Tälläkin palstalla näkee tällaisia väitteitä. Taitaapi olla trollitoimiston viestejä nuo.
Jokainen on nähnyt miten persut kansaa pettivät ja pettävät yhå.
Väite että persut olisi kansan puolella on kusetusta
35
226
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta.
- Anonyymi00002
Kyllä, persut kusettaa aina.
Purrakin näyttää siltä että olisi aina kusi sukassa irvistyksistä päätellen. - Anonyymi00020
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä, persut kusettaa aina.
Purrakin näyttää siltä että olisi aina kusi sukassa irvistyksistä päätellen.Kuva irvistyksestä
Ei, kyllä tämä oli väärä henkilö josta puhuin
Anonyymi00002
2026-05-19 16:59:49
https://images.sanoma-sndp.fi/40b52da8fd9dd34d502c931b1dd26372.jpg/normal/468.jpg - Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuva irvistyksestä
Ei, kyllä tämä oli väärä henkilö josta puhuin
Anonyymi00002
2026-05-19 16:59:49
https://images.sanoma-sndp.fi/40b52da8fd9dd34d502c931b1dd26372.jpg/normal/468.jpgKuulehan persutrolli mene nurkkaan häpeämään, ei kukaan tervepäinen persuihin luota.
- Anonyymi00003
Taasko persut ovat teidät venäläiset pettäneet 😭😭😭
- Anonyymi00005
Nykypersut eivät petä rahoittajiaan, siis Kremliä.
- Anonyymi00006
Venäläiset on varmaan ainoita joita persut ei petä.
- Anonyymi00009
Antaisit suomiryssien itkeä.
- Anonyymi00004
Persut tekee kaiken mitä kokoomus haluaa niin eivät todellakaan ole kansan puolella.
- Anonyymi00007
Oikein kiukuttaa kun näkee petospersuja.
- Anonyymi00011
Siellä urpon orpon kokoonus.
Nallekin hallitusohjelmaan vaikutti paljolti.
Siellä myös vielä erikseen liiliputtersonien rkp kotkanristi andersseineen ollut vaikuttamassa.
- Anonyymi00008
Ne on vaan persukansan puolella.
- Anonyymi00012
kusettaa vaan
- Anonyymi00033
Tässä vasemmiston liittolaiset in action. Nauttikaa luomastanne maailmasta.
https://x.com/TRobinsonNewEra/status/2056802208247599615
- Anonyymi00013
Helvetin esikartanoissa:
Hirveä meteli ja ruumiinpalvonta ja äärimmäisen ateistinen ja Jumalaa pilkkaava tunnelma Mustine-punaisine sarvipääpukeutumisineen. Sotamaalauksia päästä varpaisiin jne.
”Lavrovin mukaan Venäjä ei pysty täyttämään Euroviisujen nykyisiä kriteerejä, jotka ovat hänen mukaansa ”todellisuudessa räikeän satanismin kriteereitä”. Lavrov kommentoi asiaa lehdistötilaisuudessa tavattuaan Päiväntasaajan Guinean ulkoministeri Simeon Oyono Esono Anguen, kertoo Venäjän valtiollinen uutistoimisto Tass.
Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov syyttää Euroviisuja ”satanismista” ja kertoo, ettei Venäjä ole palaamassa kansainväliseen musiikkikilpailuun. Asiasta kertoo The Moscow Times.” IL 19.5.2026
Nyt olen Lavrovin kanssa samaa mieltä asiasta. Olin Roomassa kun oli Euroviisujen karsinnat, kuka ja mitkä maat pääsevät Euroviisujen finaaliin. V. halusi katsoa lähetystä. Itse luin sillä aikaa yhtä kirjaa. V. pyysi välillä katsomaan lähetystä. Niinpä hiukan jossakin esityskohdassa vilkaisin lyhyesti sitä meininkiä ja riettaankin oloista menoa. Miten sitten kävi? V. myös koki, että ei halunnut jatkaa lähetyksen seuraamista ja pääsin sitten nukkumaan. Juuri tuo, mitä Lavrov sanoi, näkyi ja kuului lähetyksessä. Näytti kuin helvetin esikartanolta. Tuollaistako ihmiset nykyään palvovat? Niinpä kun nukahdin, aloin nähdä pahoja painajaisia. Onneksi v. potkaisi minua ja heräsin. Kun sitten nukahdin uudelleen, painajaiset eivät jatkuneet.
Eikka Missä aloituksen väitteiden todisteet? No ei missään. Tälläkään kertaa.
🥱
✅Checkmate- Anonyymi00014
Ei leikata köyhiltä ja niiltä leikattiin. Muka duunarien puolue ja heikensivät duunarien asemaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei leikata köyhiltä ja niiltä leikattiin. Muka duunarien puolue ja heikensivät duunarien asemaa.
SAK:sta erosin tämän takia siis
Pomot merrkivaatteissa kuntoiliva,t , harrastivat
ja ottivat TUKA KADUSTA
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8bc91803-cfc0-489b-95cc-413e91dcc41f
EIH ELVETTI SAA ei ottaa käsillä tukea kadusta ja niillä kävellä, paskaa mitä paskaa
naisia ei ivata! VÄEMMÄN NAURATTI KUN TYÖNI BELLAN VENETEHTAALLA MENI TÄMÄN LAKON TAKIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! n. Muka duunarien puoluELLa ja heikensivät
Kepeä tunnelma
SAK laskee leikkiä muun muassa laskukaavalla, jossa perustellaan keskimääräiset askelmitat miesten ja naisten vuoden takaisilla keskipituuksilla:
Vuonna 2023 suomalaisten miesten keskipituus oli 179,59 senttimetriä ja naisten 165,91 senttimetriä. Askeleen mitta voidaan laskea yksinkertaisin kaavoin. Naiset: 0,413 x 165,91 senttimetriä = 68,52 senttimetriä ja miehet: 0,415 x 179,59 senttimetriä = 74,53 senttimetriä. Näin suomalaisen työikäisen askel on siis keskimäärin noin 71,53 senttimetriä.
ja niiltä paskapuhetta, ei neuvotteluaj - Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
SAK:sta erosin tämän takia siis
Pomot merrkivaatteissa kuntoiliva,t , harrastivat
ja ottivat TUKA KADUSTA
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8bc91803-cfc0-489b-95cc-413e91dcc41f
EIH ELVETTI SAA ei ottaa käsillä tukea kadusta ja niillä kävellä, paskaa mitä paskaa
naisia ei ivata! VÄEMMÄN NAURATTI KUN TYÖNI BELLAN VENETEHTAALLA MENI TÄMÄN LAKON TAKIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! n. Muka duunarien puoluELLa ja heikensivät
Kepeä tunnelma
SAK laskee leikkiä muun muassa laskukaavalla, jossa perustellaan keskimääräiset askelmitat miesten ja naisten vuoden takaisilla keskipituuksilla:
Vuonna 2023 suomalaisten miesten keskipituus oli 179,59 senttimetriä ja naisten 165,91 senttimetriä. Askeleen mitta voidaan laskea yksinkertaisin kaavoin. Naiset: 0,413 x 165,91 senttimetriä = 68,52 senttimetriä ja miehet: 0,415 x 179,59 senttimetriä = 74,53 senttimetriä. Näin suomalaisen työikäisen askel on siis keskimäärin noin 71,53 senttimetriä.
ja niiltä paskapuhetta, ei neuvotteluajOletpa sinä pikkupoju sekavan kirjoituksen tuhertanut
- Anonyymi00018
Marinin täti luennoi uusvirran vaihdosta:
https://www.seiska.fi/kotimaa/hs-olavi-uusivirta-avautuu-yhteisesta-yosta-sanna-marinin-kanssa-seuraus-oli-shokki/114587- Anonyymi00022
Persuilla on aina marin mielessä.
Ja seiska on persujen suosikkilehti.
- Anonyymi00019
Totta.
Kyllä, deMarit kusettaa aina.
Marinkin näyttää siltä että olisi aina kusi sukassa irvistyksistä päätellen.
https://images.sanoma-sndp.fi/40b52da8fd9dd34d502c931b1dd26372.jpg/normal/468.jpg - Anonyymi00021
Ei sellainen puolue voi olla kansan puolella joka jakaa rahaa holtittomasti ja antaa maan mennä konkurssiin.
- Anonyymi00023
Persut eivät osaa muuta kuin valehdella. Persuilta ei voi totuutta odottaa.
- Anonyymi00024
Seuraavassa vaalimainoksessa kusetushirviö nousee ja kostaa persuille.
- Anonyymi00027
Hillotolppa houkutti liikaa ja tyhmät persut ylipuhuttiin kokoomuksen juoksutytöksi.
- Anonyymi00029
Kyllä persut varmasti ovat Venäjän ja Viron kansojen puolella, ja muutkin itäeurooppalaiset kiehtovat persuja kovasti.
- Anonyymi00030
Persut kertoo aina totuuden ja se just teitä hituttaa. Siks te aina spämmäätte "persut valehtelee aina kaikessa". Helpottaako? XD
- Anonyymi00031
Näytä sinä rehellinen persu, niin minä näytän sinulle lentävän lehmän.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Näytä sinä rehellinen persu, niin minä näytän sinulle lentävän lehmän.
Vasurin suusta sanat, kuten rehellisyys, totuudellisuus, rasismi, fasismi jne ovat satavarmasti pelkkää tuubaa. Ilman mitään painoarvoa tai uskottavuutta.
Muuttaisitte vain sinne Wakandaanne ja viekää "liittolaisenne" mukananne.
https://x.com/JustRaging01/status/2056457711823499580
https://x.com/TRobinsonNewEra/status/2056802208247599615
https://x.com/IsoHenkka/status/2056763943402512606
https://x.com/elonmusk/status/2056476778953093308
https://x.com/visegrad24/status/2056726631889215801
- Anonyymi00032
Enemmän ne ovat kuin vasemmiston jalustalle nostamat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012012231.html - Anonyymi00034
Ovat ne enemmän kuin vasemmisto ja heidän suojattinsa.
https://x.com/TRobinsonNewEra/status/2056802208247599615
https://x.com/visegrad24/status/2056726631889215801
https://x.com/elonmusk/status/2056476778953093308
https://x.com/IsoHenkka/status/2056763943402512606
https://x.com/JustRaging01/status/2056457711823499580
https://x.com/europa/status/2056696552572243996
https://x.com/BasilTheGreat/status/2056725565164425708
https://x.com/RealJamesWoods/status/2056881467448594855 - Anonyymi00036
Persut ja islamistit samaa maata. Molemmat edustaa pimeää keskiaikaa.
- Anonyymi00037
Voihan se olla niinkuin aloittaja väittää, mutta kuitenkin enemmän kansan puolella kuin muut ja erityisesti vasemmistoa enemmän ajattelee suomalaisten etua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368