"Kun pilaat jonkun elämän valehtelemalla, se on vain lainaa, jonka joudut maksamaan korkojen kera."
- Karman lait
PS: Muistattehan, että esim. "persujen valeet", "euron pensa" ja "se ei meille käy" on teidän luomia valheita.
☝️😉
VasemmistoIaisille tiedoksi.
23
207
Vastaukset
- Anonyymi00001
Dorkapersu igen.
- Anonyymi00004
Juuri näin🤯
Koeta saada vastattua siihen ehdotukseeni siitä vedonlyönnistä.
- Anonyymi00007
Tämä ei ole minään vedonvälityspalsta, ymmärrä jo.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä ei ole minään vedonvälityspalsta, ymmärrä jo.
Taasko aloitat tuon anona pelleilyn?
- Anonyymi00008
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Taasko aloitat tuon anona pelleilyn?
Ai? Onko se sitten vain sinulle varattu harrastus?
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai? Onko se sitten vain sinulle varattu harrastus?
Hyvä, että myönnät tukevasi tekstejäsi anona. Rehellistä toimintaa.
Minä en niin tee.
- Anonyymi00006
Tiesittekö, etä perussuomalaiset ovat Moskovan fasistijuntan pikkuapulaisia ja nöyriä juoksupoikia?
https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdf
https://www.ku.fi/artikkeli/4624265-perussuomalaiset-suhtautuvat-myonteisimmin-putinin-venajaan-vasemmistoliitossa-suurin-kielteinen-kaanneSepä se.
Tätä asiaa olisivat toimittajat saaneet tutkia paljon enemmän. Persujen takki Venäjän suhteen kääntyi vasta Ukrainan sodan myötä. Sitä ennen PS oli käytännössä venäjämyönteisten joukossa.
EU:n vastustaminen satoi Venäjän laariin. Se ei ole kunnolla uponnut persujen kaaliin vieläkään.- Anonyymi00009
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Sepä se.
Tätä asiaa olisivat toimittajat saaneet tutkia paljon enemmän. Persujen takki Venäjän suhteen kääntyi vasta Ukrainan sodan myötä. Sitä ennen PS oli käytännössä venäjämyönteisten joukossa.
EU:n vastustaminen satoi Venäjän laariin. Se ei ole kunnolla uponnut persujen kaaliin vieläkään.Beitit ei tyytyneet edes vain vastustamaan euta vaan ihan erosivat koko paskasta. Väitätkö että Britit on venäjämielinen maa?
Anonyymi00009 kirjoitti:
Beitit ei tyytyneet edes vain vastustamaan euta vaan ihan erosivat koko paskasta. Väitätkö että Britit on venäjämielinen maa?
Entinen britti MEP istuu vankilassa otettuaan pyccältä lahjuksia edistääkseen BREXITiä.
BREXIT oli pyccän rahoittama juoni EUn hajottamiseksi.Anonyymi00009 kirjoitti:
Beitit ei tyytyneet edes vain vastustamaan euta vaan ihan erosivat koko paskasta. Väitätkö että Britit on venäjämielinen maa?
Ja nyt käytännössä lisäävät jatkuvasti yhteistyötä EU:n kanssa. Ja katuvat eroa.
- Anonyymi00014
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Ja nyt käytännössä lisäävät jatkuvasti yhteistyötä EU:n kanssa. Ja katuvat eroa.
Kyllä ne nyt on vahvoilla. Voivat neuvotella millä ehdoilla liittyvät takaisin. Ei se noin mene että ne haluaisi liittyä vaikka ehdot niille olisi huonojakin.
Nyt kun tietävät mikä EU on niin niiden hyvä neuvotella erityisehdot maallensa.
Mihin tahansa kannattaa liittyä vaikka venäjän federaattioon jos ehdot on riittävän hyvät.
- Anonyymi00010
Valehteleminen on persujen tapa. Ja ainoa tapa heille voittaa vaaleissa. Persujen poika Tampereelta lupasi euron bensaa. Normaalilla maalaisjärjellä varustettu osasi jättää järjettömän lupauksen omaan arvoonsa. Oli kuitenkin sellaisia jotka ottivat sen täydestä. Siitä on köyhä kansa saanut kolme vuotta kärsiä.
- Anonyymi00011
Lupas vaan niiden kannattajille ja persut saa polttoaineensa eurolla. Vassareille polttoaine maksaa tietysti enemmän. Pitäähän jonkun MAKSAA persujen halvat polttoaineet.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lupas vaan niiden kannattajille ja persut saa polttoaineensa eurolla. Vassareille polttoaine maksaa tietysti enemmän. Pitäähän jonkun MAKSAA persujen halvat polttoaineet.
Persu ei osta bensaa, vaan pyöräilee.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lupas vaan niiden kannattajille ja persut saa polttoaineensa eurolla. Vassareille polttoaine maksaa tietysti enemmän. Pitäähän jonkun MAKSAA persujen halvat polttoaineet.
Natsitkin aikanaan lupas että saksasta tehdään hyvä maa kunnon saksalaisille. Vihervassari idiootit ja juutalaiset luuli kuuluvansa tuohon ryhmään "kunnon saksalaiset" näin ei tietenkään ollut. Ei yksikään puolue voi ihan jokaiselle taata hyvää terveydenhoitoa tai halpaa polttoainetta. Vain omille jäsenilleen Muiden kustannuksella.
- Anonyymi00015
Hyvinvointivaltio rakentuu sille perusperiaatteelle, että työikäiset ja työkykyiset käyvät töissä ja maksavat veronsa. Myös yritykset maksavat veronsa. Verot ovat valtion ja kuntien pääasiallisettulot. Jos ei makseta veroja, niin valtiolla ja kunnilla ei ole tuloja, joilla tarjota yhteiskunnan palveluja, eikä voida sitten ylläpitää hyvinvointiyhteiskuntaa. Näin yksinkertaisesta asiasta lopulta on kyse.
- Anonyymi00017
Suomessa perustuu tuolle että kansanedustajat ottaa valtionvelkaa ja rahaa on. Jossainvaiheessa sitten saa nähdä kuka maksaa nuo otetut velat.
Nykyinenkin hallitus otti enemmän valtionvelkaa kuin mikään aiempi hallitus. - Anonyymi00018
Vasemmiston hyvinvointivaltio perustuu lainarahalle. Tekstiviestivipeillä hoidetaan omaa taloutta ja valtion lainaamaa rahaa ei tarvi maksaa takaisin.
Pösilö🪵taikauskonen alottaja uskoo karmaan jota ei ole olemassa.👻
- Anonyymi00019
Nykyään voi valehdella miten vaan ja media säestää.
Ja samalla opetetaan kansalaisille uudenlaista arvopohjaa, jossa "oikeamielisyyttä" edustava valehtelu saa hyväksynnän, mutta "väärämielinen" rehellisyys on ammuttava alas. Polarisaation monet rumat kasvot....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
