Nyt olisi paikkoja tarjolla. Suunnitelmissa on täyttää rynnäkköjoukot 30 - 50% ulkomaalaisilla.
https://x.com/i/status/2065464608106639792
Ukrainan puolustusministeri Federov haluaa lisää ulkomaalaisia sotilaita
25
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rynnäkköjoukot on juurikin niitä ketkä kuolee drooneihin.
Ennen Ukrainassa laittoivat noihin joukkoihin sellaiset sotilaat jotka saatiin kiinni karkuruuden jälkeen. Ilmeisesti tuokaan ei enää riitä jos pahimpiin paikkoihin lähetettäväksi suunnitellaan noinkin paljon ulkomaalaisia. - Anonyymi00004
Venäjäkin täyttäisi jos ulkomaalaisia jostain saisi, muuten kuin huijaamalla.
- Anonyymi00005
Eihän tässä puhuta Venäjästä vaan Ukrainasta.
Mihin kaikki soltut kadonneet jos hamutaan jopa 50% määrää ulkomaalaisia jalkaväkeen? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eihän tässä puhuta Venäjästä vaan Ukrainasta.
Mihin kaikki soltut kadonneet jos hamutaan jopa 50% määrää ulkomaalaisia jalkaväkeen?Tietäen hyvin että sinne niitä lähde. Muutamia vapaa ehtoista on kävässy ja on vieläkin. Samin ohan niitä teilläkin siellä Puten lätissä. Ja sitten niitä ulkolais sotilaita joita on sinne huijattua. Aloittajalle; tavallista tyhmempi alitus ja ilman yhtään todellista faktaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tietäen hyvin että sinne niitä lähde. Muutamia vapaa ehtoista on kävässy ja on vieläkin. Samin ohan niitä teilläkin siellä Puten lätissä. Ja sitten niitä ulkolais sotilaita joita on sinne huijattua. Aloittajalle; tavallista tyhmempi alitus ja ilman yhtään todellista faktaa
Ukrainan puolustusministeriö on myös nykyään tiltulistalla?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ukrainan puolustusministeriö on myös nykyään tiltulistalla?
ei nato pojut varmaan erota ukrainalaisia venäläisistä heille tämä sota on 2 yhden hinnalla
- Anonyymi00006
noniin nyt palstan nato fanit sitten tarttuu tarjoukseen ? ei tartte pelätä että joutuisi vain eturintaman lihamyllyyn koska ukrainahan voittamassa niin ei mitään hätää että ulkomaalaisia käytettäisiin mihinkään päättömiin tehtäviin. Nato laisilla kova hinku taistella niin nyt pääsisi näyttämään kykynsä
- Anonyymi00010
Ukrainassa olleet ja sieltä lähteneet vierastaistelijat ovat kertoneet, että nimenomaan ulkomaalaiset pannaat rynnäköimään, jotta ukrainalaisia ei kuoisi niin perkeleesti.
Sama idea kuin Ranskalla muukalaislegioonalaisten kanssa. Yks legioonalaine säästää 4 Ranskalais henkeä.
Ranskan muukalaislegioona on tehnyt maan likaiset työt lähes 200 vuotta. Legioonan maine perustuu rautaiseen kuriin, horjumattomaan lojaalisuuteen ja puupäisiltä komentajilta saatuihin määräyksiin uhmata kuolemaa.
- Anonyymi00011
Jo on taas Igorilla aika väsähtänyt mokellus menossa.
- Anonyymi00028
Igor on hyvin yleinen nimi Ukrainassa. Ukrainan kielessä nimi kirjoitetaan ja lausutaan Ihor (Ігор). Se on peräisin muinaisskandinaavisesta nimestä Ingvar ja sillä on syvät historialliset juuret alueella. Nimeä käytti kuuluisasti 900-luvulla elänyt Kiovan Venäjän hallitsija, Kiovan ruhtinas Ihor.
- Anonyymi00013
Periaatteessa kohtuullinen vaatimus.
1940-luvulla toiset fasistit lyötiin yhteisvoimin. Miksipä ei viimeisiä sitten nyt.- Anonyymi00014
Länsimailla tuskin on intressejä lähteä Ukrainaan sen hölmön sodanjohdon tapatettavaksi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Länsimailla tuskin on intressejä lähteä Ukrainaan sen hölmön sodanjohdon tapatettavaksi.
No ei se nyt sentään niin hölmö ole kun venäjällä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No ei se nyt sentään niin hölmö ole kun venäjällä.
Noihin prosenttilukuihin peilaten näyttäisi olevan kymmenen kertaa hölmömpi kuin Venäjällä. Alkaa vissiin olla oikeasti Ukrainassa vitsit vähissä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
No ei se nyt sentään niin hölmö ole kun venäjällä.
Ei niin holmö. Ukrainan sodanjohto on vieläkin hölmömpi.
- Anonyymi00029
Jenkit munasivat homman tuolloinkin joten sieltä pitäisi aloittaa Ukrainan joukkojen lisäys.
- Anonyymi00015
Suomalaisille luvattiin ja ne luulivat, että voivat sotia omalla porukalla ukrainassa.
Toisin kävi.
Itsemurhakeikoille MARS!- Anonyymi00018
eiks silt leo pojaltakin viety passi ku sinne meni mut tuli katuman päälle ja sitä ei päästetty enää pois, sais suomen valtio hävetä minkälaista propagandaa syöttää että nuori mies meni ja kuoli siellä ja minkä vuoksi ? nää 40-60 v nato fanit ei haittaa vaik menis mut tommosel parikymppisel viel aivot kehittyy nii helppo manipuloida
- Anonyymi00021
Aiotteko syöttää sinne persujen äänestäjiä ja muita vastaavia?
- Anonyymi00022
1 ulkomaalaistaistelija lihamyllyssä, lasketaan säästävän 4 ukron hengen.
- Anonyymi00024
Kolumbialaiset vapaaehtoiset lähetettiin rajan yli 30 miehen voimin ja Venäläisten väijytyksen jälkeen vain kaksi joutui vangiksi. Itsemurha tehtävään lähetettiin.
https://www.youtube.com/shorts/dgANmIojkJs
- Anonyymi00023
Mielenkiintoista kuinka halutaan ulkomailta noin paljon solttuja vaikka omat tappiot koko sodan ajalta vain 55.000kpl?
- Anonyymi00026
Ukrainan tappiot ovat 700000.
- Anonyymi00027
Jonkin ei oikein täsmää.
Igor lämmitti päässä mukavasti talvella 1983 Suomen Raskaassa...⚔️💪🦁🇫🇮💂♂️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466