Espanjan sosialistihallitus on kärähtänyt EU-tukimiljardien väärinkäytöstä. Nyt en ihmettele ollenkaan, miksi Aatu Lindtman fanittaa niin kovasti Espanjan mallia. Demarit kävi jopa paikanpäällä ihailemassa, miten Espanjaa elvytetään suomalaistenkin kustannuksella.
Että semmonen tapaus.... muistakaahan tämä vaaliuurnilla. Ken demaria äänestää, se IautaseIIeen paskantaa.
☝️😉
Törkeä skandaaIi paIjastui
41
295
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos tuollaista on sattunut niin mitäs suomen hallitus aikoo tehdä? Vaatiiko rahat espanjalta takas vai hyväksyykö täysin tukimiljardien väärinkäytön.
- Anonyymi00004
*
*
* - - - - - SDP:n Sosialistit ja Lindtman - Ovat Pelkkiä - - - KANSAN -KUSETTAJIA - !
*
* - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
*
*
* - - - - - SDP:n Sosialistit ja Lindtman - Ovat Pelkkiä - - - KANSAN -KUSETTAJIA - !
*
*NIIN ON ORPO PURRAN HALLITUSKIN!
- Anonyymi00002
Demarit jakoi viimehallituskaudella eteläeuroopalle rahaa. Sille olisi nyt käyttöä täälläkin.
- Anonyymi00003
Suomalaisten meppien (europarlamentaarikkojen) kanta koronatukiin ja erityisesti EU:n yhteiseen elvytyspakettiin on ollut jakautunut, noudattaen pitkälti kotimaan puoluerajoja:
Kannattajat (SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto, RKP, usein myös Kokoomus): Perustelivat tukipakettia (NextGenerationEU) EU:n sisämarkkinoiden toimivuudella, talouskasvun tukemisella ja jäsenmaiden välisellä solidaarisuudella. He näkivät sen välttämättömänä kriisin hoidossa ja Suomen viennille tärkeänä.
Vastustajat/Kriitikot (Perussuomalaiset, usein myös KD): Vastustivat pakettia, koska se sisälsi yhteisvastuullista lainaa, mikä tarkoittaa, että Suomi vastaa myös muiden maiden veloista. He pitivät tätä tulonsiirtounionina ja perustuslain vastaisena.
Kokoomus oli asiassa osin jakautunut, mutta ryhmä pyrki tukemaan vastuullista kriisinhallintaa. - Anonyymi00006
Mutta kommeet Carrara marmorit Sanna laittoi Luigille lattiaan!
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta kommeet Carrara marmorit Sanna laittoi Luigille lattiaan!
"Suomen vienti Italiaan on merkittävää, ja sen arvo oli vuonna 2025 noin 2,1 miljardia euroa."
Suomen pakko huolehtia että Luigilla rahat riittää ostamiseen. Muutoin on suomalaisyritykset konkurssissa.
Kai tuo on laskettu että lahjoitetaan miljardi ja saadaan 2,1 miljardia takaisin. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Suomen vienti Italiaan on merkittävää, ja sen arvo oli vuonna 2025 noin 2,1 miljardia euroa."
Suomen pakko huolehtia että Luigilla rahat riittää ostamiseen. Muutoin on suomalaisyritykset konkurssissa.
Kai tuo on laskettu että lahjoitetaan miljardi ja saadaan 2,1 miljardia takaisin.Sehän on yritystukea, mikä on oikeiston tärkein poliittinen homma. Duunari maksaa omistajien verottomat osingot
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Suomen vienti Italiaan on merkittävää, ja sen arvo oli vuonna 2025 noin 2,1 miljardia euroa."
Suomen pakko huolehtia että Luigilla rahat riittää ostamiseen. Muutoin on suomalaisyritykset konkurssissa.
Kai tuo on laskettu että lahjoitetaan miljardi ja saadaan 2,1 miljardia takaisin.Italialaiset remontoivat asuntonsa kuntoon ja elelivät Herroiksi Eu ja erityisesti Suomen maksamilla tukirahoilla.
Huiputettavat suomalaisilta hölmöiltä päättäjäjiltä ja Eu mepit,hyväksyy kaiken mitä etelä Euroopan keinottelijat vaatii.... - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Suomen vienti Italiaan on merkittävää, ja sen arvo oli vuonna 2025 noin 2,1 miljardia euroa."
Suomen pakko huolehtia että Luigilla rahat riittää ostamiseen. Muutoin on suomalaisyritykset konkurssissa.
Kai tuo on laskettu että lahjoitetaan miljardi ja saadaan 2,1 miljardia takaisin.Sanna antoi Luigille ja Mariolle 6 miljardia...
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sanna antoi Luigille ja Mariolle 6 miljardia...
"Nettomaksaja on muun muassa Suomi.
Suomelle paketti tulee maksamaan 6,6 miljardia euroa aikavälillä 2012–2058."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006583844.html
2012– hehe
noo joka tapauksessa "sanna" antaa viellä pitkään. - Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Suomen vienti Italiaan on merkittävää, ja sen arvo oli vuonna 2025 noin 2,1 miljardia euroa."
Suomen pakko huolehtia että Luigilla rahat riittää ostamiseen. Muutoin on suomalaisyritykset konkurssissa.
Kai tuo on laskettu että lahjoitetaan miljardi ja saadaan 2,1 miljardia takaisin.Suomen kannattaa antaa kaikille maailman maille miljardi, kun kerran aina saadaan automaattisesti 2,1 mrd takaisin. Oisko maailmassa joku 200 maata. Tuostahan saadaan heti pari sataa mrd hyvää.
- Anonyymi00031
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sehän on yritystukea, mikä on oikeiston tärkein poliittinen homma. Duunari maksaa omistajien verottomat osingot
Osingoista maksetaan vero joka on mediaanipalkkaisen duunarien veroprosenttia suurempi.
Jos duunari ei osta osakkeita ja saa osinkotuloja niin sehän on duunarin oma valinta.
- Anonyymi00005
Aloittaja voisi täsmentää ,miten Espanja on kärähtänyt .
Suomessakin on ollut maataloustukien väärinkäyttöä.- Anonyymi00008
EU-komissio on perinyt Kreikalta takaisin yhteensä yli kaksi miljardia euroa väärin perustein maksettuja maataloustukia.Kreikka on ollut vaikein tapaus. Kreikan jälkeen listalla tulevat seuraavina Kypros ja Romania. EU.n keskimääräinen takaisinperintäprosentti on 1,5. Suomen luku oli 0,3 prosenttia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
EU-komissio on perinyt Kreikalta takaisin yhteensä yli kaksi miljardia euroa väärin perustein maksettuja maataloustukia.Kreikka on ollut vaikein tapaus. Kreikan jälkeen listalla tulevat seuraavina Kypros ja Romania. EU.n keskimääräinen takaisinperintäprosentti on 1,5. Suomen luku oli 0,3 prosenttia.
Kreikka sai 2 miljardia väärin perustein sijoitti ne hyvin ja 2 miljardia kasvoi 4 miljardiksi joten naurekellen Kreikka maksaa takaisin tuon kuppasen 2 miljardia.
- Anonyymi00011
Ilmeisesti asiasta uutisoi vain oikeistolainen kokoomuksen verkkouutiset ja Espanjassakin kinaa on oikeisto-vasemmistoakselilla.
Espanjan pääministeri Pedro Sánchez sanoo, että rahoja ei ole käytetty väärin. - Anonyymi00013
Hyvä Antti
Onkos varojen väärinkäytöstä ikinä kärähtänyt mikään muu taho? Se on totta kai tuomittavaa, mutta olitko huolissasi vaikkapa Orbainin johtaman Unkarin toimista ennen vallanvaihtoa? Vai onko Espanja erikoistapaus?
Ja joko olet valmis myöntämään, että SDP voittaa seuraavat eduskuntavaalit? Siihen sinun on pakko uskoa, koska et uskaltaudu siihen vetoon?- Anonyymi00019
Demareiden kannatus laskoo...
"Whatabout muut tahot...." Taas epätoivoinen yritys johtaa keskustelu sivuraiteille. Aiheena on siis Espanjan talouspolitiikka ja Sdp ihannoimassa Espanjan sosialistihallituksen rikollistaa talouspolitiikkaa. Tämä ei ole sun ketjusi, joten lopeta omien länkytystes roiskiminen. Tee oma aloitus, jos tekee mieli länkyttää ohi aiheen.
☝️😆- Anonyymi00024
Mr.Perfect kirjoitti:
"Whatabout muut tahot...." Taas epätoivoinen yritys johtaa keskustelu sivuraiteille. Aiheena on siis Espanjan talouspolitiikka ja Sdp ihannoimassa Espanjan sosialistihallituksen rikollistaa talouspolitiikkaa. Tämä ei ole sun ketjusi, joten lopeta omien länkytystes roiskiminen. Tee oma aloitus, jos tekee mieli länkyttää ohi aiheen.
☝️😆Taitaa VAIN suomi olla ainut idiootti joka ei osaa hyödyntää EUn tarjoamia mahdollisuuksia täysimääräisesti.
Muut maat ja niiden virkamiehet tietysti noudattaa EUn hyviä päätöksiä mutta ei edes kehtaa vaatia että kansa noudattas EU politikkojen idioottimaisia päätöksiä. Hyvä otetaan ja paska tallotaan ladon taakse.
Jos peltotilkku ei ihan riitä eu tukiin niin aina papereihin voidaan "vahingossa" isompi luku kirjoittaa jos sillä rahaa EUsta saadaan pitäs olla suomenkin letkee linja. Mr.Perfect kirjoitti:
"Whatabout muut tahot...." Taas epätoivoinen yritys johtaa keskustelu sivuraiteille. Aiheena on siis Espanjan talouspolitiikka ja Sdp ihannoimassa Espanjan sosialistihallituksen rikollistaa talouspolitiikkaa. Tämä ei ole sun ketjusi, joten lopeta omien länkytystes roiskiminen. Tee oma aloitus, jos tekee mieli länkyttää ohi aiheen.
☝️😆Olipa kyllä taas nerokas kommentti: sinä siis rajaat keskustelua, mutta teet sen vain minun kohdallani. Tuolla logiikalla siis keskustella saa vain Espanjan toimista ja niistäkin vain mustavalkoisesti tuomiten.
Toisin sanoen, Suomen puolueistakaan siis ei saa ilmeisesti puhua? Kai muistutat asiasta puhuvaa tuossa edellä?
Ja tämä keskustelu on periaatteessa ajattelumallisi mukaan käyty: kun olet avauksessa sanonut jumalallisen totuutesi, se on sitten siinä.
Onnittelut siis. Olet saavuttanut uuden absurdiuden tason.- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Demareiden kannatus laskoo...
Hyvä niin
- Anonyymi00020
Painajainen vähävaraiselle jos purran sakset heiluvat vielä neljävuotta ensi hallituskaudellakin.
- Anonyymi00025
Paljonko ne vähävaraiset oikein tienaa kun niiltä varaa leikata vaikka kuinka paljon. Vielläkään ei ole näkynyt vähävaraisten kylmmässä kuolleita ruumiita katukuvassa.
- Anonyymi00021
Lindtman epäonnistui tässäkin ulostulossaan
- Anonyymi00022
Miksi muuten Suomi ei hae EU tukipaketteja vaikka olisi taloudellisen katastrofitilanteensa perusteella niihin täysin oikeutettu? Miksei hallitus toimi lainkaan?
- Anonyymi00029
Koska Marin kertoi omalla vuorollaan että Suomi on rikas maa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Koska Marin kertoi omalla vuorollaan että Suomi on rikas maa.
Miksei toimittajat ole jo nostaneet tätä asiaa tapeetille SUOMI on luisumassa syvään rotkoon ja herrat vain irvistelevät televisiossa
- Anonyymi00023
Persujen syytä tämäkin! Leikkaavat suomalaisten köyhien rahoja!
- Anonyymi00026
Vedä sinä persunatsiporvari v***u päähäs ja OLE HILJAA VALHEINESI!!
Tuo lause on oikeasti näin: Ken persua äänestää, se lautaselleen paskantaa!!- Anonyymi00027
On noita muitakin puolueita äänestetty ja tässä ollaan. Miksi nuo opposition puolueet muka nyt olis hyvä vaihtoehto kun eivät aiemminkaan ole sitä olleet.
Puolue kuin puolue niin ihmisistä se riippuu mitä saavat aikaiseksi. Suomalaiset siis äänestää vain ja aina täyttä kurapaskaa eduskuntaan erehtymättömällä varmuudella.
- Anonyymi00028
Heh heh, Antin mallimaa onkin huijari
- Anonyymi00037
Espanjahan tekee täysin oikein
Suomen herrat täysin väärin
- Anonyymi00032
Suomi maaksaa tänä vuonna EUlle 55 euroa per nenä.
EUn velka per kansalainen on 2222 euroa. Kevyesti tuo summa jouduttaisiin maksamaan EUlle tullimaksuina ulkopuolisena maana.
Suomen oma velka per kansalainen on 35 000 euroa.
Ihmettelen miksi EU on tässä monen mielestä ongelma. Laskutaidon puutetta?- Anonyymi00035
Suomella ei vaan ole varaa maksaa penniäkään. Nytkin joudutaan ottamaan kymmeniä miljardeja lisää valtionvelkaa.
- Anonyymi00036
Vassut vaan mättäisi rahaa edelleenkin kaikkeen maailmaan. Miettikääs kaksi kertaa ennenkuin annatte äänenne sosialisteille
- Anonyymi00038
Demari on demari, jos valittavana on rehellisyys tai valhe demari valitsee aina valheen.
- Anonyymi00039
Vieläkö Mr.Perfect puolustelet perussuomalaisten pedofiiliskandaaleja?
- Anonyymi00040
Espanjan pääministeri Pedro Sánchezin vaimo, Begoña Gómez, on asetettu syytteeseen korruptiotutkinnassa. Antti ihailee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
