Riikka Purra rulettaa.

30

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eipä Riikka ole tarkastellut eduskunnan ja oheiskuluja. Mitenkähän tuottavia lienevät. Saisiko kansa tietää kaiken, kiitos.

    • Anonyymi00002

      Minkä lukujen valossa talous vahvistuu, hyvinvointi kasvaa? Persuäänestäjillä on ihan ikiomat luvut.

      • Keskuskuppakamari on "persu"? Hyvin sä vedät, pikkutero.

        PS: klikkaa linkkiä äläkä kysele typeriä.

        ☝️😆


    • Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

      Kun oikein kunnolla tekee tuhoa ja tappiota, niin voihan sitä pieni piikki tulla ennusteeseen, tosin Suomen Pankki ja monet muut tahot ovat laskeneet ennusteitaan viime päivinä.

    • Anonyymi00005

      Iiro Viinanen oli myös vastuullinen. Lokaa sai niskaan. Myöhemmin vasta sai kehut, teki mitä piti. Nyt Riikka samassa asemassa. Onneksi löytyy valtionvarainministereitä.eikä mitää Vellihousuja.

      • Anonyymi00014

        Niin, Suomi ei devalvoi -Iivo.


    • Anonyymi00006

      Meillä on historian surkein hallitus ja varsinkin valtionvaras ministeri!!

      Siis, onko tämä ihminen edes tehnyt koskaan oikeaa työtä?

    • Anonyymi00007

      Riikka ansioitui jo nuorena äärirasistisilla kirjoituksillaan. On herättänyt jopa kansainvälistä huomiota. Ihmekö siis että Perfektin kaltainen äärioikeistolainen natsi ihailee Riikkaa.

      • Anonyymi00013

        Ulkoministeri Elina Valtonen kävi Turkissa asti pyytelemässä anteeksi maansa valtiovarainministeri Riikka Purran taannoisia turkkilaisapinakirjoituksia.

        'Ei tarkoittanut, mitä kirjoitti. Se oli vain sellaista hänen puolueelleen tunnusomaista huumoria'.


    • Anonyymi00008

      Keskuskauppakamarin mukaan talous kasvaa ripeästi toisin kuin Purran johtaman valtiovarainministeriön mukaan.

      "Suomen talouden toipuminen viivästyy edelleen, sanoo valtiovarainministeriö tuoreessa ennusteessaan.

      Talous kasvaa tänä vuonna odotettua heikommin. Ennusteen mukaan bruttokansantuote kasvaa vain 0,6 prosenttia tänä vuonna."

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000011977829.html

      Kummallista kun talouden kasvu viivästyy viivästymistään, vaikka kasvu on ollut jo kolme vuotta aivan nurkana takana.

      • Anonyymi00015

        Älä nyt, älä nyt!

        Tunnelin päässä kajastaa jo ihana valo.


    • On lähinnä säälittävää, että teet näitä lapsellisia avauksia. Kyvyttömyytesi mihinkään muuhun on paljastunut. Mihinkään todelliseen mielipiteiden vaihtoon sinusta ei ole.

      Aikaisemmin olin sitä mieltä, että sinuun kohdistuvat avaukset ovat turhia. Nyt tuntuu lähinnä siltä, että ansaitset ne. Sinä olet trolli ja se siitä. Toivon edelleen, että joku sinulle maksaa. Muuten olet nolo tapaus.

      • Anonyymi00009

        Hullulla on halvat huvit. En viittaa sinuun vaan aloittajaan..


      • ....ja sitten sä heräsit ja totesit "avatkaa jo nää lepositeet mä lupaan etten riehu!!!"

        ☝️.😆
        ✅checkmate


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Hullulla on halvat huvit. En viittaa sinuun vaan aloittajaan..

        Noloa monologia itses kanssa. Voi luoja paratkoon.....!


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Noloa monologia itses kanssa. Voi luoja paratkoon.....!

        Nolo juttu kannaltasi, että väität niin.

        Sinä olet meistä se, joka pelleilee milloin rekattuna, milloin anonyyminä. Sinä olet se, joka tekee älyttömiä avauksia ja ei sitten kuitenkaan uskalla seisoa sanomistensa takana.


      • Anonyymi00016
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Nolo juttu kannaltasi, että väität niin.

        Sinä olet meistä se, joka pelleilee milloin rekattuna, milloin anonyyminä. Sinä olet se, joka tekee älyttömiä avauksia ja ei sitten kuitenkaan uskalla seisoa sanomistensa takana.

        Miltä tuntuu kun teet itse äärimmäisen typeriä aloituksia yötä päivää joista toki putin setä tykkää hulluna.


      • Anonyymi00016 kirjoitti:

        Miltä tuntuu kun teet itse äärimmäisen typeriä aloituksia yötä päivää joista toki putin setä tykkää hulluna.

        Taisit seota lopullisesti. Osanotot.


    • Anonyymi00010

      Aloittajalle sopii kaikki kunhan samalla vastustetaan maahanmuuttajia ja suominaisten ja muslimimiesten avioliittoja.

    • Anonyymi00012

      Jees ja jussi kantaa kantojaan, peikkokantoja.

    • Miksi se saa mielen pahoittumaan, jos hallituksen tuloksissa näkyy sitä mihin pyritäänkin, eli hyvinvoinnin vahvistamiseen? Koetteko todella niin, että "oikeiston voitto on vasemmiston katkera tappio"? Ei ollenkaan meille kaikille yhteisesti hyvä asia?

      ☝️🤨

      • Anonyymi00017

        Eihän se haittaisikaan, jos hallitus saisi jotain positiivista talouteen.
        Mutta kun sitä positiivisuutta ei näy eikä kuulu.
        Hallitus ei usko edes oman ministeriönsä virkahenkilöiden laskelmia. Tai edes EK:n laskelmia.


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Eihän se haittaisikaan, jos hallitus saisi jotain positiivista talouteen.
        Mutta kun sitä positiivisuutta ei näy eikä kuulu.
        Hallitus ei usko edes oman ministeriönsä virkahenkilöiden laskelmia. Tai edes EK:n laskelmia.

        Mikä on tietolähteesi, jonka mukaan hallitus ei ole saanut mitään positiivista aikaan tai ei usko omia tai EK:n laskelmia? Mielenkiinnolla odotan linkkejä, joilla vahvistat väitteesi.

        ☝️🙄


      • Anonyymi00018
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Mikä on tietolähteesi, jonka mukaan hallitus ei ole saanut mitään positiivista aikaan tai ei usko omia tai EK:n laskelmia? Mielenkiinnolla odotan linkkejä, joilla vahvistat väitteesi.

        ☝️🙄

        Katso nyt sitten vaikka valtiovarainministeriön viime viikon ennuste. Osaat etsiä sen aivan itse.


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Katso nyt sitten vaikka valtiovarainministeriön viime viikon ennuste. Osaat etsiä sen aivan itse.

        Siis mun pitää alkaa vahvistamaan sun väitettäs? Annamunkaikki kestää.... Odottelen edelleen, että sinä itse vahvistat omat väittämäs.

        "Orpon hallitus ei saa mitään positiivista aikaan": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!
        "Hallitus ei usko omia tai EK:n laskelmia": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!

        Älä tee itselles asioita vaikeaksi, koska kärsit siitä vain ihan itse.

        ☝️🙄


      • Anonyymi00020
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Siis mun pitää alkaa vahvistamaan sun väitettäs? Annamunkaikki kestää.... Odottelen edelleen, että sinä itse vahvistat omat väittämäs.

        "Orpon hallitus ei saa mitään positiivista aikaan": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!
        "Hallitus ei usko omia tai EK:n laskelmia": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!

        Älä tee itselles asioita vaikeaksi, koska kärsit siitä vain ihan itse.

        ☝️🙄

        Liian vaikeita dokumentteja sinulle?


    • Anonyymi00019

      Purra jää historiaan ministerinä jolla ei ollut osaamista tehdä oikeita päätöksiä vaikeina aikoina ja tuhosi sen takia maamme talouden. Hän vain jääräpäisesti jyräsi VM:n ehdotusten ja hallitusohjelman mukaisia päätöksiä, vaikka ne oli tehty pääosin ihan toisenlaisena aikana kuin nyt ja VM:n suositukset ovat vain leikkauksia ja kun ei ymmärrä ettei leikkauksilla mikään kansantalous ole koskaan lähtenyt nousuun, niin jälki on rumaa.

      • Ei tietenkään jää. Ehkä joskus vielä tulet ymmärtämään, että äärivasemmistolainen propagandasi ja arkitodellisuus kohtaa äärimmäisen harvoin. Ehkä et koskaan.


    • Anonyymi00021

      Kun tähän saakka tällä hallituskaudella on laahattu niin reilusti muuta EU:ta jäljessä, esimerkiksi viime vuoden viimeisellä kvartaalilla EU:n heikoiten, niin toivottavasti nämä ennakkolukemat eivät taas tussahda pohjamuutiin kuten joskus aiemmin.

      Olisihan se hieno, että edes hetken aikaa meillä menisi vähän paremmin. Mutta jotenkin en nyt jaksa vakuuttua, kun näitä on tässä niin sanotusti kuultu kvartaalista toiseen. Aina on ollut luvassa mojova talouskasvu, kunnes ei ollutkaan.

      Mutta kaikin mokomin luottavaisemmat ihmiset: iloitkaa ennakkolukemista!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe