Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Anonyymi-ap

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdottomuuteensa.

177

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

      Politiikassa on käytetty jo Kekkosen aikana puolihumoristisiin suosikkiohjelmiin osallistumista.
      Se on osa poliittista osaamista.

      • Anonyymi00005

        Onko luvannut jo euron bensaan kuten apina purra ?


      • Anonyymi00008

        Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa

        siis samaa kuin persut


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        siis samaa kuin persut

        Varmaan voisit tikata Sohvia saumaan?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa

        Virta saa latistuneeseen seksielämäänsä lisää virtaa Erikoisjoukoista.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Onko luvannut jo euron bensaan kuten apina purra ?

        Sohvi on luvannut näyttää pebaa Erikoisjoukoissa.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Varmaan voisit tikata Sohvia saumaan?

        Mitä enemmän persut haukkuuSofiaa sitä enemmän ihmiset äänestää vihreitä,menevät vaaleissa persujen ohi. Muistakaa miten kävi kuntavaaleissa,sama tulee toistumaan eduskuntavaaleissa,persut tulee jäämään vihreiden ja vasemmistoliiton taakse sinne kristillisten tasolle.


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Onko luvannut jo euron bensaan kuten apina purra ?

        Ei ole Purra luvannut 1€ bensaa. Jos on, kerro missä.


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa

        Virtahan on erikoinen vihree. Ajelee ympäri Eurooppaa dieselillä. Ukko tekee avohakkuita.


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei erikoisjoukot ole edes humoristinen vaan täyttä paskaa

        Siis sopii hyvin Sofialle kun molemmat ovat täyttä paskaa.


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Onko luvannut jo euron bensaan kuten apina purra ?

        Apinoita löytyy kyllä vihervasureista paljon.
        Vaseliiniliiton Huruholm etunenässä.
        Kalju ja vanha kommunistikuvotus.
        Näyttää lähinnä hirviöltä.


      • Anonyymi00151
        Anonyymi00121 kirjoitti:

        Virtahan on erikoinen vihree. Ajelee ympäri Eurooppaa dieselillä. Ukko tekee avohakkuita.

        Virta on eronnut ja nyt sen kelpaa pyllistellä vapaana naisena telkkarissa.
        Halukkuutta löytyy.


      • Anonyymi00157
        Anonyymi00121 kirjoitti:

        Virtahan on erikoinen vihree. Ajelee ympäri Eurooppaa dieselillä. Ukko tekee avohakkuita.

        Voi voi mitähän ne muitten ukot tekee.


    • Anonyymi00006

      Sivari Halla-aholle terhakka nainen aiheuttaa suurta kateutta.

      • Anonyymi00092

        Sivari menkööt lukemaan kirkkoslaaviaan.


      • Anonyymi00158

        Joo niin tekee ,Halla-ahon piti oikein tulla haastateltavaksi.Kun Virta ei tehny mitään laitonta niin siitä on tyhjä nyhjästä.Ja velehtelustahan on Halla-Aho sanonu että kuuluu politiikkaan,niin mitä te täällä vouhkaatte.


    • Anonyymi00007

      Virran johdossa vihreät on kohta 5% puolue. Voiko puheenjohtajan sanaan luottaa?

      • Anonyymi00038

        Aika tiukka täti se on. Alhaaltakin tiukka.


      • Anonyymi00047

        Vihreet on nykyään epätoivoisten sinkkunaisten puolue.


      • Anonyymi00159

        Älkää viittiikö enää puhua luottamuksesta,tämä hallitus on näyttäny millä tasolla poliitikon luottamus on.Se on Persujen valheilla ja kokkareitten avustuksella poljettu pakkasen puolelle.


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00159 kirjoitti:

        Älkää viittiikö enää puhua luottamuksesta,tämä hallitus on näyttäny millä tasolla poliitikon luottamus on.Se on Persujen valheilla ja kokkareitten avustuksella poljettu pakkasen puolelle.

        Vasemmistoaate sentään perustuu valheeseen


    • Anonyymi00009

      Milloin Halla-aho osallistuu surkeimmat miehet kilpailuun?

    • Anonyymi00010

      Prrsutrollit saivat vihreiden äänikassaan äänitulvan.

      Politiikassa mikä tahansa julkisuus tuo äänivyöryn. Jopa Hakkaraisen ehtoollisviinivarkaus.

    • Anonyymi00011

      1994 Tuttu Juttu Showssa Martti Ahtisaari varmisti voiton Elisabeth Rehnistä.

      Luonteva osaaminen avaa tien suomalaisten sydämeen.

    • Anonyymi00014

      Eipä SV varmaan pitkään ole mukana ohjelman kuvauksessa, voi olla itku lähellä jo ensimmäisen tunnin aikana..

      • Anonyymi00015

        Sääliäänet kerätään tirauttamalla kyyneleitä.


      • Anonyymi00075

        Martina oli sentään aika kova ja etenkin sitkeä mutta Sofiasta tiedetään jo ennestään ettei siitä ole mihinkään. Pelkkä räksyttäjä mutta saattaa toki päästää eduskunnan miehiltä pahimpia paineita pois. Vähän samanlainen kuin Marin, päältä oikeastaan ihan ok mutta sisällä asuu myrkyllinen käärme.


    • Anonyymi00016

      Hän mokas. On aika paljon nyt kaikenlaista. Teflon-pinta ei kohta enää pidä.

      • Anonyymi00160

        sanoisin että Purra mokas monta kertaa väittäessään ettei ole sanonu että heikompiosaisilta ei viiä ja kuitenki kun kuvanauhan kattoo niin suomeksi tämän sanoo.Siimä vasta rehellinen kansanedustaja ja ministeri.


    • Anonyymi00017

      Maine kasvoi jo. Formaatin säännöt estävät kertomasta osallistumisesta. Etukäteen.

      Menestys räjähtää, kun tuo ajetaan ulos.

      • Anonyymi00018

        Itsensä peliin laittamista isänmaan hyväksi. Ei mikään siviilipalvelusmies kuin persuukset.


      • Anonyymi00022

        Mikä tuossa muka on salaista? Osallistujat? Lopputuloksia ei saa kertoa etukäteen ennen TV esityksiä, mutta kansanedustaja ei kyllä voi hävitä omille teilleen viikoiksi niin ettei tavoiteta.

        Mitä jos kaikki kansanedustajat ja ministerit olis alvariinsa jossain omilla teillä kertomatta muille missä ovat? Mieti. Vaikka samaan aikaan kun pitäisi tehdä päätöksiä.

        Eikö Sofia olis voinu odottaa ensi vuoteen kun putoaa eduskunnasta, sitten sillä on omaa aikaa loputtomasti.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mikä tuossa muka on salaista? Osallistujat? Lopputuloksia ei saa kertoa etukäteen ennen TV esityksiä, mutta kansanedustaja ei kyllä voi hävitä omille teilleen viikoiksi niin ettei tavoiteta.

        Mitä jos kaikki kansanedustajat ja ministerit olis alvariinsa jossain omilla teillä kertomatta muille missä ovat? Mieti. Vaikka samaan aikaan kun pitäisi tehdä päätöksiä.

        Eikö Sofia olis voinu odottaa ensi vuoteen kun putoaa eduskunnasta, sitten sillä on omaa aikaa loputtomasti.

        Mika Poutala pääsi ministeriksi tuon tv-formaatin kautta.

        Sanoma-konserni käytti mahtiaan.


      • Anonyymi00048

        Sohvi saa pitkästä aikaa kunnon munaa ja .....


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Itsensä peliin laittamista isänmaan hyväksi. Ei mikään siviilipalvelusmies kuin persuukset.

        Mikähän tuossakin on isämaan hyväksi tekemistä. Kyllä persut oikeasti yrittävät tehdä paljon isänmaan hyväksi, jopa onnistuenkin. Vihreät ovat vasemmiston ja demareiden kanssa maan täystuho.
        Jonninjoutava hupakko tuokin Virta. Ei niin karmea kuin vasemmiston puh.johtaja ja demareiden Krista, Fasima ja tytti.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Mikähän tuossakin on isämaan hyväksi tekemistä. Kyllä persut oikeasti yrittävät tehdä paljon isänmaan hyväksi, jopa onnistuenkin. Vihreät ovat vasemmiston ja demareiden kanssa maan täystuho.
        Jonninjoutava hupakko tuokin Virta. Ei niin karmea kuin vasemmiston puh.johtaja ja demareiden Krista, Fasima ja tytti.

        Jokai en tietää,että persut on maan tuho,mutta kohta me päästään heistä. Ei kukaan järkevä heitä reppanoita äänestä.


      • Anonyymi00161
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Mikähän tuossakin on isämaan hyväksi tekemistä. Kyllä persut oikeasti yrittävät tehdä paljon isänmaan hyväksi, jopa onnistuenkin. Vihreät ovat vasemmiston ja demareiden kanssa maan täystuho.
        Jonninjoutava hupakko tuokin Virta. Ei niin karmea kuin vasemmiston puh.johtaja ja demareiden Krista, Fasima ja tytti.

        Joo on tosiaan Persut tehny isanmaan hyväksi ,polkeneet kansan ja varsinki heikompi osaiset maa rakkoon.Siinä on Persujen ja kokkareitten saldo.


      • Anonyymi00164
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Itsensä peliin laittamista isänmaan hyväksi. Ei mikään siviilipalvelusmies kuin persuukset.

        No tuolla on hyvät mahdollisuudet koko kesäkuun parhaaksi : että oikein "isänmaan hyväksi ..." pelleohjelmän pölhönä ...


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Jokai en tietää,että persut on maan tuho,mutta kohta me päästään heistä. Ei kukaan järkevä heitä reppanoita äänestä.

        Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pidätte te huolen. Katso Saksaan. Sama tapahtuu täälläkin samasta syystä.


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00166 kirjoitti:

        Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pidätte te huolen. Katso Saksaan. Sama tapahtuu täälläkin samasta syystä.

        Hieman myöhemmin vaan. Noin viisi vuotta


    • Anonyymi00019

      Onko hömppään osallistuminen isänmaallista ?

      Leuanveto on.

      • Anonyymi00050

        Sofia osoitti jo viime kesänä Ruisrockissa kuuluvansa perinteisesti suurten politiikkojen tapaan historian lehdille.
        Hän mm. esitti siellä vankkaa turnauskestävyyttä esittämällä kokonaisen tunteiden kirjon. Hän juoksenteli levottoman oloisena pitkin aluetta halaillen vastaan tulevia ihmisiä, välillä roikkuen heidän kaulassaan, välillä huutaen, tai nauraen, sekä välillä taas Sofia korotti ääntään ja lopulta hän suorastaan raivoitki.
        Periksi antamatonta luonnettaan hän (36v.) osoitti roikkumalla erään 20v nuoren miehen kaulassa vakuuttamalla samalla, kuinka hän käy kuumana nuoriin miehiin. Tämä jo sai 2 metrisen demaripomo Antti Lindtmanin puskemaan itsensä pariskunnan väliin ja sai kuin saikin revittyä Sofian irti nuoresta uroksesta. Tiedä millaisiin mittoihin tuo Sofian kiima tuohon nuorukaieen olisi muuten kehittynyt,,, olisiko siinä pian tanner tömissyt ja aitaa kaatunut voimakkaassa paskan haussa vai miten?

        https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-vauhdikas-festariviikonloppu-hoipertelua-vip-alueella-video/1863002


      • Anonyymi00112

        Packalen osallistui ohjelmaan,mutta ei pärjännyt.


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Sofia osoitti jo viime kesänä Ruisrockissa kuuluvansa perinteisesti suurten politiikkojen tapaan historian lehdille.
        Hän mm. esitti siellä vankkaa turnauskestävyyttä esittämällä kokonaisen tunteiden kirjon. Hän juoksenteli levottoman oloisena pitkin aluetta halaillen vastaan tulevia ihmisiä, välillä roikkuen heidän kaulassaan, välillä huutaen, tai nauraen, sekä välillä taas Sofia korotti ääntään ja lopulta hän suorastaan raivoitki.
        Periksi antamatonta luonnettaan hän (36v.) osoitti roikkumalla erään 20v nuoren miehen kaulassa vakuuttamalla samalla, kuinka hän käy kuumana nuoriin miehiin. Tämä jo sai 2 metrisen demaripomo Antti Lindtmanin puskemaan itsensä pariskunnan väliin ja sai kuin saikin revittyä Sofian irti nuoresta uroksesta. Tiedä millaisiin mittoihin tuo Sofian kiima tuohon nuorukaieen olisi muuten kehittynyt,,, olisiko siinä pian tanner tömissyt ja aitaa kaatunut voimakkaassa paskan haussa vai miten?

        https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-vauhdikas-festariviikonloppu-hoipertelua-vip-alueella-video/1863002

        Ai oliko Sofia myös Ruisrockissa? Sehän on kuulu mölyfestari jonka vieraat sekoilee kännissä myös luonnonsuojelualueella häiriten ja pelotellen pesiviä lintuja ja roskaten ympäristöä. Mokoma turhake-melusaasta-mölyapinakonsertti. No se kuvaa sitten myös Vihreiden todellista luontosuhdetta jos Virta oli myös tuolla...


      • Anonyymi00152
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Sofia osoitti jo viime kesänä Ruisrockissa kuuluvansa perinteisesti suurten politiikkojen tapaan historian lehdille.
        Hän mm. esitti siellä vankkaa turnauskestävyyttä esittämällä kokonaisen tunteiden kirjon. Hän juoksenteli levottoman oloisena pitkin aluetta halaillen vastaan tulevia ihmisiä, välillä roikkuen heidän kaulassaan, välillä huutaen, tai nauraen, sekä välillä taas Sofia korotti ääntään ja lopulta hän suorastaan raivoitki.
        Periksi antamatonta luonnettaan hän (36v.) osoitti roikkumalla erään 20v nuoren miehen kaulassa vakuuttamalla samalla, kuinka hän käy kuumana nuoriin miehiin. Tämä jo sai 2 metrisen demaripomo Antti Lindtmanin puskemaan itsensä pariskunnan väliin ja sai kuin saikin revittyä Sofian irti nuoresta uroksesta. Tiedä millaisiin mittoihin tuo Sofian kiima tuohon nuorukaieen olisi muuten kehittynyt,,, olisiko siinä pian tanner tömissyt ja aitaa kaatunut voimakkaassa paskan haussa vai miten?

        https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-vauhdikas-festariviikonloppu-hoipertelua-vip-alueella-video/1863002

        Kyllä Antin kannattais vaihtaa mummoikäisestä vaimostaan nuoreen ja virkeään Sofiaan. Siinä olis odotettavissa vauhdikasta menoa Antille.
        Ääniefetit makuuhuoneesta vois säikäyttää naapuritkin pahemman kerran!


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00146 kirjoitti:

        Ai oliko Sofia myös Ruisrockissa? Sehän on kuulu mölyfestari jonka vieraat sekoilee kännissä myös luonnonsuojelualueella häiriten ja pelotellen pesiviä lintuja ja roskaten ympäristöä. Mokoma turhake-melusaasta-mölyapinakonsertti. No se kuvaa sitten myös Vihreiden todellista luontosuhdetta jos Virta oli myös tuolla...

        Olihan siellä Orpo ja Multalaki .Multala pikkasen enempi.kännissä ku Orpo.Seki on nähtävissä seiskan sivuilta


    • Anonyymi00020

      Eikö vihreet oo yleensä sivareita?

      • Anonyymi00039

        Virta hakee uutta miestä. Vihreistä sitä ei löydy.


      • Anonyymi00051

        Jos Virran palkkaan ei tule alennusta tämän hölmöilyn takia en äänestä Vihreitä enään ikinä.


      • Anonyymi00113

        Halla aho ainakin on sivari ja tarjoilijaneiti.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Jos Virran palkkaan ei tule alennusta tämän hölmöilyn takia en äänestä Vihreitä enään ikinä.

        Eihän muillekaan tullut alennusta esim. Mika Poutala.


    • Anonyymi00021

      Vihreän liiton puheenjohtaja haluaisi olla ammattitappaja? Vau.

    • Anonyymi00023

      Oleellinen kysymys niin perussuomalaisille kuin kaikille äänioikeuden omaaville:

      MIKSI PERSUJA EI HALUTA MIHINKÄÄN TV-TUOTANTOIHIN ?

      vastaus lienee, että he eivät edusta niitä arvoja, joihin kansa luottaa.

      • Anonyymi00025

        Kansa ei sitten välitä isänmaallisuudesta?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kansa ei sitten välitä isänmaallisuudesta?

        Eikä totuudesta


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kansa ei sitten välitä isänmaallisuudesta?

        Tuolla Venäjällä Ano ajaa persuisänmaallisuutta


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Eikä totuudesta

        Pitää olla mamu, joku musta tai muuten värikkäämpi. Ne kelpaa.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Tuolla Venäjällä Ano ajaa persuisänmaallisuutta

        Ano pyörii laardipallona Venäjällä!
        Siellä saa pysyäkin!


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Pitää olla mamu, joku musta tai muuten värikkäämpi. Ne kelpaa.

        Ennen nämä oli kiintiömamuja, nyt valtavirtaa.


      • Anonyymi00168
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Tuolla Venäjällä Ano ajaa persuisänmaallisuutta

        Ei hän ole Persu. Hänet erotettiin puolueesta


      • Anonyymi00169
        Anonyymi00168 kirjoitti:

        Ei hän ole Persu. Hänet erotettiin puolueesta

        Tai hän erosi siitä itse


    • Anonyymi00028

      Mielestäsi tositv-ohjelmaan osallistuminen tekee poliitikosta suuren ja mahtavan?

      • Anonyymi00029

        Näin äänestäjäkunta nykyään ajattelee.

        Keskisarja puhui kansan vaihtamisesta. Näinkö persut ovat nykyään tekemässä ?


    • Anonyymi00030

      Sofia Virta saa palkkaa, kun käy leikkimässä tosi-tv ohjelmassa.

    • Anonyymi00032

      Veronmaksajat maksavat Sofian lomaleikit...

      • Anonyymi00044

        Totta kai!


      • Anonyymi00115

        Niin maksoi myös Mika Poutalan leikit. Ei Poutala siellä loma aikana ollut,vaan istuntokaudella.


    • Anonyymi00033

      Varmasti suurin vihreiden poliitikko ja suuresti kunnioitettu.

    • Anonyymi00034

      Stubbin Kultarantakeskusteluihin osallistuminen on täysin turhanpäiväistä shamppanjankaatoa. No, Purra pääsee dokaamaan, on osaamisalueellaan.

    • Anonyymi00035

      Sofia Virta on suurin suomalainen.

      • Anonyymi00043

        Suurin suomalainen? Voi v-dduu!


    • Anonyymi00041

      Virta on mitäänsanomaton pissis joka ei kuulu politiikkaan eikä mihinkään muuhunkaan vastuulliseen tehtävään.

      • Anonyymi00049

        Voikukkakansa eli persut ovat kateellisia Sohvin lippiksestä.


    • Anonyymi00053

      Jospa istuu virran varrella ja polttaa kynttilää raakuille !

      Niin sen täytyy olla.

    • Anonyymi00054

      Totta, persuista ei kyllä ole erikoisjoukkoihin🤣

    • Anonyymi00055

      Suurella innostuksella odotellaan kun antin looshi alottaa leikkaukset !
      Kyllä sionä silmät tapittaa entistä pahemmin haah

    • Anonyymi00056

      Sofia sopis hyvun Pesänjakajat - puolueen päälliköksi

    • Anonyymi00057

      Persu Pöljillä menee tunteisiin, kun he eivät saa kutsuja muihin kuin pikkukakkosen jakeluun.

      • Anonyymi00058

        no kai se vithuttaa, kun puolue täynnä sivareita, homoja ja fillarikommari kasvissyöjiä


    • Anonyymi00059

      Persujen kohdalla ei voi puhua pikkukakkosesta, enemmänkin pallomahojen hehtaarianuksista.

    • Anonyymi00060

      Mistä se SUURI tulee? Sofia on vain poliitikko.

      • Anonyymi00061

        Sofian SUURI saavutus on A-studiossa ministeri Rydmanin puheen päälle huutaminen SUUREEN ääneen.


      • Anonyymi00086

        Suuri tai väljähkö. Anatomisia mittoja.


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Sofian SUURI saavutus on A-studiossa ministeri Rydmanin puheen päälle huutaminen SUUREEN ääneen.

        Sofia on meidän äänestäjien mieleen,selväsanainen ja asiansa osaava.


    • Anonyymi00062

      Persut ja vihreät ovat ääriliikkeitä, molemmat joutaisi jo pois Suomalaisesta yhteiskunnasta.

    • Anonyymi00063

      Sofia erotetaan eduskunnasta lintsaamisen takia. Elinikäinen porttikielto.

      • Anonyymi00064

        Äänestäjät erottaa demokratiassa.

        Persukratiassa huutoäänestys öyhöttämällä.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Äänestäjät erottaa demokratiassa.

        Persukratiassa huutoäänestys öyhöttämällä.

        PERSUKRATIA

        tuo pitää myydä Jukka Lindströmmille, siitä saadaan naurun aihetta koko loppuvuodeksi


      • Anonyymi00119

        Eniten lintsaa persut kutenHuhtasaari eo ole paljon näkynyt.


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00119 kirjoitti:

        Eniten lintsaa persut kutenHuhtasaari eo ole paljon näkynyt.

        Huhtis on askaroinut alkon tuotteiden ääressä.


    • Anonyymi00067

      Persukratia: monokulttuuri (purran talousstrategia) ja demokratian vastustaminen.

      • Anonyymi00068

        sekä kansan köyhdyttäminen


    • Anonyymi00069

      Upea tissivako, kun piti puoluekokouksessa linjapuheen lippis silmillä. Häpesi kai, että joutuu myymään puoluetta seksismillä. Femakot parahtakoot.

    • Anonyymi00070
    • Anonyymi00071

      Katsokaa seuraava tuotantokausi erikoisjoukoista, jossa vihreät valloittavat Aunuksen ja Laatokan Karjalan vihreällä lennostolla eli itikoin ja mäkäräisin.

    • Anonyymi00072

      ELÄKÖÖN persupopulismi muhametin ja Vennamon nimeen.

      • Anonyymi00074

        Beikko Fennander oli periaatteen miehiä, osasi öyhöttää


    • Anonyymi00073

      Joko sossuluukuista pian lähtee pullonpalauttajat liikenteeseen!
      Tarvitaanko isot kassit ja reppu.

    • Anonyymi00076

      Persujen jatkuva mölinä, joka paikassa on kuin hukkuvien huuto!

    • Anonyymi00077

      Sofian bussiin voisi mennä, ihan mielenkiinnosta, saattaa olla ilo silmälle.

    • Anonyymi00081

      Sohvi aikoo palauttaa palkkion siltä ajalta, jonka Sanomat maksoi.

      • Anonyymi00082

        Lahjoittaisi mieluummin Linkolan luonnonperintösäätiölle.


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Lahjoittaisi mieluummin Linkolan luonnonperintösäätiölle.

        Tietääkö mikä onkaan??


    • Anonyymi00088

      ei tarvii kattoo tositvtä, kun ei oo pakko, eikä äänestääkkään

    • Anonyymi00090

      Komia emäntä sofia on, kelpais kyllä ja varmaan luonnetakin löytyy

      • Anonyymi00094

        Lypsääkö käsin ?


    • Anonyymi00091

      Milloin Hallajusa kiinnostuu Huhtasaaren poissaoloista ?

      No, rotat jättää läpimädän laivan, turha odottaa vaaleihin saakka.

      Persut ovat tehneet itsestään jopa Soinia suuremman pellen. Täysin naurunalaista öyhötysporukkaa.

    • Anonyymi00093

      En malta odottaa nåkeväni Sofiaa "tositoimissa". Jää Marinin 11 leuanvetoa kakkoseksi. Mutta jos Pinjakin pääsi miltei loppuun, on Sofia varmasti uusi erikoosjoukon läpäisijä. On se kova!

      • Anonyymi00095

        Näyttää tissivakoa pidemmälle


    • Anonyymi00096

      Nuorten työttömyyden välikysymyskeskustelu:

      Keskisarja oli paikalla, mutta nukkui, kunnes kännykkä piippasi herätyksen. Muut olivat poissa Kärhää lukuunottamatta, joka syytti Mariinia kaikesta.

      On todella niin, että persuille voidaan laittaa pikkuparlamenttiin unilootat, joihin heidät lukitaan.

      Niin, Ranne oli paikalla, mutta kävi vitutusta poistaskseen kahdesti kuntosalilla vetämässä tuhat leukaa.

      • Anonyymi00097

        Hallitus on onnistunut:

        tuottamaan 80 000 työtöntä nuorta

        Helsingissä oli viime viikolla 4 katupuukotusta, kiitos hallituksen politiikan


      • Anonyymi00098

        Vetää neljän sarjoissa


      • Anonyymi00099

        Jenna Simulan (pers, Ruutikunnat) mukaan mamut vieneet nuorten työt. Persujen väitteet ovat perseestä.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Jenna Simulan (pers, Ruutikunnat) mukaan mamut vieneet nuorten työt. Persujen väitteet ovat perseestä.

        Simula siirtyköön nukkuvien puolueeseen


      • Anonyymi00172

        Halla-Aho oli poissa, oliko filmaamassa Erikoissivareita ?


    • Anonyymi00104

      Ei siedä HallaJussi hiluja

      • Anonyymi00189

        Mutta HulluJussilla on haluja, äpäriä vähän siellä ja etenkin siellä.


    • Anonyymi00105

      Juuri näin.

      • Anonyymi00107

        Sohvi jos totta puhutaan on hyvin vaarassa joutua suljetulle osastolle koettuaan älyllisen vajauksensa Rydmanin kanssa kun vain kiljumisensa oli pakokauhuista isoa Hätää ! Ihme ettei vaatinut morfiini piikkiä itseensä .


    • Anonyymi00109

      Eipä ollu PaskaJussi puhetta johtamassa. Missä luuhaa fillarikommari, oisko erikoisten sivarijoukkojen kuvauksissa ?

      Kyse oli kuitenkin maamme tärkeimmästä asiasta NUORTEN TYÖTTÖMYYDESTÄ. Häpeäisivät, tätä ei aitosuomalaiset siedä.

    • Anonyymi00116

      Mistä tietää, että sofia valehtelee - aina kun se avaa suunsa

    • Anonyymi00117

      Moni kakku päältä kaunis, sisältä silkkaa..

      Ei jatkoon, koskaan

    • Anonyymi00122

      Vihreät on jo tuhonnut tämän maan talouden omalla piiperryksellään. Turha siitä on muita syyttää. Vihreiden vastuunpakoilu on tämän maan kärkiluokkaa. Ensin sotketaan asiat, sitten laitetaan se muiden syyksi.

    • Anonyymi00123

      Vihreät on juuri suurin syyllinen nuorten työttömyyteen ja sitä kautta vähävaraisuuteen.

    • Anonyymi00124

      Pikkulikka se on

    • Anonyymi00125

      Jos Suomessa ajetaan kaikki teollisuus alas sen takia että se saastuttaa, niin eikös se ole työpaikkojen alasajoa ja sitäkauttä työttömyyden lisäämistä.

    • Anonyymi00126

      Sofia, milloin irtisanoudut valehtelemisesta ja sooloilusta? Aiotko irtisanoutua?

      • Anonyymi00144

        En todellakaan! Kehityin ihmisenä!

        Sofia


    • Anonyymi00127

      Onneksi on persut jotka hoitaa työllisyyden kuntoon. Suomi on jo nousukiidossa ja työpaikat lisääntyy.

      • Anonyymi00131

        Setan leikkaukset eivät tule onnistumaan, kiitos Rydmanin röyhkeiden puheiden. Olisi pitänyt suunsa kiinni niin hömppäjärjestöjen tuet olisivat palanneet tasolle, jossa ne olivat Tarja Halosen aikaan.

        Nyt egon kohennusyritys meni kohellusyritykseksi.


    • Anonyymi00128

      Sofialla on paikka helluntaiseurakunnan hommissa kadotuksen julistajana

    • Anonyymi00129

      Paskajussi oli tänään puskajussi, ei uskaltanut kohdata yhteiskunnallisia ongelmia. Palauttakoon tilinsä Virralle.

    • Anonyymi00130

      Sääliksi käy Anoa likvidointiaallosss, joka on nyt käynnissä.

    • Anonyymi00132

      No niin, persujen kampanja toimii, vihreiden kannatus nousee kohisten ja persut syöksykierteessä.

    • Anonyymi00133

      Persutoimittajan ja Halla-ahon hyökkäys epäonnistui.

      • Anonyymi00143

        Hulla-uho näyttää ihan nepsyltä, aspergerilaiselta.


    • Anonyymi00134

      Persut ovatkin tuoneet kotomasmme täyteen ählyjä, kuvittelevat saavansa niistä äänestäjiään.

    • Anonyymi00135

      SV Suuri Tollo

    • Anonyymi00140

      Sohvi on identtinen esimerkki vihervassarista jota ei koske mitkään säännöt tai lait.
      Voit tehdä tai puhua mitä tahansa sääntöjen ja lakien vastaista, ja selvitä siitä puhumalla paskaa silmää räpäyttämättä.
      Näin toimii ylimielinen ja itsekäs vihervassaripunikki.

      • Anonyymi00141

        Sittenhän Sohvi onkin kuin itseoikeutettu persu


    • Anonyymi00142

      Sofia valmistautuu muiden tavoin SOTAAN. Lisäksi Sofia totesi että Erikoisjoukot muutti hänen ajatusmaailmaansa ja kehitti häntä ihmisenä. Sofia on kaunis tyttö.

      • Anonyymi00147

        Sofia vie vihreitä kohti perussuomalaisten jättämää aukkoa. Eritoten nyt, kun persut hajoavat.


    • Anonyymi00148

      MTV3:n viihdetoimittajat kovasti aamulla puhuivat kuinka Sofia on tätä ja tekee tätä ja kuinka Sofia on oikein mahtava, eikä kritiikille ymmärrystä löytynyt sanan vertaa. Eihän kansanedustajan ja poliitikon pidä nyt sentään kansalta saamaansa vakanssia arvostaa. Kyllä ovat viihdetoimittajat ja "Sofia" sen verran kavereita, että hyvin sopivat yhteen - viihdetoimitukseen. "Tiedätte ketä äänestää..." .

    • Anonyymi00149

      SOFIA ON HIIVAPILLUINEN VOSU!!!

      • Anonyymi00153

        Nyt ei puhutä belörffistä vai mikä sen oikia nimi on, täällä eteläpohojanmaalla se on syntöösin, oliko Alavuuelta.


    • Anonyymi00154

      Uuden ajan vihreä

      • Anonyymi00155

        Linkola, Könkkölä, Komsi, Soininvaara jne

        Uusi aika on alkanut


    • Anonyymi00156

      Hyvä Sofia,et ole tehnyt mitään rikollista.Tsemppiä!

    • Anonyymi00163

      Jokos Virralla o taas uusi ukko? Kuka tietää mnesko onkaan.Todellinen tiettyjen miesten nielijä. En haluaisi edes hänen viereensä istumaan. yögg!

    • Anonyymi00170

      Persut ovat täynnä naisvihaa, jopa heidän naisministerinsä.

    • Anonyymi00173

      Kuten ministeri Mika Poutala jyrähti:

      NYT TURVAT TUKKOON, niin paskajussi kuin muukin persuuslauma.

    • Anonyymi00174

      Vihreät on perseestä Sofian johdolla.

      • Anonyymi00175

        "Anonyymi00174
        2026-06-19 21:51:52
        Vihreät on perseestä Sofian johdolla."

        kkkkkkk

        Kuis niin?
        Routa -pelto on SuomenSisun kunnia jäsen
        se riittää teille.


    • Sofia on Hottis!💚👄🫦💄💘❤️💋👍🇫🇮

    • Anonyymi00176

      Tietääkseni poliitikon, varsinkin puolueensa puheenjohtajan tehtävä on toimia eduskunnan töissä? Jos kannatus nojaa tositv ohjelmissa niin ehkä pitäisi puolueen ohjelmaa tarkistaa? Mutta on parempi että vihreillä ei ole pätevää puheenjohtajaa?

    • Anonyymi00177

      Missä Sohvin BangBus, seisoo

    • Anonyymi00178

      Teen tässä aatteelle vartta. Pian painetaan pojat päin sortajaa Halmeen Emman punaisen alushammeen perässä.

      • Anonyymi00179

        Linna osasi nähdä asioiden koomisenkin puolen.

        Täällä Pohjantähden Alla kuuluu jokaisen kansalaisen perussivistykseen. Myös persujen.


    • Anonyymi00180

      ⁷Virran johdolla vihreistä tulee uusi persupuolue, joka nuolee kokoomusta⅞

    • >>No niin, persujen kampanja toimii, vihreiden kannatus nousee kohisten ja persut syöksykierteessä.>>

      Sinulla tuntuu jokin nousevan aina kun Sofia tulee mieleen.

      😊😊😊😊😊

    • Anonyymi00182

      En äänestä koska ei ole mitään vaihtoehtoa enää. Kaikki mennyt pieleen. Ei enää keskustakaan niin hyvä koska kepussakin aika iso osa oikeistolaisia.

      SDP lähteny vihreitten kelkkaan liikaa.
      Vasemmistoliitto utopia-politiikkaa.

      Persut ja kokoomus rikkaitten taskuihin lapioi koko ajan rahhaa.

      RKP ja kristilliset käytännössä sama kuin persut ja kokoomus, pienin nyanssierroin.

      Ikävä on alkuperäisiä kepulaisia eli maalaisliiton kepuja jokta oli aidosti maalaisten &koko suomen puolella.

      Persut oli joskus parempi eli kun Vennamo persujen alkujuuri joskus kauan sitten oli tunnettu maaseudun ja tavallisten ihmisten&duunarien asioita ajava mut eihän silloin kukaan sietänyt hänen mielipiteitä vaan otettiin tikunnokkaan koska melkein aina politiikassa ollaan jaettu rahat rikkaalle eliitille.

      Sofia virta mun puolest saa tehdä mitä haluaa eli saa mennä eri ohjelmiin mut sen puolue on utopistinen suurimmassa määrin. Jortkut vihreitten poliittiset liikkeet ihan jees mut liikaa usein sitä utopiaa.

      En äänestä ketään/mitään puoluetta. Kaikki pielessä nykyään.

      • Anonyymi00183

        En ole negatiivinen pessimisti vaan rehellinen ja oikeudenmukainen realisti.


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00183 kirjoitti:

        En ole negatiivinen pessimisti vaan rehellinen ja oikeudenmukainen realisti.

        Valitettavasti tuo asenne ei lupaa menestystä politiikassa.


    • Anonyymi00185

      Sahtifaari teki paremman karjalanpiirakan Tuttujutussa.

      • Anonyymi00186

        Persuukskien pitää jakaa kiljua kansalle


    • Anonyymi00187

      Ei seurauksia. Sohvi voitti taas ja voittaa vaaleissakin.

    • Anonyymi00190

      Persukohut huuhtoi sitten tämänkin ryhmään unohdetut polsoi skandal.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe