VasemmistoIaisille tiedoksi.

"Kun pilaat jonkun elämän valehtelemalla, se on vain lainaa, jonka joudut maksamaan korkojen kera."

- Karman lait

PS: Muistattehan, että esim. "persujen valeet", "euron pensa" ja "se ei meille käy" on teidän luomia valheita.

☝️😉

23

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Dorkapersu igen.

      • Anonyymi00004

        Juuri näin🤯


    • Koeta saada vastattua siihen ehdotukseeni siitä vedonlyönnistä.

      • Anonyymi00007

        Tämä ei ole minään vedonvälityspalsta, ymmärrä jo.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tämä ei ole minään vedonvälityspalsta, ymmärrä jo.

        Taasko aloitat tuon anona pelleilyn?


      • Anonyymi00008
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Taasko aloitat tuon anona pelleilyn?

        Ai? Onko se sitten vain sinulle varattu harrastus?


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ai? Onko se sitten vain sinulle varattu harrastus?

        Hyvä, että myönnät tukevasi tekstejäsi anona. Rehellistä toimintaa.

        Minä en niin tee.


      • Sepä se.

        Tätä asiaa olisivat toimittajat saaneet tutkia paljon enemmän. Persujen takki Venäjän suhteen kääntyi vasta Ukrainan sodan myötä. Sitä ennen PS oli käytännössä venäjämyönteisten joukossa.

        EU:n vastustaminen satoi Venäjän laariin. Se ei ole kunnolla uponnut persujen kaaliin vieläkään.


      • Anonyymi00009
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Sepä se.

        Tätä asiaa olisivat toimittajat saaneet tutkia paljon enemmän. Persujen takki Venäjän suhteen kääntyi vasta Ukrainan sodan myötä. Sitä ennen PS oli käytännössä venäjämyönteisten joukossa.

        EU:n vastustaminen satoi Venäjän laariin. Se ei ole kunnolla uponnut persujen kaaliin vieläkään.

        Beitit ei tyytyneet edes vain vastustamaan euta vaan ihan erosivat koko paskasta. Väitätkö että Britit on venäjämielinen maa?


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Beitit ei tyytyneet edes vain vastustamaan euta vaan ihan erosivat koko paskasta. Väitätkö että Britit on venäjämielinen maa?

        Entinen britti MEP istuu vankilassa otettuaan pyccältä lahjuksia edistääkseen BREXITiä.

        BREXIT oli pyccän rahoittama juoni EUn hajottamiseksi.


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Beitit ei tyytyneet edes vain vastustamaan euta vaan ihan erosivat koko paskasta. Väitätkö että Britit on venäjämielinen maa?

        Ja nyt käytännössä lisäävät jatkuvasti yhteistyötä EU:n kanssa. Ja katuvat eroa.


      • Anonyymi00014
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Ja nyt käytännössä lisäävät jatkuvasti yhteistyötä EU:n kanssa. Ja katuvat eroa.

        Kyllä ne nyt on vahvoilla. Voivat neuvotella millä ehdoilla liittyvät takaisin. Ei se noin mene että ne haluaisi liittyä vaikka ehdot niille olisi huonojakin.

        Nyt kun tietävät mikä EU on niin niiden hyvä neuvotella erityisehdot maallensa.

        Mihin tahansa kannattaa liittyä vaikka venäjän federaattioon jos ehdot on riittävän hyvät.


    • Anonyymi00010

      Valehteleminen on persujen tapa. Ja ainoa tapa heille voittaa vaaleissa. Persujen poika Tampereelta lupasi euron bensaa. Normaalilla maalaisjärjellä varustettu osasi jättää järjettömän lupauksen omaan arvoonsa. Oli kuitenkin sellaisia jotka ottivat sen täydestä. Siitä on köyhä kansa saanut kolme vuotta kärsiä.

      • Anonyymi00011

        Lupas vaan niiden kannattajille ja persut saa polttoaineensa eurolla. Vassareille polttoaine maksaa tietysti enemmän. Pitäähän jonkun MAKSAA persujen halvat polttoaineet.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Lupas vaan niiden kannattajille ja persut saa polttoaineensa eurolla. Vassareille polttoaine maksaa tietysti enemmän. Pitäähän jonkun MAKSAA persujen halvat polttoaineet.

        Persu ei osta bensaa, vaan pyöräilee.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Lupas vaan niiden kannattajille ja persut saa polttoaineensa eurolla. Vassareille polttoaine maksaa tietysti enemmän. Pitäähän jonkun MAKSAA persujen halvat polttoaineet.

        Natsitkin aikanaan lupas että saksasta tehdään hyvä maa kunnon saksalaisille. Vihervassari idiootit ja juutalaiset luuli kuuluvansa tuohon ryhmään "kunnon saksalaiset" näin ei tietenkään ollut. Ei yksikään puolue voi ihan jokaiselle taata hyvää terveydenhoitoa tai halpaa polttoainetta. Vain omille jäsenilleen Muiden kustannuksella.


    • Anonyymi00015

      Hyvinvointivaltio rakentuu sille perusperiaatteelle, että työikäiset ja työkykyiset käyvät töissä ja maksavat veronsa. Myös yritykset maksavat veronsa. Verot ovat valtion ja kuntien pääasiallisettulot. Jos ei makseta veroja, niin valtiolla ja kunnilla ei ole tuloja, joilla tarjota yhteiskunnan palveluja, eikä voida sitten ylläpitää hyvinvointiyhteiskuntaa. Näin yksinkertaisesta asiasta lopulta on kyse.

      • Anonyymi00017

        Suomessa perustuu tuolle että kansanedustajat ottaa valtionvelkaa ja rahaa on. Jossainvaiheessa sitten saa nähdä kuka maksaa nuo otetut velat.

        Nykyinenkin hallitus otti enemmän valtionvelkaa kuin mikään aiempi hallitus.


      • Anonyymi00018

        Vasemmiston hyvinvointivaltio perustuu lainarahalle. Tekstiviestivipeillä hoidetaan omaa taloutta ja valtion lainaamaa rahaa ei tarvi maksaa takaisin.


    • Pösilö🪵taikauskonen alottaja uskoo karmaan jota ei ole olemassa.👻

    • Anonyymi00019

      Nykyään voi valehdella miten vaan ja media säestää.

      • Ja samalla opetetaan kansalaisille uudenlaista arvopohjaa, jossa "oikeamielisyyttä" edustava valehtelu saa hyväksynnän, mutta "väärämielinen" rehellisyys on ammuttava alas. Polarisaation monet rumat kasvot....


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe