Perussuomalaisten venäjäyhteydet paljastuvat Persu on toiminut osana Venäjän propaganda-osastoa Suom

Anonyymi-ap

Persu toiminut osana Venäjä propakandakoneistoa. Yllättääkö ketään?

ääripersuissakin on venäjäkielisiä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c8c4b086-60e1-4d20-afb1-e577bfd605fc
Kokoomus ajaa kansanryöstöä ja alistamista.
Verovaroja siirretään yritystukien muodossa yrityksiin jotka ei tarvitse.

Persut siunaavat tuonkin koijauksen.


Ei yllätä muuten, kun että on vieläkin niin näkyvää.
Mutta kun sieltä persut saa rahaa, niin sitten helpompi ymmärtää.
Persut on Venäjän silmissä hyödyllisiä idioottej

67

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      - Aloittaja on Varmasti - SDP:n -JUOPPO-Hullu ja Ajelee -PÄISSÄÄN- Autolla - !

      - SDP:n Joona Räsänen -Näytti Mallia -HUMALA -PÄISSÄÄN- Ajamisesta - !

      • Anonyymi00002

        Mielummin vaikka tappaa jonkun kännissä autollaan kuin on Venäjän kätyri. Rikoksilla on eroa. Ja maanpetturuus on pahin.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Mielummin vaikka tappaa jonkun kännissä autollaan kuin on Venäjän kätyri. Rikoksilla on eroa. Ja maanpetturuus on pahin.

        persut kokoomus pahimmat maanpetturit


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        persut kokoomus pahimmat maanpetturit

        Persut on Venäjän ohjailema EU-puolue, näkeehän sen nytkin kuinka persut tuhonneet suomea ja suomalisia ennätysvauhtia...

        mitä suomesta on enää jäljellä...

        UKR-pakoloisia jokapaikka täynnä, työt tekee kaukoidän halpatyövoima-piiat, jne...

        porvarihallitus vaan älämölöää tiltuinensa kuinka suomenkansa pitää köyhistää ja pakkomaksuja lisätä koko ajajn..

        ulkomaafirmoja tuetaan tuhansilla miljardeilla koko ajan,'

        ja Lapin loppumattomat kaivosvarannot annetaan mennä ilmaisena ulkomaille...


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Persut on Venäjän ohjailema EU-puolue, näkeehän sen nytkin kuinka persut tuhonneet suomea ja suomalisia ennätysvauhtia...

        mitä suomesta on enää jäljellä...

        UKR-pakoloisia jokapaikka täynnä, työt tekee kaukoidän halpatyövoima-piiat, jne...

        porvarihallitus vaan älämölöää tiltuinensa kuinka suomenkansa pitää köyhistää ja pakkomaksuja lisätä koko ajajn..

        ulkomaafirmoja tuetaan tuhansilla miljardeilla koko ajan,'

        ja Lapin loppumattomat kaivosvarannot annetaan mennä ilmaisena ulkomaille...

        Laura Huhtasaari oli Italian kommunisti Salvinin ihailija ja Ranskan Marie Le Penin. Molemmat ovat Putinin kamuja. Persuissa noita riittää.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Laura Huhtasaari oli Italian kommunisti Salvinin ihailija ja Ranskan Marie Le Penin. Molemmat ovat Putinin kamuja. Persuissa noita riittää.

        Halla aholla ollut koko ajan eduskunnassa Venäjän tytteli toimistossaan?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Laura Huhtasaari oli Italian kommunisti Salvinin ihailija ja Ranskan Marie Le Penin. Molemmat ovat Putinin kamuja. Persuissa noita riittää.

        vaikka on persu , niin Laura on silti isänmaallinen, siksi kansanviholliset häntä vastustaa ja ehkä pelkääkin?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        persut kokoomus pahimmat maanpetturit

        melkein kaikki persuissa ja kokoomuksessa päättävät on Venäjä-yhteyksisiä---

        ruplarahalla pörräävät...


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Laura Huhtasaari oli Italian kommunisti Salvinin ihailija ja Ranskan Marie Le Penin. Molemmat ovat Putinin kamuja. Persuissa noita riittää.

        Huhtasaari on Pröttikarvian pölö.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Laura Huhtasaari oli Italian kommunisti Salvinin ihailija ja Ranskan Marie Le Penin. Molemmat ovat Putinin kamuja. Persuissa noita riittää.

        maanpetturi sitten heitti ehkä isänmaallisimman persun , Huhtasaaren, nimen tänne...


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Huhtasaari on Pröttikarvian pölö.

        ???


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        ???

        Tynkkynenhän on täysin Putinin agentti...


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Huhtasaari on Pröttikarvian pölö.

        Prötti= karvialainen ruoka, perunapuuro,


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        vaikka on persu , niin Laura on silti isänmaallinen, siksi kansanviholliset häntä vastustaa ja ehkä pelkääkin?

        Laura on kaikkea muuta kuin isänmaallinen! Sama koskee muitakin persuja!


      • Anonyymi00048

        Taidonnäyte persukoulun äidinkielen kokeesta.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Halla aholla ollut koko ajan eduskunnassa Venäjän tytteli toimistossaan?

        salannut koko ajan tuonkin Suomen kansalta


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        ???

        on tämä uskomatonta, eduskuntaa johtaa Putinin alainen persu Halla-aho...


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        melkein kaikki persuissa ja kokoomuksessa päättävät on Venäjä-yhteyksisiä---

        ruplarahalla pörräävät...

        miksi persut ei muuta venäjälle, koska ovat osa venäjän toimintaa jo valmiiksi


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Halla aholla ollut koko ajan eduskunnassa Venäjän tytteli toimistossaan?

        melkoinen tietoturva uhka, putinisti-Jussi Halla aho salannut koko asian....


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Halla aholla ollut koko ajan eduskunnassa Venäjän tytteli toimistossaan?

        persut on ruplapuolue.

        Halla-aho salasi supo-pelttarin venäjä-yhtyedet....


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Halla aholla ollut koko ajan eduskunnassa Venäjän tytteli toimistossaan?

        Tosiaan Halla-.aho ei ole missään maininnut sanallakaan tuotakaan asiaa Suomen kansalle!!??!!??

        miten kukaan voisi luottaa kieroileviin persuihin?


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        on tämä uskomatonta, eduskuntaa johtaa Putinin alainen persu Halla-aho...

        Jokainen vanhempi suomalainen tietää, että maanpetturit ja isänmaan kavaltajat löytyivät Suomen vasemmistosta.

        Jos perussuomalaiset ovat venäjän ”joukkoja”, niin eihän isänmaallisia puolueita ole enää jäljellä kuin KD.

        Keskusta on selkeästi jakautunut väyrysen oppien mukaisiin venäjän rakastajiin sekä perinteiseen isänmaalliseen osioon. Mariinin hallituksessa kepun punikkisiipi oli vahvempi.

        Vihreät ovat muutamaa miestä lukuunottamatta jopa vasemmistostakin vasemmalla, aivan kommunistien kyljessä.

        Rkp ei tunnusta mitään aatetta. Rkp on ostettavissa vaikka ”trumpin tai putiinin tai p- korean kilju jongin” joukkoihin.


    • Anonyymi00003

      Miksi vihavassarit kaivavat näitä vanhoja juttuja esille? Ai niin, huomio pitää taas kiinnittää muualle heidän rattijuopoistaan…

      • Anonyymi00004

        Vanhoja juttuja???

        Tämän hallituskauden aikana tapahtunut.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Vanhoja juttuja???

        Tämän hallituskauden aikana tapahtunut.

        Linden ei ole hallituksessa, eikä persuissa, joten tällä hallituskaudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Et oikeasti voi olla noin epätoivoinen toIIo.

        ☝️🤨


      • Anonyymi00009
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Linden ei ole hallituksessa, eikä persuissa, joten tällä hallituskaudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Et oikeasti voi olla noin epätoivoinen toIIo.

        ☝️🤨

        ei se persujen venäjämielisyys minnekään katoa, tosin tääkin on uusi juttu, ...

        mutta persu tietysti valehtelee muuta, koska persut... valehtelee aina...


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        ei se persujen venäjämielisyys minnekään katoa, tosin tääkin on uusi juttu, ...

        mutta persu tietysti valehtelee muuta, koska persut... valehtelee aina...

        Vihavassari ei ikinä ymmärrä mistään mitään…


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Vihavassari ei ikinä ymmärrä mistään mitään…

        Garedev, venäläinen...

        Tynkkynen , Halla-aho, Stubb, Mykkänen venäläisiä


      • Anonyymi00045

        Ja vatut, ei rattijuoppoja ollut kuin yksi joten miksi puhut monikossa? Eikä ole mitään vihavassareita, on vain vihapersuja!


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Vihavassari ei ikinä ymmärrä mistään mitään…

        Ei ole mitään vihavassareita mutta vihapersuja kyllä on.


    • Voi mahoton näitä vassareitten epätoivoaloituksia. Nyt on jannulla pakko olla jo rakkoja kämmenessä.

      ☝️😆

    • Anonyymi00005

      Karmiva löytö!

      Tämä onkin itseltäni mennyt ihan ohi, vaikka vain vuosi sitten paljastettu!
      Onko ainut venäjäkytkypersu?

      • Anonyymi00056

        Kyllä niitä on useita, osa toki eronnut, kuten Turtiainen.

        Aidanjuuri lienee KGB:n Halla-aholle laittama päällystakki, juuri sellainen, joista Juri Bezhmenov aikoinaan länttä varoitti. Neuvostoaikana länteen istutettiin kasvamaan uusia agentteja, joita tietenkin Venäjän nykyinen hallinto käyttää, omiin tarkoituksiinsa.


    • Anonyymi00008

      Uutisten mukaan entinen perussuomalaisten taustavaikuttaja ja poliittinen strategi Sakari Linden on sotkeutunut Venäjän vaikuttamisoperaatioon.

      Linden on osallistunut ja toiminut Venäjän järjestämissä tapahtumissa, joiden tarkoituksena on muokata mielipiteitä.

      Hänen toimintaansa Venäjällä ovat levittäneet tietyt henkilöt, joihin viitataan "Putkosen humuina".Lindenin kanta: Linden on itse luonnehtinut olevansa "itsenäinen ajattelija" ja tehneensä omat päätöksensä.

      Venäjän tavoitteena on informaatiovaikuttamisella pyrkiä muokkaamaan kohdemaiden, kuten Suomen, yleistä mielipidettä.

      • Anonyymi00011

        Putkosen humut.


    • Anonyymi00013
      • Anonyymi00017

      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Onko Eero persu?

        https://youtu.be/quhNej6IPpY?si=CmWEltQnlxBjIXZc

        Eero sai mitalin varmaan siitä kun oli eduskunnan puhemiehenä ja Venäjän parlamentin edustusto kävi vierailulla eduskunnan istunnossa, joskus kauan sitten.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Eero sai mitalin varmaan siitä kun oli eduskunnan puhemiehenä ja Venäjän parlamentin edustusto kävi vierailulla eduskunnan istunnossa, joskus kauan sitten.

        tuokin on nollatutkimusta, kun CIA hallitsee mediaa ja tutkimuksia...

        ei ole venäjämielsitä, jos ei näe venäjää pelottavana hirviönä.

        On ihan järkeä että pikkusuomen kannattaisi olla hyhvissä väleissä Venäjän kanssa.

        Silti persuissa on vallassa kansanvihollinen äärikaarti, joka tuhoaa suomea EU-vapaamuuraripuolueen määräämälä tavalla kohti EU-liittovaltioo jossa suomea ei enää ole olemassa valtiona vaan maamme jaetaan ehkä 3een osaan


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Eero sai mitalin varmaan siitä kun oli eduskunnan puhemiehenä ja Venäjän parlamentin edustusto kävi vierailulla eduskunnan istunnossa, joskus kauan sitten.

        Eero on stasilistan mies.


    • Anonyymi00014

      Tynkkynen oli siä Supon agenttina. 🤣

      • Anonyymi00021

        FSB:n agentiksi kuulemma yrittivät hänet värvätä. Ties vaikka onnistuivatkin koska tuo niljake on tehnyt ja tekee Suomi- ja EU-vastaista propagandaa kymmenen avustajansa kanssa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        FSB:n agentiksi kuulemma yrittivät hänet värvätä. Ties vaikka onnistuivatkin koska tuo niljake on tehnyt ja tekee Suomi- ja EU-vastaista propagandaa kymmenen avustajansa kanssa.

        Suomen edun kannalta eu nyt joutaakin romahtaa heti venäjän jälkeen, mutta ei ennen sitä. Siihen asti pidettävä eduistaan mariantähti-politbyroossa tiukemmin kiinni kuin nyt.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        FSB:n agentiksi kuulemma yrittivät hänet värvätä. Ties vaikka onnistuivatkin koska tuo niljake on tehnyt ja tekee Suomi- ja EU-vastaista propagandaa kymmenen avustajansa kanssa.

        Sama kuin Halla aho, supo, jne?


    • Anonyymi00015

      Aloittaja itse on kuuluisa demari putin trolli joka vastustaa ukrainan tukemista ja nato jne. Luulee saavansa näillä maanpetturi teoillaan haluamansa ikuisen elämän putinin rinnalla.

      • Anonyymi00019

        Suomen elinkeinoministerillä, Puisto (persu) on venäläinen vaimo...


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Suomen elinkeinoministerillä, Puisto (persu) on venäläinen vaimo...

        Kas, eipä tuostakaan ole paljon kerrottu. Mutta eipä moinen tieto kyllä yllätäkään.

        Taas on Timo Haapalalta unohtunut tutkiva journalismi kokonaan.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Kas, eipä tuostakaan ole paljon kerrottu. Mutta eipä moinen tieto kyllä yllätäkään.

        Taas on Timo Haapalalta unohtunut tutkiva journalismi kokonaan.

        haöla aho on huijari?,,, onhan hän persu....


    • Anonyymi00028

      Vihervasemmisto on Hamasin ohjailema, terroristien kätyreitä.

      • Anonyymi00047

        Eikä ole joten oleppas poju valehtelematta vaikka se teille persuille onkin kovin vaikeaa!


      • Anonyymi00058

        Puolet israelilaisista puhuu venäjää. Niin totesi Venäjän presidentti.


    • Anonyymi00029

      persu on huijari maanpetturi kokoomus-iivana

    • Anonyymi00030

      Täällä on sellaisia myllyjä

    • Anonyymi00033

      persu on huijari maanpetturi kokoomus-iivana

    • Anonyymi00034

      persut on vain rikollisia satanisteja satanistirikollisia uusnatseja natsisatanisteja?

      • Anonyymi00049

        suomi menetti miljoona eur per päivä turistien venäjäkauppatuloja kun jammusauli alotti venäjäpakotteet tuhosi tuhansia suomen firmoja


    • Anonyymi00042

      harasoo halla-aho

    • Anonyymi00050

      Perussuomalaisten trollitehdas on ottanut mallia Pietarin trollitehtaasta.

    • Anonyymi00053

      Persut edustavat perinteisiä venäläisiä arvoja Suomessa.

    • Anonyymi00054

      russia persut

    • Anonyymi00059

      Onko joku kuullut yhdenkään persun arvostelleen Kremlin puutarhatonttua?

      • Anonyymi00064

        Kyllä.


    • Anonyymi00060

      persut huijaa aina

    • Anonyymi00061

      Onko Laura Huhtasaari antanut kommenttia Venäjän vaikuttamisesta perussuomalaisissa?

    • Anonyymi00063

      Luitko juttua?

      Paljastui venäjän agentiksi eikä toimi enää persuissa.

    • Anonyymi00067

      halla-aho maanpetturi....?

      purra kansanvihollinen kansantuhoaja...?

    • Anonyymi00068

      halla aho venäjän alainen asiapoika

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe