Missä on fiksut vasemmistoIaiset?

Tyhmä vasemmistoIainen tekee persusta vihatun, että näyttäisi itse paremmalta.
Fiksu vasemmistoIainen tekee itsestään hyvän, ettei tarvitse teeskennellä jotain, mitä ei ole.

Mutta missä on ne fiksut vasemmistolaiset?

☝️🤨

27

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Klo 7:20 kirjoittelet ruollaista. Mitä jos menisit nukkumaan, viimeinkin.

      • Anonyymi00009

        Valkoinen valta puhdistaa Suomen valkoiseksi heikkolaatuisista roskaväestä!

        Perfect ♥️


      • Anonyymi00011

        Tein aloittajasta ilmoituksen ylemmille tahoille.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tein aloittajasta ilmoituksen ylemmille tahoille.

        Kuka on sanonut väärin?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kuka on sanonut väärin?

        Noutajat tulee valkotakeissa noutamaan aloittajan.


    • Anonyymi00002

      Fiksu vasemmisto tietää että 84% Suomen kansasta on erimieltä Persujen kanssa. Se rauhoittaa mieltä.

      Viha Suomen politiikkaan tuli Persujen tulon myötä. Muutten myös Suomen talousahdingot alkoivat Persujen tulon yhteydessä.

      Viha?

      Mietitäänpä? Olenko oikeassa että Persut vihaavat Vihervasemmmistoa? Tämä tarkoittaa että pieni vähemmistö noin 14% vihaa suurta joukkoa suomalaisia eli 44% kansaa!

      Eikä tämä viha tähän lopu. Persu vihaa esimerkiksi Ay-liikettä, joka on vielä suurempi joukko suomalaisia työssä olevia, sillä myös Akava on Ay.

      Persut vihaavat Yleä, vähemmistö ihmisiä, kuten Pride ihmisiä, Elokapinaa eli luonnonsuojelijoita tai yleensä Woke ihmisiä.

      Näin katsottuna Persut vihaavat 60-70-80% suomalaisia!

      Vihan kohteita siis löytyy!

      • Anonyymi00016

        Vihervasemmistolainen kommunismi ei ole menestynyt missään.


      • Eri mieltä ehkä, mutta väärää mieltä? Sinäkin varmasti tunnet erittäin tutun fraasin "persut oli taas oikeassa". Ja se viha on kokonaan teidän alemman tason mongojen puolella. Persu ei vihaan alennu.

        ☝️😉


      • Anonyymi00025

        Viha politiikassa huokuu vasemmasta laidasta, miksi vihaatte Suomalaisia?
        Vihaateko, koska ovat erimielisiä?


    • Anonyymi00003

      Mitä minä en ymmärrä?

      Kun olen käsittänyt että Persut eivät tykkää EU:sta, eikä eurosta?

      Eivät tykkää Vihervasemmistosta tai Ay-liikkeestä?

      Eivät tykkää Yleistä tai ruotsinkielen asemasta?

      Eivät tykkää Pridekulkueista tai Elokapinasta?

      Eivät tykkää Wokesta?

      Eivät tykkää maahanmuutosta?

      Niin yhtä en ymmärrä? Miksi Persut eivät muuta Venäjälle? Kun olen käsittänyt, että Venäjä on maa, jossa kaikki nämä asiat on jo kunnossa Persujen opin mukaan?

      Venäjä on jo ratkaissut kaikki Persujen ongelmat!

      Kun siellä ei ole lainkaan niitä asioita joita Persu vihaa!

      Miksi te täällä kiusaatte meitä suomalaisia???

      Sitä ihmettelen?

      • Anonyymi00004

        Sähän se itse olet putinin virallinen kalsareitten nuuhkia demari putin trolli. Vastustat itse ukrainan tukemista, natoa, miinoja ja rajalakia. Sitten ressukka syyttää porvareita jotka tukee ukrainaa venäjän mielisiksi. Mietis tyyppi edes kerran elämässäs ilman putin laseja.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sähän se itse olet putinin virallinen kalsareitten nuuhkia demari putin trolli. Vastustat itse ukrainan tukemista, natoa, miinoja ja rajalakia. Sitten ressukka syyttää porvareita jotka tukee ukrainaa venäjän mielisiksi. Mietis tyyppi edes kerran elämässäs ilman putin laseja.

        Teidän Anuksenne on siellä Putinlandiassa valmistelemassa teille tietä voidaksenne paeta saatuanne tuhottua hyvinvointivaltion kokoomuksen ohjatessa töitänne.


      • Anonyymi00017

        Ei siellä teidän ihailemasta Neuvostoliitostakaan löydy pridea, pakkoruotsia, wokea tai elokapinaa...


      • Anonyymi00026

        Mikset itse muuta Iraniin, Irakiin tai Somaliaan?
        Miksi yritätte tehdä Suomestamme noiden maiden kaltaisen?

        Me haluamme pitää Suomemme, Suomalaisen Suomemme.


    • Anonyymi00006

      Huomionkipeys voi ilmetä erikoisilla tavoilla.

    • Anonyymi00007

      Oikeistoallitus ja pääministeri puhuvat jatkuvasti puuta heinää:

      Pääministeri Orpo väitti, että työllisten määrä on ”lähes sama” kuin hallituksen aloittaessa – se ei pidä paikkaansa

      • Anonyymi00008

        Todellisuudessa työllisten määrä on laskenut hallituskauden aikana.

        Viimeisimmät luvut ovat saatavilla maaliskuulta, ja tuolloin työllisiä oli 64 000 vähemmän kuin kesäkuussa 2023, jolloin Orpon hallitus nimitettiin.


    • Anonyymi00010

      Perussuomalaiset ja Suomen äärioikeisto puhdistaa Suomen valkoiseksi!

      Suomen kunniakkaat uusnatsit ei kumartele vaan toimivat!

      Nyrkkiä tottelee heikkolaatuiset ja palaavat valkoiseen muodostelmaan!

      • Anonyymi00013

        Khihhii on sulla jutut. Etvoi olla ihan tosissas.


      • Anonyymi00020

        Mutta Suomi ei tätä halua!

        Vastenmielinen uusnatsien aate on pahempi kuin mikään muslimi invaasio.

        Uusnatsit ovat saastaa!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Mutta Suomi ei tätä halua!

        Vastenmielinen uusnatsien aate on pahempi kuin mikään muslimi invaasio.

        Uusnatsit ovat saastaa!

        Vassujen aate on murhannut viisi kertaa enemmän kuin toinen hirviöaate natsismi.


    • Anonyymi00019

      Meehän demari putin trolli kalastelee taas kristillisten ääniä valheillas vaikkapa joensuun palstalle. Tuollainen tyyppi joka näkee oppi isukkinsa putinin tavoin natseja kaikkialla jopa kristillisiä haukkuu harva se päivä natseiksi .

    • Anonyymi00022

      Kyllä viha persuja kohtaan on ihan aitoa ja johtuu nimenomaan persuista!

      • Anonyymi00028

        Kyllä se viha on vihaajassa itsessään, ei kenessäkään muussa.
        Vihaaja keksii vihalleen syitä muista, vaikka itse on syyllinen vihaansa.
        Vihaajat eivät vihaa vain Persuja. He vihaavat kaikkia erimieltäolevia, lakeja ja säädöksiä. Se näkyy, siksi rikkovat lakejamme.

        Vihan kohteeksi joutuvat Suomalaisten lisäksi, Suomessa tiet. Ne suljetaan tielle tunkien. Vai onko kyse vain Suomalaisiin suuntautuvasta vihasta, ja pyrkivät ärsyttämään ja haittaamaan ihmisten kulkua?

        Viha koskee myös rakennuksia, tauluja, patsaita jne . Tuo viha näkyy ulkomaita myöden. Ja tekijät tietyltä laidalta, eikö?
        Sotkevat rakennukset, Suomessakin!
        Sotkevat patsaita, ja jopa taideteoksia tuhottu!

        Järkyttävää yhteiskunnan kulttuurin ja taiteen tuhoamista.
        En ihmettele, että tuollaisten jälkeen nuorisokin hakeutuu ääriliikkeisiin. Ehkä niin, pyrkivät ongelmalle tekemään jotain. Kun yhteiskunta, ja hallitukset epäonnistuneet järjestyksenpidossa, ja suojelusta.


    • Anonyymi00023

      Järkytyin!!!

      Islamia opetetaan Suomen peruskouluissa vastoin lakia – Opetushallitus myöntää virheen: ”Olemme pahoillamme”

    • Anonyymi00027

      Älä nyt hölmöile.
      Eihän tuossa ole mitään järkeä.

    • Ei sellaisia taida olla edes olemassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe