https://www.suomenuutiset.fi/koponen-edelliset-hallitukset-loivat-maahanmuuton-kautta-suomeen-uuden-koyhaliston/
Tämä on täysin totta.
Ari Koponen (ps): Edelliset hallitukset loivat maahanmuuton kautta Suomeen uuden köyhälistön.
34
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai kilometrikorvauskuningas-Koponenko se tuo? Ehkä yksi maan tyhmimpiä poliitikkoja.
- Anonyymi00002
Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.
Kantaväestö tässä köyhtyy,maahanmuuttajien edut pysyy ja kasvaa .
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.
Se nyt ei enää uppoa kuin tyhmimpään osaan persuista että joka helevetin asia on yhä, yli kolme vuotta persuhallituksen vallassaolonkin jälkeen, vasemmiston syytä. Vaihda levyä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00002 kirjoitti:
Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.
Persujen löpinät kuulostavat jotenkin tutulta. On kaiketi opittu natsi-Saksan poliitikoilta. On tarvinnut vain vaihtaa juutalaisten tilalle maahanmuuttajat.
- Anonyymi00023
Anonyymi00002 kirjoitti:
Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.
Tämä toiminta on alkanut jo useiden hallitusten toimien vuoksi. Kokoomus siinä ollut eturintamassa haalimassa orjatyövoimaa Suomeen
- Anonyymi00025
Anonyymi00002 kirjoitti:
Edellinen SDP/keskustajohtoinen Sanna Marinin hallitus edesauttoi tämän uuden ulkomaalaistaustaisen köyhälistön syntyä- ja kasvua löysentämällä rajusti Suomen maahanmuuttopolitiikaa.
Marinin hallituksen olisi pitänyt ottaa mallia Sipilän perskeko -hallituksesta, joka ei päästänyt maahamme kuin satunnaisia matuja.
-herra numero 35 000- - Anonyymi00027
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kantaväestö tässä köyhtyy,maahanmuuttajien edut pysyy ja kasvaa .
Paitsi jos muuttaja tuli töihin Suomeen, niin ei etuja. Vain jos velttoilee itiksessä.
- Anonyymi00029
Koponenkin pelkää monien muiden Arkadian persujen tavoin, että on ensi kevään eduskuntavaalien jälkeen ex-kansanedustaja.
Siksi hänkin on aloittanut jo vaalikampanjansa pääaiheinaan maahanmuutto ja gallupeissa ylivoimaisena ykkösenä oleva SDP niin kuin kaikilla muillakin persuilla,
- Anonyymi00003
Hah. tuokin peIIe repii veronmaksajien rahaa sen minkä ehtii.
- Anonyymi00012
Vois joku vinkata Koposellekin että teillä on ihan oikeitakin ongelmia valtava työttömyys ja velkaantuminen mitä Koponen aikoo tehdä niille
- Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vois joku vinkata Koposellekin että teillä on ihan oikeitakin ongelmia valtava työttömyys ja velkaantuminen mitä Koponen aikoo tehdä niille
Liittyyköhän köyhyys ja työttömyys jotenkin toisiinsa, kas siinä sinulle pohdittavaa.
- Anonyymi00004
Ja lähteenä Suomen pelleuutiset! 😆
- Anonyymi00005
Eikö niillä ole mitään järkevää keskustelua ollenkaan vain tuota tyhjää jauhamista
Sen lisäksi ne loi äänestäjiä kusettavan puppupopulismin, jossa nykyistä hallitusta syytetään jopa takautuvasti edellisen hallituksen päätösten seurauksista.
- Anonyymi00007
Eikös ole jo saunan aika. Ai mutta teikäläisethän eivät saunaa käytä.
- Anonyymi00009
Alan asiantuntijana tiedän tasan tarkkaan, että kansanedustaja Koponen on täysin oikeassa tässäkin asiassa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Alan asiantuntijana tiedän tasan tarkkaan, että kansanedustaja Koponen on täysin oikeassa tässäkin asiassa.
Ari Koponen on asian tosiytimessä.
- Anonyymi00011
Älä viitsi persuilla.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä viitsi persuilla.
Haluat siis, että opitaan teidän tapanne ja valehdellaan silmät suut täyteen?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Alan asiantuntijana tiedän tasan tarkkaan, että kansanedustaja Koponen on täysin oikeassa tässäkin asiassa.
Mistä lähtien persuilu on ollut jokin "ala"?
- Anonyymi00015
Mr.Perfect kirjoitti:
Haluat siis, että opitaan teidän tapanne ja valehdellaan silmät suut täyteen?
Ei vaan haluan että lopetat persuilun. Etkö osaa lukea?
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikös ole jo saunan aika. Ai mutta teikäläisethän eivät saunaa käytä.
Eivät käytä saunaa, mutta ovat tällä menolla selkäsaunan saajina.
- Anonyymi00019
Mr.Perfect kirjoitti:
Haluat siis, että opitaan teidän tapanne ja valehdellaan silmät suut täyteen?
Persuloiset ovat valehtelussa edelläkävijöitä, ja alan mestareita.
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikös ole jo saunan aika. Ai mutta teikäläisethän eivät saunaa käytä.
Tuntuuko punikista kiusalliselta?.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuntuuko punikista kiusalliselta?.
Sitä sinun pitää kysyä punikeilta. Niitähän Suomessa on satoja miljoonia, jos persuja on uskominen. Vilkaiset vain oman sänkysi alle niin sieltä löytyy vähintään kymmeniä.
- Anonyymi00014
Joulupukki ei kertonut että sipilän hallituksen aikana jossa persutkin oli, loivat suomeen uuden massa köyhälistön. Nyt persut on taas asialla.
- Anonyymi00016
Köyhät meillä ovat aina olleet keskuudessamme. Ei siinä maahanmuuttajilla ole osaa eikä arpaa.
- Anonyymi00020
Ei tietenkään, mutta kun persuilla ei ole muuta. Koko persuus on keskittynyt maahanmuutosta ulisemisen ympärille, silloinkin kun istuvat hallituksessa joka on tehnyt uuden Suomen ennätyksen maahanmuuttolukemissa.
- Anonyymi00026
On siinä se osa ja arpa, kun ulkomaista alipalkattua kansaa on tullut Suomeen (jotka siis töitä tekevät)se polkee myös kantaväestön palkkoja. Tämä on ollut kokoomuksen tavoitekin
- Anonyymi00017
Suomen uutiset.... uskooko joku ihan oikeasti siihen paskajulkaisuun. Seitsemän päivääkin on uskottavampi : )
- Anonyymi00030
Eipä sieltä ulkomailta tullut uusia Fazereita ja Finlaysoneita suurine rahamäärineen ja pääomineen perustamaan Suomeen uusia yrityksiä luomaan hyvinvointivaltion käyttöön lisää työtä ja tätä kautta lisää nettoverovaroja. Sieltä tuli oppimattomia tyhjätaskuja.
- Anonyymi00031
... ja tämä hallitushan on tehnyt uudet Suomen ennätyslukemat per hallituskausi noiden oppimattomien tyhjätaskujen roudaamisessa Suomeen.
Ken uskoo Brother Christmas spedeen?🎅
Separi koko pelle.🤡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368