Väite että persut olisi kansan puolella on kusetusta

Anonyymi-ap

Tälläkin palstalla näkee tällaisia väitteitä. Taitaapi olla trollitoimiston viestejä nuo.

Jokainen on nähnyt miten persut kansaa pettivät ja pettävät yhå.

35

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Totta.

      • Anonyymi00002

        Kyllä, persut kusettaa aina.
        Purrakin näyttää siltä että olisi aina kusi sukassa irvistyksistä päätellen.


      • Anonyymi00020

      • Anonyymi00025

    • Anonyymi00003

      Taasko persut ovat teidät venäläiset pettäneet 😭😭😭

      • Anonyymi00005

        Nykypersut eivät petä rahoittajiaan, siis Kremliä.


      • Anonyymi00006

        Venäläiset on varmaan ainoita joita persut ei petä.


      • Anonyymi00009

        Antaisit suomiryssien itkeä.


    • Anonyymi00004

      Persut tekee kaiken mitä kokoomus haluaa niin eivät todellakaan ole kansan puolella.

      • Anonyymi00007

        Oikein kiukuttaa kun näkee petospersuja.


      • Anonyymi00011

        Siellä urpon orpon kokoonus.

        Nallekin hallitusohjelmaan vaikutti paljolti.

        Siellä myös vielä erikseen liiliputtersonien rkp kotkanristi andersseineen ollut vaikuttamassa.


    • Anonyymi00008

      Ne on vaan persukansan puolella.

      • Anonyymi00012

        kusettaa vaan


      • Anonyymi00033

        Tässä vasemmiston liittolaiset in action. Nauttikaa luomastanne maailmasta.

        https://x.com/TRobinsonNewEra/status/2056802208247599615


    • Anonyymi00013

      Helvetin esikartanoissa:
      Hirveä meteli ja ruumiinpalvonta ja äärimmäisen ateistinen ja Jumalaa pilkkaava tunnelma Mustine-punaisine sarvipääpukeutumisineen. Sotamaalauksia päästä varpaisiin jne.

      ”Lavrovin mukaan Venäjä ei pysty täyttämään Euroviisujen nykyisiä kriteerejä, jotka ovat hänen mukaansa ”todellisuudessa räikeän satanismin kriteereitä”. Lavrov kommentoi asiaa lehdistötilaisuudessa tavattuaan Päiväntasaajan Guinean ulkoministeri Simeon Oyono Esono Anguen, kertoo Venäjän valtiollinen uutistoimisto Tass.
      Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov syyttää Euroviisuja ”satanismista” ja kertoo, ettei Venäjä ole palaamassa kansainväliseen musiikkikilpailuun. Asiasta kertoo The Moscow Times.” IL 19.5.2026


      Nyt olen Lavrovin kanssa samaa mieltä asiasta. Olin Roomassa kun oli Euroviisujen karsinnat, kuka ja mitkä maat pääsevät Euroviisujen finaaliin. V. halusi katsoa lähetystä. Itse luin sillä aikaa yhtä kirjaa. V. pyysi välillä katsomaan lähetystä. Niinpä hiukan jossakin esityskohdassa vilkaisin lyhyesti sitä meininkiä ja riettaankin oloista menoa. Miten sitten kävi? V. myös koki, että ei halunnut jatkaa lähetyksen seuraamista ja pääsin sitten nukkumaan. Juuri tuo, mitä Lavrov sanoi, näkyi ja kuului lähetyksessä. Näytti kuin helvetin esikartanolta. Tuollaistako ihmiset nykyään palvovat? Niinpä kun nukahdin, aloin nähdä pahoja painajaisia. Onneksi v. potkaisi minua ja heräsin. Kun sitten nukahdin uudelleen, painajaiset eivät jatkuneet.


      Eikka

    • Missä aloituksen väitteiden todisteet? No ei missään. Tälläkään kertaa.

      🥱
      ✅Checkmate

      • Anonyymi00014

        Ei leikata köyhiltä ja niiltä leikattiin. Muka duunarien puolue ja heikensivät duunarien asemaa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei leikata köyhiltä ja niiltä leikattiin. Muka duunarien puolue ja heikensivät duunarien asemaa.

        SAK:sta erosin tämän takia siis
        Pomot merrkivaatteissa kuntoiliva,t , harrastivat
        ja ottivat TUKA KADUSTA
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8bc91803-cfc0-489b-95cc-413e91dcc41f

        EIH ELVETTI SAA ei ottaa käsillä tukea kadusta ja niillä kävellä, paskaa mitä paskaa
        naisia ei ivata! VÄEMMÄN NAURATTI KUN TYÖNI BELLAN VENETEHTAALLA MENI TÄMÄN LAKON TAKIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! n. Muka duunarien puoluELLa ja heikensivät

        Kepeä tunnelma
        SAK laskee leikkiä muun muassa laskukaavalla, jossa perustellaan keskimääräiset askelmitat miesten ja naisten vuoden takaisilla keskipituuksilla:

        Vuonna 2023 suomalaisten miesten keskipituus oli 179,59 senttimetriä ja naisten 165,91 senttimetriä. Askeleen mitta voidaan laskea yksinkertaisin kaavoin. Naiset: 0,413 x 165,91 senttimetriä = 68,52 senttimetriä ja miehet: 0,415 x 179,59 senttimetriä = 74,53 senttimetriä. Näin suomalaisen työikäisen askel on siis keskimäärin noin 71,53 senttimetriä.

        ja niiltä paskapuhetta, ei neuvotteluaj


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        SAK:sta erosin tämän takia siis
        Pomot merrkivaatteissa kuntoiliva,t , harrastivat
        ja ottivat TUKA KADUSTA
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8bc91803-cfc0-489b-95cc-413e91dcc41f

        EIH ELVETTI SAA ei ottaa käsillä tukea kadusta ja niillä kävellä, paskaa mitä paskaa
        naisia ei ivata! VÄEMMÄN NAURATTI KUN TYÖNI BELLAN VENETEHTAALLA MENI TÄMÄN LAKON TAKIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! n. Muka duunarien puoluELLa ja heikensivät

        Kepeä tunnelma
        SAK laskee leikkiä muun muassa laskukaavalla, jossa perustellaan keskimääräiset askelmitat miesten ja naisten vuoden takaisilla keskipituuksilla:

        Vuonna 2023 suomalaisten miesten keskipituus oli 179,59 senttimetriä ja naisten 165,91 senttimetriä. Askeleen mitta voidaan laskea yksinkertaisin kaavoin. Naiset: 0,413 x 165,91 senttimetriä = 68,52 senttimetriä ja miehet: 0,415 x 179,59 senttimetriä = 74,53 senttimetriä. Näin suomalaisen työikäisen askel on siis keskimäärin noin 71,53 senttimetriä.

        ja niiltä paskapuhetta, ei neuvotteluaj

        Oletpa sinä pikkupoju sekavan kirjoituksen tuhertanut


      • Anonyymi00022

        Persuilla on aina marin mielessä.

        Ja seiska on persujen suosikkilehti.


    • Anonyymi00019
    • Anonyymi00021

      Ei sellainen puolue voi olla kansan puolella joka jakaa rahaa holtittomasti ja antaa maan mennä konkurssiin.

    • Anonyymi00023

      Persut eivät osaa muuta kuin valehdella. Persuilta ei voi totuutta odottaa.

    • Anonyymi00024

      Seuraavassa vaalimainoksessa kusetushirviö nousee ja kostaa persuille.

    • Anonyymi00027

      Hillotolppa houkutti liikaa ja tyhmät persut ylipuhuttiin kokoomuksen juoksutytöksi.

    • Anonyymi00029

      Kyllä persut varmasti ovat Venäjän ja Viron kansojen puolella, ja muutkin itäeurooppalaiset kiehtovat persuja kovasti.

    • Anonyymi00030

      Persut kertoo aina totuuden ja se just teitä hituttaa. Siks te aina spämmäätte "persut valehtelee aina kaikessa". Helpottaako? XD

      • Anonyymi00031

        Näytä sinä rehellinen persu, niin minä näytän sinulle lentävän lehmän.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Näytä sinä rehellinen persu, niin minä näytän sinulle lentävän lehmän.

        Vasurin suusta sanat, kuten rehellisyys, totuudellisuus, rasismi, fasismi jne ovat satavarmasti pelkkää tuubaa. Ilman mitään painoarvoa tai uskottavuutta.

        Muuttaisitte vain sinne Wakandaanne ja viekää "liittolaisenne" mukananne.

        https://x.com/JustRaging01/status/2056457711823499580

        https://x.com/TRobinsonNewEra/status/2056802208247599615

        https://x.com/IsoHenkka/status/2056763943402512606

        https://x.com/elonmusk/status/2056476778953093308

        https://x.com/visegrad24/status/2056726631889215801


    • Anonyymi00032
    • Anonyymi00034

      Ovat ne enemmän kuin vasemmisto ja heidän suojattinsa.

      https://x.com/TRobinsonNewEra/status/2056802208247599615

      https://x.com/visegrad24/status/2056726631889215801

      https://x.com/elonmusk/status/2056476778953093308

      https://x.com/IsoHenkka/status/2056763943402512606

      https://x.com/JustRaging01/status/2056457711823499580

      https://x.com/europa/status/2056696552572243996

      https://x.com/BasilTheGreat/status/2056725565164425708

      https://x.com/RealJamesWoods/status/2056881467448594855

    • Anonyymi00036

      Persut ja islamistit samaa maata. Molemmat edustaa pimeää keskiaikaa.

    • Anonyymi00037

      Voihan se olla niinkuin aloittaja väittää, mutta kuitenkin enemmän kansan puolella kuin muut ja erityisesti vasemmistoa enemmän ajattelee suomalaisten etua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe