- Yle kutsuisi muitakin asiantuntijoita kuin vain vasemmistolaisia.
- ei leimattaisi kriittisiä suomalaisia äärioikeistolaisiksi, vaan annettaisiin heillekin mahdollisuus tuoda esille mielipiteitä ja näkemyksiä
- ei vaiettaisi äärivasemmistolaisesta väkivallasta ja sen uhasta
- kerrottaisiin totuus esim. maahanmuuton ja vihreän siirtymän kustannuksista
- ei vaiettaisi "epämukavista" tosiasioista, vaan suhtauduttaisiin kaikkiin asioihin totuuden ja vastuun näkökulmasta
- tuotaisiin esiin avoimesti esim. EU:n vallan vahvistumiseen ja itsemääräämisoikeuden heikentymiseen liittyviä ongelmia
Siltikin väitetään, että valtamedia ei ole politisoitunut, eikä ole olemassa agendajournalismia, mutta se johtuu vaikenemisen laista: "se mitä ei myönnetä, se mistä vaietaan, sitä ei ole olemassa."
☝️😉
Jos meillä olisi hyvä ja toimiva lehdistönvapaus
30
236
Vastaukset
Tynnyrin pohjalta on hankala Ylenkään etsiä luusereita jotka pystyisivät pulushakkia parempaan suoritukseen tässä tilanteessa.
Jos oikeistohallitus olisi saanut jotain positiivista aikaan tilanne voisi olla tynnyrinpohjapulujen kannalta parempi.- Anonyymi00010
Aloittaja on äärioikeiston trolli.
- Anonyymi00001
Suomi sijoittui Toimittajat ilman rajoja -järjestön lehdistönvapausindeksissä kuudenneksi 180 maan joukossa. Siis selvästi yksi koko maailman parhaista maista mitä tulee lehdistönvapauteen.
Faktat on faktoja, öyhötys on öyhötystä.- Anonyymi00003
Näin teki ja laskusuunta on siten ilmeinen. Aiemmin olimme toistuvasti ykkössijalla, nyt lähellä putoamista hyvän kategoriasta tyydyttävän kategoriaan.
Ei pidä sulkea silmiä ongelmilta, vaikka tilanne vielä on hyvä. Laskusuunta pitää kääntää noususuunnaksi.
- Anonyymi00002
Oletko ajatellut, että voisit käydä töissä.
- Anonyymi00004
Lehdistön vapaus merkitsee ilmeisesti persulle sitä, että se vitosen saanut oppilas on yhtä pätevä kommentoimaan kuin kympin saanut. Samalla itketään naiskiintiöistä, ja vaaditaan idiootti, eikun siis oikeistolaiskiintiöitä.
Oikeisto hallitsee jo täysin yksityistä mediaa. Nyt "tasapuolisuuden" ja "lehdistönvapauden" vuoksi ilmeisesti oikeiston pitäis hallita myös yleä ja varmaan myös pian korkeakouluja. Onhan persut avoimesti ilmaisseet halunsa ottaa yle poliitikkojen haltuun. - Anonyymi00005
Media on vasureiden hallussa joten tasapuolesta keskustelua on turha odottaa.
- Anonyymi00006
Minkä vasureiden?
Joo, EK:n alaisuudessa toimiva suomen yksityinen media on varmaan kommunistien hallussa.
Kyllä ihmiset on tyhmiä.
Ihan oikeastiko sinä valvot läpi yöt kirjoitellen tänne?
Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.
☝️🤨
✅checkmate- Anonyymi00007
Mr.Perfect kirjoitti:
Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.
☝️🤨
✅checkmateKerro jo viimeinkin miksi Riikka Purra ja Perussuomalaisten johto hyväksyy pedofilit puolueeseen?
- Anonyymi00009
Mr.Perfect kirjoitti:
Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.
☝️🤨
✅checkmateVai tauolla töistä kirjoittelet ôisin??? Montako tuntia taukosi kestää???
Mr.Perfect kirjoitti:
Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.
☝️🤨
✅checkmateSeuraavaksi TSH möläyttää anonyyminä "et sää missää töissä oo" ja kuvittelee olevansa nokkela.
☝️😆Mr.Perfect kirjoitti:
Seuraavaksi TSH möläyttää anonyyminä "et sää missää töissä oo" ja kuvittelee olevansa nokkela.
☝️😆Ilmeisesti olet valveilla useampina öinä putkeen. Mikäs siinä. Siitä vain.
Juttusi puhuvat ihan itse puolestaan.Mr.Perfect kirjoitti:
Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.
☝️🤨
✅checkmateYksinkö sinä shakkia pelaat?
Sananvapauteen, avoimuuteen ja rehellisyyteen liittyen.... Vasemmistovinoutunut Anna Kontula teki hiljattain kantelun oikeuskanslerille sisäministeriön virkamiehestä, joka antoi hallintovaliokunnalle lausunnon sisäisen turvallisuuden selonteosta. Kontula ei suvainnut sitä, että uhka-analyysi sisältää myös 'äärivasemmistolaisen ekstremismin'.
Kontula siis haluaa rajoittaa sananvapautta ja myös lehdistönvapautta siltä osin, mikä koskee vasemmistolaisuuteen liittyviä tiettyjä tosiasioita, kuten väkivallan uhka.
Tyypillistä on myös pyrkiä vaientamaan perussuomalaisia, koska he nostaa esille vihervasemmistolle hyödyllistä epätasa-arvoista ja epäeettistä pelaamista, kuten esim. YIen erittäin selektiivinen ja laskelmoitu journalismi. Ihmettelen kyllä suuresti, miten YIe saa edelleenkin käyttää Vastuullista journalismia -tunnusta.
☝️🙄- Anonyymi00011
Mr.Perfect kirjoitti:
Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia...
☝️🤨
✅checkmate
Vai tauolla töistä kirjoittelet ôisin??? Montako tuntia taukosi kestää??? - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mr.Perfect kirjoitti:
Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia...
☝️🤨
✅checkmate
Vai tauolla töistä kirjoittelet ôisin??? Montako tuntia taukosi kestää???Perussuomalaistrn trolli perfect yrittää taas kusettaa palstalaisia.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mr.Perfect kirjoitti:
Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia...
☝️🤨
✅checkmate
Vai tauolla töistä kirjoittelet ôisin??? Montako tuntia taukosi kestää???Kuinka pitkään olen kärsinyt tuollaisesta tyhmyydestä, että tarvitset tunteja kommentin tai parin kirjoittamiseen? Mulla menee siihen yleensä sekunneista pariin kolmeen minuuttiin, riippuen kommentin pituudesta.
☝️😆- Anonyymi00020
Mr.Perfect kirjoitti:
Kuinka pitkään olen kärsinyt tuollaisesta tyhmyydestä, että tarvitset tunteja kommentin tai parin kirjoittamiseen? Mulla menee siihen yleensä sekunneista pariin kolmeen minuuttiin, riippuen kommentin pituudesta.
☝️😆Mutta kun kirjoittamiesi kommenttien välillä on pitkiä aikoja varsinkin öisin. Onko sinulla puolen tunnin välein taukoja???
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta kun kirjoittamiesi kommenttien välillä on pitkiä aikoja varsinkin öisin. Onko sinulla puolen tunnin välein taukoja???
Perussuomalaisten palkkaama trolli perfect on. Yrittää nyt vain selittää muuta.
Yli 2.100 trollausta. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Perussuomalaisten palkkaama trolli perfect on. Yrittää nyt vain selittää muuta.
Yli 2.100 trollausta.Perfect kertoi seurustelevansa.
Oula Lintula on tullut myös kaapista....
- Anonyymi00013
Yle ja muu vassari lehdistö osa myös valikoida sujuvasti pois kaikki asiat joissa oikealle kalleellaan olevat puolueet saisi jotenkin positiivistä kaikua.
- Anonyymi00014
Voi mitä naurettavaa persu propagandaa ja samalla uskomattoman lapsellista uhriutumista taas kerran Mr.persulta.
Kiljunhuuruista vassarilögiikkää: Pelaa uhriutumiskortti, kun alkaa vituttamaan tai päässä lyö tyhjää.
☝️😉
- Anonyymi00015
Minkähän alan erityisasiantuntija aloittaja on?
- Anonyymi00016
Tänäänkin tv:ssä kerrottiin käänteestä, Suomen talous elpyy huimaa vauhtia ja jos vielä Iranin kriisi loppuu alkaa nousukiito ja se on vassareiden henkisen tasapainon tuho ja loppuu uho
- Anonyymi00018
Pakkohan tästä oikeiston pohjamutiin ajamasta taloudesta on noustava mutta se ei nosta kaikkia ihmisiä, joilta on vedetty matto jalkojen alta.
- Anonyymi00017
Onhan meillä sananvapaus, kun KU:kin saa kirjoittaa mitä kakkaa tahansa
- Anonyymi00019
Persusanomat saa suoltaa vaikka mitä mansikoita ja mustikoita hyvänsä. Ihan vapaasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394
