Jeesu on ainoa toivo Suomelle. Ilman kristinuskoa meillä ei ole Suomea

Anonyymi-ap

Jumala pelasti Suomen 2 maailmansodassa enkeleineen

23

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

joopajoo

• Anonyymi00006

Ilm. 15. luku Uusi Testamentti 1938
        1. Ja minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja ihmeellisen: seitsemän enkeliä, joilla oli seitsemän viimeistä vitsausta, sillä niissä Jumalan viha täyttyy.
        2. Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.
        3. Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.
        4. Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet."
        5. Ja sen jälkeen minä näin: todistuksen majan temppeli taivaassa avattiin;
        6. ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän vitsausta, lähtivät temppelistä, puettuina puhtaisiin, hohtaviin pellavavaatteisiin ja rinnoilta vyötettyinä kultaisilla vöillä.
        7. Ja yksi niistä neljästä olennosta antoi niille seitsemälle enkelille seitsemän kultaista maljaa, täynnä Jumalan vihaa, hänen, joka elää aina ja iankaikkisesti.
        8. Ja temppeli tuli savua täyteen Jumalan kirkkaudesta ja hänen voimastansa, eikä kukaan voinut mennä sisälle temppeliin, ennenkuin niiden seitsemän enkelin seitsemän vitsausta oli käynyt täytäntöön.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

1. Ja minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja ihmeellisen: seitsemän enkeliä, joilla oli seitsemän viimeistä vitsausta, sillä niissä Jumalan viha täyttyy.
        2. Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.
        3. Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.
        4. Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet."
        6. ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän vitsausta, lähtivät temppelistä, puettuina puhtaisiin, hohtaviin pellavavaatteisiin ja rinnoilta vyötettyinä kultaisilla vöillä.
        7. Ja yksi niistä neljästä olennosta antoi niille seitsemälle enkelille seitsemän kultaista maljaa, täynnä Jumalan vihaa, hänen, joka elää aina ja iankaikkisesti.
        8. Ja temppeli tuli savua täyteen Jumalan kirkkaudesta ja hänen voimastansa, eikä kukaan voinut mennä sisälle temppeliin, ennenkuin niiden seitsemän enkelin seitsemän vitsausta oli käynyt täytäntöön.

Enkelit tuhoaa ei pelasta ketään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Peto 666 on kahdeksas enkeli ja yksi noista 7 stä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Peto 666 on kahdeksas enkeli ja yksi noista 7 stä.

Hakutulos
        kahdeksas:ut:x
        Ilm. 17:11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
        Ilm. 21:20 viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.

• Yeshua on VÄKEVÄ!🧔‍♀️✝️👍❤️

• Anonyymi00002

Demokrates on Perussuomalaisten trollitehtaan Mr. Perfectin uusin nimimerkki.

• Anonyymi00021

Jumala hyvä, Kuhlmei parempi.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Demokrates on Perussuomalaisten trollitehtaan Mr. Perfectin uusin nimimerkki.

Anonyymi. Viimeinen varoitus. Viestit ilmoitettu ylläpidolle. Valheen jäljet ovat lyhyet. Poistatan viestisi.🏴‍☠️

• Anonyymi00003

vmp

• Anonyymi00004

Hihujen suomi olisi paikka, josta kaikki täysipäiset lähtisi pois ;.-)

• Anonyymi00009

Hah-hah haa! Voi kuule poikaseni. Kun se on ollut sitä jo kauan enennen sinun nullikan syntymää! :D

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hah-hah haa! Voi kuule poikaseni. Kun se on ollut sitä jo kauan enennen sinun nullikan syntymää! :D

68v

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Päivi Räsäsen tapaiset hihut eivät ole olleet vallassa enää aikoihin. Kirkon piispainkokous jopa päätti, että samansukupuoliset parit vihkineitä pappeja ei syytetä. Kaukana historiassa on hihujen valta, jossain 1800-luvulla.

Että vedä kätees mulkivisti.

• Anonyymi00005

Voisinko ateistina palvoa Jeesua?

• Anonyymi00008

Jeesua taitaa olla kaikista jumaluuksista ainoa, jota avoimesti pilkataan suorastaan pakkomielteisesti. Mistähän johtuu? Tässä täytyy olla jotain perää.

• Anonyymi00013

Miten niin? Kyllä minä pilkkaan paljon enemmän Allahia ja Muhammedia. Vaikka eihän noissa muinaisten lähi-itäläisten paimentolaisheimojen typerissä uskomuksissa juuri mitään eroa ole. Samanlaista lapsellista hölynpölyä ajattelemiseen kyvyttömille ovat sekä Raamattu että Koraani. Samaa sairasta homovihaakin molemmat levittävät.

• Anonyymi00012

Mites kummassa se kaikkivaltias Jumala enkeleineen hävisi sodan jumalattomia venäläisiä kommareita vastaan? Suomi nimittäin hävisi sodan, ellet sattunut tietämään tätä historiallista faktaa. Hävisi, tuomittiin, menetti suuria maa-alueita ja joutui vielä maksamaan valtavat sotakorvaukset voittaneille kommareille.

Aika heikko suoritus kaikkivaltiaalta kun häviää sodan jumalattomille.

• Anonyymi00014

Pahat fasistit ovat vallassa.

• Anonyymi00015

Ei vaan sen tekivät avaruusolennot kaukaisesta galaksista jediritarien avulla👽

• Anonyymi00018

Mistä näitä hörhöjä löytyy🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

• Anonyymi00019

tulipalo-musiikki joku Iron Maiden - Holy Smoke, Pyhä savu

• Anonyymi00020

En nyt kutsuisi Mannerheimia jumalaksi kuitenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1679
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      16
      1063
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1006
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      942
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      90
      776
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      749
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      744
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      671
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe