Vappu on työväen juhla. Vai onko?

Ainakin vasemmisto näyttää juhlivan vahvasti Neuvosto-Venäjää, kommunismia, isIamia ja Palestiinaa. Niin ne ajat, elämänarvot ja mielentilat muuttuu....

☝️🙄

37

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mene hoitoon.

      • Anonyymi00003

        Muutamat öyhöttäjät pääsikin,ihan poliisikyydillä🤣🤣🤣🤣


      • Puolisoni hoitelee minua aika usein. Milloin itse sait muuta hoitoa kuin omaa känsäistä käpäIääsi?

        ☝️😆


      • Anonyymi00011

        Totta on se mitä hän puhuu


      • Anonyymi00012
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Puolisoni hoitelee minua aika usein. Milloin itse sait muuta hoitoa kuin omaa känsäistä käpäIääsi?

        ☝️😆

        Ei sulla ole puolisoa. Puhut äidistäsi.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Totta on se mitä hän puhuu

        Ei vassut ainakaan kristinuskoa ihaile eikä juutalaisia.


      • Anonyymi00016
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Puolisoni hoitelee minua aika usein. Milloin itse sait muuta hoitoa kuin omaa känsäistä käpäIääsi?

        ☝️😆

        Aha, asia selvä ja kerroit sen kaikille. Sen puutteesta kaikki juttusi lähtevät.


      • Anonyymi00020
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Puolisoni hoitelee minua aika usein. Milloin itse sait muuta hoitoa kuin omaa känsäistä käpäIääsi?

        ☝️😆

        Oula Lintula on myös mies...

        Oletko tullut kaapista?


      • Anonyymi00023
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Puolisoni hoitelee minua aika usein. Milloin itse sait muuta hoitoa kuin omaa känsäistä käpäIääsi?

        ☝️😆

        Tuleeko mr Perfect ulos kaapista. Puolusti lapsipornon vapauttamista ajavaa Oula Lintulaa todella akressiivisesti palstalla.


    • Anonyymi00002

      On ne noloja🙈

      • Anonyymi00007

    • Anonyymi00005

      Vassarit paskovat jokaisen juhlapäivän.

    • Anonyymi00009

      Tämän aloittaja🤯 mene oikeasti hoitoon tai ystävien luokse Venäjälle.

      • Anonyymi00013

        Perfect on Perussuomalaisten trollitehtaan vakiotrolli.

        Oula Lintulan valittu.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Perfect on Perussuomalaisten trollitehtaan vakiotrolli.

        Oula Lintulan valittu.

        Järjestivät niitä rokottomattimien miesten välisiä ureajuhlia.


    • Nyt saat sen lupaamani diagnoosin mahdollisista syistä, joiden vuoksi et suostu siihen vetoon kanssani.

      1. Tiedät häviäväsi vedon. Siksi et suostu siihen. Olet niin riippuvainen täällä roikkumisesta, että et halua lopettaa. Jostakin syystä et ilmeisesti halua rekata uutta nikkiä - kuten olet aiemmin tehnyt.

      2. Olet ammattitrolli tai muuten vain keskittynyt häiriköintiin. Ehdotukseni ei sovi suunnitelmiisi.

      3. Olet täysin pihalla todellisuudesta ja et oikein hahmota mitä puuhaat.

      Siinäpä ne vaihtoehdot ovat. Jos olisit oikeasti täällä kirjoittelemassa ja uskoisit asiaasi, veto ei olisi sinulle mikään ongelma. Mehän kaikki tiedämme, että sinä elät huomiosta. Eri asia on se, maksaako sinulle siitä joku - eli lähinnä alustan omistaja.

      Noin.

      Katsotaanpa nyt, vaikenetko, laitatko anonyymit sivupersoonat minua sättimään vai heitätkö jotakin joutavaa ihan nikilläsi.

    • Anonyymi00017

      "Harhaisuus, joka ilmenee hallusinaatioina tai deluusioina, johtuu todellisuudentajun häiriintymisestä. Se ei ole itsenäinen sairaus, vaan oire, joka voi kummuta useista eri syistä, kuten mielen sairauksista, aivotoiminnan muutoksista, fyysisistä tekijöistä tai äärimmäisestä stressistä."

      Näin on Dorka-Petfect.📛

    • Anonyymi00018

      Mr. Perseen päivän persuilut kaatokännin myötäilemänä : )

      • Anonyymi00019

        Surullisintahan noissa on että voivat ihan hyvin tulla myös selvästä päästä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Surullisintahan noissa on että voivat ihan hyvin tulla myös selvästä päästä.

        Perussuomalaisten trollitehdas käyttää Perfectiä hyväkseen. Tuskin saa kovinkaan korkeata korvausta trollaukaesta.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Perussuomalaisten trollitehdas käyttää Perfectiä hyväkseen. Tuskin saa kovinkaan korkeata korvausta trollaukaesta.

        Onko mr perfectin trollauksista paljoakaan hyötyä Perussuomalaisille. Varmasti myös haittaa.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Onko mr perfectin trollauksista paljoakaan hyötyä Perussuomalaisille. Varmasti myös haittaa.

        Enemmän haittaa, kun suuri osa ihmisistä näkee, mikä päänaukomisliike Persut todellisuudessa on.


    • Anonyymi00024

      Vasemmiston ainoa tavoite on ryöstää rahat "rikkailta". He eivät edes ymmärrä sitä että kuka on rikas, varallisuus ei tee kenestäkään rikasta.

      • Anonyymi00025

        Perussuomalaisten trollitehdas käyttää hyväkseen kehitysvammaista perfectiä.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Perussuomalaisten trollitehdas käyttää hyväkseen kehitysvammaista perfectiä.

        Määrä korvaa laadun

        Yli 2.000 trollausta Perussuomalaisten puolesta.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Perussuomalaisten trollitehdas käyttää hyväkseen kehitysvammaista perfectiä.

        Missäköhän tuollainen trollitehdas on, ihan ovat omia mielipiteitäni mutta ymmärrän että tässä maassa on paljon mielisairaita jotka tällekin palstalle kirjoittelevat.


    • Anonyymi00026

      "Ainakin vasemmisto näyttää juhlivan vahvasti Neuvosto-Venäjää, kommunismia, isIamia ja Palestiinaa."

      LOL. Persut ja koko Alfa-TV elävät omassa mielikuvitusmaailmassaan.

      Mitäs vikaa Palestiinassa on? Filistealaisethan ovat kookasta valkoista rotua, Raamatunkin mukaan.

      • Olet erehtynyt. Persut ei koskaan erehdy tulemaan teidän mielikuvitusmaailmaanne.


      • Anonyymi00029
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Olet erehtynyt. Persut ei koskaan erehdy tulemaan teidän mielikuvitusmaailmaanne.

        Miksi puolustat lapsipornon vapauttamista ajavaa Perussuomalaisten Oula Lintulaa?

        Miksi Riikka Purra ja Perussuomalaisten johto hyväksyy lapsipornosta tuomitut pedofiliarikolliset edustamaan Perussuomalaisia ja Suomea?


      • Anonyymi00031

        Mosambikilainenkin kelpaa mainiosti.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mosambikilainenkin kelpaa mainiosti.

        Näemmä herra perskutarallaa latasi moukarilla täysosuman demari putin trollin poteroon. Varmaan taas menee itkukurkussa veisaa virsiä putinin lämpöiseen syliin.


      • Anonyymi00037

      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Persujen trollitehdas toimii palstalla täysin ammattimaisesti.

        Ruotsin Perussuomalaiset trollaa täysin ammattimaisesti kuten Suomen Perussuomalaiset.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sokeeraava-uutuusdokumentti-toimittaja-paljasti-oikeistopuolueen-trollitehtailun-ruotsissa/8947540

        Palstalla myös tänään 👎


    • Anonyymi00039

      Mitähän vuosikymmentä mahdat elää?

    • Anonyymi00040

      Persut tyhmyys paistaa läpi tässäkin aloituksessa.

      • Minunko tyhmyyttä, että vasemmisto heiluttelee työväen juhlassa sirppiä ja vasaraa ja Palestiinan lippua? Onko sulla kipuja?

        ☝️😆


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe