Tänään ne uunot sen teki!!

Anonyymi-ap

41

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei ole viisautta siinä.

      • Anonyymi00020

        Siis Uunot asialla eikä Hannut??


      • Anonyymi00021

        Kyllä "puolueettomuus" oli Suomen valtti 1939-1945.


    • Anonyymi00002

      Mieluummin Naton ydinpommeja tänne kuin ryssien.

      • Anonyymi00004

        Juuri ne Naton ydinpommit imee Suomeen Venäjän pommeja.


      • Anonyymi00012

        Kun tänne tuodaan ydinaseita, ei Venäjä muuta voi kuin reagoida. Näin on aina ollut molemmin puolin; ydinaseen uhka rajan vieressä on aiheuttanut massiivisen reaktion, sillä näin on pakko toimia.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Juuri ne Naton ydinpommit imee Suomeen Venäjän pommeja.

        Sehän on selvä. Ydinpommilla kannattaa räjäyttää juuri ydinpommeja.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kun tänne tuodaan ydinaseita, ei Venäjä muuta voi kuin reagoida. Näin on aina ollut molemmin puolin; ydinaseen uhka rajan vieressä on aiheuttanut massiivisen reaktion, sillä näin on pakko toimia.

        Venäjä ei ole koskaan voinut olla "reagoimatta." Marraskuussa 1939 se "reagoi" suomalaisia siviilikohteita, ihan vain välttääkseen sodan.


    • Anonyymi00003

      Ukrainalla ei ollut ydinaseita ja miten kävi?

      Pietarin vaporisoituminen estänee paskaryssän hulluimmat laajentumisfantasiat, joskin en ihmettele vaikka olisivat valmiita senkin uhraamaan.

      • Anonyymi00009

        Höpöä


      • Anonyymi00013

        Yhdysvalloilla on, ja silti sinne on tehty iskuja.

        Suomeen tuotava ydinase on ydinase Venäjän rajalla. Kokeilepa lukea historian kirjoista, miten Venäjä ja Yhdysvallat on tällaiseen tilanteeseen aiemmin reagoinut.


    • Anonyymi00005

      Ja edelleenkin, kuten lukutaitoiset tietävätkin, ne ydinaseet ovat suomen maaperällä rauhan aikana kiellettyjä kuten muissakin pohjoismaissa!!!

      • Anonyymi00010

        Jaa miten ne sitten voisi sotaa ehkäistä?


      • Anonyymi00014

        Missäs niin lukee? Ainakin valmisteluvaiheessa se haluttiin pitää mahdollisena.


      • Anonyymi00026

        Mutta Venäjä toki saa käyttää ydinasetta, kuten sen virkaveli Varsovanliitto.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Jaa miten ne sitten voisi sotaa ehkäistä?

        Aseilla käydään sotaa - rintaman molemmin puolin, mikäli en ole käsittänyt väärin.


    • Ydinaseet pitää kriisitilanteessa hajauttaa siten, ettei niitä saada helposti pois pelistä

      Hyvä päätös.

      • Anonyymi00025

        Tietenkin ainoa oikea tapa ovat jatkuvassa iskuvalmiudessa olevat sukellusveneet. Pohjoismaat voisivat rakentaa oman uskottavan ydinpelotteen Norjan rannikkoon ja vuoristoluoliin tukeutuen. Mutta kalliiksi se totta kai tulisi.


    • Anonyymi00006

      Suomi ahkeroi tuhontiellä. 🤗

      Sehän on ennustettu että Helsinki uppoaa mereen. Näin Suomi sen itse toteuttaa. 🙌

      • Anonyymi00008

        Palstan ennustaja eukko on tehnyt meille ennustuksensa hahaha buaahaha.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Palstan ennustaja eukko on tehnyt meille ennustuksensa hahaha buaahaha.

        Ilmestyskirja
        6:12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
        6:13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
        6:14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
        6:15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
        6:16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
        6:17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää."

        Kyse on vain siitä mikä maa-alue jää olemaan ja mikä rannikko hukkuu.


      • Anonyymi00027

        Saksa ja Ranska sekä Iso-Britannia ovat jo uponneet, koska niillä kaikilla on ydinase.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ilmestyskirja
        6:12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
        6:13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
        6:14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
        6:15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
        6:16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
        6:17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää."

        Kyse on vain siitä mikä maa-alue jää olemaan ja mikä rannikko hukkuu.

        Ihminen tuhoaa oman planeettansa, mutta mitä säilytettävää tässä muka edes olisi? Antaa palaa vain, ja tulkoon Uusi, jossa miekat ovat auroja, ja rauha ihmisten kesken ilman mitään korruptoitunutta YK:ta.


      • Anonyymi00036

        ja hyökyaallot hukuttavat Pietarin... 🫧 🫧 🫧


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        ja hyökyaallot hukuttavat Pietarin... 🫧 🫧 🫧

        Ilmestyskirja
        16:17 Ja seitsemäs enkeli vuodatti maljansa ilmaan, ja temppelistä, valtaistuimelta, lähti suuri ääni, joka sanoi: "Se on tapahtunut".
        16:18 Ja tuli salamoita ja ääniä ja ukkosenjylinää; ja tuli suuri maanjäristys, niin ankara ja suuri maanjäristys, ettei sen vertaista ole ollut siitä asti, kuin ihmisiä on ollut maan päällä.
        16:19 Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan.
        16:20 Ja kaikki saaret pakenivat, eikä vuoria (alppeja, mount everestiä) enää ollut.
        16:21 Ja suuria rakeita, leiviskän (50kg) painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle; ja ihmiset pilkkasivat Jumalaa raesateen vitsauksen tähden, sillä se vitsaus oli ylen suuri.


    • Anonyymi00007

      Niitä on ollut suomessa jo vuoden ajan.

    • Anonyymi00015

      Mikä noita kansanedustajia vaivaa? Koko ajan ajetaan Suomea yhä hullumpaan rakoon. Natojäsenyydestä puhuttaessa vakuuteltiin, ettei se tarkoita ydinasesijoittelua Suomeen, mutta pikkuhiljaa liu´utaan yhä syvemmälle noihin järjestelmiin.
      Hornettien hankinta Ahon hallituskaudella oli jo virhe, ruotsalaiset tarjosivat Gripeneitään, mutta ei Suomen idiooteille kelvannut.

      • Anonyymi00029

        Nato on puolustusliitto, ja se tarkoittaa aseita, joko konventionaalisia tai -ydin. Niin kauan kuin on ihmisiä on sotia, ja niitä käydään asein.


      • Anonyymi00037

        Ilman aseita ei sotia ole 😇
        T: Sim Panssi


    • Kerran näin on asiat niin Suomen tasavalta-niminen epäitsenäinen "valtio" joutaa mennä lopullisesti.☢️⚛️💥☠️🇫🇮👎

      • Anonyymi00031

        "Itsenäinen" YYA-Suomi 🤭 Jopa Suomen sisäpolitiikka oli Kremlin ohjauksessa.


    • Anonyymi00018

      Eipäs levitellä taas valehtelulla väärää tietoa! Jokainen lukekoon sen päätöksen itse ! Ei Suomeen olla tuomassa nyt mitään ydinasetta!!

      • Anonyymi00019

        Lue itse edes avaus. Ei väitetä, että oltaisiin tuomassa, mutta optio on hyväksytty siihen.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Lue itse edes avaus. Ei väitetä, että oltaisiin tuomassa, mutta optio on hyväksytty siihen.

        Kun on Venäjä, on sotaa, ja kun on sotaa, se käydään asein.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Lue itse edes avaus. Ei väitetä, että oltaisiin tuomassa, mutta optio on hyväksytty siihen.

        Koko ajan on edetty niin että annetaan obtio ja sitten heti perään toteutetaan.
        Sanonta "kun antaa pahalle pikkusormen se vie koko käden" se on täysin totta nykyään kaikessa.


    • Anonyymi00024

      No voihan se sdp uusi hallitus perua kaikki tämän kauhu ja rikos kabinetin järjettömyydet.

      • Anonyymi00038

        Miten hallitus sen peruu, jos eduskunnan äänestyksessä jää vähemmistöön?
        Oletko oikeasti tyhmä, vai esitätkö vain tyhmää?
        Hallituksen täytyisi sitäpaitsi ensin sopia hallituspuolueiden kesken, lähdetäänkö jotain asiaa ajamaan äänestykseen.


    • Anonyymi00030

      Siitä vain jysäyttelemään Häkkänen naapuria

    • Anonyymi00034

      Häkkäsessä aika paljon Ryhtiä. Kuinka äijän käy. Kukaan ei suinkaan ydinaseita aio Suomen takia haaskata, on vain ikävä ilman ytimiä haastaa huolella taktista paukkja kehitellyttä Venäjää. Toivotaan senkin olevan suutari.

    • Anonyymi00041

      Ei olis tarvinnut.

      JOKAINEN MIILU SUOMESSA ON SOPIVA KOHDE.

    • Anonyymi00042

      Onnea Häkkinen poltat oman kansan sotahullu mulukku.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe