Sofian esiintymisestä ja käytöksestä näkyy selkeästi seuraavat asiat:
- kontrolloinnin tarve
- kontrolloinnin vahvistaminen vahingoittamisen kautta
- pyrkimykset dominoimaan vastustajia
- todellisuuden vääristely
- halventava kielenkäyttö
- olkiukot
- ylimielinen asennoituminen
- ylimieliset irvistykset, älähdykset ja tuhahtelut
- toisen puheiden ja näkemysten väheksyminen
- toistuva keskeyttäminen ja päälle huutaminen
Tällaista käytöstä ei voi perustella ja puolustella vaikka tyyliin "niimmutkun entäs Ryydmanni?!!" tai muutenkaan whatabout persut tyyliin. Sofian käytös on täysin hänen omaa persoonallisuuttaan, hänen omia valintoja ja hänen omalla vastuullaan.
Sofia on todellakin kouluesimerkki toksisesta persoonasta ja sellaisia ei pitäisi olla ollenkaan eduskunnassa, joka on lähes 6 miljoonan ihmisen yhteiskunnan vastuukenttä.
☝️🙄
Sofia Virta yleisten psykologisten oppien mukaan:
45
318
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mistä sinä olet kouluesimerkki?
- Anonyymi00006
Edellinen kirjoittaja on aivan oikeassa Sofia Virrasta! Tuo hänen käytöksnsä oli tuossa keskustelutilaisuudessa alle kaiken arvostelun! Noinkin pitkään politiikassa ollut pitäisi osata hillitä itsensä ja keskustella rauhallisesti., kun sanpoo mielipiteensä!
Oli kamalaa katseltavaa tuo tilaisuus kaiken kaikkiaan! Rydman oli melkein loppuun asti rauhallinen, mutta lopussa hänkin kiihtyi tuon vastapuolen käsien huitomiseen ja huutamisieen! - Anonyymi00026
Oli hyvä kirjoitus ja täyttä totta. Ihmisestä näkee paljon käytöksestä, puheista, ilmeistä, eleistä, onko normaali ihminen. Unohtamatta silmiä. Silmät ei valehtele. Otan tähän esimerkiksi Sanna Marinin. Silmät, joku sanoi hänelle jotain, joka ei miellyttänyt häntä, niin sen silmät muuttui heti kylmiksi, kostonhimoa tihkuviksi, mutta kun joku sanoi ja teki, niinkuin hän halusi, muuttui silmät lämpimiksi. Sen touhuja ja haastatteluja oli hauska seurata, kun silmät kylmeni ja oli vihaa täynnä. SILMÄT EI VALEHTELE vaikka suu suoltaisi niitä valheita. Toiset osaa "lukea" ihmisiä paremmin kuin toiset. Minä olen hyvä ihmistuntija, enkä ole ikinä erehtynyt.
- Anonyymi00033
Anonyymi00006 kirjoitti:
Edellinen kirjoittaja on aivan oikeassa Sofia Virrasta! Tuo hänen käytöksnsä oli tuossa keskustelutilaisuudessa alle kaiken arvostelun! Noinkin pitkään politiikassa ollut pitäisi osata hillitä itsensä ja keskustella rauhallisesti., kun sanpoo mielipiteensä!
Oli kamalaa katseltavaa tuo tilaisuus kaiken kaikkiaan! Rydman oli melkein loppuun asti rauhallinen, mutta lopussa hänkin kiihtyi tuon vastapuolen käsien huitomiseen ja huutamisieen!Hän katsoi vastustajaa kuin "keritsimillä"
- Anonyymi00003
Virta on ylimielinen mistä johtuu hyökkäävä käytös. Kritisoi mielellään muita ja etsii virheitä mutta ei pysty hillitsemään itseään olkoon humalassa tai selvänä. Jos jonkun muun puolueen puheenjohtaja ryhtyisi roikkumaan kiinni itseään paljon nuoremmassa henkilössä, niin vihervasemmisto vaatisi anteeksi pyyntöä ja nöyrtymistä.
- Anonyymi00004
Kirjoitit siis aloittajasta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kirjoitit siis aloittajasta.
Niin kirjoitin.
- Anonyymi00007
Sofian käytökselle löytyy diaknoosi psykologian oppikirjoista.
- Anonyymi00008
Rydman puhui Sofialle kuin tämä olisi 6-vuoyias lapsi "tämä Sofia tässä". Lisäksi Rydman osoitteli Sofiaa kämmenellä yrittäen näin peitellä osoitteluaan vinosti. Rydman itse oli kääntyneenä töykeästi Sofiasta pois päin, mikä on myös epäkunnioittavaa. Yleisesti ottaen poliitikoilla on aina kylmiä piirteitä, koska he eivät menestyisi muuten poliittisella uralla.
- Anonyymi00016
Miksi Sofia sitten käyttäytyy kuin 6 vuotias lapsi.
- Anonyymi00027
Sofia käyttäytyy kuin uhmaikäinen kakara. Minäkin puhuisin pikkuneidille vieläpä alentuvaan sävyyn.
Mitä sormella osoitteluun tulee, niin onko päässyt unohtumaan ämmähallituksen sormisohimiset? - Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sofia käyttäytyy kuin uhmaikäinen kakara. Minäkin puhuisin pikkuneidille vieläpä alentuvaan sävyyn.
Mitä sormella osoitteluun tulee, niin onko päässyt unohtumaan ämmähallituksen sormisohimiset?Naiset ovat voimakkaampi laji 🥊🥊🥊
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Naiset ovat voimakkaampi laji 🥊🥊🥊
Miehet vihaavat naisia koska lapsuusajoilta traumoja siitä kun äiti kasvatti ja käski ja oli se todellinen johtaja talossa tai siitä kun isä raiskasi äitiään.siitä se sovinismi johtuu
- Anonyymi00009
Minusta Rydman oli ylimielinen
Viileys, rauhallisuus, itsekontrolli, pysyminen tukevasti omalla maaperällään, tietotaso, älykkyys.... nämä piirteet nähdään ymmärrettävistä syistä vasemmistossa "ylimielisyytenä", koska kateus ja katkeruus riivaa rankasti. Siksi myös Halla-ahoa ja Purraa vihataan. Valitse tarkasti sanasi vastaukseen, ettet typeryksenä vahvista tätäkin kommenttiani.
☝️🙄Mr.Perfect kirjoitti:
Viileys, rauhallisuus, itsekontrolli, pysyminen tukevasti omalla maaperällään, tietotaso, älykkyys.... nämä piirteet nähdään ymmärrettävistä syistä vasemmistossa "ylimielisyytenä", koska kateus ja katkeruus riivaa rankasti. Siksi myös Halla-ahoa ja Purraa vihataan. Valitse tarkasti sanasi vastaukseen, ettet typeryksenä vahvista tätäkin kommenttiani.
☝️🙄Eheheh!
Sofia on paljon älykkäämpi kuin yksikään persu, joten hän joutuu pelaamaan persujen kanssa pulushakkia.- Anonyymi00017
he-ma kirjoitti:
Eheheh!
Sofia on paljon älykkäämpi kuin yksikään persu, joten hän joutuu pelaamaan persujen kanssa pulushakkia.No ei Sofian älykkyys ainakaan noissa keskusteluissa tule esille.
he-ma kirjoitti:
Eheheh!
Sofia on paljon älykkäämpi kuin yksikään persu, joten hän joutuu pelaamaan persujen kanssa pulushakkia.☝️😆
- Anonyymi00037
Mr.Perfect kirjoitti:
Viileys, rauhallisuus, itsekontrolli, pysyminen tukevasti omalla maaperällään, tietotaso, älykkyys.... nämä piirteet nähdään ymmärrettävistä syistä vasemmistossa "ylimielisyytenä", koska kateus ja katkeruus riivaa rankasti. Siksi myös Halla-ahoa ja Purraa vihataan. Valitse tarkasti sanasi vastaukseen, ettet typeryksenä vahvista tätäkin kommenttiani.
☝️🙄Persuilla on paljon rikostekisteriä
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Persuilla on paljon rikostekisteriä
Vain elämää
- Anonyymi00010
Kaikki kansanedustajat ovat dominoivia.Se on heidän työnsä. Esim. Katsokaa Tyttiä tulenpunaisessa jakussa Lidntmanin vieressä, joka dominoi pituudellaan (muita meriittejä ei ole) luulee olevansa seuraava pääministeri. Ihmisillä on erilaiset tavat tuoda dominointi esille.Toiset ovat epäsuoria, toiset suoria. Ei yksikään persu saa kyllä uhriutumissympatioita etenkään niillä taustoilla mikä heillä on. Defensiiviset ihmiset harvoin saa puolelleen sympatioita.
Ei ole. Eikä se ole heidän työtään. Dominointi on tässä tapauksessa negatiivinen piirre, joka tulehduttaa ilmapiiriä ja tukahduttaa rakentavaa keskustelua. Sellainen tukahduttaminen on tyypillistä vihervasemmistossa, koska älyllä ja totuudella ei pärjätä.
☝️🙄Mr.Perfect kirjoitti:
Ei ole. Eikä se ole heidän työtään. Dominointi on tässä tapauksessa negatiivinen piirre, joka tulehduttaa ilmapiiriä ja tukahduttaa rakentavaa keskustelua. Sellainen tukahduttaminen on tyypillistä vihervasemmistossa, koska älyllä ja totuudella ei pärjätä.
☝️🙄Persuissako johto ei dominoi?
Milloin ilmoitat kantasi siihen vetoon?- Anonyymi00029
Vassariämmät on kaikki tuollaisia. Ei niissä ole yhtään normaalia muijaa. En äänestä naisena enää ikinä naista!
- Anonyymi00030
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Persuissako johto ei dominoi?
Milloin ilmoitat kantasi siihen vetoon?Johto dominoi myös työpaikoilla. Johto on se, joka määrää, sanoo, mitä tehdään. Näin se vaan menee.
Vassareissa ei ole yhtään johtaja-ainesta ja nuo ämmät pilaa kaikkien naisten maineen johtotehtäviin. Näin se vain menee. - Anonyymi00038
Mr.Perfect kirjoitti:
Ei ole. Eikä se ole heidän työtään. Dominointi on tässä tapauksessa negatiivinen piirre, joka tulehduttaa ilmapiiriä ja tukahduttaa rakentavaa keskustelua. Sellainen tukahduttaminen on tyypillistä vihervasemmistossa, koska älyllä ja totuudella ei pärjätä.
☝️🙄On se heidän työtään voittaa väittelyt.Siksi he edustavat kansaa 🥊🥊🥊🥊
- Anonyymi00011
Kaikilla poliitikoilla on varmasti kylmiä piirteitä, koska valta ja jännitys vetää puoleensa.Pitää vain äänestää sitä vähiten pahaa.Kannattaa aloittaa ehdokkaan valinta vaikka puhtaasta rikosrekisteristä! Persuilla aika paljon näitä, joilla ei ole puhdas rekisteti ja se kertoo siitä, että ihminen ei piittaa säännöistä, mikä on aika kylmäävä piirre 👋🤣
- Anonyymi00012
Milloin teistä Persuista on enkeleitä muuttunut ? 🤣😭
- Anonyymi00013
Mr inperfekt esittää oppinutta 😭🤣
- Anonyymi00014
Mitkä yleiset psykologian opit? Huomaa tuon sinun työläistaustan.Opiskeluita ei ole korkeakoulussa opiskeltunOlet amis
- Anonyymi00031
Viisautta, sivistyneisyyttä, keskustelun taitoa, käytöstapoja ei opita korkeakouluissa, ei edes ammattikoulussa. Ne joko on tai ei tule edes kouluja käymällä. Elämänkoulu opettaa.
- Anonyymi00015
Virta kuuluisi hoitoon
- Anonyymi00018
Menetti paljon ääniä esiintymisellään
- Anonyymi00021
Ryytimanne olis hyvä saada hoitoon. Sillä on jotenkin pää pullistunut ja jalat kutistunut?
Ehkä se erehty luulemaan että Virta on nuorempi, jotain 15 tai silleen? Kun se rupes niin kiivaasti valehteleen? - Anonyymi00022
Älkää unohtako, että Sofialla on psykoterapeutin koulutus, jota tosin ei hyväksytty missään. Onneksi.
"Vuonna 2018 Virta valmistui Helsingin Psykoterapiainstituutin ja University of the West of England, UWE Bristol -yliopiston koulutuksesta, jonka luvattiin takaavan psykoterapeutin pätevyyden. Valvira kuitenkin katsoi, ettei tutkinto mahdollista ammattinimikkeen käyttöä Suomessa, joten koulutuksesta valmistuneet eivät ole voineet toimia psykoterapeutteina."- Anonyymi00023
Sofia käyttää huuto- ja vihaterapiaa.
- Anonyymi00032
Varmaan huijannut tai todettu täysin soveltumattomaksi ko alaan.
- Anonyymi00024
Analysoihan rydman sitten, ei varmaan yhtä kaunista tekstiä tule. Paitsi jos kaveri analysoi kaveriaan. :D
- Anonyymi00025
Et voi kirjoittaa näin!
Rydman on hillitty, käyttäytyy arvokkaasti, ei turvaudu olkiukkoihin, vastaa kysymyksiin ilman sivuraiteille johdattelua, servaa helposti vihervassarin ja saa vihat niskoilleen.... Näin alkajaisiksi.
☝️😉
- Anonyymi00034
Suu auki ja silmät seisoo päässä...
Outoa käytöstä. - Anonyymi00039
Kun näen kuvan Sofkusta palautuu mieleen ruisrock kuvat viime kesältä. Millainenhan muheva tuoksu on ollutkaan
- Anonyymi00041
Hyvä että persujen työmiestoimistossa on käytössä tekoäly. Mutta miten nyt persujen käy kun he ovat tekoälytettynä valtavirtaa.
Suomessa tuo feminismi on mennyt vähän yli. Vapaa feministinen kasvu tavallisten normien ohi tuottaa tavanomaisesta sosiaalinormistosta erottuvaa habitusta. Ei pidä sanoa "naiset on naisia", vaan odottaa ihan tavallista ihmisnormistoa kaikilta. - Anonyymi00042
Feminismi mennyt yli jos naisen euro on 60senttiä 🥊🥊🥊🥊🥊🥊💢PUM pohjois-Koreassa naiset tienaavat kolminkertaisen palkan verrattuna miehiin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
