On ihan maassa? Se on tää tyhmä maailma ja sisällötön henkilökohtainen elämä. Ei tässä nyt vielä olla pujottamassa nyöriä kaulaan paitsi että ajatuksen tasolla näköjään kyllä. Kerran aloin jo kattelemaan hintoja netistä kun olin vielä enemmän pohjalla kuin nyt.
Bipolaarista mieltäni en vaihtais kuuna päivänä normoa vastaavaksi koska haluan elää täysiä. Kävin mä silti jo asioilla tänään eli oon saanut jotakin aikaiseksi. Vtutukseen auttaa parhaiten punttien nostelu, sillä vihasta saa lisäenergiaa. Oispa oma nyrkkeilysäkki. -💊-.
Mitä jos mieli
16
169
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minä voin parhaiten kun saan olla yksin, eikä tartte kuunnella yhdenkään ihmisen tarinoita! Olen ollut lähes 30v parisuhteessa ja toista suhdetta en enää koskaan halua kenenkään kanssa, enkä halua koskaan yhtään uutta ystävääkään!
- Anonyymi00003UUSI
Mä oon erakko mutta mullakin on rajani. En kykene elämään koko elämääni kuin Castaway-elokuvassa. Siltä elämä useimmiten tuntuu, vaikka ihmisiä parveilee ympärilläni tällaisessa urbaanissa ympäristössä. Sulla on sentään ollut oikea parisuhde. Itse kuulun siihen sukupolveen mikä on ollut täynnä myllerrystä ihmiskunnassa. Asiat saisivat olla muuttumattomia ja rauha maassa. Kun analysoin 2020-lukua niin tämä meno on kaikkea muuta. -💊-.
Mä taas tykkäisin kuulla niitä tarnoita ja itekin mielellelläni niitä kertosin. Ja oonhan mä teille kertonutkin.
- Anonyymi00007UUSI
JeroP kirjoitti:
Mä taas tykkäisin kuulla niitä tarnoita ja itekin mielellelläni niitä kertosin. Ja oonhan mä teille kertonutkin.
Oletko kiipeillyt 200-metristen hylättyjen savupiippujen huipulle? Entä roikkunut yhdellä kädellä telemaston huipulla? Monet tykkäävät leikkiä nostokurkien laella. Suojavarusteet ovat tärkeitä silloin kun käy tutkimassa kaikenlaisia hylättyjä kohteita. -💊-.
- Anonyymi00002UUSI
Oon puut-teessa (ei vaan jaksa kiinnostaa) ja viime kaljoittelustakin on vierähtänyt jo tovi. Ehkä jotain henkisiä viekkareita? Päivän piristys 🤭, kiitos suolelle siitä = https://www.stara.fi/2026/06/11/turistikohde-suljettiin-allottavasta-syysta-riski-kansanterveydelle/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget .
Mistäkö tiedän etten ole hullu 🤔? Koska kyseenalaistan kaiken. Sen pitääkin ärsyttää mieltä. Tiedostan kaiken ja sen yli 🧠! Morpheuksen pitäis pistää mut lepositeisiin ja täräyttää muhun sähköshokkihoitoa ⚡️. Heh 😁. Tulihan sieltä sitä megalomaniaa 🔥💪. -💊-.- Anonyymi00006UUSI
Minulta ei yksikään mies saa enää koskaan seksiä!
Itsellä jos on mieli tosi maassa, niin yleensä musiikki auttaa. En nyt viitsi linkittää mitään, koska oma musiikkimakuni poikkeaa keskiverto palstalaisen musiikkimausta sen verran, mutta soul healingia kuuntelen. Mulle on tärkeintä, että musiikki on rauhallista silloin ja siinä ei ole sanoja. Vähän kuin luonnon ääniä tai vastaavaa.
- Anonyymi00005UUSI
Mua on auttanut ehkä eniten aggressiivinen ug-räppi vaikka luulisi sen vain pahentavan fiiliksiä. Meditaatio ja luonnon äänet voisivat olla kokeilun arvoisia juttuja. Olennainen kysymys on tämä; Miten voin löytää sisäisen rauhan? -💊-.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mua on auttanut ehkä eniten aggressiivinen ug-räppi vaikka luulisi sen vain pahentavan fiiliksiä. Meditaatio ja luonnon äänet voisivat olla kokeilun arvoisia juttuja. Olennainen kysymys on tämä; Miten voin löytää sisäisen rauhan? -💊-.
Muuttamalla ne asiat, jotka voi muuttaa ja hyväksymällä ne, joita ei voi? Emt. Varmaan jos olisin löytänyt jonkun oikotien, niin jakaisin sen. Itse olin talvella pakotettu olemaan paljon kotona, koska oli tiukka taloudellinen tilanne. Siinä ehti miettiä yhtä ja toista ja tulin siihen tulokseen, että pyrin elämään arvojeni mukaista elämää, niin olen paljon tyytyväisempi. Myös tuo mainitsemasi liikunta auttaa, mutta muista välillä olla myös kiltti ittelles. Aina ei tarvita piiskaa, joskus höyhen riittää. :)
Noh, me kaikki vietetään jonkin asteista sisällötöntä elämää.
Tavalla tai toisella.
Minä rakastan ihan yli kaiken kun saan itsekseni käpertyä sängyn pohjille vain ajattelemaan. Pidän sitä henkilökohtaisena luksuksena.
Juttujen kelailu on monelle hukattua elämää, ei minulle. Sehän on ihan parhautta kun saa olla vaan itsensä kanssa.
Se, että löytää sen oman sisällön siihen sisällöttömyyteen on se juttu. Eip suinkaan se, mitä yhteiskunta tai muut pitävät sisällöllisenä.
Jotkut ajattelee että mitä enemmän näkee ja kokee, sekä tekee, niin se on sisällöllisempää kuin se mitä minä teen. Eli minä en tee, minä ajattelen.
Reilu kymmenen vuotta sitten olin useamman kuukauden vuodepotilaana ja ainoa mitä pystyin oli juurikin ajatteleminen. Opin rakastamaan sitä.
Mitä sinä rakastat?- Anonyymi00004UUSI
Mulla ajattelu luisuu aina negatiivisuuden puolelle. Tulee vietettyä liikaa aikaa yksin. Pidän siitä että päässäni ei pyöri ns. turhia ajatuksia. Kännitila on tehokkain keino siihen, se vain ei ole kestävä ratkaisu. Mut huomenna taas 🍻. Huomasin että otto lonkerot ovat palanneet kauppoihin ja ovat olleet siellä tarjolla jo tovin. Niissä on voltteja liiankin paljon. En huolehdi alkoholin haitoista.
Kouluissa pitäis opettaa kuinka elää elämäänsä. Opettajien ois hyvä vaan vetää matto oppilaiden jalkojen alta ihan suosiolla ja neuvoa että "Aloittakaa nyt heti jokin mielekäs urheiluharrastus ja yrittäkää tulla siinä mahdollisimman hyväksi. Saatte sen avulla hankittua elantonne ja saatte tehdä työksenne sitä mitä rakastatte sekä liikunnan siinä samalla. Muu on pskaa." -💊-. Anonyymi00004 kirjoitti:
Mulla ajattelu luisuu aina negatiivisuuden puolelle. Tulee vietettyä liikaa aikaa yksin. Pidän siitä että päässäni ei pyöri ns. turhia ajatuksia. Kännitila on tehokkain keino siihen, se vain ei ole kestävä ratkaisu. Mut huomenna taas 🍻. Huomasin että otto lonkerot ovat palanneet kauppoihin ja ovat olleet siellä tarjolla jo tovin. Niissä on voltteja liiankin paljon. En huolehdi alkoholin haitoista.
Kouluissa pitäis opettaa kuinka elää elämäänsä. Opettajien ois hyvä vaan vetää matto oppilaiden jalkojen alta ihan suosiolla ja neuvoa että "Aloittakaa nyt heti jokin mielekäs urheiluharrastus ja yrittäkää tulla siinä mahdollisimman hyväksi. Saatte sen avulla hankittua elantonne ja saatte tehdä työksenne sitä mitä rakastatte sekä liikunnan siinä samalla. Muu on pskaa." -💊-.No.. sä tykkäät liikunnasta.. nostelet punttia ja sellaista..? Josko kävisit kirjekurssin ja ryhtyisit osa-aikaiseksi personal traineriksi..? Jakaisit osaamistasi ja saisit tehdä sitä mitä rakastat. Eikä tarvii kelata mitään.
Eihän se sisällöllisyys kuulu olla sitä mitä muut tekee ja rakastaa, vaan sitä mitä itse rakastaa.- Anonyymi00008UUSI
Minä rakasta omaa rauhaa ja yksin olemista! En halua enää koskaan yhtäkään uutta ihmistä elämääni pilaamaan! Ikää on suurin osa takana päin, eikä minua kiinnosta ruveta kuuntelemaan yhdenkään ihmisen juttuja ja tykkään liikkua aina yksin! 30v suhde ja sen jälkeen loput vuodet yksin!
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä rakasta omaa rauhaa ja yksin olemista! En halua enää koskaan yhtäkään uutta ihmistä elämääni pilaamaan! Ikää on suurin osa takana päin, eikä minua kiinnosta ruveta kuuntelemaan yhdenkään ihmisen juttuja ja tykkään liikkua aina yksin! 30v suhde ja sen jälkeen loput vuodet yksin!
Ookke! Siinähän oot si ihan yksin. Oma valintasi.
- Anonyymi00010UUSI
Kun mieleni on matala, en yritä väkisin saada sitä paremmaksi. Teen kuitenkin silloin aina jotain, mikä tuo jonkinlaista hyvää oloa tai lämmintä tunnetta, ehkä lohdutustakin. Yleensä se on jotain hyvin yksinkertaista, kuppiin höyryävää teetä viltin alla, rauhallinen kävely kesäillan auringossa kylpevässä metsässä, jonkin lempisarjan katsominen Netflixistä, kuuma suihku..
Tärkeintä on tehdä jotain, mistä itse saa jotain hyvää tunnetta. Seuraavana päivänä maailma useimmiten näyttää jo paremmalta paikalta.
Aletheias - Anonyymi00011UUSI
Tää tuli mieleen. Dancer1, kuuluisa infiltroitumisestaan paikkoihin jonne ei "saisi" mennä. Kappas, se on hiljattain kyläillyt Ep-steinin luonakin 😅. https://www.youtube.com/watch?v=xpT5lnJYgLA . Tossa videossa se jakaa elämänohjeita. Negatiiviset mietteet toimivat oppaana, jotenkin niin se sanoi. Se on mielestäni hyvä neuvo elämää varten.
Ahdistuksissaan ihminen ei vain meinaa nähdä että väliaikaista kaikki on vaan, kuten tunteiden aaltoilu ääripäiden välillä. Jos se yhtäkkiä heittää veivinsä niin sen tapaus yritetään lavastaa joksiksin muuksi kuin mitä se oikeasti on. "Tietää liikaa" asioita, aivan kuten Diana. -💊-.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544045On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742437Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801610
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?811207Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?641134