Eikö tuo Penttilän Porno-Bussi ole laitonta ?!

Anonyymi-ap

Mielestäni on outoa, jos noin iäkäs nainen saa tehdä mitä irstasta haluaa ilman, että kukaan puuttuu tuohon sekoiluun.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/365bc16f-97f6-4c57-9972-ba8166cf57e2

Onhan Suomessa huoli-ilmoitukset käytössä, mutta ei sekään järjestelmä toimi, eikä ole resursseja.

Tuossa on pakko olla taustalla jotain traumaattista ehkä lapsena seksuaalista hyväksikäyttöä tai muuta, jos loput vanhuuden päivät haluaa kuluttaa noin itseään halventaen.

Eikö tämän ihmisen omat läheiset edes pidä enää hänestä lainkaan vai miksi kukaan ei lopeta heti alkuunsa näitä uusia Bonnie Blue-tyyppisiä mielenhäiriöisiä kampanjoita.

113

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jos edes salaisi ja pitäisi matalaa profiilia omien fantasioidensa kanssa, mutta ei niin millään, vaan paheksuttavaa on mediassa ilmoittaa kaikille lapsille, että aikoo harrastaa seksiä julkisella paikalla. Moni alaikäinen joko katselee tai kuuntelee tuollaisia tapahtumia. Ei pienet pojat ymmärrä, että heillä voi olla itsellään sitten vanhempana vaikeuksia seksielämänsä kanssa, kun ei se oikeassa elämässä menekään ihan noin.

      • Anonyymi00002

        Rahan ja julkisuuden ahneus on kyseessä. Moni tunnettu henkilö sairastuu siihen. Mikä lie addiktio sekin.


      • Anonyymi00003

        Rikkaan suvun horo tyttö?


      • Anonyymi00035

        Tuollaisia demarit ovat. Rahat otetaan varastamalla tai vaikka huoraamalla.


      • Anonyymi00038

        Eihän se missään julkisella paikalla aio seksiä harrastaa. Mitä aikookin tehdä, sen aikoo tehdä siellä autossa poissa katseilta. Maksaa joutuu, joka haluaa sitten katsella. Ja pornoahan on internet tulvillaan. Ei nyt oikein lapsiin vetoaminen tässä toimi.


      • Anonyymi00116

        Joka pojalla tulee vanhemmiten vaikeuksia stand upin kanssa, se on selvä. Aikuisen naisen seksuaalisen hyväksikäytön uhrina voin sanoa että ei ollut ollenkaan hassumpaa.


    • Anonyymi00004

      Millä perusteella laitonta? Eihän tuo eroa yhtään siitä mitä jotkut tekee asuntoautoissa ja -vaunuissa. Jotkut käyvät niissä jopa alasti suihkussa. Hui kamalaa.

      • Anonyymi00007

        Ai ei vai?

        Pervobussi tuolla ehdottelee sitten lasten edessä.


      • Anonyymi00011

        Bordelli missä myydään seksiä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ai ei vai?

        Pervobussi tuolla ehdottelee sitten lasten edessä.

        Kerro nyt millä tavalla eroaa. Ymmärrän toki, että inceliä raivoat asiasta.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Bordelli missä myydään seksiä.

        Juuri niin.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Bordelli missä myydään seksiä.

        Ei muuten ole. Persut kyllä myyvät perseesä, kuten Soinikin aikoinaan lohkaisi.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Juuri niin.

        Myymiseen liittyy tosin rahan vaihtaminen, joten mikä tässä on mahdollinen vaihdannan väline, jos kulkuneuvon sisällä edes tapahtuu mitään? Kerro nyt, kun tiedät niin tarkkaan, älä yhtään ujostele.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Bordelli missä myydään seksiä.

        Myydäänhän Vihreiden puoluetoimistossakin seksiä. Jos haluaa kähmintää paikanpäälle, niin tilaa Sofian.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Myydäänhän Vihreiden puoluetoimistossakin seksiä. Jos haluaa kähmintää paikanpäälle, niin tilaa Sofian.

        Mutta tuolla "bussissa" ei myydä yhtään mitään.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Mutta tuolla "bussissa" ei myydä yhtään mitään.

        Ei niin vaan siellä käytetään nuoria miehiä hyväksi. Sussu käärii rahat kuvattavista videoista ja nuoret miehet eivät saa mitään. Sussu ei tienaisi mitään ilman näitä hyväksikäyttämiään nuoria. Joutuisi esittelemään yleisölle yksin omia ikääntyneitä reikiään...toki joku vatipää saattaisi siitäkin maksaa 😅


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Ei niin vaan siellä käytetään nuoria miehiä hyväksi. Sussu käärii rahat kuvattavista videoista ja nuoret miehet eivät saa mitään. Sussu ei tienaisi mitään ilman näitä hyväksikäyttämiään nuoria. Joutuisi esittelemään yleisölle yksin omia ikääntyneitä reikiään...toki joku vatipää saattaisi siitäkin maksaa 😅

        Eli lakia ei rikota lainkaan, kuten tuo kateellinen ja ruma aloittaja kuvitteli.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Eli lakia ei rikota lainkaan, kuten tuo kateellinen ja ruma aloittaja kuvitteli.

        Siitä en tiedä, mutta iljettävää on joka tapauksessa 🤮 ja en tiedä kuka tuolle kateellinen viitsii olla 😅 ei voi markkinoida itseään omalla luonnollisella pärställään, ku pitää käyttää rajuja filttereitä, sekin on jo kusetusta 😅


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Bordelli missä myydään seksiä.

        Missään ei mainosteta että seksiä myynnissä, eli laillista touhua siltä osin


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Bordelli missä myydään seksiä.

        Eikö siellä myydä sitä, että vain katselee livenä seksiä. Ei se ole laitonta.


    • Kateellisten panettelua, paneminen on hauskaa eikä se ole keneltäkään pois. Paitsi tietysti inceleiltä.

      • Anonyymi00052

        Olet näitä joiden pitää saada nylkyttää kun himo iskee ja vaikka julkisella paikalla.


    • Anonyymi00005

      Maalimassa on 8 miljardia ihmistä. Aatelkaa sitä nussimisen määrää joka on tarvittu! HIRVEÄÄ! Soitan heti siveyspoliisille.

      • Anonyymi00008

        Ei tämä ole nussimista lisääntymisen vuoksi vaan nussimista rahan vuoksi keskellä katua


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei tämä ole nussimista lisääntymisen vuoksi vaan nussimista rahan vuoksi keskellä katua

        Minkä helvetin rahan? Ethän sinä edes tiedä mitä kulkuneuvon sisällä tapahtuu.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Minkä helvetin rahan? Ethän sinä edes tiedä mitä kulkuneuvon sisällä tapahtuu.

        Varmaan luetaan katekismusta🤣


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Minkä helvetin rahan? Ethän sinä edes tiedä mitä kulkuneuvon sisällä tapahtuu.

        Sussu tekee auton sisällä pornoa nuorten kustannuksella. Hän saa palkkion palveluistaan sitten näiden julkaisemiensa videoiden perusteella...eli ei se mitenkään ilmaista touhua ole.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Sussu tekee auton sisällä pornoa nuorten kustannuksella. Hän saa palkkion palveluistaan sitten näiden julkaisemiensa videoiden perusteella...eli ei se mitenkään ilmaista touhua ole.

        No mitä lakia siellä auton sisällä rikotaan? Sitähän tuo kateellinen aloittaja yrittää väittää.

        Siellä ei tehdä edes verotettavaa liiketoimintaa.


      • Anonyymi00090

        No mitä rahaa siellä auton sisällä käsitellään?


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        No mitä rahaa siellä auton sisällä käsitellään?

        Sussun nahkavaluuttaa. Ostaa pojilta seksiä sillä, jotta saa itse kääriä suuret setelit heidän kustannuksellaan


    • Anonyymi00006

      Haitallista menoa.

      • Anonyymi00020

        Incelin elämä on.


    • Anonyymi00009

      Suomi on täynnä narsisteja jotka ovat ottaneet ja vainonneet uusia uhreja. Ei jaksa seurata tätäkään henkilöä tai katsella linkkejä hänen puuhiin. Oikeastaan julkisuus on täynnä näitä terapiatta jääneitä. Ei jaksa niitä seurailla. Järkyttävintä näissä toki on, että syyttelevät edellisiä uhrejaan narsisteiksi, vaikka asia on juurikin toisinpäin.


      Lopetat vaan näiden seuraamisen ja alat elää sellaista omilla arvoillasi olevaa elämää. Näitä ihmisiä muuteen buukkaa jonkinlainen porukka tyrkyttäen heitä muille julkkikkiksiksi. Ne vasta hulluja onkin.

    • Anonyymi00010

      Yli viisikymppinen mamma tienaa kropallaan OnlyFans-sisällöntuotannollaan yli miljoonan vuodessa siihen ei palstalla räkyttävistä perseilijöistä yksikään kykene edes nuorempanakaan!!!

      • Anonyymi00021

        Kehut kuin se olisi jotenkin hyvä asia.


      • Anonyymi00030

        Niin,kaikilla ei ole tarve myydä alapäätään kaikkien käyttöön saadakseen touhulla rahaa.

        Se on Itsekunnioitusta, jota ei rahalla saa.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Niin,kaikilla ei ole tarve myydä alapäätään kaikkien käyttöön saadakseen touhulla rahaa.

        Se on Itsekunnioitusta, jota ei rahalla saa.

        Nimenomaan, toisilla on itsekunnioitusta ja toisilla ei. Rahasta en alentuisi tuohon


    • Anonyymi00012

      Mikäli henkilö tekee julkisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan teon siten, että tämä teko aiheuttaa pahennusta, katsotaan hänen syyllistyvän sukupuolisiveellisyyden julkiseen loukkaamiseen. Sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta.

      • Anonyymi00039

        Mitään sellaistahan tässä ei julkisesti ainakaan ennakkotietojen mukaan tehdä.


    • Anonyymi00013

      Eikö kapitalismi ja markkinataous miellytä teitä? Bussiahan ei olisi jollei sille olisi kysyntää.

      • Anonyymi00014

        Kokoomuksessa ehkä kaikki säädyllisyys ja arvot on uhrattavissa mammonan alttarille. Niinhän se tksi kokkelimuija mainostaa jopa myrkkypusseja. Persujen luulisi pitävän meteliä tätä panobussia vastaan kun ovat niin kovasti terveiden arvojen puolella.


      • Anonyymi00104

        Kysyntä ja tarjonta kohtaavat, kuten Adam Smith kirjoitti. Se on liike-elämää.


    • Ja taas kohta on bussit tyhjät.🍑💦🍆🥚🥚🚌🚌👍❤️

    • Anonyymi00018

      Ajatelkaa mikä häpeä tuon lapselle

      • Anonyymi00032

        Apua.....ehkä maasta pakakeneminen nimen vaihto tai hiljaiselo vähentäisi häpeää.


      • Anonyymi00062

        Rahanahneus ajaa senkin asian ohi


    • Anonyymi00022

      Lapissa oltiin huolissaan kun venäläiset bussit kiersivät pohjolaa.
      Kyseessä oli BANGBUS, спиздитьавтобус
      Huorabussi suomeksi.
      Liikkuva hirahotelli, liikkuva huora-ambulanssi.

      • Anonyymi00033

        Tarkotatkohan Virolaisia?
        Niitä oli aikoinaan vanhat hotellit pullollaan.


    • Anonyymi00023

      Eli jakaa omaa traumaansa muille?
      Hyi,kamala.

    • Anonyymi00025

      Kyllä hävettäisi olla uskovaisen hihhuIipersun lapsi.

    • Anonyymi00026

      Mikäs ikäraja tuossa sitten on??

      • Anonyymi00027

        20+ vee ilmoitti rouva itse.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        20 vee ilmoitti rouva itse.

        Siis ei saa olla vanhempi kuin 20 v


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Siis ei saa olla vanhempi kuin 20 v

        Voi voi pientä.


    • Anonyymi00028

      Raamatun käskyt unohtuneet.
      Ihmisiltä kadonnut itsekunnioitus,sivistys,käytöstavat ja siveys.
      Luulevat saavansa huomiota h...lla.
      Jotku näkökään tekee ihan mitä vaan, kunhan saavat huomiota,ja rahaa videoillaan yms

      Tuollainen käytös vetää puoleensa mt ongelmia,ja tautejakin .
      Ei kukaan voi väittää olevansa Ylpeä itsestään, jos tyrkyttää alapäätään kaikkien käyttöön.
      Hyi oksetus.

      • Anonyymi00031

        Raamttu sopii korkeinaan perseen pyyhkimiseen, ja siihenkin on paljon parempia tapoja.

        Uskovaiset hihhuIit on vajakkeja.


      • Anonyymi00069

        Kyllä se tappi liukkaasti sinne reikään sujahtaa ilman sun raamattuasikin.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Raamttu sopii korkeinaan perseen pyyhkimiseen, ja siihenkin on paljon parempia tapoja.

        Uskovaiset hihhuIit on vajakkeja.

        Meillä ainakin saunan pesä syttyi mainiosti sillä satukirjalla.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Kyllä se tappi liukkaasti sinne reikään sujahtaa ilman sun raamattuasikin.

        Vanhassa ruuhessa onkin hyvä olla tappi, kun lähtee soutelemaan.


    • Anonyymi00034

      Voiko ihminen enää alemmas vajota?
      Miettii usein näistä kroppansa ja sielunsa julkisuuteen tai euroihin vaihtaneista.

      • Anonyymi00094

        Seksityötä moni tietysti halveksii, mutta elannon hankkimisessa ei itsessään pitäisi olla mitään pöyristeltävää. Työtähän tehdään rahaa vastaan, vaikka se työ ei arvostustasi saisikaan.


    • Anonyymi00036

      On se.

    • Anonyymi00040

      Siitä uusi bisnes Suomeen.
      Kait joku valopää innostuu...

    • Anonyymi00041

      Jo kauan sitten oli sanonta -ennemmin maa repee kun h...a häpee-

    • Anonyymi00042

      Nyt kaikki some wannabe suskit busseja ostamaan/vuokraamaan...

      • Anonyymi00043

        Kaikki joilla ei seiso itkevät moraalin perään .😅😅😅😅😅😅


    • Anonyymi00045

      Eikö lapsille suunnattu sateenkaaribussi ole vielä pahempi.

    • Anonyymi00046

      lopun aikoina lisääntyy kaikki saaasta.

      sodat
      porno bussit
      väkivalta
      kaikenlainen kusetut
      murhat

      lista on loputon..

    • Anonyymi00048

      Bängdösä ja Persparaati sivustot oli Amerikassa jo varmaan kymmenen vuotta sitten.

    • Anonyymi00049

      Kuten tavaustaitoiset palstalaiset lukutaitoisina tietävätkin Susanna mamman auto ei ole avoin kaikille vaan autoon pääsee vain rekisteröitynyt maksukykyinen Onlyfans asiakas,,,

      Pro-tukipiste ry:n arviot suomen seksityöläisten määrästä ovat liikkuneet 8 000–10 000 henkilön tienoilla. Suuri osa näistä toimijoista on kuitenkin osa-aikaisia tai toimii alalla vain satunnaisesti. Läheskään kaikki eivät tarjoa tavaraansa oli sitten mies tai nainen

      Ja niitä varsinaisia jokamiehen huorapakuja tienaamassa on suomessa liikkunut jo pitkään, toki ilman teippauksia, ja ovat tilattavissa netistä syrjäkylillekin!!!
      Huom. Kiertävät vähän samoilla tavoin suomea kuin kulta tai torikauppiaat,,,

      • Anonyymi00056

        Hyi hellvetti..että oikein tilaa hu ora kotiovellesi, nyt tien päällä..


    • Anonyymi00050

      Onko niin että jos mies tekisi vastaavaa, hän istuisi linnassa?

      • Anonyymi00051

        Tässä feministien hallitsemassa yhteiskunnassa. En puolusta tuon naisen touhuja mutta kysyn vaan.


      • Anonyymi00055

        Voidaan tosiaan miettiä onnistuisiko sama jos tekijänä olisi ukon käppänä joka laittaisi ehdoksi että vain parikymppiset misut saavat tulla bussiin tekemään pornovideoita ja tämä bussi nököttäisi keskellä vilkasta toria. EI VARMANA ONNISTUISI.


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Voidaan tosiaan miettiä onnistuisiko sama jos tekijänä olisi ukon käppänä joka laittaisi ehdoksi että vain parikymppiset misut saavat tulla bussiin tekemään pornovideoita ja tämä bussi nököttäisi keskellä vilkasta toria. EI VARMANA ONNISTUISI.

        No miksi se ei onnistuisi? Ei tässä tehdä rikosta.


    • Anonyymi00053

      Hauska miten tuo kurppa on vähän "siloitellut" naamavärkkinsä kuvaa siihen bussin kylkeen ;) Ja nuo ylisuuret kumipallot ovat järkyttävät. Voi vain kuvitella miltä näyttävät ja tuntuvat tuollaisessa ikäihmisessä.

      • Anonyymi00098

        Kuvittele rauhassa vain. Ei siinä ole mitään hävettävää.


    • Anonyymi00054

      Ällöttävältä tuo irstailu tuntuu!

    • Anonyymi00057

      Halpaa pilua, vain 99,99 euroa, visakorttikin käy🤣

    • Anonyymi00058

      Tätä touhuahan yritetään kokoajan normalisoida ja mitä rahanahne mummo edessä, sitä kohta muut vatipäät perässä. Nythän oli lööpeissä joku eukko, joka täyttää 30 ja haluaa sen kunniaksi harrastaa seksiä yhtäaikaa 30 miehen kans 🥴 h*oraamisesta yritetään tehdä normaali ilmiö

      • Anonyymi00087

        Kyllä, tuomiopäivä tulossa.


    • Anonyymi00063

      Sannalle ja Sofialle omat bussit vaalikampanjan ajaksi ja miksei pysyvästi lisätienesteihin.

      • Anonyymi00086

        Riikalle SM bussi


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Riikalle SM bussi

        Joo, persupussissa esitelmöidään incel-seksistä


    • Anonyymi00064

      Ei jos ei ota rahaa. Ja vaikka ottaiskin, niin tuskin parituksen tunnusmerkstöt täyttyisivät

      • Anonyymi00085

        Tuollahan pride-kulkueissa taittaa dildot ym. roikkua sekä just ja just vähän vaatetta ihmisillä päällä, latexia ja nahka-asusteima jne. ja aikuiset vie lapsiaan katsoman sitä.

        Saatanasta se on.


    • Anonyymi00068

      Kaikesta sitä ollaan valmiita maksamaan ja ei ole varmaan halpaa huvia.

      • Anonyymi00074

        Mistä joku on nyt maksamassa?


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Mistä joku on nyt maksamassa?

        Tuskin siellä vaan pelkästään kädestä kiinni pidetään ja ei maksa mitään.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Tuskin siellä vaan pelkästään kädestä kiinni pidetään ja ei maksa mitään.

        No rahaa ei tuossa uutisen mukaan oteta eikä anneta.


    • Anonyymi00071

      Kyltti Suomen maaseudulla:

      Tässä pysähtyy
      - Kauppa-auto klo 16:30
      - Kirjasto-auto klo 18:00
      - Pornobussi klo 22:00

      • Anonyymi00084

        Muut palvelut on kyllä karsittu niin pornobussi on kohta ainut mikä pysähtyy. Eläkeläisukot käännytetään ovelta kun kelpaa vaan 20v nuoret panemaan


      • Anonyymi00118

        - Jeesus-bussi klo 12:00 pyhäpäivinä


    • Anonyymi00077

      Ei itsensä myyminen ole laitonta ymmärtääkseni myyhän työntekijäkin itsensä työnantajan palvelukseen kumpiko syyllistyy rikokseen tällöin jos krimanalisoidaan itsensä myyminen niin rajahan on selvä mutta eikö ostaja ole se rikollinen miten pilkkua viilataan työnantajakin periaatteessa parittaa työntekijäänsä muussa tapauksessa mutta väännetään ja käänetään sitä miten tahansa loppuu työntekijätkin

      • Anonyymi00082

        Kuka tässä myy itseään ja kenelle?


    • Anonyymi00078

      Miksi jotkut täällä puolustelevat tuon pimahtaneen mummoikäisen touhuja? Vaikka se ei ottaisi rahaa niin onhan tuo helvetin häsrkiä ja kuvottavaa. Oikein mainostaa että tässä bussissa sitten pannaan lääh puuh että kaikki varmasti tietävät. Voi kun joku menisi heittelemään koiranpaskaa siihen bussiin. Saisi asiaankuuluvat aromit.

      • Anonyymi00100

        En ole nähnyt kenenkään "puolustelevan". Ei kai tämä puolustelua vaadikaan. Jokunen näyttää oikoneen lennokkaita kuvitelmia tai kyselleen, mistä moinen tieto.

        Vähän kuin sinäkin siellä kuvittelet jo intiimejä yksityiskohtia huohotuksineen, vaikka mitään sellaista ei nyt kyllä ole mainosteltu. Ja vielä kakanheittelyllä fantasioit.

        Saahan sinua inhottaa, mitä ikinä kuvitteletkin. Mutta miksi sitten alkaa kuvitella, jos se etoo? Eihän tämä asia kai sinua mitenkään koske?


    • Anonyymi00079

      "Onlyfans-tähti Susanna Penttilä, 53"

      On toi aika ikävää jos tuonikäisten mummojenkin tehtävä tuota työtä ennenkuin kansaneläkkeelle pääsee.
      Jo tuossa varmaan asiakkaatkin kokee kiusallista myötähäpeää.

    • Anonyymi00083

      Poliisin tulee laittaa stoppi sille.

      • Anonyymi00092

        Mille?


      • Anonyymi00101

        Mitä lakia siinä rikotaan? Mille sen poliisin pitää laittaa stoppi?


    • Anonyymi00089

      Lukeekö bussin kyljessä kyrvänkokoisin kirjaimin:

      ÄH PUH PENTTlLÄ

      • Anonyymi00099

        Anna vielä sentti!


    • Anonyymi00095

      Rahhoo tulloo joka lävestä..

    • Anonyymi00105

      Jos Penttilällä olisi edes nätimmät tissit, voisin sutaistakin

      • Anonyymi00108

        Et sinä varmaan voisi, kun et täytä ehtoja, joilla sinne bussiin pääsisi. Eikä siitäkään ole tietoa, saako siellä "sutaista", jos pääsee.


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Et sinä varmaan voisi, kun et täytä ehtoja, joilla sinne bussiin pääsisi. Eikä siitäkään ole tietoa, saako siellä "sutaista", jos pääsee.

        Ja kuten on kerrottukin, kaikki julkaistaan suorana onlyfans sivustolla mitä pakussa tapahtuu kävijöiden riemuksi!!!


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Et sinä varmaan voisi, kun et täytä ehtoja, joilla sinne bussiin pääsisi. Eikä siitäkään ole tietoa, saako siellä "sutaista", jos pääsee.

        Ei ole vielä sisustettu, joten voi tarvita maalarin sutia.


    • Anonyymi00114

      Penttilän touhut ovat juuri sitä kokoomuslaisten suosimaa yritteliäisyyttä.

    • Anonyymi00115

      Ei uskalla kytät mennä pamputtaan.

    • Anonyymi00117

      Hyvää provoilua 😂

    • Anonyymi00119
    • Anonyymi00120

      Poliisin syytä napata talteen.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe