Oppositio pelkää puntit tutisten sitä, että hallituksen toimien alkaminen näkymään entistä positiivisemmin suomalaisessa arjessa päätyykiin hallituksen onnistumiseen. Se olisi äärimmäisen katkera pettymys oppositiolle, joka on laskenut kaiken hallituksen epäonnistumisen (ja lokaamisen) varaan. Pahalta näyttää, sillä vaalikautta on vielä vuosi jäljellä. Jos lukemat nousee riittävästi, se voi vetää maton opposition alta oikein huolella ja sillä siunaaman hetkellä kaikki loanheitto ja kapinanlietsonta osoittautuu turhaksi. Jopa omaan jalkaan ampumiseksi.
Voipi pukata Orpo II:sta tai Purra I:stä ja jos niin käy, opposition ja somen paIstapeikkojen viha tulee olemaan ennennäkemättömän silmitöntä. On hyvin todennäköistä, että se purkautuu jopa väkivaltana.
☝️😉
Entä jos hallitus ei epäonnistukaan? Edessä voi olla katkera pettymys.
24
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ukrainan sota loppunee syksyllä ja myös Iran konflikti ratkeaa kesällä.
Loppuvuonna nautitaan jo 4-5 % talouskasvusta.
OrpoPurra marssii kohti vaalivoittoa 2027. Eläköön.- Anonyymi00003
Sota loppuu 2030-2033 välillä ja alkaa SUURISTA SUURIN SOTA.
- Anonyymi00004
TAJUTKAA SE maapallon luonnonvarat ei riitä enää kaikille.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
TAJUTKAA SE maapallon luonnonvarat ei riitä enää kaikille.
Sun pitää sit tehdä harakiri.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sun pitää sit tehdä harakiri.
Vaikka koko Suomi tekisi niin, se olisi liian vähän.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
TAJUTKAA SE maapallon luonnonvarat ei riitä enää kaikille.
Se riittää somaleille ja arabeille, mutta ei suomalaisille.
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
TAJUTKAA SE maapallon luonnonvarat ei riitä enää kaikille.
Eikä Suomi saa mitään.
- Anonyymi00005
Se on vassuille painajainen
- Anonyymi00006
Ei vassut mistään taloudesta ole huolissaan vaan omasta asemastaan
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei vassut mistään taloudesta ole huolissaan vaan omasta asemastaan
Mulle on se ja sama mikä puolue laittaisi talouden kuntoon SEKÄ laittaisi oman kansan edun ykköseksi, kunhan joku sen tekisi. Kun vassut ei niin halua tehdä, se on ainoa vaihtoehto Persut.
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei vassut mistään taloudesta ole huolissaan vaan omasta asemastaan
ja siitä, mitä rysselin gaiffat ajattelee musta
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulle on se ja sama mikä puolue laittaisi talouden kuntoon SEKÄ laittaisi oman kansan edun ykköseksi, kunhan joku sen tekisi. Kun vassut ei niin halua tehdä, se on ainoa vaihtoehto Persut.
Tässä olen kerrankin jonkun kanssa samaa mieltä. Kunhan joku pystyisi jotain tekemäänkin, mutta poliitikoista ei siihen ole, ei missään maassa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei vassut mistään taloudesta ole huolissaan vaan omasta asemastaan
Hehhehhehhe, sunkin pitäs olla huolissaan sun omasta taloudesta ja asemasta! Jos et ole, hyppää kalliolta.
- Anonyymi00009
Ketjun aloitus on surkea porvariprovo jossa ketjun aloittaja keskustelee itsensä kanssa.
- Anonyymi00018
Terve järki on joillekin "porvariprovo" ja pitäähän se päästä kirjoittamaan edes johonkin kun ei laiska viitsi lähteä ABC:n vessaan kirjoittelemaan "totuuksia."
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Terve järki on joillekin "porvariprovo" ja pitäähän se päästä kirjoittamaan edes johonkin kun ei laiska viitsi lähteä ABC:n vessaan kirjoittelemaan "totuuksia."
Ei ole ollut kolmeen vuoteen pienintäkään merkkiä minkäänlaisesta onnistumisesta
- Anonyymi00010
On Jo!
Ei mitään enää tehtävissä!
Peelo vain yrittää dissata. - Anonyymi00011
Kaveri kysyy ja vastailee itse.
- Anonyymi00012
Juuri näin eli trollaa.
- Anonyymi00014
Mä haluan nähdä tämänkin palstan seuraavien eduskuntavaalien jälkeen. Olipa tulos mikä tahansa, samat naamat urputtavat täällä, että heidän elämänsä on pilalla ja se johtuu hallituksesta.
- Anonyymi00019
Luuletko tosiaan, että muut ihmiset on yhtä kajahtaneita kun sinä,
"Oppositio pelkää puntit tutisten sitä, että hallituksen toimien alkaminen näkymään entistä positiivisemmin suomalaisessa arjessa"
Ihan oikeasti, oletmeljoisesti tyhmempi kuin olet täällä antanut ymmärtää!Aloitat lauseen sanoilla "ihan oikeasti" ja heti perään kirjoitat täyttä hölynpölyä. Tällainen oman persoonallisuutensa tiedostamaton projisointi on erinomainen esimerkki aidosta tyhmyydestä.
☝️😆
- Anonyymi00025
Siis on.
- Anonyymi00026
Siinä se ongelma onkin, kun saadaan jonkinlainen kasvu aikaan, niin tuleekin vasureiden hallitus pilaamaan sen. Hehkuttavat kyllä neljä vuotta, että me saimme sen aikaan, mutta taas seuraavat neljä vuotta on laskua. Hallituskaudet pitäisi ehdottomasti olla pitempiä, tai ihmisten järkevämpiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
