Perussuomalaiset ja äärioikeisto valehtelee ettei mitään pahoipitelyä tapahtunut

Anonyymi-ap

94

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pahoinpitely oli vain Persuhuumoria 🤣

    • Anonyymi00002

      Persut yrittää aina pestä omat toleot puhtaaksi.

    • Anonyymi00004

      Persuon persu vaikka voissa paistaa tai pesee

    • Anonyymi00005

      Todella raukkaista.

      Ajatelkaa tosiaan uudelleen jos vieläkin aiotte kannattaa ja äänestää Riikka Purraa ja Perussuomalaisia 👎

      • Anonyymi00012

        PRK!


    • Anonyymi00007

      Ne on niitä suomensisulaisia, joita on Purra ja Halla-aho mukaan lukien monia eduskunnan persuryhmässä . Riittää sisua potkia maahan lyötyä naista.

      Sisukkaasti ovat hoitaneet Suomen selvitystilaankin.

    • Anonyymi00008

      Torjuttiin kännisen nartun pahoinpitely yritys. Siinä kaikki.

      • Anonyymi00009

        Nyt Persut kusee omaan taskuun yrittäessään taas korjata väkivaltaisen käytöksen ja teot valheilla.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Nyt Persut kusee omaan taskuun yrittäessään taas korjata väkivaltaisen käytöksen ja teot valheilla.

        Normipersuilua


      • Anonyymi00068

        Sinä olet täys sika, mutta mitä muuta voi persunatsilta odottaakaan kommentiksi!


      • Anonyymi00091

        Että tarvittiin seitsemän potkijaa ?
        Nämä burkhaan naamioituneet luojaltaan pahasti saamapuolelle jääneet kakarat pitäisi viedä korkeasaareen.

        Häpäisevät Suomen lipun, saavat vielä tehdä sen poliisin suojeluksessa joitten edustaja Arvelo arvelee arveluttavaksi arvataanko kuka syyllistyi ja mihin.


    • Anonyymi00013

      Nuo mitään äärioikeistoa tai natseja olleet, selvästi mustahuppari-kommandopipoisia Jokereiden ja HJK:n faneja, niitä jotka osaavat kannustaa sillä "oikealla tavalla".

      • Anonyymi00014

        Poliisi on jo tunnistanut Perussuomalaisten äärioikeiston kannattajia pahoinpitelijöiden joukosta.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Poliisi on jo tunnistanut Perussuomalaisten äärioikeiston kannattajia pahoinpitelijöiden joukosta.

        Älä vajakki valehtele! Poliisit eivät ole puhuneet mitään persuista… vain te valehtelevat vassarit (tai kepuloiset) puhutte persuista.

        PS. Miksi se demu Putin jatkaa vielä hyökkäyksiä Ukrainaan?


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Älä vajakki valehtele! Poliisit eivät ole puhuneet mitään persuista… vain te valehtelevat vassarit (tai kepuloiset) puhutte persuista.

        PS. Miksi se demu Putin jatkaa vielä hyökkäyksiä Ukrainaan?

        Lopeta se paskansuoltaminen!


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Lopeta se paskansuoltaminen!

        Perussuomalaiset jatkaa Riikka Purran viitoittamalla valehtelun tiellä.


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Älä vajakki valehtele! Poliisit eivät ole puhuneet mitään persuista… vain te valehtelevat vassarit (tai kepuloiset) puhutte persuista.

        PS. Miksi se demu Putin jatkaa vielä hyökkäyksiä Ukrainaan?

        Kysäisepä sitä teidän Anultanne, sehän on siellä rakentamassa pakotietä petospersuille ?


    • Anonyymi00015

      äärioikeisto

      Kuva leviää: Nuori Antti Lindtman mukana porukassa, jossa tehdään natsi­tervehdyksiä – näin Lindtman selittää
      Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta, ole järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle.

      • Anonyymi00018

        Persujen trollitehdas kiukkuaa kun yrittävät pestä puhtaaksi Perussuomalaisten äärioikeistolaisten väkivaltaa ja naisten hakkaamista

        Huonolla menestyksellä 🤣


      • Anonyymi00020

        Lintti ei ole eduskuntaryhmän puheenjohtaja.


    • Anonyymi00016

      Lavastettu tilanne ja kuvaajat hankittu paikalle.

      • Anonyymi00017

        Pahoinpitelijöistä on jo tunnistettu Perussuomalaisia äärioikeistolaiston kannattajia.

        Perussuomalaisten trollitehdas yrittää pestä valheilla puhtaaksi Perussuomalaisten väkivaltaa. Huonolla menestyksellä.


      • Anonyymi00033

        Ei se ainakaan mikään spontaani välikohtaus ollut.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Ei se ainakaan mikään spontaani välikohtaus ollut.

        Potkija oli potkinut aikaisemmissakin mielenosoituksissa.


    • Anonyymi00019

      Missä niin on väitetty?
      Et sitten todistetta ollut laittaa?
      Tarkoituksenasi siis valehdella aloituksessasi syyttäen perussuomalaisia muiden touhuista? Ei oikeat argumentit riitä?

      Valkoinen vappu ei ole mikään virallinen vappuperinne Suomessa, vaan termi esiintyy erityisesti äärioikeistolaisten piireissä kuvaamaan vastakohtaa perinteiselle työväenluokan vappujuhlalle.
      SINIMUSTA LIIKE on nykyään tunnettu kansallismielinen ja äärioikeistolainen järjestö, joka käyttää sinimusta-valkoisia tunnuksia ja symboliikkaa. He ovat järjestäneet tapahtumia, joita on kutsuttu “Valkoiseksi vappuksi”.
      Perussuomalaiset EIVÄT virallisesti järjestä “Valkoista vappua”. Perussuomalaiset on poliittinen puolue ja he osallistuvat yleensä vappujuhliin tavallisen poliittisen toimintansa puitteissa, EIVÄTKÄ he käytä tätä termiä.
      🔹 Johtopäätös: Valkoinen vappu liitetään Sinimustaan Liikkeeseen, EI Perussuomalaisiin.


      Perussuomalaisissa ei keskitytä ihonväreihin, mikä on täysin toissijainen asia, vaan tilastojen valossa Suomen talouden ja turvallisuuden kannalta järkevään maahanmuuttopolitiikkaan.
      Sinimustalla liikkeellä taas on ihan toisenlainen vaaliohjelma ja he antavat erityistä painoarvoa sille, että Suomi pysyisi valkoisena: heiltä päin on esitetty toiveena jopa Suomessa syntyneelle kunnolliselle ulkomaalaistaustaiselle tummaihoiselle ihmiselle, ettei hän jäisi Suomeen, vaan lähtisi fiksuna ihmisenä parantamaan vanhempiensa lähtömaan tilannetta..

      • Anonyymi00022

        Sinimustat ovat äärioikeistoa, mutta eivät vielä oikeita natseja, sillä oikeat natsit olisivat jo teurastaneet jälkeenpäin nuo heitä vastaan mielenosoittaneet ihmiset ja näiden mielenosoittajien lähipiirin. Ulkomaanuutisoinnista vuosikymmenten varrelta on mahdollista seurata noiden oikeiden natsien toimintatapoja.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Sinimustat ovat äärioikeistoa, mutta eivät vielä oikeita natseja, sillä oikeat natsit olisivat jo teurastaneet jälkeenpäin nuo heitä vastaan mielenosoittaneet ihmiset ja näiden mielenosoittajien lähipiirin. Ulkomaanuutisoinnista vuosikymmenten varrelta on mahdollista seurata noiden oikeiden natsien toimintatapoja.

        Sinä olet itse natsi kirjoituksesi kanssa.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Sinä olet itse natsi kirjoituksesi kanssa.

        Niin kuin sanoin, oikeat natsit vievät asiat teurastuksen asteelle eikä näin ole uskottavaa, että nuo vasurivastamielenosoittajat ovat tosissaan edes pitäneet noita sinimustia oikeina natseina, sillä he uskalsivat lähestyä provosoiden noita sinimustia kaiken natseista saadun historiatiedon uhalla.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Sinä olet itse natsi kirjoituksesi kanssa.

        Sinulla taas heittää päästä kirjoituksesi perusteella ja tämä arvio perustuu tieteeseen.


    • Anonyymi00021

      Tapansa mukaan he pyrkivät kääntämään kaiken päälaelleen ja tekemään uhrista syyllisen. Ihan tulee mieleen Venäjä ja Putin, jonka mukaan Venäjä vain puolustautuu agressiivista hyökkääjää Ukrainaa vastaan.

      • Anonyymi00024

        Tässä mielenosoittajat oli uhri, ja akka syyllinen. Toiset oli laillisesti, toinen laittomasti. Koskaan ei voi tietää miten vaarallinen tyyppi ilmaantuu yhtäkkiä kesken kaiken, ja se on lyötävä maihin.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Tässä mielenosoittajat oli uhri, ja akka syyllinen. Toiset oli laillisesti, toinen laittomasti. Koskaan ei voi tietää miten vaarallinen tyyppi ilmaantuu yhtäkkiä kesken kaiken, ja se on lyötävä maihin.

        Ajatelkaa tosiaan uudelleen jos vieläkin aiotte kannattaa Suomen äärioikeistoa ja Perussuomalaisia.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Tässä mielenosoittajat oli uhri, ja akka syyllinen. Toiset oli laillisesti, toinen laittomasti. Koskaan ei voi tietää miten vaarallinen tyyppi ilmaantuu yhtäkkiä kesken kaiken, ja se on lyötävä maihin.

        Persujen mielestä on aivan oikein lyödä aseeton ja väkivallaton nainen katuun ja sitten vielä potkaista tätä päähän.

        Kertoo kaiken äärioikeistolaisten moraalista.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ajatelkaa tosiaan uudelleen jos vieläkin aiotte kannattaa Suomen äärioikeistoa ja Perussuomalaisia.

        Tämä saa ajattelemaan vasemmiston härskiä toimintaa. Provosointia ja anarkiaa.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Persujen mielestä on aivan oikein lyödä aseeton ja väkivallaton nainen katuun ja sitten vielä potkaista tätä päähän.

        Kertoo kaiken äärioikeistolaisten moraalista.

        Uliuliuli.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ajatelkaa tosiaan uudelleen jos vieläkin aiotte kannattaa Suomen äärioikeistoa ja Perussuomalaisia.

        Juu, ajattelin. Ja Todellakin äänestän oikeistopyolue Kokoomusta!


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Tämä saa ajattelemaan vasemmiston härskiä toimintaa. Provosointia ja anarkiaa.

        Totta. Häiriköinti= rikos

        Häirikköpuolueita en tue!!!


    • Anonyymi00023

      Pahoinpitely on äärimmäisen tärkeä juttu vihervassuille. Semmonen piti saada vaikka väkisin. Siksi ei oltu tehty ilmoitusta vastamielenosoituksesta poliisillekaan ettei se olisi päässyt estämään häröilyä. Omalla vastuulla toimi muija.

      • Anonyymi00026

      • Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ei pahoinpidelty ole syyllinen vaan pahoinpitelijät. Suomessa on lupa kulkea mielenosoituksen vieressä.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1509589d-cb7d-4e29-afef-bd77468d11bd

        Tämä olikin vastamielenosoittaja ilman lupaa tai ilmoitusta, ja iso lakana jonka kanssa heilui. Ei näyttänyt siistiltä rinnalta kulkemiselta, vaikka Hynnisen osuus olikin jätetty videosta pois. Periaatteessa poliisin velvollisuus on turvata vain ilmoitetut mielenosoitukset. Ei vahtia jokaista randomhäröilijää.


      • Anonyymi00076

    • Tiesitkö, että kuvitteellisen "persun" näkeminen joka lävessä on mt-ongelmaan liittyvä pakko-oire? Ai et? No nyt tiedät.

      Soita asap auttavaan puhelimeen. Älä jää ahdistuksesi kanssa yksin.

      ☝️😉
      ✅checkmate

      • Anonyymi00028

        Sinimustat on entisten persujen perustama persujen alapuolue. Sama arvomaailma kuin persuillakin, vain astetta räväkämmin esille tuotuna. Sama arvomaailma kuin Mr.Perfectilläkin, eli raivoisa vimmattu viha kaikkea vihervasemmistolaisuutta kohtaan. Anders Breivikiä ihailevat suurena sankarina.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Sinimustat on entisten persujen perustama persujen alapuolue. Sama arvomaailma kuin persuillakin, vain astetta räväkämmin esille tuotuna. Sama arvomaailma kuin Mr.Perfectilläkin, eli raivoisa vimmattu viha kaikkea vihervasemmistolaisuutta kohtaan. Anders Breivikiä ihailevat suurena sankarina.

        Todista se.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Todista se.

        Miksi se pitäisi todistaa. Samat henkilöt molemmissa.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Todista se.

        Sanooko nimi Terhi Kiemunki mitään? Oli Tampereen perussuomalaisten puheenjohtaja ja nyt Sinimustan Liikkeen puoluesihteeri. Tuukka Kuru toimi Perusuomalaisissa Nuorissa ja on nyt Sinimustan liikkeen puheenjohtaja. Olavi Saarelainen kuului Lempäälän perussuomalaisten valtuustoryhmään, sittemmin Sinimustien varapuheenjohtaja.

        Kaikki Sinimustien keskeiset perustajajäsenet ovat entisiä persuja joilla on tietenkin persujen arvomaailma, eiväthän he muuten olisi persuissa olleet.


      • Taas sinä luulet pelaavasi sitä shakkia.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Sanooko nimi Terhi Kiemunki mitään? Oli Tampereen perussuomalaisten puheenjohtaja ja nyt Sinimustan Liikkeen puoluesihteeri. Tuukka Kuru toimi Perusuomalaisissa Nuorissa ja on nyt Sinimustan liikkeen puheenjohtaja. Olavi Saarelainen kuului Lempäälän perussuomalaisten valtuustoryhmään, sittemmin Sinimustien varapuheenjohtaja.

        Kaikki Sinimustien keskeiset perustajajäsenet ovat entisiä persuja joilla on tietenkin persujen arvomaailma, eiväthän he muuten olisi persuissa olleet.

        Oletko yhtään vajakki miettinyt miksi he ovat ENTISIÄ persuja? 🙄


      • Anonyymi00065
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Taas sinä luulet pelaavasi sitä shakkia.

        Pysy aiheessa!


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Pysy aiheessa!

        Kyllä ovat myös nykyisiä Perussuomalaisia.

        Perussuomalaiset Teemu Keskisarja, Jussi Halla-aho ja Riikka Purra ovat kaikki osallistuneet väkivaltaisen äärioikeistolaisten tapahtumiin.

        Teemu Keskisarja oli kunniapuhujana äärioikeistolaisten marsseissa.

        Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen äärioikeistolta.

        Riikka Purra oli usein äärioikeiston tapahtumissa mukana.


      • Anonyymi00077

        Kiitos🥵


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Sinimustat on entisten persujen perustama persujen alapuolue. Sama arvomaailma kuin persuillakin, vain astetta räväkämmin esille tuotuna. Sama arvomaailma kuin Mr.Perfectilläkin, eli raivoisa vimmattu viha kaikkea vihervasemmistolaisuutta kohtaan. Anders Breivikiä ihailevat suurena sankarina.

        Kummatko siellä nyt olikaan vihaansa lietsomassa, ja häiriköimässä luvallista kulkuetta?

        Mietippä uudemman kerran.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Sanooko nimi Terhi Kiemunki mitään? Oli Tampereen perussuomalaisten puheenjohtaja ja nyt Sinimustan Liikkeen puoluesihteeri. Tuukka Kuru toimi Perusuomalaisissa Nuorissa ja on nyt Sinimustan liikkeen puheenjohtaja. Olavi Saarelainen kuului Lempäälän perussuomalaisten valtuustoryhmään, sittemmin Sinimustien varapuheenjohtaja.

        Kaikki Sinimustien keskeiset perustajajäsenet ovat entisiä persuja joilla on tietenkin persujen arvomaailma, eiväthän he muuten olisi persuissa olleet.

        Monet vaihtaa puoluetta, tekee jopa uusia. Ihmisillä on, ja Saa olla omia mielipiteitä.

        Onko sulta jotenkin " Pois"?


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Kyllä ovat myös nykyisiä Perussuomalaisia.

        Perussuomalaiset Teemu Keskisarja, Jussi Halla-aho ja Riikka Purra ovat kaikki osallistuneet väkivaltaisen äärioikeistolaisten tapahtumiin.

        Teemu Keskisarja oli kunniapuhujana äärioikeistolaisten marsseissa.

        Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen äärioikeistolta.

        Riikka Purra oli usein äärioikeiston tapahtumissa mukana.

        Miksi kaivelet jotain ikivanhoja juttuja esille?

        PS. Vieläkö muistat sen Lindtmanin natsitouhut, kun hän oli nuorisodemuissa mukana politiikassa?


    • Anonyymi00029

      Katsoin videon. Väitetty potku kiersi jalkaterällä niskan takaa ja nainen kellahti maahan. Ihan mielellään, eikä missään vaiheessa näyttänyt pelästyneeltä vaan tyytyväiseltä. Se näkyi miten mielenosoittajat ärsyyntyi ja tekivät erilaisia eleitä. Vajaan minuutin kohtaus.

      • Anonyymi00082

        Järkyttävää, että kohtauksia pitää järjestää.


    • Anonyymi00030

      Samaa jaltatekniikkaa näkee esim. lasten keskeisissä tappeluissa. Ei tee silminnäkijät ilmoituksia minnekään, eikä ylekään ehtisi, niitä on niin usein.

      • Anonyymi00042

      • Anonyymi00083
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Lopeta valehtelu ja öyhöttys. Videolta saa ihan toisen kuvan.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1509589d-cb7d-4e29-afef-bd77468d11bd

        Saa käsityksen, että tahallisesti häiriköitiin luvallista kulkuetta.

        Mikä ihmisiä vaivaa?

        Miksi pitää häiritä muiden kulkueita?

        Se on muuten netin mukaan rikos, mielenosoituksen häiriköinti. Googlaa , opit.


    • Anonyymi00039

      Onko näyttöä. Ei ole mikä oikeudessa kelpaisi.

      • Anonyymi00040

      • Anonyymi00056

      • Anonyymi00085
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Väkivaltaiset ja epäisänmaalliset Perussuomalaiset ja Suomen äärioikeisto hakee naisten huntukieltoa

        Hakkaavat ja potkivat itse naamioituneina Suomen naisia.

        Perussuomalaiset jatkaa Riikka Purran viitoittamalla valehtelun ja öyhöttyksen valehdellessaan.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1509589d-cb7d-4e29-afef-bd77468d11bd

        Uutiset kertoi juuri. Vastamielenosoittajat pahoinpitelivät mielenosoitukseen matkalla olleen.

        Mites sepität sen hyväksi????


    • Anonyymi00044

      Ihmeen paljon hyysäreitä ja ”sai mitä ansaitsi”-tyyppejä täällä. Toihan oli raukkamaista potkimista.

      • Anonyymi00046

        raukkamaista oli tehdä törkeä banderolli ja leimata rauhallista kulkuetta.

        Ihan napakka potku oli


    • Anonyymi00045

      Kulkuetta häiriköitiin törkeästi, misää oli poliisi? Jos joku tekisi samaa pride kulkueelle, poliisi tulisi heti väliin!

    • Anonyymi00047

      Jos viesti ei mene perille se viedään perille.

      • Anonyymi00048

        Ei lähe häirikkömuija toistamiseen häiritsenään näitä.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Ei lähe häirikkömuija toistamiseen häiritsenään näitä.

        Perussuomalaiset yrittää pestä puhtaaksi väkivaltaa valehtelemalla.


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Ei lähe häirikkömuija toistamiseen häiritsenään näitä.

        Luulet vaan...


    • Anonyymi00050

      Näin pride ja woke aikakaudella vasurinaiset naiset ei saa mitään erityiskohtelua, kun taas oikeistonaiset on meille kuningattaria, Riikka suurkuningatar.

      • Anonyymi00051

        Pride ja Woke jengi itse jakoivat suomen kansan kahtia. Saavat syyttää itaeään.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Pride ja Woke jengi itse jakoivat suomen kansan kahtia. Saavat syyttää itaeään.

        Sanna Marin ja muut vasurinaispoliitikot todenneet isoon ääneen, että persujen kanssa eivät tee ikinä mitään yhteistyötä, siis vaaleissa uhoavat tälläistä, mutta vaativat persuja suvaitsemaan muita, herran jeesus tota niiden ajatuksen kulkua.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Sanna Marin ja muut vasurinaispoliitikot todenneet isoon ääneen, että persujen kanssa eivät tee ikinä mitään yhteistyötä, siis vaaleissa uhoavat tälläistä, mutta vaativat persuja suvaitsemaan muita, herran jeesus tota niiden ajatuksen kulkua.

        Olette te Persuttollit pihalla.

        Huonolla menestyksellä yritätte tehdä väkivallastanne hyväksyttävää.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Olette te Persuttollit pihalla.

        Huonolla menestyksellä yritätte tehdä väkivallastanne hyväksyttävää.

        Huonolla menestyksellä te vihavassarit yritätte tehdä mielipiteistänne faktoja.


    • Anonyymi00054

      Hyvinhän nuo piteli. Tuskin toista kertaa tulee syljeskelemään.

      • Anonyymi00061

        Miksi valheilla yrität korjata äärioikeistolaisten väkivallan.

        Ei ole mitään räkimustä muuta kuin Persujen valheissa.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Miksi valheilla yrität korjata äärioikeistolaisten väkivallan.

        Ei ole mitään räkimustä muuta kuin Persujen valheissa.

        Vastamielenosoittajat pahoinpitelivät mielenosoitukseen matkalla olleen.

        Etkö tiennyt???


    • Anonyymi00055

      Kyllä se tiedetään. Persut ja kokoomus hyväksyy väkivallan sekä pyrkii estämään sananvapautta. Polkee ihmisarvoja, koska on roskaväkeä. Siinä vain osuu omaan nilkkaan erityisesti nykyaikana. Tarvitaan osaavat työntekijät. Yhteiskunta ja sen ilmiöt ei ole niin yksinkertaisia, kuin menot tulot ja mitä jää viivan alle. Kansantalous ei ole näin yksinkertaista, mut välillä ne taas ovat tosi ihmeellisiä jos se palvelee suurpääoman verohelpotuksia. Eikö voi suoraan puhua paljonko reilua osallistua yhteiseen kassaan ja kenellä. Mitä palveluja halutaan ja mikä niiden tarkoitus sekä mistä niihin rahat.

      Mitä hel.... tämmönen turha tunnepitoinen identiteettipolitiikka saa aikaan, kuin vastakkainasettelua jostakin aiheesta pepsi vai kokis.

    • Anonyymi00057

      PRK!

    • Anonyymi00071

      Vastamielenosoittajat voittivat 4-3. Lukee lehdessä, että poliisi otti kiinni neljä vastamielenosoittajien hörhöä ja kolme marssivaa hörhöä. YLE ei tosin mainitse, että vastamielenosoittajia otettiin kiinni, syyllistyi pahoinpitelyyn ja poliisille niskoitteluun. Heillä ei taida olla poliisin jakamaa tietoa. Yhtä samaa turhaa laumaa molemmat puolet, helpommalla päästäisiin ilman kumpaakaan.

    • Anonyymi00072

      Ei siel mitää ollu, hajaantukaa!

    • Anonyymi00073

      Tiedoksi Tietämättömille!

      Luvallisen (eli lainmukaisen ja asianmukaisesti ilmoitetun) mielenosoituksen häirintä on Suomessa rikos.
      Mielenosoituksen häirintä voi täyttää useamman eri rikosnimikkeen tunnusmerkistön, riippuen teon laadusta.
      Tässä keskeiset oikeudelliset seikat:Mielenosoitusvapaus: Oikeus kokoontua rauhanomaisesti yhteen julkisilla paikoilla on perusoikeus, joka perustuu kansainvälisiin ihmisoikeussopimuksiin.

      Häirinnän rangaistavuus: Mielenosoituksen häirintä, kuten esimerkiksi siihen väkivaltaisesti puuttuminen tai sen tahallinen estäminen, on rangaistavaa.

      Rikoksen tunnusmerkit: Häirintä voi ilmetä esimerkiksi julkisen rauhan rikkomisena, kunnianloukkauksena, pahoinpitelynä tai laittomana uhkauksena.Poliisin rooli: Poliisin tehtävä on suojata mielenosoitusta ja taata kokoontumisvapauden toteutuminen, eli puuttua häirintään.

      Noudattakaa Lakeja.

      • Anonyymi00092

        Tarkoituksella ärsytyksen vuoksi rikollisjoukkko on valinnut esiintymiselleen Tampereen. Vaihtakaa maisemaa välillä vaikka Vaasaan jos marssinhimo iskee.


    • Anonyymi00078

      Tyypillistä venäjältä opittua kaksoisviestintä-retoriikkaa.
      Samanaikaisesti pahoinpitelyä ei tapahtunut, mutta oli hyvä juttu että suvakkivassari sai mitä kerjäsi.

    • Anonyymi00081

      Miksi nämä vasempien häiriköt hakeutuu aina paikalle kun muilla on joku tilaisuus?????

      • Anonyymi00084

        Pitäsköhän natsien kritisoiminen vaan kieltää lailla?


    • Anonyymi00086

      Hirveä haloo, kun ensimmäisen kerran joku näistä äärioikeistolaisista marssijoista käytti väkivaltaa? Äärivasemmistolaisten vastamielenosoittajien keskuudessahan se on ollut yleistä, sitä parempaa väkivaltaa?
      Jos menet kaupungin yössäkin haastaamaan jollekin riitaa, niin jokainen ymmärtää että turpaan voi tulla.

      • Anonyymi00094

        Kertovinta on tää tarve puolustella tätä tekoa.
        Eikä todellakaan ollut mikään ensimmäinen kerta.


      • Anonyymi00095

        Ehkä teemme jonkun aloitteen, että muut kuin perinteiset vappumarssit kiellettäisiin, varsinkin kun suurin osa marssijoista on väkivaltarikollisia.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Kertovinta on tää tarve puolustella tätä tekoa.
        Eikä todellakaan ollut mikään ensimmäinen kerta.

        En puolustele, mutta media nostaa tästä haloon vaikka tuollainen väkivalta on Suomessa jokapäiväistä. Yleensä äärioikeisto marssii rauhallisesti ja vasemmistoanarkistit riehuu ja metelöi, totuutta ei pääse pakoon.


    • Anonyymi00090

      Vastamielenosoittajat pahoinpidelleet mielenosoitukseen matkalla olleen.


      Järkyttävää!!!!!

    • Anonyymi00097

      Vastamielenosoittajat, oli pahoinpidelleet miekkariin matkalla olleen.

      • Anonyymi00101

        Kyllä...


        Poliisi: Sinimustan liikkeen marssijaa pahoinpidelty Tampereella.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe