Vai esittääkö vain, kas tätä mietitään kaupungilla tänään.
Onko Riikka Purra oikeasti paha?
24
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilmeesi kun epäillään:
https://www.imgur.com/X1lSqWZ- Anonyymi00002
Aika pahalta näytti.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aika pahalta näytti.
On uhkaillut ampua siviilijunanvaunussa?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
On uhkaillut ampua siviilijunanvaunussa?
Varmasti on.
- Anonyymi00003
Ehkä,.... Kuka tietää? Ketutusta taitaa olla taustalla.
- Anonyymi00004
Noh tästä hallituskaudesta persuille jää vain katumus...
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noh tästä hallituskaudesta persuille jää vain katumus...
Jep.
- Anonyymi00007
Antti Lindeman nyt ainakin kuuluu pahan akseliin.
- Anonyymi00009
Kuulin samalla että Halla-aho käyttää pahan henkseleitä, muuten ei rytkyt pysy päällä.
- Anonyymi00015
Surkea provo.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuulin samalla että Halla-aho käyttää pahan henkseleitä, muuten ei rytkyt pysy päällä.
Eikä jytkyt huosuissa.
- Anonyymi00011
Venäjä pyrkii käyttämään persuja hyödyllisinä idiootteinaan.
Sama juttu muiden maiden äärioikeistojen kanssa. - Anonyymi00012
Ei ole paha, hänen on vaan vaikeata olla näyttämättä että hänestä tuntuu hyvältä, kun saa kertoa köyhille ikäviä asioita.
- Anonyymi00014
Kyll hän tekee ikäviä asioita.
Leikkaa puolustuskyvyttömiltä ja siirtää rahat miljardööreille. Se ei ole vain ikävää, se on pahuutta. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyll hän tekee ikäviä asioita.
Leikkaa puolustuskyvyttömiltä ja siirtää rahat miljardööreille. Se ei ole vain ikävää, se on pahuutta.Juuri sitä.
- Anonyymi00013
Huokuu pahuutta, kuten mm. Trumpista.
- Anonyymi00017
Ilman omatuntoa sekä Purra että Trump.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ilman omatuntoa sekä Purra että Trump.
Kuten Putin ja Orban.
Tunteettomuus ja empatiakyvyttömyys yhdistää äärihörhöjä. - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuten Putin ja Orban.
Tunteettomuus ja empatiakyvyttömyys yhdistää äärihörhöjä.Kyllä.
- Anonyymi00019
Vain Mestari Halla-aho voi olla Purraa pahempi.
Mestarina hän "omin käsin" loi Purran. - Anonyymi00020
Riikan tapaiset jääkylmät psykopaatit kuvittelevat olevansa hyviä, koska heille eivät toisten ihmisten kärsimykset merkitse mitään. Minkäänlainen empatia ei häiritse sellaisten ihmisten toimintaa.
Riikka ei edes esitä pahaa. Olet ehkä omaksunut liian voimakkaasti vihervasemmiston propagandan "pahariikasta". Täällä arkitodellisuuden puolella jämäkkyys, määrätietoisuus, vakavamielisyys jne. ei ole pahuutta. Ongelma syntyy punavihreässä semantiikassa, jossa vääristellään asioita manipuloidakseen ihmisiä.
☝️😉- Anonyymi00022
Turha selitellä palstaporvari. Purra on paatunut kieroon kasvanut.
Anonyymi00022 kirjoitti:
Turha selitellä palstaporvari. Purra on paatunut kieroon kasvanut.
☝️😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368