Jos meillä olisi hyvä ja toimiva lehdistönvapaus

- Yle kutsuisi muitakin asiantuntijoita kuin vain vasemmistolaisia.
- ei leimattaisi kriittisiä suomalaisia äärioikeistolaisiksi, vaan annettaisiin heillekin mahdollisuus tuoda esille mielipiteitä ja näkemyksiä
- ei vaiettaisi äärivasemmistolaisesta väkivallasta ja sen uhasta
- kerrottaisiin totuus esim. maahanmuuton ja vihreän siirtymän kustannuksista
- ei vaiettaisi "epämukavista" tosiasioista, vaan suhtauduttaisiin kaikkiin asioihin totuuden ja vastuun näkökulmasta
- tuotaisiin esiin avoimesti esim. EU:n vallan vahvistumiseen ja itsemääräämisoikeuden heikentymiseen liittyviä ongelmia

Siltikin väitetään, että valtamedia ei ole politisoitunut, eikä ole olemassa agendajournalismia, mutta se johtuu vaikenemisen laista: "se mitä ei myönnetä, se mistä vaietaan, sitä ei ole olemassa."

☝️😉

30

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tynnyrin pohjalta on hankala Ylenkään etsiä luusereita jotka pystyisivät pulushakkia parempaan suoritukseen tässä tilanteessa.

      Jos oikeistohallitus olisi saanut jotain positiivista aikaan tilanne voisi olla tynnyrinpohjapulujen kannalta parempi.

      • Anonyymi00010

        Aloittaja on äärioikeiston trolli.


    • Anonyymi00001

      Suomi sijoittui Toimittajat ilman rajoja -järjestön lehdistönvapausindeksissä kuudenneksi 180 maan joukossa. Siis selvästi yksi koko maailman parhaista maista mitä tulee lehdistönvapauteen.

      Faktat on faktoja, öyhötys on öyhötystä.

      • Anonyymi00003

        Näin teki ja laskusuunta on siten ilmeinen. Aiemmin olimme toistuvasti ykkössijalla, nyt lähellä putoamista hyvän kategoriasta tyydyttävän kategoriaan.

        Ei pidä sulkea silmiä ongelmilta, vaikka tilanne vielä on hyvä. Laskusuunta pitää kääntää noususuunnaksi.


    • Anonyymi00002

      Oletko ajatellut, että voisit käydä töissä.

    • Anonyymi00004

      Lehdistön vapaus merkitsee ilmeisesti persulle sitä, että se vitosen saanut oppilas on yhtä pätevä kommentoimaan kuin kympin saanut. Samalla itketään naiskiintiöistä, ja vaaditaan idiootti, eikun siis oikeistolaiskiintiöitä.

      Oikeisto hallitsee jo täysin yksityistä mediaa. Nyt "tasapuolisuuden" ja "lehdistönvapauden" vuoksi ilmeisesti oikeiston pitäis hallita myös yleä ja varmaan myös pian korkeakouluja. Onhan persut avoimesti ilmaisseet halunsa ottaa yle poliitikkojen haltuun.

    • Anonyymi00005

      Media on vasureiden hallussa joten tasapuolesta keskustelua on turha odottaa.

      • Anonyymi00006

        Minkä vasureiden?
        Joo, EK:n alaisuudessa toimiva suomen yksityinen media on varmaan kommunistien hallussa.
        Kyllä ihmiset on tyhmiä.


    • Ihan oikeastiko sinä valvot läpi yöt kirjoitellen tänne?

      • Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.

        ☝️🤨
        ✅checkmate


      • Anonyymi00007
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.

        ☝️🤨
        ✅checkmate

        Kerro jo viimeinkin miksi Riikka Purra ja Perussuomalaisten johto hyväksyy pedofilit puolueeseen?


      • Anonyymi00009
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.

        ☝️🤨
        ✅checkmate

        Vai tauolla töistä kirjoittelet ôisin??? Montako tuntia taukosi kestää???


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.

        ☝️🤨
        ✅checkmate

        Seuraavaksi TSH möläyttää anonyyminä "et sää missää töissä oo" ja kuvittelee olevansa nokkela.

        ☝️😆


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Seuraavaksi TSH möläyttää anonyyminä "et sää missää töissä oo" ja kuvittelee olevansa nokkela.

        ☝️😆

        Ilmeisesti olet valveilla useampina öinä putkeen. Mikäs siinä. Siitä vain.

        Juttusi puhuvat ihan itse puolestaan.


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.

        ☝️🤨
        ✅checkmate

        Yksinkö sinä shakkia pelaat?


    • Sananvapauteen, avoimuuteen ja rehellisyyteen liittyen.... Vasemmistovinoutunut Anna Kontula teki hiljattain kantelun oikeuskanslerille sisäministeriön virkamiehestä, joka antoi hallintovaliokunnalle lausunnon sisäisen turvallisuuden selonteosta. Kontula ei suvainnut sitä, että uhka-analyysi sisältää myös 'äärivasemmistolaisen ekstremismin'.

      Kontula siis haluaa rajoittaa sananvapautta ja myös lehdistönvapautta siltä osin, mikä koskee vasemmistolaisuuteen liittyviä tiettyjä tosiasioita, kuten väkivallan uhka.

      Tyypillistä on myös pyrkiä vaientamaan perussuomalaisia, koska he nostaa esille vihervasemmistolle hyödyllistä epätasa-arvoista ja epäeettistä pelaamista, kuten esim. YIen erittäin selektiivinen ja laskelmoitu journalismi. Ihmettelen kyllä suuresti, miten YIe saa edelleenkin käyttää Vastuullista journalismia -tunnusta.

      ☝️🙄

      • Anonyymi00011

        Mr.Perfect kirjoitti:
        Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia...
        ☝️🤨
        ✅checkmate

        Vai tauolla töistä kirjoittelet ôisin??? Montako tuntia taukosi kestää???


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mr.Perfect kirjoitti:
        Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia...
        ☝️🤨
        ✅checkmate

        Vai tauolla töistä kirjoittelet ôisin??? Montako tuntia taukosi kestää???

        Perussuomalaistrn trolli perfect yrittää taas kusettaa palstalaisia.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mr.Perfect kirjoitti:
        Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia...
        ☝️🤨
        ✅checkmate

        Vai tauolla töistä kirjoittelet ôisin??? Montako tuntia taukosi kestää???

        Kuinka pitkään olen kärsinyt tuollaisesta tyhmyydestä, että tarvitset tunteja kommentin tai parin kirjoittamiseen? Mulla menee siihen yleensä sekunneista pariin kolmeen minuuttiin, riippuen kommentin pituudesta.

        ☝️😆


      • Anonyymi00020
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Kuinka pitkään olen kärsinyt tuollaisesta tyhmyydestä, että tarvitset tunteja kommentin tai parin kirjoittamiseen? Mulla menee siihen yleensä sekunneista pariin kolmeen minuuttiin, riippuen kommentin pituudesta.

        ☝️😆

        Mutta kun kirjoittamiesi kommenttien välillä on pitkiä aikoja varsinkin öisin. Onko sinulla puolen tunnin välein taukoja???


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Mutta kun kirjoittamiesi kommenttien välillä on pitkiä aikoja varsinkin öisin. Onko sinulla puolen tunnin välein taukoja???

        Perussuomalaisten palkkaama trolli perfect on. Yrittää nyt vain selittää muuta.

        Yli 2.100 trollausta.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Perussuomalaisten palkkaama trolli perfect on. Yrittää nyt vain selittää muuta.

        Yli 2.100 trollausta.

        Perfect kertoi seurustelevansa.

        Oula Lintula on tullut myös kaapista....


    • Anonyymi00013

      Yle ja muu vassari lehdistö osa myös valikoida sujuvasti pois kaikki asiat joissa oikealle kalleellaan olevat puolueet saisi jotenkin positiivistä kaikua.

    • Anonyymi00014

      Voi mitä naurettavaa persu propagandaa ja samalla uskomattoman lapsellista uhriutumista taas kerran Mr.persulta.

      • Kiljunhuuruista vassarilögiikkää: Pelaa uhriutumiskortti, kun alkaa vituttamaan tai päässä lyö tyhjää.

        ☝️😉


    • Anonyymi00015

      Minkähän alan erityisasiantuntija aloittaja on?

    • Anonyymi00016

      Tänäänkin tv:ssä kerrottiin käänteestä, Suomen talous elpyy huimaa vauhtia ja jos vielä Iranin kriisi loppuu alkaa nousukiito ja se on vassareiden henkisen tasapainon tuho ja loppuu uho

      • Anonyymi00018

        Pakkohan tästä oikeiston pohjamutiin ajamasta taloudesta on noustava mutta se ei nosta kaikkia ihmisiä, joilta on vedetty matto jalkojen alta.


    • Anonyymi00017

      Onhan meillä sananvapaus, kun KU:kin saa kirjoittaa mitä kakkaa tahansa

      • Anonyymi00019

        Persusanomat saa suoltaa vaikka mitä mansikoita ja mustikoita hyvänsä. Ihan vapaasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe