Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c

"Susanna Penttilän seksibussi kauhistuttaa suomalaisia

Onlyfans-tähti Susanna Penttilä, 53, kertoi Iltalehdelle lauantaina, että hän saapuu uudella Bangbussillaan Helsinki City Festivaliin.

Kyseessä on pakettiauto, jossa ihmisillä on mahdollisuus olla osa hänen Onlyfans-sisältöään. Bussiin pääsee ”touhuamaan” Penttilän kanssa vain ne miehet, joiden ikä alkaa kakkosella ja joilla on Onlyfans-tili. Penttilä sai inspiraation tempaukselleen pornotähti Bonnie Bluesta, joka viime syksynä kiersi omalla Bangbussillaan Ison-Britannian yliopistoja ja harrasti seksiä opiskelijoiden kanssa."



Tuollainen touhu on suoraan saatanasta.

146

1454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Likaisia sukuelimiään siellä ronklaavat ja jakavat tautejaan.

      • Anonyymi00051

        Minkälaisen kasvatuksen olet saanut?


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Minkälaisen kasvatuksen olet saanut?

        En ainakaan horoksi kasvattamista. Mutta jos ei kouluja käydä ja mennään kultamekoissa pitkin lentokenttää...


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Minkälaisen kasvatuksen olet saanut?

        Kysypä sitä kuule Susanna Penttilältä itseltään.


    • Anonyymi00002

      Lasten silmien eteen tuodaan tuollaisia kuvatuksia ja sanon suoraan, HUORAAMISTA siellä harjoitetaan.

    • Anonyymi00003

      Poliisin pitäisi tuollainen bussi takavarikoida teitä kuljeksimasta.

      • Anonyymi00042

        Mutta saavathan siinä puutteessa olevat miehet tarpeensa tyydytetyksi.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Mutta saavathan siinä puutteessa olevat miehet tarpeensa tyydytetyksi.

        Eläköön neuroverkkojen jännite-erot ja libidon virittyminen

        //s24 narsismi temppuilija


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Mutta saavathan siinä puutteessa olevat miehet tarpeensa tyydytetyksi.

        Ei niitä busseja nyt mihinkään yleisille festivaaleille parkkeerata.


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Ei niitä busseja nyt mihinkään yleisille festivaaleille parkkeerata.

        Ei vaan kaupunkien keskustoihin...


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Mutta saavathan siinä puutteessa olevat miehet tarpeensa tyydytetyksi.

        Tuonne toki menee rehentelemään fyysisellä kokoonpanollaan ne sellaiset joilla jo flaksia.


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Ei niitä busseja nyt mihinkään yleisille festivaaleille parkkeerata.

        Vai ei ? Penttilä uhkaa viedä panobussinsa jalkapallo-otteluihinkin.


    • Anonyymi00005

      Pitäisikö tuonkin asian jotenkin kiinnostaa?

      • Anonyymi00007

        Sen tulisi kiinnostaa että tuollainen huorausbussi seisoo ja kulkee lasten silmien edessä.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Sen tulisi kiinnostaa että tuollainen huorausbussi seisoo ja kulkee lasten silmien edessä.

        No ei nyt kuitenkaan kiinnosta. Yhtään enempää kuin aika ruma Susanna Penttiläkään.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        No ei nyt kuitenkaan kiinnosta. Yhtään enempää kuin aika ruma Susanna Penttiläkään.

        Siinähän se syy on miksi Suomella ja kansallamme menee koko ajan huonommin koska lapsemme tuhotaan jo pienestä pitäen ja altistetaan perversseille asioille niin että lapset kasvaa kieroon ja alkavat käyttäytymään yhä pahemmin mitä vanhempansakin.

        Aikuiset ei välitä vaan vievät lapsensakin näihin iljettäviin festareihin ym. pride-marsseille.

        Ja sitten ihmetellään miksi Suomella menee niin huonosti.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Siinähän se syy on miksi Suomella ja kansallamme menee koko ajan huonommin koska lapsemme tuhotaan jo pienestä pitäen ja altistetaan perversseille asioille niin että lapset kasvaa kieroon ja alkavat käyttäytymään yhä pahemmin mitä vanhempansakin.

        Aikuiset ei välitä vaan vievät lapsensakin näihin iljettäviin festareihin ym. pride-marsseille.

        Ja sitten ihmetellään miksi Suomella menee niin huonosti.

        Näinpä, tämä kansa ansaitsee kaiken tuhon.


      • Anonyymi00069

        Ainoastaan puutteessa olevia.


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Näinpä, tämä kansa ansaitsee kaiken tuhon.

        Kyllä Jumala näkee kaiken, toivottavasti rangaistus on kova!


      • Anonyymi00128

        Mielensä pahoittamisesta ainakin voi vaatia korvauksia. Poliisi ei tota julkista huoraamisilmiötä ole halunnut saada kuriin ennenkään.


    • Anonyymi00006

      Turhan tyrkyn tapa tehdä rahaa.

      • Anonyymi00008

        Sekin kyllä.


      • Anonyymi00012

        Jotain tietysti kertoo sekin, että tuollakin tavalla voi tehdä rahaa. Mutta jos joku tuostakin on valmis maksamaan, niin markkinatalouttahan se vain on.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Jotain tietysti kertoo sekin, että tuollakin tavalla voi tehdä rahaa. Mutta jos joku tuostakin on valmis maksamaan, niin markkinatalouttahan se vain on.

        Seksin ostaminen Suomessa ainakin on laitonta ja lasten altistaminen seksitouhuille.


      • Anonyymi00023

        Tädiltä meni vaatebisnekset pieleen, niin piti alkaa tienata vanhalla pi****la.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Tädiltä meni vaatebisnekset pieleen, niin piti alkaa tienata vanhalla pi****la.

        Ja nainen kuolee sisältäpäin tuolla tavalla yhä vaan enemmän, jossain kohdassa sanotaanko näin että toivottavasti herää että eihän tämä ole mitään elämää vaan kuolemaa se touhu on.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Ja nainen kuolee sisältäpäin tuolla tavalla yhä vaan enemmän, jossain kohdassa sanotaanko näin että toivottavasti herää että eihän tämä ole mitään elämää vaan kuolemaa se touhu on.

        Jos syntynyt sisältä kuolleena, niin seuraukset ovat tuollaisia.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Seksin ostaminen Suomessa ainakin on laitonta ja lasten altistaminen seksitouhuille.

        Hyvin on lapset suojattu, eivät hanki lapsia alle 50nä.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Jos syntynyt sisältä kuolleena, niin seuraukset ovat tuollaisia.

        Minkähänlaisesta "perheestä" tollainen muija on oikein lähtöisin ?


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Jos syntynyt sisältä kuolleena, niin seuraukset ovat tuollaisia.

        Meillä kaikilla, Aatamin kuvina syntyneillä, on kuollut henki. Vasta uskoontulo uudestisynnyttää meidät, eli saamme Jumalan elävän pyhän hengen kuolleen henkemme tilalle. Jumala haluaisi jopa tuollaisen omaa ruumistaan halveksivan ihmisen ottavan vastaan anteeksiannon ja ikuisen elämän Jeesuksen veressä. Rukoillaan hänen puolestaan, että ymmärtäisi hävetä ja kääntyisi Jumalan puoleen.


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Seksin ostaminen Suomessa ainakin on laitonta ja lasten altistaminen seksitouhuille.

        Ei kai tuo myy vaan tarjoaa mahdollisuuden panna parastaan tämän suljetun piirin silmien edessä .


      • Anonyymi00129

        Markkinapaikkaa ei kuitenkaan liikutella teillä tai parkkeerata julkisiin tiloihin ja alueille.


      • Anonyymi00158

        baariin menee rahaa ilman saantia,


      • Anonyymi00159
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Seksin ostaminen Suomessa ainakin on laitonta ja lasten altistaminen seksitouhuille.

        Seksin ostaminen on Suomessa laillista, jos sen myyminen tapahtuu laillisesti. Ruotsissa on laitonta kaikissa tapauksissa, mikä onkin aika absurdi tilanne.
        Missä kohtaa Suomen rikoslakia puhutaan "lasten alistamisesta seksitouhuille"? Mitä se edes tarkoittaa?


    • Anonyymi00009

      Suomessa on kyllä paljon lakeja siitä ja siitä asiasta, mutta onko tosiaan niin että tällainen on sallittua?

      • Anonyymi00014

        Miksi ei olisi sallittua? Pitäähän Susannankin saada.


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Miksi ei olisi sallittua? Pitäähän Susannankin saada.

        Panobussi vaan palvelutaloon. Vanha kääkkä saa samalla itsekin.


    • Anonyymi00011

      Kaikki pitää kieltää!!!

      • Anonyymi00017

        Ei kaikkea, mutta pitääkö sitten mielestäsi kaikki pahuudet ja vääryydet ennemmin sallia vai?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei kaikkea, mutta pitääkö sitten mielestäsi kaikki pahuudet ja vääryydet ennemmin sallia vai?

        Kun ei menis parikymppiset suomalaispojat pilaamaan elämäänsä mummonbussiin.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Kun ei menis parikymppiset suomalaispojat pilaamaan elämäänsä mummonbussiin.

        Aivan..


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei kaikkea, mutta pitääkö sitten mielestäsi kaikki pahuudet ja vääryydet ennemmin sallia vai?

        Mitäs pahaa tai väärää tuossa on? Ei siihen bussiin ole kenenkään pakko mennä. Eikä maksaa Penttilän videoista. Ihan on oma valinta.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Mitäs pahaa tai väärää tuossa on? Ei siihen bussiin ole kenenkään pakko mennä. Eikä maksaa Penttilän videoista. Ihan on oma valinta.

        Videoita voi kotona kukin katsoa kaikessa rauhassa, mutta mitään julkisia busseja ei tuoda koko perheen nähtäville kuten festivaaleille !


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei kaikkea, mutta pitääkö sitten mielestäsi kaikki pahuudet ja vääryydet ennemmin sallia vai?

        Suomessa alkaa kaikki olla kiellettyä tai pakollista, tai ainakin säädeltyä. Kristinusko on kohta kiellettyä, synnillä ylpeileminen pakollista.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Suomessa alkaa kaikki olla kiellettyä tai pakollista, tai ainakin säädeltyä. Kristinusko on kohta kiellettyä, synnillä ylpeileminen pakollista.

        Meno kiihtyy kohti tuhoa!


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Kun ei menis parikymppiset suomalaispojat pilaamaan elämäänsä mummonbussiin.

        Kukaan tyttöystävä ei voi ottaa vakavasti panobussin "asiakasta".


    • Anonyymi00015

      Länsimaailman rappio on täällä.

      • Anonyymi00018

        Se on juurikin sitä.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Se on juurikin sitä.

        Jospa se Venäjä pelastaa?


    • Anonyymi00016

      Kyseinen panobussi rikkoo lakia sukupuolisiveellisyydestä julkisella paikalla. Ämmän daisarit pullistelee provosoivasti buasik kyljessä ja kaikki tietävät mitä siellä tehdään. Eukko pitää esikuvanaan pornotähteä joka kiersi omalla panobussillaan Englannin kouluja hyväksikäyttämässä opiskelijoita.

      • Anonyymi00019

        On kyllä niin kuvottavaa touhua että!


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        On kyllä niin kuvottavaa touhua että!

        Älä esitä siinä, kukaan ei sinua usko.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Älä esitä siinä, kukaan ei sinua usko.

        Vedä sinäkin mielummin käteen kuin mummelia.


    • Anonyymi00020

      Aika monta kymppitonnia pitäisi meikälle maksaa jotta tuohon autoon menisin.

      • Anonyymi00022

        Mikään rahamäärä maailmassa ei riittäisi että menisin tänä päivänä mihinkään irstailemaan.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mikään rahamäärä maailmassa ei riittäisi että menisin tänä päivänä mihinkään irstailemaan.

        No, jos 20 000 euroa maksettaisiin, niin voisin kyllä käydä varvit rykäisemässä. Tiliä tuossa tekisi. Sulaa hulluutta tuosta olisi kyllä itse mitään maksaa.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        No, jos 20 000 euroa maksettaisiin, niin voisin kyllä käydä varvit rykäisemässä. Tiliä tuossa tekisi. Sulaa hulluutta tuosta olisi kyllä itse mitään maksaa.

        Mutta sitten joudut nettiin koko maailman katsottavaksi kun olet panobussissa.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mutta sitten joudut nettiin koko maailman katsottavaksi kun olet panobussissa.

        No sittenhän näkisivät kerrankin komean ja seksikkään miehen siellä maailmallakin.


      • Anonyymi00091

        Tuntuupa kiinnostavan kuitenkin kun pitää erikseen ilmoittaa...


      • Anonyymi00115

        En menis, vaikka saisin omakseni koko maailman!


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mutta sitten joudut nettiin koko maailman katsottavaksi kun olet panobussissa.

        Niinpä, haluaako miehet itsekin alalle ? Otan osaa. Yksi vanha mummon luuska ei kesää tee.


    • Anonyymi00028

      Joku raja todella pitäisi olla.

    • Anonyymi00029

      Sairasta touhua...

      • Anonyymi00032

        Ihmiset rahan ja seksin himon vallassa.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ihmiset rahan ja seksin himon vallassa.

        Mummolla on jäänyt jättitunnelissa panonappi pääälle.


    • Anonyymi00034

      Luulisi että tällainen ei olisi sallittua EDES Suomessa??

      • Anonyymi00073

        Onhan thaihieromalaitoksetkin saaneet toimia Suomessa kaikessa rauhassa vähintäänkin 90-luvulta asti.


      • Anonyymi00149

        Eikö Suomi voisi näyttää kaunista esimerkkiä koko maailmalle, siis kaunista käytöstä ja hyvää elämää!


    • Anonyymi00036

      Tavoitteena eukolla on houkutella panobussiinsa parikymppisiä nuoria miehiä. Minkä Suomen koulun pihaan ekaksi kurvaa?

      • Anonyymi00039

        No näinpä.


      • Anonyymi00074

        Ja pitääkö näyttää henkarit ?


      • Anonyymi00132

        Ei kuulema koulujen pihalle mutta mahdollisesti jalkapallo-otteluihin.


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00132 kirjoitti:

        Ei kuulema koulujen pihalle mutta mahdollisesti jalkapallo-otteluihin.

        Piru on kavala, ensin vähän niinkuin salaa ja pikkuhiljaa touhu leviää ja leviää, yhtäkkiä se on aivan luonnollista touhua, jopa terveellistä!


    • Anonyymi00037

      Taitaa olla viimeinen keino tehdä vielä rahaa ennen kuin kuivuu onlyfans kanava kokonaan...

      • Anonyymi00041

        Tälläkin on kai jälkeläinen 😬


      • Anonyymi00077

        Taitaa hänellä kuivua ihan muu paikka.


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Taitaa hänellä kuivua ihan muu paikka.

        Ei se ehdi kuivua, kun lubrikanttia ruiskitaan. Slippery loap to grave.


    • Anonyymi00037

      Päivä päivältä Suomen asiat vaan menee kaikintavoin huonommaksi...

    • Anonyymi00045

      Katsoin kuvaa ja huomasin että hänellä on hyvä pelotella lapsia. "Jos nyt et ole kunnolla niin Susanna tulee."

      • Anonyymi00063

        Suski tulee ja panee, joko itket ja panet mutta pantava on.


      • Anonyymi00075

        Sanoisin näin, että jos et käy koulujasi kunnolla, sullakin on Suskin onneton loppu.


    • Anonyymi00049

      Hah, Penttilä itse tehnyt avauksen mainostaakseen bussiaan.

    • Anonyymi00050

      Se virittynyt libido on Herran lahja

      • Anonyymi00053

        Voimassa olevien lakien ja asetusten mukaisesti kuka tahansa voi tienata eläkekassaansa noiden rajojen sisällä. Toki useimmat meistä tuntevat myötähäpeää niiden puolesta jotka maksavat mielikuvista ja tuntemuksista joita saavat nähdessään livenä tai kuvina kuudennella vuosikymmenellään olevan, väsyneen näköisen naisen, jonka ainoa huomion arvoinen ominaisuus on poikkeksellisen kookkaat, riippuvat ja löysät rinnat, jollaiset normaali ikääntyvä nainen saa hyvällä pukeutumisella ja sopivilla rintaliiveillä asialliseen ryhtiin ja pysymään puseron sisällä.
        Rahaa on otettava silloin kun se on tulossa , ja se on julkista tietoa että raha liikkuu asioissa joilla ei ole yhteiskunnallisesti muuta merkitystä kuin verotulot, joita esin huumekaupassa ja muissa rikollisissa toimissa ei tule.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Voimassa olevien lakien ja asetusten mukaisesti kuka tahansa voi tienata eläkekassaansa noiden rajojen sisällä. Toki useimmat meistä tuntevat myötähäpeää niiden puolesta jotka maksavat mielikuvista ja tuntemuksista joita saavat nähdessään livenä tai kuvina kuudennella vuosikymmenellään olevan, väsyneen näköisen naisen, jonka ainoa huomion arvoinen ominaisuus on poikkeksellisen kookkaat, riippuvat ja löysät rinnat, jollaiset normaali ikääntyvä nainen saa hyvällä pukeutumisella ja sopivilla rintaliiveillä asialliseen ryhtiin ja pysymään puseron sisällä.
        Rahaa on otettava silloin kun se on tulossa , ja se on julkista tietoa että raha liikkuu asioissa joilla ei ole yhteiskunnallisesti muuta merkitystä kuin verotulot, joita esin huumekaupassa ja muissa rikollisissa toimissa ei tule.

        Kertyy eläkettä tuosta??


      • Anonyymi00110

        Venäläinen perseensuristin siellä on.


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Voimassa olevien lakien ja asetusten mukaisesti kuka tahansa voi tienata eläkekassaansa noiden rajojen sisällä. Toki useimmat meistä tuntevat myötähäpeää niiden puolesta jotka maksavat mielikuvista ja tuntemuksista joita saavat nähdessään livenä tai kuvina kuudennella vuosikymmenellään olevan, väsyneen näköisen naisen, jonka ainoa huomion arvoinen ominaisuus on poikkeksellisen kookkaat, riippuvat ja löysät rinnat, jollaiset normaali ikääntyvä nainen saa hyvällä pukeutumisella ja sopivilla rintaliiveillä asialliseen ryhtiin ja pysymään puseron sisällä.
        Rahaa on otettava silloin kun se on tulossa , ja se on julkista tietoa että raha liikkuu asioissa joilla ei ole yhteiskunnallisesti muuta merkitystä kuin verotulot, joita esin huumekaupassa ja muissa rikollisissa toimissa ei tule.

        Ne on Playboykuvauksia varten asennetut kumipallot. Osalle miehistä sellaisinakin niin kovin mystiset ja viehkeät peri naiseuden määreet.


    • Anonyymi00054

      Esitteleekö toi siellä vanhaa rämemajavaansa ?

      • Anonyymi00111

        Eiköhän se ole sitäkin käynyt kiristämässä, ja rejuveneiting piikkiä kuiluun piikittämässä. Kun arkeologit joskus kaivelevat niin jäljiltä löyyy tissit, huulet ja pillu.


    • Kohta on bussit tyhjät.🍑💦🍆🥚🥚🚌🚌

    • Anonyymi00055

      Voi bussissa olla sitten melkoiset "tuoksut" 🤢

      • Anonyymi00060

        Karseeta


    • Anonyymi00056

      Poliisin pitää estää Bussin toiminta Siveellisyyttä loukkaavana tekona

      Uhkasakko annettava että lopettaa kiertämisen!

      • Anonyymi00061

        Jos sitä ei tehdä, mitä seuraavaksi sallitaan?


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Jos sitä ei tehdä, mitä seuraavaksi sallitaan?

        Thaihieromalaitokset on sallittu ainakin 90-luvulta asti.


    • Anonyymi00058

      Suojellaan lapsia.

    • Anonyymi00062

      Illu ja yrpä myy.

    • Anonyymi00064

      Maailma mätänee vauhdilla, ja Suomi etunenässä.

    • Anonyymi00065

      Setämiehet välttelevät päiväkotien läheisyydessä liikkumista, mutta samaan aikaan susanna saapuu paikalle bussinsa renkaat ulvahtaen. Haluten viedä ilosanomaansa joka kolkkaan.

      • Anonyymi00078

        🥰🥰🥰🥰🥰


    • Anonyymi00079

      No ei kyllä liikuta pätkääkään kun on tämä omakin elämä tässä elettävänä. Suosittelen teille muillekin.

      • Anonyymi00080

        Myös lapsilla on tolla periaatteella "oma elämä elättävänä" ja lapset tulee suojella moraalittomuudelta ja siveettömyydeltä, jonka kohteeksi lama-aikoina valikoituu AINA tytöt ja naiset !


      • Anonyymi00081

        No siis jos normaaleissa (?) iltapäivälehdissä alkaa olla tällaisia uutisia, niin mihin maailma on menossa?


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        No siis jos normaaleissa (?) iltapäivälehdissä alkaa olla tällaisia uutisia, niin mihin maailma on menossa?

        Nimenomaan Iltalehdessä oli 90-luvun lama-aikana ne naisten yläosattomat toples-kuvat takasivulla. Ne saatiin jo onneksi pois vanhanaikaisina. Nähtiinpä tuolloin jopa naisten seksimyynti-ilmoituksia lehtien palstoilla. Lähes aina naisten ! Jotka on niin helppoa uhrata lama-aikoina. Myös sellaiset seksimyynti-ilmoitukset saatiin pois.
        Nimenomaan tytöille ja naisille lamat on siis tosi vaarallista aikaa.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Nimenomaan Iltalehdessä oli 90-luvun lama-aikana ne naisten yläosattomat toples-kuvat takasivulla. Ne saatiin jo onneksi pois vanhanaikaisina. Nähtiinpä tuolloin jopa naisten seksimyynti-ilmoituksia lehtien palstoilla. Lähes aina naisten ! Jotka on niin helppoa uhrata lama-aikoina. Myös sellaiset seksimyynti-ilmoitukset saatiin pois.
        Nimenomaan tytöille ja naisille lamat on siis tosi vaarallista aikaa.

        Nytkin nykyisen laman aikana naiset itse tyrkyttäytyy seksillä esille. Mm. artisti Minttu ja itsensä näyttelijä Olga. Tosi sairas suuntaus. Onko kotikasvatuksessa jokin mennyt pahasti pieleen ? Iskä tässä käväisee viemässä roskapussin samalla , kun tohon parkkipaikalle on ajettu joku bangbussi ihan väärään ruutuun.
        Eikö naiset kunnioita enää yhtään itseään ? Vanhalla luntulla kuten Penttilä ei varmaan ole enää moraaliakaan jäljellä. Mutta ei näitä bisneksiä pyöritetä julkisesti kaikkien nähtävillä.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Nytkin nykyisen laman aikana naiset itse tyrkyttäytyy seksillä esille. Mm. artisti Minttu ja itsensä näyttelijä Olga. Tosi sairas suuntaus. Onko kotikasvatuksessa jokin mennyt pahasti pieleen ? Iskä tässä käväisee viemässä roskapussin samalla , kun tohon parkkipaikalle on ajettu joku bangbussi ihan väärään ruutuun.
        Eikö naiset kunnioita enää yhtään itseään ? Vanhalla luntulla kuten Penttilä ei varmaan ole enää moraaliakaan jäljellä. Mutta ei näitä bisneksiä pyöritetä julkisesti kaikkien nähtävillä.

        Juuri itsensä kunnioittamisen kehittymättömyydestä tällaisissa on kyse. Porno tuntuu ainoalta tienaamiskeinolta niiden mielestä, jotka ajattelevat olevansa vain panoreikä. Synti vahingoittaa aina, mutta irstaus ja huoraaminen vahingoittavat omaa sielua ja ruumista. Miten paljon pitää itseään vihata ja halveksia, että pystyy alentumaan moiseen.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Juuri itsensä kunnioittamisen kehittymättömyydestä tällaisissa on kyse. Porno tuntuu ainoalta tienaamiskeinolta niiden mielestä, jotka ajattelevat olevansa vain panoreikä. Synti vahingoittaa aina, mutta irstaus ja huoraaminen vahingoittavat omaa sielua ja ruumista. Miten paljon pitää itseään vihata ja halveksia, että pystyy alentumaan moiseen.

        Nuori nainen myy ulkonäöllään joo. Harvassa taas on ne , jotka tekee rahaliitoilla itselleenkin rahaa, säästöjä, ostaa itseään varten "sijoitusasunnon". Niitä on harvassa, koska miehet käyttää ja kuluttaa, saa sekä missiä että tissiä. Ja vielä taloudenhoitajankin samaan hintaan.
        Suurin osa joutuukin lopulta vanhana myymään vaan itseään kun ukko on jo jonkun uuden ja nuoremman missukan sugardad.


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Myös lapsilla on tolla periaatteella "oma elämä elättävänä" ja lapset tulee suojella moraalittomuudelta ja siveettömyydeltä, jonka kohteeksi lama-aikoina valikoituu AINA tytöt ja naiset !

        Tämä kyllä nostaa naisten arvoa. Pikkupojatkin saa hyvää esimerkkiä mitä varten tytöt on olemassa.


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        No siis jos normaaleissa (?) iltapäivälehdissä alkaa olla tällaisia uutisia, niin mihin maailma on menossa?

        TUHOON!


      • Anonyymi00133
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Tämä kyllä nostaa naisten arvoa. Pikkupojatkin saa hyvää esimerkkiä mitä varten tytöt on olemassa.

        Ja raiskaukset lisääntyy. Poliisin kannattaisi seurata edes nyt jo korkeita raiskaustilastoja !


    • Anonyymi00092

      Huomiotemppu,onnistui😂

    • Anonyymi00093

      Jos nämä vanhusten seksin häväistykset normalisoidaan ja hyväksytään ihan yleisesti kehopositiivisuuteen vedoten tai mikä tahansa tekosyy nyt onkaan niin silloin voi samantien laskea alaikäisyyden rajaakin. Niin moni 12-16 ikäinenkin tarjoaa vaikka mitä palveluita saadakseen rahaa eli voidaanko ajatella, että uhrina onkin käytännössä ne täysi-ikäiset, jotka himoissaan siihen sortuu eli joutuu vankilaan vai onko uhrina ne viattomat lapset joiden perheessä ei raha riitä elättämään näitä teinejä enää normaaliin lapsuuteen. Suomen yhteiskunta on romahtanut takaisin alas. En usko enää uuteen nousuun. Kaikenlainen tasapainoton elämä on jo pitkään ollut suurimman osan arkipäivää.

      • Anonyymi00151

        …mutta tällainenhan juhannuksen kuuluu olla?😪


    • Anonyymi00094

      Persujen Pornopussi:

      Vanha asuntovaunu, jonne daa daa saa saa mennä öyhöttämään erektioon saakka.

    • Anonyymi00101

      Seuraavaksi Matujen BangTaxi, pääsyvaatimus: nuori rahaton nainen kyytimaksu luonnossa.

      • Anonyymi00103

        Mitähä kytät tykkäis kun noita BangTaxeja päivystäis öisin yökerhojen liepeiillä?


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Mitähä kytät tykkäis kun noita BangTaxeja päivystäis öisin yökerhojen liepeiillä?

        SDP kokoontuis hätäistuntoon?


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        SDP kokoontuis hätäistuntoon?

        Vain koska joku oli jääny ilman kyytiä, kiintiöt ei riitä.


      • Anonyymi00106

        demarinaisten märkä uni


      • Anonyymi00134
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Mitähä kytät tykkäis kun noita BangTaxeja päivystäis öisin yökerhojen liepeiillä?

        Kyttiä ei ole pahemmin kiinnostanut thaihieromalaitoksetkaan.


    • Anonyymi00107

      En ole avannut ilatasanomien enkä iltalehden nettisivuja ollenkaan vuoden alusta alkaen. Enkä aio aloittaa nyttenkään. Pelkkää saastaa ja paskaa kaikki tuo roska mitä julkaisevat!

      • Anonyymi00142

        Se on kyllä totta, mutta niistä näkee sen mitä ihmisille tyrkytetään ja voi todeta kuinka vauhdilla Suomi ja muu maailma mätänee.


    • Anonyymi00119

      Sen joka jo on tyttöjen suosiossa ei tarvitse elähtänyttä muijaa naida, ja muut taas ei taida kyetä. Vähän vaikea tavoittaa kohderyhmäänsä.

    • No niin Irmeli nyt netti kiinni, Raamattu kirjahyllyyn ja ulos lenkille vaikka metsään. Halaat vähän puita niin paha olo helpottaa.

    • Anonyymi00121

      Susannakin saa sitten oikein vanhoilla päivillä ehkäpä sitä sellaista hoivaa jossa ei lupia kajota kyselläkään. Että hyvähän se on oppia pois viimeisistäkin häveliäisyytensä rippeistä kun vielä ikä sen sallii.

      • Anonyymi00137

        Olkoon lunttu itse mikä on, mutta julkisille paikoille ei tuoda panobusseja.


    • Anonyymi00123

      Fiksu nainenhan tämä on kun saa pikkurietastelullaan tienatuksi itselleen eläkerahat aikana jolloin ei oikein enää mikään kannata. Somekuvansa missä pyllistellee ovat niin pitkälle muokattuja että kyse jo enemmän avatarhahmosta.

      • Anonyymi00124

        Kamala!


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00124 kirjoitti:

        Kamala!

        On ihmiselle todella tuhoisaa pervoilla tuolla tavalla, ja vielä että myy itseään.


    • Anonyymi00135

      Olen 50v heteromies enkä tajua mitä ihmettä tässä naisessa näette. Ei mitään erikoista ja kaiken lisäksi vielä tuollainen arvomaailma joka on iso miinus. En olisi hänen kanssaan vaikka siitä maksettaisi palkkaa. On itsellä ollut ja on arvoiltaan ja ulkonäöltään huomattavasti parempia naisia kuin tämä. Karmea pyydys

    • Anonyymi00136

      Ihmettelen tapausta.
      Iltalehti kannattelee kurtisaania julkisuudessa. Mitäs muuta tuo on?

    • Anonyymi00138

      Ainakin siihen panobussin mainontaan voi yrittää vaikuttaa. Auton kyljessä olevan mainoksen sisältöön voinee puuttua vain mainonnan eettinen neuvosto.
      Kun poliisia ei kerran muuten kiinnosta !

      • Anonyymi00147

        Mikähän tässä on motiivina? Ainakin mediassa kehuskellut, että rahaa on vaikka kuinka. Menee loppukin maine nyt täällä Suomessa. Satanistista touhua....ja aiemmin kai oli jokin hienostolady ja putiikin pitäjä. Ja vain parikymppiset pojat kelpaavat tälle ja on itse viittä vuotta vaille 60-vuotias. Annetaan narsistista käytösmallia taas yhteiskuntaan ja etenkin nuorisolle.


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00147 kirjoitti:

        Mikähän tässä on motiivina? Ainakin mediassa kehuskellut, että rahaa on vaikka kuinka. Menee loppukin maine nyt täällä Suomessa. Satanistista touhua....ja aiemmin kai oli jokin hienostolady ja putiikin pitäjä. Ja vain parikymppiset pojat kelpaavat tälle ja on itse viittä vuotta vaille 60-vuotias. Annetaan narsistista käytösmallia taas yhteiskuntaan ja etenkin nuorisolle.

        Ottaako oma teinipoikansa mallia äipän pisneksestä? Voisko se pojan isä ottaa poikansa luokseen kun äitillä on muuta puuhaa?


    • Anonyymi00140

      Ja aina vaan asiat sitten menee pahemmaksi ja livetään sallimaan yhä irstaampia ja pervompia asioita.

      • Anonyymi00145

        Seksi on sitä jo nyt. On kaikenlaisia "studioita", piiskaamista, päälle ulostusta, käsirautoja, viagraa ym ym...


    • Anonyymi00143

      Seksi vie ja taksa tuo

    • Anonyymi00144

      Osa hihkuu: ” ihanaa kansainvälistä”.
      Osa meinaa oksentaa, osa on sanattomia.

      Näen jo riskianalyysin.

    • Anonyymi00148

      On se vaan kummallista että ihmiset tykkäävät naida😁

    • Anonyymi00152

      Hyi olkoon tätä syntistä maailmaa, ja naiset taas näyttämässä esimerkkiä, hävetkää, oikeesti!

    • Anonyymi00153

      Maailman vanhin ammatti heh.

    • Anonyymi00154

      Vetoaa uskovaisiin, satanistit yrittävät kieltää paukkulinjureita.

    • Anonyymi00155

      Itsekin tässä raamattua päntännyt ja kovasti kirjoitellut tänne sivustolle raamatunjakeita sun muita niin ajattelin että jospa kävisi välillä ulkona ostamassa jäätelöä ja Susannan bussia koeajamassa.

      • Anonyymi00160

        Onks sulla sen OF-tili ja sitten ehtona oli että oot parikymppinen , silloin tulee ilmaisseksiä ja pääset sen videoille mukaan. Kun saastaan tarttuu, ei siinä raamatut auta.


    • Anonyymi00161

      Se oli vasta yhden saanut kuvauksiinsa. Ettei taida olla jonoksi asti tulijaa.

      • Anonyymi00163

        Monihan panna tahtoo , muttei sentään kuviaan someen.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe