"Eduskunta hyväksyi kiistellyn lain"
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012086447.html
Siis mahdollistivat YDINPOMMIT Suomeen.
Tänään ne uunot sen teki!!
41
92
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole viisautta siinä.
- Anonyymi00020
Siis Uunot asialla eikä Hannut??
- Anonyymi00021
Kyllä "puolueettomuus" oli Suomen valtti 1939-1945.
- Anonyymi00002
Mieluummin Naton ydinpommeja tänne kuin ryssien.
- Anonyymi00004
Juuri ne Naton ydinpommit imee Suomeen Venäjän pommeja.
- Anonyymi00012
Kun tänne tuodaan ydinaseita, ei Venäjä muuta voi kuin reagoida. Näin on aina ollut molemmin puolin; ydinaseen uhka rajan vieressä on aiheuttanut massiivisen reaktion, sillä näin on pakko toimia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juuri ne Naton ydinpommit imee Suomeen Venäjän pommeja.
Sehän on selvä. Ydinpommilla kannattaa räjäyttää juuri ydinpommeja.
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kun tänne tuodaan ydinaseita, ei Venäjä muuta voi kuin reagoida. Näin on aina ollut molemmin puolin; ydinaseen uhka rajan vieressä on aiheuttanut massiivisen reaktion, sillä näin on pakko toimia.
Venäjä ei ole koskaan voinut olla "reagoimatta." Marraskuussa 1939 se "reagoi" suomalaisia siviilikohteita, ihan vain välttääkseen sodan.
- Anonyymi00003
Ukrainalla ei ollut ydinaseita ja miten kävi?
Pietarin vaporisoituminen estänee paskaryssän hulluimmat laajentumisfantasiat, joskin en ihmettele vaikka olisivat valmiita senkin uhraamaan.- Anonyymi00009
Höpöä
- Anonyymi00013
Yhdysvalloilla on, ja silti sinne on tehty iskuja.
Suomeen tuotava ydinase on ydinase Venäjän rajalla. Kokeilepa lukea historian kirjoista, miten Venäjä ja Yhdysvallat on tällaiseen tilanteeseen aiemmin reagoinut.
- Anonyymi00005
Ja edelleenkin, kuten lukutaitoiset tietävätkin, ne ydinaseet ovat suomen maaperällä rauhan aikana kiellettyjä kuten muissakin pohjoismaissa!!!
- Anonyymi00010
Jaa miten ne sitten voisi sotaa ehkäistä?
- Anonyymi00014
Missäs niin lukee? Ainakin valmisteluvaiheessa se haluttiin pitää mahdollisena.
- Anonyymi00026
Mutta Venäjä toki saa käyttää ydinasetta, kuten sen virkaveli Varsovanliitto.
- Anonyymi00035
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jaa miten ne sitten voisi sotaa ehkäistä?
Aseilla käydään sotaa - rintaman molemmin puolin, mikäli en ole käsittänyt väärin.
Ydinaseet pitää kriisitilanteessa hajauttaa siten, ettei niitä saada helposti pois pelistä
Hyvä päätös.- Anonyymi00025
Tietenkin ainoa oikea tapa ovat jatkuvassa iskuvalmiudessa olevat sukellusveneet. Pohjoismaat voisivat rakentaa oman uskottavan ydinpelotteen Norjan rannikkoon ja vuoristoluoliin tukeutuen. Mutta kalliiksi se totta kai tulisi.
- Anonyymi00006
Suomi ahkeroi tuhontiellä. 🤗
Sehän on ennustettu että Helsinki uppoaa mereen. Näin Suomi sen itse toteuttaa. 🙌- Anonyymi00008
Palstan ennustaja eukko on tehnyt meille ennustuksensa hahaha buaahaha.
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Palstan ennustaja eukko on tehnyt meille ennustuksensa hahaha buaahaha.
Ilmestyskirja
6:12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
6:13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
6:14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
6:15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
6:16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
6:17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää."
Kyse on vain siitä mikä maa-alue jää olemaan ja mikä rannikko hukkuu. - Anonyymi00027
Saksa ja Ranska sekä Iso-Britannia ovat jo uponneet, koska niillä kaikilla on ydinase.
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ilmestyskirja
6:12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
6:13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
6:14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
6:15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
6:16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
6:17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää."
Kyse on vain siitä mikä maa-alue jää olemaan ja mikä rannikko hukkuu.Ihminen tuhoaa oman planeettansa, mutta mitä säilytettävää tässä muka edes olisi? Antaa palaa vain, ja tulkoon Uusi, jossa miekat ovat auroja, ja rauha ihmisten kesken ilman mitään korruptoitunutta YK:ta.
- Anonyymi00036
ja hyökyaallot hukuttavat Pietarin... 🫧 🫧 🫧
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
ja hyökyaallot hukuttavat Pietarin... 🫧 🫧 🫧
Ilmestyskirja
16:17 Ja seitsemäs enkeli vuodatti maljansa ilmaan, ja temppelistä, valtaistuimelta, lähti suuri ääni, joka sanoi: "Se on tapahtunut".
16:18 Ja tuli salamoita ja ääniä ja ukkosenjylinää; ja tuli suuri maanjäristys, niin ankara ja suuri maanjäristys, ettei sen vertaista ole ollut siitä asti, kuin ihmisiä on ollut maan päällä.
16:19 Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan.
16:20 Ja kaikki saaret pakenivat, eikä vuoria (alppeja, mount everestiä) enää ollut.
16:21 Ja suuria rakeita, leiviskän (50kg) painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle; ja ihmiset pilkkasivat Jumalaa raesateen vitsauksen tähden, sillä se vitsaus oli ylen suuri.
- Anonyymi00007
Niitä on ollut suomessa jo vuoden ajan.
- Anonyymi00015
Mikä noita kansanedustajia vaivaa? Koko ajan ajetaan Suomea yhä hullumpaan rakoon. Natojäsenyydestä puhuttaessa vakuuteltiin, ettei se tarkoita ydinasesijoittelua Suomeen, mutta pikkuhiljaa liu´utaan yhä syvemmälle noihin järjestelmiin.
Hornettien hankinta Ahon hallituskaudella oli jo virhe, ruotsalaiset tarjosivat Gripeneitään, mutta ei Suomen idiooteille kelvannut.- Anonyymi00029
Nato on puolustusliitto, ja se tarkoittaa aseita, joko konventionaalisia tai -ydin. Niin kauan kuin on ihmisiä on sotia, ja niitä käydään asein.
- Anonyymi00037
Ilman aseita ei sotia ole 😇
T: Sim Panssi
Kerran näin on asiat niin Suomen tasavalta-niminen epäitsenäinen "valtio" joutaa mennä lopullisesti.☢️⚛️💥☠️🇫🇮👎
- Anonyymi00031
"Itsenäinen" YYA-Suomi 🤭 Jopa Suomen sisäpolitiikka oli Kremlin ohjauksessa.
- Anonyymi00018
Eipäs levitellä taas valehtelulla väärää tietoa! Jokainen lukekoon sen päätöksen itse ! Ei Suomeen olla tuomassa nyt mitään ydinasetta!!
- Anonyymi00019
Lue itse edes avaus. Ei väitetä, että oltaisiin tuomassa, mutta optio on hyväksytty siihen.
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
Lue itse edes avaus. Ei väitetä, että oltaisiin tuomassa, mutta optio on hyväksytty siihen.
Kun on Venäjä, on sotaa, ja kun on sotaa, se käydään asein.
- Anonyymi00040
Anonyymi00019 kirjoitti:
Lue itse edes avaus. Ei väitetä, että oltaisiin tuomassa, mutta optio on hyväksytty siihen.
Koko ajan on edetty niin että annetaan obtio ja sitten heti perään toteutetaan.
Sanonta "kun antaa pahalle pikkusormen se vie koko käden" se on täysin totta nykyään kaikessa.
- Anonyymi00024
No voihan se sdp uusi hallitus perua kaikki tämän kauhu ja rikos kabinetin järjettömyydet.
- Anonyymi00038
Miten hallitus sen peruu, jos eduskunnan äänestyksessä jää vähemmistöön?
Oletko oikeasti tyhmä, vai esitätkö vain tyhmää?
Hallituksen täytyisi sitäpaitsi ensin sopia hallituspuolueiden kesken, lähdetäänkö jotain asiaa ajamaan äänestykseen.
- Anonyymi00030
Siitä vain jysäyttelemään Häkkänen naapuria
- Anonyymi00034
Häkkäsessä aika paljon Ryhtiä. Kuinka äijän käy. Kukaan ei suinkaan ydinaseita aio Suomen takia haaskata, on vain ikävä ilman ytimiä haastaa huolella taktista paukkja kehitellyttä Venäjää. Toivotaan senkin olevan suutari.
- Anonyymi00041
Ei olis tarvinnut.
JOKAINEN MIILU SUOMESSA ON SOPIVA KOHDE. - Anonyymi00042
Onnea Häkkinen poltat oman kansan sotahullu mulukku.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412