!
        Olisi Venäjän hyvä luopua vaatimuksistaan! Noilla alueilla kansa vain turhaan kärsisi vieraan vallan alla!
        Typerää nyky aikana tehdä tuollaista roistomaista pakkovalloitusta! Sivistymätöntä touhua Putinilta!
        Eikö tuo Putinin maa koskaan viisastu, vaan aina säilyy alkukantaisena roistomaana, jolta naapurit ei saa rauhaa!?????

        Ei Venäjää kannata vihata. On siellä sellaisiakin johtajia ollut jotka ei aivopese kansaansa.
        Eikä se todellakaan mene kaikille läpi. Kun päästään Putinista niin pitää vain toivoa että seuraava keisari olisi järkimies. Mies koska naista tuskin saavat johtoon.


      • Anonyymi00168
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Jospa tuon vaahtoamisen sijasta selvittäisit itselle sodan syitä. Kun ymmärrät miksi sota syttyi niin ei tarvitsisi vaahdota täällä.
        Voit aloittaa Z.Brzezinskin muistelmateoksesta The great chessboard. Siinä kerrotaan USAn asettaneet pitkän ajan tavoitteekseen Ukrainan irrottamisen Venäjän etupiiristä koska sillä katsottiin heikennettävän Venäjää. Siitä pääset sitten mukavasti ja ymmärretttävästi CIAn operaatioihin Ukrainassa ja kahteen vallankaappaukseen 2004 ja 2014. Tärkeää on katsoa millaiset voimat nostettiin CIAn toimesta valtaan ja CIAn sekä NATOn rooleista vallankaappausten jälkeen.

        Stupp on CIA-satanisti... kellarissaan kuollut poliisi...jne?

        VAROKAA! NYT ON 19. huhtikuuta ALKANUT SATA NISTIEN SA ATANANPALVONTA AIKA. TARKKAILKAA SATA NISMIA!

        VAROKAA!!!! VAPPU ON SAATANAPALVONTA AIKAA !! 19. huhtikuuta ALKOI SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA. TARKKAILKAA SATANISMIA !!!!!!!!!!!!!

        TARKKAILKAA SATANISTEJA JA SATANISMIRIKOKSIA KAIKKIALLA NYT!!


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Jospa tuon vaahtoamisen sijasta selvittäisit itselle sodan syitä. Kun ymmärrät miksi sota syttyi niin ei tarvitsisi vaahdota täällä.
        Voit aloittaa Z.Brzezinskin muistelmateoksesta The great chessboard. Siinä kerrotaan USAn asettaneet pitkän ajan tavoitteekseen Ukrainan irrottamisen Venäjän etupiiristä koska sillä katsottiin heikennettävän Venäjää. Siitä pääset sitten mukavasti ja ymmärretttävästi CIAn operaatioihin Ukrainassa ja kahteen vallankaappaukseen 2004 ja 2014. Tärkeää on katsoa millaiset voimat nostettiin CIAn toimesta valtaan ja CIAn sekä NATOn rooleista vallankaappausten jälkeen.

        Ukrainalaiset halusivat itse irrota ja heidät on autettava pois maaorjuudesta. Lieköhän syynä huono kohtelu?


      • Anonyymi00192
        Anonyymi00168 kirjoitti:

        Stupp on CIA-satanisti... kellarissaan kuollut poliisi...jne?

        VAROKAA! NYT ON 19. huhtikuuta ALKANUT SATA NISTIEN SA ATANANPALVONTA AIKA. TARKKAILKAA SATA NISMIA!

        VAROKAA!!!! VAPPU ON SAATANAPALVONTA AIKAA !! 19. huhtikuuta ALKOI SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA. TARKKAILKAA SATANISMIA !!!!!!!!!!!!!

        TARKKAILKAA SATANISTEJA JA SATANISMIRIKOKSIA KAIKKIALLA NYT!!

        Ei semmoista ole olemassakaan kuin elokuvissa.


      • Anonyymi00202

        Vai ei ole syytä???? Tuo paska maa tuhoaa Ukrainaa ja vain sen vuoksi, kun Ukraina haluai liittyä Eurooppaan ja lisäksi turvallisuutensa vuoksi NATOON!

        Se on Ukrainan oikeus, mutta Putinille se ei kelvannut, vaan piti mennä tuhoamaan sukulaiskansansa maa tuusan nuuskaksi!! On aivan oikein, että koko Eurooppa auttaa Ukrainaa tuota roistomaista hyökkääjää vastaan!

        Kummallista kirjoittelua täällä, kun täällä tunnutaan hyväksyrtävän tyystin tuo Ukrainan tuho ka tuo Putinin joukkojen käytös noissa ukrainalaisissa alueissa, joita Putin tuntuu jo pitävän omanaan, vaikka ei ole vielä niitä saanut hallintaansa kokonaan!

        Niin oli Putin Suomeakin alistamassa "OMAA ETUPIIRIINSÄ", mutta meillä tuo huomattiin sentään viime vaiheessa! Putin olikin jo ehtinyt haalia Suomesta alueita etelästä pohjoiseen, joitten avulla oli aikomus alistaa Suomi "piiriinsä"!!
        Onneksi ehdimme NATOON ja Putin ei ehtinyt tulla alistamaan meitä! Ei se mitään helppoa olisi kyllä ollutkaan, mutta onneksi selvisimme melko vähällä!!

        IHANAA; OLEMME NATOSSA, turvassa!! Ukraina parka on tullut tuhotuksi Putinin roistomaisesta toimesta! Sieltä päin ei koskaan mitään hyvää seuraa!! Valitettavasti!!!


      • Anonyymi00204
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Venäjä on oikein hyvä maa ja tärkein naapurimme. Pidän venäläisistä. He ovat älykkäitä ja mukavia - siis vastakohtia Stupidolle ja Trumpille joita me persjalkaiset vähämieliset suomalaiset palvomme.

        Venäjä ei ole ollut pitkään aikaan mikään hyvä maa!! Siellä on roisto presidenrtti, joka haluaisi alistaa koko Euroopan valtaansa. mutta onneksi kaikki maat ovat NATOSSA!

        Siksipä Putin onkin Ukrainan kimpussa! Viimeinen maa, jota yrittää roistomaisesti alistaa!
        Taitaa ottaa Putinia luonnolle, kun Euroopassa ei kukaan oikein diggaa tuota diktaattoria, vaan kaikki haluavat eroon tuollaisesta maasta, jossa ei ole minkäänlaista vapautta!


      • Anonyymi00205
        Anonyymi00146 kirjoitti:

        Olipa typerä ja totuudenvastainen vuodatus.

        Oletko lainkaan tajunnut,mettä olemme nyt USAn etupiirissä. USAlla on toistakymmentä tukikohta-aluetta maassamme joita he hallitsevat suvereenisti eikä Suomella ole mitään sananvaltaa siihen mitä aseita USA niihin tuo. Jos USA sijoittaa Suomen maaperälle ydinaseita niin voimme vain seurata sivusta.

        Viktor Janukovits voitti yhdessä Alueiden puolueen kanssa voitti demokraattiset ja vapaat vaalit 2010. CIA masinoi toistamiseen Ukrainassa vallankaappauksen ja asetti valtaan hallituksen jonka kokoonpanon USA määritteli. Lisäksi USA tälläsi tälle hallitukselle neuvonantajiksi CIAn ja FBIn.

        Onko sinun vaikea tajuta jotain tästä?

        SE on juuri sitä varten, etteí Putin pysty saamaan jalansijaa maassamme! Diktaattoria emme maahamme halua!

        USA on sentään "vielä" vapaa maa!!En tiedä, mihin päättyy tuo TRUMPIN valtakausi!!
        Ongelmallinen se kuitenkin on, mutta me olemme itsenäinen maa, joten kävipä tuolle USA:lke Trumpin hallitessa miten hyvänsä, me pysyme itsenäisenä ja meillä on armeija kunnossa ja harjoutteleme tiuhaan kaikkien pohjoismaitten kanssa!!

        Joten ei meillä mitään hätää ole! Elämme onnellisessa SUOMESSA!
        ELÄKÖÖN UKRAINA!!! VOITTO UKRAINALLE!!!!!!


      • Anonyymi00206
        Anonyymi00147 kirjoitti:

        Suomessa meillä on sananvapaus niin kauan kuin sanomme ”kyllä”.
        Demokratiaamme on kavennettu Mediapoolin toimesta. Poliittisia vastustajia maalitetaan ja demonisoidaan. NATOn jäsenyys ei kestä demokratiaa eikä sananvapautta.

        Meillä menee hienosti tässä uudessa sairaassa arvoyhteisössä. Jokainen on huomannut kuinka tuhomme lähenee. NATOn tarvitsee uhkakuvia oikeuttaakseen olemassaolonsa ja niitä uhkakuvia olemme toden teolla saaneet - saamme lukea joka päivä niitä Mediapoolin ohjaamasta valtamediasta.

        Suomi uppoaa ja sen olemme ansainneet. Tämä on jumalan tosi.

        HÖPÖ, HÖPÖ!! Jos olimme ottaneet vastaanm Putinin "tarjouksen", Suomen hukkuminen olisi ollut varmemmin tosiasia!! Olemme itsenäinen maa ja kuulumme Euroopan Unioniin ja NATOON!!

        Turha on täällä haikailla Suomen luhistumista!! Olemme Eurooppalainen maa ja onnellisia suomalaisia!

        Joten pitäkää roistot ennustelumölyt mahoissanne!! Typerykset puhuvat puuta heinää!!
        Hulluja on monenlaisia, mutta onneksi noista hulluista ei tarvitse välittää!


      • Anonyymi00207
        Anonyymi00156 kirjoitti:

        Ei Venäjää kannata vihata. On siellä sellaisiakin johtajia ollut jotka ei aivopese kansaansa.
        Eikä se todellakaan mene kaikille läpi. Kun päästään Putinista niin pitää vain toivoa että seuraava keisari olisi järkimies. Mies koska naista tuskin saavat johtoon.

        Ikävä vaan on, että Venäjästä ei aivan pian tule oikeaa eurooppalaista valtiota! Niin kauan, kun siellä on Putin ja tuo nykyinen johto, ei Venäjä pysty eurooppalaistumaan!

        Diktaattori vallassa ei tiedä hyvää kansalle!!


      • Anonyymi00217
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Venäjä on oikein hyvä maa ja tärkein naapurimme. Pidän venäläisistä. He ovat älykkäitä ja mukavia - siis vastakohtia Stupidolle ja Trumpille joita me persjalkaiset vähämieliset suomalaiset palvomme.

        Venäjä on täysin paska sota kiimainen yhteiskunta maa joka Palvoo Imperialismia ja tärkein lisätä kaikki naapurivaltiot etupiiriinsä en pidä venäläisistä fasisteista He ovat sekopäisiä ja aivopestyjä täysin hulluja - siis hulluus ja aivopesukoneen tuloksia nähty myös Trumpille vain tärkeä tukea Ryssän laitonta sotaa vähämieliset Usa:n hallituksen porukka mitä me suomalaiset emme tule palvomaan-


      • Anonyymi00218
        Anonyymi00207 kirjoitti:

        Ikävä vaan on, että Venäjästä ei aivan pian tule oikeaa eurooppalaista valtiota! Niin kauan, kun siellä on Putin ja tuo nykyinen johto, ei Venäjä pysty eurooppalaistumaan!

        Diktaattori vallassa ei tiedä hyvää kansalle!!

        Ei tarvitsekaan tulla Eurooppalaista valtiota. Kyllä kansalla oma kulttuurinsa saa olla. Putini on vain hieman liian kiihkomielinen asian suhteen jonka voisi hoitaa toisin.


    • Anonyymi00003

      Putin ennen Ukrainaan hyökkäystä puuttui Suomen itemääräämisoikeuteen.

      • Anonyymi00004

        No sitten kerrot miten? Ihan pelkkänä korvana ollaan ......


      • Anonyymi00005

        Putin ennen ukrainaan hyökkäystä, tähän helppo , nopea kommentti, älä puhu paskaa.


      • Anonyymi00007

        Miten puuttui?


      • Anonyymi00008

        Taisi olla tekoälyllä tehty kommentti?


      • Anonyymi00010

      • Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        No sitten kerrot miten? Ihan pelkkänä korvana ollaan ......

        Putinhan esitti länsimaisille naapurivaltioilleen ukaasin että niiden pitää alistua Venäjän määräysvaltaan, tai...

        Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov lähetti lännelle kirjeen 1. helmikuuta 2022. Se lähetettiin kaikille Euroopan turvallisuus- ja yhteistyö- järjestön Etyjin jäsenmaille erikseen ja jokaiselta vaadittiin erikseen oma vastaus.

        Kirjeessa käytännössä vaadittiin Venäjän naapurimaita hyväksymään asemansa osana Venäjän etupiiriä. Mikä tarkoittaa että niillä ei ole itsemääräämisoikeutta, vaan Venäjä päättää niiden turvallisuusasioista.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Putinhan esitti länsimaisille naapurivaltioilleen ukaasin että niiden pitää alistua Venäjän määräysvaltaan, tai...

        Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov lähetti lännelle kirjeen 1. helmikuuta 2022. Se lähetettiin kaikille Euroopan turvallisuus- ja yhteistyö- järjestön Etyjin jäsenmaille erikseen ja jokaiselta vaadittiin erikseen oma vastaus.

        Kirjeessa käytännössä vaadittiin Venäjän naapurimaita hyväksymään asemansa osana Venäjän etupiiriä. Mikä tarkoittaa että niillä ei ole itsemääräämisoikeutta, vaan Venäjä päättää niiden turvallisuusasioista.

        Ainoa uhoaja oli taaskin Venäjä, joka uhosi länsimaisille naapurimailleen että niiden pitää alistua Venäjän tahtoon. Koska ne eivät tietenkään alistuneet minkäänlaisiksi Valko-Venäjän kaltaisiksi alusmaiksi, raivostui Putin, aloitti hyökkäyssodan (no olisi aloittanut joka tapauksessa, eihän sitä turhaan pitkään valmisteltu) ja nimesi kaikki länteen kuuluvat naapurimaat vihollismaiksi.


      • Anonyymi00024

        Just joo.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ainoa uhoaja oli taaskin Venäjä, joka uhosi länsimaisille naapurimailleen että niiden pitää alistua Venäjän tahtoon. Koska ne eivät tietenkään alistuneet minkäänlaisiksi Valko-Venäjän kaltaisiksi alusmaiksi, raivostui Putin, aloitti hyökkäyssodan (no olisi aloittanut joka tapauksessa, eihän sitä turhaan pitkään valmisteltu) ja nimesi kaikki länteen kuuluvat naapurimaat vihollismaiksi.

        Putin ja Lavrot tiesivät oikein hyvin että länsimaat eivät missään tapauksessa suostu Venäjän järjetömiin ja kohtuuttomiin vaatimuksiin. Se oli tarkoituskin.

        Koko vaatimus oli vain Venäjän taktiikkaa, jolla yritettiin saada länsi näyttämään syylliseltä kun se ei suostunut ja oikeuttamaan jo päätetty hyökkäyssota Ukrainaan.

        Tätä samaa kepulikonstia Venäjä on käyttänyt myös "rauhanneuvotteluissa" Ukrainan kanssa. Esittää mahdottomia vaatimuksia joista tietää Ukrainan kieltäytyvän, jotta voisi väittää ettei Ukraina muka halua rauhaa ja Venäjä voisi jatkaa sota. Koska Venäjä haluaa jatkaa sotaa, ei se mitään rauhaa halua vaan Ukrainan tuhoamista.

        Tämä sontaryzzien taktiikka ei uppoa keneenkään täysjärkiseen, mutta valitettavasti se uppoaa kyllä oransin idiootin kaltaisiin typeryyksiin.


      • Anonyymi00031

      • Anonyymi00038
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mikä vika neuvottelemisessa?

        Kysy putinilta, kun mieluummin valitsi yli miljoonan kansalaisensa murskaamisen.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mikä vika neuvottelemisessa?

        Valtioiden itsemääräämisoikeudesta ja oikeudesta liittoutua tai olla liittoutumatta ei voi neuvotella. Se vika.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mikä vika neuvottelemisessa?

        Edellä se on juuri kerrottu mikä vika on Venäjän "neuvottelemisessa".

        Uhkavaatimukset eivät ole mitään neuvottelemista.


      • Anonyymi00052

        Kyllä ja niinpä yritti hankkimiensa maa-alueitten avulla pakottaa Suomen "OMAAN ETUPIIRINSÄ"! Roistomainen ja katala TEMPPU!!

        Ihmetellä täytyy tuota Putinin hinkua päästä naapurimaihin käsiksi! Pitäisi oman kansansa tyytyväisenä ja jättäisi naapurinsa rauhaan!
        Nytkin venäläiset ovat kiusaantuneita, kun kaikki yhteyden ovat omassa maassa poikki ja ulkomaihin myös! Elävät koko Venään kansa kuin siat säkissä!!


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ainoa uhoaja oli taaskin Venäjä, joka uhosi länsimaisille naapurimailleen että niiden pitää alistua Venäjän tahtoon. Koska ne eivät tietenkään alistuneet minkäänlaisiksi Valko-Venäjän kaltaisiksi alusmaiksi, raivostui Putin, aloitti hyökkäyssodan (no olisi aloittanut joka tapauksessa, eihän sitä turhaan pitkään valmisteltu) ja nimesi kaikki länteen kuuluvat naapurimaat vihollismaiksi.

        Venäjä vaati neuvotteluja, mutta länsimaiden diplomatia oli vaikenemista. Länsi ei edes halunnut vastata Venäjän ehdotukseen.

        Länsi halusi sodan ja sai sen. Olihan Minskin sopimuksilla vain ostettu aikaan Merkelin ja Hollanden mukaan.

        AI Hollandenin käsitys Minskin sopimuksesta

        Vuonna 2022 Hollande totesi, että sopimukset antoivat Ukrainalle arvokasta aikaa vahvistaa armeijaansa, mikä on herättänyt laajaa keskustelua sopimusten todellisista tarkoitusperistä.

        Angela Merkelin käsitys Minskin sopimuksista AIn mukaan

        "Ajan ostaminen" Ukrainalle
        Vuoden 2022 lopulla antamassaan Die Zeit -lehden haastattelussa Merkel esitti näkemyksen, joka herätti suurta kansainvälistä huomiota:
        Tarkoituksellinen viivytys: Merkel totesi, että vuoden 2014 sopimus oli yritys antaa Ukrainalle aikaa vahvistua.
        Sotilaallinen varustautuminen: Hän arvioi, että Ukraina käytti tämän ajan tehokkaasti ja on nyt sotilaallisesti huomattavasti vahvempi kuin vuosina 2014–2015.


        Venäjän reaktio: Vladimir Putin ilmaisi pettymyksensä Merkelin lausuntoon ja tulkitsi sen merkiksi siitä, ettei lännellä ollut aitoa halua rauhaan


      • Anonyymi00062

        Eu tekee sitä Kokoajan!!!!


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tässäpä sulle korvatillikka.

        "Putin totesi joulukuun 2021 lausunnossaan Venäjän haluavan neuvotella Yhdysvaltojen ja sen liittolaisten kanssa tarkoista sopimuksista, joilla Naton laajeneminen itään pysäytettäisiin"

        https://www.verkkouutiset.fi/a/nailla-sanoilla-vladimir-putin-yritti-kieltaa-naton-suomelta-joulukuussa-2021/#e4d9a691

        Nato on uhka Venäjälle. Natohan on luotu Venäjää vastaan. Natojoukot harjottelee sotimista Venäjää vastaan.

        Naton laajentumisella, on tarkoitus uhkailla, ja lopulta sotia Venäjää vastaan. Toiveena voitto. Ja nythän eurooppa on aseineen jo sodassa ukrainassa. Eurooppa antaa aseet, ukrainan käyttöön. Sehän on jo, kuin itse sotisi.


      • Anonyymi00066
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Valtioiden itsemääräämisoikeudesta ja oikeudesta liittoutua tai olla liittoutumatta ei voi neuvotella. Se vika.

        Suomalaiset ei saneet päättää, vaikka luvattiin niin. Nolot petturit!!!


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Putinhan esitti länsimaisille naapurivaltioilleen ukaasin että niiden pitää alistua Venäjän määräysvaltaan, tai...

        Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov lähetti lännelle kirjeen 1. helmikuuta 2022. Se lähetettiin kaikille Euroopan turvallisuus- ja yhteistyö- järjestön Etyjin jäsenmaille erikseen ja jokaiselta vaadittiin erikseen oma vastaus.

        Kirjeessa käytännössä vaadittiin Venäjän naapurimaita hyväksymään asemansa osana Venäjän etupiiriä. Mikä tarkoittaa että niillä ei ole itsemääräämisoikeutta, vaan Venäjä päättää niiden turvallisuusasioista.

        Kirjeessa käytännössä vaadittiin Venäjän naapurimaita hyväksymään asemansa osana Venäjän etupiiriä. Mikä tarkoittaa että niillä ei ole itsemääräämisoikeutta, vaan Venäjä päättää niiden turvallisuusasioista.

        Venäjän tarinat voi jättää omaan arvoonsa-


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ainoa uhoaja oli taaskin Venäjä, joka uhosi länsimaisille naapurimailleen että niiden pitää alistua Venäjän tahtoon. Koska ne eivät tietenkään alistuneet minkäänlaisiksi Valko-Venäjän kaltaisiksi alusmaiksi, raivostui Putin, aloitti hyökkäyssodan (no olisi aloittanut joka tapauksessa, eihän sitä turhaan pitkään valmisteltu) ja nimesi kaikki länteen kuuluvat naapurimaat vihollismaiksi.

        Ainoa uhoaja oli taaskin Venäjä, joka uhosi länsimaisille naapurimailleen että niiden pitää alistua Venäjän tahtoon. Koska ne eivät tietenkään alistuneet minkäänlaisiksi Valko-Venäjän kaltaisiksi alusmaiksi, raivostui Putin, aloitti hyökkäyssodan (no olisi aloittanut joka tapauksessa, eihän sitä turhaan pitkään valmisteltu) ja nimesi kaikki länteen kuuluvat naapurimaat vihollismaiksi.

        Näin ollen onko Venäjän "Johtaja tervepäinen" Pistää miettimään?


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Putin ja Lavrot tiesivät oikein hyvin että länsimaat eivät missään tapauksessa suostu Venäjän järjetömiin ja kohtuuttomiin vaatimuksiin. Se oli tarkoituskin.

        Koko vaatimus oli vain Venäjän taktiikkaa, jolla yritettiin saada länsi näyttämään syylliseltä kun se ei suostunut ja oikeuttamaan jo päätetty hyökkäyssota Ukrainaan.

        Tätä samaa kepulikonstia Venäjä on käyttänyt myös "rauhanneuvotteluissa" Ukrainan kanssa. Esittää mahdottomia vaatimuksia joista tietää Ukrainan kieltäytyvän, jotta voisi väittää ettei Ukraina muka halua rauhaa ja Venäjä voisi jatkaa sota. Koska Venäjä haluaa jatkaa sotaa, ei se mitään rauhaa halua vaan Ukrainan tuhoamista.

        Tämä sontaryzzien taktiikka ei uppoa keneenkään täysjärkiseen, mutta valitettavasti se uppoaa kyllä oransin idiootin kaltaisiin typeryyksiin.

        Putin ja Lavrot tiesivät oikein hyvin että länsimaat eivät missään tapauksessa suostu Venäjän järjetömiin ja kohtuuttomiin vaatimuksiin. Se oli tarkoituskin.

        Koko vaatimus oli vain Venäjän taktiikkaa, jolla yritettiin saada länsi näyttämään syylliseltä kun se ei suostunut ja oikeuttamaan jo päätetty hyökkäyssota Ukrainaan.

        Tätä samaa kepulikonstia Venäjä on käyttänyt myös "rauhanneuvotteluissa" Ukrainan kanssa. Esittää mahdottomia vaatimuksia joista tietää Ukrainan kieltäytyvän, jotta voisi väittää ettei Ukraina muka halua rauhaa ja Venäjä voisi jatkaa sota. Koska Venäjä haluaa jatkaa sotaa, ei se mitään rauhaa halua vaan Ukrainan tuhoamista.

        Tämä sontaryzzien taktiikka ei uppoa keneenkään täysjärkiseen, mutta valitettavasti se uppoaa kyllä oransin idiootin kaltaisiin typeryyksiin.

        NÄIN ON TOSIASIAT- En väitä vastaan! VAIN Voin sanoa-PUTIN ON HULLU PSYKOPAATTI- Patologinen Valehtelija!


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mikä vika neuvottelemisessa?

        Mikä vika neuvottelemisessa?

        Sitten vasta neuvotellaan kun hyökkääjältä kysytään laillista oikeutta hyökätä Ukrainaan-

        Ei mitään hätää Ukraina taistelee loppuun asti "mitäkö tarkoitan loppuun asti"

        VENÄJÄ ROMAHTAA TÄMÄN VUODEN LOPPUUN MENNESSÄ-

        Kiina sai osansa Venäjän laittoman sodan tukemisesta Euroopan Unioni asetti kiinalle pakotteita....Xi Jin-pingviini oli raivon partaalla sitä sait sinäkin osaksi tukea Fasismia-


      • Anonyymi00081
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Valtioiden itsemääräämisoikeudesta ja oikeudesta liittoutua tai olla liittoutumatta ei voi neuvotella. Se vika.

        Valtioiden itsemääräämisoikeudesta ja oikeudesta liittoutua tai olla liittoutumatta ei voi neuvotella. Se vika.


        Ainoa syy on Yhdysvaltojen By Trumpin tehtävä estää Ukrainan voitto- SE TAPAHTUU KUITENKIN- Sanoi Mac Happy-Meal-Deal -sekopää mitä tahansa-

        YHDYSVALLAT MENETTÄNYT MAINEENSA TÄYSIN-


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Edellä se on juuri kerrottu mikä vika on Venäjän "neuvottelemisessa".

        Uhkavaatimukset eivät ole mitään neuvottelemista.

        Edellä se on juuri kerrottu mikä vika on Venäjän "neuvottelemisessa".

        Uhkavaatimukset eivät ole mitään neuvottelemista.


        Ei ole....EI- Uhkavaatimuksiin ei suostuta odotetaan ensin Trumpin lähtöä...tai sitä ennen Venäjän talouden romahtamista- SE ON VÄISTÄTÄTÖN- Kukaan ei pelasta Venäjää on jo nyt lopun alkua-


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Venäjä vaati neuvotteluja, mutta länsimaiden diplomatia oli vaikenemista. Länsi ei edes halunnut vastata Venäjän ehdotukseen.

        Länsi halusi sodan ja sai sen. Olihan Minskin sopimuksilla vain ostettu aikaan Merkelin ja Hollanden mukaan.

        AI Hollandenin käsitys Minskin sopimuksesta

        Vuonna 2022 Hollande totesi, että sopimukset antoivat Ukrainalle arvokasta aikaa vahvistaa armeijaansa, mikä on herättänyt laajaa keskustelua sopimusten todellisista tarkoitusperistä.

        Angela Merkelin käsitys Minskin sopimuksista AIn mukaan

        "Ajan ostaminen" Ukrainalle
        Vuoden 2022 lopulla antamassaan Die Zeit -lehden haastattelussa Merkel esitti näkemyksen, joka herätti suurta kansainvälistä huomiota:
        Tarkoituksellinen viivytys: Merkel totesi, että vuoden 2014 sopimus oli yritys antaa Ukrainalle aikaa vahvistua.
        Sotilaallinen varustautuminen: Hän arvioi, että Ukraina käytti tämän ajan tehokkaasti ja on nyt sotilaallisesti huomattavasti vahvempi kuin vuosina 2014–2015.


        Venäjän reaktio: Vladimir Putin ilmaisi pettymyksensä Merkelin lausuntoon ja tulkitsi sen merkiksi siitä, ettei lännellä ollut aitoa halua rauhaan

        Venäjän reaktio: Vladimir Putin ilmaisi pettymyksensä Merkelin lausuntoon ja tulkitsi sen merkiksi siitä, ettei lännellä ollut aitoa halua rauhaan


        Totta puhut koko Maailma tietää mihin Putin pyrkii-

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Imperialismi

        Niinkö Putin kertoi-👍😂👌 Eurooppa estää Venäjän sota-kiimaa on totta-

        MIHINKÄÄN SOPIMUKSIIN EI UKRAINA SUOSTU- Putin patologinen valehtelija- Antoi Ukrainalle turvatakuut -myös USA- Miten kävi?

        Jos Venäjä myöntää virheensä ja vetäytyy Ukrainasta sen jälkeen voidaan neuvotella-
        lopulta neuvottelee ja maksaa sotakorvaukset-UKRAINALLE-


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Suomalaiset ei saneet päättää, vaikka luvattiin niin. Nolot petturit!!!

        Nato on Suomen vuosisadan moka.
        Vaihdoimme hyvinvointivaltion Nato-jäsenyyteen.
        Se on mielestäni helevetin huono diili.

        Se joka ei ole vielä samaa mieltä tulee muuttamaan mielipiteensä ihan omasta oivalluksesta. Prosessia nopeuttaa suuresti jos jättää seuraamatta Mediapoolin propagandaa jonka tarkoitus on vain pitkittää ja vaikeuttaa tähän johtopäätökseen pääsemistä.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Nato on uhka Venäjälle. Natohan on luotu Venäjää vastaan. Natojoukot harjottelee sotimista Venäjää vastaan.

        Naton laajentumisella, on tarkoitus uhkailla, ja lopulta sotia Venäjää vastaan. Toiveena voitto. Ja nythän eurooppa on aseineen jo sodassa ukrainassa. Eurooppa antaa aseet, ukrainan käyttöön. Sehän on jo, kuin itse sotisi.

        Nato on uhka Venäjälle. Natohan on luotu Venäjää vastaan. Natojoukot harjottelee sotimista Venäjää vastaan. -OLET HULLU SEKOPÄÄ-

        Naton laajentumisella, on tarkoitus uhkailla, ja lopulta sotia Venäjää vastaan. Toiveena voitto. Ja nythän eurooppa on aseineen jo sodassa ukrainassa. Eurooppa antaa aseet, ukrainan käyttöön. Sehän on jo, kuin itse sotisi. OLET JÄRKESI MENETTÄNYT-

        RYSSÄN TROLLI- Minä kerron totuuden -VENÄJÄ ROMAHTAA- Postauksesi ei auta pätkääkään! mitä meinasit postailla venäjän tappion jälkeen-?


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Putin ennen ukrainaan hyökkäystä, tähän helppo , nopea kommentti, älä puhu paskaa.

        Olihan tuo selvä esimerkki Putinin aikeista Suomessakin, Alueita oli hankittu vaivihkaa etelästä pohjoiseen! Onpa jo valmiinakin yksi täydellinen asema venäläisten asettua Suomeen pitämään kansaa komennossaan! ONNEKSI Suomi huomasi tuon Putinin suunnitelman noitten alueitten myötä etelästä pohjoiseen! Pohjoisessakin on jo helikoptreikenttä valmiina, jotta olisi ollut yksinkertaista Suomi alistaa "PUTININ OMAAN VALTAPIIRIIN"

        Kuten huomaatte, Putiniin ei ole luottamista ystävänä! Miettii konnankoukkuja koko ajan, vaikka ystävyyttä on osoitttavinaan! Se olemme oppineet täällä SUOMESSA!!


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Nato on uhka Venäjälle. Natohan on luotu Venäjää vastaan. Natojoukot harjottelee sotimista Venäjää vastaan.

        Naton laajentumisella, on tarkoitus uhkailla, ja lopulta sotia Venäjää vastaan. Toiveena voitto. Ja nythän eurooppa on aseineen jo sodassa ukrainassa. Eurooppa antaa aseet, ukrainan käyttöön. Sehän on jo, kuin itse sotisi.

        Nato on rauhaomainen liitto! Nato ei hyökkäö, mutta pouolustaa jäsenmaitaan hyökjääjää vastaan!

        Siksipä Eurooppalaiset eivät menneet Trumpin avuksi Irakiin, koska Trump edusti hyökkääjää ja Nato on puolustusliitto. Siis Venäjän on turha pelätä NATO-maita, sillä Natomaat eivät hyökkää, kun vain Putinin joukot pysyvät oman maansa sisällä eivätkä yritä vahingoittaa NATO-maita!


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Suomalaiset ei saneet päättää, vaikka luvattiin niin. Nolot petturit!!!

        Suomessa oltiin yksimielisiä NATOON liittymisestä enkä ihmettele ollenkaan, kun tuollainen Putinin valtakunta on rajanaapuri! Miksi Putin alkoi suunnitella Suomen alistamista "OMAAN PIIRIINSÄ???? siinä syy, miksi SUOMI on NATOSSA! Syyttäköön itseään! Oli liian innokas ahdistelemaan SUOMEA!

        Turvallisuus ennen kaikkea!


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Nato on Suomen vuosisadan moka.
        Vaihdoimme hyvinvointivaltion Nato-jäsenyyteen.
        Se on mielestäni helevetin huono diili.

        Se joka ei ole vielä samaa mieltä tulee muuttamaan mielipiteensä ihan omasta oivalluksesta. Prosessia nopeuttaa suuresti jos jättää seuraamatta Mediapoolin propagandaa jonka tarkoitus on vain pitkittää ja vaikeuttaa tähän johtopäätökseen pääsemistä.

        Puhut täyttä lööperiä! Nato on turva Suomelle! Olisiko pitänyt odottaa Putinin sotaa maassamme, sillä Putinin suuri halu oli SUOMI alistaa "ETUPIIRIINSÄ"!! Suomi ei suostu minkään maan etupiiriin, turha yrittääkään! Kuulumme Eurooppaan ja NATOON ja se on turva Suomelle!

        Venakkojen on aivan turha syyttää Suomea Natoon liittymiestä! Olemme onnellisua natoalisia!!


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Nato on rauhaomainen liitto! Nato ei hyökkäö, mutta pouolustaa jäsenmaitaan hyökjääjää vastaan!

        Siksipä Eurooppalaiset eivät menneet Trumpin avuksi Irakiin, koska Trump edusti hyökkääjää ja Nato on puolustusliitto. Siis Venäjän on turha pelätä NATO-maita, sillä Natomaat eivät hyökkää, kun vain Putinin joukot pysyvät oman maansa sisällä eivätkä yritä vahingoittaa NATO-maita!

        Nato ei ole puolustusliitto.
        Mitä se puolusti Afganistanissa, Irakissa ja Libyassa? USAn kansallista etua.
        Euroopan tehtävä oli kantaa vastuuta, vastaanottaa miljoonia pakolaisia ja terroristeja. EUhun veronmaksajille tuli tästä 2000 miljardin kulut.

        EUn poliittinen johto älysi tyhmyytensä ja tekivät kaikessa hiljaisuudessa päätöksen olla tukematta NATOn isännän mielipuolista puuhastelua joka on jatkunut edelleen.

        Nato on aivokuollut ja sen aggressiivisen roolin otti EU joka on ollut kuin perseeseen ammuttu karhu kun USA romutti EUn kilpailukyvyn lähes täysin.

        Uskon, että EUssa aletaan tajuamaan NATOn ja USAn olevan EUn etujen vastaisesti toimivia. Nato on toiminut todistetusti vastoin EUn etuja eikä EU ole voinut tehdä mitään koska niille EUn jäsenille jotka ovat NATOn jäseniä USA on suurempi auktoriteetti kuin oma talousliitto EU.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Nato on Suomen vuosisadan moka.
        Vaihdoimme hyvinvointivaltion Nato-jäsenyyteen.
        Se on mielestäni helevetin huono diili.

        Se joka ei ole vielä samaa mieltä tulee muuttamaan mielipiteensä ihan omasta oivalluksesta. Prosessia nopeuttaa suuresti jos jättää seuraamatta Mediapoolin propagandaa jonka tarkoitus on vain pitkittää ja vaikeuttaa tähän johtopäätökseen pääsemistä.

        Juuri kukaan ei tajua iänikuisesta mediapoolihöpinästäsi mitään, ellet pikkuhiljaa ala selittää järkeenkäyvästi että miksi huoltovarmuusorganisaatio on suuri saatana.


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00114 kirjoitti:

        Puhut täyttä lööperiä! Nato on turva Suomelle! Olisiko pitänyt odottaa Putinin sotaa maassamme, sillä Putinin suuri halu oli SUOMI alistaa "ETUPIIRIINSÄ"!! Suomi ei suostu minkään maan etupiiriin, turha yrittääkään! Kuulumme Eurooppaan ja NATOON ja se on turva Suomelle!

        Venakkojen on aivan turha syyttää Suomea Natoon liittymiestä! Olemme onnellisua natoalisia!!

        'liittymiestä! Olemme onnellisua natoalisia!!'

        Olet oikealla asialla, mutta koeta keskittyä.


      • Anonyymi00148

        Niin mitenkä?


      • Anonyymi00149
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        Juuri kukaan ei tajua iänikuisesta mediapoolihöpinästäsi mitään, ellet pikkuhiljaa ala selittää järkeenkäyvästi että miksi huoltovarmuusorganisaatio on suuri saatana.

        Et siis pysty ymmärtämään sitä, että HVKn perustaman Mediapoolin tehtävä on harmonisoida maamme tiedonvälitystä ja tehdä Suomesta yhden ”totuuden” maa?
        Miksi Mediapoolin kontrolloima valtamedia harjoittaa poliittisten vastustajien maalittamista ja demonisointia? Sellainen ei kuulu demokratiaan. Suomessa ei ole sananvapautta. Mediapooli on ohjeistanut valtamediaa olemaan tekemättä juttuja/haastatteluja tahoilta jotka eivät jaa kritiikittä nykyistä umpityperää agendaa. Oppositio hiljennetään. Natosta ei saa esittää valtamedian alustoilla minkäänlaista kritiikkiä kuten ei myöskään ukronatsien tukemisesta. Tuemme ukronatseja miljardeilla ja rahoittaksemme tätä typeryyttä tuhoamme omaa hyvinvointi-Suomea.


      • Anonyymi00189
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Putin ja Lavrot tiesivät oikein hyvin että länsimaat eivät missään tapauksessa suostu Venäjän järjetömiin ja kohtuuttomiin vaatimuksiin. Se oli tarkoituskin.

        Koko vaatimus oli vain Venäjän taktiikkaa, jolla yritettiin saada länsi näyttämään syylliseltä kun se ei suostunut ja oikeuttamaan jo päätetty hyökkäyssota Ukrainaan.

        Tätä samaa kepulikonstia Venäjä on käyttänyt myös "rauhanneuvotteluissa" Ukrainan kanssa. Esittää mahdottomia vaatimuksia joista tietää Ukrainan kieltäytyvän, jotta voisi väittää ettei Ukraina muka halua rauhaa ja Venäjä voisi jatkaa sota. Koska Venäjä haluaa jatkaa sotaa, ei se mitään rauhaa halua vaan Ukrainan tuhoamista.

        Tämä sontaryzzien taktiikka ei uppoa keneenkään täysjärkiseen, mutta valitettavasti se uppoaa kyllä oransin idiootin kaltaisiin typeryyksiin.

        Kyllä, juuri näin. Vähän samoin kuin esim. Talvisodan alla 1939 Neuvostoliiton esittämät alueluovuotusvaatimukset Suomelle. Baltian ja Puolanhan se oli jo tuossa vaiheessa hotkaissut ja tähän kiinnitettiin huomiota myös Suomessa.


      • Anonyymi00193
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Kirjeessa käytännössä vaadittiin Venäjän naapurimaita hyväksymään asemansa osana Venäjän etupiiriä. Mikä tarkoittaa että niillä ei ole itsemääräämisoikeutta, vaan Venäjä päättää niiden turvallisuusasioista.

        Venäjän tarinat voi jättää omaan arvoonsa-

        Se herra ei aio ikinä "neuvotella" asioista, eikä tästä voida neuvotellakaan, koko maan ryöstäminen ja tuhoaminen on rikos, joita länsi antoi NL:n tehdä muttei enää Venäjän, joka on hajonnut. Ja jonka päämiestä ei ole oikeilla vaaleilla valittu. Eivät venäläiset halunneet sotaa. NL-Venäjä hajosi silkkaa pahuuttaan. Nyt ihmiset pidetään hiljaa pelottelemalla, kauankohan onnistuu?


      • Anonyymi00200
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Suomalaiset ei saneet päättää, vaikka luvattiin niin. Nolot petturit!!!

        Mitä jankutat, mehän päätimme ja harvinaisen yksimielisesti. Meillä saa sanoa, jos ollaan eri mieltä. Ei kuulunut mitään.


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00149 kirjoitti:

        Et siis pysty ymmärtämään sitä, että HVKn perustaman Mediapoolin tehtävä on harmonisoida maamme tiedonvälitystä ja tehdä Suomesta yhden ”totuuden” maa?
        Miksi Mediapoolin kontrolloima valtamedia harjoittaa poliittisten vastustajien maalittamista ja demonisointia? Sellainen ei kuulu demokratiaan. Suomessa ei ole sananvapautta. Mediapooli on ohjeistanut valtamediaa olemaan tekemättä juttuja/haastatteluja tahoilta jotka eivät jaa kritiikittä nykyistä umpityperää agendaa. Oppositio hiljennetään. Natosta ei saa esittää valtamedian alustoilla minkäänlaista kritiikkiä kuten ei myöskään ukronatsien tukemisesta. Tuemme ukronatseja miljardeilla ja rahoittaksemme tätä typeryyttä tuhoamme omaa hyvinvointi-Suomea.

        Milloin on ollut asialla Nato, milloin USA? Eiköhän töppäykset ole menneet presidenttien piikkiin, kun Nato on puolustusliitto:

        AI-yhteenveto

        Kosovon sota (1999): Nato teki ilmaiskuja Jugoslaviaan ilman YK:n turvallisuusneuvoston suoraa valtuutusta.Afganistan (2001–2021): Yhdysvaltain hyökättyä Afganistaniin lokakuussa 2001, Nato otti myöhemmin johtovastuun kansainvälisistä joukoista.Libya (2011): Nato johti kansainvälistä interventiota YK:n valtuutuksella.

        Yhdysvaltain (USA) sotilaalliset hyökkäykset ja operaatiot:Yhdysvallat on osallistunut huomattavasti useampiin sotilaallisiin konflikteihin sekä Naton puitteissa että itsenäisesti. Keskeisiä sotia ja interventioita ovat olleet:
        Kylmä sota: Korean sota (1950–1953) ja Vietnamin sota (1955–1975).Persianlahden sota (1990–1991): Operaatio Desert Storm.Afganistan (2001–2021): Hyökkäys syyskuun 11. päivän iskujen jälkeen.Irakin sota (2003–2011): Hyökkäys Irakia vastaan ilman YK:n mandaattia.Libyan interventio (2011): Yhdysvallat aluksi ja myöhemmin Naton mukana.


      • Anonyymi00208
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        No sitten kerrot miten? Ihan pelkkänä korvana ollaan ......

        MM:ssa siten, että Putin oli määräämässä jo pohjoismaitten vapaata liittymistä NATOON!
        Hänen mielestään se olisi pitänyt estää, siis Suomen ja Ruotsin liittyminen NATOON!

        Halusi, että hänellä itsellään olisi säilynyt oikeus hyökätä Suomeen suunnitelmiensa mukaan!

        Sitäpä emme jäöneet odottamaan!! Ollemme siis turvassa, NATOSSA!!


      • Anonyymi00210
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Putinhan esitti länsimaisille naapurivaltioilleen ukaasin että niiden pitää alistua Venäjän määräysvaltaan, tai...

        Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov lähetti lännelle kirjeen 1. helmikuuta 2022. Se lähetettiin kaikille Euroopan turvallisuus- ja yhteistyö- järjestön Etyjin jäsenmaille erikseen ja jokaiselta vaadittiin erikseen oma vastaus.

        Kirjeessa käytännössä vaadittiin Venäjän naapurimaita hyväksymään asemansa osana Venäjän etupiiriä. Mikä tarkoittaa että niillä ei ole itsemääräämisoikeutta, vaan Venäjä päättää niiden turvallisuusasioista.

        Melko hullunkurista, että yksi suurvalta tulee antamaan määräyksiä toisille euroopalaisile valtioillle, mitä ne saa tehdä!!

        Ei taida tuo Lavrovkaan olla aivan viisas enää ja Putinista en ole varma ollut enää vuosiin, toimiiko hänen ajatusmaailmansa oikein kunnolla! Kauhea vallanhimo on koko Venäjän johdolla! Sairaaloista nykyaikana!! Hoitaisivat oman maansa asiat kuntoon, niin kansakin olisi tyytyväinen!!


      • Anonyymi00211
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Nato on uhka Venäjälle. Natohan on luotu Venäjää vastaan. Natojoukot harjottelee sotimista Venäjää vastaan.

        Naton laajentumisella, on tarkoitus uhkailla, ja lopulta sotia Venäjää vastaan. Toiveena voitto. Ja nythän eurooppa on aseineen jo sodassa ukrainassa. Eurooppa antaa aseet, ukrainan käyttöön. Sehän on jo, kuin itse sotisi.

        Venäjä on ollut uhka koo Euroopalle!!! Siksi kaikki Euroooan maat ovat NATOSSA ja NATO oin puolustusliitto ja juuri sen vuoksi kaikki Euroooan maat ivat NATOSSA, kun uskivat olevansa turvassa Venäjän aggressioilta!

        Venäjä on ollut se maa, joka on ollut uhka kaikille Euroopan maille! Kun viimein pääsivät irti Neuvostoliitosta, kiireenvilkjaa kaikki liittyivät NATOON, siis suojaan Venäjältä!

        Turha puhua Naton hyökkäyksestä!! Jos Venäjä pysyy rauhassa rajojensa takana, Natosta ei tule olemaan haittaa, mutta jos Putin mielii taas tulla naapurimaihin tuhotöihin, Nato tulee auttamaan NATOMAATA!! Se on NATON tarkoitus ja se siinä Putinia harmittaakin!
        Ei pääse rauhassa tuollaisiin konnantöihin kuin Ukrainaan on aiheuttanut ja yhä jatkaa vain!

        Onneksi UKRAINA on löytänyt tavan vastaiskuihin! LYKKYÄ TYKÖ UKRAINA!!!


      • Anonyymi00212
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Suomalaiset ei saneet päättää, vaikka luvattiin niin. Nolot petturit!!!

        Suomalaiset olivat yksituumaisia liittymisestä NATOON ja se tuntuu venäläisiä kismittävän!

        Syyttäkää tuota konnamaista valtiotanne, johon naapurimaat eivät voi luottaa, vaan tarvitsevat lisäturvaa!

        Nyt olemme turvassa Putinin aggressioita vastaan!! Turha venäläisten on kiukutella! Syyttäkää tuota oman maanne hallintoa, johon yksikään euroopppalainen ei ole voinut luottaa, joten kaikki ovat turvassa NATO-maana!!!


      • Anonyymi00213
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Valtioiden itsemääräämisoikeudesta ja oikeudesta liittoutua tai olla liittoutumatta ei voi neuvotella. Se vika.


        Ainoa syy on Yhdysvaltojen By Trumpin tehtävä estää Ukrainan voitto- SE TAPAHTUU KUITENKIN- Sanoi Mac Happy-Meal-Deal -sekopää mitä tahansa-

        YHDYSVALLAT MENETTÄNYT MAINEENSA TÄYSIN-

        Niin on myös Venäjä ja Putin ja Lavrov menettäneet maineensa täysin! Pelkkiä tyranneja sieltä löytyy!!


      • Anonyymi00215
        Anonyymi00139 kirjoitti:

        Nato ei ole puolustusliitto.
        Mitä se puolusti Afganistanissa, Irakissa ja Libyassa? USAn kansallista etua.
        Euroopan tehtävä oli kantaa vastuuta, vastaanottaa miljoonia pakolaisia ja terroristeja. EUhun veronmaksajille tuli tästä 2000 miljardin kulut.

        EUn poliittinen johto älysi tyhmyytensä ja tekivät kaikessa hiljaisuudessa päätöksen olla tukematta NATOn isännän mielipuolista puuhastelua joka on jatkunut edelleen.

        Nato on aivokuollut ja sen aggressiivisen roolin otti EU joka on ollut kuin perseeseen ammuttu karhu kun USA romutti EUn kilpailukyvyn lähes täysin.

        Uskon, että EUssa aletaan tajuamaan NATOn ja USAn olevan EUn etujen vastaisesti toimivia. Nato on toiminut todistetusti vastoin EUn etuja eikä EU ole voinut tehdä mitään koska niille EUn jäsenille jotka ovat NATOn jäseniä USA on suurempi auktoriteetti kuin oma talousliitto EU.

        Nythän USA on jättänyt EU :n huolehtimaan itsestään ja kyllä me tulemme oikein hyvin toimeen!

        Olemme joka tapauksewssa NATOSSA ja turvassa!!


      • Anonyymi00216
        Anonyymi00149 kirjoitti:

        Et siis pysty ymmärtämään sitä, että HVKn perustaman Mediapoolin tehtävä on harmonisoida maamme tiedonvälitystä ja tehdä Suomesta yhden ”totuuden” maa?
        Miksi Mediapoolin kontrolloima valtamedia harjoittaa poliittisten vastustajien maalittamista ja demonisointia? Sellainen ei kuulu demokratiaan. Suomessa ei ole sananvapautta. Mediapooli on ohjeistanut valtamediaa olemaan tekemättä juttuja/haastatteluja tahoilta jotka eivät jaa kritiikittä nykyistä umpityperää agendaa. Oppositio hiljennetään. Natosta ei saa esittää valtamedian alustoilla minkäänlaista kritiikkiä kuten ei myöskään ukronatsien tukemisesta. Tuemme ukronatseja miljardeilla ja rahoittaksemme tätä typeryyttä tuhoamme omaa hyvinvointi-Suomea.

        Puhut täyttä pötyä!! Voimme jättää juttusi omaan arvoonsa! Halveksittavaa jutustelua!


      • Anonyymi00225
        Anonyymi00210 kirjoitti:

        Melko hullunkurista, että yksi suurvalta tulee antamaan määräyksiä toisille euroopalaisile valtioillle, mitä ne saa tehdä!!

        Ei taida tuo Lavrovkaan olla aivan viisas enää ja Putinista en ole varma ollut enää vuosiin, toimiiko hänen ajatusmaailmansa oikein kunnolla! Kauhea vallanhimo on koko Venäjän johdolla! Sairaaloista nykyaikana!! Hoitaisivat oman maansa asiat kuntoon, niin kansakin olisi tyytyväinen!!

        Diktaattorit eivät koskaan ole terveitä.


    • Muistathan: älyttömät juttusi eivät uppoa suomalaisiin. Teet turhaa työtä.

      • Anonyymi00009

        Olen suomalainen ja avaus upposi.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Olen suomalainen ja avaus upposi.

        Pelkkä passi ei tee suomalaiseksi.


      • Anonyymi00013

      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Lisätään linkit ihan selvästi kerrotaan kuka on uhka - VENÄJÄ-
        Ruotsalais­raportti: Putin teki historiasta aseen Suomea vastaan – ”Voi tasoittaa tietä aseelliselle hyökkäykselle”

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011683042.html

        Venäjältä taas rajuja syytöksiä Suomelle – ”Syövät varastamansa”

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011820075.html

        Ei se tähän lopu Venäjä jatkaa Imperialistisia haaveitaan -

        Venäjän katala suunnitelma Unkarissa paljastui

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bb15e7be-241d-48fe-88ad-99154e2e5643


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Olen suomalainen ja avaus upposi.

        Olen suomalainen ryssän trolli ja avaus löytyi propaganda tehtaalta ja sen teho ei uponnut tällä palstalla-harmittaahan se-enhän minä ruudinkeksijä koskaan ollutkaan vain ajattelin uppoaako paska aivoihin-EREHDYIN- 👌😂👍 Täytyy keksiä parempia valheita!


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Olen suomalainen ja avaus upposi.

        Me suomalaiset emme pidä teitä Kremlin palkkalistoilla olevia ollenkaan suomalaisina. Me suomalaiset halveksimme teitä suunnattomasti. Te olette samanlaisia täysin moraalittomia roistoja kuin se jumalana palvomanne Putlerkin.


      • Anonyymi00025

        Miksi hallusinoit? Lääkkeet?


      • Anonyymi00033

      • Anonyymi00033 kirjoitti:

        Arja Paanasen jutut on taattua propagandaa.

        Kenen jutut ovst faktaa? Kertoisitko?


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei se tähän lopu Venäjä jatkaa Imperialistisia haaveitaan -

        Venäjän katala suunnitelma Unkarissa paljastui

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bb15e7be-241d-48fe-88ad-99154e2e5643

        Metkaa, kuinka tehotonta sekä Venäjän että Yhdysvaltojen vaikuttaminen Unkarissa oli. Jälkimmäisessä käytettiin järeääkin tykistöä täysin avoimesti. Kummankin vaikutus oli päinvastainen kuin oli tarkoitus.

        Näin jälkeenpäin ajatellen Markon, Jaskan ja heidän pomonsa tukiperformanssit saattoivat jopa ratkaista sen, että P. Unkarilaisen puolue sai ehdottoman enemmistön perin helposti.


      • Anonyymi00033 kirjoitti:

        Arja Paanasen jutut on taattua propagandaa.

        Arjan juttuja on nautinto lukea, vaikka asia ei aina kivaa olekaan.

        Voit tietysti kertoa, kenen suomalaisen juttuja sitten pitäisi lukea jos ei hänen.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Arja Paanasen jutut on taattua propagandaa.

        Arja Paananen kertoi törkeitä vääristeltyjä juttuja Pietarista työskennellessään iltapaskan toimittajana. Ihmettelen eikö häntä edes hävettänyt valehtelu. Ilmeisesti iltapaskan poliittinen sitoutuminen edellytti valheellisten tarinoiden sepittämisen mistä Arjalle palkkaa maksettiin.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Me suomalaiset emme pidä teitä Kremlin palkkalistoilla olevia ollenkaan suomalaisina. Me suomalaiset halveksimme teitä suunnattomasti. Te olette samanlaisia täysin moraalittomia roistoja kuin se jumalana palvomanne Putlerkin.

        Minäkään en pidä natokiimaisia tervejärkisinä suomalaisina vaan vieraan vallan etua ajavana luopioina.

        Itse en laittaisi tikkua ristiin NATOn eteen.


      • Anonyymi00091

        Muistathan: älyttömät juttusi eivät uppoa suomalaisiin. Teet turhaa työtä.-Ryssän Trolli-

        Putler on täysin kusessa- LOPPU ON LÄHELLÄ - Tästä ei Moskova TV- puhu sanaakaan-


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Minäkään en pidä natokiimaisia tervejärkisinä suomalaisina vaan vieraan vallan etua ajavana luopioina.

        Itse en laittaisi tikkua ristiin NATOn eteen.

        Sillä ei ole mitään merkitystä mitä mieltä te Kremlin palveluksessa olevat ryzzänkätyrit olette mistään asiasta. Teillä ei ole mitään valtaa Suomessa, eikä tule koskaan olemaan.

        Teillä ei ole mitään tulevaisuutta täällä, koska Suomen kansa halveksii teitä pettureita suunnattomasti.


      • Anonyymi00088 kirjoitti:

        Minäkään en pidä natokiimaisia tervejärkisinä suomalaisina vaan vieraan vallan etua ajavana luopioina.

        Itse en laittaisi tikkua ristiin NATOn eteen.

        Et varmasti laittaisi, koska sinun ihanteesi on Venäjä. Tai, olet massiivisen tyhmä trolli. Tai muuten vain yksinkertainen ihminen.


      • Anonyymi00056 kirjoitti:

        Arja Paananen kertoi törkeitä vääristeltyjä juttuja Pietarista työskennellessään iltapaskan toimittajana. Ihmettelen eikö häntä edes hävettänyt valehtelu. Ilmeisesti iltapaskan poliittinen sitoutuminen edellytti valheellisten tarinoiden sepittämisen mistä Arjalle palkkaa maksettiin.

        Ahaa. Annatko sinä nyt viimein itse sen oikean tiedon lähteen?


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei se tähän lopu Venäjä jatkaa Imperialistisia haaveitaan -

        Venäjän katala suunnitelma Unkarissa paljastui

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bb15e7be-241d-48fe-88ad-99154e2e5643

        Iltapaskoja lukemalla ei viisastu. Iltapaskojen jutuissa esitetään vain osatotuuksia ja propagandaa. Mikään järkevä taho ei käytä iltapaskoja tai Suomen valtamediaa nykyisellään luotettavan tiedon lähteenä.


      • Anonyymi00152
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Me suomalaiset emme pidä teitä Kremlin palkkalistoilla olevia ollenkaan suomalaisina. Me suomalaiset halveksimme teitä suunnattomasti. Te olette samanlaisia täysin moraalittomia roistoja kuin se jumalana palvomanne Putlerkin.

        Olet aineissa tai sitten Natokuppa on syönyt aivosi.
        Nato tarvitsee uhkakuvia perustellakseen olemassaolonsa. Natoon liityttyämme meillä ei olekaan muuta kuin uhkakuvia. Mikäs se semmoinen liitto on jonka jäsenyyteen meillä ei ole edes varaa? NATOn vaatimus viiden prosentin osuudesta BKTstä sotaliiton jäsenenä tekee yli 20 mrd vuodessa ja tähän pääsemme orpo-pöljän mukaan etuajassa jo vuonna 2032.
        Mistä se raha otetaan muualta kuin verovaroista ja tuhoamalla hyvinvointivaltiomme.

        Teikäläiset olette aivovammaisiksi idiootteja.


      • Anonyymi00153
        Anonyymi00125 kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään merkitystä mitä mieltä te Kremlin palveluksessa olevat ryzzänkätyrit olette mistään asiasta. Teillä ei ole mitään valtaa Suomessa, eikä tule koskaan olemaan.

        Teillä ei ole mitään tulevaisuutta täällä, koska Suomen kansa halveksii teitä pettureita suunnattomasti.

        Haista sinä pitkä paska. Meillä oli demokratia ja sananvapaus. Siihen meidän tulee pyrkiä eikä alistua diktatuuriin mihin tie NATOn jäsenenä Mediapoolin viemänä meitä vie.


      • Anonyymi00153 kirjoitti:

        Haista sinä pitkä paska. Meillä oli demokratia ja sananvapaus. Siihen meidän tulee pyrkiä eikä alistua diktatuuriin mihin tie NATOn jäsenenä Mediapoolin viemänä meitä vie.

        Venäjä on diktatuuri. Ja sitä sinä täällä kehut? Häpeä.


      • TässäLyhytLausunto
        Anonyymi00152 kirjoitti:

        Olet aineissa tai sitten Natokuppa on syönyt aivosi.
        Nato tarvitsee uhkakuvia perustellakseen olemassaolonsa. Natoon liityttyämme meillä ei olekaan muuta kuin uhkakuvia. Mikäs se semmoinen liitto on jonka jäsenyyteen meillä ei ole edes varaa? NATOn vaatimus viiden prosentin osuudesta BKTstä sotaliiton jäsenenä tekee yli 20 mrd vuodessa ja tähän pääsemme orpo-pöljän mukaan etuajassa jo vuonna 2032.
        Mistä se raha otetaan muualta kuin verovaroista ja tuhoamalla hyvinvointivaltiomme.

        Teikäläiset olette aivovammaisiksi idiootteja.

        Venäjä on uhka kaikille Euroopan demokratioille.

        Sinä taas olet merkityksetön trolli.


      • Anonyymi00150 kirjoitti:

        Iltapaskoja lukemalla ei viisastu. Iltapaskojen jutuissa esitetään vain osatotuuksia ja propagandaa. Mikään järkevä taho ei käytä iltapaskoja tai Suomen valtamediaa nykyisellään luotettavan tiedon lähteenä.

        Ja sinä helv... kusip.. et saa annettua niiden oikeiden medioiden nimiä!


    • Anonyymi00011

      Presidentti Stubbkin sanoi, että suhteet Venäjään ovat menneet pilaalle lopullisesti.

      Jättäisi ikuisuus asiat Luojalle. Mykkänenkin tuntee Venäjän paremmin.

      • Anonyymi00015

        Suhteet on menneet pilalle ihan itsestään.. voi hyvänen aika.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Suhteet on menneet pilalle ihan itsestään.. voi hyvänen aika.

        Kyllä Venäjä teki kaikkensa tuhotakseen ne suhteet lopullisesti. Sotarikollinen terroristinen roistovaltio joka jatkuvasti uhkailee naapureitaan ja murhaa siviilejä Ukrainassa.

        Eihän sellaisen kanssa voi olla mitään ystävällisiä suhteita.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kyllä Venäjä teki kaikkensa tuhotakseen ne suhteet lopullisesti. Sotarikollinen terroristinen roistovaltio joka jatkuvasti uhkailee naapureitaan ja murhaa siviilejä Ukrainassa.

        Eihän sellaisen kanssa voi olla mitään ystävällisiä suhteita.

        Venäjä on hyvä maa ja Suomen tärkein naapurimaa. Ei ole Venäjän syy jos Natokuppa vaivaa poliittisia päättäjiämme. Olemme kaivaneet itsellemme kuopan ja hyvä niin.

        Suomi ei ansaitse Venäjää kauppakumppanikseen. Jokainen ymmärtää, että niin kauan kun natokiima ohjaa päätöksiämme ja mielipiteitämme niin meillä menee yhä huonommin. Ja hyvä niin. Opitaanpa olemaan kun tarpeeksi syvään kyykkyyn itsemme väännämme.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Venäjä on hyvä maa ja Suomen tärkein naapurimaa. Ei ole Venäjän syy jos Natokuppa vaivaa poliittisia päättäjiämme. Olemme kaivaneet itsellemme kuopan ja hyvä niin.

        Suomi ei ansaitse Venäjää kauppakumppanikseen. Jokainen ymmärtää, että niin kauan kun natokiima ohjaa päätöksiämme ja mielipiteitämme niin meillä menee yhä huonommin. Ja hyvä niin. Opitaanpa olemaan kun tarpeeksi syvään kyykkyyn itsemme väännämme.

        Ei ole Venäjän syy, jos se erehtyy hyökkäämään naapurikansaansa vastaan. Putinin päässä tällaiset erikoisoperaatiot syntyvät kuin itsestään, tahtomattaan. Venäjällä ei edes tunneta sanaa sota. Ja kun tätä sanaa ei tunneta, niin hokkus-pokkus se menettää myös merkityksensä.

        Se mikä Putinin valtakunnassa tunnetaan, on sana ”Suur”, Suur-Venäjä. Kaikki mikä on Suurta, on Venäjästä.


      • Anonyymi00093

        Presidentti Stubbkin sanoi, että suhteet Venäjään ovat menneet pilaalle lopullisesti.

        Jättäisi ikuisuus asiat Luojalle. Mykkänenkin tuntee Venäjän paremmin.


        MAAILMA EI KAIPAA LOPPUUN AJETTUA VENÄJÄÄ- Jota vain yksi hullu johtaa ajanut Venäjän lopulliseen tuhoon kaikilla mittareilla mitattuna-


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kyllä Venäjä teki kaikkensa tuhotakseen ne suhteet lopullisesti. Sotarikollinen terroristinen roistovaltio joka jatkuvasti uhkailee naapureitaan ja murhaa siviilejä Ukrainassa.

        Eihän sellaisen kanssa voi olla mitään ystävällisiä suhteita.

        Kyllä Venäjä teki kaikkensa tuhotakseen ne suhteet lopullisesti. Sotarikollinen terroristinen roistovaltio joka jatkuvasti uhkailee naapureitaan ja murhaa siviilejä Ukrainassa.

        Eihän sellaisen kanssa voi olla mitään ystävällisiä suhteita.

        Mitä tähän muuta voi sanoa -VENÄJÄN HULLUUS - Sota Kiima- Imperialismi-Fasismi...


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Venäjä on hyvä maa ja Suomen tärkein naapurimaa. Ei ole Venäjän syy jos Natokuppa vaivaa poliittisia päättäjiämme. Olemme kaivaneet itsellemme kuopan ja hyvä niin.

        Suomi ei ansaitse Venäjää kauppakumppanikseen. Jokainen ymmärtää, että niin kauan kun natokiima ohjaa päätöksiämme ja mielipiteitämme niin meillä menee yhä huonommin. Ja hyvä niin. Opitaanpa olemaan kun tarpeeksi syvään kyykkyyn itsemme väännämme.

        Venäjä on paskansekainen maa Ei Suomen tärkein naapurimaa. Ei ole Venäjän syy jos Putin on sekopää Kremlin kuppa vaivaa väestöä ei poliittisia päättäjiämme. Olemme tehneet itsellemme selväksi kuka on hyökkääjä- tehdään Putlerille kuoppa ja hyvä niin.-päästään paskasta eroon....

        Suomi ei tarvitse Venäjää kauppa kumppaniksi Jokainen ymmärtää, että niin kauan kun Kremlin -sota kiima ohjaa Moskovan päätöksiä ja mielipiteitämme yrittää Venäläistää se estetään ja niin meillä menee aina paremmin ilman Venäjää -Euroopan Unioni tuottaa laadukkaita tuotteita jäsenilleen vain yhä huonommin. menee venäjällä Eurooppa ei osta paskaa Ja hyvä niin.


      • Anonyymi00135
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Suhteet on menneet pilalle ihan itsestään.. voi hyvänen aika.

        Ihan yllättäen menivät tosta vaan ilman mitään syytä 🤣


      • Anonyymi00219
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Venäjä on hyvä maa ja Suomen tärkein naapurimaa. Ei ole Venäjän syy jos Natokuppa vaivaa poliittisia päättäjiämme. Olemme kaivaneet itsellemme kuopan ja hyvä niin.

        Suomi ei ansaitse Venäjää kauppakumppanikseen. Jokainen ymmärtää, että niin kauan kun natokiima ohjaa päätöksiämme ja mielipiteitämme niin meillä menee yhä huonommin. Ja hyvä niin. Opitaanpa olemaan kun tarpeeksi syvään kyykkyyn itsemme väännämme.

        Venäjä olisi ok jos kansalle annettaisiin vapaus ajatella itse ja kehittä maataan muiden maiden ryöstämisen sijasta. Toteuuuko se koskaan kun kansaa on niin kauan aivopesty valehtelemalla, kuinka hyvä maa se on? No ei ole ollut eikä ole. Johtaja kehittää aina tiukan paikan tullen uuden sodan. Turhan sodan. Puolustaakseen pienen eliitin etuja. No nyt rupeaa asiantila valjeta jo heillekin. Hylkiöinä ei ole kiva olla.


      • Anonyymi00220
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Venäjä on paskansekainen maa Ei Suomen tärkein naapurimaa. Ei ole Venäjän syy jos Putin on sekopää Kremlin kuppa vaivaa väestöä ei poliittisia päättäjiämme. Olemme tehneet itsellemme selväksi kuka on hyökkääjä- tehdään Putlerille kuoppa ja hyvä niin.-päästään paskasta eroon....

        Suomi ei tarvitse Venäjää kauppa kumppaniksi Jokainen ymmärtää, että niin kauan kun Kremlin -sota kiima ohjaa Moskovan päätöksiä ja mielipiteitämme yrittää Venäläistää se estetään ja niin meillä menee aina paremmin ilman Venäjää -Euroopan Unioni tuottaa laadukkaita tuotteita jäsenilleen vain yhä huonommin. menee venäjällä Eurooppa ei osta paskaa Ja hyvä niin.

        Me olemme länsimaa ja haluamme kuulua läntiseen puolustusliittoon kun itänaapuri rupeaa sekoilla joka välissä, Saa syyttää vain itseään kaikesta.


    • Anonyymi00016

      "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat voisivat edetä – Kylmäävä skenaario julki. Skenaarion valmisteluun on osallistunut useita eri viranomaisia."

      Niin siis kuka hyökkää- VENÄJÄ-

      Keksii tekosyitä ja lopulta väittää Suomen hyökänneen....Kuten jokaisessa muussakin tapauksessa syy aina toisten -EI HEIDÄN-

      Ukraina ei hyökännyt- VENÄJÄ HYÖKKÄSI TEKOSYIHIN JA VALHEISIIN PERUSTUVAA TAPAANSA ALOITTAA SOTA!
      Putinin mielestä Ukraina saisi puolustaa maataan -kaikki ohjukset ja lennokit mitkä lentää venäjän sotilaskohteisiin....ammusvarastoihin...komentopaikkoihin on terroritekoja...

      Mutta näin se ei ole koko Maailma tietää kuka se TERRORISTI OIKEASTI ON-

      EU julisti Venäjän terrorismia tukevaksi valtioksi

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/690f2a5e-9ce7-4cb2-aa1f-efa435e2289b

      • Anonyymi00018

        Asiantuntija kysyi Putinilta aiotko hyökätä Suomeen -En hyökkää ne rajariidat on jo ratkaistu-

        Asiantuntijat kysyivät Putinilta aiotko hyökätä Ukrainaan -Selvä vastaus en aio hyökätä Ukrainaan- Toisin kävi................->@<

        Lokasanko saa pitää toistaiseksi virkansa mutta sen jälkeen Venäjä hyökkää ja liittää Valko-Venäjän itseensä -


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Asiantuntija kysyi Putinilta aiotko hyökätä Suomeen -En hyökkää ne rajariidat on jo ratkaistu-

        Asiantuntijat kysyivät Putinilta aiotko hyökätä Ukrainaan -Selvä vastaus en aio hyökätä Ukrainaan- Toisin kävi................->@<

        Lokasanko saa pitää toistaiseksi virkansa mutta sen jälkeen Venäjä hyökkää ja liittää Valko-Venäjän itseensä -

        Putin sanoi ettei ole mitään aikeita hyökätä Ukrainaan, vain vähän ennen kuin aloitti hyökkäysodan Ukrainaan.

        Putin sanoi ettei ole mitään aikeita hyökätä Suomeen ja me tiedämme nyt mitä sellaiset Putinin sanat tarkoittavat...


      • Anonyymi00035

        Jaa eikä Ukrainassa uusnatsit alkaneet joskus 2010 alkupuolella terrorisoimaan itä-Ukrainan väestöä ja sitä jatkui 2020-luvun alkuun ja näihin päiviin saakka?

        Kyllä näin on tapahtunut ja tapahtuu.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Putin sanoi ettei ole mitään aikeita hyökätä Ukrainaan, vain vähän ennen kuin aloitti hyökkäysodan Ukrainaan.

        Putin sanoi ettei ole mitään aikeita hyökätä Suomeen ja me tiedämme nyt mitä sellaiset Putinin sanat tarkoittavat...

        Milloin Putin tarkalleen ottaen sanoi, ettei aijo hyökätä Suomeen? Jos oli 4 vuotta sitten, niin onhan se jo pitkä aika. Tosin Suomen typerät poliitikot on koko 4 vuoden ajan härskisti provosoineet Venäjää ja romuttaneet suomalaista yhteiskuntaa ja pelotelleet kansaa.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Jaa eikä Ukrainassa uusnatsit alkaneet joskus 2010 alkupuolella terrorisoimaan itä-Ukrainan väestöä ja sitä jatkui 2020-luvun alkuun ja näihin päiviin saakka?

        Kyllä näin on tapahtunut ja tapahtuu.

        Noin tapahtuu vain Kremlin valheissa ja ryzzänaZien mielikuvituksessa.

        Kaikki väkivaltaisuudet ja tappamiset ja sodan siellä itäisessä Ukrainassa aloittivat venäjämieliset yhdessä venäläisten agitaattoreiden kanssa. Aivan kuten nämä ovat itse haastatteluissa myöhemmin kertoneet.

        Samat asiat todistivat alueilla olleet Etyjin tarkkailijat.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Milloin Putin tarkalleen ottaen sanoi, ettei aijo hyökätä Suomeen? Jos oli 4 vuotta sitten, niin onhan se jo pitkä aika. Tosin Suomen typerät poliitikot on koko 4 vuoden ajan härskisti provosoineet Venäjää ja romuttaneet suomalaista yhteiskuntaa ja pelotelleet kansaa.

        Venäjä ei ole ehtinyt hyökätä, koska sillä on pitänyt vähän kiirettä tuolla Ukrainan suunnalla ja kaikki resurssit sidottu sinne. Sillä ei yksinkertaisesti ole ollut resursseja avata toista rintamaa. Mikäli Ukrainan valtaus olisi kestänyt sen 10 päivää mitä Kalsarimyrkyttäjä kuviteli, niin sitten olisikin jo ollut toinen juttu.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Venäjä ei ole ehtinyt hyökätä, koska sillä on pitänyt vähän kiirettä tuolla Ukrainan suunnalla ja kaikki resurssit sidottu sinne. Sillä ei yksinkertaisesti ole ollut resursseja avata toista rintamaa. Mikäli Ukrainan valtaus olisi kestänyt sen 10 päivää mitä Kalsarimyrkyttäjä kuviteli, niin sitten olisikin jo ollut toinen juttu.

        Venäjä on toistuvasti harjoitellut Baltian maiden ja Suomen valtaamista Zapad-sotaharjoituksissaan. Ei sellaisia asioita turhaan harjoitella joiden ei uskota koskaan toteutuvan, sehän olisi valtavaa ajan ja resurssien haaskausta.

        Valmiit yksityiskohtaiset suunnitelmat Baltian maiden ja Suomen valtaamiseksi ovat Venäjällä jo olemassa ja vain sota Ukrainassa on estänyt niiden toteuttamisen. Toistaiseksi.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Asiantuntija kysyi Putinilta aiotko hyökätä Suomeen -En hyökkää ne rajariidat on jo ratkaistu-

        Asiantuntijat kysyivät Putinilta aiotko hyökätä Ukrainaan -Selvä vastaus en aio hyökätä Ukrainaan- Toisin kävi................->@<

        Lokasanko saa pitää toistaiseksi virkansa mutta sen jälkeen Venäjä hyökkää ja liittää Valko-Venäjän itseensä -

        Natokiima sumentaa aivoja.
        Jos ihmisen päähän ei sovi muuta kuin Natokiima niin eihän sellainen ymmärrä mitään.

        Valko-Venäjä ja Venäjä ovat valtioliitossa. Jos viitsisit selvittää itsellesi mitä se tarkoittaa niin sinun ei tarvitse nolata täällä itseäsi.
        Jookosta?


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Jaa eikä Ukrainassa uusnatsit alkaneet joskus 2010 alkupuolella terrorisoimaan itä-Ukrainan väestöä ja sitä jatkui 2020-luvun alkuun ja näihin päiviin saakka?

        Kyllä näin on tapahtunut ja tapahtuu.

        Ukronatsit aloittivat itä-ukrainalaisten terrorisointini ja tappamisen jo 2014.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Noin tapahtuu vain Kremlin valheissa ja ryzzänaZien mielikuvituksessa.

        Kaikki väkivaltaisuudet ja tappamiset ja sodan siellä itäisessä Ukrainassa aloittivat venäjämieliset yhdessä venäläisten agitaattoreiden kanssa. Aivan kuten nämä ovat itse haastatteluissa myöhemmin kertoneet.

        Samat asiat todistivat alueilla olleet Etyjin tarkkailijat.

        Huutonaurua. Ettäs kehtaat valehdella. Jopa silloinen pääministerimme - joku Stupido - sanoi eduskunnassa itä-Ukrainassa äärioikeistolaisten aseellisten joukkioiden terrorisoivan siviiliväestö ja suurena ongelmana olevan venäläisen väestön sortamisen.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Putin sanoi ettei ole mitään aikeita hyökätä Ukrainaan, vain vähän ennen kuin aloitti hyökkäysodan Ukrainaan.

        Putin sanoi ettei ole mitään aikeita hyökätä Suomeen ja me tiedämme nyt mitä sellaiset Putinin sanat tarkoittavat...

        Meidän presidenttimme kyllä tietää, ettei Putiniin ole luottamista. Trump taas ei tiedä. Hän on ottanut tavakseen veljeillä Putinin kanssa. Mikäli nämä kaksi jostain syystä joutuvat vastakkain, Trump ei ole se, joka voittaa. Putin on tosi niljakas. Useimmiten hän on vaiti ja antaa Trumpin touhuta.

        Putin on syytä ottaa äärimmäisen vakavasti. Häntä on seurattava jatkuvasti ja pidettävä silmällä.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Jaa eikä Ukrainassa uusnatsit alkaneet joskus 2010 alkupuolella terrorisoimaan itä-Ukrainan väestöä ja sitä jatkui 2020-luvun alkuun ja näihin päiviin saakka?

        Kyllä näin on tapahtunut ja tapahtuu.

        Jaa eikä Ukrainassa Putinin uusnatsit alkaneet joskus 2010 alkupuolella terrorisoimaan itä-Ukrainan väestöä ja sitä jatkui 2020-luvun alkuun ja näihin päiviin saakka?

        Kyllä näin on tapahtunut ja tapahtuu. -PUTININ KÄSKYSTÄ- Hulluudella ei ole mitään rajoja-Putlerin sanoja lainaten- MINKÄ TAHANSA MAAN PERÄLLE VENÄJÄN SOTILAAN SAAPAS ASTUU-On ja kuuluu ja liitetään Venäjään!!


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Milloin Putin tarkalleen ottaen sanoi, ettei aijo hyökätä Suomeen? Jos oli 4 vuotta sitten, niin onhan se jo pitkä aika. Tosin Suomen typerät poliitikot on koko 4 vuoden ajan härskisti provosoineet Venäjää ja romuttaneet suomalaista yhteiskuntaa ja pelotelleet kansaa.

        Milloin Putin tarkalleen ottaen sanoi, ettei aijo hyökätä Suomeen? Jos oli 4 vuotta sitten, niin onhan se jo pitkä aika. Tosin Suomen typerät poliitikot on koko 4 vuoden ajan härskisti provosoineet Venäjää ja romuttaneet suomalaista yhteiskuntaa ja pelotelleet kansaa.

        Tästä voidaan olla erimieltä- katso linkit! Ryssän Trolli-

        Ruotsalais­raportti: Putin teki historiasta aseen Suomea vastaan – ”Voi tasoittaa tietä aseelliselle hyökkäykselle”

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011683042.html

        Venäjältä taas rajuja syytöksiä Suomelle – ”Syövät varastamansa”

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011820075.html

        Nyt puhuu kaupunki – miksi Helsinki tuki yhdistystä, joka lähetti lapsia Venäjän propaganda­leirille?

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011941631.html

        Voisitko vastata näiden linkkien sisältöön mitä se kertoo-SINULLE- Mieti?

        Odotan vastaustasi- Kerro ensin syy miksi linkitin totuuden tälle Foorumille-


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Venäjä ei ole ehtinyt hyökätä, koska sillä on pitänyt vähän kiirettä tuolla Ukrainan suunnalla ja kaikki resurssit sidottu sinne. Sillä ei yksinkertaisesti ole ollut resursseja avata toista rintamaa. Mikäli Ukrainan valtaus olisi kestänyt sen 10 päivää mitä Kalsarimyrkyttäjä kuviteli, niin sitten olisikin jo ollut toinen juttu.

        Venäjä ei ole ehtinyt hyökätä, koska sillä on pitänyt vähän kiirettä tuolla Ukrainan suunnalla ja kaikki resurssit sidottu sinne. Sillä ei yksinkertaisesti ole ollut resursseja avata toista rintamaa. Mikäli Ukrainan valtaus olisi kestänyt sen 10 päivää mitä Kalsarimyrkyttäjä kuviteli, niin sitten olisikin jo ollut toinen juttu.


        Venäjällä ei ole enää mitään resursseja hyökätä yhtään mihinkään Ukraina tehnyt mahdottomasta mahdollisen- Kreml tietää tappio on -SELVÄ-


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Venäjä on toistuvasti harjoitellut Baltian maiden ja Suomen valtaamista Zapad-sotaharjoituksissaan. Ei sellaisia asioita turhaan harjoitella joiden ei uskota koskaan toteutuvan, sehän olisi valtavaa ajan ja resurssien haaskausta.

        Valmiit yksityiskohtaiset suunnitelmat Baltian maiden ja Suomen valtaamiseksi ovat Venäjällä jo olemassa ja vain sota Ukrainassa on estänyt niiden toteuttamisen. Toistaiseksi.

        Valmiit yksityiskohtaiset suunnitelmat Baltian maiden ja Suomen valtaamiseksi ovat Venäjällä jo olemassa ja vain sota Ukrainassa on estänyt niiden toteuttamisen. Toistaiseksi? Tois tai Seksi kumman valitset-jätätkö väliin Tois-Tai -Seksin! Osta Hanskat vedä heti käteen kassalla-👍😂👌


        Tarvitsemmeko lohduttavia sanojasi jokainen tietää miten Venäjän ja Putinin tarina loppuu-TOISTAISEKSI- Siis kerro tästä tarkemmin ja avaa uusi ketju-katsotaan sitten-TOISTAISEKSI-Mitä sitten tarkoitit...kaan!

        VENÄJÄN SOTAKONEISTO ON LOPUSSA- Täysin tuhottu aseet ei riitä edes koiran kopin valtaamiseen-Toistaiseksi...siis! 👌😂👍


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Natokiima sumentaa aivoja.
        Jos ihmisen päähän ei sovi muuta kuin Natokiima niin eihän sellainen ymmärrä mitään.

        Valko-Venäjä ja Venäjä ovat valtioliitossa. Jos viitsisit selvittää itsellesi mitä se tarkoittaa niin sinun ei tarvitse nolata täällä itseäsi.
        Jookosta?

        Venäjä-kiima sumentaa aivoja. -Onhan tämä nähty-

        Jos ihmisen päähän ei sovi muuta kuin Kreml-kiima niin eihän sellainen ymmärrä mitään toinen on Putin Kiima bonuksena Sota-Kiima ja Imperialismi- Minkä valitset?

        Valitsen Ryssän Trollin- Tappion 😎👍 Kiitos ja Oikein hyvä valinta! Thank`s! 👍


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Huutonaurua. Ettäs kehtaat valehdella. Jopa silloinen pääministerimme - joku Stupido - sanoi eduskunnassa itä-Ukrainassa äärioikeistolaisten aseellisten joukkioiden terrorisoivan siviiliväestö ja suurena ongelmana olevan venäläisen väestön sortamisen.

        Huutonaurua. Että kehtaat valehdella Kremlin silloinen pääministeri- joku Lieroveli - sanoi Moskovassa näin itä-Ukrainassa äärioikeistolaisten aseellisten joukkioiden Kremlin käskystä valehdella Ukrainan terrorisoivan Venäjän siviiliväestöä ja suurena ongelmana olevan venäläisen Sekopään Johtajan tarkoitus aloittaa sota ja oman väestönsä tappaminen näin alkoi väestölle valehtelu ja oman kansansa sortaminen on johtanut kolmen päivän sodan huipentumaan joka loppuu 2026- Venäjän tappioon-

        Liitän linkin todisteeksi -

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjän–Ukrainan_sota


      • Anonyymi00106 kirjoitti:

        Venäjä ei ole ehtinyt hyökätä, koska sillä on pitänyt vähän kiirettä tuolla Ukrainan suunnalla ja kaikki resurssit sidottu sinne. Sillä ei yksinkertaisesti ole ollut resursseja avata toista rintamaa. Mikäli Ukrainan valtaus olisi kestänyt sen 10 päivää mitä Kalsarimyrkyttäjä kuviteli, niin sitten olisikin jo ollut toinen juttu.


        Venäjällä ei ole enää mitään resursseja hyökätä yhtään mihinkään Ukraina tehnyt mahdottomasta mahdollisen- Kreml tietää tappio on -SELVÄ-

        James Sherrin mukaan Ukraina on jo merkittävä Euroopan turvallisuuden tuottaja.

        https://www.verkkouutiset.fi/a/arvio-sodasta-vladimir-putinin-tavoitteet-ymmarretaan-vaarin/#41545932

        Ukraina piti demilitarisoida ja pysäyttää Naton laajeneminen. Miten kävi? Ukraina on noussut sotilaallisesti Euroopan toiseksi vahvimmaksi valtioksi ja Nato on saanut kaksi uutta ja strategisesti hyvin tärkeää jäsentä.

        Ellei Venäjä olisi diktatuuri, tällaisen sotkun aikaan saanut johtaja olisi jo vankilassa.


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Noin tapahtuu vain Kremlin valheissa ja ryzzänaZien mielikuvituksessa.

        Kaikki väkivaltaisuudet ja tappamiset ja sodan siellä itäisessä Ukrainassa aloittivat venäjämieliset yhdessä venäläisten agitaattoreiden kanssa. Aivan kuten nämä ovat itse haastatteluissa myöhemmin kertoneet.

        Samat asiat todistivat alueilla olleet Etyjin tarkkailijat.

        Täyttä paskaa. ETYJin tarkkailijat eivät kirjoittaneet yhtäkään raporttia ukronatsien tekemistä siviilien tappamisista.
        Ukronatsien sankaruus paljastui hienosti kun he ajoivat vappumarssilla olleet aseettomat siviilit Kulttuuritalolle Odessassa ja polttivat talon. Azov- natsit tappoivat palavasta talosta karkuun pyrkiviä ampumalla heitä ikkuna-aukkoihin ja rynnäköidessään taloon. Jopa raskaana ollut nuori nainen tapettiin kirveellä kunnon natsityyliin.

        Odessan polttomurha minkä ukronatsit tekivät on osoitus ukronatsien rikollisesta mielenlaadusta.


      • Anonyymi00221
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Natokiima sumentaa aivoja.
        Jos ihmisen päähän ei sovi muuta kuin Natokiima niin eihän sellainen ymmärrä mitään.

        Valko-Venäjä ja Venäjä ovat valtioliitossa. Jos viitsisit selvittää itsellesi mitä se tarkoittaa niin sinun ei tarvitse nolata täällä itseäsi.
        Jookosta?

        Venäjä rikkoo sellaiset liitot välittömästi jos joku haluaa maalleen lisää vapautta. Sen lupaukset eivät pidä. Johtajat ovat rautanyrkin alla ja yrittävät selviytyä hengissä.


      • Anonyymi00222
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Ukronatsit aloittivat itä-ukrainalaisten terrorisointini ja tappamisen jo 2014.

        Sikäli mikäli muistan, juuri itäukrainalaiset saivat maksaa kun kaikki tuhottiin. Sellaista apua idästä saa. Luulen sekin olevat vain venäjän valheita kuin kaikki muukin, Piti vain keksiä syy hyökätä. Pieleen meni.


      • Anonyymi00223
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Jaa eikä Ukrainassa Putinin uusnatsit alkaneet joskus 2010 alkupuolella terrorisoimaan itä-Ukrainan väestöä ja sitä jatkui 2020-luvun alkuun ja näihin päiviin saakka?

        Kyllä näin on tapahtunut ja tapahtuu. -PUTININ KÄSKYSTÄ- Hulluudella ei ole mitään rajoja-Putlerin sanoja lainaten- MINKÄ TAHANSA MAAN PERÄLLE VENÄJÄN SOTILAAN SAAPAS ASTUU-On ja kuuluu ja liitetään Venäjään!!

        Megalomaniaa. Sata vuotta vanhaa Stalinin vouhotusta. Venäjä on enää rippeet NL:sta.


    • Anonyymi00021

      Ainoa uhoaja on koko ajan ollut Venäjä, tuo sotarikollinen terroristinen roistovaltio, jota johtaa kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen Kalsarimyrkyttäjä.

      On koko ajan ollut ja edelleen on uhoaja, joka jatkuvasti uhkailee kaikkie pienempiä naapurivaltioitaan.

      Ryzzänkätyrit aivan turha suoltaa typeriä Kremlin valheita. Niitä ei täällä usko kukaan täysjärkinen kun Venäjän rikokset voidaan jatkuvasti nähdä uutisissa.

    • Anonyymi00026

      Menkää ja tehkää Anot, kotiinne turvaan.

    • Anonyymi00028

      Ryzzänkätyrit häipykää Venäjälle! Teillä ei ole mitään tulevaisuutta täällä Suomessa, siitä me tulemme pitämään huolen.

      • Anonyymi00039

        Ala mennä. Mitä enää olet täällä kun se tuntuu olevan niin vastenmielistä.


      • Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ala mennä. Mitä enää olet täällä kun se tuntuu olevan niin vastenmielistä.

        Lähtikö välistä viesti johon vastasit?


      • Anonyymi00117

        Ryzzänkätyrit häipykää Venäjälle! Teillä ei ole mitään tulevaisuutta täällä Suomessa, siitä me tulemme pitämään huolen.

        NÄIN ON- Sossun luukulla lisää liksaa vaatimassa onko tämä oikein-


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ala mennä. Mitä enää olet täällä kun se tuntuu olevan niin vastenmielistä.

        Ala mennä. nyt ja takaisin Pietariin Mitään virkaa sinulla enää olet täällä elättinä vain kun se tuntuu olevan näin elättinä jaksaa jatkaa pakon omaista trollaamista vailla mitään tuloksia se myös näkyy tällä palstalla Venäjän hulluus on nähty-


      • Anonyymi00120
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Lähtikö välistä viesti johon vastasit?

        Lähtikö välistä viesti johon vastasit?

        Ryssän Trollitehtaalle- kovalevy kansioon Botox kansioon-PUTININ PYYNNÖSTÄ-


    • Anonyymi00030

      Ei ole meidän Suomen etu että heristetään nyrkkiä kun pitäisi rakentaa hyviä välejä takaisin.

      • Oikeasti hyvien välien rakentaminen hirviöhallintoon ei voi olla mitenkään mahdollista.

        Neukkula oli paljon luotettavampi naapuri kuin fasistinen Venäjä, ja senkin kanssa ystävyys oli puhdasta performanssia.


      • Anonyymi00048

        Ainoa nyrkin heristäjä on edelleenkin Venäjä, tuo sotarikollinen roistovaltio joka terrorisioi naapurimaitaan. Tuo saatanallisen pahuuden ja valheen valtakunta, jollaisen kanssa ei tietenkään rakenneta minkäänlaisia suhteita.

        Te Putlerin pehvannuolijat voitte painua Venäjälle palvomaan moraalittomia roistoja ja ryöstömurhaajia, eli kaltaisianne.


      • Anonyymi00071
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Oikeasti hyvien välien rakentaminen hirviöhallintoon ei voi olla mitenkään mahdollista.

        Neukkula oli paljon luotettavampi naapuri kuin fasistinen Venäjä, ja senkin kanssa ystävyys oli puhdasta performanssia.

        Repe on saanut molo-tartunnan. Repe ei edusta ainakaan järkeä noilla ulostuloillaan. Kyse on vain ajasta kun Suomi alkaa hattu kourassa kyselemään Venäjältä josko alettaisiin käymään kauppaa.
        Mielestäni Venäjän ei tarvitse enää alentua moiseen olkoonkin, että kauppa olisi molemmille osapuolille kannattavaa.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Ainoa nyrkin heristäjä on edelleenkin Venäjä, tuo sotarikollinen roistovaltio joka terrorisioi naapurimaitaan. Tuo saatanallisen pahuuden ja valheen valtakunta, jollaisen kanssa ei tietenkään rakenneta minkäänlaisia suhteita.

        Te Putlerin pehvannuolijat voitte painua Venäjälle palvomaan moraalittomia roistoja ja ryöstömurhaajia, eli kaltaisianne.

        Sinä voit siirtyä nuolemaan NATOn korkea-arvoisimman päättäjän Trumpin ahteria. Muista imarrella häntä. Siitä se tykkää. Meillä on Suomessa eräs narsisti, joka tykkää nuoleskella Trumpia ja sanoi hiljattain julkisesti olevansa Trumpin kannattaja. Semmoset ohjeet se on saanu kuraattorilta.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Ainoa nyrkin heristäjä on edelleenkin Venäjä, tuo sotarikollinen roistovaltio joka terrorisioi naapurimaitaan. Tuo saatanallisen pahuuden ja valheen valtakunta, jollaisen kanssa ei tietenkään rakenneta minkäänlaisia suhteita.

        Te Putlerin pehvannuolijat voitte painua Venäjälle palvomaan moraalittomia roistoja ja ryöstömurhaajia, eli kaltaisianne.

        Minä haluaisin, että raja aukaistaan. Saisimme sivistystä ja pääsisi tuulettumaan täältä mynnähtäneestä lama-Suomesta.


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Minä haluaisin, että raja aukaistaan. Saisimme sivistystä ja pääsisi tuulettumaan täältä mynnähtäneestä lama-Suomesta.

        Kukaan täysjärkinen ei kaipaa tänne "venäläistä sivistystä" eli kerrostalojen, koulujen, kirkkojen ja sairaaloiden pommittamista sekä ryöstömurhaamista. Venäläiset ovat halveksittavia barbaareja, täysin moraalittomia ja kaiken inhimillisen sivistyksen ulkopuolella.


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Ainoa nyrkin heristäjä on edelleenkin Venäjä, tuo sotarikollinen roistovaltio joka terrorisioi naapurimaitaan. Tuo saatanallisen pahuuden ja valheen valtakunta, jollaisen kanssa ei tietenkään rakenneta minkäänlaisia suhteita.

        Te Putlerin pehvannuolijat voitte painua Venäjälle palvomaan moraalittomia roistoja ja ryöstömurhaajia, eli kaltaisianne.

        Ainoa nyrkin heristäjä on edelleenkin Venäjä, tuo sotarikollinen roistovaltio joka terrorisioi naapurimaitaan. Tuo saatanallisen pahuuden ja valheen valtakunta, jollaisen kanssa ei tietenkään rakenneta minkäänlaisia suhteita.

        Näinhän se on ja Venäjän kansa luulee olevansa joku Supervalta....hah,,,hahaaa! Mutta Putinista voisin sanoa on kyllä reilu Johtaja tapattaa kansaansa -vain palvelus Maailmalle mitä vähemmän Vatnikkeja sitä vähemmän -SOTA-KIIMAA- Putinin seuraava "Erikoisoperaatio" on -VENÄJÄN ROMAHTAMINEN- Etenee suunnitellusti hitaasti mutta varmasti-


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Repe on saanut molo-tartunnan. Repe ei edusta ainakaan järkeä noilla ulostuloillaan. Kyse on vain ajasta kun Suomi alkaa hattu kourassa kyselemään Venäjältä josko alettaisiin käymään kauppaa.
        Mielestäni Venäjän ei tarvitse enää alentua moiseen olkoonkin, että kauppa olisi molemmille osapuolille kannattavaa.

        Peskov on saanut Putin -tartunnan Lavrovi ei edusta ainakaan järkeä noilla ulostuloillaan vanha käppänä kyseessä Kyse on vain ajasta kun Kremlin mafia alkaa hattu kourassa kyselemään Venäjältä josko alettaisiin käymään kauppaa kaalista ja kananmunista koska
        Mielestäni Venäjällä ole muuta kuin Öljy ja kaasu... Myrkkykalsareitakin tarjotaan sopimus lähestulkoon sovittu Tumpin kanssa- Iranin jehu edelleen riehuu on tehtävä loppu -Soitan Putinille tehdään diili- Myrkkykalsareita tänne apua sinne-OK- Sanoo Tumppi- 👌😎👍


      • Anonyymi00090 kirjoitti:

        Minä haluaisin, että raja aukaistaan. Saisimme sivistystä ja pääsisi tuulettumaan täältä mynnähtäneestä lama-Suomesta.

        Alakoulujen sotilasopetus pitäisi saada meillekin. Venäjältä löytyy opettajia, elleivät ole jo kaatuneet.


      • Anonyymi00071 kirjoitti:

        Repe on saanut molo-tartunnan. Repe ei edusta ainakaan järkeä noilla ulostuloillaan. Kyse on vain ajasta kun Suomi alkaa hattu kourassa kyselemään Venäjältä josko alettaisiin käymään kauppaa.
        Mielestäni Venäjän ei tarvitse enää alentua moiseen olkoonkin, että kauppa olisi molemmille osapuolille kannattavaa.

        Ihan varmasti juu. Venäjän ennen hyökkäystään edustama 2 % Suomen ulkomaankaupasta on varmasti meille elämän ja kuoleman kysymys.


    • Anonyymi00032

      Häkkäsen pelikirjahan se siinä, pientä jännitystä reserviläisen elämään.

      • Anonyymi00036

        10 vuotta sitten myös toinen kokoomuslainen, Vapaavuori, puhui että suurkaupungissa "pitääkin olla vähän säpinää" kun järjestyshäiriöt lisääntyi kun alkoi maahanmuuttajia tulla pilvinpimein Helsinkiin.


    • Anonyymi00034

      Ryssä on aina ollut vihollinen.

      • Anonyymi00073

        Venäläiset ovat älykkäitä ja mukavia. Suomalaiset ovat vain kateellisia.


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Venäläiset ovat älykkäitä ja mukavia. Suomalaiset ovat vain kateellisia.

        Venäläiset ovat alkukantaisia barbaareja joilla ei ole alkeellisintakaan moraalia. Ihailevat vain sotaa ja ryöstömurhaamista.

        Kukaan täysjärkinen ei kadehdi verisen diktatuurin asukkaita jotka kuolevat järjettömissä hyökkäyssodissa naapurivaltioissa.


      • Anonyymi00186

        Venäjä on hyvä maa ja Suomen tärkein naapurimaa. Kun olemme eläneet sovussa niin olemme kehittäneet maatamme ja vaurastuneet. Kun liityimme Venäjää vihollisenaan pitävään Natoon niin kaikki huomaavat eron - asiat menevät päin persettä. Ehkä nato-kiimaiset sitä toivovatkin ja se on ollut tavoitteena. Näin saadaan maamme eriarvoistumiselle lisäpontta. Meitä odottaa yhteiskuntamme muuttuminen luokkayhteiskunnaksi ja palaamme kehityksessä yli sata vuotta taaksepäin.

        Vaihdoimme hyvinvointi-Suomen Nato-jäsenyyteen mikä on todella huono valinta.
        Kauankohan tarvitaan aikaa jotta poliittinen eliittimme kykenee tunnustamaan ryssineensä todella pahasti? Vai onko oma ego tärkeämpi kuin Suomi ja Suomen Kansan etu?


    • Anonyymi00037

      Historia: Elämää Hitlerin Saksassa K1, J1
      Yle TV1
      Ke 29.4.2026 klo 19.00, Yle TV1

    • Anonyymi00040

      Tökitään karhua kepillä kunnes se suuttuu ja sitten juostaan turvaan Nato-äidin selän taakse.

      • Venäjä on vain rakkikoira, jolla valitettavasti saattaa yhä olla toimivia ydinaseita. Neuvostoliitto oli oikeasti karhu.


      • Anonyymi00049

        Ihmisiä uhkaavat häirikkökarhut ammutaan.


      • Anonyymi00130

        Tökitään karhua kepillä kunnes se suuttuu ja sitten juostaan turvaan Nato-äidin selän taakse.

        Töki kolmea päivää...on sitten venynyt neljäksi vuodeksi -Ukraina tökkii karhun persettä siihen asti että joutaa Kremlin sakki teuraaksi- Ei tarvita Karhua Ukraina on tulevaisuudessa Euroopan Supervalta- Ennen tätä Venäjä romahtaa ja kokee karun lopun- EN TUNNE SÄÄLIÄ-

        Ukrainan voitto on -SINETÖITY- Moskova TV:n Uutiset voi unohtaa...VENÄJÄN LOPULLINEN KOHTALO ON KARU- Sen tulette näkemään miten koko valtakunta romahtaa ja jakautuu useisiin osiin-Ensin Kiina ottaa minkä Neuvostoliitto varasti...


      • Anonyymi00185
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Venäjä on vain rakkikoira, jolla valitettavasti saattaa yhä olla toimivia ydinaseita. Neuvostoliitto oli oikeasti karhu.

        Kerropa meille repe mistä Suomi saa varat NATOn vaatimusten mukaiseen puolustusbudjettiin? Vielä muutama vuosi sitten meille riitti 3-3,5 mrd euroa vuodessa puolustukseen, mutta jo viime vuonna käytimme 6,5, tänä vuotta 7,5 mrd ja NATOn vaatimusten mukaisesti käytämme 16-17 mrd euroa Orpon mukaan jo 2032.

        Alahan kakistella mistä rahat ja kuinka käy Suomen. Voisit keskittyä olennaiseen ja jättää tuon tyhjänpäiväisen paskanheiton sairaammalle sivupersoona mololle.


    • Anonyymi00042

      Lupaako sotakiimainen hallitus myös maksaa sotakorvaukset omista pusseistaan, kun savu on hälvennyt?

      • Anonyymi00131

        Lupaako sotakiimainen hallitus myös maksaa sotakorvaukset omista pusseistaan, kun savu on hälvennyt?


        Jos Venäjä ei maksa sotakorvauksia tappionsa jälkeen -katsotaan sitten mitkä alueet oikeasti kuuluu Ukrainalle-


    • Anonyymi00044

      Kuulin äsken, SS politrukki Igor söi toveri Sergein kun ei ollut muutakaan suuhun pistää.

      • Anonyymi00051

        Holotna Sergei, ootsen harasoo


      • Anonyymi00077

    • Anonyymi00053

      Tällä maalla on uskottavuus ongelma koska jotkut tahot
      ovat pelanneet verkon kumpaakin puolta kautta vuosien,
      kerran olivat fasistit joita vastaan sitten kääntyivät kun
      ymmärsivät fasistien häviävän sodan,
      sen jälkeen vuorossa olivat yya-kommunistit Kylmän Sodan aikana
      ja nyt on lännen vuoro.
      Siinä välissä vuosia mielistelivät kurdeja ja sen jälkeen
      sunneja jotta saisivat ääniä.
      Ja kaiken samaan aikaan mielistelivät eu'ta joka ohjasi
      ottamaan kymmeniä tuhansia viime vuosien maahanmuuttajia.

      Tämän kaiken takia tätä maata ei pidetä uskollisena liittolaisensa
      vaan jos ja kun jotain tapahtuu niin Suomea käytetään hyväksi
      taistelu kenttänä/ battlefield, theater of operations,
      alkuun sota pyritään rajoittamaan Suomen tai/ja Balttian alueille
      jotta ei leviäisi länteen eikä sovittuna myöskään itään,
      koska on mahdollista päätyä rauhaan ennen laajenemista
      mutta on hyvin mahdollista että siinä vaiheessa Suomi on jo
      lähes tuhottu ainakin normaalista yhteiskunnasta.

      Älkää uskoko kaikkea mitä kuulette, totuus on että tästä
      maasta tai Balttioista ei paljoa mitään välitetä.
      Ja vielä sellainen asia että JOS Suomea/ Balttiaa vastaan käytettäisiin
      jopa ydinaseita vaikka taktista pienemmän laskeuman,
      missään tapauksessa ei Yhdysvallat vastaisi ydinaseilla vastaiskua,
      ei varmasti, Yhdysvaltoja ja muita vanhoja liittolaisia ei tietenkään
      laiteta tuhoon jonkun muun vähemmän tärkeään maan takia,
      luulisi tämänkin ihmiset Suomessa ymmärtävän mutta eivät!
      Jos yksi, kaksi, muutama maa menetetään niin ei tietenkään sen lisäksi
      kaikkia muitakin menetetä, ei tietenkään, siinä sitten vaan käy niin
      ja oh, well!
      Että älkää vaan luulko liikoja mistään liittolaisuuksista tai jostain rajuista
      kun sellaisia ei edes ole olemassakaan!
      Vain ja ainoastaan ydinasevaltioilla on turvatakuut omilla ydinaseilla.

    • Anonyymi00057

      Suomelle saattaa vielä käydä huonosti.
      Toivottavasti ei käy niin mutta monet merkit viittaavat
      siihen suuntaan ja onhan Suomelle jo käynytkin monin tavoin
      huonommin eu'n perustamisen jälkeen,
      onhan se ainakin selvää kun tietää miten Suomi oli ennen,
      oli hyvä maa, ei enään.

      • Anonyymi00060

        Entinen mallimaa.
        Nykyinen varoittava esimerkki.


      • Anonyymi00068

        Jokainen liittoutuminen on rapistanut itsenäisyyttä, ja itsemääräämisoikeutta.
        Eu päättää Suomen puolesta, jopa kellonajoista.
        Nato, voi halutessaan käyttää Suomea sota-alustanaa. Ja demokraattien noustessa valtaan, se on todennäköistäkin. Hehän olivat vallassa, kun sota provosoitiin tukia lupaamalla.


      • Anonyymi00068 kirjoitti:

        Jokainen liittoutuminen on rapistanut itsenäisyyttä, ja itsemääräämisoikeutta.
        Eu päättää Suomen puolesta, jopa kellonajoista.
        Nato, voi halutessaan käyttää Suomea sota-alustanaa. Ja demokraattien noustessa valtaan, se on todennäköistäkin. Hehän olivat vallassa, kun sota provosoitiin tukia lupaamalla.

        >Nato, voi halutessaan käyttää Suomea sota-alustanaa.

        Suomesta tulee sota-alusta tietenkin vain jos Venäjä hyökkää meidänkin kimppuumme, ja silloin mikään ei ole niin tervetullutta kuin Naton sotilaat, aseet, lentokoneet ja laivat tänne meille.


      • Anonyymi00157
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Nato, voi halutessaan käyttää Suomea sota-alustanaa.

        Suomesta tulee sota-alusta tietenkin vain jos Venäjä hyökkää meidänkin kimppuumme, ja silloin mikään ei ole niin tervetullutta kuin Naton sotilaat, aseet, lentokoneet ja laivat tänne meille.

        Repen tapaisille Natokiimaisille itsenäisyys ja vapaus ei merkitse mitään.
        Sellaiset eivät vapautta edes ansaitse. Vaihdoimme vapautemme ja hyvinvo8ntivaltiomme Nato-jäsenyyteen mikä on helevetin huono kauppa. Ja se käy meille vielä niin kalliiksi, että ajaudumme selvitystilaan.

        NATOn vaatimusten mukaan meidän on nostettava puolustusmäärärahat 5 prosenttiin BKTstä vuoteen 2035 mennessä. Se tekee yli 20 miljardia. Ennen Natoa käytimme puolustukseemme 3-3,5 mrd euroa. Viime vuonna käytimme jo 6,5 ja hallitus lisäsi sitä viime viikolla miljardilla. Ukronatseille lähetämme 300 miljoonaa lisää sekä lisäksi hallitus vaikenee Suomen osuudesta EUn yhteislainasta Ukrainalle. Meidän osuutemme on 1,4 mrd euroa ja mikä on satavarmaa niin ukronatsit eivät maksa mitään siitä takaisin.
        Olemme maksaneet ukrainalaisille kelakorvauksia jo yli puoli miljardia.

        Olemme varmalla tiellä helvettiin ja suunnan määrää Nato-jäsenyys.


    • Anonyymi00059

      Koska Britit, Usa ja Ranska yllyttivät😅


      Media on turvallisuutemme vastainen, kertoessaan mihin Venäjän kanbattaa iskeä jne jne. Noloakin!

    • Anonyymi00080

      Päättäjämme ovat neropatteja. Vaihdoimme hyvinvointivaltiomme Nato-jäsenyyteen.
      Mielestäni se oli helevetin huono kauppa. Ne jotka eivät vielä ole asiaa tajunneet tulette sen tajuamaan - eikä siihen tarvita edes pitkää aikaa. Tai sitten hoksottimenne ovat olemattomat.

      Sääli meitä tavallisia suomalaisia. Minkä takia meitä on rangaistu tyhmillä lapsellisilla ja kokemattomilla päättäjillä? Kuinka käy lapsillemme näiden älykääpiöiden (globalistien) tuhotessa se Suomi minkä olemme tottuneet tuntemaan.

      Toivoisin, että Mediapooli lakkautettaisiin ja maahamme saataisiin demokratia ja sananvapaus. Vapaa media voisi kysyä sitten päättäjillä miten meni niin kuin omasta mielestä.

      • Anonyymi00121

        Te Putlerin pehvannuolijat voitte painua Venäjälle Anonne perässä. Toki se on irvokasta että te peräänkuulutatte demokratiaa ja sananvapautta samalla kun palvotte naapurimaan veristä diktatuuria, jossa ei ole kumpaakaan.


      • Joko viitsit määritellä puheenpartesi globalistin?

        Minä olen sen kyllä määritellyt (uskonnollisen oikeiston lanseeraama Saatanan maanpäälllinen työkalu), mutta miksi te ette sitä itse suostu tekemään?


    • Anonyymi00094
    • Anonyymi00096

      Miksi ryzzä ei koskaan muutu. Tuota jäin miettimään.

      • Anonyymi00097

        Euroopassa luultiin jo, että sotaa ei kukaan enää halua. Toisin kävi. Kolmen päivän valloitusoperaatio jatkuu jo viidettä vuotta.


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Euroopassa luultiin jo, että sotaa ei kukaan enää halua. Toisin kävi. Kolmen päivän valloitusoperaatio jatkuu jo viidettä vuotta.

        Sotakiimaisella Putler Kalsarimyrkyttäjällä on maaninen pakkomielle palauttaa Venäjän imperiumin vanhoja rajoja ja Venäjän moraaliton kansa kannattaa täysillä imperialistisia valloitushankkeita. Aina valmiina innoissaan hyökkäämään naapurimaahan ryöstämään, raiskaamaan ja murhaamaan. Moraalittomat barbaarit.


    • Anonyymi00098

      Venäjä on aivan itse hankkinut omat vihollisensa. Ei ystäviä saa synnytyssairaaloita pommittamalla, ei ryöstelemällä, raiksaamalla ja tappamalla.

    • Anonyymi00101

      Miksi joku sitten uhosi? Ei kaikki sentään.

    • Anonyymi00103

      Kremlin natsit tietävät omat pahat aikeensa. Sen takia he pitävät kaikkia vihollisinaan. Tämä takaa myös vallassa pysymisen, koska kansalle myydään yhteinen vihollinen, jota vastaan kaikkien on taisteltava.

    • USAn johtama länsi: "Olet joko puolellamme tai meitä vastaan".

      Siinä Suomelle ei jätetty valinnanvaraa.

      • Anonyymi00132

        Mehän olimme jo aikaa sitten valinneet lännen, joten sehän oli oma valinta. Jos pitää valita olemmeko osa länttä vaiko osa Venäjän etupiiriä, niin 99 % suomalaisista valitsee lännen. Kremlin puolesta äänestävät eivät saa vaaleissa edes sitä 1 % kannatusta.

        Se on tietenkin ikävää että ameriikan pöljät valitsivat pressakseen oranssin idiootin, joka on älyllisesti 5-vuotiaan kiukuttelevan kakaran tasolla. Mutta kyllä se valta sielläkin vielä vaihtuu, koska demokratiassa se oikeasti vaihtuu. Toisin kuin itänaapurissamme.


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00132 kirjoitti:

        Mehän olimme jo aikaa sitten valinneet lännen, joten sehän oli oma valinta. Jos pitää valita olemmeko osa länttä vaiko osa Venäjän etupiiriä, niin 99 % suomalaisista valitsee lännen. Kremlin puolesta äänestävät eivät saa vaaleissa edes sitä 1 % kannatusta.

        Se on tietenkin ikävää että ameriikan pöljät valitsivat pressakseen oranssin idiootin, joka on älyllisesti 5-vuotiaan kiukuttelevan kakaran tasolla. Mutta kyllä se valta sielläkin vielä vaihtuu, koska demokratiassa se oikeasti vaihtuu. Toisin kuin itänaapurissamme.

        Kyse on USAn poliittisesta järjestelmästä joka tekee maasta epävakaan ja arvaamattoman. Kun USA on vielä maailman sotaisin valtio joka rikkoo ilman sen suurempia ongelmia kv.lakeja syyllistyneet rikollisiin hyökkäyssotiin, salamurhiin, ylläpitää kidutusvankiloita ympäri maailmaa, vaihtaa hallituksia mieleisiksiin, asettaa yksipuolisia kauppasaartoja ja pakotteita jne. Kaiken kruunaa USAn käsikassara Nato, joka tarvitsee uhkakuvia oikeuttaakseen olemassaolonsa.
        Suomalainen poliittinen eliitti koostuu laumasta ADHD-idiootteja, jotka ovat vaarantaneet tulevaisuutemme ja turvallisuutemme. Sen on voinut jokainen todeta itse.


      • Anonyymi00138 kirjoitti:

        Kyse on USAn poliittisesta järjestelmästä joka tekee maasta epävakaan ja arvaamattoman. Kun USA on vielä maailman sotaisin valtio joka rikkoo ilman sen suurempia ongelmia kv.lakeja syyllistyneet rikollisiin hyökkäyssotiin, salamurhiin, ylläpitää kidutusvankiloita ympäri maailmaa, vaihtaa hallituksia mieleisiksiin, asettaa yksipuolisia kauppasaartoja ja pakotteita jne. Kaiken kruunaa USAn käsikassara Nato, joka tarvitsee uhkakuvia oikeuttaakseen olemassaolonsa.
        Suomalainen poliittinen eliitti koostuu laumasta ADHD-idiootteja, jotka ovat vaarantaneet tulevaisuutemme ja turvallisuutemme. Sen on voinut jokainen todeta itse.

        >Kaiken kruunaa USAn käsikassara Nato, joka tarvitsee uhkakuvia oikeuttaakseen olemassaolonsa.

        Tämä on tärkeä havainto. Neuvostoliiton hajottua koko Euroopan Nato alkoi ajaa puolustustaan alas, kun se oli niin fanaattisesti kiinni noissa uhkakuvissaan. 🤪


      • Anonyymi00132 kirjoitti:

        Mehän olimme jo aikaa sitten valinneet lännen, joten sehän oli oma valinta. Jos pitää valita olemmeko osa länttä vaiko osa Venäjän etupiiriä, niin 99 % suomalaisista valitsee lännen. Kremlin puolesta äänestävät eivät saa vaaleissa edes sitä 1 % kannatusta.

        Se on tietenkin ikävää että ameriikan pöljät valitsivat pressakseen oranssin idiootin, joka on älyllisesti 5-vuotiaan kiukuttelevan kakaran tasolla. Mutta kyllä se valta sielläkin vielä vaihtuu, koska demokratiassa se oikeasti vaihtuu. Toisin kuin itänaapurissamme.

        >Kremlin puolesta äänestävät eivät saa vaaleissa edes sitä 1 % kannatusta.

        Kuntavaaleissa saivat 0,3 %. Veikkaan eduskuntavaaleissa putinatseille suoranaista äänivyöryä ja jopa 0,5 prosentin kannatusta.


      • Anonyymi00138 kirjoitti:

        Kyse on USAn poliittisesta järjestelmästä joka tekee maasta epävakaan ja arvaamattoman. Kun USA on vielä maailman sotaisin valtio joka rikkoo ilman sen suurempia ongelmia kv.lakeja syyllistyneet rikollisiin hyökkäyssotiin, salamurhiin, ylläpitää kidutusvankiloita ympäri maailmaa, vaihtaa hallituksia mieleisiksiin, asettaa yksipuolisia kauppasaartoja ja pakotteita jne. Kaiken kruunaa USAn käsikassara Nato, joka tarvitsee uhkakuvia oikeuttaakseen olemassaolonsa.
        Suomalainen poliittinen eliitti koostuu laumasta ADHD-idiootteja, jotka ovat vaarantaneet tulevaisuutemme ja turvallisuutemme. Sen on voinut jokainen todeta itse.

        >vaihtaa hallituksia mieleisiksiin

        Kuten nyt Unkarissa. Marko, Jaska ja lopuksi Porkkananaama itsekin suorittivat kaikken aikojen huijausoperaation antamalla massiivista tukea hallinnolle, jota he todellisuudessa vastustivat, mutta tiesivät että heidän tukensa on aina enemmän haitta kuin etu, koska ovat niin inhottuja.

        Tätä varmaan tarkoitit?


      • Missä "länsi" noin sanoi?

        Edustaako Perfekti persujen maton alle lakaistua Z-mielisyyttä? 🤔


      • Anonyymi00154
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Kremlin puolesta äänestävät eivät saa vaaleissa edes sitä 1 % kannatusta.

        Kuntavaaleissa saivat 0,3 %. Veikkaan eduskuntavaaleissa putinatseille suoranaista äänivyöryä ja jopa 0,5 prosentin kannatusta.

        Repe, tänään uutisoidaan että suomalaiset eivät pidä siitä suunnasta johon Suomi on menossa.


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Missä "länsi" noin sanoi?

        Edustaako Perfekti persujen maton alle lakaistua Z-mielisyyttä? 🤔

        Sitä ei sanota. Se on asenteita ja toimintaa ohjaava poliittis-mentaalinen tila.

        Edustaako Repe persuista voimaantuvaa troIIikommuunia?

        ☝️😉


      • Anonyymi00169
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Kaiken kruunaa USAn käsikassara Nato, joka tarvitsee uhkakuvia oikeuttaakseen olemassaolonsa.

        Tämä on tärkeä havainto. Neuvostoliiton hajottua koko Euroopan Nato alkoi ajaa puolustustaan alas, kun se oli niin fanaattisesti kiinni noissa uhkakuvissaan. 🤪

        Repe ei ymmärrä tai oikeastaan tiedä historiankulusta yhtään mitään sen jälkeen kun Varsovan liitto lakkautettiin. Sen vuoksi se kirjoittelee ymmärtämättömyyttään tuollaisia. Kaiken huipuksi vaatii muilta selityksiä!

        Eälijö.


      • Anonyymi00170
        Anonyymi00154 kirjoitti:

        Repe, tänään uutisoidaan että suomalaiset eivät pidä siitä suunnasta johon Suomi on menossa.

        Repe ei sellaista kykene ymmärtämään. Sen sairas maailmankatsomus romahtaisi.


    • Anonyymi00126

      Venäjän palveluksessa ja Kremlin palkkalistoilla olevat putinatsit täällä taas suoltamassa Kremlin valheita.

      Täysin turhaan koska kukaan täysjärkinen ei usko Kremlin valheita.

      • Anonyymi00133

        Sitähän työ teette.


    • Anonyymi00136

      Igor onkin ollut viime yönä aktiivinen. Kaalisoppakattila tyhjä? Voikin vielä loppu, kun oikein erikseen pitää viettää VOITON päivä.

    • Anonyymi00137

      Aina NatsiSuomi on hyökkäämässä salakavalasti maailman rauhaarakastavimman, umpirehellisen kansakunnan kimppuun. Mutta, eikös Stalin tehnyt Hitleinkin kanssa sopimuksen? Olisihan se nytkin mahdollista suomalaisten natsien kanssa. Pitää vain uskoa itseensä, Venäjä!

      • Anonyymi00145

        Eipä tainnut se Molotov-Ribbentrop -sopimus kauvaa pitää. Tarvittaessa venäjä pyyhkii persettä kaikilla sopimuksilla. Nähtiin se niiden Ukrainan "turvatakuiden" kanssa. Turpatakuut niistäkin tuli.
        Rauta se on, mikä ratkaisee,


      • Anonyymi00183
        Anonyymi00145 kirjoitti:

        Eipä tainnut se Molotov-Ribbentrop -sopimus kauvaa pitää. Tarvittaessa venäjä pyyhkii persettä kaikilla sopimuksilla. Nähtiin se niiden Ukrainan "turvatakuiden" kanssa. Turpatakuut niistäkin tuli.
        Rauta se on, mikä ratkaisee,

        Et taida tuntea historiaa lainkaan.
        Molotov-Ribbentrop -sopimuksen rikkoja oli Saksa, joka aloitti Operaatio Barbarossan liittolaisinaan natseja ihailleet Suomi ja Unkari.

        Stalin ei halunnut edes uskoa Saksan aloittaneen sotaa.


    • Anonyymi00143

      Vuonna 2022 piti viettää paraati Kiovassa, miten kävikään?

    • Anonyymi00144

      Hei, onhan meillä venäläismies Helsingin, pääkaupunkimme, ylipormestarina Daniel Sazunov.

    • Anonyymi00151

      Ei ollut viisautta uhota.

    • Anonyymi00158

      Kyllä se Venäjä on ihan itse tehnyt itsestään vihollisvaltion. PISTE.

    • Anonyymi00159

      Kaukasian vaikuttaja: Kaikki tietävät, että Vladimir Putin on hävinnyt.

      • Anonyymi00199

        Kaukasian vaikuttaja: Kaikki tietävät, että Vladimir Putin on hävinnyt.

        Näin ollen mitään vaihto ehtoja Kääpiöllä ole vain jatkaa Sotaa...Loppu tulee kaikesta huolimatta /miksi ei Putler suostu tulitaukoon vain palstan viisaimmat tietää syyn!!


    • Anonyymi00160

      Moskovassa asuu miljoonia muslimeja, jotka harjoittelevat, jotta voivat nousta barrikadeille oikealla hetkellä. Moskovassa asuvat muslimit ovat valmiita ottamaan vallan omiin käsiinsä oikealla hetkellä ja perustamaan heille ”sopivan” vallan, jotta Venäjä ei enää vahingoittaisi ympäröiviä maita ja kansoja.

      • Anonyymi00171

        Meilläkin Euroopassa on miljoonia muslimeja NATOn ansiosta.
        Pikkuhilijoo ne silloin tällöin tappavat paikallista väkeä ja ties vaikka suunnittelevat kansanvaihtoa. Sillä tiellä EUssa ollaan kun eurooppalaiset eivät lisäänny ja nämä uudet matut lisääntyvät kuin jänikset.
        Suomessakin näitä on ympäri maatamme ja heistä mediassa kirjoitetaan säännöllisesti.


      • Anonyymi00195
        Anonyymi00171 kirjoitti:

        Meilläkin Euroopassa on miljoonia muslimeja NATOn ansiosta.
        Pikkuhilijoo ne silloin tällöin tappavat paikallista väkeä ja ties vaikka suunnittelevat kansanvaihtoa. Sillä tiellä EUssa ollaan kun eurooppalaiset eivät lisäänny ja nämä uudet matut lisääntyvät kuin jänikset.
        Suomessakin näitä on ympäri maatamme ja heistä mediassa kirjoitetaan säännöllisesti.

        Myös Venäjän väestökehitys on "tyypillinen eurooppalainen":

        https://www.bofit.fi/fi/seuranta/viikkokatsaus/2024/vw202409_1/

        Väki vähenee, pidot paranee. Edellä olleesta esityksestä tosin uupui se tieto, että väestönkasvu on suurinta Venäjän islamilaisilla alueilla.

        Pitää antaa tunnustustakin: työttömyys on tällä hetkellä Venäjällä aika pientä - osin tosin tuottamattoman ja maata pitemmän päälle hyödyttämättömän sotateollisuuden tarpeiden takia.


    • Anonyymi00161

      Näissä menee aina hetki, kunnes venäjätrollit löytävät ketjun, alkavat nimittelemään ketjun avannutta ja peukutkin kääntyy toiseen suuntaan.

    • Anonyymi00162

      Näitä "pää pensaaseen ja ollaan kuin ei oltaiskaan" näkyy meillä riittävän yllättävän paljon! Parempi on tunnustaa tosiasiat ja elää sen mukaan!

      • Anonyymi00166

        Tarkoittaa mitä?


      • Anonyymi00174

        Astumme taas samaan miinaan kun liityimme Natoon. Kovapäistä sakkia ja taas Suomi joutui kuseen. Mitäs jos lopetettaisiin palkanmaksu maamme poliittisille päättäjille siihen saakka kunnes asiat ovat kunnossa. Eihän ne osaa muuta kuin saattaa meitä vaikeuksiin enkä ymmärrä mikä siihen on motiivina? Palkkiovirat? Rahapalkkiot?


    • Anonyymi00163

      Miksi Putin osoitti sotaisuuttaan jo nuoruusvuosinaan riehuessaan Pietarin kaduilla. Tuskinpa rauhan puolesta. Putin on selvä mielenterveystapaus.

      Jos tuo sama ilmenisi meidän maassamme ja Stubb virittelisi vastaavaa, hänet pantaisiin aisoihin tuota pikaa ja uho loppuisi siihen. Kansoissa ja kansoissa on eronsa.

      Venäjällä mikä tahansa on mahdollista. Kansa on alistunutta ja pelkoa täynnä. Väkivalta on kuulunut tämän kansan kuvaan aina. Etenkin johtajat ovat olleet erityisen väkivaltaisia.

      Putin ihailee avoimesti Stalinia ja pitää tätä esikuvanaan. Eikä tässäkään nähdä mitään ongelmaa.

      • Anonyymi00198

        Putin ihailee avoimesti Stalinia ja pitää tätä esikuvanaan. Eikä tässäkään nähdä mitään ongelmaa.

        Näin se on ensin Stalin kusi housuunsa- Samaa perinnettä jatkaa Putler ainoa poikkeus Kääpiö voi käyttää Länsimaista teknologiaa hyväkseen virtsan karkailuun-TENA- Stalin käytti jalkarättejä -👍😂👌


    • Anonyymi00164

      Uhottu on.

    • Anonyymi00165

      Sen sijaan että rakennettaisiin rauhaa, uhotaan.

      • Anonyymi00197

        Meilläkin yksi naispuolinen lähetti on ulkomaita myöten haukkumassa naapuriamme.


    • Anonyymi00167

      Miksi ryssä rupesi suomen viholliseksi? Pökiöt! Eikö viime kerta opettanut mitään?

      • Anonyymi00172

        Johtuisiko siitä kun Suomi liittyi Venäjää vihollisenaan pitävään sotaliittoon ja meillä sekä poliitikot että media on alkanut aukomaan päätänsä Venäjälle. Saamme joka päivä lukea Mediapoolin johtamasta valtamediasta Venäjän demonisointia ja uhkakuvista joita meillä ei ollut ennen kuin liityimme Natoon. Nato tarvitsee uhkakuvia oikeuttaakseen olemassaolonsa.
        Kun media luo uhkakuvia jatkuvalla syötöllä valtaa pitävät epäisänmaalliset tahot saavat mielin määrin rahaa aseisiin ja ukronatsien auttamiseen.

        Olemme suorastaan neroja kun vaihdoimme hyvinvointivaltiomme Nato-jäsenyyteen. NATOn vaatimusten mukaiset 5% BKTsta tekee yli 20 mrd euroa vuodessa ja Nerokas ja lahjakas sekä kansan rakastama pääministerimme sanoo Suomen pääsevän tuohon viiteen prosenttiin jo vuonna 2032. Olemme ylisuorittajia ja toivomme ainakin, että joku mainitsisi meidät. Tai antaisi palkkiovirat epäisänmaallisille poliittisille selkarangattomille valehtelijoillemme jotka vallan kahvassa tekevät Suomen vastaista likaista työtään.


    • Anonyymi00175

      Rosvojen kanssa ei kaveerata. Se nyt vaan on niin.

      • Anonyymi00177

        Ostettiinhan niiltä jopa jotain f35-sotalennokkeja kymmenillä miljardeilla. Hallitus ei taida kuunnella sinua, vaikka aihetta olisi.


    • Anonyymi00176

      Nämä nyky-matut eivät hyökkäile ja rikostele Yhdysvalloissa
      eikä Venäjällä koska niissä maissa laitetaan kovalla vastaan,
      Euroopassa on toisin, enimmikseen länsi-Euroopassa,
      eivät nämä mamut ole itä-Eurooppaan edes menneet.
      Häpeälliset länsi-Euroopan maat.

    • Anonyymi00178

      Ukrainan itäosien venäjänkieliset ei voi siirtyä lännemmäs.kotomaassaan sodan jaloista kun heitä katsotaan vinoon. Joten tulevat siis pakolaisiksi tänne meille päin. Zelezny presidentiksi kampanjoidessaan lupasi parantaa näiden itäosan venäjänkielisten asemaa jossa oli siihen varaa. Sittemmin kai on valinnut taktiikaksi maan puhdistamisen tästä vähemmistöstä tykkänään. Tämän kuulisi kyllä tänne tulleilta jos kukaan vaivautuisi kysymään.

      • Anonyymi00180

        No niinpä.


      • Anonyymi00194

        Ja mikähän estää siirtymästä itään?


    • Anonyymi00179

      Uho huono, rauhantekeminen hyvä.

    • Anonyymi00181

      Käsikirkoitus kaikille käänteille tehty jo vuosikymmeniä sitten.

    • Anonyymi00182

      Oletko aloituksen tehdessäsi dementoitunut kun kyselet julkisuuden hyvin esille tuomia asioita ja tapahtumia ?

    • Anonyymi00184

      Kuulin, että Pietarin SS politrukki Igor söi kaverinsa Sergein, pääsi sitten kaalikeitto loppumaan.

      • Anonyymi00196

        Kuulin, että Pietarin SS politrukki Igor söi kaverinsa Sergein, pääsi sitten kaalikeitto loppumaan.

        Mikä mahtaa olla makuelämys - Ihminen Kebab vartaassa taistelevatko siitä kuka saa parhaat palat- 👌😂👍


    • Anonyymi00187

      Ja kukahan tässä alkoi uhoamaan, tunnusta pois. Se sama, joka aina uhoaa ja uhkaa naapureitaan tuholla ja atomipommilla. Kirjaimellisesti.

    • Anonyymi00190

      Itikan ininää idästä. Iiihhihhihhii...! :'D

    • Anonyymi00191

      NaZi Venäjän Gestapo, FSB valta lisääntyy kun kansan levottomuus kasvaa, NaZi Putin on muuttunut kansalaisten silmissä pelokkaaksi vanhukseksi.

    • Anonyymi00201

      MIksi piti uhota venäjälle ..... ?

      Kuten aloittaja avasi.

      No varmaan siksi kun Venäjä hyökkää ainavaan.
      Tottakai normaali ihminen/ kansa PUOLUSTAUTUU.

      Kuka haluaa tulla hakatuksi ?
      Venäjä on TYRANNIA,

      ABSOLUUTTINEN PAHA
      myös omalle kansalleen.

    • Anonyymi00209

      Tiltu!

    • Anonyymi00224

      On silti outoa kuinka paljon pieni osa Suomalaisia wittuilee nyt
      kun muutamia vuosia sitten solmivat yya-sopimuksia kun mikään
      muu maa ei tehnyt niin, se oli vielä Kylmän Sodan aikana.
      Mitäköhän Ruotsalaisetkin, Norjalaiset ja muut Nato maat tästä oudosta
      yhtälöstä ajattelevat?

      Ollaanpa ainakin rehellisiä siitä että pieni osa Suomalaisia
      vaarantaa suuren osan.
      Ja kun mikään ei koskaan kestä ikuisesti niinkuin ei nazit, kommunistit eikä Nato,
      niin mitä sitten?
      Ihan vaan opetuksena kestävyydestä luulijoille!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe