Tekoälyrakkaushuijaukset Facebookissa

ja setämiesten julkiset kommentit.

Liityin takaisin naamakirjaan pienen tauon jälkeen, ja jostain syystä algoritmit lykkää mun feediin jotain tekoälykuvia naisista. Esimerkkinä tällainen sivu, mutta niitä on tuolla todella paljon https://www.facebook.com/profile.php?id=61572160568162

Ei tässä muuten mitään ihmeellistä tai yllättävää, mutta lukekaa noita kommentteja 😂 Tuntuu karmaisevalta, että noilla setämiehillä on äänioikeus, ajokortti jne.
Joskus 20-30 vuotta sitten samaiset boomerit hokivat, että netissä ei pidä kertoa liikaa itsestään ja että kuka tahansa voi esittää mitä tahansa, ja nyt tuon ikäluokan miehet kirjoittavat julkisia kommentteja näihin kuviin 🙈 Joissain kommenteissa on näkynyt sähköpostiosoitteita, postiosoite, puhelinnumeroja jne.

Eri juttu on se, mitä noilla huijauksilla tavoitellaan 🙄 Onkohan tuo jonkinlainen tapa seuloa, kenelle kannattaa lähettää yksityisviestillä esim. rahapyyntöjä

9

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Onneksi en ole facessa. Voi kauhistus sentään. Onko noita naisia edes olemassa?

• UUSI

Tekoälykuvia noi selkeästi on. Osaan mäkin niitä tehdä, ja joskus julkaisinkin palstalla kuvan missä olen Bicky Royal miehen, Stubbin ja Latvalan kanssa Jyväskylässä Toyotan asut päällä. Ja onhan mulla puhelimessa kuvia, missä olen moikkaamassa Alonsoa Aston Martinin pilttuussa, RDR-hahmojen kanssa saluunassa, lahjoitin Trumpille autonosia samoihin aikoihin kun hän "sai" sen Nobel-palkinnon jne.

Enemmän mua huvittaa se, että noissa julkisissa kuvissa kun lauseen muoto on ikäänkuin sinutteleva, niin moni kommentoija luulee että kuva ja teksti on suunnattu juuri heille 😂

• UUSI
        hondakuski125 kirjoitti:

Tekoälykuvia noi selkeästi on. Osaan mäkin niitä tehdä, ja joskus julkaisinkin palstalla kuvan missä olen Bicky Royal miehen, Stubbin ja Latvalan kanssa Jyväskylässä Toyotan asut päällä. Ja onhan mulla puhelimessa kuvia, missä olen moikkaamassa Alonsoa Aston Martinin pilttuussa, RDR-hahmojen kanssa saluunassa, lahjoitin Trumpille autonosia samoihin aikoihin kun hän "sai" sen Nobel-palkinnon jne.

Enemmän mua huvittaa se, että noissa julkisissa kuvissa kun lauseen muoto on ikäänkuin sinutteleva, niin moni kommentoija luulee että kuva ja teksti on suunnattu juuri heille 😂

https://www.facebook.com/profile.php?id=61589720497774

Tuossa toinen vastaavanlainen sivu

• Anonyymi00002
      UUSI

Sinänsä nyt kun uutisia katselin niin tekoälyllä pääsee jo vaikka mistä tenteistä läpi. Lääketentit ja voi valmistua vaikka miksi proffaksi ja maisteriksi kun käyttää tekoälyä vaikka et ikinä osaisi edes mitään. Kertoo jotain siitä miksi mistään ei enää saa osaava palvelua.

Tätäkö se tulee olemaan.

• Anonyymi00003
      UUSI

Onhan tämä tavallaan surullista. eiköhän nuo miehet ala saada yksityisviestejä kyseisiltä hahmoilta ja siitä se sitten lähtee rullaamaan totuttuun tyyliin. Varmaan viestittelytkin hoituu pitkälti tekoälyllä. Tehokkuutta lisää työhön kuin työhön.

• UUSI

Samaa ajattelin, että surullista, vaikka ensireaktio oli että "huutista".
        Kyllä mäkin olen varmaan monta kertaa painanut Tinderissä sydäntä naisille, joihin oma taso ei riitä alkuunkaan, mutta tiedostan pelin hengen. Aina tyhjän saa pyytämättäkin jne.

Luulisi edes tuon herättävän epäilyksiä, että käytännössä kaikilla naisilla on kummallinen kyltti kädessä. Ei tuo ole oikeiden ihmisten profiileissa mikään yleinen trendi. Surullista todellakin.

• Anonyymi00004
      UUSI

En sinne varmaan takas mene, ainakaan facebook puolelle, tulee pian kilometrin lista estettäviä ja vaikka estää, ei se kokonaan toimi tuskin koskaan

messenger puoli on mahdollinen ilman facebook puolen aktivointia tai tiliä sinne, vähä sama kun whatsapp joka tavallaan on myös messenger tyyppinen, ilman tiliä ja siihen liittyviä vakavia ongelmallisia juttuja,

• Anonyymi00005
        UUSI

messenger etu whatsapp on se ,
        että siinä ei ole puhelin numeroa, vaan nimi riittää.

• UUSI

Mä poistuin huhtikuun alussa, kun alkoi ahdistamaan poliittinen vastakkainasettelu ja ihmisten täydellinen käytöstapojen puute. Lähinnä ajattelin, että onko vaikkapa bussissa tai Cittarissa sama prosentuaalinen osuus kanssaihmisistä todellakin yhtä kylmiä oikeistojuntteja myös tosielämässä mitä somessa. No eiköhän ne äänekkäimmät kylähullut ole prosentuaalisesti suurin osa somessa, mutta absoluuttisesti niitä on vähemmän sillä sivistyneet ihmiset ovat hiljaa ja pudistelevat päätä näille saksikäsi Riikan opetuslapsille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      8
      3142
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2158
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      116
      1778
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1126
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      133
      1012
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      803
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      733
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      675
    Aihe