Kuinka moni demari ja vasliittolainen kuuluu venäjämieliseen Naapuriseuraan

Anonyymi-ap

asia pitäisi tutkia.

Venäjämielisen Naapuriseura ry:n perusti Mauno Saari ja Mikko Elo.

Mauno Saaren vaimo on entinen SDP:n ja SKDL:n kansanedustaja. Mikko Elo taas on SDP.n pitkäaikainen kansanedustaja.

32

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Heinäluoma.

      • Anonyymi00014

        NO ei todellakaan kuulu. Sinä kuulut Persudorkien seuraan!


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        NO ei todellakaan kuulu. Sinä kuulut Persudorkien seuraan!

        Saihan Eero putinilta mitalinkin.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        NO ei todellakaan kuulu. Sinä kuulut Persudorkien seuraan!

        Et sinä sitä tiedä, pelle.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Saihan Eero putinilta mitalinkin.

        Selvä todiste.


    • Anonyymi00002

      100 %
      sosialisteista kuuluu
      neukkulan juoksupoikiin.

      Sdp- haisee ja tuhlaa.

      • Anonyymi00009

        Veeti 15v 🥰


      • Anonyymi00015

        Eikö sulla poikaraukka ole edes tietokonetta jolla pelailla. Tuut tänne kännisen isäs oppeja jakamaan. Älä viitsi, sustakin tulossa juoppo aikuisena.


      • Anonyymi00020

        Kyllä.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Eikö sulla poikaraukka ole edes tietokonetta jolla pelailla. Tuut tänne kännisen isäs oppeja jakamaan. Älä viitsi, sustakin tulossa juoppo aikuisena.

        Vanha demari-boomeriko siellä yksinäisyydessään kiukkuaa?


    • Anonyymi00005

      Maankavaltajien ja isänmaanpettureitten ikioma kerho. Ei ole vaikeata arvata mikä taho rahoittaa kerhon toimintaa.

      • Anonyymi00016

        Älkää nyt viitsikö naurattaa, keski-ikä yli 80 vuotta, muutama hörhö hytisee yhdessä. Olihan tuo Mauno Saarikin ennen porvarilehtien päätoimittajana, kunnes Pirkko Turpeinen-Saari sai miehen sekaisin. Mikko Elo on aikanaan erotettu SDP:stä, noin niin kuin tiedoksi. Taitaa siellä joku vähä-älyinen nuorempi äitimuorin pakkopoika olla rollaattorien lykkijänä.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Älkää nyt viitsikö naurattaa, keski-ikä yli 80 vuotta, muutama hörhö hytisee yhdessä. Olihan tuo Mauno Saarikin ennen porvarilehtien päätoimittajana, kunnes Pirkko Turpeinen-Saari sai miehen sekaisin. Mikko Elo on aikanaan erotettu SDP:stä, noin niin kuin tiedoksi. Taitaa siellä joku vähä-älyinen nuorempi äitimuorin pakkopoika olla rollaattorien lykkijänä.

        Mut vassuilla on sama aate kuin putella


    • Anonyymi00006

      1) Venäjä ei ole Neuvostiliitto

      2) Suomessa suurimpia nuolijoita Neuvostoliittoon olivat Kokoomuslaiset ja Vuorineuvokset. Nämä tekivät vaihtokauppaa ja ryyppääiset sen mukaiset.

      3. Toki kaikki puolueet kilpailivat tässä nuolemisessa.

      4. Venäjä nyt on äärioikeistolainen maa!

      5. Venäjällä ei ole Vihervasemmmistoa. Ei Ay-liikettä.

      6. Venäjä on sopiva maa Persuille. Siksi sinne lähti myös Ano Turtiainen.

      7. Venäjällä ei ole Pridekulkueita, ei Elokapinaa

      8. Siellä ei ole EU:ta tai euroa, ei ruotsinkielen asemaa tai Yleä!

      Huomaatko nyt miten ihana maa se on juuri Persuille!!??

      • Anonyymi00010

        Venäjällä vasemmisto ei ole vallassa vaan kokoomuksen veljespuolue.


      • Anonyymi00013

        Putin on naZi.


    • Anonyymi00007

      Natsipersut hakkaavat kadulla naisia ja te ulisette tällaista pasketta.

    • Anonyymi00008

      Ei löytyne kuin yksi tiu.

    • Anonyymi00011

      Venäjä on hyvä maa ja Suomen tärkein naapurimaa.
      Sitten kun näillä pölvästeillä jotka johtavat maatamme järki palaa korvien väliin luomme uudet kauppasuhteet Venäjän kanssa. Sitä ennen me köyhdymme ja kurjistumme.

      Niin se vaan menee aikuisten oikeasti. Tämä on jumalan tosi.

      • Anonyymi00017

        Hehhehhehhe...Honkanummi odottaa eikä unelmasi toteudu eläessäsi.


      • Anonyymi00018

        Ei tämän Venäjän kanssa. Katsotaan sitten uudestaan tilanne.


    • Anonyymi00012

      Naapuriseura ylistää Putleria ja hänen aikaansaamaa venäläistä natsismia.

    • Sieltä löytyy monta potentiaalista Puttea paIveIevaa vakoojaa.

    • Anonyymi00019

      Suomi tarvitsee oikean arvovaltaisen koko kansan presidentin. Nykyinen pelle on kuin jonkinlainen kauppamatkustaja joka kapsekki kädessä reissa ympäriinsä ja yrittää esittää jotakin tärkeätä ja herättää enemmän säälittävää naurua.

      • Mutta sinulla ei taaskaan ole esittää yhtäkään parempaa nimeä? Ei nyt eikä koskaan?

        Varmintahan se niin onkin, jotta voi sitten haukkua jokaisen. 😏


    • Anonyymi00021

      15%.

    • Anonyymi00024

      Kyllä niitä riittää.

    • Anonyymi00025

      Niitähän käy venäjän lähetystön juhlilla.

    • Anonyymi00028

      Mikä sinua estää tutkimasta? Liityt vain seuraan ja rupeat käymään kokouksissa ja tapahtumissa. Siinä sinulle syntyy hyvä kuva jäsenistöstä. Varo kuitenkin, ettet tule luoneeksi laitonta henkilörekisteriä. Yhdistysten päättäjät, eli nimenkirjoittajat, ovat vapaata tietoa.

    • Anonyymi00029

      Onko asia salaisuus?

    • Anonyymi00032

      30%.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe