Jussi Halla-ahosta ei tullut pornokauppiasta

Anonyymi-ap

Pornokauppiaan ura oli Jussi Halla-ahon nuoruuden haave. Ainakin, jos häneen itseensä on uskominen.

25

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00010

        .

        - VasemmistoKEPUN -Kanki Kaikkonen on panostanut Naisiin - !

        - " Kanki " Kaikkonen pestasi -ALASTON-Mallin -Vaali-Vankkurin Vetäjäksi - !

        - VasemmistoKEPU -Ei enää luota "Kansallis-Pukuiseen" -Elovena-Tyttöseen - !

        .


      • Anonyymi00013

        hulluhan se on ollu aina?


      • Anonyymi00015

        :

        - Vieläkö - SDP:n -KIIMA-miehet on Nais-Avustajia -AHDISTELEMASSA- ? - ?

        - SDP:n -KIIMA-miehet onli niin -KIIMASSA- että KansanEdustajan työtkin jäi - !

        :


    • Anonyymi00002

      Halla-aho panttaa sivariutensa syitä. Miksi?

      • Anonyymi00019

        Aikoinaan Pekka Haaviston syitä sivariuteen tivattiin ja Pekka Haavisto kertoi syyt siihen, Halla-aho ei ole kertonut.

        Onko Halla-aho joku vuoteeseen kuseksija tai vastaava eikä kehtaa kertoa syytä?


    • Anonyymi00003

      Voi kun hänestä olisikin tullut pornokauppias.

    • Anonyymi00004

      Halla-aho soitti kitaraa jossain natsibändissä?

      • Anonyymi00005

        Ei Persut ole mitään natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vihervassut


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ei Persut ole mitään natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vihervassut

        Eipä tietenkään, muuten vaan ovat sattuneet natsipippaloihin hämmästyttävän usein, jopa juhlapuheita pitämään...


    • Anonyymi00006

      Jussi piti huikean puheen Ukrainan parlamentissa. Siihen ei yksikään ole kyennyt. Kaksi kolme kertaa parlamentti nousi ylös ja taputti Jussille.

      Löytyy tubesta suomennettuna.

      • Anonyymi00007

        Tämä kananlihalle ihon nostava puhe löytyy tubesta hakusanoilla: Halla-ahon puhe Ukrainan parlamentissa.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tämä kananlihalle ihon nostava puhe löytyy tubesta hakusanoilla: Halla-ahon puhe Ukrainan parlamentissa.

        Huikean jäätävä puhe ja jäätävä ukko tuo mestari.


      • Anonyymi00009

        Johan nyt toki, tohtoriSSmies...


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Johan nyt toki, tohtoriSSmies...

        Mengele oli myös tohtori?


    • Anonyymi00011

      Nieleksivä kaljuuntunut limanuljaska ukonkääpä kaupittelemassa pornokapistuksia?
      Jussin Pornopuoti?

      Ei se varmaan noin olisi mennyt, kai Jussi olisi palkannut jonkun Riikan kaupittelemaan, vaikka en ole varma, olisiko jonkun Riikankaan "hymy" ollut omiaan asiakkaita houkuttamaan Jussin pornoilupuotiin?

    • Mestari Jussilla on vinkuvat hippulat.🥚🍄‍🟫🥚

    • Anonyymi00017

      Jussi Halla-aho sanoi äänestäneensä Vihreitä 90-luvulla, sieltä ne myrkynvihreät ajatukset juontavat juurensa.

    • Anonyymi00018

      Ei tässä mitää ongelmaa Halla-ahosta ole. Ongelma on meidän rakkaista vasemmisto-demareista. Nämä entiset sosialistit on edelleen hiukan sekaisin, kun unelmamaa Neuvostoliitto hajosi. Enää ei mennä bussilasteittain Leningradiin ihailemaan sosialismia ja ostamaan halpaa votkaa. Mistä löydämme nyt uuden sosialismimallin, Kuubastako?
      Meidän sosialistit tarvitsevat aina jonkun haukkumakohteen, kun muutakaan ei osaa tehdä, edes venäjänkielen opiskelu ei kannata enää, eikä sitä tosin helposti opikaan kaikkinen erilaisine suhuäänteineen. Se jopa arsyttää pikkukommunisteja, jos joku neropatti oppiikin Venäjän ja Ukrainan kieltä.

      • Anonyymi00020

        Oho. Enpä tiennytkään muutamien vodkaturistien olleen vassareita.
        Hyvin salasivat sen, kun valtuustossakin olivat SMP:n edustajia.


      • Anonyymi00021

        Neuvostoliitto ja kommunistit vihasivat ja vastustivat sosiaalidemokraatteja (demareita), koska he edustivat kahta täysin erilaista näkemystä siitä, miten yhteiskunta tulisi muuttaa. Vihan taustalla olivat syvät ideologiset, strategiset ja poliittiset erimielisyydet.

        Keinoälyn kertomaa.

        NL muunmuassa halusi demarien Väinö Tannerin tuomittavaksi sotasyyllisyysoikeuskäynnissä.


      • Anonyymi00023

        "jos joku neropatti oppiikin Venäjän ja Ukrainan kieltä."


        Kunpa itse oppisit edes suomen kieltä.


        "Kielten nimet, kuten venäjä tai venäjän kieli, kirjoitetaan suomen kielessä aina pienellä alkukirjaimella"


      • Anonyymi00025

        Miksi persujen kannatus laskee? Ja onko se ongelma persuille?

        😎😎


    • Anonyymi00022

      Halla-aho tullee valituksi kansanedustajaksi 2027, mutta ketkä persuista putovat?

      • Anonyymi00024

        Kike Elomaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe