Ukrainan puolustusministeri Federov haluaa lisää ulkomaalaisia sotilaita

Nyt olisi paikkoja tarjolla. Suunnitelmissa on täyttää rynnäkköjoukot 30 - 50% ulkomaalaisilla.

https://x.com/i/status/2065464608106639792

25

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Rynnäkköjoukot on juurikin niitä ketkä kuolee drooneihin.

      Ennen Ukrainassa laittoivat noihin joukkoihin sellaiset sotilaat jotka saatiin kiinni karkuruuden jälkeen. Ilmeisesti tuokaan ei enää riitä jos pahimpiin paikkoihin lähetettäväksi suunnitellaan noinkin paljon ulkomaalaisia.

    • Anonyymi00004

      Venäjäkin täyttäisi jos ulkomaalaisia jostain saisi, muuten kuin huijaamalla.

      • Anonyymi00005

        Eihän tässä puhuta Venäjästä vaan Ukrainasta.

        Mihin kaikki soltut kadonneet jos hamutaan jopa 50% määrää ulkomaalaisia jalkaväkeen?


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Eihän tässä puhuta Venäjästä vaan Ukrainasta.

        Mihin kaikki soltut kadonneet jos hamutaan jopa 50% määrää ulkomaalaisia jalkaväkeen?

        Tietäen hyvin että sinne niitä lähde. Muutamia vapaa ehtoista on kävässy ja on vieläkin. Samin ohan niitä teilläkin siellä Puten lätissä. Ja sitten niitä ulkolais sotilaita joita on sinne huijattua. Aloittajalle; tavallista tyhmempi alitus ja ilman yhtään todellista faktaa


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tietäen hyvin että sinne niitä lähde. Muutamia vapaa ehtoista on kävässy ja on vieläkin. Samin ohan niitä teilläkin siellä Puten lätissä. Ja sitten niitä ulkolais sotilaita joita on sinne huijattua. Aloittajalle; tavallista tyhmempi alitus ja ilman yhtään todellista faktaa

        Ukrainan puolustusministeriö on myös nykyään tiltulistalla?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ukrainan puolustusministeriö on myös nykyään tiltulistalla?

        ei nato pojut varmaan erota ukrainalaisia venäläisistä heille tämä sota on 2 yhden hinnalla


    • Anonyymi00006

      noniin nyt palstan nato fanit sitten tarttuu tarjoukseen ? ei tartte pelätä että joutuisi vain eturintaman lihamyllyyn koska ukrainahan voittamassa niin ei mitään hätää että ulkomaalaisia käytettäisiin mihinkään päättömiin tehtäviin. Nato laisilla kova hinku taistella niin nyt pääsisi näyttämään kykynsä

      • Anonyymi00010

        Ukrainassa olleet ja sieltä lähteneet vierastaistelijat ovat kertoneet, että nimenomaan ulkomaalaiset pannaat rynnäköimään, jotta ukrainalaisia ei kuoisi niin perkeleesti.

        Sama idea kuin Ranskalla muukalaislegioonalaisten kanssa. Yks legioonalaine säästää 4 Ranskalais henkeä.

        Ranskan muukalaislegioona on tehnyt maan likaiset työt lähes 200 vuotta. Legioonan maine perustuu rautaiseen kuriin, horjumattomaan lojaalisuuteen ja puupäisiltä komentajilta saatuihin määräyksiin uhmata kuolemaa.


    • Anonyymi00011

      Jo on taas Igorilla aika väsähtänyt mokellus menossa.

      • Anonyymi00028

        Igor on hyvin yleinen nimi Ukrainassa. Ukrainan kielessä nimi kirjoitetaan ja lausutaan Ihor (Ігор). Se on peräisin muinaisskandinaavisesta nimestä Ingvar ja sillä on syvät historialliset juuret alueella. Nimeä käytti kuuluisasti 900-luvulla elänyt Kiovan Venäjän hallitsija, Kiovan ruhtinas Ihor.


    • Anonyymi00013

      Periaatteessa kohtuullinen vaatimus.
      1940-luvulla toiset fasistit lyötiin yhteisvoimin. Miksipä ei viimeisiä sitten nyt.

      • Anonyymi00014

        Länsimailla tuskin on intressejä lähteä Ukrainaan sen hölmön sodanjohdon tapatettavaksi.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Länsimailla tuskin on intressejä lähteä Ukrainaan sen hölmön sodanjohdon tapatettavaksi.

        No ei se nyt sentään niin hölmö ole kun venäjällä.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        No ei se nyt sentään niin hölmö ole kun venäjällä.

        Noihin prosenttilukuihin peilaten näyttäisi olevan kymmenen kertaa hölmömpi kuin Venäjällä. Alkaa vissiin olla oikeasti Ukrainassa vitsit vähissä.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        No ei se nyt sentään niin hölmö ole kun venäjällä.

        Ei niin holmö. Ukrainan sodanjohto on vieläkin hölmömpi.


      • Anonyymi00029

        Jenkit munasivat homman tuolloinkin joten sieltä pitäisi aloittaa Ukrainan joukkojen lisäys.


    • Anonyymi00015

      Suomalaisille luvattiin ja ne luulivat, että voivat sotia omalla porukalla ukrainassa.

      Toisin kävi.

      Itsemurhakeikoille MARS!

      • Anonyymi00018

        eiks silt leo pojaltakin viety passi ku sinne meni mut tuli katuman päälle ja sitä ei päästetty enää pois, sais suomen valtio hävetä minkälaista propagandaa syöttää että nuori mies meni ja kuoli siellä ja minkä vuoksi ? nää 40-60 v nato fanit ei haittaa vaik menis mut tommosel parikymppisel viel aivot kehittyy nii helppo manipuloida


    • Anonyymi00021

      Aiotteko syöttää sinne persujen äänestäjiä ja muita vastaavia?

    • Anonyymi00022

      1 ulkomaalaistaistelija lihamyllyssä, lasketaan säästävän 4 ukron hengen.

      • Anonyymi00024

        Kolumbialaiset vapaaehtoiset lähetettiin rajan yli 30 miehen voimin ja Venäläisten väijytyksen jälkeen vain kaksi joutui vangiksi. Itsemurha tehtävään lähetettiin.
        https://www.youtube.com/shorts/dgANmIojkJs


    • Anonyymi00023

      Mielenkiintoista kuinka halutaan ulkomailta noin paljon solttuja vaikka omat tappiot koko sodan ajalta vain 55.000kpl?

      • Anonyymi00026

        Ukrainan tappiot ovat 700000.


      • Anonyymi00027

        Jonkin ei oikein täsmää.


    • Igor lämmitti päässä mukavasti talvella 1983 Suomen Raskaassa...⚔️💪🦁🇫🇮💂‍♂️

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe