Rasismi on politiikan uusi normaali

Anonyymi-ap

50

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      SUOMESSA RASISMI KOHDISTUU AUTOILEVIIN, LIHAASYÖVIIN VALKOISIIN HETEROMIEHIIN.

      • Anonyymi00012

        Matut ovat rasisteja. He vihaavat suomalaisia.


      • Anonyymi00022

        Muhoksen minni elokuva ei ole rasismia, tulee nyt.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Matut ovat rasisteja. He vihaavat suomalaisia.

        Juu tämä nusima solvaa muita ja ei pidä Suomen kansalisia "salonkikelpoisena" eduskuntaan.
        Kuitenkin ensimmäisenä raivoaa rasismista - mitä tuo oma käytös ja puhe on muuta kuin rasismia ja syrjintää


      • Anonyymi00036

        Näin on. Vahvistan tämän.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Matut ovat rasisteja. He vihaavat suomalaisia.

        Totta.Raiskaaja vihaa uhriaan.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Juu tämä nusima solvaa muita ja ei pidä Suomen kansalisia "salonkikelpoisena" eduskuntaan.
        Kuitenkin ensimmäisenä raivoaa rasismista - mitä tuo oma käytös ja puhe on muuta kuin rasismia ja syrjintää

        Salonkikikelpaamattomaksi pilkkaaminen= Rasismia!


      • Anonyymi00045

        Juuri tuon pimittämiseksi vasenlaita syyllistaa Suomalaisia rasisteiksi.


      • Anonyymi00052

        Tuo on harvinaisen typerää mölinää


    • Anonyymi00002

      Höpö höpö. Rasismi on uhriutuvien matujen keksintö

      • Anonyymi00006

        Matut ulos


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Matut ulos

        Eihän se riiyä.Rajan yli ok.


      • Anonyymi00053

        Uhriutumisen ammattilaisia ovat persut


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Uhriutumisen ammattilaisia ovat persut

        Ei vaan matut


    • Anonyymi00003

      Rasismia sulla on housuissas

      • Anonyymi00030

        No tuo on hyvä määritelmä rasismista - olen aivan samaa mieltä


    • Anonyymi00004

      Voima lehden juttu 😂

      • Anonyymi00005

        Voima on vihervasemmistolainen julkaisu eli silkkaa paskaa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Voima on vihervasemmistolainen julkaisu eli silkkaa paskaa.

        Kieltää pitäis tollaset paskslehdet


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kieltää pitäis tollaset paskslehdet

        Persu heti rajoittamassa sanvapautta kun persuja kritisoidaan


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Persu heti rajoittamassa sanvapautta kun persuja kritisoidaan

        Kuten tuo Vilppu vai? Vai onko se #eriasia 🤷‍♂️


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Voima on vihervasemmistolainen julkaisu eli silkkaa paskaa.

        Sekopäiden propagandasaitti. Sama kuin julkaisisi mielisaaraaloiden potilaiden soperruksia.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kieltää pitäis tollaset paskslehdet

        Rasismisyyttelijöiden tuoyoa.Niitä ei Suomalaiset uhrit kiinnosta,kuvittavaa!


    • Anonyymi00009

      Nyt varmasti taas Vilpun kesämekko kostui ja sukkahousutkin menivät ruttuun, kun pääsi jälleen avautumaan olemattomista ongelmista. 🤭

    • Anonyymi00011

      Rasismin määritelmä vain on muuttunut, eikä ihan kaikkea enää nimetä rasismiksi. Valkoiseksi maalattua omakotitaloa ei enää pidetä kannanottona.

      • Anonyymi00020

        Joka paikassa huudetaan kaikkea nykyään rasismiksi niin koko sana menettää merkityksensä


    • Anonyymi00014

      Menipä Vilpulla herkästi hiekkaa pilluun 🤷‍♂️

      • Anonyymi00015

        Sen poikaystävä Sumu-Usva kyllä putsaa sen 🤭


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sen poikaystävä Sumu-Usva kyllä putsaa sen 🤭

        Myös heidän adoptiolapsi Unelma Sirpa-Leena voi lohduttaa isä-äitiään.


    • Anonyymi00016

      Vihavasemmiston rasismi suomalaisuutta kohden on sitä parempaa rasismia. 🤗

      • Anonyymi00019

        Helsingin kaupunki harjoittaa palkkauksissaan rasismia ja se näyttää olevan ok 🤡


    • Missä ja milloin politiikassa on harjoitettu rasismia??? Voisko joku vaikka pistää linkkejä.

      • Anonyymi00018

        Silloin kun muualta tulleet saavat ilmaiseksi kaikki terveyspalvelut ja kantaväestö joutuu niistä maksamaan


      • Anonyymi00048

        Kyllä minusta Suomalaisten pilkkaaminen salonkikrlvottomiksi on Rasismia.


    • Anonyymi00017

      Mitään rasistista tämä hallitus ei ole tehnyt.Jotkut ei näytä edes tietävän mitä rasismi tarkoittaa ja oikeasti on

      • Anonyymi00024

        Niinpä . Yhtään mutanaamaa ei ole kaasutettu,


    • Vihervasemmiston logiikassa kaikki on rasismia, minkä voi tulkita rasismiksi. Ja rasismihan on tulkinnanvarainen käsite. Terkuin Tytti Tuppurainen.

      ☝️🙄

    • Anonyymi00025

      En hyväksy tuollaisia vilppuja

      • Anonyymi00037

        En myöskään. Mikä lie kommunisti,


    • Anonyymi00026

      EU:n perusarvoja. Historia velvoittaa.

    • Anonyymi00027

      Ehkä se on vain merkki siitä että kansa tervehtyy

    • Anonyymi00029

      AFD saksan selvästi suurin puolue nyt, heitä syytetty rasismista

      • Anonyymi00050

        Tämä kertoo vain valtamedian kommunistisuudesta


    • Anonyymi00035

      onko niitä maita monia, jossa saa huutaa natsien vanavedessä kaikenlaista?

    • Anonyymi00040

      Voiman bloki, jossa aivovammaiset kommunistit kyhäilevät paskatarinoitaan.🤣🤣🤣

    • Anonyymi00041

      Rasismi= vasempilaita syyllistää muita Suomalaisia rasisteiksi

      Rasismia ei ole? Kun vierasmaalaiset hyökkäävät Suomalaisten kimppuun?

      Uhreja on jo Liikaaa!!!


      Äänestän uhrimäärien nousua vastaan,eli oikeaa laitaa!

    • Anonyymi00042

      Raaismisyyttelyllä yritetään suunnata kansan katseet oikeistoa kohtaan.
      Sillävälin monet Suomalaiset joutuvat uhreiksi,Suomessa ulkomaalaisten vuoksi.

      Rasismisyyttely,on vasemman laidan pyrkimys hämätä kansaa.

      • Anonyymi00054

        Kyllä. Ei ole rasismia haluta pitää Suomi valkoisena.


    • Anonyymi00049

      Nykyään moni toteaa ylpeästi olevansa rasisti. Ei se ainakaan pahempi ole kuin äärivasemmistolainen tai demari.

    • Anonyymi00051

      Mitään rasismia ei ole

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe