Voisiko joku näistä intomielisistä Nato-hihhuleista vihdoin herätä todellisuuteen ja selittää tämän huutavan kaksoisstandardin:
Miksi meidän "suuren ja mahtavan" liittolaisemme USA:n laittomat iskut, hyökkäyssota ja sotarikokset Iranissa kuitataan pelkällä olankohautuksella? Tai miksi meidän luottopartnerimme Israel saa toteuttaa täysimittaista kansanmurhaa suorassa lähetyksessä ilman, että yhdeltäkään päättäjältä pääsee edes pientä pöyristynyttä pihinää? Se on kuulemma vain "itsepuolustusta".
Mutta auta armias, jos Venäjän ohjus osuu ukrainalaiseen kerrostaloon aiheuttaen viisi siviiliuhria , silloin koko läntinen media ja moraaliposeeraajien armeija huutaa kurkku suorana sotarikosta, vaatii tuomioistuimia pystyyn ja repii pelihousunsa.
Miksi tuhansien kuolema lännen siunaamana on pelkkää "välttämätöntä oheisvahinkoa"?
Selittäkää tämä logiikka minulle, oi te viisaat vapaan maailman puolustajat. Miksi näin?
Voisiko Nato intoilijat selittää?!?
158
733
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tarvitse selittää. Lue historiaa. Venäjä hyökkäsi Suomeen 1939.
- Anonyymi00033
Venäjä on niin aggressiivinenm naapuri, että siltä ei olisi rauhaa saanut yksikään eurooppalainen maa ilman NATON suojaa!
Me emme ole vastuussa noitten luetteloimiesi sotien kanssa! Nato ei suostunut Trumpia auttamaan noissa hyökkäyksissä!! Nato eikä Eurooppa ole vastuussa noista sodista, mutta eurooppalaisista sodista kannamme huolta ja Sitä Putin harrastaa, koska haluaisi alistaa kaikki euroopplaiset omaan "ETUPIIRIINSÄ"!! Aivan hullun hommaa!
Ukrainaan hyökkäsi vain juuri sen vuoksi, kun Ukraina ei halunnut alistua Venäjän "ETUPIIRIIN", vaan haluaa "VAPAASEEN EUROOPPAAN!Niin näyttää kaikki Venäjän naapurimaat haluvan, koska Venäjä on ahdistava naapuri!!
Putin hyökkäsi raukkamaisesti tuhoamaan sukulaiskansansa maita,mutta Onneksi Ukraina taistelee ja tuhoaa Venäjälläkin vastaiskuksi tärkeitä laitoksia!
LYKKYÄ TYKÖ UKRAINALLE tuossa taistelussa!! - Anonyymi00059
Anonyymi00033 kirjoitti:
Venäjä on niin aggressiivinenm naapuri, että siltä ei olisi rauhaa saanut yksikään eurooppalainen maa ilman NATON suojaa!
Me emme ole vastuussa noitten luetteloimiesi sotien kanssa! Nato ei suostunut Trumpia auttamaan noissa hyökkäyksissä!! Nato eikä Eurooppa ole vastuussa noista sodista, mutta eurooppalaisista sodista kannamme huolta ja Sitä Putin harrastaa, koska haluaisi alistaa kaikki euroopplaiset omaan "ETUPIIRIINSÄ"!! Aivan hullun hommaa!
Ukrainaan hyökkäsi vain juuri sen vuoksi, kun Ukraina ei halunnut alistua Venäjän "ETUPIIRIIN", vaan haluaa "VAPAASEEN EUROOPPAAN!Niin näyttää kaikki Venäjän naapurimaat haluvan, koska Venäjä on ahdistava naapuri!!
Putin hyökkäsi raukkamaisesti tuhoamaan sukulaiskansansa maita,mutta Onneksi Ukraina taistelee ja tuhoaa Venäjälläkin vastaiskuksi tärkeitä laitoksia!
LYKKYÄ TYKÖ UKRAINALLE tuossa taistelussa!!Joo joo, teidän satunne on kuultu. Jos Venäjä kerran on se suuri ja mahtava mörkö, niin miksi ihmeessä se on jättänyt Suomen rauhaan yli 80 vuodeksi? Miettikääpä nyt vähän: miksi tämä teidän niin sanottu 'aggressiivinen' naapurimme on sotinut Suomea vastaan vuoden 1809 jälkeen tasan vaivaiset kolme ja puoli vuotta?
Mutta eihän tämä faktoilla ratsastaminen tietenkin sovi teidän sotasankari-narratiiviinne. Se on suorastaan surkeaa, että oma 'rakas' liittolaisemme raahasi meidät Afganistaniin rypemään kymmeneksi vuodeksi, ja nyt pitäisi taas olla lähdössä kahinoimaan Persianlahdelle. Ja miksi? Vain siksi, että tämä sama liittolainen otti siellä turpaansa ja vieläpä aivan huolella. Mutta teille herroillehan se sopii, eikö niin? - Anonyymi00073
Joo vain että te rusnyat ootte vaan rusnya ja eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin näin yxunkertainen selitys ja tehän ootte mongolien sekajätteen jälkeläisiä
- Anonyymi00074
Anonyymi00059 kirjoitti:
Joo joo, teidän satunne on kuultu. Jos Venäjä kerran on se suuri ja mahtava mörkö, niin miksi ihmeessä se on jättänyt Suomen rauhaan yli 80 vuodeksi? Miettikääpä nyt vähän: miksi tämä teidän niin sanottu 'aggressiivinen' naapurimme on sotinut Suomea vastaan vuoden 1809 jälkeen tasan vaivaiset kolme ja puoli vuotta?
Mutta eihän tämä faktoilla ratsastaminen tietenkin sovi teidän sotasankari-narratiiviinne. Se on suorastaan surkeaa, että oma 'rakas' liittolaisemme raahasi meidät Afganistaniin rypemään kymmeneksi vuodeksi, ja nyt pitäisi taas olla lähdössä kahinoimaan Persianlahdelle. Ja miksi? Vain siksi, että tämä sama liittolainen otti siellä turpaansa ja vieläpä aivan huolella. Mutta teille herroillehan se sopii, eikö niin?Tänne ollut paha tulla ja ku rajat oli auki saitte ostaa wc pyttyjä ja wc paperia ja pesukoneita ja laitteita ym ku itsellänne ei oo ollut
- Anonyymi00091
Anonyymi00059 kirjoitti:
Joo joo, teidän satunne on kuultu. Jos Venäjä kerran on se suuri ja mahtava mörkö, niin miksi ihmeessä se on jättänyt Suomen rauhaan yli 80 vuodeksi? Miettikääpä nyt vähän: miksi tämä teidän niin sanottu 'aggressiivinen' naapurimme on sotinut Suomea vastaan vuoden 1809 jälkeen tasan vaivaiset kolme ja puoli vuotta?
Mutta eihän tämä faktoilla ratsastaminen tietenkin sovi teidän sotasankari-narratiiviinne. Se on suorastaan surkeaa, että oma 'rakas' liittolaisemme raahasi meidät Afganistaniin rypemään kymmeneksi vuodeksi, ja nyt pitäisi taas olla lähdössä kahinoimaan Persianlahdelle. Ja miksi? Vain siksi, että tämä sama liittolainen otti siellä turpaansa ja vieläpä aivan huolella. Mutta teille herroillehan se sopii, eikö niin?Katso Venäjän karttaa ja kuinka monta valloitettua valtiota on Venäjän sisällä. Venäjä on imperiumi joka haluaa alistaa muut maat valtansa alle. Miksi teillä russofiileillä itsellänne on kaksoistandardit.
Vaikka USA:n ja Israelin sota Iranissa on laiton ja aiheuttaa siviiliuhreja, niin Suomelle valtavan paljon tärkeämpää ja merkityksellisempää on se, että naapurimaamme Venäjä on fasistinen ja imperialistinen diktatuuri, terroristi- ja rikollisvaltio, joka laittomasti sotii toisessa naapurimaassaan Ukrainassa.
- Anonyymi00007
Ei Isralin eikä USA:n sota ole laiton. Tosin on ihmisiä, joiden mielestä jokainen sota Lähi-idässä on alkanut siitä, kun Israel on vastannut sitä vastaan kohdistettuun hyökkäykseen.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei Isralin eikä USA:n sota ole laiton. Tosin on ihmisiä, joiden mielestä jokainen sota Lähi-idässä on alkanut siitä, kun Israel on vastannut sitä vastaan kohdistettuun hyökkäykseen.
Tämän sodan aloitti Israel.
- Anonyymi00012
moloch_horridus kirjoitti:
Tämän sodan aloitti Israel.
Minkä "tämän sodan"? Mitä vastaan ja milloin aloitti?
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minkä "tämän sodan"? Mitä vastaan ja milloin aloitti?
Seuraahan hieman uutisia. Tämän:
"Since 28 February 2026, the United States and Israel have been at war with Iran and its regional allies. Active hostilities broke out after surprise US–Israeli airstrikes targeting military and government sites in Iran resulted in the assassinations of Iranian officials, most notably including Supreme Leader Ali Khamenei. These attacks were launched amidst ongoing Iran–US negotiations, which were being held to address Iran's nuclear program."
2026 Iran war - Wikipedia https://share.google/nzD23eJHdkaTPFBVl- Anonyymi00017
Miksi fasistisen ja imperialistisen diktatuuri, terroristi- ja rikollisvaltio USAn tuomitseminen ei mielestäsi ole tärkeää ?
- Anonyymi00020
Kiihko paistaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei Isralin eikä USA:n sota ole laiton. Tosin on ihmisiä, joiden mielestä jokainen sota Lähi-idässä on alkanut siitä, kun Israel on vastannut sitä vastaan kohdistettuun hyökkäykseen.
Onhan se laiton.
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi fasistisen ja imperialistisen diktatuuri, terroristi- ja rikollisvaltio USAn tuomitseminen ei mielestäsi ole tärkeää ?
USA ei vielä ole fasistinen tai imperialistinen diktatuuri, vaikka Venäjän kätyri Trumpushka yrittääkin sitä sellaiseksi muuttaa. Emme tuomitse USA:a rikoksistaan, koska se on meille elintärkeä liittolainen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei Isralin eikä USA:n sota ole laiton. Tosin on ihmisiä, joiden mielestä jokainen sota Lähi-idässä on alkanut siitä, kun Israel on vastannut sitä vastaan kohdistettuun hyökkäykseen.
Sota Lähi-Idässä on alkanut vuonna 1948, kun USA aloitti väestön siirron Lähi-Itään viemällä sinne jo pariinkiin kertaan pois häädetyn Juutalaiskansan. Juutalaiset alkoivat ensi töikseen tappamaan Arabeja, kun saivat USA lta parhainta aseistusta. Ovat sen jälkeen jatkuvasti tehneet laittomia siirtokuntia Arabien alueille, niistä kukaan ei ole halunnut edes puhua, mutta Arabeista on kuitenkin tehty terroristeja, kun ovat puolustaneet omia alueitaan. Katsokaa YLE Areenasta taistelu israelista , jos ei ole jo poistettu. Sieltä saatte hieman totuutta uskovaisten politiikkaan.
- Anonyymi00032
moloch_horridus kirjoitti:
Tämän sodan aloitti Israel.
Tämän sodan aloitti israel,,, Oliko tämä molokin kommentti? jos oli , niin ethän sinä ihan taukki olekaan.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tämän sodan aloitti israel,,, Oliko tämä molokin kommentti? jos oli , niin ethän sinä ihan taukki olekaan.
Sinä olet vain itse hidas tajuamaan mitään, tiltunen.
- Anonyymi00049
moloch_horridus kirjoitti:
Mutta USA ei silti nyt sodi rikollista valloitussotaa Euroopassa, Venäjä sotii.
Mutta USA,,,, voi hyvä helvetti,,, mutku, mutku, mutku.
- Anonyymi00051
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi fasistisen ja imperialistisen diktatuuri, terroristi- ja rikollisvaltio USAn tuomitseminen ei mielestäsi ole tärkeää ?
Vaikka siksi, että USA pelasti Euroopan kommunismilta. Neuvostoliitto olisi 100 % varmasti yrittänyt vallata vapaan Euroopan vangikseen ja riistettäväkseen jos Eurooppa ei olisi ollut USAn suojassa.
USA ei myöskään ole fasistinen diktatuuri vaikka Trump sellaisen siitä mielellään tekisi jos voisi. Venäjästä tossa naapurissamme sen pikku tsaari on tehnyt fasistisen diktatuurin eikä se sinua siis häiritse yhtään? - Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mutta USA,,,, voi hyvä helvetti,,, mutku, mutku, mutku.
Kiinnostaako Sinua enemmän kaukana kuin lähellä käydyt sodat? Muita suomalaisia huolestuttaa lähellä sotiminen jota tekee Venäjä.
- Anonyymi00068
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi fasistisen ja imperialistisen diktatuuri, terroristi- ja rikollisvaltio USAn tuomitseminen ei mielestäsi ole tärkeää ?
No kerropa mitä se tuomitseminen nyt sitten auttaa? Luuletko että jotain pösilö- Trumppia kiinnostaa?
- Anonyymi00075
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi fasistisen ja imperialistisen diktatuuri, terroristi- ja rikollisvaltio USAn tuomitseminen ei mielestäsi ole tärkeää ?
Ei tietenkään rusnya. Sillä nehän ei oo rusnya. Ja nimillään on kulttuuria niillä on wc pyttyjä ja pesukoneita valmistavia tehtaita mitä teillä rusnyat ei oo ja ne osaa käyttä wc paperia mitä te ette
- Anonyymi00079
moloch_horridus kirjoitti:
Seuraahan hieman uutisia. Tämän:
"Since 28 February 2026, the United States and Israel have been at war with Iran and its regional allies. Active hostilities broke out after surprise US–Israeli airstrikes targeting military and government sites in Iran resulted in the assassinations of Iranian officials, most notably including Supreme Leader Ali Khamenei. These attacks were launched amidst ongoing Iran–US negotiations, which were being held to address Iran's nuclear program."
2026 Iran war - Wikipedia https://share.google/nzD23eJHdkaTPFBVlTämäkin sota alkoi siis siitä, kun Israel iski takaisin.
Iran (IRGC) hyökkäsi Israeliin 7.10.2023 Gazan kaistalta ja 8.10.2023 Libanonista. Lisäksi Iran on ammuskellut ohjuksia mm. Iranista, Iraksista ja Jemenistä Israeliin.
Sota alkoi sitten siitä, kun Israel iski takaisin Iraniin - Anonyymi00080
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sota Lähi-Idässä on alkanut vuonna 1948, kun USA aloitti väestön siirron Lähi-Itään viemällä sinne jo pariinkiin kertaan pois häädetyn Juutalaiskansan. Juutalaiset alkoivat ensi töikseen tappamaan Arabeja, kun saivat USA lta parhainta aseistusta. Ovat sen jälkeen jatkuvasti tehneet laittomia siirtokuntia Arabien alueille, niistä kukaan ei ole halunnut edes puhua, mutta Arabeista on kuitenkin tehty terroristeja, kun ovat puolustaneet omia alueitaan. Katsokaa YLE Areenasta taistelu israelista , jos ei ole jo poistettu. Sieltä saatte hieman totuutta uskovaisten politiikkaan.
Kovin heikosti olet perehtynyt alueen historiaan. Ylen Taistelu Israelista on ansioiltaan kovin vaatimaton ohjelma, mutta sitäkään et ole tainnut katsoa
- Anonyymi00081
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onhan se laiton.
Millä perusteella?
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ei tietenkään rusnya. Sillä nehän ei oo rusnya. Ja nimillään on kulttuuria niillä on wc pyttyjä ja pesukoneita valmistavia tehtaita mitä teillä rusnyat ei oo ja ne osaa käyttä wc paperia mitä te ette
Vaikutat jotenkin sivistymättömältä.🎃🪵
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tämäkin sota alkoi siis siitä, kun Israel iski takaisin.
Iran (IRGC) hyökkäsi Israeliin 7.10.2023 Gazan kaistalta ja 8.10.2023 Libanonista. Lisäksi Iran on ammuskellut ohjuksia mm. Iranista, Iraksista ja Jemenistä Israeliin.
Sota alkoi sitten siitä, kun Israel iski takaisin IraniinEi, kyllä tämä sota alkoi kesken neuvottelujen Israelin hyökkäyksellä Iraniin. Turha yrittää vedota historiaan, kun alueella ei tuolloin taisteltu.
- Anonyymi00111
moloch_horridus kirjoitti:
USA ei vielä ole fasistinen tai imperialistinen diktatuuri, vaikka Venäjän kätyri Trumpushka yrittääkin sitä sellaiseksi muuttaa. Emme tuomitse USA:a rikoksistaan, koska se on meille elintärkeä liittolainen.
HeHe et sinä välitä ukrainalaisistakaan yhtään mitään, pelkäät vaa Venäjän hyökkäystä hysteerisesti 😜
Anonyymi00111 kirjoitti:
HeHe et sinä välitä ukrainalaisistakaan yhtään mitään, pelkäät vaa Venäjän hyökkäystä hysteerisesti 😜
Minä välitän rauhasta, demokratiasta ja oikeudenmukaisuudesta ja vastustan fasismia ja natsismia, erityisesti Z-natsismia.
- Anonyymi00114
moloch_horridus kirjoitti:
Minä välitän rauhasta, demokratiasta ja oikeudenmukaisuudesta ja vastustan fasismia ja natsismia, erityisesti Z-natsismia.
Höpö höpö pelkäät vaan Venäjän hyökkäystä hysteerisesti, kuten itse myönsit rivien välissä:
"Emme tuomitse USA:a rikoksistaan, koska se on meille elintärkeä liittolainen." Anonyymi00114 kirjoitti:
Höpö höpö pelkäät vaan Venäjän hyökkäystä hysteerisesti, kuten itse myönsit rivien välissä:
"Emme tuomitse USA:a rikoksistaan, koska se on meille elintärkeä liittolainen."LOL.
- Anonyymi00120
moloch_horridus kirjoitti:
Ei, kyllä tämä sota alkoi kesken neuvottelujen Israelin hyökkäyksellä Iraniin. Turha yrittää vedota historiaan, kun alueella ei tuolloin taisteltu.
Israel ei tuolloin neuvotellut Iranin kanssa.
USA:kaan ei tuolloin käytännössä neuvotellut, koska Iranin vastaus kaikkiin ehdotuksiin oli "ei".
Israelin ja USA:n tekemien vastaiskujen aikaan Hizbollah ja Hamas eli tosiasiassa IRGC kävi taisteluja Isralia vastaaan. Hizbollah jatkuvasti valmistautui kovempiin taisteluihin. Iran osoitti sanoin ja teoin, että sen tavoitteena oli ja on tuhota Israel ja tappaa juutalaiset.
- Anonyymi00002
Voisi toki, jos hyväksyisit edes auttavat faktat. Venäjä tappanut Ukrainassa kymmeniä tuhansia ihmisiä, mutta ne eivät sinua kiinnosta.
- Anonyymi00003
Suomessa ei ole yhtäkään "Nato intoilijaa", Nato on järkevä ja luonnollinen valinta laajentumishaluisen terroristimaan naapurina.
Mitään intoilua ei siihen liity. - Anonyymi00004
Ryssä valtaa naapurimaita. USA ei valtaa naapurimaita.
- Anonyymi00005
Jumal auta.
Ootte te lystikkäitä. - Anonyymi00010
venezuela ? kehuskeleekin viellä sillä
- Anonyymi00016
No sehän nyt onkin joku ansio, että voi hyökkäillä aivan missä tahansa myös ilman mitään historiallisia syitä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
No sehän nyt onkin joku ansio, että voi hyökkäillä aivan missä tahansa myös ilman mitään historiallisia syitä.
USA onkon nyt hullun koiran valtio. Ei suurvalta,vaan survalta.
- Anonyymi00039
USA ei valtaa,, ketä se enää siellä pikku saarellaan pystyy valtaamaan. Kaikilta saa turpaansa jos yrittää.
Anonyymi00039 kirjoitti:
USA ei valtaa,, ketä se enää siellä pikku saarellaan pystyy valtaamaan. Kaikilta saa turpaansa jos yrittää.
Jooo ... ihan niinku sai Natsi-Saksalta, v. 1944, Euroopan Länsirintamalla, D-Dayn jälkeen.
Vai miten se menikään .... ?.
- Anonyymi00006
Israel ei suorita täysmittaista tai minkään muunkaan mittaista kansanmurhaa missään.
Sen sijaan löytyy kuitenkin teitä suomeksi kirjoittavia fasisteja, joiden tavoitteena on juutalaisiin kohdistuva kansanmurha.- Anonyymi00008
No millä nimellä tuota palestiinalaisten summittaista tappamista sitten kutsutaan? Kansan eliminointi?
- Anonyymi00011
klassinen nato niilo puolustaa israelia ei yllätys
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
No millä nimellä tuota palestiinalaisten summittaista tappamista sitten kutsutaan? Kansan eliminointi?
Israel ei tapa palestiinalaisia eikä muitakaan summittaisesti.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Israel ei tapa palestiinalaisia eikä muitakaan summittaisesti.
Elikkä sinusta ne vaan katoaa tai ihan ilman mitään järkevää syytä hyppäävät perheineen ja lapsineen raketin eteen?
- Anonyymi00028
Millä nimellä kutsuisit sitä? Lopullinen ratkaisu, kenties?
- Anonyymi00034
Anonyymi00008 kirjoitti:
No millä nimellä tuota palestiinalaisten summittaista tappamista sitten kutsutaan? Kansan eliminointi?
Niin ja noitten asuntoalueitten täydellinen tuhoaminen! Palestiinalaiset jätetään aivan tyhjän päälle, ilman minkäönlaista suoja! Israel on tuholainen, armoton tappaja!
Raamattu sanoo: ÄLÄ TAPA ja Israel tappaa ja tuhoaa piittaamatta ihmisten kodeista ja ihmisten hengistä!
En ymmärrä, kuin tuo voisi olla Jumalan tahdon mukaista??????? Netanjahu suorastaan nauttii, kun saa tappaa palestiinalaisia ja tuhota heidän asuinalueensa!
Julmaa ja kohtuutonta! - Anonyymi00035
Anonyymi00013 kirjoitti:
Israel ei tapa palestiinalaisia eikä muitakaan summittaisesti.
Älä hupata! Olet täysin sokea Israelin touhuille!!!!
- Anonyymi00041
Uskonto tekee ihmisistä täysiä höyrypäitä, poliittiset aatteet ovat toinen iso paska , sen vuoksi sodat eivät lopu koskaan.
- Anonyymi00042
Anonyymi00013 kirjoitti:
Israel ei tapa palestiinalaisia eikä muitakaan summittaisesti.
israel ei tapa palestiinalaisia eikä muitakaan summittaisesti,,, miten ilkeät sanoa tuollaista, jossain välissä kerroin , miten uskonto ja poliittiset aatteet tekevät heikkopäisistä ihmisistä super tyhmiä, eivätkä sodat lopu koskaan.
- Anonyymi00055
Anonyymi00041 kirjoitti:
Uskonto tekee ihmisistä täysiä höyrypäitä, poliittiset aatteet ovat toinen iso paska , sen vuoksi sodat eivät lopu koskaan.
On myös aatteita, joiden nimissä ei ole ainakaan sataan vuoteen sotia aloitettu eikä aloiteta.
- Anonyymi00083
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin ja noitten asuntoalueitten täydellinen tuhoaminen! Palestiinalaiset jätetään aivan tyhjän päälle, ilman minkäönlaista suoja! Israel on tuholainen, armoton tappaja!
Raamattu sanoo: ÄLÄ TAPA ja Israel tappaa ja tuhoaa piittaamatta ihmisten kodeista ja ihmisten hengistä!
En ymmärrä, kuin tuo voisi olla Jumalan tahdon mukaista??????? Netanjahu suorastaan nauttii, kun saa tappaa palestiinalaisia ja tuhota heidän asuinalueensa!
Julmaa ja kohtuutonta!Tämä menee täysin Hamasin pelikirjan mukaisesti. Ensin hyökkää ylivoimaista vihollista vastaan toivoen, että Israel iskee takaisin. Kun Israel iskee takaisin, varmistaa Hamas, että lapsia ja naisia kuolee Gazan kaistalla mm. käyttämällä heitä ihmiskilpinä.
Tavalliset Gazan kaistan asukkaat jäävät ilman suojaa, koska Hamas ei päästä heitä suojaan mielettömän laajaan tunneliverkostoon. Se on varattu Hamasin terroristeille ja heidän lapsimorsiamilleen.
https://youtu.be/OUMl58i4m0w?si=9enzRUQp7eR2zFQE
Hamasin tavoitteena on Israelin alueen valloittaminen ja juutalasiin kohdistuva totaalinene kansanmurha. Hamas tietää, että länsimaiden hyödylliset hölmöt lähtevät mukaan suorittamaan juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa. Siksihän tälläkin sivustolla suomalaisia yritetään yllyttää mukaan. - Anonyymi00084
Anonyymi00042 kirjoitti:
israel ei tapa palestiinalaisia eikä muitakaan summittaisesti,,, miten ilkeät sanoa tuollaista, jossain välissä kerroin , miten uskonto ja poliittiset aatteet tekevät heikkopäisistä ihmisistä super tyhmiä, eivätkä sodat lopu koskaan.
Silti Israel ei tapa ns. palestiinalaisia summittaisesti. Vasemmisto toki lähtee aina mukaan huutamaan, kun keksitään mikä tahansa syy hyökätä Israelia ja juutalaisia vastaan. Muslimit käyttävät tätä sumeilematta hyväksi.
- Anonyymi00009
vastaus on helppo euroopalla ei ole moraaleja, kunhan vaan esitetään sivistyneitä
- Anonyymi00029
Samoin israelilaiset ovat muka Jumalan kansaa. Tosiasiassa Jeesuksen mukaan isästä perkeleestä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Samoin israelilaiset ovat muka Jumalan kansaa. Tosiasiassa Jeesuksen mukaan isästä perkeleestä.
Israelissa on paljon ihmisiä, jotka tuimutesevat täysin Netanjahun touhut, tuon rikollisen touhut!
- Anonyymi00043
Anonyymi00029 kirjoitti:
Samoin israelilaiset ovat muka Jumalan kansaa. Tosiasiassa Jeesuksen mukaan isästä perkeleestä.
Jeesuksen isä oli naapurin Jaska, mutta mitäpä tuosta. Kuitenkin turha höpistä pyhästä hengestä sikiämistä. onneksi aivan kaikki eivät ole uskon kaheleita.
- Anonyymi00014
venäjä haalii rajalle valmiutta .
eikö ne tiedä raja on miinoitettu osa jää kättelyssä pois.Se uusi varuskunta on Potemkin varustautumista. Koskaan sinne ei sotilaita tule, koska kaikki kuolevat Ukrainan peltojen lannoitteeksi.
- Anonyymi00044
Eikö ne tiedä raja on miinoitettu,,, jos ovat uskovaisia , kävelevät yli niin kuin vetten päällä, sitten syövät joitain silakkaleipiä, teroittavat kenttälapionsa ja sitten lähtevät levittämään omaa demokratiaansa.
he-ma kirjoitti:
Se uusi varuskunta on Potemkin varustautumista. Koskaan sinne ei sotilaita tule, koska kaikki kuolevat Ukrainan peltojen lannoitteeksi.
Hyvin mahdollista.
- Anonyymi00015
Katsos kun Suomi on nyt moraalisesti muita ylemmällä tasolla, joss voi touhuilla hyvällä omalla tunnolla aivan mitä tahansa.
- Anonyymi00045
Katsos kun Suomi on nyt moraalisesti,,, älä höpise paskaa.
- Anonyymi00018
Israelin ja USA:n toimet Lähi-Idässä ovat koko maailman asia.
Silti palstalla on paino Putinin Venäjän toimissa, jota vääristellään rankalla kädellä.- Anonyymi00038
Putinin toimia ei juuri vääristellä ne ovat totisinta totta!! Putin on tuholainen, ei itse osalistu, mutta pakotraa kansalaisensa tuhotöihin!
Suuri joukko miehiä on pakolla viety tappelemaan ja kuolemaan Putinin niin ylen turhassa sodassa! Tuossa sodassa ei ollut mitään mieltä!!
Miehiä on paljon tapettu tuossa turhassa Putinin sodassa! Koska me suomalaiset nyt vain koemme ne hyvin uhkaaviksi tässä lähellämme. On suorastaan mykistävää, että Volodka jokin kuvitellun kunniansa takia tapattaa ja vammauttaa omia maanmiehiäänkin miljoonamäärin ilman minkäänlaisia tunnontuskia.
Ei sinun ole pakko tätä ymmärtää, vapaa maa.
- Anonyymi00019
Aivan, ne on ne kylmät kaksois standardit.
- Anonyymi00023
Kumarra voimaa.
- Anonyymi00107
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kumarra voimaa.
Irania? Ei kiitos.
- Anonyymi00024
Vastaus avaajan kysymykseen on aivan selvä. En voi kuitenkaan sitä antaa, koska en ole Nato-hihhuli, joten asia ei koske minua.
- Anonyymi00025
Mikä on ihan selvä? Pää? Ihan yksi ja sama, koska olen kiinnostunut siitä, miten se Natoinnnon täyttämiä ukkeleiden mukaan selitellään parhainpäin.
- Anonyymi00027
Ei tässä asiassa ole mitään moraalia. kirjoittelijat olemme pääasiassa vanhoja seniilejä ukkoja, jotka vihaamme Venäjää jostain 80v vanhasta asiasta.
Eli ihan kellotapuli täynnä lepakoita ja se sitten siinä.
Henkilökohtaisesti näen Suomen tekevän niin kuin USA ja Brysselissä käsketään. Siksi emme voi sanoa mitään Iranista tai Israelin Gazan, sekä Libanonin tekemistä siviilien massamurhista ja näännyttämistä nälkään.
Ja tätä maailmaa vaan ei ymmärrä.- Anonyymi00040
HAH, hAH, HAH!!!! Tuossa jutussa ei ollut päätäei häntää! Mistå kummasta noin hulluja mielipiteitä tänne tullaan kirjoittamaan???? Älytöntä lässytystä!! Ei totuuden häivääkään!
Yhden surkean lässytystä!!!
Ei ainakaan tuota sinun typerää lässytystäsi kukaan ymmärrä!!
Voi tätä hullujen hommaa!
- Anonyymi00030
Ihan hyvä aloitus , tässä nähdään ,miten aivopesu vuosien mittaan on tehnyt tehtävänsä. Ihmiset eivät halua nähdä, eikä kuulla miten mafian maat menettelevät. Naurattaa jo valmiiksi ne tyhmät kommentit mitä tästä tulee.. USA on paska maa. Hejjaa Sverige.
- Anonyymi00046
Koska se on "länsimainen demokratia", joka pitää vallita kaikkialla, eli rahan ja silmäätekevien valta. Kansanvalta on kauhistus demokratialle.
- Anonyymi00050
No ensinnäkin, Ukraina on meidän ystävä ja tosiasiallinen liittolainen, mutta nuo muut on tavallaan vastapuolella.
- Anonyymi00057
Huonolta näyttää, että fasistihallinto olisi ylin ystävä?
Selesni ei ole kansan asialla, vaan toteuttaa brittien agendaa Venäjää vastaan.
- Anonyymi00052
Tässä pieni lista USAn sotarikoksista maailmalla Toisen Maailmansodan jälkeen.
USA:n erityyppiset operaatiot itsenäisiä eri valtioita vastaan, II- maailmansodan jälkeen.
1945-6 Kiina
1949 Syyria.
1950 – 1953 Korea
1950 – 1953 Kiina
1953 Iran
1954 Guatemala
1955- 70 Tibet.
1958 Indonesia.
1959 Kuba.
1960-65 Demokraattinen Kongon Kansantasavalta.
1961 Dominikaaninen tasavalta.
1961-73 Vitnam.
1964 Brasilia.
1964 Guiana
1964 Guatemala.
1965-66 Dominikaaninen tasavalta.
1964-74 Laos.
1965 Indonesia
1965 Peru.
1967 Kreikka.
1967-69 Guatemala
1962-70 Kamboza.
1970-73 Chile.
1976 Argentiina.
1976-92 Angola.
1980 Turkki.
1980-81 Puola.
1981-92 El Salvador.
1981-90 Nicaragua.
1980-95 Camboza.
1982-84 Libanon.
1983-84 Grenada.
1986 Libya.
1987-88 Iran
1989 Libya.
1989 Philipiinit.
1989-90 Panama.
1991 Haiti.
1991 Iraq.
1991 Kuwait.
1992-94 Somalia.
1992-96 Iraq.
1995 Bosnia.
1998 Iraq
1998 Sudan
1998 Afganistan.
1999 Jugoslavia.
2001 Afganistan.
2002-03 Iraq.
2002-20 Jemen
2004 Haiti.
2006-07 Somalia.
2005 Iran.
2009 Honduras.
2011 Libya.
2001 Syyria.
2911 Ukraina
2016 Brasilia.
2019 Bolivia.
2019 Venezuela.
2020 Gyana.
2020 Iraq
2022 Ukraina
Kantsii vähän vertailla, jotta totuus pysyisi mielessä!- Anonyymi00061
Listalta puuttuu Venezuela ja Iran. Ehkäpä tulevaisuudessa Grönlanti, Kuuba ja Panama jos USA pääsee Iranista eroon.
- Anonyymi00062
moloch_horridus kirjoitti:
Millaisen hyökkäyksen USA teki Ukrainaan vuonna 2022?
Triggeröidytkö yhdestä sanasta, etkä viitsinyt lukea muuta?
Muistutan:"USA:n erityyppiset operaatiot itsenäisiä eri valtioita vastaan, II- maailmansodan jälkeen.".
Mietin vapaasti, miten USA osallistui tähän. - Anonyymi00063
moloch_horridus kirjoitti:
Millaisen hyökkäyksen USA teki Ukrainaan vuonna 2022?
Käytännössä samanlaisen kuin 6.8.1945 – 9.8.1945. Nyt vain säästyi väh. 300 000 siviiliä ja jälkivaikutukset joista voimme olla ylpeitä.
Anonyymi00062 kirjoitti:
Triggeröidytkö yhdestä sanasta, etkä viitsinyt lukea muuta?
Muistutan:"USA:n erityyppiset operaatiot itsenäisiä eri valtioita vastaan, II- maailmansodan jälkeen.".
Mietin vapaasti, miten USA osallistui tähän."Triggeröidytkö yhdestä sanasta, etkä viitsinyt lukea muuta?"
Miksi olisin lukenut, kun koko lista paljastui pelkäksi valheelliseksi paskaksi jo yhdellä sanalla? Ei minulla ole aikaa käydä selaamaan jokaisen väitteen kohdalla, mitä muuta valhellista paskaa siihen sisältyy.
"Muistutan:"USA:n erityyppiset operaatiot itsenäisiä eri valtioita vastaan, II- maailmansodan jälkeen.".
Mietin vapaasti, miten USA osallistui tähän."
USA pyrki saamaan Venäjän luopumaan hyökkäyksestään, kuten hyvin muistat, mutta se ei onnistunut, koska Venäjän harhainen diktaattori halusi sodan ja valloituksia.Anonyymi00063 kirjoitti:
Käytännössä samanlaisen kuin 6.8.1945 – 9.8.1945. Nyt vain säästyi väh. 300 000 siviiliä ja jälkivaikutukset joista voimme olla ylpeitä.
Hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi00064
moloch_horridus kirjoitti:
"Triggeröidytkö yhdestä sanasta, etkä viitsinyt lukea muuta?"
Miksi olisin lukenut, kun koko lista paljastui pelkäksi valheelliseksi paskaksi jo yhdellä sanalla? Ei minulla ole aikaa käydä selaamaan jokaisen väitteen kohdalla, mitä muuta valhellista paskaa siihen sisältyy.
"Muistutan:"USA:n erityyppiset operaatiot itsenäisiä eri valtioita vastaan, II- maailmansodan jälkeen.".
Mietin vapaasti, miten USA osallistui tähän."
USA pyrki saamaan Venäjän luopumaan hyökkäyksestään, kuten hyvin muistat, mutta se ei onnistunut, koska Venäjän harhainen diktaattori halusi sodan ja valloituksia."USA pyrki saamaan Venäjän luopumaan hyökkäyksestään, kuten hyvin muistat, mutta se ei onnistunut, koska Venäjän harhainen diktaattori halusi sodan ja valloituksia."
Kiitos, sieltä se tuli. Ja siitä hyvästä Ukrainasta tuli taistelutanner, jonka luonnonvarat ovat ensisijaisesti USAn hallinnassa,, Trumpin ja Ukrainan sopimuksen mukaisesti. Kiitos, kiitos ja kerran vielä kiitos rehellisyydestä, miksi USA sekaantui ja mitä se siitä hyvästä saa. Anonyymi00064 kirjoitti:
"USA pyrki saamaan Venäjän luopumaan hyökkäyksestään, kuten hyvin muistat, mutta se ei onnistunut, koska Venäjän harhainen diktaattori halusi sodan ja valloituksia."
Kiitos, sieltä se tuli. Ja siitä hyvästä Ukrainasta tuli taistelutanner, jonka luonnonvarat ovat ensisijaisesti USAn hallinnassa,, Trumpin ja Ukrainan sopimuksen mukaisesti. Kiitos, kiitos ja kerran vielä kiitos rehellisyydestä, miksi USA sekaantui ja mitä se siitä hyvästä saa."Kiitos, sieltä se tuli. Ja siitä hyvästä Ukrainasta tuli taistelutanner, jonka luonnonvarat ovat ensisijaisesti USAn hallinnassa,, Trumpin ja Ukrainan sopimuksen mukaisesti. Kiitos, kiitos ja kerran vielä kiitos rehellisyydestä, miksi USA sekaantui ja mitä se siitä hyvästä saa."
Vuonna 2022 Venäjän kätyri Trumpushka ei ollut vallassa ja se ei ollut USA:n syy, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja Ukrainasta tuli taistelutanner, koska USA yritti saada Venäjän luopumaan hyökkäyksestään, mutta ei onnistunut. Jutuissasi ei ole järjen hiventäkään.- Anonyymi00066
moloch_horridus kirjoitti:
"Kiitos, sieltä se tuli. Ja siitä hyvästä Ukrainasta tuli taistelutanner, jonka luonnonvarat ovat ensisijaisesti USAn hallinnassa,, Trumpin ja Ukrainan sopimuksen mukaisesti. Kiitos, kiitos ja kerran vielä kiitos rehellisyydestä, miksi USA sekaantui ja mitä se siitä hyvästä saa."
Vuonna 2022 Venäjän kätyri Trumpushka ei ollut vallassa ja se ei ollut USA:n syy, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja Ukrainasta tuli taistelutanner, koska USA yritti saada Venäjän luopumaan hyökkäyksestään, mutta ei onnistunut. Jutuissasi ei ole järjen hiventäkään.Mutta diili oli jo valmiina, vaatien presidentin valtuutusta. Mitä sitten? USA saa potin ja pieni Suomi maksaa kuten aina ennenkin.
Anonyymi00066 kirjoitti:
Mutta diili oli jo valmiina, vaatien presidentin valtuutusta. Mitä sitten? USA saa potin ja pieni Suomi maksaa kuten aina ennenkin.
Bidenillä ei ollut mitään diiliä Ukrainan luonnonvaroista ja USA:n operaatiolla siis tarkoitat sitä, että USA vaati Venäjää luopumaan sotansa laajentamisesta Ukrainassa. Muutkin listasi operaatiot ovat ilmeisesti samaa tasoa.
- Anonyymi00076
moloch_horridus kirjoitti:
Juttusi on taas pelkkää hevonpaskaa, tiltu.
Mikä tässä konseptissa oikein mättää? Setä Samuli tyhjentää Ukrainan ja EUn pajatson aivan suoraan silmiemme edessä, jos silmät avaa. Suurvalloilla on aina omat, raadolliset intressinsä, eikä tämän tason pelissä ole mitään sijaa sinisilmäiselle naiviudelle tai sokealle luottamukselle.
On jo korkea aika herätä todellisuuteen ja hyväksyä se tosiasia, että maapallon suurimpana asediilerinä ja globaalina talousimperiumina USA ajaa vain ja ainoastaan omia miljardietujaan. Niin se peli pyörii, piste. Nyt vain sopii toivoa, että Suomen päättäjät löytäisivät jostain selkärankaa ja keksivät äkkiä keinot, joilla meidän oma maamme luovii itsensä ehjänä ulos tästä globaalista sotkusta. Ettemme itse joudu maksamaan naiviudestamme ja kunnolla. Anonyymi00076 kirjoitti:
Mikä tässä konseptissa oikein mättää? Setä Samuli tyhjentää Ukrainan ja EUn pajatson aivan suoraan silmiemme edessä, jos silmät avaa. Suurvalloilla on aina omat, raadolliset intressinsä, eikä tämän tason pelissä ole mitään sijaa sinisilmäiselle naiviudelle tai sokealle luottamukselle.
On jo korkea aika herätä todellisuuteen ja hyväksyä se tosiasia, että maapallon suurimpana asediilerinä ja globaalina talousimperiumina USA ajaa vain ja ainoastaan omia miljardietujaan. Niin se peli pyörii, piste. Nyt vain sopii toivoa, että Suomen päättäjät löytäisivät jostain selkärankaa ja keksivät äkkiä keinot, joilla meidän oma maamme luovii itsensä ehjänä ulos tästä globaalista sotkusta. Ettemme itse joudu maksamaan naiviudestamme ja kunnolla.USA:n etu on rauha Euroopassa, ja Venäjä on rikollisella hyökkäyksellään rikkonut sen.
- Anonyymi00089
moloch_horridus kirjoitti:
USA:n etu on rauha Euroopassa, ja Venäjä on rikollisella hyökkäyksellään rikkonut sen.
Niinhän meille tietysti uskotellaan ja tarinaa syötetään. Mutta se onkin täysin eri asia, onko siinä sadussa sanaakaan totta, vai asekauppiaan myyntipuhetta! Jokainen silmänsä avaava voi itse tarkistaa faktat: länsi hääräsi ja huseerasi Ukrainassa aivan hävyttömän paljon jo kauan ennen sodan syttymistä ja oli muuttamassa maan käytännössä omaksi taloudelliseksi siirtomaakseen. USA ei tuota EUn sopimusta halunnut ja jotain oli tehtävä. SOTA!
Kuka lopulta tietää koko totuuden? Yksi asia on kuitenkin täysin varma: kun tämä teurastus kerran päättyy, ukrainalaiset tulevat vihaamaan kollektiivista länttä seuraavat sata vuotta ja päivän päälle. He tajuavat, minkä helvetillisen kirouksen lännen lipeväkieliset, tyhjiä lupauksia täynnä olevat poliitikot heidän niskaansa sälyttivät. Vieläpä muuttivat maansa pelkäksi lännen velkahelvetissä olevaksi siirtomaaksi. Anonyymi00089 kirjoitti:
Niinhän meille tietysti uskotellaan ja tarinaa syötetään. Mutta se onkin täysin eri asia, onko siinä sadussa sanaakaan totta, vai asekauppiaan myyntipuhetta! Jokainen silmänsä avaava voi itse tarkistaa faktat: länsi hääräsi ja huseerasi Ukrainassa aivan hävyttömän paljon jo kauan ennen sodan syttymistä ja oli muuttamassa maan käytännössä omaksi taloudelliseksi siirtomaakseen. USA ei tuota EUn sopimusta halunnut ja jotain oli tehtävä. SOTA!
Kuka lopulta tietää koko totuuden? Yksi asia on kuitenkin täysin varma: kun tämä teurastus kerran päättyy, ukrainalaiset tulevat vihaamaan kollektiivista länttä seuraavat sata vuotta ja päivän päälle. He tajuavat, minkä helvetillisen kirouksen lännen lipeväkieliset, tyhjiä lupauksia täynnä olevat poliitikot heidän niskaansa sälyttivät. Vieläpä muuttivat maansa pelkäksi lännen velkahelvetissä olevaksi siirtomaaksi."Kuka lopulta tietää koko totuuden?"
Et ainakaan sinä itse, kun kirjoitat tällaista hevonpaskaa:
"länsi hääräsi ja huseerasi Ukrainassa aivan hävyttömän paljon jo kauan ennen sodan syttymistä ja oli muuttamassa maan käytännössä omaksi taloudelliseksi siirtomaakseen. USA ei tuota EUn sopimusta halunnut ja jotain oli tehtävä. SOTA!"
tai tällaista:
"Yksi asia on kuitenkin täysin varma: kun tämä teurastus kerran päättyy, ukrainalaiset tulevat vihaamaan kollektiivista länttä seuraavat sata vuotta ja päivän päälle."- Anonyymi00093
Anonyymi00089 kirjoitti:
Niinhän meille tietysti uskotellaan ja tarinaa syötetään. Mutta se onkin täysin eri asia, onko siinä sadussa sanaakaan totta, vai asekauppiaan myyntipuhetta! Jokainen silmänsä avaava voi itse tarkistaa faktat: länsi hääräsi ja huseerasi Ukrainassa aivan hävyttömän paljon jo kauan ennen sodan syttymistä ja oli muuttamassa maan käytännössä omaksi taloudelliseksi siirtomaakseen. USA ei tuota EUn sopimusta halunnut ja jotain oli tehtävä. SOTA!
Kuka lopulta tietää koko totuuden? Yksi asia on kuitenkin täysin varma: kun tämä teurastus kerran päättyy, ukrainalaiset tulevat vihaamaan kollektiivista länttä seuraavat sata vuotta ja päivän päälle. He tajuavat, minkä helvetillisen kirouksen lännen lipeväkieliset, tyhjiä lupauksia täynnä olevat poliitikot heidän niskaansa sälyttivät. Vieläpä muuttivat maansa pelkäksi lännen velkahelvetissä olevaksi siirtomaaksi."länsi hääräsi ja huseerasi Ukrainassa aivan hävyttömän paljon jo kauan ennen sodan syttymistä ja oli muuttamassa maan käytännössä omaksi taloudelliseksi siirtomaakseen. USA ei tuota EUn sopimusta halunnut ja jotain oli tehtävä. SOTA!"
Jos ajatellaan, että väitteesi on totta, niin mikä päättelyketjussaai johtaa siihen, että Venäjän näkökulmasta "jotain oli tehtävä. SOTA!"?
Mikä tällä hetkellä mielestäsi antaa Venäjälle oikeuden hyökätä Suomeen? - Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
"länsi hääräsi ja huseerasi Ukrainassa aivan hävyttömän paljon jo kauan ennen sodan syttymistä ja oli muuttamassa maan käytännössä omaksi taloudelliseksi siirtomaakseen. USA ei tuota EUn sopimusta halunnut ja jotain oli tehtävä. SOTA!"
Jos ajatellaan, että väitteesi on totta, niin mikä päättelyketjussaai johtaa siihen, että Venäjän näkökulmasta "jotain oli tehtävä. SOTA!"?
Mikä tällä hetkellä mielestäsi antaa Venäjälle oikeuden hyökätä Suomeen?Turha vikistä, kun totuus sattuu: Venäjä provosoitiin tähän sotaan. Lukekaa niitä ETYJ:n raportteja. sieltä näkyy mustaa valkoisella, kuinka Donbassin separatistialueita moukaroi terässade jo ennen kuin Venäjä teki siirtonsa. Joku ampui on mediamme näkemys tästä.
Samalla lailla USA narutettiin Israelin kanssa hyökkäämään Iraniin Netanjahun 'viittä vaille valmis ydinpommi' -pelotteluilla. Oppitunti on selvä: älä aliarvioi vihollista, äläkä varsinkaan luota 'ystäviisi'. Liittolaiset ajavat vain omaa etuaan ja potkivat pienen maan bussin alle sekunnissa, jos oma nahka on vaarassa.
Turha myös väittää, ettei Venäjää olisi kusettu. Keväällä 2022 Venäjä seisotti tankkejaan Kiovan porteilla ja uskoi, että asioista sovitaan pöydässä. Ukraina, lännen tuella käytti tilaisuutta hyväkseen, pelasi aikaa, järjesti liikekannallepanon ja iski takaisin aina Hersoniin. Venäjä maksoi tuosta sinisilmäisyydestään veriset oppirahat. Nyt se ei luota paskan vertaa länteen tai Zelenskyiin, joten unohtakaa ne haaveet jostain tulitauoista. Se on proxysotaa. Nyt Venäjä ei tee enää samaa virhettä ja pysäytä sotakonettaan sekunniksikaan.
Entä se teidän suuri pelkonne Venäjän hyökkäyksestä Suomeen? Lopettakaa jo se vainoharhaisuus. Mitä helvettiä Venäjä tällä tsuhnamaalla tekisi? Tämä on pelkkää rikkauksista vapaata korpea, jossa asuu 'metsäsuomalaisia'. Ei Venäjää kiinnosta pätkääkään vallata tällaista köyhää takamaata. Ainoa asia, mikä heitä hermostuttaa, on se, tekeekö vastapuolen suurvalta Suomesta hyökkäysalustan Venäjää vastaan. Kuten Ukraina yrittää, ohjaamalla droneja Suomeen ja toivoo, että Venäjä ampuisi sen alas Suomen ilmatilassa. me olemme heille täysin ilmaa.
Onnea matkaan totuutta etsiessä. Mediastamme et sellaista löydä. Anonyymi00095 kirjoitti:
Turha vikistä, kun totuus sattuu: Venäjä provosoitiin tähän sotaan. Lukekaa niitä ETYJ:n raportteja. sieltä näkyy mustaa valkoisella, kuinka Donbassin separatistialueita moukaroi terässade jo ennen kuin Venäjä teki siirtonsa. Joku ampui on mediamme näkemys tästä.
Samalla lailla USA narutettiin Israelin kanssa hyökkäämään Iraniin Netanjahun 'viittä vaille valmis ydinpommi' -pelotteluilla. Oppitunti on selvä: älä aliarvioi vihollista, äläkä varsinkaan luota 'ystäviisi'. Liittolaiset ajavat vain omaa etuaan ja potkivat pienen maan bussin alle sekunnissa, jos oma nahka on vaarassa.
Turha myös väittää, ettei Venäjää olisi kusettu. Keväällä 2022 Venäjä seisotti tankkejaan Kiovan porteilla ja uskoi, että asioista sovitaan pöydässä. Ukraina, lännen tuella käytti tilaisuutta hyväkseen, pelasi aikaa, järjesti liikekannallepanon ja iski takaisin aina Hersoniin. Venäjä maksoi tuosta sinisilmäisyydestään veriset oppirahat. Nyt se ei luota paskan vertaa länteen tai Zelenskyiin, joten unohtakaa ne haaveet jostain tulitauoista. Se on proxysotaa. Nyt Venäjä ei tee enää samaa virhettä ja pysäytä sotakonettaan sekunniksikaan.
Entä se teidän suuri pelkonne Venäjän hyökkäyksestä Suomeen? Lopettakaa jo se vainoharhaisuus. Mitä helvettiä Venäjä tällä tsuhnamaalla tekisi? Tämä on pelkkää rikkauksista vapaata korpea, jossa asuu 'metsäsuomalaisia'. Ei Venäjää kiinnosta pätkääkään vallata tällaista köyhää takamaata. Ainoa asia, mikä heitä hermostuttaa, on se, tekeekö vastapuolen suurvalta Suomesta hyökkäysalustan Venäjää vastaan. Kuten Ukraina yrittää, ohjaamalla droneja Suomeen ja toivoo, että Venäjä ampuisi sen alas Suomen ilmatilassa. me olemme heille täysin ilmaa.
Onnea matkaan totuutta etsiessä. Mediastamme et sellaista löydä."Joku ampui on mediamme näkemys tästä."
Venäjä ampui, kuten Donbasin asukkaat kertovat:
https://x.com/Ihor_from_Kyiv/status/1622963372697190405- Anonyymi00097
moloch_horridus kirjoitti:
"Joku ampui on mediamme näkemys tästä."
Venäjä ampui, kuten Donbasin asukkaat kertovat:
https://x.com/Ihor_from_Kyiv/status/1622963372697190405No tietenkin ne alkoivat ampua takaisin mitä ihmettä oikein odotit? Mene nyt herranjumala lukemaan niitä ETYJ-tarkkailijoiden virallisia raportteja, jos silmät sietävät totuutta. On suorastaan säälittävää, miten valtamedia loi hetkessä täysin naurettavan narratiivin, jonka mukaan Venäjä muka hyökkää pelkkää hulluuttaan ja sotilaat vain juovat tankkinsa tyhjiksi tienpieriin, eivätkä enää pysty eteenpäin.
Sodan syyn todellisuus hukkui näihin typeräänkin typerämpiin valheisiin ja siihen uskovaan huutokuoroon. Ja mikä on lopputulos? Mediaa lukevien sinisilmällisen sokeuden vuoksi sadat tuhannet miehet mätänevät nyt maassa, maassa, josta länsi kaavaili itselleen pelkkää taloudellista siirtomaata ja halpaa pelinappulaa.
Ensin diili piti saada EUlle, mutta nyt kun tuli Sota, sopimukset ovatkin Trumpin kassaholvissa. Nyt USAn kassakone kilisee, myydessä ensin aseita velaksi EUlle, sitten lypsäessä Ukrainan maaperän Mineraalit. Anonyymi00097 kirjoitti:
No tietenkin ne alkoivat ampua takaisin mitä ihmettä oikein odotit? Mene nyt herranjumala lukemaan niitä ETYJ-tarkkailijoiden virallisia raportteja, jos silmät sietävät totuutta. On suorastaan säälittävää, miten valtamedia loi hetkessä täysin naurettavan narratiivin, jonka mukaan Venäjä muka hyökkää pelkkää hulluuttaan ja sotilaat vain juovat tankkinsa tyhjiksi tienpieriin, eivätkä enää pysty eteenpäin.
Sodan syyn todellisuus hukkui näihin typeräänkin typerämpiin valheisiin ja siihen uskovaan huutokuoroon. Ja mikä on lopputulos? Mediaa lukevien sinisilmällisen sokeuden vuoksi sadat tuhannet miehet mätänevät nyt maassa, maassa, josta länsi kaavaili itselleen pelkkää taloudellista siirtomaata ja halpaa pelinappulaa.
Ensin diili piti saada EUlle, mutta nyt kun tuli Sota, sopimukset ovatkin Trumpin kassaholvissa. Nyt USAn kassakone kilisee, myydessä ensin aseita velaksi EUlle, sitten lypsäessä Ukrainan maaperän Mineraalit.Hevonpaskaa, tiltu. Ukrainan armeija ei ollut Donbasissa, jota Venäjä ja sen kätyrit tulittivat saadakseen muka oikeuden hyökätä Ukrainaan. Ns. Mainilan laukaukset.
- Anonyymi00101
Anonyymi00089 kirjoitti:
Niinhän meille tietysti uskotellaan ja tarinaa syötetään. Mutta se onkin täysin eri asia, onko siinä sadussa sanaakaan totta, vai asekauppiaan myyntipuhetta! Jokainen silmänsä avaava voi itse tarkistaa faktat: länsi hääräsi ja huseerasi Ukrainassa aivan hävyttömän paljon jo kauan ennen sodan syttymistä ja oli muuttamassa maan käytännössä omaksi taloudelliseksi siirtomaakseen. USA ei tuota EUn sopimusta halunnut ja jotain oli tehtävä. SOTA!
Kuka lopulta tietää koko totuuden? Yksi asia on kuitenkin täysin varma: kun tämä teurastus kerran päättyy, ukrainalaiset tulevat vihaamaan kollektiivista länttä seuraavat sata vuotta ja päivän päälle. He tajuavat, minkä helvetillisen kirouksen lännen lipeväkieliset, tyhjiä lupauksia täynnä olevat poliitikot heidän niskaansa sälyttivät. Vieläpä muuttivat maansa pelkäksi lännen velkahelvetissä olevaksi siirtomaaksi.Tiltu vääntää asian ihan päinvastoin, mitä luemme kaikista lännen medioista. Tosiasia on, että Putin hyökkäsi ja on iltasanomissa jo julistettu hävinneeksi. Meidän pitää hetki kärsiä ja tukea vaikkapa 10mrd vuodessa Suomesta Ukrainaan, niin länsimaat voittaa.
- Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
Tiltu vääntää asian ihan päinvastoin, mitä luemme kaikista lännen medioista. Tosiasia on, että Putin hyökkäsi ja on iltasanomissa jo julistettu hävinneeksi. Meidän pitää hetki kärsiä ja tukea vaikkapa 10mrd vuodessa Suomesta Ukrainaan, niin länsimaat voittaa.
Miksei 20mrd suoraan Zelenskyin tilille?
- Anonyymi00058
Jos USA pettää meidät ja Nato ei auta niin sitten me vihataan USAta ja liitoudutaan Venäjän kanssa.
- Anonyymi00067
no niinpä
- Anonyymi00077
Kun haluatte vilpitöntä totuutta, tutkikaa brittien osuutta Ukrainassa tapahtumiin.
Britit ovat todellakin kiitettävästi auttaneet Ukrainaa puolustautumaan Venäjän rikolliselta hyökkäykseltä.
- Anonyymi00078
moloch_horridus kirjoitti:
Britit ovat todellakin kiitettävästi auttaneet Ukrainaa puolustautumaan Venäjän rikolliselta hyökkäykseltä.
Brittien agendassa on Venäjän hajoittaminen ja alistaminen...ollut jo vuosisatoja.
Mutta....riittääkö eliitin rahkeet? Anonyymi00078 kirjoitti:
Brittien agendassa on Venäjän hajoittaminen ja alistaminen...ollut jo vuosisatoja.
Mutta....riittääkö eliitin rahkeet?Hevonpaskaa, tiltu. Se on Venäjä itse, joka yrittää hajottaa ja alistaa Ukrainaa, kuten on ollut jo vuosisatoja.
- Anonyymi00086
Anonyymi00078 kirjoitti:
Brittien agendassa on Venäjän hajoittaminen ja alistaminen...ollut jo vuosisatoja.
Mutta....riittääkö eliitin rahkeet?HEVONPASKAA, parashka!.
- Anonyymi00090
Anonyymi00078 kirjoitti:
Brittien agendassa on Venäjän hajoittaminen ja alistaminen...ollut jo vuosisatoja.
Mutta....riittääkö eliitin rahkeet?Valitettavasti eivät riitä. Brittien juna meni sitten WW II:n kera. Ovat olleet jo pitkään B-luokan sakkia ja nykyisin suurin osa jo C-luokassa.
- Anonyymi00088
Maaliskuussa 2026 bensiinin kuluttajahinta nousi 8 %, dieselin 16 %, kevyen polttoöljyn 42 % ja uusiutuvan dieselin 6 % verrattuna vuoden 2025 vastaavaan ajankohtaan.
Puupelletin kuluttajahinta laski 9 % helmikuussa 2026 verrattuna vuotta aikaisempaan.
Jyrsinturpeen verollinen hinta laski 3 % vuoden 2026 ensimmäisellä neljänneksellä ja metsähakkeen hinta 5 % verrattuna vuoden 2025 vastaavaan ajankohtaan.
Sähkön kokonaishinta nousi vuoden 2026 helmikuussa kotitalousasiakkailla 14-25 % verrattuna vuotta aikaisempaan. Yritys- ja yhteisöasiakkailla hinta nousi 24-127 % välillä. - Anonyymi00092
Kommunistien pako Suomesta Venäjälle on tyrehtynyt täysin.
- Anonyymi00094
Kansakunta on ajautunut hätätilaan eikä kukaan tee asian eteen mitään ! Missä on vastuullinen SDP silloin kuin sitä tarvitaan ?
- Anonyymi00098
Ulko- ja puolustusministerien valtiosihteeri Pasi Rajala kehotti toukokuun alussa Helsingin Sanomissa välttämään Yhdysvaltojen ”kauhistelua” ja sanoi hyvien suhteiden ylläpitämisen olevan Suomen turvallisuudelle tärkeää.
HS:n pääkirjoitustoimittaja Paavo Rautio vertaa valtiosihteerin puheita kylmän sodan aikaiseen YYA-sopimukseen, joka sitoi Suomen ulkopolitiikan vahvasti Neuvostoliittoon.
– Rajalan mukaan arvopohjaista realismia edistetään, jos Suomi ”on Yhdysvalloissa hyvissä kirjoissa”. Tätä toivottiin myös YYA-sopimuksessa: ”Hyvien naapuruussuhteiden ja yhteistoiminnan lujittaminen on molempien maiden elinetujen mukaista”, Rautio kirjoittaa - Anonyymi00099
Itärajakin suljettiin pelossa, että väkeä lähtee joukolla itärajan taakse.
Venäjällä elintaso alkaa olla sitä luokkaa, että se todella houkuttaa.- Anonyymi00100
Meillä on vain länsimainen propaganda jonka varassa elämme.
Anonyymi00100 kirjoitti:
Meillä on vain länsimainen propaganda jonka varassa elämme.
Hevonpaskaa, tiltu. Te elätte Venäjän valhepropagandan varassa.
- Anonyymi00105
Anonyymi00100 kirjoitti:
Meillä on vain länsimainen propaganda jonka varassa elämme.
Mikäs länsipropagandadassa on vikana? Tärkeät asiat:
'Niilo-Annikkia on pelottanut tuhmat suvaitsemattomat ja pitäisi rajoittaa somessa sananvapautta
-Missi venyttelee silmäkulmia ja tästä pitäisi pöyristyä ja saada suut tukittua
-Lopuksi tuo Venäjä, joka on just tällä minuutilla häviämässä kunhan vaan Ukraina saa 2000 mrd lainaa asetehtaiden tilauskirjoihin ja Zelenskyin taskuihin. Tietysti luonnonvaroja vastaan.
-Iran, Venezuela olivat ikäviä vahinkoja mutta eiköhän se unohdeta sen samantien.
- Anonyymi00102
MV-lehti auttaa kun mikään muu ei enää auta!!!!!!!!!
- Anonyymi00104
Mitä MV lehti liittyy mihinkään? Lue sitä ihan niin paljon kuin huvittaa, ei kiinnosta. Se kiinnostaisi lukea on intomielisten natokiihkoilijoiden kaksoisstandardeista. Jotain epäselvää?
- Anonyymi00106
Selittelyn makua natoniilojen leperryksissä. Olette väärässä.
- Anonyymi00108
Miksiköhän viestejä pitää urakalla poistaa? Esimerkiksi viesti tapahtumien ajakulusta on poistettu. Mitä siinä on väärää? Päinvastoin, on hyvä tarkistella rahan liikkeitä ja geopolitiikkaa luonnonrikkauksien näkökulmasta. Pelkkä hevonpaskaa Tiltu on huono argumentti kumoamaan aikajanaa sodan syttymisen jälkeen.
- Anonyymi00121
Modeilla ei ymmärrys ja osaaminen riitä muuhun kuin alakoulutasoisiin juttuihin.
Tässäpä on Suomen sananvapaus. BUAAHHAAHHAAAA!
- Anonyymi00109
Turha luulla, että USA auttaa ketään hyvää hyvyyttään. Bidenin kauden lopulla maskit alkoivat jo pudota, kun tuki Ukrainalle muutettiin osittain lainaksi ja G7-maat sitoivat maan miljardivelkoihin. Kun Trump astui puikkoihin, kyyninen bisneslogiikka vietiin päätyyn asti: tuki jatkuu vain, jos Ukraina myy sielunsa ja allekirjoittaa sopimuksen luonnonvaroistaan.
Miksi USA sitten tarvitsi tämän sodan? Katsotaanpa kronologiaa. Juuri ennen vuoden 2022 suurhyökkäystä, vuonna 2021, Ukraina teki strategisen sopimuksen mineraaleista EU:n kanssa. Tämä olisi tehnyt EU:sta omavaraisen ja todellisen geopoliittisen mahtimiehen harvinaisten maametallien osalta. Tämä itsenäistyminen EI tietenkään käynyt Venäjälle ja Kiinalle – mutta se ei todellakaan käynyt myöskään Washingtonille, joka haluaa pitää Euroopan talutusnuorassaan.
Peli oli selvä: sota lietsottiin liekkeihin tietoisella provokaatiolla. Ukrainan äärioikeistolaiset elementit, kuten Azov, yllytettiin hyökkäämään separatistialueille juuri ennen Venäjän invaasiota.
Hullu, mutta laskelmallinen provokaatio onnistui, sota saatiin pystyyn, ja lopputulos? Nyt Setä Samuli omistaa Ukrainan luonnonvarat.
Herätys: se, että ollaan liittolaisia, ei tarkoita, että meidän pitäisi sokeasti niellä ja hyväksyä USA:n imperialistinen pelikirja. Liittolainenkin voi pelata sinua vastaan.- Anonyymi00110
Setä Samuli ei sentään omista donbassin alueella olevaa luonnonvaraa, ne on liitetty venäjään kansan äänestyksellä.
Vaikka USA kuinka hyötyisi tästä sodasta, se ei sitä mitenkään masinoinut. Ei edes sodan laajentamista vuonna 2022. Päinvastoin, se yritti saada Venäjää luopumaan siitä. Tämä:
"Peli oli selvä: sota lietsottiin liekkeihin tietoisella provokaatiolla. Ukrainan äärioikeistolaiset elementit, kuten Azov, yllytettiin hyökkäämään separatistialueille juuri ennen Venäjän invaasiota." on pelkkää valhetta. Venäjä itse määräsi nuo paikalliset maanpetturit tulittamaan muuta Ukrainaa saadakseen tekosyyn hyökätä Ukrainaan ja tietenkin Ukraina sitten heidän tulitukseensa vastasi.
Sodan masinoi Venäjä ja viimeistään kesällä 2021 Putin Kalsarimyrkyttäjä oli jo päättänyt haaveilemansa sodan laajentamisesta. Venäjä on yksin ainoa syyllinmen riukolliseen sotaansa.Anonyymi00110 kirjoitti:
Setä Samuli ei sentään omista donbassin alueella olevaa luonnonvaraa, ne on liitetty venäjään kansan äänestyksellä.
Hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi00115
moloch_horridus kirjoitti:
Vaikka USA kuinka hyötyisi tästä sodasta, se ei sitä mitenkään masinoinut. Ei edes sodan laajentamista vuonna 2022. Päinvastoin, se yritti saada Venäjää luopumaan siitä. Tämä:
"Peli oli selvä: sota lietsottiin liekkeihin tietoisella provokaatiolla. Ukrainan äärioikeistolaiset elementit, kuten Azov, yllytettiin hyökkäämään separatistialueille juuri ennen Venäjän invaasiota." on pelkkää valhetta. Venäjä itse määräsi nuo paikalliset maanpetturit tulittamaan muuta Ukrainaa saadakseen tekosyyn hyökätä Ukrainaan ja tietenkin Ukraina sitten heidän tulitukseensa vastasi.
Sodan masinoi Venäjä ja viimeistään kesällä 2021 Putin Kalsarimyrkyttäjä oli jo päättänyt haaveilemansa sodan laajentamisesta. Venäjä on yksin ainoa syyllinmen riukolliseen sotaansa.Mistä ihmeestä sinä muka sen tietäisit? Niinpä, et yhtään mistään muusta kuin siitä paskasta, mitä jostain Iltalehden lööpeistä päivittäin nielet. Faktat ovat kuitenkin kiistämättömiä ja ne osoittavat, kuinka USA hääräsi USAID-virastonsa kautta korviaan myöten Ukrainassa. Kiitos tästäkin paljastuksesta kuuluu Trumpin ja Muskin DOGE-tehokkuusministeriölle, joka paukautti kaikki nämä Amerikan likaiset hääräilyt julkisuuteen.
Mutta ollaan me vain täällä suomalaisessa kuplassamme onnellisia siitä, että taas yhdestä maasta Suomi tietenkin mukaan lukien on onnistuneesti leivottu lännen taloudellinen siirtomaa. Sitähän me täällä alistuneesti haluamme, eikö vain? Kyllä herra, lisää vain kiitos! Anonyymi00115 kirjoitti:
Mistä ihmeestä sinä muka sen tietäisit? Niinpä, et yhtään mistään muusta kuin siitä paskasta, mitä jostain Iltalehden lööpeistä päivittäin nielet. Faktat ovat kuitenkin kiistämättömiä ja ne osoittavat, kuinka USA hääräsi USAID-virastonsa kautta korviaan myöten Ukrainassa. Kiitos tästäkin paljastuksesta kuuluu Trumpin ja Muskin DOGE-tehokkuusministeriölle, joka paukautti kaikki nämä Amerikan likaiset hääräilyt julkisuuteen.
Mutta ollaan me vain täällä suomalaisessa kuplassamme onnellisia siitä, että taas yhdestä maasta Suomi tietenkin mukaan lukien on onnistuneesti leivottu lännen taloudellinen siirtomaa. Sitähän me täällä alistuneesti haluamme, eikö vain? Kyllä herra, lisää vain kiitos!USA tosiaan auttoi Ukrainaa USAID:n kauttakin. Ei se ole syy sotaan, dille.
- Anonyymi00117
moloch_horridus kirjoitti:
USA tosiaan auttoi Ukrainaa USAID:n kauttakin. Ei se ole syy sotaan, dille.
Älä viitsi naurattaa. Uskokoon tuon virallisen propagandan ne, jotka haluavat pitää silmänsä ummessa. Kylmät faktat eli rahavirrat, massiiviset kalustotoimitukset ja lännen vetämä koulutus osoittavat jotain aivan muuta. Vai että USAID muka rahoittaa vain siviilejä, eikä mukana häärää muiden virastojen agentteja? Siellä ne rahat virtaavat ensin Kiovan koneistolle (vaikka Kiovan kukkahattu tädit yhdistys nimeltä), jonka taustalla vaikuttavat oligarkit ja ostavat sopivia kovia paketteja Azoville. Mutta Yhdysvalloissa tietenkin pestään kädet kaikesta ja väitetään Setä Samulin olevan puhdas kuin kyyhkynen ja raha meni kukkahattu tätien yhdistykselle, ei Azoville.
Muistutan, että YK:n raporteissa (erityisesti vuosilta 2014–2021) mainitaan Azov-pataljoona suoraan nimeltä. Raporttien mukaan nämä natsitunnuksilla kulkevat taistelijat syyllistyivät rintama-alueella tulitaukorikkomusten ohella vakaviin ihmisoikeusloukkauksiin, kuten siviiliomaisuuden ryöstelyyn,raiskauksiin, laittomiin pidätyksiin ja pahoinpitelyihin siviilikohteissa. Siinäpä meillä kunnon 'hyviksiä'. Yhdysvaltojen asenkiellostakin he vapautuivat vuonna 2024 vain siksi, että viralliset tunnukset siistittiin, vaikka samat komentajat pysyivät puikoissa.
Yhdysvallat on vuosia pumpannut rahaa näille hämärille yksiköille. Tämän toiminnan ainoa tehtävä on ollut kylvää tuhoa ja sekasortoa ympäri Itä-Ukrainaa, jotta maa saataisiin lännen hallintaan. Mutta teillehän tämä Yhdysvaltain propaganda 'hyvistä taistelijoista' taitaa mennä täydestä, ja kaikki on muka hienosti. Mikä tahansa muu näkökulma kuitataan saman tien pelkkänä 'tiltujen hevonpaskana'. Anonyymi00117 kirjoitti:
Älä viitsi naurattaa. Uskokoon tuon virallisen propagandan ne, jotka haluavat pitää silmänsä ummessa. Kylmät faktat eli rahavirrat, massiiviset kalustotoimitukset ja lännen vetämä koulutus osoittavat jotain aivan muuta. Vai että USAID muka rahoittaa vain siviilejä, eikä mukana häärää muiden virastojen agentteja? Siellä ne rahat virtaavat ensin Kiovan koneistolle (vaikka Kiovan kukkahattu tädit yhdistys nimeltä), jonka taustalla vaikuttavat oligarkit ja ostavat sopivia kovia paketteja Azoville. Mutta Yhdysvalloissa tietenkin pestään kädet kaikesta ja väitetään Setä Samulin olevan puhdas kuin kyyhkynen ja raha meni kukkahattu tätien yhdistykselle, ei Azoville.
Muistutan, että YK:n raporteissa (erityisesti vuosilta 2014–2021) mainitaan Azov-pataljoona suoraan nimeltä. Raporttien mukaan nämä natsitunnuksilla kulkevat taistelijat syyllistyivät rintama-alueella tulitaukorikkomusten ohella vakaviin ihmisoikeusloukkauksiin, kuten siviiliomaisuuden ryöstelyyn,raiskauksiin, laittomiin pidätyksiin ja pahoinpitelyihin siviilikohteissa. Siinäpä meillä kunnon 'hyviksiä'. Yhdysvaltojen asenkiellostakin he vapautuivat vuonna 2024 vain siksi, että viralliset tunnukset siistittiin, vaikka samat komentajat pysyivät puikoissa.
Yhdysvallat on vuosia pumpannut rahaa näille hämärille yksiköille. Tämän toiminnan ainoa tehtävä on ollut kylvää tuhoa ja sekasortoa ympäri Itä-Ukrainaa, jotta maa saataisiin lännen hallintaan. Mutta teillehän tämä Yhdysvaltain propaganda 'hyvistä taistelijoista' taitaa mennä täydestä, ja kaikki on muka hienosti. Mikä tahansa muu näkökulma kuitataan saman tien pelkkänä 'tiltujen hevonpaskana'.Hevonpaskaa, tiltu. USA ei rahoittanut Azovia ja vaikka Azov kyllä syyllistyi sotarikoksiin, niin Venäjän armeija syyllistyi ja syyllistyy edelleen valtavan paljon enemmän. Ja sinä sotket nyt USAID:n tuen Ukrainalle ja USA:n aseavun ja sotilaiden koulutuksen sen jälkeen, kun Venäjä jo oli hyökännyt Ukrainaan. Länsi ei yritä saada Ukrainan alueita hallintaansa, Venäjä yrittää.
- Anonyymi00113
Hyvä kysymys mutta väärässä kontekstissa. Natolla ei ole mitään osaa Iranin sotaan.
Yritä nyt aluksi ymmärtää lyhenteen sanat ja merkitys.
Joillakinhan on yhä päähänpinttymä: Nato paha - venäjä hyvä, mitä ne sitten ikinä tekevätkään. - Anonyymi00116
Jenkeillä oli biolabrat ukrainassa, asia on vahvistettu jenkkilähteistä.
- Anonyymi00118
Jenkkien aloitus ja vetäytymisen jälkeen huumeita nuuskaavat globalistirikolliset, joilla ei ole edes oman maansa kannatusta, jatkavat.
Tarkoitat siis että USA auttoi ukrainalaisia sairaaloita ja tutkimuslaitoksia rahoittamalla niiden laboratorioita.
- Anonyymi00119
Jenkkien labrat, joiden toiminta on omassa maassa kielletty, on 120, levitettynä ympäri maapalloa.
Ukraina on niistä yksi,.- Anonyymi00123
Minullakin on biolabra. Tutkin viljelyä.
- Anonyymi00122
Murhaajat keksivät liudentavia selityksiä hirmuteoilleen.
- Anonyymi00124
Pitää miettiä semmoista juttua että Herra Lukasenkko on alkanut vältellä Putinia ja liikkua Ukrainan suuntaan sillei Lukamaisen varovasti.
Luka tietää että nyt pitää olla skarppina, muuten voi käydä käyrät. - Anonyymi00125
Verot pitää maksa aina...myös tuplana nyt
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466