Saksa aikeissa aloittaa Flamingojen valmistamista Saksassa

Anonyymi-ap

24

238

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itse olen harkinnut osallistumasta marathoniin, se olisi kova juttu se.

• Anonyymi00002

Diehl Defence on sitten vapaata riistaa Venäjän iskuille.

• Anonyymi00003

Ennemmin VAG:n kannattaa noita ruveta tekeen kuin nykyisiä tuotteita joita korjataan takuuseen koko elinkaaren ajan. Ja maksetaan huijauksista. Riittää kun se lähti taivaalle. Posahti sitten missä posahtikaan: se johtui häirinnästä.

• Sen tehtaat vain sattuvat sijaitsemaan ANTO-maassa, joten Venäjä tuhottaiisiin, jos se niihin iskisi.

• Anonyymi00004
        moloch_horridus kirjoitti:

Sen tehtaat vain sattuvat sijaitsemaan ANTO-maassa, joten Venäjä tuhottaiisiin, jos se niihin iskisi.

Senkun näkis niin sitten ei muuta kaipais. Haaveita vain tiedän mä sen...mutta milläpä sitä muulla länsimaissa eletään kun totuus on idän puolella.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Senkun näkis niin sitten ei muuta kaipais. Haaveita vain tiedän mä sen...mutta milläpä sitä muulla länsimaissa eletään kun totuus on idän puolella.

LOL. Mikä totuus on valheen valtakunnan Venäjän puolella?

• Anonyymi00005

LOL. Mikä totuus on valheen valtakunnan Venäjän puolella?

Voin sinulle aivan oman mielenrauhasi vuoksi kertoa että et ole ensimmäinen, etkä varmaan viimeinenkään, joka moisen kysymyksen esittää. Ja syykin on selvä: olet alkanut epäillä omia uskomuksiasi niinkuin monet muutkin. Mutta voit huokaista helpotuksesta ja jatkaa uskomustesi vahvaa kulttia sillä olet Venäläisen totuuden mukaisesti oikeassa kunhan vain jaksat luottaa itseesi ja samalla lailla ajatteleeviin tovereihin.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Voin sinulle aivan oman mielenrauhasi vuoksi kertoa että et ole ensimmäinen, etkä varmaan viimeinenkään, joka moisen kysymyksen esittää. Ja syykin on selvä: olet alkanut epäillä omia uskomuksiasi niinkuin monet muutkin. Mutta voit huokaista helpotuksesta ja jatkaa uskomustesi vahvaa kulttia sillä olet Venäläisen totuuden mukaisesti oikeassa kunhan vain jaksat luottaa itseesi ja samalla lailla ajatteleeviin tovereihin.

LOL, mitä hevonpaskaa, tiltu.

• Anonyymi00007

LOL, mitä hevonpaskaa, tiltu.

Niinpä niin. Vaikea sitä on itselleen myöntää. Freud jo aikoinaan toi esille Id:n, Egon ja Superegon ja näiden keskinäisten ristiriitojen olemassaolon. Kommentti: "mitä hevonpaskaa, tiltu" kyllä näin maallikon silmin tässä yhteydessä herättää kysymyksen että kannattaisiko hakea apua alan ammattilaisilta ? Suomessa on tosi päteviä ammattilaisia tälläkin saralla. Ja uskoisin että tässäkin tapauksessa tosi hyvät mahikset päästä julkiselle puolelle.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Niinpä niin. Vaikea sitä on itselleen myöntää. Freud jo aikoinaan toi esille Id:n, Egon ja Superegon ja näiden keskinäisten ristiriitojen olemassaolon. Kommentti: "mitä hevonpaskaa, tiltu" kyllä näin maallikon silmin tässä yhteydessä herättää kysymyksen että kannattaisiko hakea apua alan ammattilaisilta ? Suomessa on tosi päteviä ammattilaisia tälläkin saralla. Ja uskoisin että tässäkin tapauksessa tosi hyvät mahikset päästä julkiselle puolelle.

LOL. Hae vain ihan itse sitä apua, tiltunen.

• Anonyymi00008

LOL. Hae vain ihan itse sitä apua, tiltunen.

Ei mun tartte enää. Silloin kun NL hajosi olin aivan down että mitenkä ne tästä selviävät. Ja jouduinkin käymään Hesassa yhden sen ajan huipun psykoproffan luona useamman kerran. Vaan niin hän vain sai mulle mielenrauhan asian suhteen että Venäjällä on aina tultu toimeen omillaan ja näin tulevaisuudessakin. Kansa on yhtä kuin johto ja valtio. Mitä johto milloinkin tekee on kansan puolesta parasta ja oikeutettua. Tätä muualla arvostellaan ja jopa tuomitaan mutta kyseessä on koko kansakunnan etu ja tämän venäläiset tietävät. Ja täytyy myöntää että oikeassa proffa oli; näinhän se on taas todettava. Kuinka monesta valtiosta ja sen kansalaisista tämä oman kansan etu ennen muita ajatus puuttuukaan: tarvittaessa vaikka sotilaallisin voimin !

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei mun tartte enää. Silloin kun NL hajosi olin aivan down että mitenkä ne tästä selviävät. Ja jouduinkin käymään Hesassa yhden sen ajan huipun psykoproffan luona useamman kerran. Vaan niin hän vain sai mulle mielenrauhan asian suhteen että Venäjällä on aina tultu toimeen omillaan ja näin tulevaisuudessakin. Kansa on yhtä kuin johto ja valtio. Mitä johto milloinkin tekee on kansan puolesta parasta ja oikeutettua. Tätä muualla arvostellaan ja jopa tuomitaan mutta kyseessä on koko kansakunnan etu ja tämän venäläiset tietävät. Ja täytyy myöntää että oikeassa proffa oli; näinhän se on taas todettava. Kuinka monesta valtiosta ja sen kansalaisista tämä oman kansan etu ennen muita ajatus puuttuukaan: tarvittaessa vaikka sotilaallisin voimin !

LOL. Ainakin Venäjällä se puuttuu Putin Kalsarimyrkyttäjän tuhottua Venäjän ja sen tulevaisuuden.

• Anonyymi00009

LOL. Ainakin Venäjällä se puuttuu Putin Kalsarimyrkyttäjän tuhottua Venäjän ja sen tulevaisuuden.

Ei, ei ja vielä kerran ei. Suuret muutokset vaativat aina isoja investointeja ja sama valtioiden kanssa kuin yrityselämässäkin: kasva tai kuole. Ja tässä tilanteessa Venäjä nyt on. Kiina oli mutta selvisi siitä. Samoin Intia. Usan on ainakin toistaiseksi pelastanut paljolti ympäröivä meri. Eurooppa alkaa olla historiaa. Afrikka, Aasia ja Venäjä hakevat nyt paikkaansa ja Venäjä toistaiseksi on omalla aluellaan vahvoilla ja tämä Venäjällä tiedetään samoin kuin se että ainut mahdollisuus selviytymiseen on menossa.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei, ei ja vielä kerran ei. Suuret muutokset vaativat aina isoja investointeja ja sama valtioiden kanssa kuin yrityselämässäkin: kasva tai kuole. Ja tässä tilanteessa Venäjä nyt on. Kiina oli mutta selvisi siitä. Samoin Intia. Usan on ainakin toistaiseksi pelastanut paljolti ympäröivä meri. Eurooppa alkaa olla historiaa. Afrikka, Aasia ja Venäjä hakevat nyt paikkaansa ja Venäjä toistaiseksi on omalla aluellaan vahvoilla ja tämä Venäjällä tiedetään samoin kuin se että ainut mahdollisuus selviytymiseen on menossa.

Hevonpaskaa. Venäjä olisi selvinnyt valtavan paljon paremmin, jos sen diktaattori ei olisi ollut Hitlerin kaltainen imperialistinen fasisti, joka valheilla perustellen hyökkäsi rikollisesti naapurimaahan. Venäjä olisi voinut valita rauhan ja hyvinvoinnin, mutta Venäjän diktaattori valitsi sodan, valloitukset ja ihmisten tappamisen.

• Anonyymi00013

😂😂😂
        Sopiihan sitä yrittää jos on itsetuhoinen.

• Anonyymi00006

Tärkeintä on kuitenkin se että Flamingojen valmistaminen lisääntyy ja Ukraina saa toimittaa niitä venäläisille ilmateitse.

• Anonyymi00010

Pian myös ukrainalaisen Fire Pointin uusi FP-9 ballistinen Mach 6 ohjus 850 kilometrin kantamalla tuotannossa Saksassa ja muissa Euroopan Natomaissa, myös Suomessa.

Lisäksi Ukrainan FP-7.X, josta Ukraina kehittää omaa Freya-nimistä torjuntaohjusta. Se olisi edullisempi vaihtoehto amerikkalaiselle Patriot-ohjustorjuntajärjestelmälle.

Myös keskipitkän kantaman korvaaja amerikkalaisille ATACMS-ohjuksille FP-7 ballistinen ohjus 150 kilon taistelukärjellä ja jopa 200 kilometrin kantamalla on Euroopan Natomaiden tuotantolistalla.

Unohtamatta FP-1- ja FP-2-nimillä tunnettuja pitkän kantaman kiinteäsiipisiä drooneja, jollaisilla Ukraina iski kuluneella viikolla Pietarin alueella öljyterminaaliin ja laivastotukikohtaan kesken kaupungissa järjestettävän talousfoorumin. Tuhot olivat merkittäviä.

Euroopan Natomaat saavat massatuotantoon keskipitkän- ja pitkän kantaman vastahyökkäyskyvykkyydet sekä lisättyä myös Ukrainan kyseisten aseiden määrää osalla omasta tuotannostaan korvauksena tietotaidon jakamisesta.

• Anonyymi00011

Aloite tulee samaan aikaan, kun Saksa etsii korvaajaa Yhdysvalloissa valmistetulle Tomahawk-risteilyohjukselle.

Donald Trumpin kerrotaan peruneen suunnitelmat Tomahawk-ohjusten ja Yhdysvaltain sotilaspataljoonan sijoittamisesta Saksaan kiisteltyään Saksan liittokansleri Friedrich Merzin kanssa Iranin konfliktista sekä herättäessään huolta Venäjän mahdollisesta vastauksesta.

Ukrainan maalta laukaistavan FP-5 Flamingo -ohjuksen raportoitu kantama on noin kaksinkertainen Yhdysvalloissa valmistettuun Tomahawkiin verrattuna. Vaikka ohjusta on toistaiseksi käytetty vain rajoitetusti pitkän kantaman iskuoperaatioissa, kahden FP-5-ohjuksen kerrotaan osuneen tällä viikolla Kometa-navigointijärjestelmää valmistavaan laitokseen Tšeboksaryn kaupungissa Venäjällä, noin 900 kilometrin päässä Ukrainan rajasta.

Diehl Defence, joka valmistaa myös Ukrainan käyttämiä IRIS-T-ilmapuolustusjärjestelmiä, allekirjoitti teknologiayhteistyösopimuksen Fire Pointin kanssa huhtikuussa 👍🇺🇦

• Anonyymi00012

Saksa aikeissa aloittaa Flamingojen valmistamista Saksassa.

Kolmannen valtakunnan V!- raketin kopio Flamingo on helppo valmistaa kun sabloonat ja jigit on jo valmiina holokausti museossa.

• Anonyymi00016

Yhteistyö onnistuessaan auttaa Flamingon jatkokehittelyssä.
      Suomikin tarvitsee Flamingoja.

• Anonyymi00017

Itse asiassa Putte kaverinsa Trumpelo kanssa auttaa tuhoamaan sekä Venäjän että USAn vaikutusvallan maailmassa. Eurooppa on luottanut liittolaisen aseteknologiaan ja laiminlyönyt omansa. Pitää muistaa että asekehityksen huippumaa oli ennen Saksa eikä USA. Kyvykkyys kehitystyöhön löytyy yhä Euroopasta samoin kun myös kapasiteettia. Pidetään eurot tällä puolella rapakkoa ja työllistetään omia.

• Anonyymi00019

Näin on. Porschet, Audit ja VW:t korvataan ohjuksilla. Seatilla ja Skodalla liikuttaan. Näin se homma taas pyörii.

• Anonyymi00020

Nato-Eurooppa ja Ukraina korvaavat Yhdysvaltain kalliit ylihintaiset asejärjestelmät omilla Ukrainassa testatuilla. Eurooppa katkaisee napanuotansa USA:aan, joka on jo vuosikymmeniä varastanut maanosamme tietotaitoa vakoilulla mm. Natotukikohdista ja softwaresta sekä hardwaresta käsin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      758
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      722
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      696
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      129
      649
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      483
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      26
      465
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      459
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      458
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      398
    13. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      395
    14. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      377
    15. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    16. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      64
      374
    17. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      61
      374
    18. 32
      361
    19. Jää tyhjää tila

Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.
      Ähtäri
      24
      359
    20. Miks tämä jatkuu näin pitkään?

Ootko rakastunut?
      Ikävä
      23
      357
    Aihe