JUMALA KOSTAA SUOMELLE

Anonyymi-ap

Suomi ja 11 muuta maata valmistavat alueillaan lennokkeja Kiovan natsijoukoille Venäjän vastaiseen sotaan.

Ukrainalle lennokkiaseita alueellaan valmistava EU/NATO-Suomi lähetti 29. toukokuuta 2026 järjestyksessään 33. puolustustarvikkeiden apupaketin Ukrainalle. Paketin arvo on noin 128 miljoonaa euroa, ja se sisältää sekä Puolustusvoimien varastoluovutuksia että kotimaiselta teollisuudelta hankittua materiaalia. Tämän myötä Suomen Ukrainalle toimittaman materiaalin kokonaisarvo on noussut noin 3,4 miljardiin euroon.

122

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Muuramessakin, nyrkki-pajassa !

      • Anonyymi00067

        Kannattaa asua oulun ja kotkan linjan länsipuolella.


      • Anonyymi00077

        Persukommentti?


      • Anonyymi00080

        Putin on naZi.


      • Anonyymi00092

        Ryssällä ei ole kanttia Suomeen hyökätä. Ukrainan kuvitteli valtaavansa kahdessa viikossa - toisin on käynyt vaikka afrikasta ja pohjoiskoreasta asti on tykinruokaa hankittu.
        Putte syöstään vallasta tai putoaa ikkunasta


      • Anonyymi00099

        Venäjä tuhoaa Kiovan maan tasalle?


      • Anonyymi00101

        Jumala kostaa Venäjälle sen aloittaman julman hyökkäyssodan.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Putin on naZi.

        Zelenskyi on Antikristus


      • Anonyymi00130

        Zelenskyi on naZi


      • Anonyymi00144

        Napoleon - Hitler ja Zelenatsi.


      • Anonyymi00149
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Zelenskyi on naZi

        Putler on kommunatsi! Pahinta mitä ihminen voi olla!


    • Anonyymi00004

      Suomi menettää lapin ja itäsuomen kun ww3 alkaa. n. 2033

      • Anonyymi00006

        WW3. PITI SANOA WWW. KATSON SIIS PORNOA


      • Anonyymi00051

        Milloin te venäloiset sen meinasitte aloittaa?


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        WW3. PITI SANOA WWW. KATSON SIIS PORNOA

        JUMALA KOSTAA ANTIKRISTUKSEN KANSSA VEHTAAMISEN


    • Anonyymi00007

      Vaihtaisit vähemmän vttumaisen jumalan fanipojaksi.

      • Anonyymi00011

        Usko sinä Saatanaan!


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Usko sinä Saatanaan!

        En. Uskovaiset uskovat menninkäisiinsä. Saatanat ja muut öhkömönkiäiset ovat teidän ongelmanne.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Usko sinä Saatanaan!

        Saatanan renki asuu Kremlin bunkkreissa kääpiövanhuksen muodon ottaneena.


    • Anonyymi00013

      Toinen kirje tessalonikalaisille luku 1. (2.Tess. 1)
      1. Paavali ja Silvanus ja Timoteus tessalonikalaisten seurakunnalle Jumalassa, meidän Isässämme, ja Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

      2. Armo teille ja rauha Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

      3. Me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, niinkuin oikein onkin, koska teidän uskonne runsaasti kasvaa ja keskinäinen rakkautenne lisääntyy itsekussakin, kaikissa teissä,

      4. niin että me itsekin Jumalan seurakunnissa kerskaamme teistä, teidän kärsivällisyydestänne ja uskostanne kaikissa vainoissanne ja ahdistuksissa, joita teillä on kestettävänä

      5. ja jotka ovat osoituksena Jumalan vanhurskaasta tuomiosta, että teidät katsottaisiin arvollisiksi Jumalan valtakuntaan, jonka tähden kärsittekin,

      6. koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat,

      7. ja antaa teille, joita ahdistetaan, levon yhdessä meidän kanssamme, kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa

      8. tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille.

      9. Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta,

      10. kun hän sinä päivänä tulee, että hän kirkastuisi pyhissänsä ja olisi ihmeteltävä kaikissa uskovissa, sillä te olette uskoneet meidän todistuksemme.

      11. Sitä varten me aina rukoilemmekin teidän puolestanne, että meidän Jumalamme katsoisi teidät kutsumisensa arvoisiksi ja voimallisesti saattaisi täydelliseksi kaiken teidän halunne hyvään ja teidän uskonne teot,

      12. että meidän Herramme Jeesuksen nimi teissä kirkastuisi ja te hänessä, meidän Jumalamme ja Herran Jeesuksen Kristuksen armon mukaan.

    • Anonyymi00016

      Pietarin SS politrukki Igor herännyt tähän päivään. Voit ihan syyttää natsi Putinia tästä kaikesta.

    • Anonyymi00017

      Mikä niistä noin 3000 jumalasta kostaa?

      Pitäisi tietää niin voin vetää pataan ennenkuin häiskä ite ehtii.

    • Anonyymi00018

      Jumala armahtaa, minä en armahda jumalaa.

      • Anonyymi00045

        Vaan kun tulee totuudenhetkki niin sinäkin niiaat ja anot armoa.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Vaan kun tulee totuudenhetkki niin sinäkin niiaat ja anot armoa.

        Sorry kuuppajumi mutta minä elän oikeassa todellisuudessa,
        en hullun hihhulin houreisissa harhoissa.


      • Anonyymi00070

        JUMALA KIRJOITETAAN SUURILLA KIRJAIMILLA JA JUMALA ON SUURIN.


      • Anonyymi00074

        Eivätkä suomalaiset ryZZää.


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Eivätkä suomalaiset ryZZää.

        Mene hoitoon!


    • Anonyymi00019

      Bunkkerihomo Putinin syytä kaikki, kääpiön voisi ripustaa lyhtypylvääseen.

      • Anonyymi00071

        Jeltsin jako peppua Euroopan päättäjille ja nehän oli innoissaan.


    • Anonyymi00020

      Sairasta palvoa Diktttattori Zelensyitä!

      • Anonyymi00024

        Entäs sinä persu kun palvot diktaattori Putleria?


      • Anonyymi00072

        AZOVIN NATSI KOOMIKKO ZELE...


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        AZOVIN NATSI KOOMIKKO ZELE...

        Sergei Moskovasta 🥰🥰🥰💋


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        AZOVIN NATSI KOOMIKKO ZELE...

        Kremlin bunkkeripygmi, natsivanhus Putler! Sotarikollinen psykopaatti! Tuon roiston natsitunnus on Z.


    • Anonyymi00022

      Ai ettäkö liisää haistapaskahaittamamuloisia itikseen ja muualle, niinkö?!

    • Anonyymi00023

      Ihan älytöntä.

    • Anonyymi00025

      Voivoi miten ryzzänaZia kiukuttaa kun Suomi auttaa rikollisen hyökkäyksen kohteeksi joutunutta Ukrainaa puolustautumaan barbaariryzzien sotarikollista hyökkäystä vastaan.

      RyzzänaZit räksyttää ja karavaani kulkee.

      • Anonyymi00034

        Voi persureppanaa!


    • Anonyymi00029

      Näkymätön olematon myyttinen taruolento kostaa Suomelle?

      No hui olkoon, kyllä ny kauhiast pelottaa. Onko sillä joulupukki ja pääsiäispupu ja hammaskeiju mukana niissä kostohommeleissa?

      • Anonyymi00036

        Tiesitkö ettei vapaamuurareissa pääse yleneen tietyn tason jälkeen jos ei ole kouluttanut itseään kirkollisissa laitoksissa?
        Lusiferin palvojat on vallannut kirkkonne.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Tiesitkö ettei vapaamuurareissa pääse yleneen tietyn tason jälkeen jos ei ole kouluttanut itseään kirkollisissa laitoksissa?
        Lusiferin palvojat on vallannut kirkkonne.

        No ihankos? Onko lusifeeruksen palvojat vallanneet myös Helluntaiherätyksen?

        Suomen Helluntaikirkko ja laajempi suomalainen helluntaiherätys ovat tuominneet Venäjän hyökkäyssodan yksiselitteisesti ja ilmaisseet vahvan tukensa Ukrainalle.


    • Anonyymi00039

      Zelenskyy on AntiKristus!

      • Anonyymi00043

        Zelensky on arvostettu valtionjohtaja ja tervetullut vieras kaikkien sivistymaiden kokouksiin. Putler on halveksittu roisto ja kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen.


      • Anonyymi00044

        On kuule todella helppoa valita rikollisen hyökkäyssodan aloittaneen terroristisen roistovaltion eli Venäjän ja urhoollista oikeutettua puolustustaistelua käyvän Ukrainan välillä.

        Tämän saman valinnan ovat tehneet myös YK, EU, Suomen kaikki eri kirkot sekä kirkkojen maailmanneuvosto, ihan vain joitain mainitakseni. Venäjän puolella ovat toiset rikolliset roistovaltiot kuten Pohjois-Korea ja Iran.

        Sinä tässä olet se joka on valinnut saatanallisen pahuuden puolen, sen puolen jossa ovat etsintäkuulutettu sotarikollinen Putler sekä Pohjois-Korea ja Iran.


      • Anonyymi00050

        Teillä lahkovarajeesuksilla noita antikristuksia piisaa useampia vuodessa.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        On kuule todella helppoa valita rikollisen hyökkäyssodan aloittaneen terroristisen roistovaltion eli Venäjän ja urhoollista oikeutettua puolustustaistelua käyvän Ukrainan välillä.

        Tämän saman valinnan ovat tehneet myös YK, EU, Suomen kaikki eri kirkot sekä kirkkojen maailmanneuvosto, ihan vain joitain mainitakseni. Venäjän puolella ovat toiset rikolliset roistovaltiot kuten Pohjois-Korea ja Iran.

        Sinä tässä olet se joka on valinnut saatanallisen pahuuden puolen, sen puolen jossa ovat etsintäkuulutettu sotarikollinen Putler sekä Pohjois-Korea ja Iran.

        Se on niin ettei nykyään saa puolustautua jos naapuri pommittaa, tappaa ja kieltää äidinkielen käytön jne. ihmisoikeudet. Ei zaa zanoo myöz palztan päivyztävä nazzitrololoo


    • Anonyymi00041

      Höpö, höpö Igor, putinatsi on murhaaja.

      • Anonyymi00088

        Totta! Venäläinen kopio Hitleristä on Vladimir Putler Kalsarimyrkyttäjä Verinen.


    • Anonyymi00048

      Hyvä tapa hävittää vanhaa yki ikästä varastoa

    • Anonyymi00052

      Häviääkö Ukraina sodan

      • Anonyymi00058

        Sitten vasta kun Jumala on laskenut Suomen luottoluokitusta.


    • Anonyymi00053

      Antikristuksen tukeminen ja palvominen aiheuttaa Jumalan koston!

      • Anonyymi00055

        Nazzit haluaa vaan lisää jatkuvaa satanistista sotaa.


      • Anonyymi00076

        Sen takia teidän venäläisten olisikin syytä lähteä ajoissa lipettiin.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Nazzit haluaa vaan lisää jatkuvaa satanistista sotaa.

        Juuri niin! Kremlin nazzit ovat hullua verenhimoista sastanallista rikollisväkeä!


    • Lisää tavaraa Ukrainalle että toppikset saavat oikein kunnolla selkäänsä. Itsepähän aloittivat koko sodan joten ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

      • Anonyymi00056

        Mutqu se jumala tulee nyt ja ranksoo suoa ja muo.


      • Anonyymi00056 kirjoitti:

        Mutqu se jumala tulee nyt ja ranksoo suoa ja muo.

        Emmää millää tahtos ny ku kaveri toi 500g lohta jonka meinasin savustaa. Ehtiskös sitä Jumalan kostoo pikkuse siirtämää? Edes huomiseen jookos?


    • Anonyymi00057

      Nykyajan sotiminen on silkkaa homppelin hommaa ja turhaa meluamista.

    • Anonyymi00059

      Tyhmä ryzzä. Jos Jumala jollekin kostaa niin fasistiselle kaksinaismoralistiselle Venäjälle.

    • Anonyymi00061

      Buahhhahhahahhaaa

    • Anonyymi00063

      Suomen johta palvoo Antikristusta! Zelenskyitä.

      • Anonyymi00064

        Synnyitkö huIIuksi vai pitikö harjoitella?


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Synnyitkö huIIuksi vai pitikö harjoitella?

        Ehkä tuo harjoitteli hulluutta kääntymällä Putinin tapaan ensin stalinismiin ja sitten hitlerismiin! Varma reitti hulluuteen, Putler on todiste tästä!


    • Anonyymi00066

      Kaiken kaikkiaan hyökkäys näyttää olevan Ukrainan asevoimien taisteluvalmiuden ylläpitämisen kannalta olennaisten resurssien järjestelmällistä tuhoamista. Iskut teollisuusalueisiin ja tehtaisiin Zaporižžjassa ja Harkovassa rajoittavat laitteiden korjausmahdollisuuksia. Tilannetta mutkistaa entisestään se, että ulkopuolinen tuki ei välttämättä pysty kattamaan kaikkia infrastruktuurin menetyksiä. Lisäksi Kiovan sisäiset levottomuudet voivat hidastaa sähköverkon palauttamista.

    • Anonyymi00068

      Euroopasta on tullut Ukrainan asevoimien tuotantolaitos: hiljaiselon loppu lähestyy
      Ukrainan asevoimat ovat lisänneet lennokki-iskuja Venäjän alueella. Vaarallista on se, että Kiova on siirtänyt tuotantonsa Naton sotilasteollisuuskompleksille ja tullut käytännössä liiton epäviralliseksi jäseneksi.

    • Anonyymi00069

      Köyhien kyykyttäjille kostavat kyllä. Ja alistajille.

    • Anonyymi00078

      Venäjä teki taas mahtavan iskun Kiovaan.

    • Anonyymi00079

      Meinaatko Igor, että Jumala on natsi-Venäjän puolella?

      Meinaatko Igor, että Jumala siunaa ortotoksikko Kirillin ja natsi Vladimir Putlerin vihaa ja imperialismia?

      Meinaatko Igor ihan tosissasi, että Venäjän imperialistinen natsismi ja megapahuus voittaa demokratian ja hyvyyden Ukrainassa ja Euroopassa?

      Oletko Igor tyhmä natsi?

    • Anonyymi00082

      Lukekaa raamatusta ni ei tarvi spekuleerata. Tämä Ukaina on pikkurytinä. Venäjä kiina ja isl maailma tulee hyökkäämään Israeliin ja se armeija tuhoutuu. Usa antaa vasurivokesakin eli eu n jäädä omiin paskoi hinsa vainoamaan kristittyjä ja konservatiiveja. Jumala sitten paistaa auringolla valittavat vasurit sillä eihän niitten valitusta jaksa kukaan peeussuom järjellä varustettu kuunnella. Lapsia ei synny ettei viattomat kärsi vokevasuri vanhempien kus ..päisyydestä. Suvivirren soittelusta ja laulamisesta joutuu pakkolaitokseen. Vasurivokeväki kieltää käteisen ja siirtyy dicirahaan jissaa siru pannaan otsaan tai ranteeseen että rahankäyttö on valvonnassa.

      • Anonyymi00094

        Vainoharhaisten idioottien hourepalsta on tuolla toisaalla.


    • Anonyymi00083

      BUAH HAH HAH HAH HAH HAH ! aloittajlle, eli putte putinin trollaavalle pikku sylikoiralle. Pääsetkö kohta nylkyttämään isäntäsi säärtä vasten : )

    • Anonyymi00084

      Tällä Jumalalalla taitaa olla jakomielitauti , koska se on molemmilla puolilla.
      Luterilaisten Jumala oli talvisodassa suomen puolella, ortodoksien jumala on on venäjän puolella ja juutalaisten jumala on israelin puolella.

    • Anonyymi00085

      Ukraina iskee järjestelmällisesti siviileihin.

      Useita ihmisiä on haavoittunut Ukrainan drooni-iskuissa Pietarissa Venäjän suurimman talousfoorumin avajaispäivänä, kertoi kuvernööri Aleksandr Beglov. Pietarissa julistettiin droonihälytys ja kaupungin Pulkovon lentokenttä on keskeyttänyt lennot väliaikaisesti. Samaan aikaan Ukrainan lennokki iski reittibussiin Donetskista, joka oli matkalla Moskovasta Krimin niemimaalle ja ainakin 7 ihmistä kuoli terrori-iskussa.

      • Anonyymi00091

        No kuka on syyllinen tuohonkin, jos se nyt pitää paikkansa?

        Vastaus: VLADIMIR KALSARIMYRKYTTÄJÄ PUTLER LYHYT, Kremlin täyshullu imperialistinen tsaaria leikkivä natsidiktaattorivanhus!


      • Anonyymi00095

        Venäjä iskee järjestelmällisesti siviileihin. Yli 20 ukrainalaista siviiliä kuoli taas Venäjän viimeisessä iskussa, jotka oli suunnattu suoraan pelkkiin siviilikohteisiin.


    • Anonyymi00098

      Kaikki ku$€€ tyhmää Suomiporvaria silmään jopa Viron Veljet, Ukrainan AZOV tertoristeista puhumattakaan.

    • Anonyymi00103

      Vain Umpihullu enään äänestää PS:ää.

    • Anonyymi00104

      Toivotaan että veri virtaa Moskovan kaduilla ja täyttää metrotunnelit , silloin dronet eivät ole menneet hukkaan .

    • Anonyymi00105

      Stubb Antiristuksen Ystävä?

    • Anonyymi00106

      persut huijasi kansan

    • Anonyymi00108

      Jumala kostaa Purralle ja Orpolle

    • Anonyymi00109

      B-52 Pommikone syöksyi maahan Floridassa. Ja USALLE

    • Anonyymi00110

      Riikka: MENKÄÄ PERSUT TÖIHIN.

    • Anonyymi00112

      Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille.

    • Anonyymi00113

      Kokoomus on tuhonnut suomessa nuorten tulevaisuuden...

    • Anonyymi00115

      Urg!

    • Anonyymi00117

      Onko niin että liiallinen kaalisopan syöminen tylsistää?
      Pitäisi Sergein muistaa ottaa suolakurkkuhaukku aina välissä.

    • Anonyymi00118

      Zele on paholainen.

    • Anonyymi00119

      Hyvä, että edes Ukraina käyttää suomalaisten verorahoja järkevästi ja tehokkaasti.

    • Anonyymi00122

      Jeesus hoitaa Zelenskyyn!

    • Anonyymi00124

      Zelenskyin on itse saattana! HUOMATKAA SE!

    • Anonyymi00125

      Zele on saatanan kätyri!

    • Anonyymi00126

      Suomi tukee saatanaa! Zelenskyitä!

    • Anonyymi00127

      Zele on naZi

    • Anonyymi00128

      Pietarissa taitaa olla kaalisoppa taas loppu

    • Anonyymi00129

      Ukrainassa on NATSIT VALLASSA

    • Anonyymi00132

      Zelenskyi on itse Satan

    • Anonyymi00133

      Heh.. Ukraina HÄVIÄMÄSSÄ sodan!
      Zelenskyin taktiikka on iskeä siviileihin ja se ei pitkälle kanna kun rintamat on muremassa!

    • Anonyymi00134

      Historia toistaa itseään.
      Ja taas on kohta nenät kipeinä 😂😂

      Ihan oikein niille pelleille🥾

    • Anonyymi00136

      EROA ORPO!

    • Anonyymi00137

      Mikisi persuilla on huono kielitaito?

    • Anonyymi00138

      JUMALA KOSTAA Suomen johdolle!

    • Anonyymi00139

      ORPON ON EROTTAVA

    • Anonyymi00140

      Purra ulos
      Ei mitään visiota .

    • Anonyymi00142

      HALOOO

      Purra ulos
      Purra ulos
      Purra ulos

    • Anonyymi00143

      Ruskia värj uupuu aarnikon indekseistä. Nuoret ovat ryhtyneet käyttämään UV-indeksiä tavalla, joka huolestuttaa asiantuntijaa.

    • Anonyymi00145

      🇫🇮 🇫🇮 🇫🇮 Marinin 🇫🇮 🇫🇮 aikana oli paremmin, työtä, kansa pärjäsi,

    • Anonyymi00146

      Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
      --------------------------------------------------

    • Anonyymi00147

      Jumala on ryzän puolella. Ordoksiset papit siunanneet aseet ja hakeneet henkivoimat zuitsukkeilla vejänän avuksi.

    • Anonyymi00148

      Siis aloittaja ryzzä valehtelee, VENÄJÄ KÄY UKRAINAN VASTAISTA SOTAA EIKÄ TOISINPÄIN, JA VENÄJÄLLÄ NE NATSIT ON!!

    • Anonyymi00150

      Purra on Nazi

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe