Viimeksi taisi mennä pieleen, kun kukaan ei saapunut psikalle. Olisin itse muuten tullut, mutta poliisit haki mut junasta enkä kerinnyt.
>Simiti<
Sinkkumiitinki
12
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten poliisi kuuluu sinkkumiitinkiin?
- Anonyymi00002
Hiivaako kaivelet pakastimesta? Pontikka on hyvää.
- Anonyymi00003
Sanoppa joku hyvä vuosi peruutellaan vähän. Näillä huonosti commii meiän maan poliiseilla. Liian herkästi pikkuasioista.
- Anonyymi00004
Täyty kai sinne jonkun saapua, kun tiesi, ettei muita saapunut.
- Anonyymi00008
Iso joukko tietenkin kyylääjiä, jotka olleet paikalla vain tarkkaillakseen muita jostainpiilosta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Iso joukko tietenkin kyylääjiä, jotka olleet paikalla vain tarkkaillakseen muita jostainpiilosta.
Eli silloin kaikki ovat tulleet paikalle.
- Anonyymi00005
Jatkakaa
https://www.bing.com/videos/search?q=_lavatanssit&mobile=1&view=detail&mid=C6C389F84DE8D8145BB2C6C389F84DE8D8145BB2&&FORM=VRDGAR
Pahoittelemme häiriötä.- Anonyymi00006
Minua ei sinkkumiitinki kiinnosta ollenkaan! Etsin ihan muista paikoista ikäistäni miestä!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minua ei sinkkumiitinki kiinnosta ollenkaan! Etsin ihan muista paikoista ikäistäni miestä!
Tinderistä, sä haet sitä Tinderistä...mutta ei sitä tarvitse koko maailmalle välttämättä kertoa!
Haaveilin tästä vielä siinä vaiheessa kevättä, kun ei ollut mennyt maku trollaamiseen. Niillä ei kuitenkaan olisi pokkaa tulla päin naamaa haukkumaan ja arvostelemaan...
Juu, koska tulee seuraava. Ja saahan niihin perheellisetki tulla. Uskosin että sillon tulis syvällisempää keskustelua. Sinkkujen aiheet on usein aika tyhjiä.
- Anonyymi00010
Parempaa onnea sitten ensi kertaan, jos tuollaista miittiä haluatte järjestää. Itse en oikein ymmärrä tarvetta tuollaisen sinkkumiitin takana, mutta varmasti moni myös ymmärtää. Minulle pelkkä sinkkuus ei oikein riitä syyksi eikä sisällöksi. Se varmaan johtuu pitkälti siitä, että tuollaisen sinkkumiitin tarkoitukseksi usein mielletään sinkkuudesta eroon pääseminen, johon taas itselläni ei ole mitään tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131504Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621455- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1221082- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 140664
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala372572Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515