Entä jos hallitus ei epäonnistukaan? Edessä voi olla katkera pettymys.

Oppositio pelkää puntit tutisten sitä, että hallituksen toimien alkaminen näkymään entistä positiivisemmin suomalaisessa arjessa päätyykiin hallituksen onnistumiseen. Se olisi äärimmäisen katkera pettymys oppositiolle, joka on laskenut kaiken hallituksen epäonnistumisen (ja lokaamisen) varaan. Pahalta näyttää, sillä vaalikautta on vielä vuosi jäljellä. Jos lukemat nousee riittävästi, se voi vetää maton opposition alta oikein huolella ja sillä siunaaman hetkellä kaikki loanheitto ja kapinanlietsonta osoittautuu turhaksi. Jopa omaan jalkaan ampumiseksi.

Voipi pukata Orpo II:sta tai Purra I:stä ja jos niin käy, opposition ja somen paIstapeikkojen viha tulee olemaan ennennäkemättömän silmitöntä. On hyvin todennäköistä, että se purkautuu jopa väkivaltana.

☝️😉

24

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ukrainan sota loppunee syksyllä ja myös Iran konflikti ratkeaa kesällä.
      Loppuvuonna nautitaan jo 4-5 % talouskasvusta.
      OrpoPurra marssii kohti vaalivoittoa 2027. Eläköön.

      • Anonyymi00003

        Sota loppuu 2030-2033 välillä ja alkaa SUURISTA SUURIN SOTA.


      • Anonyymi00004

        TAJUTKAA SE maapallon luonnonvarat ei riitä enää kaikille.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        TAJUTKAA SE maapallon luonnonvarat ei riitä enää kaikille.

        Sun pitää sit tehdä harakiri.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sun pitää sit tehdä harakiri.

        Vaikka koko Suomi tekisi niin, se olisi liian vähän.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        TAJUTKAA SE maapallon luonnonvarat ei riitä enää kaikille.

        Se riittää somaleille ja arabeille, mutta ei suomalaisille.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        TAJUTKAA SE maapallon luonnonvarat ei riitä enää kaikille.

        Eikä Suomi saa mitään.


    • Anonyymi00005

      Se on vassuille painajainen

      • Anonyymi00006

        Ei vassut mistään taloudesta ole huolissaan vaan omasta asemastaan


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei vassut mistään taloudesta ole huolissaan vaan omasta asemastaan

        Mulle on se ja sama mikä puolue laittaisi talouden kuntoon SEKÄ laittaisi oman kansan edun ykköseksi, kunhan joku sen tekisi. Kun vassut ei niin halua tehdä, se on ainoa vaihtoehto Persut.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei vassut mistään taloudesta ole huolissaan vaan omasta asemastaan

        ja siitä, mitä rysselin gaiffat ajattelee musta


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mulle on se ja sama mikä puolue laittaisi talouden kuntoon SEKÄ laittaisi oman kansan edun ykköseksi, kunhan joku sen tekisi. Kun vassut ei niin halua tehdä, se on ainoa vaihtoehto Persut.

        Tässä olen kerrankin jonkun kanssa samaa mieltä. Kunhan joku pystyisi jotain tekemäänkin, mutta poliitikoista ei siihen ole, ei missään maassa.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei vassut mistään taloudesta ole huolissaan vaan omasta asemastaan

        Hehhehhehhe, sunkin pitäs olla huolissaan sun omasta taloudesta ja asemasta! Jos et ole, hyppää kalliolta.


    • Anonyymi00009

      Ketjun aloitus on surkea porvariprovo jossa ketjun aloittaja keskustelee itsensä kanssa.

      • Anonyymi00018

        Terve järki on joillekin "porvariprovo" ja pitäähän se päästä kirjoittamaan edes johonkin kun ei laiska viitsi lähteä ABC:n vessaan kirjoittelemaan "totuuksia."


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Terve järki on joillekin "porvariprovo" ja pitäähän se päästä kirjoittamaan edes johonkin kun ei laiska viitsi lähteä ABC:n vessaan kirjoittelemaan "totuuksia."

        Ei ole ollut kolmeen vuoteen pienintäkään merkkiä minkäänlaisesta onnistumisesta


    • Anonyymi00010

      On Jo!

      Ei mitään enää tehtävissä!

      Peelo vain yrittää dissata.

    • Anonyymi00011

      Kaveri kysyy ja vastailee itse.

      • Anonyymi00012

        Juuri näin eli trollaa.


    • Anonyymi00014

      Mä haluan nähdä tämänkin palstan seuraavien eduskuntavaalien jälkeen. Olipa tulos mikä tahansa, samat naamat urputtavat täällä, että heidän elämänsä on pilalla ja se johtuu hallituksesta.

    • Anonyymi00019

      Luuletko tosiaan, että muut ihmiset on yhtä kajahtaneita kun sinä,

      "Oppositio pelkää puntit tutisten sitä, että hallituksen toimien alkaminen näkymään entistä positiivisemmin suomalaisessa arjessa"

      Ihan oikeasti, oletmeljoisesti tyhmempi kuin olet täällä antanut ymmärtää!

      • Aloitat lauseen sanoilla "ihan oikeasti" ja heti perään kirjoitat täyttä hölynpölyä. Tällainen oman persoonallisuutensa tiedostamaton projisointi on erinomainen esimerkki aidosta tyhmyydestä.

        ☝️😆


    • Anonyymi00025

      Siis on.

    • Anonyymi00026

      Siinä se ongelma onkin, kun saadaan jonkinlainen kasvu aikaan, niin tuleekin vasureiden hallitus pilaamaan sen. Hehkuttavat kyllä neljä vuotta, että me saimme sen aikaan, mutta taas seuraavat neljä vuotta on laskua. Hallituskaudet pitäisi ehdottomasti olla pitempiä, tai ihmisten järkevämpiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe