Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdottomuuteensa.
Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
177
2015
Vastaukset
- Anonyymi00004
Politiikassa on käytetty jo Kekkosen aikana puolihumoristisiin suosikkiohjelmiin osallistumista.
Se on osa poliittista osaamista.- Anonyymi00005
Onko luvannut jo euron bensaan kuten apina purra ?
- Anonyymi00008
Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa
siis samaa kuin persut
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
siis samaa kuin persut
Varmaan voisit tikata Sohvia saumaan?
- Anonyymi00037
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa
Virta saa latistuneeseen seksielämäänsä lisää virtaa Erikoisjoukoista.
- Anonyymi00078
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko luvannut jo euron bensaan kuten apina purra ?
Sohvi on luvannut näyttää pebaa Erikoisjoukoissa.
- Anonyymi00108
Anonyymi00013 kirjoitti:
Varmaan voisit tikata Sohvia saumaan?
Mitä enemmän persut haukkuuSofiaa sitä enemmän ihmiset äänestää vihreitä,menevät vaaleissa persujen ohi. Muistakaa miten kävi kuntavaaleissa,sama tulee toistumaan eduskuntavaaleissa,persut tulee jäämään vihreiden ja vasemmistoliiton taakse sinne kristillisten tasolle.
- Anonyymi00120
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko luvannut jo euron bensaan kuten apina purra ?
Ei ole Purra luvannut 1€ bensaa. Jos on, kerro missä.
- Anonyymi00121
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa
Virtahan on erikoinen vihree. Ajelee ympäri Eurooppaa dieselillä. Ukko tekee avohakkuita.
- Anonyymi00137
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa
Siis sopii hyvin Sofialle kun molemmat ovat täyttä paskaa.
- Anonyymi00150
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko luvannut jo euron bensaan kuten apina purra ?
Apinoita löytyy kyllä vihervasureista paljon.
Vaseliiniliiton Huruholm etunenässä.
Kalju ja vanha kommunistikuvotus.
Näyttää lähinnä hirviöltä. - Anonyymi00151
Anonyymi00121 kirjoitti:
Virtahan on erikoinen vihree. Ajelee ympäri Eurooppaa dieselillä. Ukko tekee avohakkuita.
Virta on eronnut ja nyt sen kelpaa pyllistellä vapaana naisena telkkarissa.
Halukkuutta löytyy. - Anonyymi00157
Anonyymi00121 kirjoitti:
Virtahan on erikoinen vihree. Ajelee ympäri Eurooppaa dieselillä. Ukko tekee avohakkuita.
Voi voi mitähän ne muitten ukot tekee.
- Anonyymi00006
Sivari Halla-aholle terhakka nainen aiheuttaa suurta kateutta.
- Anonyymi00092
Sivari menkööt lukemaan kirkkoslaaviaan.
- Anonyymi00158
Joo niin tekee ,Halla-ahon piti oikein tulla haastateltavaksi.Kun Virta ei tehny mitään laitonta niin siitä on tyhjä nyhjästä.Ja velehtelustahan on Halla-Aho sanonu että kuuluu politiikkaan,niin mitä te täällä vouhkaatte.
- Anonyymi00007
Virran johdossa vihreät on kohta 5% puolue. Voiko puheenjohtajan sanaan luottaa?
- Anonyymi00038
Aika tiukka täti se on. Alhaaltakin tiukka.
- Anonyymi00047
Vihreet on nykyään epätoivoisten sinkkunaisten puolue.
- Anonyymi00159
Älkää viittiikö enää puhua luottamuksesta,tämä hallitus on näyttäny millä tasolla poliitikon luottamus on.Se on Persujen valheilla ja kokkareitten avustuksella poljettu pakkasen puolelle.
- Anonyymi00165
Anonyymi00159 kirjoitti:
Älkää viittiikö enää puhua luottamuksesta,tämä hallitus on näyttäny millä tasolla poliitikon luottamus on.Se on Persujen valheilla ja kokkareitten avustuksella poljettu pakkasen puolelle.
Vasemmistoaate sentään perustuu valheeseen
- Anonyymi00009
Milloin Halla-aho osallistuu surkeimmat miehet kilpailuun?
- Anonyymi00010
Prrsutrollit saivat vihreiden äänikassaan äänitulvan.
Politiikassa mikä tahansa julkisuus tuo äänivyöryn. Jopa Hakkaraisen ehtoollisviinivarkaus. - Anonyymi00011
1994 Tuttu Juttu Showssa Martti Ahtisaari varmisti voiton Elisabeth Rehnistä.
Luonteva osaaminen avaa tien suomalaisten sydämeen. - Anonyymi00014
Eipä SV varmaan pitkään ole mukana ohjelman kuvauksessa, voi olla itku lähellä jo ensimmäisen tunnin aikana..
- Anonyymi00015
Sääliäänet kerätään tirauttamalla kyyneleitä.
- Anonyymi00075
Martina oli sentään aika kova ja etenkin sitkeä mutta Sofiasta tiedetään jo ennestään ettei siitä ole mihinkään. Pelkkä räksyttäjä mutta saattaa toki päästää eduskunnan miehiltä pahimpia paineita pois. Vähän samanlainen kuin Marin, päältä oikeastaan ihan ok mutta sisällä asuu myrkyllinen käärme.
- Anonyymi00016
Hän mokas. On aika paljon nyt kaikenlaista. Teflon-pinta ei kohta enää pidä.
- Anonyymi00160
sanoisin että Purra mokas monta kertaa väittäessään ettei ole sanonu että heikompiosaisilta ei viiä ja kuitenki kun kuvanauhan kattoo niin suomeksi tämän sanoo.Siimä vasta rehellinen kansanedustaja ja ministeri.
- Anonyymi00017
Maine kasvoi jo. Formaatin säännöt estävät kertomasta osallistumisesta. Etukäteen.
Menestys räjähtää, kun tuo ajetaan ulos.- Anonyymi00018
Itsensä peliin laittamista isänmaan hyväksi. Ei mikään siviilipalvelusmies kuin persuukset.
- Anonyymi00022
Mikä tuossa muka on salaista? Osallistujat? Lopputuloksia ei saa kertoa etukäteen ennen TV esityksiä, mutta kansanedustaja ei kyllä voi hävitä omille teilleen viikoiksi niin ettei tavoiteta.
Mitä jos kaikki kansanedustajat ja ministerit olis alvariinsa jossain omilla teillä kertomatta muille missä ovat? Mieti. Vaikka samaan aikaan kun pitäisi tehdä päätöksiä.
Eikö Sofia olis voinu odottaa ensi vuoteen kun putoaa eduskunnasta, sitten sillä on omaa aikaa loputtomasti. - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mikä tuossa muka on salaista? Osallistujat? Lopputuloksia ei saa kertoa etukäteen ennen TV esityksiä, mutta kansanedustaja ei kyllä voi hävitä omille teilleen viikoiksi niin ettei tavoiteta.
Mitä jos kaikki kansanedustajat ja ministerit olis alvariinsa jossain omilla teillä kertomatta muille missä ovat? Mieti. Vaikka samaan aikaan kun pitäisi tehdä päätöksiä.
Eikö Sofia olis voinu odottaa ensi vuoteen kun putoaa eduskunnasta, sitten sillä on omaa aikaa loputtomasti.Mika Poutala pääsi ministeriksi tuon tv-formaatin kautta.
Sanoma-konserni käytti mahtiaan. - Anonyymi00048
Sohvi saa pitkästä aikaa kunnon munaa ja .....
- Anonyymi00052
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itsensä peliin laittamista isänmaan hyväksi. Ei mikään siviilipalvelusmies kuin persuukset.
Mikähän tuossakin on isämaan hyväksi tekemistä. Kyllä persut oikeasti yrittävät tehdä paljon isänmaan hyväksi, jopa onnistuenkin. Vihreät ovat vasemmiston ja demareiden kanssa maan täystuho.
Jonninjoutava hupakko tuokin Virta. Ei niin karmea kuin vasemmiston puh.johtaja ja demareiden Krista, Fasima ja tytti. - Anonyymi00110
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mikähän tuossakin on isämaan hyväksi tekemistä. Kyllä persut oikeasti yrittävät tehdä paljon isänmaan hyväksi, jopa onnistuenkin. Vihreät ovat vasemmiston ja demareiden kanssa maan täystuho.
Jonninjoutava hupakko tuokin Virta. Ei niin karmea kuin vasemmiston puh.johtaja ja demareiden Krista, Fasima ja tytti.Jokai en tietää,että persut on maan tuho,mutta kohta me päästään heistä. Ei kukaan järkevä heitä reppanoita äänestä.
- Anonyymi00161
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mikähän tuossakin on isämaan hyväksi tekemistä. Kyllä persut oikeasti yrittävät tehdä paljon isänmaan hyväksi, jopa onnistuenkin. Vihreät ovat vasemmiston ja demareiden kanssa maan täystuho.
Jonninjoutava hupakko tuokin Virta. Ei niin karmea kuin vasemmiston puh.johtaja ja demareiden Krista, Fasima ja tytti.Joo on tosiaan Persut tehny isanmaan hyväksi ,polkeneet kansan ja varsinki heikompi osaiset maa rakkoon.Siinä on Persujen ja kokkareitten saldo.
- Anonyymi00164
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itsensä peliin laittamista isänmaan hyväksi. Ei mikään siviilipalvelusmies kuin persuukset.
No tuolla on hyvät mahdollisuudet koko kesäkuun parhaaksi : että oikein "isänmaan hyväksi ..." pelleohjelmän pölhönä ...
- Anonyymi00166
Anonyymi00110 kirjoitti:
Jokai en tietää,että persut on maan tuho,mutta kohta me päästään heistä. Ei kukaan järkevä heitä reppanoita äänestä.
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pidätte te huolen. Katso Saksaan. Sama tapahtuu täälläkin samasta syystä.
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pidätte te huolen. Katso Saksaan. Sama tapahtuu täälläkin samasta syystä.
Hieman myöhemmin vaan. Noin viisi vuotta
- Anonyymi00019
Onko hömppään osallistuminen isänmaallista ?
Leuanveto on.- Anonyymi00050
Sofia osoitti jo viime kesänä Ruisrockissa kuuluvansa perinteisesti suurten politiikkojen tapaan historian lehdille.
Hän mm. esitti siellä vankkaa turnauskestävyyttä esittämällä kokonaisen tunteiden kirjon. Hän juoksenteli levottoman oloisena pitkin aluetta halaillen vastaan tulevia ihmisiä, välillä roikkuen heidän kaulassaan, välillä huutaen, tai nauraen, sekä välillä taas Sofia korotti ääntään ja lopulta hän suorastaan raivoitki.
Periksi antamatonta luonnettaan hän (36v.) osoitti roikkumalla erään 20v nuoren miehen kaulassa vakuuttamalla samalla, kuinka hän käy kuumana nuoriin miehiin. Tämä jo sai 2 metrisen demaripomo Antti Lindtmanin puskemaan itsensä pariskunnan väliin ja sai kuin saikin revittyä Sofian irti nuoresta uroksesta. Tiedä millaisiin mittoihin tuo Sofian kiima tuohon nuorukaieen olisi muuten kehittynyt,,, olisiko siinä pian tanner tömissyt ja aitaa kaatunut voimakkaassa paskan haussa vai miten?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-vauhdikas-festariviikonloppu-hoipertelua-vip-alueella-video/1863002 - Anonyymi00112
Packalen osallistui ohjelmaan,mutta ei pärjännyt.
- Anonyymi00146
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sofia osoitti jo viime kesänä Ruisrockissa kuuluvansa perinteisesti suurten politiikkojen tapaan historian lehdille.
Hän mm. esitti siellä vankkaa turnauskestävyyttä esittämällä kokonaisen tunteiden kirjon. Hän juoksenteli levottoman oloisena pitkin aluetta halaillen vastaan tulevia ihmisiä, välillä roikkuen heidän kaulassaan, välillä huutaen, tai nauraen, sekä välillä taas Sofia korotti ääntään ja lopulta hän suorastaan raivoitki.
Periksi antamatonta luonnettaan hän (36v.) osoitti roikkumalla erään 20v nuoren miehen kaulassa vakuuttamalla samalla, kuinka hän käy kuumana nuoriin miehiin. Tämä jo sai 2 metrisen demaripomo Antti Lindtmanin puskemaan itsensä pariskunnan väliin ja sai kuin saikin revittyä Sofian irti nuoresta uroksesta. Tiedä millaisiin mittoihin tuo Sofian kiima tuohon nuorukaieen olisi muuten kehittynyt,,, olisiko siinä pian tanner tömissyt ja aitaa kaatunut voimakkaassa paskan haussa vai miten?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-vauhdikas-festariviikonloppu-hoipertelua-vip-alueella-video/1863002Ai oliko Sofia myös Ruisrockissa? Sehän on kuulu mölyfestari jonka vieraat sekoilee kännissä myös luonnonsuojelualueella häiriten ja pelotellen pesiviä lintuja ja roskaten ympäristöä. Mokoma turhake-melusaasta-mölyapinakonsertti. No se kuvaa sitten myös Vihreiden todellista luontosuhdetta jos Virta oli myös tuolla...
- Anonyymi00152
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sofia osoitti jo viime kesänä Ruisrockissa kuuluvansa perinteisesti suurten politiikkojen tapaan historian lehdille.
Hän mm. esitti siellä vankkaa turnauskestävyyttä esittämällä kokonaisen tunteiden kirjon. Hän juoksenteli levottoman oloisena pitkin aluetta halaillen vastaan tulevia ihmisiä, välillä roikkuen heidän kaulassaan, välillä huutaen, tai nauraen, sekä välillä taas Sofia korotti ääntään ja lopulta hän suorastaan raivoitki.
Periksi antamatonta luonnettaan hän (36v.) osoitti roikkumalla erään 20v nuoren miehen kaulassa vakuuttamalla samalla, kuinka hän käy kuumana nuoriin miehiin. Tämä jo sai 2 metrisen demaripomo Antti Lindtmanin puskemaan itsensä pariskunnan väliin ja sai kuin saikin revittyä Sofian irti nuoresta uroksesta. Tiedä millaisiin mittoihin tuo Sofian kiima tuohon nuorukaieen olisi muuten kehittynyt,,, olisiko siinä pian tanner tömissyt ja aitaa kaatunut voimakkaassa paskan haussa vai miten?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-vauhdikas-festariviikonloppu-hoipertelua-vip-alueella-video/1863002Kyllä Antin kannattais vaihtaa mummoikäisestä vaimostaan nuoreen ja virkeään Sofiaan. Siinä olis odotettavissa vauhdikasta menoa Antille.
Ääniefetit makuuhuoneesta vois säikäyttää naapuritkin pahemman kerran! - Anonyymi00162
Anonyymi00146 kirjoitti:
Ai oliko Sofia myös Ruisrockissa? Sehän on kuulu mölyfestari jonka vieraat sekoilee kännissä myös luonnonsuojelualueella häiriten ja pelotellen pesiviä lintuja ja roskaten ympäristöä. Mokoma turhake-melusaasta-mölyapinakonsertti. No se kuvaa sitten myös Vihreiden todellista luontosuhdetta jos Virta oli myös tuolla...
Olihan siellä Orpo ja Multalaki .Multala pikkasen enempi.kännissä ku Orpo.Seki on nähtävissä seiskan sivuilta
- Anonyymi00020
Eikö vihreet oo yleensä sivareita?
- Anonyymi00039
Virta hakee uutta miestä. Vihreistä sitä ei löydy.
- Anonyymi00051
Jos Virran palkkaan ei tule alennusta tämän hölmöilyn takia en äänestä Vihreitä enään ikinä.
- Anonyymi00113
Halla aho ainakin on sivari ja tarjoilijaneiti.
- Anonyymi00114
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jos Virran palkkaan ei tule alennusta tämän hölmöilyn takia en äänestä Vihreitä enään ikinä.
Eihän muillekaan tullut alennusta esim. Mika Poutala.
- Anonyymi00021
Vihreän liiton puheenjohtaja haluaisi olla ammattitappaja? Vau.
- Anonyymi00023
Oleellinen kysymys niin perussuomalaisille kuin kaikille äänioikeuden omaaville:
MIKSI PERSUJA EI HALUTA MIHINKÄÄN TV-TUOTANTOIHIN ?
vastaus lienee, että he eivät edusta niitä arvoja, joihin kansa luottaa.- Anonyymi00025
Kansa ei sitten välitä isänmaallisuudesta?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kansa ei sitten välitä isänmaallisuudesta?
Eikä totuudesta
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kansa ei sitten välitä isänmaallisuudesta?
Tuolla Venäjällä Ano ajaa persuisänmaallisuutta
- Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eikä totuudesta
Pitää olla mamu, joku musta tai muuten värikkäämpi. Ne kelpaa.
- Anonyymi00079
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tuolla Venäjällä Ano ajaa persuisänmaallisuutta
Ano pyörii laardipallona Venäjällä!
Siellä saa pysyäkin! - Anonyymi00085
Anonyymi00040 kirjoitti:
Pitää olla mamu, joku musta tai muuten värikkäämpi. Ne kelpaa.
Ennen nämä oli kiintiömamuja, nyt valtavirtaa.
- Anonyymi00168
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tuolla Venäjällä Ano ajaa persuisänmaallisuutta
Ei hän ole Persu. Hänet erotettiin puolueesta
- Anonyymi00169
Anonyymi00168 kirjoitti:
Ei hän ole Persu. Hänet erotettiin puolueesta
Tai hän erosi siitä itse
- Anonyymi00028
Mielestäsi tositv-ohjelmaan osallistuminen tekee poliitikosta suuren ja mahtavan?
- Anonyymi00029
Näin äänestäjäkunta nykyään ajattelee.
Keskisarja puhui kansan vaihtamisesta. Näinkö persut ovat nykyään tekemässä ?
- Anonyymi00030
Sofia Virta saa palkkaa, kun käy leikkimässä tosi-tv ohjelmassa.
- Anonyymi00032
Veronmaksajat maksavat Sofian lomaleikit...
- Anonyymi00044
Totta kai!
- Anonyymi00115
Niin maksoi myös Mika Poutalan leikit. Ei Poutala siellä loma aikana ollut,vaan istuntokaudella.
- Anonyymi00033
Varmasti suurin vihreiden poliitikko ja suuresti kunnioitettu.
- Anonyymi00034
Stubbin Kultarantakeskusteluihin osallistuminen on täysin turhanpäiväistä shamppanjankaatoa. No, Purra pääsee dokaamaan, on osaamisalueellaan.
- Anonyymi00035
Sofia Virta on suurin suomalainen.
- Anonyymi00043
Suurin suomalainen? Voi v-dduu!
- Anonyymi00041
Virta on mitäänsanomaton pissis joka ei kuulu politiikkaan eikä mihinkään muuhunkaan vastuulliseen tehtävään.
- Anonyymi00049
Voikukkakansa eli persut ovat kateellisia Sohvin lippiksestä.
- Anonyymi00053
Jospa istuu virran varrella ja polttaa kynttilää raakuille !
Niin sen täytyy olla. - Anonyymi00054
Totta, persuista ei kyllä ole erikoisjoukkoihin🤣
- Anonyymi00055
Suurella innostuksella odotellaan kun antin looshi alottaa leikkaukset !
Kyllä sionä silmät tapittaa entistä pahemmin haah - Anonyymi00056
Sofia sopis hyvun Pesänjakajat - puolueen päälliköksi
- Anonyymi00057
Persu Pöljillä menee tunteisiin, kun he eivät saa kutsuja muihin kuin pikkukakkosen jakeluun.
- Anonyymi00058
no kai se vithuttaa, kun puolue täynnä sivareita, homoja ja fillarikommari kasvissyöjiä
- Anonyymi00059
Persujen kohdalla ei voi puhua pikkukakkosesta, enemmänkin pallomahojen hehtaarianuksista.
- Anonyymi00060
Mistä se SUURI tulee? Sofia on vain poliitikko.
- Anonyymi00061
Sofian SUURI saavutus on A-studiossa ministeri Rydmanin puheen päälle huutaminen SUUREEN ääneen.
- Anonyymi00086
Suuri tai väljähkö. Anatomisia mittoja.
- Anonyymi00118
Anonyymi00061 kirjoitti:
Sofian SUURI saavutus on A-studiossa ministeri Rydmanin puheen päälle huutaminen SUUREEN ääneen.
Sofia on meidän äänestäjien mieleen,selväsanainen ja asiansa osaava.
- Anonyymi00062
Persut ja vihreät ovat ääriliikkeitä, molemmat joutaisi jo pois Suomalaisesta yhteiskunnasta.
- Anonyymi00063
Sofia erotetaan eduskunnasta lintsaamisen takia. Elinikäinen porttikielto.
- Anonyymi00064
Äänestäjät erottaa demokratiassa.
Persukratiassa huutoäänestys öyhöttämällä. - Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Äänestäjät erottaa demokratiassa.
Persukratiassa huutoäänestys öyhöttämällä.PERSUKRATIA
tuo pitää myydä Jukka Lindströmmille, siitä saadaan naurun aihetta koko loppuvuodeksi - Anonyymi00119
Eniten lintsaa persut kutenHuhtasaari eo ole paljon näkynyt.
- Anonyymi00188
Anonyymi00119 kirjoitti:
Eniten lintsaa persut kutenHuhtasaari eo ole paljon näkynyt.
Huhtis on askaroinut alkon tuotteiden ääressä.
- Anonyymi00067
Persukratia: monokulttuuri (purran talousstrategia) ja demokratian vastustaminen.
- Anonyymi00068
sekä kansan köyhdyttäminen
- Anonyymi00069
Upea tissivako, kun piti puoluekokouksessa linjapuheen lippis silmillä. Häpesi kai, että joutuu myymään puoluetta seksismillä. Femakot parahtakoot.
- Anonyymi00070
Mikä tuolla Virralla on suuri ?
Näin paljon kohun keskellä oleva Sofia Virta on ollut poissa eduskunnasta
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012078461.html
Ainakin poissaolot henk.koht.syillä.....muita bisneksiä typykällä ? - Anonyymi00071
Katsokaa seuraava tuotantokausi erikoisjoukoista, jossa vihreät valloittavat Aunuksen ja Laatokan Karjalan vihreällä lennostolla eli itikoin ja mäkäräisin.
- Anonyymi00072
ELÄKÖÖN persupopulismi muhametin ja Vennamon nimeen.
- Anonyymi00074
Beikko Fennander oli periaatteen miehiä, osasi öyhöttää
- Anonyymi00073
Joko sossuluukuista pian lähtee pullonpalauttajat liikenteeseen!
Tarvitaanko isot kassit ja reppu. - Anonyymi00076
Persujen jatkuva mölinä, joka paikassa on kuin hukkuvien huuto!
- Anonyymi00077
Sofian bussiin voisi mennä, ihan mielenkiinnosta, saattaa olla ilo silmälle.
- Anonyymi00081
Sohvi aikoo palauttaa palkkion siltä ajalta, jonka Sanomat maksoi.
- Anonyymi00082
Lahjoittaisi mieluummin Linkolan luonnonperintösäätiölle.
- Anonyymi00139
Anonyymi00082 kirjoitti:
Lahjoittaisi mieluummin Linkolan luonnonperintösäätiölle.
Tietääkö mikä onkaan??
- Anonyymi00088
ei tarvii kattoo tositvtä, kun ei oo pakko, eikä äänestääkkään
- Anonyymi00090
Komia emäntä sofia on, kelpais kyllä ja varmaan luonnetakin löytyy
- Anonyymi00094
Lypsääkö käsin ?
- Anonyymi00091
Milloin Hallajusa kiinnostuu Huhtasaaren poissaoloista ?
No, rotat jättää läpimädän laivan, turha odottaa vaaleihin saakka.
Persut ovat tehneet itsestään jopa Soinia suuremman pellen. Täysin naurunalaista öyhötysporukkaa. - Anonyymi00093
En malta odottaa nåkeväni Sofiaa "tositoimissa". Jää Marinin 11 leuanvetoa kakkoseksi. Mutta jos Pinjakin pääsi miltei loppuun, on Sofia varmasti uusi erikoosjoukon läpäisijä. On se kova!
- Anonyymi00095
Näyttää tissivakoa pidemmälle
- Anonyymi00096
Nuorten työttömyyden välikysymyskeskustelu:
Keskisarja oli paikalla, mutta nukkui, kunnes kännykkä piippasi herätyksen. Muut olivat poissa Kärhää lukuunottamatta, joka syytti Mariinia kaikesta.
On todella niin, että persuille voidaan laittaa pikkuparlamenttiin unilootat, joihin heidät lukitaan.
Niin, Ranne oli paikalla, mutta kävi vitutusta poistaskseen kahdesti kuntosalilla vetämässä tuhat leukaa.- Anonyymi00097
Hallitus on onnistunut:
tuottamaan 80 000 työtöntä nuorta
Helsingissä oli viime viikolla 4 katupuukotusta, kiitos hallituksen politiikan - Anonyymi00098
Vetää neljän sarjoissa
- Anonyymi00099
Jenna Simulan (pers, Ruutikunnat) mukaan mamut vieneet nuorten työt. Persujen väitteet ovat perseestä.
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Jenna Simulan (pers, Ruutikunnat) mukaan mamut vieneet nuorten työt. Persujen väitteet ovat perseestä.
Simula siirtyköön nukkuvien puolueeseen
- Anonyymi00172
Halla-Aho oli poissa, oliko filmaamassa Erikoissivareita ?
- Anonyymi00104
Ei siedä HallaJussi hiluja
- Anonyymi00189
Mutta HulluJussilla on haluja, äpäriä vähän siellä ja etenkin siellä.
- Anonyymi00105
Juuri näin.
- Anonyymi00107
Sohvi jos totta puhutaan on hyvin vaarassa joutua suljetulle osastolle koettuaan älyllisen vajauksensa Rydmanin kanssa kun vain kiljumisensa oli pakokauhuista isoa Hätää ! Ihme ettei vaatinut morfiini piikkiä itseensä .
- Anonyymi00109
Eipä ollu PaskaJussi puhetta johtamassa. Missä luuhaa fillarikommari, oisko erikoisten sivarijoukkojen kuvauksissa ?
Kyse oli kuitenkin maamme tärkeimmästä asiasta NUORTEN TYÖTTÖMYYDESTÄ. Häpeäisivät, tätä ei aitosuomalaiset siedä. - Anonyymi00116
Mistä tietää, että sofia valehtelee - aina kun se avaa suunsa
- Anonyymi00117
Moni kakku päältä kaunis, sisältä silkkaa..
Ei jatkoon, koskaan - Anonyymi00122
Vihreät on jo tuhonnut tämän maan talouden omalla piiperryksellään. Turha siitä on muita syyttää. Vihreiden vastuunpakoilu on tämän maan kärkiluokkaa. Ensin sotketaan asiat, sitten laitetaan se muiden syyksi.
- Anonyymi00123
Vihreät on juuri suurin syyllinen nuorten työttömyyteen ja sitä kautta vähävaraisuuteen.
- Anonyymi00124
Pikkulikka se on
- Anonyymi00125
Jos Suomessa ajetaan kaikki teollisuus alas sen takia että se saastuttaa, niin eikös se ole työpaikkojen alasajoa ja sitäkauttä työttömyyden lisäämistä.
- Anonyymi00126
Sofia, milloin irtisanoudut valehtelemisesta ja sooloilusta? Aiotko irtisanoutua?
- Anonyymi00144
En todellakaan! Kehityin ihmisenä!
Sofia
- Anonyymi00127
Onneksi on persut jotka hoitaa työllisyyden kuntoon. Suomi on jo nousukiidossa ja työpaikat lisääntyy.
- Anonyymi00131
Setan leikkaukset eivät tule onnistumaan, kiitos Rydmanin röyhkeiden puheiden. Olisi pitänyt suunsa kiinni niin hömppäjärjestöjen tuet olisivat palanneet tasolle, jossa ne olivat Tarja Halosen aikaan.
Nyt egon kohennusyritys meni kohellusyritykseksi.
- Anonyymi00128
Sofialla on paikka helluntaiseurakunnan hommissa kadotuksen julistajana
- Anonyymi00129
Paskajussi oli tänään puskajussi, ei uskaltanut kohdata yhteiskunnallisia ongelmia. Palauttakoon tilinsä Virralle.
- Anonyymi00130
Sääliksi käy Anoa likvidointiaallosss, joka on nyt käynnissä.
- Anonyymi00132
No niin, persujen kampanja toimii, vihreiden kannatus nousee kohisten ja persut syöksykierteessä.
- Anonyymi00133
Persutoimittajan ja Halla-ahon hyökkäys epäonnistui.
- Anonyymi00143
Hulla-uho näyttää ihan nepsyltä, aspergerilaiselta.
- Anonyymi00134
Persut ovatkin tuoneet kotomasmme täyteen ählyjä, kuvittelevat saavansa niistä äänestäjiään.
- Anonyymi00135
SV Suuri Tollo
- Anonyymi00140
Sohvi on identtinen esimerkki vihervassarista jota ei koske mitkään säännöt tai lait.
Voit tehdä tai puhua mitä tahansa sääntöjen ja lakien vastaista, ja selvitä siitä puhumalla paskaa silmää räpäyttämättä.
Näin toimii ylimielinen ja itsekäs vihervassaripunikki.- Anonyymi00141
Sittenhän Sohvi onkin kuin itseoikeutettu persu
- Anonyymi00142
Sofia valmistautuu muiden tavoin SOTAAN. Lisäksi Sofia totesi että Erikoisjoukot muutti hänen ajatusmaailmaansa ja kehitti häntä ihmisenä. Sofia on kaunis tyttö.
- Anonyymi00147
Sofia vie vihreitä kohti perussuomalaisten jättämää aukkoa. Eritoten nyt, kun persut hajoavat.
- Anonyymi00148
MTV3:n viihdetoimittajat kovasti aamulla puhuivat kuinka Sofia on tätä ja tekee tätä ja kuinka Sofia on oikein mahtava, eikä kritiikille ymmärrystä löytynyt sanan vertaa. Eihän kansanedustajan ja poliitikon pidä nyt sentään kansalta saamaansa vakanssia arvostaa. Kyllä ovat viihdetoimittajat ja "Sofia" sen verran kavereita, että hyvin sopivat yhteen - viihdetoimitukseen. "Tiedätte ketä äänestää..." .
- Anonyymi00149
SOFIA ON HIIVAPILLUINEN VOSU!!!
- Anonyymi00153
Nyt ei puhutä belörffistä vai mikä sen oikia nimi on, täällä eteläpohojanmaalla se on syntöösin, oliko Alavuuelta.
- Anonyymi00154
Uuden ajan vihreä
- Anonyymi00155
Linkola, Könkkölä, Komsi, Soininvaara jne
Uusi aika on alkanut
- Anonyymi00156
Hyvä Sofia,et ole tehnyt mitään rikollista.Tsemppiä!
- Anonyymi00163
Jokos Virralla o taas uusi ukko? Kuka tietää mnesko onkaan.Todellinen tiettyjen miesten nielijä. En haluaisi edes hänen viereensä istumaan. yögg!
- Anonyymi00170
Persut ovat täynnä naisvihaa, jopa heidän naisministerinsä.
- Anonyymi00173
Kuten ministeri Mika Poutala jyrähti:
NYT TURVAT TUKKOON, niin paskajussi kuin muukin persuuslauma. - Anonyymi00174
Vihreät on perseestä Sofian johdolla.
- Anonyymi00175
"Anonyymi00174
2026-06-19 21:51:52
Vihreät on perseestä Sofian johdolla."
kkkkkkk
Kuis niin?
Routa -pelto on SuomenSisun kunnia jäsen
se riittää teille.
Sofia on Hottis!💚👄🫦💄💘❤️💋👍🇫🇮
- Anonyymi00176
Tietääkseni poliitikon, varsinkin puolueensa puheenjohtajan tehtävä on toimia eduskunnan töissä? Jos kannatus nojaa tositv ohjelmissa niin ehkä pitäisi puolueen ohjelmaa tarkistaa? Mutta on parempi että vihreillä ei ole pätevää puheenjohtajaa?
- Anonyymi00177
Missä Sohvin BangBus, seisoo
- Anonyymi00178
Teen tässä aatteelle vartta. Pian painetaan pojat päin sortajaa Halmeen Emman punaisen alushammeen perässä.
- Anonyymi00179
Linna osasi nähdä asioiden koomisenkin puolen.
Täällä Pohjantähden Alla kuuluu jokaisen kansalaisen perussivistykseen. Myös persujen.
- Anonyymi00180
⁷Virran johdolla vihreistä tulee uusi persupuolue, joka nuolee kokoomusta⅞
>>No niin, persujen kampanja toimii, vihreiden kannatus nousee kohisten ja persut syöksykierteessä.>>
Sinulla tuntuu jokin nousevan aina kun Sofia tulee mieleen.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00182
En äänestä koska ei ole mitään vaihtoehtoa enää. Kaikki mennyt pieleen. Ei enää keskustakaan niin hyvä koska kepussakin aika iso osa oikeistolaisia.
SDP lähteny vihreitten kelkkaan liikaa.
Vasemmistoliitto utopia-politiikkaa.
Persut ja kokoomus rikkaitten taskuihin lapioi koko ajan rahhaa.
RKP ja kristilliset käytännössä sama kuin persut ja kokoomus, pienin nyanssierroin.
Ikävä on alkuperäisiä kepulaisia eli maalaisliiton kepuja jokta oli aidosti maalaisten &koko suomen puolella.
Persut oli joskus parempi eli kun Vennamo persujen alkujuuri joskus kauan sitten oli tunnettu maaseudun ja tavallisten ihmisten&duunarien asioita ajava mut eihän silloin kukaan sietänyt hänen mielipiteitä vaan otettiin tikunnokkaan koska melkein aina politiikassa ollaan jaettu rahat rikkaalle eliitille.
Sofia virta mun puolest saa tehdä mitä haluaa eli saa mennä eri ohjelmiin mut sen puolue on utopistinen suurimmassa määrin. Jortkut vihreitten poliittiset liikkeet ihan jees mut liikaa usein sitä utopiaa.
En äänestä ketään/mitään puoluetta. Kaikki pielessä nykyään.- Anonyymi00183
En ole negatiivinen pessimisti vaan rehellinen ja oikeudenmukainen realisti.
- Anonyymi00184
Anonyymi00183 kirjoitti:
En ole negatiivinen pessimisti vaan rehellinen ja oikeudenmukainen realisti.
Valitettavasti tuo asenne ei lupaa menestystä politiikassa.
- Anonyymi00185
Sahtifaari teki paremman karjalanpiirakan Tuttujutussa.
- Anonyymi00186
Persuukskien pitää jakaa kiljua kansalle
- Anonyymi00187
Ei seurauksia. Sohvi voitti taas ja voittaa vaaleissakin.
- Anonyymi00190
Persukohut huuhtoi sitten tämänkin ryhmään unohdetut polsoi skandal.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412