Ari Koponen (ps): Edelliset hallitukset loivat maahanmuuton kautta Suomeen uuden köyhälistön.

Anonyymi-ap

34

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ai kilometrikorvauskuningas-Koponenko se tuo? Ehkä yksi maan tyhmimpiä poliitikkoja.

      • Anonyymi00002

        Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.

        Kantaväestö tässä köyhtyy,maahanmuuttajien edut pysyy ja kasvaa .


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.

        Se nyt ei enää uppoa kuin tyhmimpään osaan persuista että joka helevetin asia on yhä, yli kolme vuotta persuhallituksen vallassaolonkin jälkeen, vasemmiston syytä. Vaihda levyä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.

        Persujen löpinät kuulostavat jotenkin tutulta. On kaiketi opittu natsi-Saksan poliitikoilta. On tarvinnut vain vaihtaa juutalaisten tilalle maahanmuuttajat.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.

        Tämä toiminta on alkanut jo useiden hallitusten toimien vuoksi. Kokoomus siinä ollut eturintamassa haalimassa orjatyövoimaa Suomeen


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.

        Marinin hallituksen olisi pitänyt ottaa mallia Sipilän perskeko -hallituksesta, joka ei päästänyt maahamme kuin satunnaisia matuja.

        -herra numero 35 000-


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kantaväestö tässä köyhtyy,maahanmuuttajien edut pysyy ja kasvaa .

        Paitsi jos muuttaja tuli töihin Suomeen, niin ei etuja. Vain jos velttoilee itiksessä.


      • Anonyymi00029

        Koponenkin pelkää monien muiden Arkadian persujen tavoin, että on ensi kevään eduskuntavaalien jälkeen ex-kansanedustaja.

        Siksi hänkin on aloittanut jo vaalikampanjansa pääaiheinaan maahanmuutto ja gallupeissa ylivoimaisena ykkösenä oleva SDP niin kuin kaikilla muillakin persuilla,


    • Anonyymi00003

      Hah. tuokin peIIe repii veronmaksajien rahaa sen minkä ehtii.

      • Anonyymi00012

        Vois joku vinkata Koposellekin että teillä on ihan oikeitakin ongelmia valtava työttömyys ja velkaantuminen mitä Koponen aikoo tehdä niille


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vois joku vinkata Koposellekin että teillä on ihan oikeitakin ongelmia valtava työttömyys ja velkaantuminen mitä Koponen aikoo tehdä niille

        Liittyyköhän köyhyys ja työttömyys jotenkin toisiinsa, kas siinä sinulle pohdittavaa.


    • Anonyymi00004

      Ja lähteenä Suomen pelleuutiset! 😆

    • Anonyymi00005

      Eikö niillä ole mitään järkevää keskustelua ollenkaan vain tuota tyhjää jauhamista

    • Sen lisäksi ne loi äänestäjiä kusettavan puppupopulismin, jossa nykyistä hallitusta syytetään jopa takautuvasti edellisen hallituksen päätösten seurauksista.

      • Anonyymi00007

        Eikös ole jo saunan aika. Ai mutta teikäläisethän eivät saunaa käytä.


      • Anonyymi00009

        Alan asiantuntijana tiedän tasan tarkkaan, että kansanedustaja Koponen on täysin oikeassa tässäkin asiassa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Alan asiantuntijana tiedän tasan tarkkaan, että kansanedustaja Koponen on täysin oikeassa tässäkin asiassa.

        Ari Koponen on asian tosiytimessä.


      • Anonyymi00011

        Älä viitsi persuilla.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Älä viitsi persuilla.

        Haluat siis, että opitaan teidän tapanne ja valehdellaan silmät suut täyteen?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Alan asiantuntijana tiedän tasan tarkkaan, että kansanedustaja Koponen on täysin oikeassa tässäkin asiassa.

        Mistä lähtien persuilu on ollut jokin "ala"?


      • Anonyymi00015
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Haluat siis, että opitaan teidän tapanne ja valehdellaan silmät suut täyteen?

        Ei vaan haluan että lopetat persuilun. Etkö osaa lukea?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Eikös ole jo saunan aika. Ai mutta teikäläisethän eivät saunaa käytä.

        Eivät käytä saunaa, mutta ovat tällä menolla selkäsaunan saajina.


      • Anonyymi00019
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Haluat siis, että opitaan teidän tapanne ja valehdellaan silmät suut täyteen?

        Persuloiset ovat valehtelussa edelläkävijöitä, ja alan mestareita.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Eikös ole jo saunan aika. Ai mutta teikäläisethän eivät saunaa käytä.

        Tuntuuko punikista kiusalliselta?.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tuntuuko punikista kiusalliselta?.

        Sitä sinun pitää kysyä punikeilta. Niitähän Suomessa on satoja miljoonia, jos persuja on uskominen. Vilkaiset vain oman sänkysi alle niin sieltä löytyy vähintään kymmeniä.


    • Anonyymi00014

      Joulupukki ei kertonut että sipilän hallituksen aikana jossa persutkin oli, loivat suomeen uuden massa köyhälistön. Nyt persut on taas asialla.

    • Anonyymi00016

      Köyhät meillä ovat aina olleet keskuudessamme. Ei siinä maahanmuuttajilla ole osaa eikä arpaa.

      • Anonyymi00020

        Ei tietenkään, mutta kun persuilla ei ole muuta. Koko persuus on keskittynyt maahanmuutosta ulisemisen ympärille, silloinkin kun istuvat hallituksessa joka on tehnyt uuden Suomen ennätyksen maahanmuuttolukemissa.


      • Anonyymi00026

        On siinä se osa ja arpa, kun ulkomaista alipalkattua kansaa on tullut Suomeen (jotka siis töitä tekevät)se polkee myös kantaväestön palkkoja. Tämä on ollut kokoomuksen tavoitekin


    • Anonyymi00017

      Suomen uutiset.... uskooko joku ihan oikeasti siihen paskajulkaisuun. Seitsemän päivääkin on uskottavampi : )

    • Anonyymi00030

      Eipä sieltä ulkomailta tullut uusia Fazereita ja Finlaysoneita suurine rahamäärineen ja pääomineen perustamaan Suomeen uusia yrityksiä luomaan hyvinvointivaltion käyttöön lisää työtä ja tätä kautta lisää nettoverovaroja. Sieltä tuli oppimattomia tyhjätaskuja.

      • Anonyymi00031

        ... ja tämä hallitushan on tehnyt uudet Suomen ennätyslukemat per hallituskausi noiden oppimattomien tyhjätaskujen roudaamisessa Suomeen.


    • Ken uskoo Brother Christmas spedeen?🎅
      Separi koko pelle.🤡

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe