Miksi persut vaihtoi logoaan? Vaalienko takia?

Anonyymi-ap

Hallitus kausi meni täysin persiilleen ja nyt yritetään sumuttaa äänestäjiä esittämällä uutta puoluetta!

31

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onko kysessä jälleen yksi petos.

      • Anonyymi00009

        Kunnon kusetus hölmöille.


    • Ei todellakaan mennyt persiilleen, sillä PS sai ajettua monia asioita eteenpäin ja korjattua Pyhän BiIe-Sannan aiheuttamia vahinkoja.

      Persujen viestintästrategia on heidän oma asiansa. Siihen nyt sattui visuaalinen uudistuminen. Ja oli jo aikakin, sillä vanha logo oli aikansa elähtänyt. Vaikka uusi logo ei omasta mielestäni ihan kaikkein onnistunein ole, on se silti parempi ja raikkaampi. Muistuttaa ehkä liikaa jotain clipart-taidetta.

      • Anonyymi00010

        Uudessa logossa ja slouganissa on niin paljon yhtänäisyyttä Perus-Suomalaisiin, Suomalaisiin ihmisiin. Että se on todella hyvä, ja sopiva muutos juuri nyt. Tässä ajassa, kun tarvitaan yhtenäisyyttä, yhteenkuuluvuutta ja sitkeyttä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Uudessa logossa ja slouganissa on niin paljon yhtänäisyyttä Perus-Suomalaisiin, Suomalaisiin ihmisiin. Että se on todella hyvä, ja sopiva muutos juuri nyt. Tässä ajassa, kun tarvitaan yhtenäisyyttä, yhteenkuuluvuutta ja sitkeyttä.

        Linkki?


    • Anonyymi00003

      Ihana logo, ja Mahtava slougan!

      Tykkään uudistuksesta tosipaljon. Voikukka, sopii Todellahyvin ja osuvasti kuvaamaan Perus-Suomalaisten sitkeyttä, päämäärisyyttä, ja kauneutta🌞

      • Anonyymi00008

        Voikukka jyrää vieraslajit tieltään. Huomaa piiloviesti.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Voikukka jyrää vieraslajit tieltään. Huomaa piiloviesti.

        Rikkaruoho josta pyritään eroon, sellainen se on.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Rikkaruoho josta pyritään eroon, sellainen se on.

        Ei ole onnistunut, eikä tule


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Rikkaruoho josta pyritään eroon, sellainen se on.

        Mutta kaunis kultainen pallo siinä tuoreessa vihreydessä sinistä taivasta vasten. Ehdoton kevään airut. Eikä se rikkaruoho olisi jos osattaisiin käyttää. Viljakasvien tulo ja niiden yksipuolinen viljely syrjäytti monta muuta terveellistä kasvia, joiden hyödyllisyydestä ei ole enää mitään hajua.


    • Anonyymi00005

      Eikä mikään vieraslaji.

      • Anonyymi00011

        Kyllä on.


      • Anonyymi00018

        Perus suomalainen kukka.


    • Anonyymi00006

      " Kotimaa kutsuu"

      Aivan Ihana sanonta, ja niin sydäntä lämmittävä, ja Suomalainen💖

      Kotimaa, se on Meille kaikille ihmisille, ja Suomalaisille se kaikkein Tärkein, ja Rakkain maa.
      Esi- isiemme syntymämaa , Kotimaa 💕💞💓💗
      Kun ollaan oltu muualla väliaikaisesti, matkoilla.
      Niin kyllä se Kotimaa, Suomi, meitä aina kutsuu.
      Ja tuntuu Aina niin Hyvältä, ja Lämpimältä palata takaisin.
      " Kotimaa kutsuu"
      Kuvaa hyvin Suomalaisten kotimaan Rakkautta, ja kaipuuta.

    • Anonyymi00014

      Voikukka. Juu, todellakin kuvastaa upeasti Persuja. Eivät anna periksi, vaikka oppositio keksii höpöjuttujaan, ja yrittävät harhaanjohtaa lukijoita.
      Istuntoja kuunnelleena, ihmetyttää miten media esittää kaiken täysin erilailla, kuin mitä on aiheesta istinnossa puhuttu.
      Johonkin sanaan tartutaan, ja annetaan täysin erilainen kuva asiosta. Kärpäsestä väännetään härkästä, ja sitten sitä kauhistellaan ja esitellään viikko tolkulla kansalle. Asiantuntijoidensa kauhisteluilla, ja mielikuvituksella höystettynä.

    • Anonyymi00016

      Miksi täällä kestetä totuutta, että voikukka kuvaan Tynkkysen edustamaan osaa persuista!

    • Anonyymi00017

      Persut hei. Marimekon valikoimissa on kankaita, jotka muistuttavat kovasti teidän puolueenne uutta logoa. Kangaskauppaan siis! Voitte ommella itsellenne vaikka kivan kesämekon.

    • Anonyymi00019

      Jälkikirjotus (JK)
      Vaalit tosiaan tulossa ja uudistusta kaipaa sekä logo että Riikka. Keltainen on pirteä väri, mutta voikukan tuoksu eli haju on epämiellyttävä ja voikukka rasvaa ja rasva kuivuessaan mustuttaa. Ikävä haju ja sotku kuvaa
      hyvin "uutta puoluetta" PS .

    • Anonyymi00020

      Persut saa lähes 8 miljoonaa puoluetukea. Rahaa siis toistaiseksi on, mutta miten lienee seuraavien eduskuntavaalien jälkeen. Jää nähtäväksi, niin.

    • Anonyymi00022

      Jos puolueen nimi olis Hakaristi -puolue, niin millainen olisi puolueen logo?

      • Anonyymi00023

        Heil Hitler!


    • Anonyymi00024

      Saatan...n riivaamat vasurit panettelee taas ainutta vihollistaan eli suomalaisten asiaa ajavaa Ps puoluetta.

      • Anonyymi00028

        Persut ajaa vaan omaa asiaansa! Jätä persu suomalaiset rauhaan!


    • Anonyymi00025

      Ai, onko persut vaihtaneet logonsa? Onko se nyt rehellisesti hakaristilippu?

    • Anonyymi00026

      Persut valitsivat rikkaruohon kuvakseen. Kyllä se symbolisoi juuri persuaatetta täydellisesti.

      Kitketään rikkaruohot.

    • Anonyymi00027

      No eikös rikkaruoho kuvaa tätä haittapuoluetta hyvin?

      • Anonyymi00030

        Demareita kuvaa sirppi ja vasara.


      • Anonyymi00032

        Kuvaa millainen tuholaospyolue PS on.


    • Anonyymi00031

      Miten persu kitkee voikukkaa nurmikoltaan?

    • Anonyymi00033

      Ps:n logo pitäisi olla musta makkara sillä sehän persupoikien unelmissa siintää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe